A 2 dolog nem üti egymást, csak úgy tűnik
Ha megnézed egy epik regenjét akkor olyan 30. 35. epikig lazán le tudja nyomni egy 55-ös kari a regenjét, eddigre meg már illenék, hogy legyen akkorra akadémiája a szövinek, hogy aki szeretné az ki tudja nyomni az egyéni spect. Azaz amennyiben 2 kincs közt megmarad a 30-45 nap nagyságrend mire "kifutsz" a mostani lehetőségek közül, már léptél 12 újabb szintet, kb a 3. tárgytol kezdve kell a szakértelem, azaz 100+ nap. Míg v1-en már most is jól jön, mert sokkal előrébb vannak ugye...
Azaz V3-on beszámoltaa fél éves hátrányt, csak ennyi történt
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.09.16. 10:51:49
Dátum: 2009.09.16. 10:32:01
Otoaak, én lepontoztalak, mert:
-Ha a vesztes csata nem szémít, akkor ugyan megoldod a portya lista kérdést látszólag, viszont cserébe elbagatelizálod az epikus utést. Mi a jó abban, ha "csak" nyerhetek???
-Emennyiben nem regen az epik, úgy ismét semmi kihívás nincs benne, odamegyek és adíg csattogok róla, amíg le nem esik olyan csatákból, ahol nekem kedvez az rnd... A játék alapja, hogy 20% esélyem van bárkit megverni...
-Te alapnak veszed, hogy 40. szinten mindenki maxos epikus speccel rohangál... Ennek kőkeményen ellent mond az, hogy csak azon embereknek érdemes kitolni, akik sokat sebződnek az epiktől varázslat hatására, vagy érdemben részt tudnak venni az epik ölésben szövin belül. Magyarúl meglepöen kevés karakter fejlesztette ki eddíg az epikus specet (v3-on konkrétan senki...).
Ha regen az epik, akkor van kihívás, ha ezt csökkenti az epik spec, akkor ezen szaki a kisebbeknek is értelmet nyer. (Azaz lassul a játék, mert többen fejlesztik ki, azaz több lé tárolódik nem effektíve pvp szkillekben, növeli a további szkillek kifejlesztési költségét...)
-Ha a vesztes csata nem szémít, akkor ugyan megoldod a portya lista kérdést látszólag, viszont cserébe elbagatelizálod az epikus utést. Mi a jó abban, ha "csak" nyerhetek???
-Emennyiben nem regen az epik, úgy ismét semmi kihívás nincs benne, odamegyek és adíg csattogok róla, amíg le nem esik olyan csatákból, ahol nekem kedvez az rnd... A játék alapja, hogy 20% esélyem van bárkit megverni...
-Te alapnak veszed, hogy 40. szinten mindenki maxos epikus speccel rohangál... Ennek kőkeményen ellent mond az, hogy csak azon embereknek érdemes kitolni, akik sokat sebződnek az epiktől varázslat hatására, vagy érdemben részt tudnak venni az epik ölésben szövin belül. Magyarúl meglepöen kevés karakter fejlesztette ki eddíg az epikus specet (v3-on konkrétan senki...).
Ha regen az epik, akkor van kihívás, ha ezt csökkenti az epik spec, akkor ezen szaki a kisebbeknek is értelmet nyer. (Azaz lassul a játék, mert többen fejlesztik ki, azaz több lé tárolódik nem effektíve pvp szkillekben, növeli a további szkillek kifejlesztési költségét...)
Dátum: 2009.09.16. 09:53:55
Ebben az esetben ott vagyok, ahol a part szakad
Ha valaki elmegy nyaralni 2 hétre 3-4 egyéni epiket veszít, mert csak 6 napos puffere van az epikeknek.
Remélem Miklós belátja, hogy egy tárgytól tárgyig menő dupla limit és kapcsolattal sokkal rugalmasabb, és teljesen játékidő független. Viszont rengeteg sírási problémát megold, és a teljesítményt helyezi előtérbe...
Ha valaki elmegy nyaralni 2 hétre 3-4 egyéni epiket veszít, mert csak 6 napos puffere van az epikeknek.
Remélem Miklós belátja, hogy egy tárgytól tárgyig menő dupla limit és kapcsolattal sokkal rugalmasabb, és teljesen játékidő független. Viszont rengeteg sírási problémát megold, és a teljesítményt helyezi előtérbe...
Dátum: 2009.09.16. 09:41:21
A max szint eltörlése semmiképpen nem jó! Pókok, ügyeskedők stb igencsak "megszaladhatnak" ezzel magasabb szintű tárgyakat szerezhetnek fixen, mint ami indokolt lenne. Tudom hogy normál epiknél is megoldható ez, de így legalább a normál epik értelme tovább erősödik az ellen hangok ellenére!
Én valszeg úgy lőném be az egyéni epik maximális szintjét, hogy a kiszedett relikviák ne lehessenek nagyobbak mint a karakter szintje. Persze ez se olyan egyszerű, mert 10 epik szintenként ugrik 5-el a tárgyak szintje. 30. szintű ember max 59. szintű epiket, 35. szinű max 69-es stb ülhetne szerintem.
Ezt lefordítva értelmes számadatra:
A maximálisan megölhető egyéni epik szintje: karakter szint*2-1, azaz karakterszint*2-51. epikust lehetne max megölni a sorban.
Ezt a saját példámon nézve:
55. szinten 59 epikusig mehetek el, most a 26-os ölöm, és óránként 2,5-3k sebzéssel át tudom még ütni.
Azaz az extrém eseteknek ad egy féket, de a "normál" játékosok addíg üthetik, amíg bírják.
Ja még valami, lehet úgy tűnik, hogy nekem "sietős" az egyéni epik, de a valóságban minden top klánnak az. Tőlünk eddíg 2 ember törölt, és már 2 epik szövi is épül... Éppen ezért próbálok érvelni egy olyan megoldás mellett ami gyorsan, de hasznosan leprogramozható. Mi már most is buktunk a dolgon. A %-os tárgyak mennyiségi hiányán nem kevés szöviben óriási viták vannak, szövetségek szakadnak szét, emberek törölnek a megromlott hangulat miatt stb... Ez a sürgetés, nem az, hogy xy sokat pofázik a fórumon És mielőtt azt hinnéd, magamnak harcolok a dologért, megsúgom neked, hogy a normál epiket verem a szöviben, úgyhogy elvagyok, de nem szeretném, ha tovább romlana az előbb felvázolt helyzet, így próbálok ötletelni, segíteni, és olyan ötleteket bedobni, melyek leprogramozása nem további flameket generál, hanem játékosi megelégedést lehetőleg minimális programozással...
