Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.03.15. 00:03:42
Vannak más szempontok is, mint a LE, meg hogy "megérje". Én is fejlesztettem rajta jópárat, úgy hogy portyázásból nulla LE jön.
Dátum: 2009.03.14. 20:39:15
Kivégzett? az jelentősen emeli a rabolható LE mennyiségét.
Dátum: 2009.03.13. 21:40:21
Magasabb szinten (30- ) változni fog a véleményed.
Dátum: 2009.03.13. 12:34:20
"Én mostanában pl. 1000ÉP alatt ébredek minden nap"
Én már be sem nyomok pihenést. Ez se jobb. Pedig szinte biztos vagyok benne, hogy engem senki nem támad hordagyűlölettel.
Én már be sem nyomok pihenést. Ez se jobb. Pedig szinte biztos vagyok benne, hogy engem senki nem támad hordagyűlölettel.
Dátum: 2009.03.13. 05:59:39
Próbáld ki a könyvtárakat.
Dátum: 2009.03.12. 19:49:11
Aha. Csak tudod, én nem jó szájízzel játszom egy olyan játékkal, ahol (szinte) csak az számít, hogy mennyi pénzt ölsz bele. Ha sokat, jó vagy, ha keveset, béna leszel. Szóval koncepcionális gondjaim vannak.
Annyi fizetnivaló van, hogy egyre inkább érik egy havidíj bevezetése - miért nem lehet ezt meglépni? Most van olyan, aki havi ötezret és van, aki csak pár SMS-t költ rá, illetve aki semmit. Egy kb. havi 1500 forintos középérték optimális, és hosszútávon tervezhető lenne mind a játékosok, mind Miklósék számára. Akkor valóban csak az számítana, hogy ki milyen stratégiával játszik (egy állat gyors, vagy három állat lassú fejlesztése, stb.), nem pedig a ráfordított pénz mennyisége. Mert szerintem a nagyon sokat költők számára sem jó ez, hiszen biztos vagyok benne hogy tudják, anélkül nem lennének ott, ahol.
Annyi fizetnivaló van, hogy egyre inkább érik egy havidíj bevezetése - miért nem lehet ezt meglépni? Most van olyan, aki havi ötezret és van, aki csak pár SMS-t költ rá, illetve aki semmit. Egy kb. havi 1500 forintos középérték optimális, és hosszútávon tervezhető lenne mind a játékosok, mind Miklósék számára. Akkor valóban csak az számítana, hogy ki milyen stratégiával játszik (egy állat gyors, vagy három állat lassú fejlesztése, stb.), nem pedig a ráfordított pénz mennyisége. Mert szerintem a nagyon sokat költők számára sem jó ez, hiszen biztos vagyok benne hogy tudják, anélkül nem lennének ott, ahol.
Dátum: 2009.03.12. 18:42:45
Oké, akkor leírom konkrétan
Eddig csak 10 % előnyt nyújtott a specializáció, ezért mindenki csak a legfontosabb tulajdonságaira rakosgatta, nem nyújtott akkora előnyt, hogy 10 őskőért minden nagyobb fejlesztés előtt megérje váltani. Azonban 30% már akkora megtakarítás, hogy - mint fentebb levezettem - már az egyik legkevésbé fontos tulajdonság, az egészség növelésénél is megéri rárakni a specializációt, mert több tizezer LE spórolást jelent, többet, mint amit akár a lélekkút kisütése hoz. De nyilván nem fogja senki egy hónapig azon hagyni, mert ahhoz túlságosan pörög a játék, váltani muszáj.
Mivel ez a funkció havonta több százezer LE különbséget jelent a játékra NAGYON SOKAT költők javára az egyébként prémium tagságú, a játékra szintén sokat költőkhöz képest is, messze elválik egymástól a két tábor, és míg eddig alapos szabályismerettel, megfontolt szakértelemfejlesztéssel és prémium tagsággal egyáltalán nem maradtál le, mostantól ez nem lesz így. A jövőben olyannyira befolyásolja majd a játékbeli karaktert a játékra költött pénz, amit én már nem tartok normálisnak, ez már átlépte a kereteket.
Eddig csak 10 % előnyt nyújtott a specializáció, ezért mindenki csak a legfontosabb tulajdonságaira rakosgatta, nem nyújtott akkora előnyt, hogy 10 őskőért minden nagyobb fejlesztés előtt megérje váltani. Azonban 30% már akkora megtakarítás, hogy - mint fentebb levezettem - már az egyik legkevésbé fontos tulajdonság, az egészség növelésénél is megéri rárakni a specializációt, mert több tizezer LE spórolást jelent, többet, mint amit akár a lélekkút kisütése hoz. De nyilván nem fogja senki egy hónapig azon hagyni, mert ahhoz túlságosan pörög a játék, váltani muszáj.
