Jerikó, ha LE jár akkor is, ha a másiknak nincs, az a tamagocsi vonalat erősíti, mindenki a passzív, nem játszó játékosokat ütni (aka npc).
Egyébként lesznek bizonyos fajta "npc"-k a játékban, akit kedvedre gyakhatsz lélekenergiáért, de ehhez a szövetségednek fel kell először építenie a térkaput.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2008.10.21. 12:58:44
Dátum: 2008.10.21. 12:53:27
A világ eseményekkel kapcsolatban: a sima békekötéseket kiszedjük, mert ez csak spam ott, maradjanak meg a lényeges dolgok. Ezért is törlődött valamennyi esemény.
Az elhúzódó háborúkról: ez egy érdekes kérdés. Nyilván a legfairebb háborúknál alakulhat ez ki, amikor két, nagyjából egyenlő erős ellenfél küzd. Ilyenkor vagy az egyik azt mondja, hogy nem érdekel, nem pocsékolom erre a pp-met, és kapitulálok / hagyom hogy győzzenek, vagy mindkét fél körömszakadtáig kitart.
Ha elég sokáig elhúzódik a háború, akkor egyre nehezebb ilyen esetben a kétszeres győzelmet elérni, tehát lehet, hogy tényleg érdemes betenni olyasvalamit, hogy 1 vagy 2 hét után elegendő 50-nel vagy 100-zal több győzelem ahhoz, hogy valaki nyerjen.
Az elhúzódó háborúkról: ez egy érdekes kérdés. Nyilván a legfairebb háborúknál alakulhat ez ki, amikor két, nagyjából egyenlő erős ellenfél küzd. Ilyenkor vagy az egyik azt mondja, hogy nem érdekel, nem pocsékolom erre a pp-met, és kapitulálok / hagyom hogy győzzenek, vagy mindkét fél körömszakadtáig kitart.
Ha elég sokáig elhúzódik a háború, akkor egyre nehezebb ilyen esetben a kétszeres győzelmet elérni, tehát lehet, hogy tényleg érdemes betenni olyasvalamit, hogy 1 vagy 2 hét után elegendő 50-nel vagy 100-zal több győzelem ahhoz, hogy valaki nyerjen.
Dátum: 2008.10.20. 22:45:37
Idézet: Mortimer - 2008.10.20. 17:08:43
igy van, ezt mondtam én is, egy speciális eset, ami ritkán fordul elő, de ilyenkor nagyon be lehet szivatni valakit.
és pont azért, mert ez ritkán van, nem lesz érezhető "korlátozás".
Azért elég speciális esetről beszélünk...
igy van, ezt mondtam én is, egy speciális eset, ami ritkán fordul elő, de ilyenkor nagyon be lehet szivatni valakit.
és pont azért, mert ez ritkán van, nem lesz érezhető "korlátozás".
Dátum: 2008.10.20. 16:58:03
Idézet: azreus - 2008.10.19. 19:38:08
Ha egyszer kapituláltatok, akkor utána 1 hétig hadat sem tudnak nektek üzenni...
Necronis, az ellenfeled eléggé érdekes módszert alkalmaz, ezt hivják a felégetett föld taktikájának. Nem hagyják, hogy elvegyétek tőlük, inkább elpusztítják... abból hogy a háború nem ér véget, nincs hátrányotok, max annyi hogy emellett csak 4 másik háborút kezdeményezhettek.
Akárhogy nézem, sok szövi annyira erős, a csak prémiumos illetve őskővásárló tagság miatt, hogy felesleges játszani. Minek? hogy turbobéla és csapata 3 naponta kiszívja a lélekkutunkat?
Ha egyszer kapituláltatok, akkor utána 1 hétig hadat sem tudnak nektek üzenni...
Necronis, az ellenfeled eléggé érdekes módszert alkalmaz, ezt hivják a felégetett föld taktikájának. Nem hagyják, hogy elvegyétek tőlük, inkább elpusztítják... abból hogy a háború nem ér véget, nincs hátrányotok, max annyi hogy emellett csak 4 másik háborút kezdeményezhettek.
Dátum: 2008.10.20. 16:53:05
Kíváncsi vagyok a véleményetekre az alábbi témában.
Jelenleg egy játékost 5 percenként lehet megtámadni (de a 2. támadásnál már -20%, a 3.-nál már -40% stb. lesz a rablott lélekenergiára és tapasztalati pontra). Ez inkább csak egy elméleti határ volt, hiszen a 3 órán belüli ismételt támadásra kapott mínusz korlátozta amúgy is a támadásokat.
Viszont felmerült egy igen speciális eset: ha valaki elmondja a szövetségi társainak, hogy egy zsiros zsákmányt szerzett, és mindenki 5-5 perc múlva rákattan, akkor amíg az áldozat kiment a konyhába betolni két túrórudit, azalatt lecsupaszítják mint piranhák a lábfürdőző tehenet.
Ilyenkor ugye az első ember 100, a második 80, a harmadik 60, a negyedik 40, az ötödik pedig 20 százalékos zsákmánnyal távoznak, azaz összesen az egy portyázásnál elveszithető LE mennyiség háromszorosát lehet elbukni 20 perc alatt.
