A kereskedelem korlátozása megint egy durva beavatkozás volt, ami egy újabb lehetséges stratégiát golyóz ki a játékban. Miklós nyugodtan megcsinálhatta volna, hogy 160 fölött 20 szakiszint növelésével lehessen egyel erősebb tárgyat venni, már ez is komoly korlát lett volna, mégsem olyan mint a jelenlegi.
Hogy hová halad a játék? Jó kérdés, hiszen gyakorlatilag a végére értünk, nincsenek újabb dolgok leprogramozva. A térkapus tárgyak már rég kifutottak, a küldetések végére értünk, építeni már gyakorlatilag semmit sem lehet, az epikus lények végét is elértük ma, most a szakértelmeket is lekorlátozza Miklós. Nem marad más mint a vadászat és a portya. Kb ennyi funkció működött az első 2-3 szinten is...
Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2009.05.04. 13:04:41
Dátum: 2009.05.03. 14:56:15
Hogy lehet az, hogy itt szünet nélkül 0-24h megy a műsor ?
Dátum: 2009.05.03. 13:13:26
A játékosok 99,9%-nál van magasabb szintű játékos. Ha a nagyobbak valóban folyamatosan leölnék a kisebbek állatait, akkor gyakorlatilag senki sem tudná fejleszteni az állatát. A toplistákat elnézve nem ez a helyzet...
Dátum: 2009.05.03. 12:50:36
Az állatok fejlődésébe nem lenne szerencsés belepiszkálni. Vannak páran akik csak lefelé tudnak támadni mert nincs más, és vannak sokan akik szintén csak lefelé tudnak támadni, mert nem elég erősek más legyőzéséhez. Egyik esetben sem lenne jó büntetni azzal, hogy ne fejlődjön az állat.
Dátum: 2009.05.03. 10:23:34
Igen, a mágikus regenerációnak valóban gyengéje, hogy csak 10 óránként használható. Sokat segítene, ha a pihenés mintájára lenne átdolgozva.
A kevés vp nem lesz sokáig probléma. Amint ráeszmél minden szövetség, hogy mekkora táp a manakonstrukció, meg fog oldódni ez a probléma.
A kevés vp nem lesz sokáig probléma. Amint ráeszmél minden szövetség, hogy mekkora táp a manakonstrukció, meg fog oldódni ez a probléma.
Dátum: 2009.05.03. 07:02:58
De van megoldás.
Nem azokat a csatákat kell megnyerni, amiben védő fél az ember. Mert bárhogy is lennének változtatva a szabályok, mindig olyan ellenfelet választana a játékos amiket nagy biztonsággal nyer.
Olyan játékstílust kell kialakítani, amiben el tudjuk költeni a pp-t, lehetőleg úgy, hogy a csaták nagyrészét nyerni tudjuk. Erre nagyon sok megoldás van. Egy közös van bennük, a kronokompenzáció. Sokáig halogattam én is a fejlesztését, de most már bánom, hogy nem álltam neki előbb. Sokkal könnyebb a portyázás, ha 10 prcenként támadhat az ember, gyorsabban tud reagálni a dolgokra. Ha csak óránként portyáznék, lehet, hogy miközben az újabb portyázási lehetőségre várok, leütnek és elviszik az ép-met. Kronokompenzáció nélkül egy óra alatt 6 portyát lehet indítani 10% büntetés mellett, kronokompenzációval lehet 21-et. Ez nagyon nagy különbség. Nagyon sokat számít, főleg ha gyakran le vagyunk verve és fontos, hogy gyorsan elköltsük az ép-t, mielőtt még leütik.
A mágikus regeneráció pedig segít, hogy akkor legyen életpontunk amikor mi akarjuk. Használata után már nyomhatjuk tízpercenként a portyákat. Nem árt a magasabb max. ép sem, hiszen itt nincs idő pihenéssel felgyógyulni, azt az ép-t úgyis elviszik a támadók.
Kétszer húsz perc alatt két regeneráció segítségével el lehet költeni 18 pp-t úgy hogy közben rövid ideig voltunk támadhatók.
Ezt a támadhatóságot még tovább lehet csökkenteni. Vetkőzzünk buzogányra, és nyomjunk be egy pihenést. Elég valószínű hogy megtámadnak ötször három órán belül. Ha ez megvolt, nyugodtak lehetünk, a három óra leteltéig kedvünkre portyázhatunk a mágikus regenerációt használva. De ha van egy szövetségesünk, akár őket is megkérhetjük, hogy támadjanak meg ötször, ezzel védelmet adva nekünk a következő két és fél órára.
