Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.01.12. 00:39:19
20-as kritikus 40-re turbózva 5000-nél is ölhet.
Dátum: 2009.01.12. 00:35:19
30. szinten se jár 1000 a térkapuért, inkább 510-870 között.

Az állatokból kinyerhető LE _elméletben_, _nagy átlagban_ a szinted *10 LE, ezt módosítja a spektrális és a helyes kvíz válasz.
Dátum: 2009.01.12. 00:22:30
Azért jegyezzük meg, hogy ebben nem a magas szintűek a hibásak, hanem erre kényszeríti őket a rendszer.

1. Az állat sebzésfelfogása a lépett szintjétől függ -> úgy kellene megváltoztatni, hogy az abszolút szint számítson, azaz az alapszint is benne legyen.
2. A küldetések is erre nyomják őket (lépjen az állatod 5. szintet, 10. szintet)
3. Ha már magasszintű az állat, akkor a morálja szó szerint zuhan, kb. 2 nap alatt nullázódik! Portyázással már lehetetlen akárcsak szinten tartani a morálját, mert ez alatt az idő alatt úgy 45-öt lehet portyázni, ami csak fékezi. Ezért mindenki előre menekül, hogy az állatka szintet lépjen, és ismét 100%-on legyen a morálja -> -10, -20%-on 5-6 szinttel lefelé támad, mert az állat abból még elég sok TP-t kap.
Dátum: 2009.01.11. 15:24:30
Az se normális elvárás, hogy 9 órán keresztül folyamatosan a gép előtt kell ülnie, és óránként be kell lépnie, ha el akarja mindet használni. Miklósnak észre kéne vennie, hogy ugyan érthető a törekvés arra, hogy mindig legyen némi lélekenergia az embernél amiből lehet rabolni, de ezzel olyan szinten a gép elé köti a játékosokat, hogy ezzáltal még nagyobb szakadékot idéz elő az "informatikusok" és az átlagemberek között. És deklaráltan nem ez a célja.
Dátum: 2009.01.11. 13:13:08
Gyöngyszórás helyett nézd meg a toplistát, és írj személyes üzenetet néhány embernek.
Dátum: 2009.01.11. 07:32:36
Hány állatod lehet 12-es vezetőkészségnél?

A kérdező szerint 2. Szerintem meg menjen a fenébe.
Dátum: 2009.01.10. 23:58:19
Bármilyen játékgyorsítási ötlet jöhet, majd mindenki eldönti, hogy neki megéri-e használnia. Lényeg, hogy legyen valami mind a tudatturbóra, mind a térkapura. Számomra a magas VP költség, illetve utóbbinál a 10%-os büntetés is elfogadható, ezeket csak támogatni tudom.
Dátum: 2009.01.10. 19:41:57
1. szerintem ne kezdjük el itt is a vitát erről.
2. több ponton is csúsztatsz.

"Semmi előnyt nem lehet belőle szerezni"
De igen, ha a "nagy" szövetség nem támad, és nem viszi el a lélekkút egy részét, belátva, hogy valós nyeresége nem lesz.

"csak a kis szövetségek járnak rosszul"
Szerintem a kis szövetség majd eldönti, hogy megéri-e neki. A nagy is, hogy támad-e (vö: házhoz menni a pofonért).
Dátum: 2009.01.10. 19:31:53
Olvass vissza néhány oldalt a Szövetségi háborúk topikban.
dehogy próbálják... te még hiszel ebben?

A rendes, fizetős játékosok egyszerűen azért nem pattognak szvsz, mert bőven elhagyták már azt a zónát, ahol a játékukat befolyásolhatnák még ezek a csalók. Engem sem izgat mit műveltek tizenx szinteken, csak a saját játékotokat teszitek tönkre. Ha ez nektek jó, csináljátok.
Dátum: 2009.01.10. 18:43:01
Meg fogsz lepődni: a portyakarakterek sokkal nagyobb vadászok, mint az építők valaha lesznek.
Szerintem teljesen mindegy, hogy valaki a más, vagy a saját rabszolgáját üti. Miklóséknak már RÉG meg kellett volna oldaniuk ezt a problémát egy huszárvágással:

http://www.vegzetur.hu/index.php?m=toplistak&sub=&order=dle_diff

Ezek igen nagy százaléka biztos, hogy rabszolga. Megoldás: ezektől a normális mennyiség 1-2 százalékát lehet csak rabolni a jövőben, és kész.
Dátum: 2009.01.10. 10:07:11
olvasd el az aláírásom.
Dátum: 2009.01.10. 09:01:15
Hidd el, egyszerűen ilyen borzasztó nagy a random szerepe. Mi is küzdünk ezzel, próbáljuk minimalizálni olyan dolgokkal, amikre nincs kihatása (pl. több támadás, nagyobb alapsebzésű varázslat, ami ha nem talál is durvább, stb.)
Dátum: 2009.01.10. 00:47:02
Ezek a gyorsító ötletek nagyon tetszenek, jöhetne mind!
Dátum: 2009.01.09. 21:50:54
Lehet akkor 70-es neki is - nem ezen a szinten, hanem korábban vette már azt a pajzsot, az biztos.
Dátum: 2009.01.09. 21:49:00
Sorry, a 900-as én voltam. Mentségemre szóljon, hogy én is problémának látom ezt, fel is vetettem már másik topicban is. Tökéletesen megértem, hogy két ilyen támadás naponta már teljesen ellehetetleníti a játékot. Sajna ez van, engem is naponta megüt Cyron (és nem visz semmit).

"a magas ÉP ugyanis egyre inkább inkább hátrány mint előny)"
Aurri: sokadszorra írom, hogy mivel százalékos határok vannak, ez hülyeség. Ha neked 1500 életpontod van, akkor egy két szinttel magasabb 375 felett tud megütni, ha viszont 2000 akkor csak 500 felett. Ez utóbbi pedig már elég arra, hogy 490-nél tökéletes nyugalomban bemehess a térkapuba, vagy leportyázz te egy nálad gyengébbet.
Dátum: 2009.01.09. 19:25:30
Csendben jegyzem meg, enyém 70-es, leinádé meg 80-as. Egyikünk sem az a rabláskirály.
Dátum: 2009.01.09. 09:34:26
Nem teljesen értem minek választaná bárki a nyers verziót, extrém eseteken kivül ki lát benne előnyt? A karakterek legalább 95%-nak 10-es a vezetőkészsége (kevesen értek el a 6 állatos küldetésig), és néhány tucat emberen kivül max. 3-mas a térkapu, ha van egyáltalán. Namost 10-es vezetőkészséggel van két állatnak hely - vadászok, elfogom, sajtolok, várok egy orát, sajtolok, elköltöm verzió van. Ez egy óra alatt megvan. Indokot kérnék, hogy miért választanám a nyers LE-t, miben lenne jobb egy ilyen karakternek? Aki meg ennél többet sajtol, az már úgyis elég sok LE kap belőle, azaz 2 sajtolás után biztosan el is tudja költeni értelmes célra, tehát számára sem éri meg a nyers változat.
Dátum: 2009.01.09. 08:40:48
50? Legalább 90!