Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456
Szerző
Topic neve: Egészség+Mágia reform
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
21. hozzászólás - 2009.03.27. 10:10:04
Én például azért vittem fel a kronokompenzációmat (amit sokan a legvacakabb szakértelmek közé sorolnak), hogy tudjak támadni. Ma reggel 1 óra alatt 16 győztes portyám volt - ezzel letudtam a napi adagot. Emellett nem fáj, hogy esténként bucira vernek (tegnap este 2 óra alatt 8-an vertek laposra, kb. 7000 sebzést nyeltem be).

A sebzéskompenzáció azért nem ér sokat, mert akkor gyógyulsz, amikor támadnak: nem változtat azon, hogy mikor gép elé kerülsz, 15% alatt leszel. Ugyanez a helyzet az elnyeléssel. Ha fele annyit sebződsz, azzal azt éred el, hogy kétszer annyit karakternek tudsz a célpontja lenni.

Ezzel szemben a manaregeneráció akkor gyógyít, amikor ÉN AKAROM. Amikor a gép előtt vagyok. Gyógyulok egy adagot, azonnal mehetek portyázni, térkapuzni stb. Ha van kronokompenzációd, akkor 10 perc múlva megint (és 10 perc alatt nem biztos, hogy laposra vernek).

Varaszlo: a manaregeneráció a VP-d ötödét vonja le, és szint/6*VP-t gyógyulsz. 6-os szinten tehát ugyanannyit, amennyi VP-d eltűnik, 12-es szinten kétszer annyit, 18-as szinten héromszor annyit, 50-es szinten pedig 8,33-szor annyit. Ha van 3000 MaxÉP-d, és átlag 2000 aktuális VP-d, akkor ugye 400 VP megy el a manaregenerációra, kb. 6-7-es szorzóval (40 körüli szakértelem) már max-ba tudsz gyógyulni - egyszer reggel, egyszer este.
Turbózni nem érdemes, mert több VP megy el turbóra, mint gyógyításra.
Pontszám: 8.40
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
22. hozzászólás - 2009.03.27. 10:22:32 (Válasz Jeriko #21 hozzászólására.)
Köszönöm a választ Jerikó. *bow*
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
23. hozzászólás - 2009.03.27. 12:45:25
Én igazándiból csak a játékos igényekre reagálva teszem fel a felvetéseinket. Azt látom, hogy a középmezőnyben számottevő egészséggel (kb. 20-szal kevesebb, mint a harci tulajdonságok), 12+12-es sebgyógyitással soha nem verik le az embert 15% alá. Lehet, hogy aki 30. szinten 30-as egészséggel szaladgál, annak továbbra is van problémája, de az növelje fel az egészségét.
Ahogy írtam korábban is, a harc képletei 200. szintig ki vannak számítva, és a játékosok zöme egyenlőre a kiszámított úton halad. De nyilván számos faktor van, amit nem láthattam előre (és itt különösen gondolok az időközben bekerült fejlesztésekre), aminek köszönhetően néhányan eltérhetnek ettől az átlagtól felfelé v lefelé. Nem vagyok egy Hari Sheldon, ezért a jövő teljes előrelátása helyett felvállalom, hogyha szükséges, változtatunk. Lehetségesnek tartom, hogy 40. (esetleg 30?) szint fölött szükséges lehet további sebzéscsökkentő faktor bevezetése, mint pl. a nyitó topicban ismertetett. De alacsonyabb szinten erre nincsen szükség szerintem.
Mindenesetre, mielőtt ezt megvizsgáljuk, kéne pár konkrét példa emberektől, akik úgy érzik, hogy bucira verik őket, és emiatt nem tudnak portyázni, térkapuzni. Ezek az emberek irják le a szintjüket, egészségüket, sebgyógyításukat, állatuk elnyelését, és egy nap elszenvedett támadásokat (kapott sebzés, osztott sebzés, kompenzációval visszanyert ép). Karakternév nem kell.
Pontszám: 7.80
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
24. hozzászólás - 2009.03.28. 12:53:05 (Válasz Miklós #23 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.03.27. 12:45:25
Én igazándiból csak a játékos igényekre reagálva teszem fel a felvetéseinket. Azt látom, hogy a középmezőnyben számottevő egészséggel (kb. 20-szal kevesebb, mint a harci tulajdonságok), 12+12-es sebgyógyitással soha nem verik le az embert 15% alá. Lehet, hogy aki 30. szinten 30-as egészséggel szaladgál, annak továbbra is van problémája, de az növelje fel az egészségét.


