Miklós, 2 dolog van ami sántít:
-A sebgyógyítás „szart” se gyógyít azoknál, akik nem fejlesztettek alá semmit, ezért egy fix 10% is használhatóbb megoldás!
-kellene egy „most nem kérem” gomb is, hogy határesetek esetén lehessen elodázni a kincset, és ne kelljen újabb 45 napot várni, mert pont rosszkor indult el az egyéni epik az illetőnek.
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.09.07. 23:04:24
Dátum: 2009.09.07. 22:39:35
Ysuffal energiatüsi?
Már mezei villámnál is előjött az nálunk, hogy kaptunk 140-et az arcunkba, és 3 körön át nem találtuk el a mágust. De már 2. szinten is jelentős volt, amikor buzóval sebeztünk maximum 20-28-at, 1 találattal csatánként a smaragd meg bebontott egy fix 30-as energiatüsivel, majd még el is talált.
Alacsony szinten elég csak a taut növelni, és megvenni mindig a legnagyobb varázslatot, addíg a harcos növelhet támadást és iq-t is
Jah mielőtt félre értenél, én is mágus karit játszok, csak akármilyen statisztikát csinálok mást se látok benne, csak Iq Iq Iq
Egyszerűen siralmas, hogy egy portya abból áll, hogy ki tudja ellőni a másik fenekét. Ha betalált a spell, egyszerűen képtelenség megfordítani az esetek 95%-ban a harcot, különösen ha a mágusnak iszonyatos kritikus ütése is van mellé, mivel csak azzal lehetne eleget sebezni...
Jelenleg a játék csak arról szól, kinek mekkora Iq-t sikerült kifejlesztenie
Már mezei villámnál is előjött az nálunk, hogy kaptunk 140-et az arcunkba, és 3 körön át nem találtuk el a mágust. De már 2. szinten is jelentős volt, amikor buzóval sebeztünk maximum 20-28-at, 1 találattal csatánként a smaragd meg bebontott egy fix 30-as energiatüsivel, majd még el is talált.
Alacsony szinten elég csak a taut növelni, és megvenni mindig a legnagyobb varázslatot, addíg a harcos növelhet támadást és iq-t is
Jah mielőtt félre értenél, én is mágus karit játszok, csak akármilyen statisztikát csinálok mást se látok benne, csak Iq Iq Iq
Egyszerűen siralmas, hogy egy portya abból áll, hogy ki tudja ellőni a másik fenekét. Ha betalált a spell, egyszerűen képtelenség megfordítani az esetek 95%-ban a harcot, különösen ha a mágusnak iszonyatos kritikus ütése is van mellé, mivel csak azzal lehetne eleget sebezni...
Jelenleg a játék csak arról szól, kinek mekkora Iq-t sikerült kifejlesztenie
Dátum: 2009.09.07. 22:31:31
Én nem látom ennyire pitiánernek a problémát...
A mágikus sebzésre van 1 köröd. Vagy bejön és sebez (erre van kb 80%), vagy nemjön be (kb 20%),amennyiben mágus karaktert játszol.
Harcos karakternél maximum 6 körön át játszik a 80%, azaz 480% esélye van sebezni. Ez 4,8 kör...
Ha ezt kifejlett harcrndszerre vetítem, akkor nagyjából egál sebzést kellene produkálnia a harcosnak és a varázslónak. Természetesen a blökik sebzése hozzáadódik még a közelharci sebzéshez, amin jelentősen sebeznek a bugos támadást adó felszerelések... De 25+20+15+10% sebzést kapunk még... Amint ez javításon esik át, azonnal jó ha 1 blöki talál majd, nemhogy 3-4. de legyünk optimisták, és számoljunk 45% bonusszal.
Az eredmény elég tiszta a mágus statisztikailag 80% sebzést visz be, a harcos ~700%-ot.
Azaz egy varázslatra kapott taumaturgia bonusz tizedét minimum meg kellene adni az erőnek is amennyiben azonosak lennének az elnyelés feltételek. Nade persze ez sincs így, mert 4,8X számolódik fel egy csatában a közelharci elnyelés, amíg a varázslat elnyelés csak 0,8%!!!