Ez egy igen rövid reakcióidő, épp ezért felmerült, hogy esetleg ezt az időtartamot megnövelhetnénk 10 vagy 15 percre,vagy esetleg még hosszabbra.
Ha ezt megváltoztatjuk, annak nem lesz jelentős hatása, hiszen a gyűjtögetők legtöbbjét, ha nincs észnél, még igy is meg fogják kopasztani, csak valamivel hosszabb reakcióidőt kap.
Jelenleg egy játékost 5 percenként lehet megtámadni (de a 2. támadásnál már -20%, a 3.-nál már -40% stb. lesz a rablott lélekenergiára és tapasztalati pontra). Ez inkább csak egy elméleti határ volt, hiszen a 3 órán belüli ismételt támadásra kapott mínusz korlátozta amúgy is a támadásokat.
Viszont felmerült egy igen speciális eset: ha valaki elmondja a szövetségi társainak, hogy egy zsiros zsákmányt szerzett, és mindenki 5-5 perc múlva rákattan, akkor amíg az áldozat kiment a konyhába betolni két túrórudit, azalatt lecsupaszítják mint piranhák a lábfürdőző tehenet.
Ilyenkor ugye az első ember 100, a második 80, a harmadik 60, a negyedik 40, az ötödik pedig 20 százalékos zsákmánnyal távoznak, azaz összesen az egy portyázásnál elveszithető LE mennyiség háromszorosát lehet elbukni 20 perc alatt.
Ez egy igen rövid reakcióidő, épp ezért felmerült, hogy esetleg ezt az időtartamot megnövelhetnénk 10 vagy 15 percre,vagy esetleg még hosszabbra.
Ha ezt megváltoztatjuk, annak nem lesz jelentős hatása, hiszen a gyűjtögetők legtöbbjét, ha nincs észnél, még igy is meg fogják kopasztani, csak valamivel hosszabb reakcióidőt kap.
Dátum: 2008.10.20. 14:03:27
A vakító fény varázslat nem sebez, hanem siker esetén csökkenti az ellenfél támadását. Érdekes varázslat, ezért szeretnék írni róla néhány szót.
1. Amikor egy játékos varázslatot használ, mindig van esély, hogy az ellenfél elkerüli a varázslatot (félreugrik). Erre a szöveg utal is. Ez valahogy úgy néz ki, hogy vesszük a két játékos IQ-jának a különbségét, hozzáadunk egy véletlenszámot, és ha ez elég nagy, a varázslat sikerült, egyébként nem. Tehát minél nagyobb az IQ-d az ellenfélénél, annál nagyobb az esélye, hogy a varázslatot nem tudja elkerülni. Például, ha A játékosnak 30-as IQ-ja van, B játékosnak 20-as, akkor A játékosnak kb. 60 százaléka van, hogy sikeresen varázsol B-re, míg B-nek csak 40%-ka, hogy sikeresen varázsol A-ra. A smaragd bónusz ezt tovább növeli.
2. A sebző varázslatok akkor is sebeznek valamennyit, ha az ellenfél félreugrik. Ilyen esetben a normál sebzés 25-50%-kát szenvedi el az áldozat. A varázslatok tulajdonságot csökkentő hatása viszont egyáltalán nem jön létre, ha az ellenfél elkerüli a varázslatot! Ebből következik, hogy a vakító fény akkor igazán hatásos, ha azért 50%-nál jelentősen nagyobb az esélyed a sikerre, azaz rágyúrtál az IQ-ra.
3. Mit is jelent az a mínusz 18 támadás? Először is, a taumaturgia ezt a hatást még növelheti is - minden 20 fölötti taumaturgia +1% hatásfokot ad, tehát pl. 30-as taumaturgiánál már mínusz 20 lesz a hatás. Maga a támadás azt határozza meg, hogy el tud-e találni az ellenfél. Azonban ennek van egy minimális értéke - függetlenül a támadás és védekezés arányától, mindig van 20% esély, hogy eltalálod az ellenfeledet. A vakító fény tehát, ha sikerül, lecsökkenti az ellenfél találati esélyét erre a 20%-ra, de nem lejjebb.
4. A minimális 20% egy módon nyomható még lejjebb: ha a te szerencséd jelentősen magasabb az ellenfélénél, akkor ez a 20% lecsökkenhet akár 10%-ra is. Ha viszont az ő szerencséje sokkal nagyobb, akkor még nőhet is, nagy különbség esetén felmehet akár 30%-ra is. Tehát aki vakító fényre gyúr, annak érdemes magas szerencsével mászkálnia.
5. Hiába nem tud az ellenfeled eltalálni, ha te sem tudod őt eltalálni. Tehát fontos, hogy számottvevő támadásod legyen. A vakító fénynél tehát ez a 3 a legfontosabb: IQ, szerencse, támadás. Ne feledkezz meg arról sem, hogy ha ellenfeled sebző varázslatot használ, azzal azért valamennyit mindenképp fog sebezni, tehát a közelharcban ezt az előnyét is kompenzálnod kell.
