Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.09.23. 15:18:14
Ariel, ez az "ára" a D.E.M. működésének. Valamint a szinthuszárok nem tudják arra használni, hogy korlátlan tp forrásként ezzel ugorjanak 10-15 szintet csak klikkeléssel...
Dátum: 2009.09.23. 14:52:47
Ez mekkora ötlet!!!

Ha a csatában 15% alá menne az illető, akkor az Alanori központi D.E.M. megmenti a csatából (azaz nem zajlik le a csata!) 1 csp-ért, és kompenzációként a mellékhatás 1 csp-nyi TP...

Sebgyógy probléma kilőve, leveretés teljesen kivédve stb...

Kapsz egy tizest rá tőlem
Dátum: 2009.09.23. 14:45:24
Na most nézzük a kérdéskört konstruktívan:

Cél egy olyan hatás létrehozása, mely hatására nem leveretés lesz a célja az epiknek, ha jól értem.
Erre egy leprogramozott szakértelmet szeretnénk használni, ezzel csökkentve programozási időt.

A nép "hangja" felhördült a fix szakértelem, mint feltétel ellen. Pár topper nem szeretne egy olyan szakit kifejleszteni feltételnek, mely nem optimális, valamint kis szinten keményen megterhelő egy 20-as, nem 100%-ban hasznos szakértelem kifejlesztése.

Adott a sebgyógyítás szakértelem, betehetjük statikus "korlátnak", mint előfeltétel kb 5 perc programozással, vagy betehetjünk halál bonyi képleteket, autó gyógyulásokat, újabb exploit lehetőségeket stb...

Miklós konstruktív, és hajlandó variálni. Ezzel növelni a programozási időt, valamint a szerver terhelést. Ezen engedékenységével csak kavarodást okozunk, de nézzük mit lehet tenni:

MOD.: Prisma kolléga otlete kenterbe verte fel óra számolást, amit a post írasa közben írt, így del az egész elmélkedés
Dátum: 2009.09.23. 13:55:19
Én bevallom férfiasan, őszintén, hogy nem értem az egészet

Sebgyógyítás:
Sebesült állataidat elláthatod, sebeiket meggyógyíhatod. Minél magasabb a szakértelmed, annál többet gyógyítasz rajta egyszerre. Ez azért is fontos szakértelem, mert állataid ÉP-je magától nem nő vissza, csak így tudod növelni. Ha portya során megtámadnak, és ellenfeled legalább háromszoros sebzést okoz annak ellenére, hogy hatalmadnak megfelelő fegyvert és varázslatot használsz, saját magadat is meggyógyítod. A visszanyert ép a sebgyógyítástól és az egészségedtől függ.

Ahányas a sebgyógyítás szakértelmed, a kapott sebzés annyi %-kát gyógyulod vissza az egészségből adódó gyógyulás mellett!


HOGY JÖN EZ AZ EPIKUSHOZ???

Vagy végig sebzéskompenzációról beszélünk, mely akkor kattan be, ha PORTYÁBAN megtámadnak, és vesztek??? Ráadásul csak akkor, ha a felszerelésem is megfelelő?
Dátum: 2009.09.22. 23:29:46
Bocsi, asszem félreértettetek

Az ésszerűség azt diktálta, hogy a KH érkezése előtt ne nyomjunk már öngólt. Azaz annyi lett volna a kérésem, hogy aki éppen másodlagos varit akart fejleszteni, az picit gondolkozzon el azon, hogy nemhogy a saját szövi társait, de saját magát is megszívatja, ha az első klónozást nem bírja kivárni.