Vannak egyéb megoldások is, amik jól hasznosíthatók, de mindenek előtt azt kell meglátni, hogy bár vannak nálunk erősebbek ( akik folyamatosan elvernek) attól mi még nem leszünk gyengébbek, és a saját portyáinkat kell minél nagyobb arányban megnyernünk. Hiszen a minket támadó végzetúr is pont ezt teszi.
Nem azokat a csatákat kell megnyerni, amiben védő fél az ember. Mert bárhogy is lennének változtatva a szabályok, mindig olyan ellenfelet választana a játékos amiket nagy biztonsággal nyer.
Olyan játékstílust kell kialakítani, amiben el tudjuk költeni a pp-t, lehetőleg úgy, hogy a csaták nagyrészét nyerni tudjuk. Erre nagyon sok megoldás van. Egy közös van bennük, a kronokompenzáció. Sokáig halogattam én is a fejlesztését, de most már bánom, hogy nem álltam neki előbb. Sokkal könnyebb a portyázás, ha 10 prcenként támadhat az ember, gyorsabban tud reagálni a dolgokra. Ha csak óránként portyáznék, lehet, hogy miközben az újabb portyázási lehetőségre várok, leütnek és elviszik az ép-met. Kronokompenzáció nélkül egy óra alatt 6 portyát lehet indítani 10% büntetés mellett, kronokompenzációval lehet 21-et. Ez nagyon nagy különbség. Nagyon sokat számít, főleg ha gyakran le vagyunk verve és fontos, hogy gyorsan elköltsük az ép-t, mielőtt még leütik.
A mágikus regeneráció pedig segít, hogy akkor legyen életpontunk amikor mi akarjuk. Használata után már nyomhatjuk tízpercenként a portyákat. Nem árt a magasabb max. ép sem, hiszen itt nincs idő pihenéssel felgyógyulni, azt az ép-t úgyis elviszik a támadók.
Kétszer húsz perc alatt két regeneráció segítségével el lehet költeni 18 pp-t úgy hogy közben rövid ideig voltunk támadhatók.
Ezt a támadhatóságot még tovább lehet csökkenteni. Vetkőzzünk buzogányra, és nyomjunk be egy pihenést. Elég valószínű hogy megtámadnak ötször három órán belül. Ha ez megvolt, nyugodtak lehetünk, a három óra leteltéig kedvünkre portyázhatunk a mágikus regenerációt használva. De ha van egy szövetségesünk, akár őket is megkérhetjük, hogy támadjanak meg ötször, ezzel védelmet adva nekünk a következő két és fél órára.
Vannak egyéb megoldások is, amik jól hasznosíthatók, de mindenek előtt azt kell meglátni, hogy bár vannak nálunk erősebbek ( akik folyamatosan elvernek) attól mi még nem leszünk gyengébbek, és a saját portyáinkat kell minél nagyobb arányban megnyernünk. Hiszen a minket támadó végzetúr is pont ezt teszi.
Dátum: 2009.05.03. 01:28:31
Az látszik, hogy Miklós próbál javítani a helyzeten, most épp az állatok fejlődését fogja változtatni, hogy a gyengébbek esélyeit növelje. Talán lesz varázslat elnyelésük is, hogy tovább csökkentse a sebzéseket. Mindezek mellett töbször elmondta azt is, hogy nem akarja tovább korlátozni a portyázást. A több portyapontos rendszer pedig igen durva korlát lenne.
Ráadásul el sem érné a célját, hiszen hamarosan a visszafogott fejlődést kifejlesztők fogják folyamatosan elverni a környezetüket, nem pedig az 5-6 szinttel nagyobbak. Ráadásul meglesz az az előnyük is, hogy nem kell megvárniuk, míg 45%-ra gyógyulnak a célpontok, 15%-os ellenfeleket is könnyedén üthetnek majd. Míg egy 6 szinttel magasabbnak 6 pp-be kerülne leütni valakit és 6 órát kellene várakoznia, addig a visszafogott fejlődéssel ennyi pp-ből két óra alatt leüt a játékos 6 célpontot.
A szintkülönbség egyre inkább háttérbe szorul, és nagyobb szerephez jut a horda gyűlölet, a visszafogott fejlődés, a harci épületek szintjei, és még jópár szakértelem.
Ráadásul el sem érné a célját, hiszen hamarosan a visszafogott fejlődést kifejlesztők fogják folyamatosan elverni a környezetüket, nem pedig az 5-6 szinttel nagyobbak. Ráadásul meglesz az az előnyük is, hogy nem kell megvárniuk, míg 45%-ra gyógyulnak a célpontok, 15%-os ellenfeleket is könnyedén üthetnek majd. Míg egy 6 szinttel magasabbnak 6 pp-be kerülne leütni valakit és 6 órát kellene várakoznia, addig a visszafogott fejlődéssel ennyi pp-ből két óra alatt leüt a játékos 6 célpontot.
