Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.07.20. 14:42:43
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,201.0

lehet folytatni
V3 topicban elharapózott a téma

A témaindító gondolatok valahogy így néznek ki:

-Jelenleg a tárgyak jelentősen több védelmet adnak mint támadást, ezért a csatákban konzervdobozok Rnd-ből találnak néha egymás ellen, ekkor is drasztikus sebzéscsökkentés után.

-Magas szinten 4-5k sebzéssel indul a csata távolságiból, mely eldönti a csatát, mivel a harcosok nem találnak be...

-Mivel mindenki egyen varázs karaktert kénytelen fejleszteni, ezért a Smaragd bónusz jelentősen kiemelkedik a többi közül!

-Az IQ 2 az 1-ben stat, így sokkal könnyebb húzni mint a védelem+támadást, Mágusok előre!

-Siralmas, hogy 75+3-as támadással ugyan annyit talál egy csatában a mágus, mint V3 top támadása 180 környékén...

Folyt mehet
Dátum: 2009.07.20. 13:39:56
Tehát szerintetek az a normális, hogy beküldök egy 700-s varit, majd 5 körön át mellé cspelünk, miközben a blökik csápolnak még 150-200-at mondjuk, és ha bejon a 20+-10% akkor akár 100-200-at is mellé tolok a 75-os támadásommal a 200-as védelmekbe? (Néha csatánként 3x!)

Miközben szembe jön a harcos, akinek top támadása van a szerveren (180+épület környéke), és 150-200-at karcol vazsival majd üt 30-50-ket néha kritelve esetleg 250-et, ha egyáltalan eltalál RND-ből? (max 4x egy csatában, de átlag 1-2)

Morti értem én, hogy véded a varázsló taktikát, sőt képzeld én is azt tolom, de ez így kabaré, mert ha a varázslat egy csata alapja akkor mindenki húzhat át smaragdba...
Dátum: 2009.07.20. 13:18:44
Morti, ami már látszik, de még nem érint, az nem probléma?
Kémleld már le az élmezőnyt mekkora a maxhp-juk, és arányaiban mekkora sebzést osztanak ki varázslatból hozzá!
A blökik sebzésére meg igen is számít az elnyelés, mert azzal csökkented az ellenfél várható sebzését, ha nem talál el, akkor nem tud kritikust ütni, azaz nem tudja duplázni a blökik sebzését sem stbstbstb...
És magas szinten is továbbra is CSAK szerencséből találnak, nem támadásból. Pont ugyna annyiszor találnának be ha 30-as támadásuk lenne, mintha 230-as, mert a védelmek vezetnek 100-120-al
De ugyan ez van kicsiben V3-on, ha 1200 sebzés beszalad már egy csatában, abból biztos hogy 600 legalább a spell, és újabb 200 a blöki, arányaiban teljesen korrekt mi?
Dátum: 2009.07.20. 12:26:47
Már csak azt nem értem, hogy a Miklós mdoeljében hogy nem szúrt szemet előre a 4000-4500-as varázslat körös csata?
Miért nem derült ki az, hogy egy maxos csatában jó ha 2-3 alkalommal talál valaki közelharcban, és azt is csak szerencséből?

Szerintem utólag megbolygatni képtelenség a rendszert amúgy. És nem a varázslat sebzést kéne csökkenteni, ezzel kinyírni a varázslókat, hanem adni az ütősüknek egy alternatívát...

-Skill, melyek támadást növel az erő hátrányára. (berserker)
(-50 erő +50 támadás igencsak hatásos lenne)
-Skill ami védelem hátrányára növeli a védekező IQ-ját (pszi)
(+50 IQ -50 védelem már izgalmassá tesz egy csatát...)
-Épület, mely épületszint négyzet varázslat elnyelést ad cserébe csökkenti épület csönttel a blökik elnyelését... (Transfer plain)
Dátum: 2009.07.20. 08:45:56
Miklós PvP-ben sose volt erős. Ugyan abba a spirálba kúszik bele szinte minden játéka.