Szerintem kellene pár küldetés (akár az eddigiek közé illesztve, hogy hamarabb találkozzanak velük a játékosok):

- Legyen legalább X életpontod (ezzel analóg lehet a "érd el az Y szintet" küldetés, de ez egészség növelésével előbb is megcsinálható.
- manaregenerációval gyógyulj legalább X-et (kell hozzá legalább X maxÉP, manaregeneráció (ez viszont magas szintű szakértelem)
- egészséged legyen magasabb, mint az erőd

Ezekből mehetne több is, más-más értékekkel.
Pontszám: 7.50
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
25. hozzászólás - 2009.03.28. 13:20:52 (Válasz Jeriko #24 hozzászólására.)
Igen, ez egesz egyszeruen megoldana sok problemat!
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
irritálóLovagFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
26. hozzászólás - 2009.03.28. 17:35:20
szerintem nem jó ötlet mert felborizaná az egész játékok.
off:de ha már a javas latoknál járunk akor azt a küldit hogy süsd ki a lélek kutat vagy válaszol x kvizre egymás után rontás nélkül hlyette legyen hogy válaszolj 1000,2000 válaszra és igy könnyebb lenne de nem venné el a fejlesztöktöl az plusz őskövet
Pontszám: 3.17
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
27. hozzászólás - 2009.03.28. 17:45:53
Ennek mi értelme lenne?
Pontszám: 5
irritálóLovagFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
28. hozzászólás - 2009.03.29. 07:40:02 (Válasz D4vid #27 hozzászólására.)
off: hát az hogy nem minden olyan okos hogy 20 kérdés ugy tudjon hogy nem rontjha el de 2000 se akar válaszolni igy aős köveket a fejlesztök töl nem vesszek el
Pontszám: 2.63
kedvelt tagBalorFérfi
Végzetúr mester
440 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
29. hozzászólás - 2009.03.29. 14:22:08 (Válasz Lovag #28 hozzászólására.)
Koszonjuk, hogy egyben peldat is hoztal fel.
A hozzászólást Balor módosította 2009.03.29. 14:24:45-kor
Pontszám: 8.33
fórumozóViharfelhoFérfi
Végzetúr tehetség
164 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
30. hozzászólás - 2009.03.29. 14:49:33
Szerintem nem az elnyelésbe kellene belenyúlkálni..hanem átalakítani a fegyvereket. Túl nagy a szórása.
Növelni a minimumot, s csökkenteni a maximumot. Ezzel valamivel alacsonyabb lesz a sebzés, másrészről a sokak által átkozott "random"-ot is mérsékelné
17 mithril ékszerpenge 14-56
57 gyémánt rúnabot 51-204
Lehet csak nekem furcsa, hogy 40(!) szint után is fedi egymást 2 fegyver
Smaragd 4 life
Pontszám: 5
irritálóLovagFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
31. hozzászólás - 2009.03.29. 14:50:01 (Válasz Balor #29 hozzászólására.)
kösz
Pontszám: 5.33
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
32. hozzászólás - 2009.03.31. 23:32:25
Szerintem meg jöhetne az Akadémia további szintekkel, szakértelmekkel.

Elnyelés szakértelem (minden x szinten adna egy elnyelést)
Varázslatelnyelés szakiértelemű
regeneráció szaki (vagy valami vámpirizáció)
Kábítás szaki (ami magasabb szinteken további előnyöket adna, azaz nem csak -10 támadást, mert az nem sok, hanem -IQ, - sebzés stb)

Lehetne valami mérgező szaki, olyan mint a kábítás, meg a kritikus, ha bejön, minden körben sebezne X-et