Én valszeg úgy lőném be az egyéni epik maximális szintjét, hogy a kiszedett relikviák ne lehessenek nagyobbak mint a karakter szintje. Persze ez se olyan egyszerű, mert 10 epik szintenként ugrik 5-el a tárgyak szintje. 30. szintű ember max 59. szintű epiket, 35. szinű max 69-es stb ülhetne szerintem.
Ezt lefordítva értelmes számadatra:
A maximálisan megölhető egyéni epik szintje: karakter szint*2-1, azaz karakterszint*2-51. epikust lehetne max megölni a sorban.
Ezt a saját példámon nézve:
55. szinten 59 epikusig mehetek el, most a 26-os ölöm, és óránként 2,5-3k sebzéssel át tudom még ütni.
Azaz az extrém eseteknek ad egy féket, de a "normál" játékosok addíg üthetik, amíg bírják.
Ja még valami, lehet úgy tűnik, hogy nekem "sietős" az egyéni epik, de a valóságban minden top klánnak az. Tőlünk eddíg 2 ember törölt, és már 2 epik szövi is épül... Éppen ezért próbálok érvelni egy olyan megoldás mellett ami gyorsan, de hasznosan leprogramozható. Mi már most is buktunk a dolgon. A %-os tárgyak mennyiségi hiányán nem kevés szöviben óriási viták vannak, szövetségek szakadnak szét, emberek törölnek a megromlott hangulat miatt stb... Ez a sürgetés, nem az, hogy xy sokat pofázik a fórumon És mielőtt azt hinnéd, magamnak harcolok a dologért, megsúgom neked, hogy a normál epiket verem a szöviben, úgyhogy elvagyok, de nem szeretném, ha tovább romlana az előbb felvázolt helyzet, így próbálok ötletelni, segíteni, és olyan ötleteket bedobni, melyek leprogramozása nem további flameket generál, hanem játékosi megelégedést lehetőleg minimális programozással...
Dátum: 2009.09.16. 09:17:23
Leragadtatok egy, az előző verzióban fontos kérdés tárgyalásában, ez az epikus min és max szintjében.
Mivel az időtényezőt közben lesöpörte Miklós az asztalról (Ami szerintem is nagyon üdvözítő!), így akármennyi epiket le lehet darálni egymás után időfüggetlenül... (Egy 1 perces technikai szünet kötelező 2 epik ütés közt különben a szerver terhelés szempontjából problémák adódnak majd.)
Ennek egyenes következménye az, hogy fölösleges felvállalni, a minimum szint korlát meghatározását, aminek mértékére valaki tuti morogni fog! Minek betenni minimumot, ha sorba ölhetőek az epikek idő korlátlanul? Induljon el 50. szintű epikről mindenkinek, és az erős karik úgy is 1 óra alatt leklikkelik magukat 20. szintű epikre kb.
Természetesen ennek feltétele az, hogy legyen időlimit és minimális epik szám is a tárgyak közt. Ha elérted a limitet, akkor felveheted a cuccot az uccsó megölt epik táblájából, ha ez neked bagatel, akkor tolod tolod tovább az epikeket...
Ezzel a megoldással nincs sírás, hogy én 30. szintű vagyok, szeretném ütni, én 70. szintről meg miért X-től ölhetem, mért nem Y-tól stb. Nem kell betenni 1-2-3 ugrálós gombot, nem kell 20 tárgyat megjeleníteni a listában (ezzel nagyobb adatmennyiségeket listázni, terhelve a szervert stb..), nincs rinya arról, hogy melyik az első lista amiből választhatsz stb...
Iszonyatos szabad kezet kapnak a játékosok, és cserébe minimalizálódik a kérdéssel kapcsolatban a potenciális sírás!
Mivel az időtényezőt közben lesöpörte Miklós az asztalról (Ami szerintem is nagyon üdvözítő!), így akármennyi epiket le lehet darálni egymás után időfüggetlenül... (Egy 1 perces technikai szünet kötelező 2 epik ütés közt különben a szerver terhelés szempontjából problémák adódnak majd.)
Ennek egyenes következménye az, hogy fölösleges felvállalni, a minimum szint korlát meghatározását, aminek mértékére valaki tuti morogni fog! Minek betenni minimumot, ha sorba ölhetőek az epikek idő korlátlanul? Induljon el 50. szintű epikről mindenkinek, és az erős karik úgy is 1 óra alatt leklikkelik magukat 20. szintű epikre kb.
Természetesen ennek feltétele az, hogy legyen időlimit és minimális epik szám is a tárgyak közt. Ha elérted a limitet, akkor felveheted a cuccot az uccsó megölt epik táblájából, ha ez neked bagatel, akkor tolod tolod tovább az epikeket...
Ezzel a megoldással nincs sírás, hogy én 30. szintű vagyok, szeretném ütni, én 70. szintről meg miért X-től ölhetem, mért nem Y-tól stb. Nem kell betenni 1-2-3 ugrálós gombot, nem kell 20 tárgyat megjeleníteni a listában (ezzel nagyobb adatmennyiségeket listázni, terhelve a szervert stb..), nincs rinya arról, hogy melyik az első lista amiből választhatsz stb...
Iszonyatos szabad kezet kapnak a játékosok, és cserébe minimalizálódik a kérdéssel kapcsolatban a potenciális sírás!
Dátum: 2009.09.16. 07:43:25
Az epiken nem megy a lélekszívás....
Dátum: 2009.09.15. 22:11:57
Én felnyomtam 4-re, majd lefelejtettem
Még 3 ember kell
Még 3 ember kell
Dátum: 2009.09.15. 17:11:55
Egyéni epikus gomb nőtt az epikus emlékműre
Dátum: 2009.09.15. 14:13:02
Kocos, köszi a dicséretet
Elég alapvető az, hogy ha az idő függést szeretnénk minimalizálni, akkor szinte folyamatosan üthetővé kell tenni az egyéni epikust. Persze a folyamatosba is kell egy minimális technikai szünet, mint a kém okuláréba. (Ezért írtam az 1 percenként üthető epiket.)
Innen már csak 1 lépés az, hogy ha non-stop ütöm az epiket, akármekkora regenje van megsorozom 10 perc alatt 10x a regen ki van iktatva. Azaz valahogy meg kell oldani, hogy legyen regen, de kordában tartható, innen jött az ötlet, hogy minden csata előtt kapja a mesterséges regent, ezzel vagy pár legyet egyszerre csapva le:
-Nem kell figyelni a timerre (újabb adatbázis adat)
-Nem iktatja ki az epikus regenjét teljesen
-Megszűnik az időfüggés
-Erőforrás igényes az epikus (azaz gyógyitalal, manaital) igényes, ha valaki nonstop ütni szeretné, ha valaki több időt szán a dologra sima regenből is ütheti. Azaz "jutalmazva" vannak a kockák, és nem érzik pofon vágva magukat, viszont a ritkán belépő emberek is részt tudnak venni a dologban...