Annó TF-en is ez volt. Mivel a szörnyek sokat sebeztek jöttek a védelmet adó tárgyak, és PvP-ben valamint olimpián jött a mellécsépelés. Idővel hossú sírások után megjelentek a támadást adó tárgyak, melyek drasztikus támadásokat adtak olimpiákon, majd a leosztott védelem PvP-ben, de addigra sok-sok játékos megunta a banánt, és el se indúlt olimpiákon...

Végzetúron az első 10 szint tárgyait megnézve ugyan ez látszódott már. 80 szint tárgyait látva egyértelmű, hogy a közelharc megint ki van belezve. Nézd meg 45. szinten mennyi védelmet/elnyelést lehet maximálisan rápakolni a karakterre, és mennyi támadást. Ebbe gondolom nagy mértékben bele játszik az állat reform, az egészség kezdeti elhanyagolása V1-en, és a szok szintről lefelé ütésből adódó óriási sebzések okozta folyamatos leveretés...
90-100 védelemmel szemben 40-50 támadást lehet összehozni. Hogy ellensúlyozd a védelmet laza 40 tulajodnságot kéne ráhúzni lóerőből, amit 40-el kisebb szintű védelem növelésével sokkal olcsóbban lehet megint kijátszani!
Innen egyenesen következik, hogy a 20+-10% találati RND kerül előtérbe közel harcban. Tipikus példa maikro 5 körön át nem találsz el én meg a 75+3-as kőkemény támadásommal 3x beütlek RND-ből.

IQ-ra nincsen extrém "ellenpont", nincs extrém "elnyelés", nincs ekkora "rnd" faktor! Ezért van az, hogy az egyedi smaragd bónusz orbitális, behozhatatlan előnyt ad a játékban! Persze mivel V1-en az élmezőnyben nincs smaragd és a "teszt" világ nem mutatja a problémát, így le vagyunk söpörve a témával

Amíg nem lesz új épület/szakértelem a támadás ballance-olására, valamint a varázslat sebzések kordában tartására, addig sajnos értelmetlennek tűnik a támadásból átütöm a védelmet taktikára építeni. Magas védelem+elnyelés mellé magas IQ+taumaturgia, és kritikus ütés a könnyen járható sikeres út...
Dátum: 2009.07.16. 23:36:49
Hölgyeim és uraim, újabb bűvészkedés a számokkal. KH kapcsán. Jó pár órányi adat turkálás árán némi érdekes adat

A környezet:
3. hó 19 és 6. hó 30 közt vizsgáltam a karaktereket (Ekkor még nagyon kevés karakternek volt potenciálisan visszafogotja!). CSAK azok a karakterek voltak az elsődleges szűrés célpontjai, akik VÉGIG benne voltak a top100 rabló listában!

Első körben 62 versenyző került a kalapba

-Ennek alapján V3-on sikeres PÓK taktikások:
Lord Zero
Diamonds R 4ever
Puska
Motyogó
Drowsy Druid Abasc
Tegma

-Külön gratuláció Lord Zero-nak a türelméhez! 23,25 naponta lép szintet folyamatos LÉszerzési aktivitással.

-Fulgur 25 napos pihenő után ismét visszatért sorain közé! Üdv újra

-A megmaradt 55 folyamatosan NEM PÓK taktikával játszó versenyzőnk elemzése a következő eredményt hozta:

Adott időszakban összesen 1168 teljes szintet léptek a Végzetúrnők/urak
Ennek eloszlása napokra bontva:
1 napon belül 18 szintlépés történt
2 napon belül 64 szintlépés történt
3 napon belül 131 szintlépés történt
4 napon belül 342 szintlépés történt
5 napon belül 340 szintlépés történt
6 napon belül 139 szintlépés történt
7 napon belül 56 szintlépés történt
8 napon belül 29 szintlépés történt
9 napon belül 16 szintlépés történt
10 napon belül 16 szintlépés történt
11 napon belül 7 szintlépés történt
12 napon belül 3 szintlépés történt
13 napon belül 3 szintlépés történt
14 napon belül 2 szintlépés történt
15 napon belül 1 szintlépés történt
17 napon belül 1 szintlépés történt