Az utolsót kivéve mind a sebzést csökkenti valamilyen formában, és ráadásul pont elég magas szinten kerülne a játékba
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
33. hozzászólás - 2009.04.01. 06:53:30
Szerintem minden jó úgy ahogy van. Naponta 10* támadnak az azúrból és tgyből és eddig szét ütötték a karimat...nem tudtam mit csinálni, meguntam. Következés képpen feltoltam az alap egészséget 90-re(+17), így 44es szinten van majdnem 5000hp-m és semmi gond. Nem azt mondom, hogy nem tud elfogyni, de sokkal kellemesebb és nem került olyan sokba, kb 1 napi vadászat(persze maxos ultrával). Ha lenne olyan szaki ami növeli az elnyelést akkor a védekezés szerepe csökkene, mert 120 után már ultrával is 10k fejleszteni és ezért inkább kitolná az elnyelés szakit az egekbe, amivel még jobban is jár.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.33
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
34. hozzászólás - 2009.04.01. 09:55:51 (Válasz Eliteninja #33 hozzászólására.)
Én is úgy érzem, akik meg akarják reformálni az egészséget, azok nem hajlandóak azt fejleszteni. Nekem ugyan csak 70+11-es, de amíg alacsonyabb volt, én is az agyonverés problémájával küzdöttem, és a szövetségben nqagyon sokan járnak hasonló cipőben. Az egészség növelése nagyon sok problémát megold.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
35. hozzászólás - 2009.04.01. 10:08:38
Ezért javasoltuk, hogy a játékvezetés rászorítsa az embereket a mágia és egészség növelésére.
-Egyik módja a küldetések ilyen irányú piszkálása.
-Másik egy pozitív ösztönző berakása. Pl ha a legmagasabb és legkisebb tulajdonságod közt 10-20 stb %-on belüli a különbség akkor valamilyen bonuszt kapsz. Pl ha midne tulajdonságod azonos akkor +5-öt mindre, ha 10%-on belüli az eltérés akkor +3 ha 20% on belüli az eltérés akkor +1 minden tulra…
-Harmadik módja a negatív ösztönzés, ha x%-al nagyobb az éppen fejlesztett szaki mint a legkisebb akkor többe kerül. Pl 100% felett minden %-nyi különbség növeli %-osan a a tulajdonság fejlesztés költségét is. (Term. ezt illett volna a legelején bevezetni…)
Pontszám: 5.43
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
36. hozzászólás - 2009.04.01. 10:28:18 (Válasz Birka #35 hozzászólására.)
A küldetések megbuherálása nem rossz ötlet, de ha nem visszamenőleg történik meg, akkor nem fogja elérni a célját. Visszamenőleg megoldani viszont nem tudom, hogy lehetne.
A tulajdonságokért újabb bónusz adása viszont nem túl jó ötlet. Ha bónuszt kapnak azért a karakterek, mert a megadott módon fejlődnek, azzal még inkább uniformizálódik a játék, és már nem csak a felszerelés lesz mindenkinél egyforma, de a tulajdonságok is. Negatív bónusz szintén nem jó, miért büntessük azokat, akik nem fejlesztik az egészséget, lehet, hogy nincs is szükségük rá.

Sajnos az a helyzet, hogy nagyon sokáig nem volt jelentősége az egészségnek, és a játékosokban rögzült az, hogy nem kell növelni, nincs szerepe a portyában, stb. A helyzet mostanra változott, de a játékosok szemlélete nem. Sokan panaszkodnak, hogy folyamatosan el vannak verve, miközben alacsony az egészségük. Sok esetben azért nem növelik, mert nem ismerik fel, hogy az egészség fejlesztésével megoldódna a helyzetük.
Talán lehetne készíteni egy tutorialt mint ahogy az első pár szinten volt, csak most az egészség növelésével kapcsolatban.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.33
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
37. hozzászólás - 2009.04.01. 10:35:14 (Válasz Ariel #36 hozzászólására.)
És sponzornak fel lehetne kérni valami tejtermékgyártó céget
Élet, Erő, Egészség
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 3.75
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
38. hozzászólás - 2009.04.01. 11:00:00 (Válasz Ariel #36 hozzászólására.)
Te Ariel, akkor jól értem hogy ha küldetéssel kényszerítik a játékosokat hogy fejlesszenek egy tulajdonságot az NEM uniformizálás, ha egy tulajdonságot erősítenek hogy több értelme legyen fejleszteni az pedig igen? Javíts ki ha tévedek, de ez elég hülyén hangzik
Pontszám: 8.33
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
39. hozzászólás - 2009.04.01. 11:06:30
Én a lépj x szintet küldik mellé tenném. Lépett szint követelmény x 25 képlettel. (lépj két szintet vagy legyen az egészség tulajdonságod módosítók nélkül 50, 3 szintnél 75, 5 nél 125 stb.).
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egészség+Mágia reform
40. hozzászólás - 2009.04.01. 11:10:15 (Válasz Enchanter #38 hozzászólására.)
A tulajdonságot nem kell erősíteni, mert így is épp elég erős.
Az uniformizálás, ha folyamatosan arra ösztönöznek, hogy azonosan fejleszd a tulajdonságaidat, mert így bónuszt kapsz, vagy épp büntetést ha nem teszed. De azzal, hogy egy küldetésben annyit kérnek, hogy növeld az egészségedet 20 ponttal, és ezzel felnyitják a játékosok szemét és rájönnek, hogy késöbb is megéri növelni, nem kerül skatulyába az ember. Szabadon dönthet utána, hogy tovább fejleszti-e vagy sem. Arra viszont pont elég, hogy mindenki észrevegye, mekkora szerepe van a magasabb egészségnek.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.50
Oldal: 123456
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!