Arról, hogy megéri-e a Vakító fényt használni, elég komplikált számításokat lehet folytatni, ki lehetne számolni, hogy mennyivel csökken az ellenfél sebzésének várható értéke. Annyi bizonyos, hogy egy kicsit nagyobb szerephez jut a véletlen, mint amikor sebző varázslatot használsz: hiszen ha ellenfeled elkerüli a varázslatot, akkor eleve hátrányból indulsz. Ha viszont nem kerüli el, akkor jó esélyed van rá, hogy nagyon fölényesen elvered.
A vakító fényt mindenképpen akkor javaslom, ha valaki IQ-ban és szerencsében jól áll, és szeretne kevesebbet sebződni.
1. Amikor egy játékos varázslatot használ, mindig van esély, hogy az ellenfél elkerüli a varázslatot (félreugrik). Erre a szöveg utal is. Ez valahogy úgy néz ki, hogy vesszük a két játékos IQ-jának a különbségét, hozzáadunk egy véletlenszámot, és ha ez elég nagy, a varázslat sikerült, egyébként nem. Tehát minél nagyobb az IQ-d az ellenfélénél, annál nagyobb az esélye, hogy a varázslatot nem tudja elkerülni. Például, ha A játékosnak 30-as IQ-ja van, B játékosnak 20-as, akkor A játékosnak kb. 60 százaléka van, hogy sikeresen varázsol B-re, míg B-nek csak 40%-ka, hogy sikeresen varázsol A-ra. A smaragd bónusz ezt tovább növeli.
2. A sebző varázslatok akkor is sebeznek valamennyit, ha az ellenfél félreugrik. Ilyen esetben a normál sebzés 25-50%-kát szenvedi el az áldozat. A varázslatok tulajdonságot csökkentő hatása viszont egyáltalán nem jön létre, ha az ellenfél elkerüli a varázslatot! Ebből következik, hogy a vakító fény akkor igazán hatásos, ha azért 50%-nál jelentősen nagyobb az esélyed a sikerre, azaz rágyúrtál az IQ-ra.
3. Mit is jelent az a mínusz 18 támadás? Először is, a taumaturgia ezt a hatást még növelheti is - minden 20 fölötti taumaturgia +1% hatásfokot ad, tehát pl. 30-as taumaturgiánál már mínusz 20 lesz a hatás. Maga a támadás azt határozza meg, hogy el tud-e találni az ellenfél. Azonban ennek van egy minimális értéke - függetlenül a támadás és védekezés arányától, mindig van 20% esély, hogy eltalálod az ellenfeledet. A vakító fény tehát, ha sikerül, lecsökkenti az ellenfél találati esélyét erre a 20%-ra, de nem lejjebb.
4. A minimális 20% egy módon nyomható még lejjebb: ha a te szerencséd jelentősen magasabb az ellenfélénél, akkor ez a 20% lecsökkenhet akár 10%-ra is. Ha viszont az ő szerencséje sokkal nagyobb, akkor még nőhet is, nagy különbség esetén felmehet akár 30%-ra is. Tehát aki vakító fényre gyúr, annak érdemes magas szerencsével mászkálnia.
5. Hiába nem tud az ellenfeled eltalálni, ha te sem tudod őt eltalálni. Tehát fontos, hogy számottvevő támadásod legyen. A vakító fénynél tehát ez a 3 a legfontosabb: IQ, szerencse, támadás. Ne feledkezz meg arról sem, hogy ha ellenfeled sebző varázslatot használ, azzal azért valamennyit mindenképp fog sebezni, tehát a közelharcban ezt az előnyét is kompenzálnod kell.
Arról, hogy megéri-e a Vakító fényt használni, elég komplikált számításokat lehet folytatni, ki lehetne számolni, hogy mennyivel csökken az ellenfél sebzésének várható értéke. Annyi bizonyos, hogy egy kicsit nagyobb szerephez jut a véletlen, mint amikor sebző varázslatot használsz: hiszen ha ellenfeled elkerüli a varázslatot, akkor eleve hátrányból indulsz. Ha viszont nem kerüli el, akkor jó esélyed van rá, hogy nagyon fölényesen elvered.
A vakító fényt mindenképpen akkor javaslom, ha valaki IQ-ban és szerencsében jól áll, és szeretne kevesebbet sebződni.
Dátum: 2008.10.19. 23:13:15
rendben, látom is mi volt a gond, és javitottuk, a hibáért elnézést kérünk.
holnap lekérjük az sms-ek listáját a szolgáltatótól, és beirjuk, de azért küldjetek 1-1 privát üzenetet itt a fórumon is, ha tudtok, aki nem tudott vasárnap 15 és 23 óra között sms-t küldeni mert ezt a hibaüzenetet kapta.
holnap lekérjük az sms-ek listáját a szolgáltatótól, és beirjuk, de azért küldjetek 1-1 privát üzenetet itt a fórumon is, ha tudtok, aki nem tudott vasárnap 15 és 23 óra között sms-t küldeni mert ezt a hibaüzenetet kapta.
Dátum: 2008.10.19. 23:02:24
azonnal utánanézek az sms problémának, azt hiszem tudom, mi történhetett.
akinek ilyen gondja volt, kérem küldjön nekem privát üzenetet, mikor milyen kódot küldött, és holnap reggel beirjuk az ősköveket.
akinek ilyen gondja volt, kérem küldjön nekem privát üzenetet, mikor milyen kódot küldött, és holnap reggel beirjuk az ősköveket.