-Wart az egyetlen aki 6. hó 26-án 2 szintet lépett egy nap alatt 38-ról 40-re.
-Átlagosan egy szintlépésre 4,87 nap szükséges a portyázó tagoknak.
-Vitathatatlan; Wood; Rolikám azok akik 3-6 naponta mindig szintet léptek, azaz portyázásuk egyenletes vadászattal párosult.
-Leggyorsabb szintlépőnk RAIN 3.92 napos átlaggal!

A szintek meglépésének ideje napokban 15-40 szinten nézve (Itt volt a statisztikai minta 3db felett!):
4,70 4,36 4,34 4,59 4,39 4,39 4,86 4,30 4,27 4,79 5,25 4,58 4,70 5,33 4,66 4,65 4,96 5,49 5,30 5,42 5,04 5,06 4,73 4,50 4,83 4,78

Ennek alapján 6. hó 30-án 43-34. szint közt volt az első 50 aktívan portyázó, ezzel a vadász kariknál gyorsabban szintet lépő karakter. Jelen szabályozás alapján, mely a nagy létszámú, későn visszafogott fejlődő V1-es szervert veszi alapul 35 db 50-es karakternél lépne be a kristály horda. 16 szintet kellene lépnie az 50. tagnak is amennyiben nem visszafogottaznak a tagok, vagy nem törölnek a top 50-ből. ez 16*4,87 nap ~78 nap, mely alatt célpont hiányában ugyan lassulva, de minimum 15 szintet lépne RAIN.

Legoptimálisabb esetben Szeptember közepén-végén lenne 35 db 50-es karakter (Visszafogottakat nem számolva!), ekkor az élmezőny várhatóan 55-60. szintre várható.

Én megettem amit lehetett, max 3 szinttel ütök lefelé, ezzel ugyan pár ember nagyon kapja az áldást, de egyedül kevés vagyok a KH lobbi kapcsán Továbbá nagyon elgondolkoztató, hogy stagnál a szintlépések közti távolság (Mindenféle központi közlemények merev ellentéte képen a tények alapján!) napokban számolva, azaz magasabb szinten kimutathatóan DRÁGUL a játék, mert nő a tárgyak őskő ára! (Tudnám miért nem lehetett megállni max 30 őskő/db-nál?
Dátum: 2009.07.16. 13:16:34
Ez nem igaz, csak aKóc felvetésa annyira egyértelmű, annyira létszik benne a JÁTÉKVEZETÉS hibázása, hogy egyértelműnek veszik az emberek, hogy ez javítva lesz. Pont olyan érzésem van, mint amikor letesznek egy új utat, és elfelejtik a felfestést róla. Most mennek a teszt autok V1-en, jelzik a problémát, és idővel kiküldik a festő manusokat, és lesz felfestés...

Szerintem enynit kellene betenni:
-Maxos szaki is turbózható, ha valamilyen hatás max felé engedi a szakit.

Ezzel ki lehet tolni a maxot, HA turbózod a szakit. Előnyöd lehet, HA turbózol, és szerintem ez a tartós előny bőven megfelelő azokkal szemben akik esetleg később kezdenek el "tisztulni"... A tulok nagyságrendileg visszaadták a küzdelem költségét. A pvp bónusz úgy se számít, mert kvázi PvE game lesz a Végszetúrból hosszú távon. A turbózhatóság meg egy feltételes bónusz, lehet matekozni...
Dátum: 2009.07.16. 12:23:36
Ha csak 1-2 szinttel maradtak le, akkor az nem gond. 5-10 napot ki lehet bírni szerintem.
Ha valaki drasztikusan elcseszte az már egy másik mese 20-30 szintnyi lemaradást leküzdeni nem egy szívderítő perspektíva.
Mondjuk elég lenne betenni, hogy az első "tiszta" játékos elleni csata után megnyílik a játékos előtt egy lehetőség, mely azt tartalmazza, hogy akárhány szintet tud "tisztulni" egy szintlépés után, de mindegyik szorzódik a számosságal. Azaz az 5. feztőzés levétele egy szintlépés után már 5X-ös költségbe kerüljön...
Dátum: 2009.07.14. 08:40:04
Megint a túlzott demokrácia...