A sluszpoén az, hogy jelen modellben az "instant" regen csökkentését se árt megnézni, erre tökéletes megoldásnak tűnik a szintenként -1,5% regen epikus spec alapján. Felmerült, hogy nem mindenkinek van 15-os akadémiája. Van akadémia túrizmus, és 55. szinten még le tudom verni egyedűl a mostani regenjét is a 75-ös szintű epikusnak, azaz a regen csökkentésének szükségessége sokkal később lépne életbe a mostani regenek mellett is akár!
-Kérdés csak az, hogy a portya lista ürülés mennyire komoly fenyegetés, most is le tudják magukat veretni az emberek ugye.
-Abban is van valami, hogy megveszek egy gyógyitalt, kimászok 15% alól, és mire ütném az epiket már beportyázott egy portyalista frissítő script... (Bár ez nem ennek a topicknak a témája, valahol már kiveséztük...)
Elég alapvető az, hogy ha az idő függést szeretnénk minimalizálni, akkor szinte folyamatosan üthetővé kell tenni az egyéni epikust. Persze a folyamatosba is kell egy minimális technikai szünet, mint a kém okuláréba. (Ezért írtam az 1 percenként üthető epiket.)
Innen már csak 1 lépés az, hogy ha non-stop ütöm az epiket, akármekkora regenje van megsorozom 10 perc alatt 10x a regen ki van iktatva. Azaz valahogy meg kell oldani, hogy legyen regen, de kordában tartható, innen jött az ötlet, hogy minden csata előtt kapja a mesterséges regent, ezzel vagy pár legyet egyszerre csapva le:
-Nem kell figyelni a timerre (újabb adatbázis adat)
-Nem iktatja ki az epikus regenjét teljesen
-Megszűnik az időfüggés
-Erőforrás igényes az epikus (azaz gyógyitalal, manaital) igényes, ha valaki nonstop ütni szeretné, ha valaki több időt szán a dologra sima regenből is ütheti. Azaz "jutalmazva" vannak a kockák, és nem érzik pofon vágva magukat, viszont a ritkán belépő emberek is részt tudnak venni a dologban...
A sluszpoén az, hogy jelen modellben az "instant" regen csökkentését se árt megnézni, erre tökéletes megoldásnak tűnik a szintenként -1,5% regen epikus spec alapján. Felmerült, hogy nem mindenkinek van 15-os akadémiája. Van akadémia túrizmus, és 55. szinten még le tudom verni egyedűl a mostani regenjét is a 75-ös szintű epikusnak, azaz a regen csökkentésének szükségessége sokkal később lépne életbe a mostani regenek mellett is akár!
-Kérdés csak az, hogy a portya lista ürülés mennyire komoly fenyegetés, most is le tudják magukat veretni az emberek ugye.
-Abban is van valami, hogy megveszek egy gyógyitalt, kimászok 15% alól, és mire ütném az epiket már beportyázott egy portyalista frissítő script... (Bár ez nem ennek a topicknak a témája, valahol már kiveséztük...)
Dátum: 2009.09.15. 12:00:47
Kedves játékostársaim, max 5 nap, és megvan a kellő létszám a kristály horda megérkezéséhez. Nem lehetne addíg hanyagolni a másodlagos varázslat, és kritikus varázslat szakértelmek fejlesztését? Klónozás után csúnya meglepik lesznek, ha a saját magatok klóna lövi le a blökiteket, és elnyelés nélkül maradtok egy-két cséphadaró karakter portyalistájában!
Dátum: 2009.09.14. 18:09:40
Jelenlegi elképzelés szerintem:
1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. 1 percenként üthetőek az egyéni epikusok, és a blökik nem fejlődnek rajtuk
3. Az egyéni epikusok nem folyamatosan, hanem minden csata kezdetekor regenerálnak valamennyi ép-t, ennek mértékét az epikus specializáció szakértelem minden szintje 1,5%-al csökkenti.
4. Kincsedet minimum x megölt epikus és minimum y idő után, veheted át 10 aranydukátért, ha szeretnéd az aktuálisan leölt epikus kincstáblájából választva. A minimum értékek újra számolnak a köv kincs lehetőségig, amint átvettél egy kincset.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t, de 10% hp-ra gyógyulsz cserébe.
6. Az epikusok mindenkinek 50. szintről indulnak, és maximális szintjüket a karakter szintje határozza meg.
8. Az egyéni epikus feltétele az Epikus emlékmű második szintje. (Felvetés: Építési költsége dinamikus, azaz függ a szövi által felépített épületek számától.)
-Amit még meg kéne oldani az a portyalista ürülés
1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. 1 percenként üthetőek az egyéni epikusok, és a blökik nem fejlődnek rajtuk
3. Az egyéni epikusok nem folyamatosan, hanem minden csata kezdetekor regenerálnak valamennyi ép-t, ennek mértékét az epikus specializáció szakértelem minden szintje 1,5%-al csökkenti.
4. Kincsedet minimum x megölt epikus és minimum y idő után, veheted át 10 aranydukátért, ha szeretnéd az aktuálisan leölt epikus kincstáblájából választva. A minimum értékek újra számolnak a köv kincs lehetőségig, amint átvettél egy kincset.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t, de 10% hp-ra gyógyulsz cserébe.
6. Az epikusok mindenkinek 50. szintről indulnak, és maximális szintjüket a karakter szintje határozza meg.
8. Az egyéni epikus feltétele az Epikus emlékmű második szintje. (Felvetés: Építési költsége dinamikus, azaz függ a szövi által felépített épületek számától.)
-Amit még meg kéne oldani az a portyalista ürülés
Dátum: 2009.09.14. 17:55:58
Látom megint túlpörög rajtam a topik, mire hazaesem
Miklós, én nem dobnám el teljesen az eddigi ötleteket, azaz mossuk össze a 2 dolgot
-Az időt, mint tényezőt próbáljuk meg kiküszöbölni, azaz még nagyobb pufferelési lehetőséget adva a játékosoknak. Ez pofon egyszerű, nem az epikusolést limiteljük be, hanem a tárgyat. Azaz első tárgy x nap múlva kérhető ki, majd újabb időközönként.
-Ne kelljen variálni a szintekkel, vegyük le az optimalizálás terhét, és az ezzel járó sírást a vállatokról. Azaz induljon az első epikkel mindenki!