A Miklós rendet szeretne tenni, akkor a statikus bónusznak pariban kéne állnia, azaz kb 5 erő szintenként 1%, és a varázslat elnyelésnek 6x annyinak kellene lennie a karaktereken mint a közelharci elnyelésnek… Valamint a 2 kritikus hatásának azonos +30%-nak kellene lennie…
Fogalmam nincs ez a modell a mostanihoz képest mennyire gyökeres változás lenne, de elvileg ez lenne a ballanced eset, amikor az all in stílust képviselő harcos valamint varázsló azonos feltételekkel indul a csatába!
Kemény próba lenne, ha a köv induló V4-en ennek megfelelő módosítást kapna a harcrendszer!
A mágikus sebzésre van 1 köröd. Vagy bejön és sebez (erre van kb 80%), vagy nemjön be (kb 20%),amennyiben mágus karaktert játszol.
Harcos karakternél maximum 6 körön át játszik a 80%, azaz 480% esélye van sebezni. Ez 4,8 kör...
Ha ezt kifejlett harcrndszerre vetítem, akkor nagyjából egál sebzést kellene produkálnia a harcosnak és a varázslónak. Természetesen a blökik sebzése hozzáadódik még a közelharci sebzéshez, amin jelentősen sebeznek a bugos támadást adó felszerelések... De 25+20+15+10% sebzést kapunk még... Amint ez javításon esik át, azonnal jó ha 1 blöki talál majd, nemhogy 3-4. de legyünk optimisták, és számoljunk 45% bonusszal.
Az eredmény elég tiszta a mágus statisztikailag 80% sebzést visz be, a harcos ~700%-ot.
Azaz egy varázslatra kapott taumaturgia bonusz tizedét minimum meg kellene adni az erőnek is amennyiben azonosak lennének az elnyelés feltételek. Nade persze ez sincs így, mert 4,8X számolódik fel egy csatában a közelharci elnyelés, amíg a varázslat elnyelés csak 0,8%!!!
A Miklós rendet szeretne tenni, akkor a statikus bónusznak pariban kéne állnia, azaz kb 5 erő szintenként 1%, és a varázslat elnyelésnek 6x annyinak kellene lennie a karaktereken mint a közelharci elnyelésnek… Valamint a 2 kritikus hatásának azonos +30%-nak kellene lennie…
Fogalmam nincs ez a modell a mostanihoz képest mennyire gyökeres változás lenne, de elvileg ez lenne a ballanced eset, amikor az all in stílust képviselő harcos valamint varázsló azonos feltételekkel indul a csatába!
Kemény próba lenne, ha a köv induló V4-en ennek megfelelő módosítást kapna a harcrendszer!
Dátum: 2009.09.07. 21:43:12
Átnéztem jópár csatát most.
Hóförgeteg: Sebzés: 77-240
100-120-as erőkkel rohangálnak most az emberek. Ha találnak, akkor maximum 100-120 közt sebeznek, de inkább 30-80 közt. Ezzel szemben tőlem kapják a 900-1600 közti égi áldást...
Valaki mesélje el nekem mire jó az Erő, mint tulajdonság???
Ezen nem fog segíteni az, hogy 60. szinten 6%-at többet sebez majd a harcos!
Egyszerűen koncepcionálisan van valami hiba az egészben. Míg a tau szintenként ad 2,5% sebzést addíg az erőnek minimum hatod annyit kéne adnia, azaz 2 szintenként 1%-ot kb!
És akkor még mindíg nem találsz, és a blökik irdatlan nagy elnyeléssel bírnak, míg a varázslat sebzés ellen semmilyen varászlat elnyelés nincs ami arányaiban számítana! A varázslat elnyelésnek 6X akkorának kellene lennie, mint a fizikainak, akkor lennének ballance-ban ugye...
Per pill csak akkor éri meg növelni az erőt, ha már drasztikusan megnőtt az iq fejlesztési költsége, aki hamarabb rávág jópár pontot, az úgy jár mint én, kidob párszázk lélekenergiát az ablakon... Persze majd 50. szint után a szorzó, ami a STATIKUS konstanst Talán javítja...
Hóförgeteg: Sebzés: 77-240
100-120-as erőkkel rohangálnak most az emberek. Ha találnak, akkor maximum 100-120 közt sebeznek, de inkább 30-80 közt. Ezzel szemben tőlem kapják a 900-1600 közti égi áldást...