Persze az egészet gondolatot sikerült elterelni, és kiforgatni

A véleményem megegyezik jó pár emberével szerintem:
Mindenki úgy fejleszt, ahogy neki jól esik...

ui.: RIP SZOLIS-nak! Lehet tudni miért?
Dátum: 2009.09.22. 16:20:17
Közben felnyomtam a legendákat Wikire, sok újdonság nem derült ki belőle, és 80 után megint semmi
Dátum: 2009.09.19. 08:23:43
Rég volt, most volt kis időm rá.
Azaz Szerver "top" tulok az első 40 alapján (Egyesek kérték, hogy név nélkül legyen...):

max ( átlag )
Erő: 157 ( 115 )
Támadás: 202 ( 147 )
Védekezés: 183 ( 150 )
Egészség: 125 ( 98 )
IQ: 214 ( 174 )
Mágia: 159 ( 95 )
Taumaturgia: 185 ( 150 )
Szerencse: 142 ( 111 )
Dátum: 2009.09.18. 11:50:06
Hát....
Első 2 órában benézett a top2 kh-s kenődni. Buktam közel 4k hp-t meg vagy némi mantát, cserébe legalább jött 300 lé
Egy az egyben hat rájuk a V3-as szabály, azaz a nyert/vesztett csata arány bejátszik
Amíg nem vernek szét minket párszor, addíg ne is reménykedjetek....
Kémlelések alapján vannak vicces srácok köztük:

139 123 95 158 122 172 158 126 144 146 115 118 125 163
263 270 246 254 280 259 284 205 284 218 160 253 168 290
321 231 276 288 266 269 248 238 262 282 254 246 220 308
145 145 135 135 142 134 135 155 142 135 180 155 168 166
230 227 266 246 238 218 205 230 241 235 235 252 177 167
146 145 164 164 153 142 157 157 153 153 156 164 144 138
182 157 197 213 178 199 172 152 202 180 213 186 183 152
143 147 126 119 105 120 129 116 119 86 123 103 113 136

És ebben még az épületek benne sincsenek

Jah, mielőtt valaki kapitulálna ellenük, ne felejtsétek el, hogy 3 napon belüli kapituláció drasztikusan növeli a vesztett lét V3-on!
Dátum: 2009.09.17. 09:30:12
Butchman, a sebgyógyítás NEM a blökik életpontja miatt kell alapvetően, hanem azoknak az embereknek akik aukción nem tudtak venni 2 állat felszerelést ez a szakértelem az, ami fentartja a blökik morálját...

Valaki kérdezte, hogy miért éppen sebgyógyítás, és ez hogy jön a képbe?
Mivel mindenképpen lesz sebgyógyítása az embereknek, ezért a portyalista ürülése lelassul!
Vesztes csatában az is gyógyulni fog ezentúl sebzéskompenzációval, aki eddig nem gyógyult... (Igaz a felszereléssel ezt ki lehet még játszani..) A sebgyógyítás ilyen logika alapján kapcsolódik az egyéni epikhez. Kaptak az emberek egy újabb lesebzó megoldást, cserébe ha kikapnak regennek hp-t, "talán" marad a portyalista mennyiség...
Dátum: 2009.09.17. 09:12:07
Nem teljesek az infóim, de amire számítani lehet:
Az első 35 karakter "klónozódik", és kristály hordás zombik képében NPC szövetséget hoznak létre.
Ez a szövi 4 háború elvesztéséig terror alatt tartja a békés kalandozókat

Amit tudni kell a harcról:
-Beütnek 15% alá, azaz nincs "védelem" ellenük!
-Varázspontot szívnak a harcok során.
-MINDÍG van náluk LÉ!
-Minden egész órában portyáznak.
-A horda pusztítás citadellát alkalmaz
-Kidobnak pár háborút...

Ma hajnalban meglett a 35. 50. szintű ember, ha senki nem töröl a top35-ből, akkor valószínűleg holnap beindúl a buli
Dátum: 2009.09.17. 07:16:04
Azért, mert egyszerűbb egy kevésbé használt szakértelemből kérni egy közepesen alacsony szintet, semmint leprogramozni egy teljesen újat. (És gyprsabb is!)
Örűljünk neki, hogy sebgyógyítás kér, nem valami extrém használhatatlan szakit... (Pl transz projekció, vagy szubtéri érzékelés ...)
Dátum: 2009.09.16. 23:49:56
Hát köszönjük, én azért az epikus megjelenésétől epikus megjelenéséig tenném be mindenképpen a 3 napot, és ez se fed le 1 hetet, mert csak 6 napos puffer