-A kincsfelvétel-nek 2 feltétele lenne, egyik az idő, másik a leölt epikek száma. A "kincs" gomb, pedig "visszaszámolna", hogy minimum x epik, és x nap kell még a köv kincshez. Ezzel megteremtenénk azt, hogy akik "rohannának" a kincstáblákkal, azok addig ölik az epikeket amíg akarják, és ha a gomb feltétele megvalósúl, akkor veszik fel a kincset, amikor csak szeretnék... (Nem kell minimum szint, nem kell variálni az átugrom a szinteket gombbal stbstbstb...)
-Az epik MAX szintje karakterszint függő lenne, azaz mivel hamarabb "vége" van az egyéni epiknek mint a szövi epikenk szintben a szövi epik továbbra is komoly tényező maradna...
-Az epikek időkorlátlanul üthetőek lennének, de hogy az epik spec se veszítse el az értelmét az csökkentené az epik regen sebességét. Hogy ne terheljük újabb timerekkel a rendszert, az epik nem eltelt idő, hanem ütésalkalom alapján regen. (Minden nekimenertelkor +x hp, melyet csökkent az epikus spec szaki %-osan.)
Végeredményben egyszerűsödött az eredeti felállás, mindenki akkor üti amikor akarja az epiket (Technikai 1 perc term kötelező, hogy ne nőjön meg a folyamatos/dupla kattoktól a szerver load...), addíg üti ameddig akarja, és azt a kincstáblát kéri ki, amelyik neki szimpi (Ezzel a 20-as epiktárgy listát is le lehet venni 10-re csökkentve a szerver terhelést...)
Egyetlen egy probléma maradt, az pedig a folyamatos leverethetőség. Bármikor szintet lép valaki, vagy valamilyen hatással gyógyul, azonnal nekiesik annyiszor az epiknek, hogy visszaveresse magát, és máris totál üresek a portya listák Erre sajnos nem tudok tökéletesnek tűnő ötletet Mert ha regent adunk, sebgyógyítást stb, akkor folyamatosan visszacsatoljuk a karakter ép-jét és ezzel még többszőr ütheti meg az epiket stbstbstb... Viszont az járható út, hogy amennyiben az epik miatt beájul valaki az -1 csp, és 10% hp-ra kerül, valamint ha 15% alá veri az embert az epik, akkor X perc kényszerpihenőt kap az epik ütésben. De ha bárkinek van jobb ötlete, hogy lehetne megoldani azt, hogy ne folyamatosan üssük az epiket (Autó sebgyógyítás pont ezt érné el ), de mégis csak maradjon célpont a portya listában, azt várom
Köv postban csinálok egy rövid összefoglalót, szerintem hol tartunk most
Miklós, én nem dobnám el teljesen az eddigi ötleteket, azaz mossuk össze a 2 dolgot
-Az időt, mint tényezőt próbáljuk meg kiküszöbölni, azaz még nagyobb pufferelési lehetőséget adva a játékosoknak. Ez pofon egyszerű, nem az epikusolést limiteljük be, hanem a tárgyat. Azaz első tárgy x nap múlva kérhető ki, majd újabb időközönként.
-Ne kelljen variálni a szintekkel, vegyük le az optimalizálás terhét, és az ezzel járó sírást a vállatokról. Azaz induljon az első epikkel mindenki!
-A kincsfelvétel-nek 2 feltétele lenne, egyik az idő, másik a leölt epikek száma. A "kincs" gomb, pedig "visszaszámolna", hogy minimum x epik, és x nap kell még a köv kincshez. Ezzel megteremtenénk azt, hogy akik "rohannának" a kincstáblákkal, azok addig ölik az epikeket amíg akarják, és ha a gomb feltétele megvalósúl, akkor veszik fel a kincset, amikor csak szeretnék... (Nem kell minimum szint, nem kell variálni az átugrom a szinteket gombbal stbstbstb...)
-Az epik MAX szintje karakterszint függő lenne, azaz mivel hamarabb "vége" van az egyéni epiknek mint a szövi epikenk szintben a szövi epik továbbra is komoly tényező maradna...
-Az epikek időkorlátlanul üthetőek lennének, de hogy az epik spec se veszítse el az értelmét az csökkentené az epik regen sebességét. Hogy ne terheljük újabb timerekkel a rendszert, az epik nem eltelt idő, hanem ütésalkalom alapján regen. (Minden nekimenertelkor +x hp, melyet csökkent az epikus spec szaki %-osan.)
Végeredményben egyszerűsödött az eredeti felállás, mindenki akkor üti amikor akarja az epiket (Technikai 1 perc term kötelező, hogy ne nőjön meg a folyamatos/dupla kattoktól a szerver load...), addíg üti ameddig akarja, és azt a kincstáblát kéri ki, amelyik neki szimpi (Ezzel a 20-as epiktárgy listát is le lehet venni 10-re csökkentve a szerver terhelést...)
Egyetlen egy probléma maradt, az pedig a folyamatos leverethetőség. Bármikor szintet lép valaki, vagy valamilyen hatással gyógyul, azonnal nekiesik annyiszor az epiknek, hogy visszaveresse magát, és máris totál üresek a portya listák Erre sajnos nem tudok tökéletesnek tűnő ötletet Mert ha regent adunk, sebgyógyítást stb, akkor folyamatosan visszacsatoljuk a karakter ép-jét és ezzel még többszőr ütheti meg az epiket stbstbstb... Viszont az járható út, hogy amennyiben az epik miatt beájul valaki az -1 csp, és 10% hp-ra kerül, valamint ha 15% alá veri az embert az epik, akkor X perc kényszerpihenőt kap az epik ütésben. De ha bárkinek van jobb ötlete, hogy lehetne megoldani azt, hogy ne folyamatosan üssük az epiket (Autó sebgyógyítás pont ezt érné el ), de mégis csak maradjon célpont a portya listában, azt várom
Köv postban csinálok egy rövid összefoglalót, szerintem hol tartunk most
Dátum: 2009.09.14. 16:23:03
Ááááááá
Olyan érzésem van, mint amikor sakkorzom, és bejön a pici lányom, kirántja az asztalterítőt, és az egész party indulhat elölről, de az eddigi tapasztalatokat, ellenfél alap trükköket már tudjuk
Amint hazaérek nekiesek a törpölésnek, hogy lehetne az eddigi tapasztalatokat felhasználva "játékidőre" optimalizálni az eddigi specifikációt
Az egyik szemem sír, a másik üveg Megállt a project, de lehet jobb lesz, mint volt?
Olyan érzésem van, mint amikor sakkorzom, és bejön a pici lányom, kirántja az asztalterítőt, és az egész party indulhat elölről, de az eddigi tapasztalatokat, ellenfél alap trükköket már tudjuk
Amint hazaérek nekiesek a törpölésnek, hogy lehetne az eddigi tapasztalatokat felhasználva "játékidőre" optimalizálni az eddigi specifikációt
Az egyik szemem sír, a másik üveg Megállt a project, de lehet jobb lesz, mint volt?