Dátum: 2008.10.19. 22:32:52
Idézet: Dabar - 2008.10.19. 20:08:36
Az ilyen üzenetet mindig priviben, egy operátornak (pl. nekem) vagy a Segitségnél megadott email cimre.
Üdv,
2 szer vettem sms-en őskövet mert azt hittem elrontottam, de nem minden jó volt, de mégsem kaptam meg.
2 szer vettem sms-en őskövet mert azt hittem elrontottam, de nem minden jó volt, de mégsem kaptam meg.
Az ilyen üzenetet mindig priviben, egy operátornak (pl. nekem) vagy a Segitségnél megadott email cimre.
Dátum: 2008.10.19. 22:32:09
Idézet: Goombi - 2008.10.18. 21:50:49
Várhatóan október végén, kb. másfél hét.
Idézet: Grid - 2008.10.19. 12:47:26
Átlagosan 3-5 munkanap, de már láttam olyat, hogy 1 nap alatt megjött a csekk. A posta eléggé random...
Idézet: Aisling - 2008.10.19. 15:16:11
Szövetség nevet nem lehet változtatni.
A fórumban max 30 másodpercenként kereshetsz, mert ez eléggé terheli a szervert, ha másodpercenként nyomkodnád, nem örülne neki senki...
Mikor indul a Világ 2?Lehet már tudni vmit?
Várhatóan október végén, kb. másfél hét.
Idézet: Grid - 2008.10.19. 12:47:26
Azt szeretném kérdezni azoktól akik belföldi postautalványon fizettek, hogy mennyi idő alatt írodtak jóvá az ősköveik a befizetés után?
Átlagosan 3-5 munkanap, de már láttam olyat, hogy 1 nap alatt megjött a csekk. A posta eléggé random...
Idézet: Aisling - 2008.10.19. 15:16:11
Meg lehet-e változtatni egy szövetség nevét?
Miért írja ki ha a fórumban akarok keresni?:
Keresést 30 másodpercenként csak egyszer indíthatsz!
Miért írja ki ha a fórumban akarok keresni?:
Keresést 30 másodpercenként csak egyszer indíthatsz!
Szövetség nevet nem lehet változtatni.
A fórumban max 30 másodpercenként kereshetsz, mert ez eléggé terheli a szervert, ha másodpercenként nyomkodnád, nem örülne neki senki...
Dátum: 2008.10.18. 08:42:06
A láthatatlanság nem jelent teljes sebezhetetlenséget, azért ilyenkor is fejlesztened kell a karakteredet! 6. szinten 150-es tulajdonságösszeg, az még láthatatlanul is alacsony. Feküdj rá kicsit a tulajdonságaid fejlesztésére (ld. fentiek).
Dátum: 2008.10.14. 15:44:26
Hali,
A felvetések ésszerűek, de ezek már a szövetségi háború megtervezésekor felmerültek. A csata eredményhirdetéséhez minimum 3 nap ÉS legalább 50 csata szükséges. Valamint, bármennyi háborúban állhat egy szövetség egyszerre, de ebből maximum 5 lehet, amit ő kezdeményezett. A leírásba is beteszem ezeket a teljesség kedvéért, mert ott még nem szerepeltek, és az optimalizátor exploitereknek minden adatra szükségük van.
A katakombás trükk nagyon gyenge, mert akkor 3 napig SEMMIT sem tudsz csinálni, de ki lehet próbálni, szerintem túl passziv játék, nem nyersz vele annyit, amennyit veszitesz.
Ha két háborúban álló szövetségből csak 1-1 csatázik, nagyon sokáig tart az 50 csata összegyűjtése.
Ha egy nagy szövetség megtámad egy kicsit és legyőzi:
- ahhoz, hogy háborúzni tudjanak, kellenek tagok, akik szintje átfedésben van (számottevő mennyiségben). Ez pedig már korántsem garantált győzelem.
- De tegyük fel, hogy az. Én egy nagy szövi helyében egy másik nagy szövit támadnék, mert a kicsi az kicsi zsákmányt is jelent. De ha mégis megtámadnak egy kis szövit, akit zavarja, hogy ütögetik, akkor benyomják a kapitulációt és akkor pár száz LE árán 1 hétig békéjük van.
De gyakorlatban majd kiderül, hogy működik a dolog! Elmélkedni én is sokat elmélkedtem róla, de nem is merészelek jóslatokba bocsátkozni, hogy mi lesz belőle élesben
Felmerült a kérdés, hogy a 30 pp-sek hogy fognak háborúzni. Ugyanúgy, ahogy portyáznak - ha egy jóval gyengébb szövit akarnak leverni, át kell állni 15 pp-re! Vagy egy hasonló erősségű szövit támadnak, és akkor az azonos / magasabb szintűeket támadják, naponta 30x.
