Mondjuk tényleg most tanuljuk a háború matematikáját. És nekem is úgy tűnik, hogy - az eszmei értéken kívül - nem éri meg háborúzni azonos szintű vagy csak kicsit gyengébb szövetség ellen. Csak a sokkal gyengébb ellen hasznos a háború.
Mi (Lélekőrök szövetsége) most a Világépítők ellen harcolunk, és - minden tiszteletem - nagyon ügyesen csinálják. Olyan 1.7 : 1 arányt tudunk csak elérni ellenük - hosszú csata lesz. Mindegy - ez van. Én is örülnék ha előbb-utóbb vége lenne, de az meg nem lenne fair, hogy valaki ilyen szépen védekezik, aztán az idő elteltével csak a támadó nyer... nyerjen, de akkor raboljon kevesebb (fele, negyede stb) lélekenergiát. Én még mindig azt javaslom, hogy:
- 3 nap után a 2:1 arányú győzelem kell (jelenlegi szabály) - ez a csaták 66.6%-ának győzelme
- 5 nap után legyen elég a 3:2 arány a győzelemhez, de csak 50% LE-t raboljon a nyertes (csaták 60%-ának győzelme)
- 7 nap után legyen elég az 5:4 arányú győzelem, de csak 20% LE-t raboljon a nyertes (csaták 55.5%-ának győzelme)
- 14 nap után legyen vége a háborúnak, aki több győzelmet aratott, az nyer, az eredeti rabolt LE 5%-át vigye csak.
(kicsit csökkentettem a százalékot az előző javaslatomhoz képest)
Annyit hadd jegyezzek meg zárójelben, hogy szerintem 40-50. szinten 1 vadászattal fogunk annyi LE-t vadászni, mint most egy teljes háborúban. Tehát amikor a háborúkra javaslatokat teszünk, nem a jelenlegi szituációkból indulunk ki (és a jelenlegi érdekeinket képviseljük), hanem abból, hogy mit tippelünk, mi lenne hosszútávon érdekes a játék szempontjából. Mert jelenleg - sajnos - az egyetlen értelmes célpont a jóval gyengébb szövetség.
Jaana
Lélekőrök szövetsége
p.s. ez egy játék, ahol hasonló érdeklődési körrel rendelkező emberek szórakoznak egymással - szerintem felesleges egymást szidni, hazugnak nevezni, ha ismernénk egymást az életben, biztos jó barátok lennénk