A szintkülönbség egyre inkább háttérbe szorul, és nagyobb szerephez jut a horda gyűlölet, a visszafogott fejlődés, a harci épületek szintjei, és még jópár szakértelem.
Dátum: 2009.04.30. 16:33:54
Tetszik ez az ismétlődő téma, csak gyorsan végeznem kell a többi küldivel elötte
Már látom is, milyen lesz a következő háborúnk a TGY-vel Felpuhított buzogányok és pislákoló vakító fények összecsapása végtelenszámban
Már látom is, milyen lesz a következő háborúnk a TGY-vel Felpuhított buzogányok és pislákoló vakító fények összecsapása végtelenszámban
Dátum: 2009.04.30. 15:28:37
Az elöbb még más volt a hozzászólásodban
Dátum: 2009.04.30. 15:24:45
Honnan tudsz Te ennyit ?
Dátum: 2009.04.28. 11:27:57
Nem hiszem, hogy le lettek volna tiltva, ha a szövetség minden tagja építkezik rendesen. Nálatok viszont jópáran csak építkeznek, ezzel tolják előre a többi karaktert. Így viszont nem csoda, hogy a játékosok és a játékvezetés szemét is szúrja a dolog. Pláne ha még azonos az IP is...
Dátum: 2009.04.28. 07:50:32
Most, hogy itt a háború csarnoka, jobban meggondolják majd, hogy védelmi pénzt fizetnek, vagy háborúznak. Hiszen azzal hogy rögtön kapitulálnak, már nem kapnak portyamentességet.
Winnie : ez nem egy nyugis épitőkockás játék. Ennek a játéknak a két alapköve a portya és a háború. Természetes dolog, hogy az ember háborúzni szeretne, hisz erről szól a játék. Azok vannak itt nagyon eltévedve akik nyugiban akarnak tamagocsizni...
Winnie : ez nem egy nyugis épitőkockás játék. Ennek a játéknak a két alapköve a portya és a háború. Természetes dolog, hogy az ember háborúzni szeretne, hisz erről szól a játék. Azok vannak itt nagyon eltévedve akik nyugiban akarnak tamagocsizni...
Dátum: 2009.04.28. 00:04:26
Faktor, a nagy verések magasabb szinten általánosak, minegy, hogy 6 szint a különbség vagy csak egy.
A csatában összesen 1264 sebzést okoztál, és 286 sebzést kaptál. 54vs53
A csatában összesen 1277 sebzést okoztál, és 579 sebzést kaptál. 54vs50
Nincs nagy különbség a két eredmény között, pedig a legyőzött karakterek között van 3 szint.
Ha négy szintre szűkül a célterület, annak az lesz az eredménye, hogy csökken a támadható célpontok száma, de ezek a célpontok fajlagosan több támadást fognak kapni. Annyi különbséggel, hogy ezután nem egy 6 szinttel magasabb fogja elverni, hanem három 4 szinttel magasabb, és míg első esetben 100 LE-t rabolt a támadó, a másik három fejenként fog 150-et.
A csatában összesen 1264 sebzést okoztál, és 286 sebzést kaptál. 54vs53
A csatában összesen 1277 sebzést okoztál, és 579 sebzést kaptál. 54vs50
Nincs nagy különbség a két eredmény között, pedig a legyőzött karakterek között van 3 szint.
Ha négy szintre szűkül a célterület, annak az lesz az eredménye, hogy csökken a támadható célpontok száma, de ezek a célpontok fajlagosan több támadást fognak kapni. Annyi különbséggel, hogy ezután nem egy 6 szinttel magasabb fogja elverni, hanem három 4 szinttel magasabb, és míg első esetben 100 LE-t rabolt a támadó, a másik három fejenként fog 150-et.
Dátum: 2009.04.27. 23:11:24
Mindíg lehet megfelelő célpontot találni, akik elhiszik magukról, hogy erősebbek és le tudnak győzni. Na ők nem fognak kapitulálni. Csak aztán a végén nehogy igazuk legyen.
Dátum: 2009.04.27. 17:43:21
Világos, hogy nem maxon születnek az épületek. De a jelenlegi helyzetnek mégis komoly okozói ezek az épületek. És ha új épületek kerülnek a játékba, a felzárkózás jóidőre meg is torpanhat. Ha pedig harci épületek is bekerülnek, a szakadék még tovább fog mélyülni. Nincs az a középmezőnyös szövi, aki napi 2 millió LE-t építene, míg ezt a mennyiséget az élboly manakonstrukcióból könnyedén előteremti. És csak azért ennyit, mert nem nagyon maradt már mit építeni.