Esetleg 11 epikusonként tárgy, és 4 napos ciklusok, hogy a puffert kihasználva meglegyen a 7 napnyi puffer? (jelen esetben 8?)
Dátum: 2009.09.16. 23:44:12
35. Ronon 6.432 / 11.201 TP
37. Pivi 2.778 / 11.201 TP
38. Soulgramd 9.639 / 11.201 TP
39. Crux 4.833 / 11.201 TP
40. Xilwa 151 / 11.201 TP
41. Csigebige 10.016 / 11.201 TP
42. Shutruk Nahhunte 1.357 / 11.201 TP

Soulgramd es Csigebige az esélyes, ha ok szintet lepnek holnap munkaidőben, akkor pénteken indul a buli, ha nem, akkor csak hétfőn, vagy kedden
Dátum: 2009.09.16. 19:10:46
Amint van 35 db 50-es szintű karakter, rákövetkező munkanap reggel. Tippre csütörtök vagy péntek EZEN a heten...
Dátum: 2009.09.16. 15:47:23
Aurri szerintem ennél jobban körbejárt fejlesztés még nem volt. Már így is úgy érzem, mintha a magyar parlementben ülnék, és csak menen a szókarate, semmi döntés :)Különbség az, hogy itt igen hasznos, és használható ötletek hangzottak el, és nem a széthuzás miatt nincs döntés, hanem Miklós időt ad kibontakozni, és egyben olvas el napokat, hogy ne csak ebből álljon az élete, amit totál megértek.
Ha megnézed már 2x vett teljesen más irányt az egész fejlesztés, és alapjaiban más irányokat követnek az ötletelések is ennek megfelelően...

Offsboy, mért ne szolhatnál hozzá a témához 32. szinten? Téged is érint, és akárkinek lehet jó, mások által még nem körbejárt ötlete, ami a végén lehet hogy jó irányba tereli a fejlesztést!
Dátum: 2009.09.16. 15:39:22
-A bajnoki reformnak van saját topickja, majd egyszer arra is sor kerül... (A bajnoki jelenleg a VF-esek és a pókok szórakozása, még nagyobb LOL, hogy ezt összeveted a midnenkinek elérhető egyéni epikussal..)
-A kvízolimpia CSAK netsebesség és keresési algoritmus függő dolog, a rendszere tökéletes, csak a medálnak nem lenen szabad ennyire drastikus cuccot adnia. (ha NEM jó a kví kérdésed, akkor kapx +x% lét...) De ennek is van saját topikja...
-Az egyéni epikus alapvetően nem az optimalizátor krém miatt alakult ki, hanem az rnd sújtotta igazságtalan elosztás, és a szöviket szétverő (ezzel a társasági játékot) egyéni epikszövik tömeges megjelenése, melyet az elkalibrált %-os tárgyak adnak okot...
-Azzal, hogy 2-3 tárgyat megszerezhet mindenki, még nem lesz egyen karakter készítés jobban, mint most, amikor csak az iq-t és kritikus sebzést kell fejleszteni a sikeres portya taktikához... Inkább az amúgy is erős karakterek előnye fog lelohadni, mert a szövin belűl aukciora eselytelenek is megszerezhetik ezeket a %-os tárgyakat.
-Továbbá én nem nevezném szövetségi összefogásnak azt, hogy a szövi top3 szintű karaktere 3-4 óra alatt benyomja az epikust, hoyg a szövinek legyenek tárgyai. (de erre is ott a szövi epik topik..)
-A kincselosztásra teljsene alkalmatlan kincspont licitet meg hagyjuk, ennél LOL-abb NOOB megjegyzést még tőled se vártam
Dátum: 2009.09.16. 15:16:44
De azt is írta, hogy nem akarja hogy a játékra fordított idő problémás legyen.
Ebben az esetben a 2 nap vagy 3 nap is igencsak problémás eredmény időfüggés szempontjából. Ezért javasoltam, hogy ne legyen időfüggés, hanem mennyiségi limitek legyenek, és ciklusidők 2 tárgy kikérése közt.