Valaki mesélje el nekem mire jó az Erő, mint tulajdonság???
Ezen nem fog segíteni az, hogy 60. szinten 6%-at többet sebez majd a harcos!
Egyszerűen koncepcionálisan van valami hiba az egészben. Míg a tau szintenként ad 2,5% sebzést addíg az erőnek minimum hatod annyit kéne adnia, azaz 2 szintenként 1%-ot kb!
És akkor még mindíg nem találsz, és a blökik irdatlan nagy elnyeléssel bírnak, míg a varázslat sebzés ellen semmilyen varászlat elnyelés nincs ami arányaiban számítana! A varázslat elnyelésnek 6X akkorának kellene lennie, mint a fizikainak, akkor lennének ballance-ban ugye...
Per pill csak akkor éri meg növelni az erőt, ha már drasztikusan megnőtt az iq fejlesztési költsége, aki hamarabb rávág jópár pontot, az úgy jár mint én, kidob párszázk lélekenergiát az ablakon... Persze majd 50. szint után a szorzó, ami a STATIKUS konstanst Talán javítja...
Dátum: 2009.09.07. 20:41:35
Feladom....
Hóförgeteg+szerver top1 150-es erő:
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Eroot ibn Shienkai páncéljáról. Zümi, Tűzike és Magiii az oldaladon harcolnak. 3 támadással 3 sebzés!
Egyáltalán lehet ebben a játékban közelharcban sebezni, vagy csak akkor, ha a kritikus bejön???
Hóförgeteg+szerver top1 150-es erő:
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Eroot ibn Shienkai páncéljáról. Zümi, Tűzike és Magiii az oldaladon harcolnak. 3 támadással 3 sebzés!
Egyáltalán lehet ebben a játékban közelharcban sebezni, vagy csak akkor, ha a kritikus bejön???
Dátum: 2009.09.07. 19:07:51
Van a 2-es világban valaki 49 epikussal, ha ő nem adta el eddig a kacatjait tuti a falnak ment ma...
És pont az a jó ebben a korlátban, hogy "átlag" játékost egyáltalán nemkorlátoz,csak az extrém kiugró eseteket!
És pont az a jó ebben a korlátban, hogy "átlag" játékost egyáltalán nemkorlátoz,csak az extrém kiugró eseteket!
Dátum: 2009.09.07. 12:03:37
Ez gyors volt
Az epikus tárgyakat az aukciós ház 10 aranydukátért vásárolta meg. Itt eszközöltünk egy kisebb változást: az első 10 ilyen tárgyat továbbra is 10 aranydukátért veszik meg, de a 11.-et 9-ért, a 12.-et 8-ért stb. a 20.-tól kezdődően pedig 1 aranydukát jár értük, akárcsak a térkapus kincsekért. Az eddigi eladásokat is számoltuk, tehát a számáló nem mostantól indul, visszamenőleg is érvényes.
Dátum: 2009.09.07. 10:06:45
V3 server 6. iq-ja ez enyém
Egy kataklizma igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-205 VP). Szolisorcájú Szatírember félrevetődik. Csak 153 életpontot vesztett. Ellenfeled állatai 15 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 4 életpontot. Szolisorcájú Szatírember feléd dob egy kataklizma varázslatot. 1666 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! Az állataid 167 életpontot sebződtek.
Blökik döglenek, hp nincs "Csak" 20-al nagyobb az iq-ja, és ezt közelharcban képtelenség visszahozni Adalék még, hogy NEM smaragd az illető!
Szóval a varázslók picitt fogjanak vissza a sírásból!
Mód.:
Szerver top1 erővel ugyan ebbe az illetőbe:
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Szolisorcájú Szatírember 13 pontnyit sérült. Zöldike, Zabbancs és Haláltündér az oldaladon harcolnak. 2 támadással 5 sebzést okoztak.
Egy kataklizma igéjét idézed ellenfeledre, ahogy közelítesz felé. (-205 VP). Szolisorcájú Szatírember félrevetődik. Csak 153 életpontot vesztett. Ellenfeled állatai 15 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 4 életpontot. Szolisorcájú Szatírember feléd dob egy kataklizma varázslatot. 1666 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! Az állataid 167 életpontot sebződtek.