Tények:
-Az élmezőnynek szánt fejlesztések a szavazásokkal sajnos kiesnek a pixisből a tömeghatás miatt.
-Az eddig befizetett őskövekkel mi lesz?
-Senkinek nem esik jól, ha nem veszik figyelembe a véleményét!
-Akit nem érint egy szavazás, vagy nem ért hozzá, az mért torzíthatja az eredményt?
-Csak üzletpolitikai megközelítés morálisan játékosvesztést okozhat.
-Az ötlet fergeteges, de még erősen csiszolandó!

Javaslat:
-Időszakosan kapjanak a játékosok szintfüggő "bónusz" szavazatokat. Mondjuk minden kitöltött kvíz olimpia alkalmával 20 szintenként 1-et.
-A felkínált lehetőségek legyenek súlyozva mondjuk egy 10-es skálán., és ennyit érjen egy leadott szavazat a témára. Gondolok itt ilyenre: Könnyen leprogramozgató, sok embert érintő, a játék jelenlegi végét kitoló dolgok 10-es occ. Bitang sok programozási idő, nem igazán érint sok embert, de mégis csak értelmes ötlet, ezért bekerült a listába 1-es szorzó...
-Legyen "induló" licit azon tételeknél, melyek a játék hosszútávú érdekeit támogatják. Olyan impek, melyek kellenek az élmezőny megtartásához legyenek megtámogatva Beho oldalról is!
-A dolog indulásakor legyen egy induló licitpont mennyiség, ami a karakternél lévő őskövek/10 logikusan

Valamint nem szeretném, ha a ló túloldalára esne a dolog, ha olyan Fastfix-ek, major impek kerülnének fel a listára, melyeket megkérdezés nélkül meg kellene csinálni. A szavazás célja szerintem az ötletek megvalósításának sorrendje legyen, ne mondvacsinált indok gyártás arra, hogy mért nem történik semmi esetlegesen mondván, kevés szavazat esett be összesen...
Dátum: 2009.07.13. 15:26:33
Nem kellenek ide ilyen kifinomult módszerek

A minap kaptam mailben, ideális példája a kisstílű államilag támogatott átveréseknek, amik direktben a mi pánztárcánkat célozzák meg, csak "segély" besorolást kapnak. Ha erre van valami ötlet, hogy kerülhető el, arra igazán kíváncsi lennék! (Az emigrációt hagyjuk ha kérhetem...)

Verébszámláló

Ma polgármesteri karrierem kiteljesedett.

Nyakunkba varrták a szociális foglakoztatást. Ha akartuk, ha nem. 3 hete felvettem 5 embert dolgozni, ma egy + 1 van belőle. Pedig tisztességes hat órás munka, munkaruha stb. jár nekik. Karrierem csúcsát egy 18 éves gyerek teljesítette be. Kb. 2 hete "dolgozott" a drága gyermek, anyukája egyetlen pöcörös kisfia. A második napon már elkérte magát, mert a harmadikon ő már nem tud jönni , mert "kannázik" egy cigány zenekarban.