Azaz HA Miklós úgy dönt, hogy van valami abban, hogy tárgytól tárgyig egy minimum epikus limit, és egy időlimit teljesítése kell, akkor akár nonstop üthetőek lehetnek az epikusok, és máris megszűnik az időföggés.

De megjött Miklós a fórumra, nézzük, hogy a felmerült ötletek es javaslatok és az ő elképzelése menynire találkozik, és hol tart most a téma...
Dátum: 2009.09.16. 14:44:18
1. Amennyiben egy epik nem regen, és korlátlanúl üthető, úgy csattogással bárkinek megölhető...
2. Ha korlátlanul üthető az egyéni epikus időlimitek nélkűl, akkor mit zavar, hogy 20 vagy 30-at nyomsz le mielőtt az első tárgyat kikéred? Cserébe mindenki azonos esélyeket kap! neked 2 ütés az első epikus, a 30. is max 6 ha nekifeszűlst 2 gyógyitalból az első orában elszaladsz a 20, kov órában a 40. epikusig. és várod a gomb "kiszürkülését" annál az epikusnál, ahol a neked első kellő tárgy esik, mivel van meg pl 18 nap az első kincs felvételéig. Míg más meg leküzdi 20 nap alatt kinkeservesen atz első 15 blökit, és örűl, hogy a kemény munkájáért megkapja az első tárgyát..
Dátum: 2009.09.16. 14:12:53
Ariel, szerintem nem baj, ha az emberek otletelnek, lehet olyan aspektuasaban vilagitjak meg a kerdest, melyre Miklós se gondolt, és szerinte is sokkal tökéletesebb, mint az üccsó verzió ami megfordult a fejében...

És lássuk be, hogy eddíg nem játékidő optimalizációra ment az ötletelés...

Idézet: Ariel - 2009.09.16. 13:55:10

1. folyamatosan üthető, nem regeneráló epikus,
2. karakter szinttől függő max epikus
3. 50-es szinttől induló epikusok, de akár 3 szintenkénti ugrással
4. sebgyógyítás mint előfeltétel


1. Ez magában sajnos kevés. Ehhez kell az, hogy csak a nyertes csaták számítsanak. (Ami szerintem nem az igazi..)
2. Ez szerintem 100%-os találat. Talán még jobb lenne, ha a kikérhető tárgy szintje lenne így kalibrálva, mint már írtuk, de az alap, hogy akari szintje számitson tökéletes!
3. természetesen csodálatos lenne, ha midnenki egyenlő esélyekkel indulna. Természetesen itt is nem az átugrok epikeket gomb a jobb megoldás, hanem addíg üthetem őket sorba, amíg akarom, de x db után aktivizálódik csak a kiveszem a cuccot, mert ugy gondolom most jó nekem, ha nem veszi ki, akkro üthet tovább amíg megfelel neki az epik szintje.
4. A sebgyógyítást nem egészen értem hogy jött a képbe, különösen, hogy 30-as kötelező amennyiben tartani akarod a blökik morálját, 60 felett meg nem sok értelme van az egész szkinak. Véleményem szerint ez "kukába" kaliberű ötlet...
Dátum: 2009.09.16. 11:10:39
Szerinted viccből kezdtek el gombamód növekedni az epikus szövik?
McpPaul nagyon jól leírta, az első tárgyat szinte "instant" meg kéne kapni (Epik szövi 25-30 nap alatt 10*10%-al ad %-os tárgyat!) , és a másodikat is belátható időn belül. Így a 4 fajta "elszállt" kategóriából 50%-os ballance helyrerakást érnénk el. a 45 napos kezdés semmikénem az a dolog, ami meggátolja, vagy értelmetlenné teszi a mostani nagyon negatív tendenciákat

Szerintem egy 20-30-40-50 stb folyamatosan növekvő ciklus korrekt lenne.

Viszont most már meg kéne várni, hogy Miklós hol tart a dologban, mert nagyon kezd szerteágazni az ötletelések iránya