Blökik döglenek, hp nincs "Csak" 20-al nagyobb az iq-ja, és ezt közelharcban képtelenség visszahozni Adalék még, hogy NEM smaragd az illető!
Szóval a varázslók picitt fogjanak vissza a sírásból!
Mód.:
Szerver top1 erővel ugyan ebbe az illetőbe:
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Szolisorcájú Szatírember 13 pontnyit sérült. Zöldike, Zabbancs és Haláltündér az oldaladon harcolnak. 2 támadással 5 sebzést okoztak.
Dátum: 2009.09.07. 08:11:50
A lelkesedés nagyon megvan a kezdeti stádiumban, amíg a portyagömb ki nem potyog az embereknek..
Dátum: 2009.09.07. 06:47:55
Miklós úgy képzeli komoly hátrány, ha kimész kis szövibe, a gyakorlatban ez kötelező rossz, ha a szöviden belül nem tudsz szerezni %-os tárgyat
Dátum: 2009.09.07. 06:37:46
Köszi a magyarosítást!
Picit félreérthető amit írtál a mechanizmus szempontkából.
Azaz csökkenti a dobott randomértéket, ezzel növeli a kiesési esélyt az, hogy minél több manót öltél le.
Így a folyamatosan manóölők most lehelettel több térkapust szedhetnének ki cserébe az eddigi áldozatos munkájukért...
Jelenlegi helyzet v3-on:
még szükséges: 375.376 LE
Picit félreérthető amit írtál a mechanizmus szempontkából.
Azaz csökkenti a dobott randomértéket, ezzel növeli a kiesési esélyt az, hogy minél több manót öltél le.
Így a folyamatosan manóölők most lehelettel több térkapust szedhetnének ki cserébe az eddigi áldozatos munkájukért...
Jelenlegi helyzet v3-on:
még szükséges: 375.376 LE
Dátum: 2009.09.06. 21:24:27
Srácok, asszem ez ezerrel a szövi topik témája kéne legyen...
Darah nem kötelezőegyéni epikusozni,nyugodtan le se,ha nem tetszik...
Darah nem kötelezőegyéni epikusozni,nyugodtan le se,ha nem tetszik...
Dátum: 2009.09.06. 20:06:19
23 bemenetel egy fekete ital vagy mi, és 3 térkapus szutyok
Dátum: 2009.09.06. 19:31:58
Paul, most döntsétek már el mit is akartok!
Miklós a zarknod lobbi hatására a 3. fázist megpiszkálta.
Van benne elhanyagolható, és mégis valamit adó dukát, Van benne új graf, új feature.
Ráadásúl azt se tudjuk, hogy befolyásolja-e esetlegesen a leölt manók száma a dukát dropot?
Mert ha még ez is benne van, akkor ballanced is a drop effekt!
Eddíg azért ment a sírás, hogy legyen másabb a 3. fázis, ez fértbele, most meg az a baj hogy másabb?
Komolyan úgy érzem most, hogy a szar se elég büdös
Első event volt, iszonyatos mennyiségű tanulságot lehet levonni belőle, a köv tuti jobb lesz!
Miklós a zarknod lobbi hatására a 3. fázist megpiszkálta.
Van benne elhanyagolható, és mégis valamit adó dukát, Van benne új graf, új feature.
Ráadásúl azt se tudjuk, hogy befolyásolja-e esetlegesen a leölt manók száma a dukát dropot?
Mert ha még ez is benne van, akkor ballanced is a drop effekt!
Eddíg azért ment a sírás, hogy legyen másabb a 3. fázis, ez fértbele, most meg az a baj hogy másabb?
Komolyan úgy érzem most, hogy a szar se elég büdös
Első event volt, iszonyatos mennyiségű tanulságot lehet levonni belőle, a köv tuti jobb lesz!
Dátum: 2009.09.06. 18:36:35
Legalább kiesne...
Dátum: 2009.09.06. 18:20:40
V3 begyújtotta a rakettákat
még szükséges: 427.350 LE
Ma, 16:30 A Zarknodot védő energiaburok megsemmisült!