Egyébként csodálkozom, hogy a Tyrant példájánt nem követték többen. Nagyon sok a szétforgácsolódott szövetség, ha összeálltak volna, már jóval előrébb tarthatnának mindenben.
Egyébként csodálkozom, hogy a Tyrant példájánt nem követték többen. Nagyon sok a szétforgácsolódott szövetség, ha összeálltak volna, már jóval előrébb tarthatnának mindenben.
Dátum: 2009.04.27. 17:20:31
Hat szinttel lefelé csak akkor üt az ember, ha nincs más. Minimális LE és TP, gyakorlatilag csak a morál szintentartására jó. Ha tovább lenne korlátozva a lefelé ütés, még kevesebb lenne a célpont. Kifejlesztenénk a kontinuumszűkítést, és az 5 szinttel alacsonyabbak kapnának még több pofont, amiért ők kérnének további korlátozásokat. Aztán ha megkapják, már csak 4 szinttel lefelé lehet ütni, de akkor is lesznek sokan, akik panaszkodni fognak, mert folyamatosan elverik őket. Ezzel együtt megjelennének azok is, akiknek kevesebb idejük van, nem optimálisan fejlesztették a karit, stb, és nem tudnak már kit legyőzni, mert a környezetükben mindenki erősebb náluk. Lefelé portyázni pedig a korlátok miatt nem tudnak. Ez a verzió nem vezet sehová, soha nem lenne vége a dolognak.
A támadások nagyrésze most sem 6 szinttel lefelé folyik, de valóban elkerülhetetlen. Ennyit lefelé általában -20-30%-al szoktam támadni, és nem egy játékossal megegyeztem már, hogy nem teljes felszereléssel támadom meg.
A szintkülönbség sok esetben kevesebbet számít mint maga a szövetség amiben a karakterek vannak. A gyakorlótér, védőfal, nekrofun hatalmas előnyt jelent, sokszor többet mint a szintkülönbség. 10 gyakorlótér és védőfal különbség +30 támadást és védelmet ad. Ehez mondjuk még jön +10 IQ is nekrofunból. Ilyen előnyökkel szintkülönbség nélkül is földbedöngölés lesz a csata végeredménye. Nem véletlen, hogy a TGY, EH és AL tagjai könnyedén elverik az azonos szinten álló többi szövetség tagjait. Sőt, lassan a Tyrant is így veri majd a környezetét.
A támadások nagyrésze most sem 6 szinttel lefelé folyik, de valóban elkerülhetetlen. Ennyit lefelé általában -20-30%-al szoktam támadni, és nem egy játékossal megegyeztem már, hogy nem teljes felszereléssel támadom meg.
A szintkülönbség sok esetben kevesebbet számít mint maga a szövetség amiben a karakterek vannak. A gyakorlótér, védőfal, nekrofun hatalmas előnyt jelent, sokszor többet mint a szintkülönbség. 10 gyakorlótér és védőfal különbség +30 támadást és védelmet ad. Ehez mondjuk még jön +10 IQ is nekrofunból. Ilyen előnyökkel szintkülönbség nélkül is földbedöngölés lesz a csata végeredménye. Nem véletlen, hogy a TGY, EH és AL tagjai könnyedén elverik az azonos szinten álló többi szövetség tagjait. Sőt, lassan a Tyrant is így veri majd a környezetét.
Dátum: 2009.04.27. 16:27:50
Darah: a rommáverés 10-15 karakter kivételével mindenkire érvényes. A különbség annyi, hogy amíg az élboly megtanult ezzel a jelenséggel együtt játszani, addig a mögöttük következők változásért kiáltanak. Vajon miért nem hallatja hangját az AL, hogy TrueBlood folyamatosan laposra veri őket? Vagy a TGY miért nem panaszkodik, hogy Sharpa széttépi a tagjait? Azért, mert megtanultak alkalmazkodni a kialakult helyzethez.
Dátum: 2009.04.27. 15:15:07
Ha nem kerülnek be újabb épületek, kihívások a játékba záros időn belül, akkor tényleg könnyen előfordulhat, hogy ráúszunk az aukciósházra. Felhúzunk pár szövit epikus emlékművel, és naponta 2-3 epikust lefarmolva szedjuk a dukátokat.
Dátum: 2009.04.27. 15:03:22
Most, hogy végetért a háború, azt mondom, elő kéne venni a régi ötleteket, újakkal kijavítani és összehozni egy új háborús rendszert, ahol nem a védelem ital, katakombák és láthatatlanság vannak a főszerepben.
Dátum: 2009.04.27. 14:09:46
A Május ötödikéhez közelebbi péntek egyébként is Május nyolcadika, nem pedig Május elseje, tehát nem is értem miért vetődött fel a hétfői verzió. Valamint Így is eltelik 4 hét a következő viadalig (Június 5. péntek).