A felvetések ésszerűek, de ezek már a szövetségi háború megtervezésekor felmerültek. A csata eredményhirdetéséhez minimum 3 nap ÉS legalább 50 csata szükséges. Valamint, bármennyi háborúban állhat egy szövetség egyszerre, de ebből maximum 5 lehet, amit ő kezdeményezett. A leírásba is beteszem ezeket a teljesség kedvéért, mert ott még nem szerepeltek, és az optimalizátor exploitereknek minden adatra szükségük van.
A katakombás trükk nagyon gyenge, mert akkor 3 napig SEMMIT sem tudsz csinálni, de ki lehet próbálni, szerintem túl passziv játék, nem nyersz vele annyit, amennyit veszitesz.
Ha két háborúban álló szövetségből csak 1-1 csatázik, nagyon sokáig tart az 50 csata összegyűjtése.
Ha egy nagy szövetség megtámad egy kicsit és legyőzi:
- ahhoz, hogy háborúzni tudjanak, kellenek tagok, akik szintje átfedésben van (számottevő mennyiségben). Ez pedig már korántsem garantált győzelem.
- De tegyük fel, hogy az. Én egy nagy szövi helyében egy másik nagy szövit támadnék, mert a kicsi az kicsi zsákmányt is jelent. De ha mégis megtámadnak egy kis szövit, akit zavarja, hogy ütögetik, akkor benyomják a kapitulációt és akkor pár száz LE árán 1 hétig békéjük van.
De gyakorlatban majd kiderül, hogy működik a dolog! Elmélkedni én is sokat elmélkedtem róla, de nem is merészelek jóslatokba bocsátkozni, hogy mi lesz belőle élesben

Felmerült a kérdés, hogy a 30 pp-sek hogy fognak háborúzni. Ugyanúgy, ahogy portyáznak - ha egy jóval gyengébb szövit akarnak leverni, át kell állni 15 pp-re! Vagy egy hasonló erősségű szövit támadnak, és akkor az azonos / magasabb szintűeket támadják, naponta 30x.
Dátum: 2008.10.14. 15:14:23
Fent van már az a verzió, amelyben a rossz kérdéseknél megadhatod, hogy miért tartod a kérdést rossznak, és a kérdés feltevő megtudja, hogy melyik opciót választották a legtöbben. Ha ez "szerepelt már a kérdés" vagy "helyesírási hiba", lehetőséget kap új kérdés írására.
Ezenkívül bekerült a szövetségi fórumokhoz a topic törlése és kiemelése - mindkét funkciót csak olyan szövetségi tag használhatja, akinek legalább 5 szavazata van.
Ezenkívül bekerült a szövetségi fórumokhoz a topic törlése és kiemelése - mindkét funkciót csak olyan szövetségi tag használhatja, akinek legalább 5 szavazata van.
Dátum: 2008.10.14. 12:26:08
Szövetségi háborúk. Lassan kezdődik!
Információk:
Játékleírás / szövetségek
Fórumon szövetségi infók - külön hozzászólás a vége felé a háborúkról!
És a játékban a Hadüzenet, Kapituláció és Békekötés gomb.
A szövetségi háborúkról ebbe a topicba írhattok.
Információk:
Játékleírás / szövetségek
Fórumon szövetségi infók - külön hozzászólás a vége felé a háborúkról!
És a játékban a Hadüzenet, Kapituláció és Békekötés gomb.
A szövetségi háborúkról ebbe a topicba írhattok.
Dátum: 2008.10.14. 12:18:58
A szövetségi háborúkról néhány információ.
------------------------------------------------------------------------
Először is, a Játékleírások -> Szövetségek leírása áttanulmányozását javaslom (elérhető a szövetség adatlapjáról is, jobb alsó gomb).
Hadat olyan karakter üzenhet, aki legalább 9. szintű. Az, hogy a szövetségnek vannak alacsonyabb szintű tagjai, vagy hogy a másik szövetségben akár egyetlen 9. szintű sincs, nem számít.
A hadüzenetről egy szavazás dönt. A szavazás végén a megtámadott szövetség tájékoztatást kap, majd 8 óra elteltével a háború elkezdődik.
A háború során ugyanúgy a portyapontok felhasználásával tudtok támadni. Ez a korlát biztosítja egyben azt is, hogy egy tápos szövetség ne tudjon egyszerre 10-12 kis szövetséget "farmolni". A támadás szintkülönbségre a szokásos korlátozások vonatkoznak, akit normál portyázásnál nem tudsz támadni, azt itt sem. Viszont, nem 8, hanem 1 óránként támadhatod ugyanazt, és nincs 80, 60, 40 stb százalékos csökkentő szorzó a lélekenergiára és TP-re, a zsákmány mindig teljes.
A megtámadott bármikor kapitulálhat. Ekkor a lélekkútjában levő LE egy része átáramlik a támadóéba (negatíba is mehet). A konkrét képlet nem publikus! Ezután békeszerződés lép életbe. Ezt fel lehet akár rögtön bontani, de akkor is 1 hétig még érvényben marad.
Ha egyik fél sem kapitulál, akkor a háború legalább 3 napig tart, és minimum 50 csatáig tart, és akkor ér véget, ha az egyik félnek minimum kétszerannyi győzelme van, mint a másiknak. Ilyenkor is érvénybe lép a békeszerződés.