Mondom jó de le kell dolgozni a hiányzást. A negyedik napján meg sem jelent, mert nagy kórt talált nála az orvostudomány, neki bezártság érzése lesz a gödörásástól ami 30x 70 vízelvezető ásásánál nagyon kijön ,így az ötödik napja is regenerálódással telt. De orvosi igazolást hozott erről. A hatodik napján bejött , de rosszul lett. A fűnyírástól asztmás rohamot kapott, másnap nem is jött mert ugye ki kellett heverni a nagy légszomj okozta sokkot. A hetedik napján így pihent. Az édesanyja még le is teremtett, hogy milyen szemét vagyok , majdnem meggyilkoltam a gyereket és ha baja lesz akkor én leszek a felelős. A nyolcadik napja az a semmittevéssel telt, be akart panaszolni engem, mert nem a szakképasítésének( 8ált.) és a fizikumának megfelelő (kb 190 centi és 80 kiló) munkát biztosítottam neki.

Ma reggel vidáman ismét munkára jelentkezett és nekem ehhez még jó pofát is kellett volna vágni. Gondoltam a verebek számolása ülve!!!! nem lesz megterhelő számára. Így hozattam neki egy párnás széket, leültettem és azt a munkát kapta, hogy meg kell számolnia az átrepülő verebeket az udvaron statisztikailag. Kapott egy A4 lapot és egy tollat és csak strigulázni kellett volna. Bíztam titkon abban, hogy hátha elszégyelli magát. Most háromkor kimentem és megkérdeztem:

- Na fiam ,hány veréb repült át ma az udvaron?

- Nem tudom!

- Miért nem számoltad meg őket?

- Mer' amire megszámoltam volna addigra elrepültek!!!!!!!

- Jól van fiam, legalább nem piszkoltad össze a papírt.

- Ha így megy főnök akár egy hétig is eldolgozok ennyi irattal.

Egy Á betűt sem írt ma.



Kommentet töröltem...
Dátum: 2009.07.10. 15:21:54
Ezt most en se ertem...
Dátum: 2009.07.10. 10:49:52
Doomlord tapasztalatok alapján kb 3. héten már meglesz a torony, azaz 5-8 hetes szerverek várhatóak kb...
Dátum: 2009.07.08. 10:23:05
Sorry srácok! Sikerült egy orbitális elírást eszközölnöm a tárgyak statjai közt... A földanya páncél nem 12iq hanem 12 mágiát ad, folyamatban a javítás...
Dátum: 2009.07.07. 18:54:33
Ha nem pakoltad volna el a blökidet, akkor ellenőrizhettem volna a gyanúmat...
Neadj isten nem elnyelést adó tárgy van rajta?
Dátum: 2009.07.07. 12:20:55
Rászántam némi időt...

http://vegzetur.wikidot.com/ujdonsagok
Dátum: 2009.07.06. 16:32:54
Hoho!!!

* Ha valakinek maximális vezetőkészsége van, akkor beállíthatja, hogy ha maximális befogott állata van, álljon le a vadászat.

E mellé megvenni azt, hogy egyszerre 50 vadászat indítható plusz benyomni a prémiumot, esetleg szar csata arányt, és elég napi max 2x belépni, ha nem érünk rá...

Mindenki jól jár, mert aki ráér portyázni, annak potenciálisan több célpontja van (akik szinte semmit nem vesztenek v3 szabályzat alapján!), aki éppen nem ér rá, annak meg elég beindítani egy 50-es vadászatot reggel, és este elkölteni, facsarni, esetleg ráindítani még egy széria vadászatot

Jó úton haladunk!
Dátum: 2009.07.06. 16:23:34
Na ezért jó V3 10%-at vesztem a veszteségnek, ami ráadásul csataarány függő
Dátum: 2009.07.06. 15:48:15
Imáááádlak

A wiki is olyan, ha nem töltöm, akkor nagy ívben szrk rá a banda...
Mostaniakat ennek fényében átszámoztam délben amúgy, csak az új tételek kapnak új sorszámot. Mivel statikus a lista, így lehet követni, hogy hol tartunk
Dátum: 2009.07.02. 15:18:46
A kérdés az, hogy hány helyezést mentek feljebb lédiff ranglistán? Mert az naponta változik, még az élen is néha...