Dátum: 2009.09.13. 13:44:54
Miklós, nem szeretném összevonni a különböző témákat, valamint belátom esélytelenségem a meggyőzésben vf-el kapcsolatban
Azt viszont nagyon nem szeretném, ha egyéni epik szövik alapulnának, mert drasztikusan jobb,i mint egyéni epikezni.
Ezért kérlek a:
4. Ha legyőztél 11 majd 16; 21 stb ellenfelet, akkor a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
Módosítást implementáld legalább az elképzelésedbe, az megfogja talán a nagy szövikből való kiugrálást, és már a második epikusnál beéri az eredeti elképzelésedet, majd le is hagyja időben. Azaz a nagyobb, öregebb, összetartóbb szövik előnye megmarad, de nem lesz lineális...
Köszönöm előre is!
Azt viszont nagyon nem szeretném, ha egyéni epik szövik alapulnának, mert drasztikusan jobb,i mint egyéni epikezni.
Ezért kérlek a:
4. Ha legyőztél 11 majd 16; 21 stb ellenfelet, akkor a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
Módosítást implementáld legalább az elképzelésedbe, az megfogja talán a nagy szövikből való kiugrálást, és már a második epikusnál beéri az eredeti elképzelésedet, majd le is hagyja időben. Azaz a nagyobb, öregebb, összetartóbb szövik előnye megmarad, de nem lesz lineális...
Köszönöm előre is!
Dátum: 2009.09.13. 12:00:14
Olvass vissza.
Miklós igen pozitívan állt hozzá a témához, megcsinálta a specifikációt, leadta programozni, már csak a környezeti változókban van némi nézeteltérésünk, melyek kalibrálásával reméljük midnen világ számára használható verzió lesz a végeredmény.
Az alap ötlet fix szerintem:
Epikus emlékmű kap egy újabb szintet, ha ezt felépíti a szövi, akkor lehet csatázni egyénileg epikusokkal, mely csaták nem fejlesztik a blökiket, és ájulás esetén csp veszteséget okoznak. Valamennyi egyéni epikus után választhatsz egy tárgyat az epikus szintjének függvényében, azaz nem RND, hanem fix tárgyat.
Hogy mik legyenek a szintek, hány epikusonként legyen kincs stb.. abban még finomhangoláson van a téma... A core kész, a conf még ballance-ra vár (Ezt Rókakoma kedvéért )
Miklós igen pozitívan állt hozzá a témához, megcsinálta a specifikációt, leadta programozni, már csak a környezeti változókban van némi nézeteltérésünk, melyek kalibrálásával reméljük midnen világ számára használható verzió lesz a végeredmény.
Az alap ötlet fix szerintem:
Epikus emlékmű kap egy újabb szintet, ha ezt felépíti a szövi, akkor lehet csatázni egyénileg epikusokkal, mely csaták nem fejlesztik a blökiket, és ájulás esetén csp veszteséget okoznak. Valamennyi egyéni epikus után választhatsz egy tárgyat az epikus szintjének függvényében, azaz nem RND, hanem fix tárgyat.
Hogy mik legyenek a szintek, hány epikusonként legyen kincs stb.. abban még finomhangoláson van a téma... A core kész, a conf még ballance-ra vár (Ezt Rókakoma kedvéért )
Dátum: 2009.09.13. 10:23:09
A végtelenségig mindenki nem lehet egyenlő.
Jah, csak az emberek gyomra elég kényes arra, ha nem egyenlőek a feltételek. Ha egy komoly. kitörési pont mentes környezetben (V3 pl), egy sima rnd oly drasztikus előnyt ad, melyet ledolgozni szisztematikus munkával se lehet
Még mmo-ban is meg lehetett oldani azt, hogy valaki bemákolta a 0,00001-es droppot, az terrorizálta vele a bandát, de ha a banda nekiállt farmolni, akkor hozzájuthatot szisztematikus munkával az itemhez... Itt hiába epikusozik a banda, ha az rnd szivatja, sose lesz %-os tárgya. Éppen ezen próbálna segíteni az egyéni epikus. Szisztematikusan megdolgozva a cuccért megkaphatná az illető.
Volt egy másik hasonlat is valami egér verseny témában. Egér verseny van, de a labirintus egyes pontjain egyszer használható teleportok vannak, melyek a szerencsés egereket kapásból a kijáratkoz teszik. Lehet az Alfa Hím az isten, ha Csoffadt Cini megtalálja a térkaput....
Dátum: 2009.09.12. 21:33:14
Morti, Talán leírnád mire gondolsz?
Szerinted hány olyan szövi van ahol tiltott a VF, azaz meg van kötve a játékosok keze, azaz megszabják nekik, hogy játszanak?
Miklós betette a VF-et, hogy "élvezetesebb" legyen a játék, legyen menekülési lehetőség stb... SEHOL nem írta le, hogy ezzel a játék talán legizgalmasabb eleméből, az epikusból automatikusan ki is esik az illető!
De igazad van, rosszul emeltem ki. Azon szövik, akik sok VF-es taggal, vagy sok újonccal, akik szintje apró az érdemi epikusozáshoz rendelkeznek ez a fejlesztés használhatatlan a most leadott Spec alapján.
Remélem így már korrekt.
Amennyiben érdemben van még valami kifogásod, elvi hibád stb a verziómmal, úgy kérlek arról is nyilatkozz.
Szerinted hány olyan szövi van ahol tiltott a VF, azaz meg van kötve a játékosok keze, azaz megszabják nekik, hogy játszanak?
Miklós betette a VF-et, hogy "élvezetesebb" legyen a játék, legyen menekülési lehetőség stb... SEHOL nem írta le, hogy ezzel a játék talán legizgalmasabb eleméből, az epikusból automatikusan ki is esik az illető!
De igazad van, rosszul emeltem ki. Azon szövik, akik sok VF-es taggal, vagy sok újonccal, akik szintje apró az érdemi epikusozáshoz rendelkeznek ez a fejlesztés használhatatlan a most leadott Spec alapján.
Remélem így már korrekt.
Amennyiben érdemben van még valami kifogásod, elvi hibád stb a verziómmal, úgy kérlek arról is nyilatkozz.
Dátum: 2009.09.12. 21:00:13
Először is köszönöm, hogy kompromisszum képes vagy a témában annak ellenére, hogy kidolgozott "specifikáció" van átadva már Baratynak.