Egy szövetség maximum 5 háborút kezdeményezhet, a neki küldött hadüzenetetre jelenleg nincs korlátozás. Nem támadhat, és nem támadható olyan szövetség, amelynek lélekkútjának a töltöttsége negatívban van. Más hátránnyal nem jár a negatív lélekkút, ugyanúgy töltődik, mint egyébként, de természetesen nem lehet belőle LE-t kivenni, amíg nem megy fel pozitívba.
Egy gyenge szövetségtől kevés LE-t lehet zsákmányolni, ráadásul a portyapontok is korlátoznak, ezért talán érdemesebb olyan ellenfelet választani, aki ugyan keményebb kihívást jelent, de a zsákmány is zsírosabb.
------------------------------------------------------------------------
Először is, a Játékleírások -> Szövetségek leírása áttanulmányozását javaslom (elérhető a szövetség adatlapjáról is, jobb alsó gomb).
Hadat olyan karakter üzenhet, aki legalább 9. szintű. Az, hogy a szövetségnek vannak alacsonyabb szintű tagjai, vagy hogy a másik szövetségben akár egyetlen 9. szintű sincs, nem számít.
A hadüzenetről egy szavazás dönt. A szavazás végén a megtámadott szövetség tájékoztatást kap, majd 8 óra elteltével a háború elkezdődik.
A háború során ugyanúgy a portyapontok felhasználásával tudtok támadni. Ez a korlát biztosítja egyben azt is, hogy egy tápos szövetség ne tudjon egyszerre 10-12 kis szövetséget "farmolni". A támadás szintkülönbségre a szokásos korlátozások vonatkoznak, akit normál portyázásnál nem tudsz támadni, azt itt sem. Viszont, nem 8, hanem 1 óránként támadhatod ugyanazt, és nincs 80, 60, 40 stb százalékos csökkentő szorzó a lélekenergiára és TP-re, a zsákmány mindig teljes.
A megtámadott bármikor kapitulálhat. Ekkor a lélekkútjában levő LE egy része átáramlik a támadóéba (negatíba is mehet). A konkrét képlet nem publikus! Ezután békeszerződés lép életbe. Ezt fel lehet akár rögtön bontani, de akkor is 1 hétig még érvényben marad.
Ha egyik fél sem kapitulál, akkor a háború legalább 3 napig tart, és minimum 50 csatáig tart, és akkor ér véget, ha az egyik félnek minimum kétszerannyi győzelme van, mint a másiknak. Ilyenkor is érvénybe lép a békeszerződés.
Egy szövetség maximum 5 háborút kezdeményezhet, a neki küldött hadüzenetetre jelenleg nincs korlátozás. Nem támadhat, és nem támadható olyan szövetség, amelynek lélekkútjának a töltöttsége negatívban van. Más hátránnyal nem jár a negatív lélekkút, ugyanúgy töltődik, mint egyébként, de természetesen nem lehet belőle LE-t kivenni, amíg nem megy fel pozitívba.
Egy gyenge szövetségtől kevés LE-t lehet zsákmányolni, ráadásul a portyapontok is korlátoznak, ezért talán érdemesebb olyan ellenfelet választani, aki ugyan keményebb kihívást jelent, de a zsákmány is zsírosabb.
Dátum: 2008.10.13. 22:21:48
Jerikó ezt már sokszor mondtad, hogy szabályozzuk az LE-t, független legyen attól, hogy a célpontnak mennyi van. Most előre megmondom, hogy ez nem lesz bevezetve, mert tökéletesen eltaposná a játék alapkoncepcióját. Védő részről, a gyújtés komoly kockázattal, és igy izgalommal jár (és ha összejön a cucc, sikerélménnyel is!) A támadó részről pedig, kifogni egy zsiros falatot külön öröm. A te verziódban mindenki mint egy zombi tamagocsiban, benyomná a gyüjtést, összejönne a cucc, azt kész, semmi játék nem lenne benne.
Aki kevesli a portyapontokat, irtam korábban is, lesz olyan szakértelem, amivel lehet ezek számát bizonyos mértékben növelni (de mielőtt leporgramozzuk, azért kivárjuk a 2 hetes tetszett-e portapont szavazást előbb).
Itt sok érdekes felvetés elhangzott, de őszintén szólva, nem nagyon tartom jó ötletnek, hogy tovább bonyolitsuk a dolgot. Talán azon lehet még elgondolkodni, nem túl kevés-e az 5 perces limit az újratámadásra, egy jól szervezett szövi ugye könnyen kirabol egy gyüjtőt. az, hogy azonos szöviből nem lehet rövid időn belül támadni nem jó megoldás, mert azért már nem kéne büntetni embereket mert egy szöviben vannak és kommunikálnak. Ha az 5 percet kitoljuk mondjuk 15 percre, akkor ugyanúgy lerabolhatják 5x 1 óra alatt ha mondjuk otthagyta a gépet 2 órára, de azért egy kicsit több reakcióidőt kap. Ha kitoljuk az 5 percet 1 órára az meg túlzás lenne.