Laza 70k lé bomlás 2óra alatt, megvan a kezdeti lelkesedés
még szükséges: 427.350 LE
Ma, 16:30 A Zarknodot védő energiaburok megsemmisült!
Laza 70k lé bomlás 2óra alatt, megvan a kezdeti lelkesedés
Dátum: 2009.09.06. 18:13:58
Srácok, meg kellene várni a sok pro-kontra érv után hol tart most Miklós...
Egy dologban mindenki egyet ért, minél hamarabb kellene valami!
Egy dologban mindenki egyet ért, minél hamarabb kellene valami!
Dátum: 2009.09.06. 17:33:36
Szerintem egy szavunk nem lehet...
Térkapus cuccokat dobálnak, újabb graf, újabb feature.
A minimális időráfordítással, maximális efektet kihozta Miklós, és csak más picit mint az előző
Térkapus cuccokat dobálnak, újabb graf, újabb feature.
A minimális időráfordítással, maximális efektet kihozta Miklós, és csak más picit mint az előző
Dátum: 2009.09.06. 17:20:49
Már v1-en kiesett amikor v2 miatt bebugzott v1.
Wikidotra ki is írtam zarknod alá...
Portyagömb a neve
Wikidotra ki is írtam zarknod alá...
Portyagömb a neve
Dátum: 2009.09.06. 17:10:11
Rozsliszk kriptafatty lesújt rád a Mágikus fegyverrel. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-20 lélekenergia)
Rozsliszk kriptafatty a Mágikus fegyverrel a felsőtestedet célozza! Eltalált, sérültél 130 pontnyit. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-35 lélekenergia)
Rozsliszk kriptafatty pihenés nélkül támad. 1 pontnyit sebzett rajtad. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia)
Alzanni szirén pihenés nélkül támad. Talált, 77 ép-t sebződsz. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-21 lélekenergia) Az állataid 8 életpontot sebződtek.
Alzanni szirén egy gyors támadást indít a Mágikus fegyverrel a lábad felé. Eltalált, sérültél 71 pontnyit. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-19 lélekenergia) Az állataid 8 életpontot sebződtek.
Egy gyors csel után Látondi halálúr a hasadat támadja. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-2 lélekenergia)
Egy gyors csel után Látondi halálúr a hasadat támadja. 47 pontnyit sebzett rajtad. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-13 lélekenergia) Az állataid 4 életpontot sebződtek.
Látondi halálúr vicsorogva sújt rád a Mágikus fegyverrel. Talált, 57 ép-t sebződsz. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-15 lélekenergia) Az állataid 6 életpontot sebződtek.
Oldalt gurulva majd gyorsan felpattanva Látondi halálúr megpróbál oldalról támadni. Eltalált, sérültél 93 pontnyit. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-25 lélekenergia) Az állataid 9 életpontot sebződtek.
Rozsliszk kriptafatty a Mágikus fegyverrel a felsőtestedet célozza! Eltalált, sérültél 130 pontnyit. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-35 lélekenergia)
Rozsliszk kriptafatty pihenés nélkül támad. 1 pontnyit sebzett rajtad. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-1 lélekenergia)
Alzanni szirén pihenés nélkül támad. Talált, 77 ép-t sebződsz. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-21 lélekenergia) Az állataid 8 életpontot sebződtek.
Alzanni szirén egy gyors támadást indít a Mágikus fegyverrel a lábad felé. Eltalált, sérültél 71 pontnyit. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-19 lélekenergia) Az állataid 8 életpontot sebződtek.
Egy gyors csel után Látondi halálúr a hasadat támadja. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-2 lélekenergia)
Egy gyors csel után Látondi halálúr a hasadat támadja. 47 pontnyit sebzett rajtad. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-13 lélekenergia) Az állataid 4 életpontot sebződtek.
Látondi halálúr vicsorogva sújt rád a Mágikus fegyverrel. Talált, 57 ép-t sebződsz. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-15 lélekenergia) Az állataid 6 életpontot sebződtek.
Oldalt gurulva majd gyorsan felpattanva Látondi halálúr megpróbál oldalról támadni. Eltalált, sérültél 93 pontnyit. Fegyvere kábít! (-10 támadás) Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-25 lélekenergia) Az állataid 9 életpontot sebződtek.