Elmondom mi a szitu jelenleg V3-on, mert én erre látok rá:
-A szövik jelenleg masszív mennyiségű visszafogottat húzó emberrel rendelkeznek, ebből következik, hogy fizikális határa van a szövetség által maximálisan megölhető epikusok számában. (Tippre 50-70 közt meg fog rekedni egész V3...)
-Mivel az RND igencsak rosszalkodik normál epikeknél (nem ad %-os tárgyakat) ezért az a pár "kiválasztott" irtózatos előnyt kap pusztán azért, mert oly szerencsés volt, hogy szerzett 1-2 tárgyat, mely jelenleg nem elérhető mindenkinek.
-Ennek kivédésére jelenleg CSAK az megoldás, hogy alapítasz egy egyéni szövit, és farmolod magadnak az epik cuccokat. Ez sajnos a szövik folyamatos "kiszervezésével" jár, megszűnik a játék társasági jellege, és akik nem hajlandóak "dobbantani" azok sajnos azt tapasztalják, hogy szétesik a szövi alattuk
-A kincspontos rendszer óriási vitákat eredményez, halál igazságtalan az, hogy aki nem vf-ezik (e miatt nem tudja sebezni az epiket, valamint szint miatt kevesebb maxvp-vel rendelkezik és kevesebbet konstruál) az úszik a kincspontban, és önkényesen azt vesz meg amit akar. Kirúgni igazán nem lehet, mert akkor ki veri le az epiket??? A héten majdnem szétesett az Illu e miatt, mely a legösszetartőbb közösségnek hirdeti magát, és folyamatosan maxon van a létszáma!
-Akik nagy szövibe lépnek be, azok nem tudják megcsinálni fizikálisan az említett küldiket. Most akkor a nagy szövik folyamatos lemorzsolódásnak vannak kitéve, és nem bővíthetik a tagjaikat, mert azok nem tudnak epik küldiket csinálni, ha belépnek?
Erre jött az egyéni epikus ötlet, támogattad és mindenki megörült, csakhogy a végfeltételeknek olyanra sikeredtek a végén, melyek igencsak betesznek a problémák nagyjának.
Ha a mostani "specifikáció" valósul meg, akkor:
-maxepik-20 (30-nál tart a TOP szövi!!!) esetén talán az első tárgy megszerezhető egyénileg, utána sajnos az egész fejlesztés megáll. (A VF szétvágja az epikusozást ugye, és a második tárgyhoz 50 szövi blöki kell, amit talán a top2-3 szövi tud teljesíteni 90 napon belűl...)
-A küldetések továbbra is lehetetlen kaliberbe számítanak...
-Sokkal gyorsabb epik szövit alapítani, mint 45 napon át ütni az egyéni epiket egy fix tárgyért! 3 nap után van 10% esélyem egy bufára, 45 nap alatt 15 megölt epikkel van 10*10% tulos és 5*10% szakis cuccra 150% esélyem van, cserébe kapok 130 dukátot is... Akárhogy számolom ez azt eredményezi, hogy kis szövik alapulnak, és szétesnek a nagyok, csökken a lelkesedés, interakció, nő az abbahagyott karakterek mennyisége, csökken a bevételetek...
-Már csak adalék, hogy 5-el osztható a leölt epikek száma, azaz a kincstáblák pont szarul váltanak
Amivel semmit nem kezdtél így:
-%-os tárgyballance az első 135 napban (Akkor eshet a triász leghamarabb!)
-kis szövi farmolja az epikeket, ha esik %-os tárgy, átugrik a farmer, és megveszi a szövitől...
-minimális szintű karik megszerezhetik a top optimalizer 10%-os tárgyakat, nemhogy az általad említett 30. szinten, de már 10. szinten is!
Amit megfontolnék/javasolnék:
-Vettem a koncepciódat, azt, hogy mennyi időt szeretnétek beleforgatni, és mik a lehetőségek. (Ez az eddig felvázolt verzióból, és a témával kapcsolatos hozzászólásaidból eléggé kiderült szerintem.)
1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. A általános szabályok ugyanazok, az epikus szakértelem ugyanúgy hat rájuk, ellenben a blökik nem fejlődnek a harcok során!
4. Ha legyőztél 11 majd 16; 21 stb ellenfelet, akkor a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t és 15% hp-ra gyógyulsz cserébe.
6. Epikus minimum szintje kariszint+(kariszint-50*2), de minimum 50. (Ez is csak a V1-es extrém karik miatt kell, hogy ne galamblövészet legyen nekik!)
7. Epikus maximum szintje = szövi epikus szintje. (Ez nem paradoxon elgondolásoddal szemben, mivel csak 1-3 embert érint maximum egy szöviben, ráadásul ők se tudják lenyomni egy idő után azt az epiket amihez 3 ember összefogása minimum kell, azaz csak a kis szöviket szivatná a -20 és még jobban nyílna az olló!)
8. Az egyéni epikus feltétele az Epikus emlékmű második szintje. (Felvetés: Építési költsége dinamikus, azaz függ a szövi által felépített épületek számától.)
Továbbá küldikhez:
Olyan alternatív küldi lehetőségek, melyek mellékesen javítják az epikus ölési potenciált is!
Gondolok itt a már említett 3 küldire:
-3k sebzés epikusba
-30k sebzés epikusba
-szerezz tárgyat kamrából
Alternatívákra ötlet:
-legyen 150-es egészséged (Tovább bírja az epikus csatákat az illető stbstbstb...)
-legyen epikus spec szakid x-es (Könnyebben öli a blökiket a játékosunk.)
-legyen vastag bőröd x-es (Nem nyírja ki olyan könnyen az epika blökiket.)
Be kellene vezetni még:
-Egy szövibe belépő játékos NEM licitálhat a már futó kamrás licitekre!
-Egy játékos nem vehet fel nagyobb szintű tárgyat mint kariszint+(turbózott kereskedelem)/10
Mit értünk el ezekkel az apró módosításokkal?
-Első tárgy 33 nap, második 81 nap, harmadik 144 (eddíg 45-90-135 volt!), De az első tárgy hamarabb esik ki, pont annyival, hogy az egyéni epikus szövi 10 db 3 napos 10%-os bufája helyett 33 nap után lesz fixen bufája.
-A szintkorlátok ösztönzőek, és kisebb szövikben is lazán teljesíthetőek.
-A tárgyak közti emelkedő epikusszám miatt a nagy szövik tagjai se "farmolják" be magukat, hanem az időlimit kezd bejátszani a témába, így azonos esélyeket kap midnenki...
-Az 5-el nem osztható Epikusszámok miatt nincs probléma a határon lévő csuszatott kincstáblákkal
-Az alap elképzelésed, és programozási elv szinte ugyan az mint ami a "speciben" van, csak a környezeti változók manipulálásával "használhatóbb", és problémamegoldó fejlesztést kapsz.