Oké ez sem teljesen offtopic:
Idézet: Necronis - 2008.10.11. 15:05:22
a dilemmádra a megoldás a meggyőzőkészség szakértelem. egyébként magasabb szinten, amikor mindenkinek komoly másodlagos támadása lesz, amúgy is kell a második állat.
Aki kevesli a portyapontokat, irtam korábban is, lesz olyan szakértelem, amivel lehet ezek számát bizonyos mértékben növelni (de mielőtt leporgramozzuk, azért kivárjuk a 2 hetes tetszett-e portapont szavazást előbb).
Itt sok érdekes felvetés elhangzott, de őszintén szólva, nem nagyon tartom jó ötletnek, hogy tovább bonyolitsuk a dolgot. Talán azon lehet még elgondolkodni, nem túl kevés-e az 5 perces limit az újratámadásra, egy jól szervezett szövi ugye könnyen kirabol egy gyüjtőt. az, hogy azonos szöviből nem lehet rövid időn belül támadni nem jó megoldás, mert azért már nem kéne büntetni embereket mert egy szöviben vannak és kommunikálnak. Ha az 5 percet kitoljuk mondjuk 15 percre, akkor ugyanúgy lerabolhatják 5x 1 óra alatt ha mondjuk otthagyta a gépet 2 órára, de azért egy kicsit több reakcióidőt kap. Ha kitoljuk az 5 percet 1 órára az meg túlzás lenne.
Oké ez sem teljesen offtopic:
Idézet: Necronis - 2008.10.11. 15:05:22
Van itt egy olyan probléma, amire eddig nem gondoltam(tunk). Nekem két állatom van, szerettem volna mindenképp, sőt a későbbiekben többet is. Nos, egyszerűen nem tudok annyi győztes portyát csinálni, hogy mindkettőnek szinten tartsam a morálját.
a dilemmádra a megoldás a meggyőzőkészség szakértelem. egyébként magasabb szinten, amikor mindenkinek komoly másodlagos támadása lesz, amúgy is kell a második állat.
Dátum: 2008.10.10. 16:07:47
Patcheltük a játékot, számos kisebb javítás mellett bekerült kérésetek alapján az a lehetőség, hogy a szövetségi fórumon lehessen szavazást kiírni.
Várhatóan hétfőn bekerül az is, hogy a kvízkérdések értékelésénél rossz kérdés értékelésnél lehessen választani egy indokot is, hogy miért értékelted rossz kérdésnek.
Várhatóan hétfőn bekerül az is, hogy a kvízkérdések értékelésénél rossz kérdés értékelésnél lehessen választani egy indokot is, hogy miért értékelted rossz kérdésnek.
Dátum: 2008.10.10. 15:25:20
Idézet: Jeriko - 2008.10.10. 11:07:29
Így volt, a portyapontokra 4. szinttől lehetett szavazni, szóval erről azért nem a totál kezdők döntöttek.
(1-2 szinten nem is engednék szavazást, abszolút nincs még rálátása a játékra).portyáznak.
Így volt, a portyapontokra 4. szinttől lehetett szavazni, szóval erről azért nem a totál kezdők döntöttek.
Dátum: 2008.10.09. 11:27:38
Idézet: Petur - 2008.10.08. 21:22:27
Reggel még jó szellemi kondicióban vagyok, de ennek a postnak az értelmét nem igazán fogtam, elnézést!...
Idézet: Bumburnyak - 2008.10.08. 23:38:05
Ahogy Ravenwood írta, ezt nem gondoltad végig, egy szövetségi háborút egy vesztésre álló fél ezzel 10 perc alatt meg tudna nyerni.
Van ezzel viszont még egy (nagyobb) gondom. A panaszkodás pont azért ment, hogy jaj istenem, "kénytelen" vagyok naponta 50-60-at portyázni, emiatt egész nap a gép előtt kell ülnöm. Oké, bevezettük a portyázáspontot. Erre mi történik? Azok az emberek, akik 50-60-at portyáztak, azaz, egész nap a gép előtt ülnek, most azért sírnak, hogy ne legyen fáradtság, és 5 perc alatt tudjanak 15-öt portyázni! Ne vicceljetek már! Ezzel pont saját magatok ellen beszéltek. Hiszen ti, akik be tudtok többször is lépni, és igényetek volt rá, még így is előnyben lesztek azzal, hogy mindig fáradtság nélkül portyáztok... Tehát nem gondoltátok át az eddigi javaslatot. Az pedig, aki a 15 pp mellett lobbizott, és most a fáradtság eltörlését is akarja, az a telhetetlenség hibájába esett.
Szóval: azt javaslom, egyszer s mindenkorra vessünk véget ennek, addig ment a lobbi a portyapontért, hogy belementem, szavaztunk, megváltoztattuk, de itt a vége a változtatgatásoknak. És ahogy a pp-ről írtam, 2 hét múlva, az új szerver indítása előtt visszatérünk rá, hogy kinek mi a véleménye róla.
Idézet: Bumburnyak - 2008.10.08. 23:38:05
Ezen gondolkodtunk, de arra jutottunk, hogy a prémium már így is épp elég előnyt biztosít, ezt teljesen felesleges tovább fokozni. Természetesen cél az, hogy elégedettek legyenek a prémiumosok (a jelenlegi bónuszokkal ez már megvan), de az is cél, hogy aki nem fizet, annak se menjen el kedve a játéktól, hanem inkább esetleg hosszú távon annyira megkedvelje, hogy ő is hajlandó legyen előfizetni rá.
Az én szememben a portyázáspontok egyik értelme az lett volna, hogy a portyázással szerezhető LÉ egy nagyságrenddel ...
Reggel még jó szellemi kondicióban vagyok, de ennek a postnak az értelmét nem igazán fogtam, elnézést!...
Idézet: Bumburnyak - 2008.10.08. 23:38:05
Támogatom a fáradtság eltörlését. Vagy méginkább a portypont eltörlését.
Ahogy Ravenwood írta, ezt nem gondoltad végig, egy szövetségi háborút egy vesztésre álló fél ezzel 10 perc alatt meg tudna nyerni.
Van ezzel viszont még egy (nagyobb) gondom. A panaszkodás pont azért ment, hogy jaj istenem, "kénytelen" vagyok naponta 50-60-at portyázni, emiatt egész nap a gép előtt kell ülnöm. Oké, bevezettük a portyázáspontot. Erre mi történik? Azok az emberek, akik 50-60-at portyáztak, azaz, egész nap a gép előtt ülnek, most azért sírnak, hogy ne legyen fáradtság, és 5 perc alatt tudjanak 15-öt portyázni! Ne vicceljetek már! Ezzel pont saját magatok ellen beszéltek. Hiszen ti, akik be tudtok többször is lépni, és igényetek volt rá, még így is előnyben lesztek azzal, hogy mindig fáradtság nélkül portyáztok... Tehát nem gondoltátok át az eddigi javaslatot. Az pedig, aki a 15 pp mellett lobbizott, és most a fáradtság eltörlését is akarja, az a telhetetlenség hibájába esett.
Szóval: azt javaslom, egyszer s mindenkorra vessünk véget ennek, addig ment a lobbi a portyapontért, hogy belementem, szavaztunk, megváltoztattuk, de itt a vége a változtatgatásoknak. És ahogy a pp-ről írtam, 2 hét múlva, az új szerver indítása előtt visszatérünk rá, hogy kinek mi a véleménye róla.
Idézet: Bumburnyak - 2008.10.08. 23:38:05
Valamint amit egy játékostárs már korábban említett:
Aki pénzt is költ a játékra és prémium számlával megy (vagyis segít megtéríteni a programozók bérét, sőt akár még nyereséget is termel a Beholdernek) az a vadászat csp-hez hasonlóan, portyázáspontot is többet kaphasson. pl.: 20/40 vagy 25/50
Aki pénzt is költ a játékra és prémium számlával megy (vagyis segít megtéríteni a programozók bérét, sőt akár még nyereséget is termel a Beholdernek) az a vadászat csp-hez hasonlóan, portyázáspontot is többet kaphasson. pl.: 20/40 vagy 25/50
Ezen gondolkodtunk, de arra jutottunk, hogy a prémium már így is épp elég előnyt biztosít, ezt teljesen felesleges tovább fokozni. Természetesen cél az, hogy elégedettek legyenek a prémiumosok (a jelenlegi bónuszokkal ez már megvan), de az is cél, hogy aki nem fizet, annak se menjen el kedve a játéktól, hanem inkább esetleg hosszú távon annyira megkedvelje, hogy ő is hajlandó legyen előfizetni rá.
Dátum: 2008.10.08. 19:27:32
az, hogy 30 portyapont van, de alacsonyabb szintüt támadni 2 portyapontba kerül, bennem is felmerült. az ötletet végül elvetettem,a következő okok miatt:
- talán még a mostani rendszernél is komplikáltabb
- sok esetben be lehet nézni, utólag jössz rá, hogy közben szintet léptél stb. és most 2 pp-ért portyáztál!
- egyértelműen meghatározna egy optimális stratégiát, így viszont most dönteni kell, melyik utat követed.
A dolognak 1 előnye lett volna, hogy ha nagy ritkán rádharap egy kis szemtelen, visszaüthetsz neki.
még valami. a jelenlegi rendszer az átlag játékost, aki eddig se portyázott egy nap 15-nél többet, nem befolyásolja. A rendszer igazán csak a top játékosokat érinti. Nekik ez egy döntés, olcsón, biztosan jön a kevesebb táp, vagy többet szerezhetsz, de azért meg kell szenvedni.
- talán még a mostani rendszernél is komplikáltabb
- sok esetben be lehet nézni, utólag jössz rá, hogy közben szintet léptél stb. és most 2 pp-ért portyáztál!
- egyértelműen meghatározna egy optimális stratégiát, így viszont most dönteni kell, melyik utat követed.
A dolognak 1 előnye lett volna, hogy ha nagy ritkán rádharap egy kis szemtelen, visszaüthetsz neki.
még valami. a jelenlegi rendszer az átlag játékost, aki eddig se portyázott egy nap 15-nél többet, nem befolyásolja. A rendszer igazán csak a top játékosokat érinti. Nekik ez egy döntés, olcsón, biztosan jön a kevesebb táp, vagy többet szerezhetsz, de azért meg kell szenvedni.