-Az egyéni epik szövik már csak dukáttermelésben lesznek jobbak, így megalapításuk már nem vetekedhet a szövik az alap szövi szétesésének kockázatával...
Legvégűl:
Sajnos inkább én szeretném megtudni, miért tettél be %-os bónuszokat ennyire RND és játékosok közötti interrakció függő eseménybe, mint az epikus, ha tudtad, hogy ez elinfluálja a szerencsés kiválasztottaknál a fejlődési sebességet? Ha tudtad, hogy ezzel kialakítasz egy kis játékos csoportot, akik különbek lesznek a többieknél, ezzel pozitív diszkriminációban részesíted őket, míg a többieket arra kényszeríted ezzel, hogy bármi áron (akár egyéni epikus szövik alapításának árán is!) szerezzenek ilyen tárgyakat amennyiben lépést szeretnének tartani a kedvezményezettekkel? Ez egyéni epikus nem influációt gerjeszt, hanem óriási ballance baklövést pótol, inkább nevezném handkep-nek, semmint influációnak.
Kérlek fontold meg a leírtakat, és inkább egyeztessünk, ha valami nem kerek, semmint olyan fejlesztést tegyetek be a programba, amely egyáltalán nem éri el a céljait!
A többi játékost meg megkérném, hogy jelezze ha valamit kihagytam, vagy a fellegekben járok valamelyik elképzelésemmel!
Elmondom mi a szitu jelenleg V3-on, mert én erre látok rá:
-A szövik jelenleg masszív mennyiségű visszafogottat húzó emberrel rendelkeznek, ebből következik, hogy fizikális határa van a szövetség által maximálisan megölhető epikusok számában. (Tippre 50-70 közt meg fog rekedni egész V3...)
-Mivel az RND igencsak rosszalkodik normál epikeknél (nem ad %-os tárgyakat) ezért az a pár "kiválasztott" irtózatos előnyt kap pusztán azért, mert oly szerencsés volt, hogy szerzett 1-2 tárgyat, mely jelenleg nem elérhető mindenkinek.
-Ennek kivédésére jelenleg CSAK az megoldás, hogy alapítasz egy egyéni szövit, és farmolod magadnak az epik cuccokat. Ez sajnos a szövik folyamatos "kiszervezésével" jár, megszűnik a játék társasági jellege, és akik nem hajlandóak "dobbantani" azok sajnos azt tapasztalják, hogy szétesik a szövi alattuk
-A kincspontos rendszer óriási vitákat eredményez, halál igazságtalan az, hogy aki nem vf-ezik (e miatt nem tudja sebezni az epiket, valamint szint miatt kevesebb maxvp-vel rendelkezik és kevesebbet konstruál) az úszik a kincspontban, és önkényesen azt vesz meg amit akar. Kirúgni igazán nem lehet, mert akkor ki veri le az epiket??? A héten majdnem szétesett az Illu e miatt, mely a legösszetartőbb közösségnek hirdeti magát, és folyamatosan maxon van a létszáma!
-Akik nagy szövibe lépnek be, azok nem tudják megcsinálni fizikálisan az említett küldiket. Most akkor a nagy szövik folyamatos lemorzsolódásnak vannak kitéve, és nem bővíthetik a tagjaikat, mert azok nem tudnak epik küldiket csinálni, ha belépnek?
Erre jött az egyéni epikus ötlet, támogattad és mindenki megörült, csakhogy a végfeltételeknek olyanra sikeredtek a végén, melyek igencsak betesznek a problémák nagyjának.
Ha a mostani "specifikáció" valósul meg, akkor:
-maxepik-20 (30-nál tart a TOP szövi!!!) esetén talán az első tárgy megszerezhető egyénileg, utána sajnos az egész fejlesztés megáll. (A VF szétvágja az epikusozást ugye, és a második tárgyhoz 50 szövi blöki kell, amit talán a top2-3 szövi tud teljesíteni 90 napon belűl...)
-A küldetések továbbra is lehetetlen kaliberbe számítanak...
-Sokkal gyorsabb epik szövit alapítani, mint 45 napon át ütni az egyéni epiket egy fix tárgyért! 3 nap után van 10% esélyem egy bufára, 45 nap alatt 15 megölt epikkel van 10*10% tulos és 5*10% szakis cuccra 150% esélyem van, cserébe kapok 130 dukátot is... Akárhogy számolom ez azt eredményezi, hogy kis szövik alapulnak, és szétesnek a nagyok, csökken a lelkesedés, interakció, nő az abbahagyott karakterek mennyisége, csökken a bevételetek...
-Már csak adalék, hogy 5-el osztható a leölt epikek száma, azaz a kincstáblák pont szarul váltanak
Amivel semmit nem kezdtél így:
-%-os tárgyballance az első 135 napban (Akkor eshet a triász leghamarabb!)
-kis szövi farmolja az epikeket, ha esik %-os tárgy, átugrik a farmer, és megveszi a szövitől...
-minimális szintű karik megszerezhetik a top optimalizer 10%-os tárgyakat, nemhogy az általad említett 30. szinten, de már 10. szinten is!
Amit megfontolnék/javasolnék:
-Vettem a koncepciódat, azt, hogy mennyi időt szeretnétek beleforgatni, és mik a lehetőségek. (Ez az eddig felvázolt verzióból, és a témával kapcsolatos hozzászólásaidból eléggé kiderült szerintem.)
1. A nornál epikusokkal párhuzamosan üthető egyéni epikusok.
2. A általános szabályok ugyanazok, az epikus szakértelem ugyanúgy hat rájuk, ellenben a blökik nem fejlődnek a harcok során!
4. Ha legyőztél 11 majd 16; 21 stb ellenfelet, akkor a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.
5. Ha az epikus ájultra ver, veszítesz 1 csp-t és 15% hp-ra gyógyulsz cserébe.
6. Epikus minimum szintje kariszint+(kariszint-50*2), de minimum 50. (Ez is csak a V1-es extrém karik miatt kell, hogy ne galamblövészet legyen nekik!)
7. Epikus maximum szintje = szövi epikus szintje. (Ez nem paradoxon elgondolásoddal szemben, mivel csak 1-3 embert érint maximum egy szöviben, ráadásul ők se tudják lenyomni egy idő után azt az epiket amihez 3 ember összefogása minimum kell, azaz csak a kis szöviket szivatná a -20 és még jobban nyílna az olló!)
8. Az egyéni epikus feltétele az Epikus emlékmű második szintje. (Felvetés: Építési költsége dinamikus, azaz függ a szövi által felépített épületek számától.)
Továbbá küldikhez:
Olyan alternatív küldi lehetőségek, melyek mellékesen javítják az epikus ölési potenciált is!
Gondolok itt a már említett 3 küldire:
-3k sebzés epikusba
-30k sebzés epikusba
-szerezz tárgyat kamrából
Alternatívákra ötlet:
-legyen 150-es egészséged (Tovább bírja az epikus csatákat az illető stbstbstb...)
-legyen epikus spec szakid x-es (Könnyebben öli a blökiket a játékosunk.)
-legyen vastag bőröd x-es (Nem nyírja ki olyan könnyen az epika blökiket.)
Be kellene vezetni még:
-Egy szövibe belépő játékos NEM licitálhat a már futó kamrás licitekre!
-Egy játékos nem vehet fel nagyobb szintű tárgyat mint kariszint+(turbózott kereskedelem)/10
Mit értünk el ezekkel az apró módosításokkal?
-Első tárgy 33 nap, második 81 nap, harmadik 144 (eddíg 45-90-135 volt!), De az első tárgy hamarabb esik ki, pont annyival, hogy az egyéni epikus szövi 10 db 3 napos 10%-os bufája helyett 33 nap után lesz fixen bufája.
-A szintkorlátok ösztönzőek, és kisebb szövikben is lazán teljesíthetőek.
-A tárgyak közti emelkedő epikusszám miatt a nagy szövik tagjai se "farmolják" be magukat, hanem az időlimit kezd bejátszani a témába, így azonos esélyeket kap midnenki...
-Az 5-el nem osztható Epikusszámok miatt nincs probléma a határon lévő csuszatott kincstáblákkal
-Az alap elképzelésed, és programozási elv szinte ugyan az mint ami a "speciben" van, csak a környezeti változók manipulálásával "használhatóbb", és problémamegoldó fejlesztést kapsz.
-Az egyéni epik szövik már csak dukáttermelésben lesznek jobbak, így megalapításuk már nem vetekedhet a szövik az alap szövi szétesésének kockázatával...
Legvégűl:
fejtsd ki érthetően hogy miért esszenciális hogy a játékban a fejlődési sebességet elinfláljuk.
Sajnos inkább én szeretném megtudni, miért tettél be %-os bónuszokat ennyire RND és játékosok közötti interrakció függő eseménybe, mint az epikus, ha tudtad, hogy ez elinfluálja a szerencsés kiválasztottaknál a fejlődési sebességet? Ha tudtad, hogy ezzel kialakítasz egy kis játékos csoportot, akik különbek lesznek a többieknél, ezzel pozitív diszkriminációban részesíted őket, míg a többieket arra kényszeríted ezzel, hogy bármi áron (akár egyéni epikus szövik alapításának árán is!) szerezzenek ilyen tárgyakat amennyiben lépést szeretnének tartani a kedvezményezettekkel? Ez egyéni epikus nem influációt gerjeszt, hanem óriási ballance baklövést pótol, inkább nevezném handkep-nek, semmint influációnak.
Kérlek fontold meg a leírtakat, és inkább egyeztessünk, ha valami nem kerek, semmint olyan fejlesztést tegyetek be a programba, amely egyáltalán nem éri el a céljait!
A többi játékost meg megkérném, hogy jelezze ha valamit kihagytam, vagy a fellegekben járok valamelyik elképzelésemmel!
Dátum: 2009.09.12. 08:50:11
Csak egy ártatlan kérdés volt...
Amúgy akárhol akármilyen témát nézek a VF és a manakonstrukció keresztbetesz minden "számolható" adatnak...
Na mindegy, megnézzük, hogy Miklós rákényszeríti e a V3-at arra, hogy rengeteg pici szövi alapúljon, mert a mostani verziójában az egyéni epikus sajnos nem éri el a hiánypótló célját.
Kóc, abban szerintem nincs igazad, hogy kihívás a fő cél. Ez egyéni epikus fő célja az, hogy NE hulljanak szét a közepes/kis szövik, valamint azon nagy szövik, ahol sok a VF-es karakter azért, hogy egyéni epikus szövikben kiszedhessék a tagok maguknak a %-os tárgyakat... Persze a farm szövisek ebben is elől járnak. Egy kari addig üti az epiket, amíg ki nem esik az értelmes tárgy, akkor a főkari bejön, felszedi a cuccot, és megy si vissza a nagy szövibe, és megy tovább a biznisz... Na pont ezt kéne azzal megoldani, hogy az egyéni epik elérhetővé teszi az első esetleg még a második %-os tárgyat is belátható időn belül... Abban semmi kihivás/táp nincs, hogy lenyomhatom az egyéni epikusom, ami nem fejleszti a blökimet, nem használhatom leveretésre, de legalább hónapok mire kiszedem az első tárgyat, amit egyéni szöviben akár másnap kieshet... Ennél sokkal gyorsabb, használhatóbb kiugrani
Amúgy akárhol akármilyen témát nézek a VF és a manakonstrukció keresztbetesz minden "számolható" adatnak...
Na mindegy, megnézzük, hogy Miklós rákényszeríti e a V3-at arra, hogy rengeteg pici szövi alapúljon, mert a mostani verziójában az egyéni epikus sajnos nem éri el a hiánypótló célját.
Kóc, abban szerintem nincs igazad, hogy kihívás a fő cél. Ez egyéni epikus fő célja az, hogy NE hulljanak szét a közepes/kis szövik, valamint azon nagy szövik, ahol sok a VF-es karakter azért, hogy egyéni epikus szövikben kiszedhessék a tagok maguknak a %-os tárgyakat... Persze a farm szövisek ebben is elől járnak. Egy kari addig üti az epiket, amíg ki nem esik az értelmes tárgy, akkor a főkari bejön, felszedi a cuccot, és megy si vissza a nagy szövibe, és megy tovább a biznisz... Na pont ezt kéne azzal megoldani, hogy az egyéni epik elérhetővé teszi az első esetleg még a második %-os tárgyat is belátható időn belül... Abban semmi kihivás/táp nincs, hogy lenyomhatom az egyéni epikusom, ami nem fejleszti a blökimet, nem használhatom leveretésre, de legalább hónapok mire kiszedem az első tárgyat, amit egyéni szöviben akár másnap kieshet... Ennél sokkal gyorsabb, használhatóbb kiugrani
Dátum: 2009.09.11. 22:29:55
De minek a 40. szint, mint korlát?
Ha valaki szeretne magát kiprobalni 10. szinten, akkor miért ne ájulhatna, vagyis kerűlhetne 10%-ra 1 csp-ért?
Bőven elég veszteség az neki...
Ha valaki szeretne magát kiprobalni 10. szinten, akkor miért ne ájulhatna, vagyis kerűlhetne 10%-ra 1 csp-ért?
Bőven elég veszteség az neki...