Mivel ez a funkció havonta több százezer LE különbséget jelent a játékra NAGYON SOKAT költők javára az egyébként prémium tagságú, a játékra szintén sokat költőkhöz képest is, messze elválik egymástól a két tábor, és míg eddig alapos szabályismerettel, megfontolt szakértelemfejlesztéssel és prémium tagsággal egyáltalán nem maradtál le, mostantól ez nem lesz így. A jövőben olyannyira befolyásolja majd a játékbeli karaktert a játékra költött pénz, amit én már nem tartok normálisnak, ez már átlépte a kereteket.
Dátum: 2009.03.12. 16:01:09
Szerintem még náluk se végleges - az epikusok életpontját is közvetlenül annak elérése előtt finomhangolták.
Dátum: 2009.03.12. 15:46:07
"Ezen az ultraspec nem sokat változtatott."
De. Megháromszorozta, azaz sokkal durvábbá tette az őskőhasználatból származó előnyt.
De. Megháromszorozta, azaz sokkal durvábbá tette az őskőhasználatból származó előnyt.
Dátum: 2009.03.12. 14:41:28
Bah, a hozzászólások számából ítélve csak engem zavar, hogy bevezetésre került a "Kapjak 10 000 LE-t" gomb a játékba, melynek költsége 10 őskő.
Dátum: 2009.03.12. 13:22:39
Írta Miklós, hogy 5 szint számít, és azért, mert háromszoros sebzéskülönbség számít, azaz a karakter ne akarjon arra játszani, hogy direkt nagyon megverik, és azt visszagyógyulja, hanem ő is akarjon sebezni.
Dátum: 2009.03.12. 12:34:19
A detonáció biztos elérhető számodra, ráadásul az az állatsebzős küldetéshez is jó.
Dátum: 2009.03.12. 12:18:43
Vedd észre, hogy számít a karaktered szintje is.
Dátum: 2009.03.12. 12:11:38
Szerintem kevesen tudják, hogy most Wolf Gáborról, és nemrég lezajlott konferenciájáról beszélsz. Nem tudom, olvasod e Pollnert, de ha nem, egy pillantást megér a véleménye: http://mediablog.hvg.hu/200939.aspx
illetve innen továbbugorva Doranskyé: http://doransky.hu/?p=1621
illetve innen továbbugorva Doranskyé: http://doransky.hu/?p=1621
Dátum: 2009.03.12. 11:21:17
Tippem szerint a csata utáni regeneráció bekerülése lehet az okozója.
"Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 55 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 96 életpontot."
"Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 55 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 96 életpontot."
Dátum: 2009.03.12. 11:19:29
Nyugi, épp most változtattak a rendszeren, bekerült a csata utáni regeneráció.
Dátum: 2009.03.12. 10:56:57
Mivel jelenleg alig néhány szövetségnek van Akadémiája, bármi is lesz az eredmény, torzít.
Dátum: 2009.03.12. 04:55:04
Dátum: 2009.03.12. 02:08:47
Ugye mindenki tisztában van vele, hogy az ultraspecializáció nem jótétemény, hanem ultranagy lehúzás? (50. szakértelem, hatása, hogy a specializált szakértelem fejleszése maximális szinten 20 százalékkal olcsóbb, azaz összesen 30 százalékkal.) Kiváncsi voltam, hogy egy alacsony tulajdonságom, az egészség fejlesztésénél mennyire számít a hatása, és döbbenetes. Most 65, 90-re emelni 155e LE, specializációval viszont 70%-a, azaz alig 108e. 47e megtakarítás borzasztó sok, és ez még aprócska. Egy 100-as tulajdonság 125-re növelésénél már 98e a megtakarítás!
A baj ott van, hogy specializációt elvileg havonta lehet váltani - de anélkül, mint a fenti példában láthatjuk, egyáltalán nem is éri meg tulajdonságot fejleszteni! De még inkább kiütközik, ha a prémium egyik legnagyobb tápjához, a lélekkút kisütéshez mérjük. Ez 44. szinten 44 * 500 * 1,5 azaz 33e Le. Mivel ezen a szinten egy karakter kb. 300e LE-t termel egy szintlépés alatt, és kb. négy szintlépésenként lehet kisütni a kutat, 1,2 millióhoz képest elenyésző a tápja, kvázi alig számít, hogy valaki nagyon sokat költ a játékra.
Az ultraspecializáció ezt változtatja meg: 1 hónapig természetesen nem lehet csak és kizárólag egy tulajdonságot fejleszteni és ezzel élvezni az előnyeit, hiszen ez alatt 4-5 szintet lép az ember, ami mindenki tudja, hogy borzasztó sok. Ezentúl váltani kell hónap közben, legalább egyszer, de inkább kétszer. Ami havonta +20 extra őskő az eddigiek mellé.
A baj ott van, hogy specializációt elvileg havonta lehet váltani - de anélkül, mint a fenti példában láthatjuk, egyáltalán nem is éri meg tulajdonságot fejleszteni! De még inkább kiütközik, ha a prémium egyik legnagyobb tápjához, a lélekkút kisütéshez mérjük. Ez 44. szinten 44 * 500 * 1,5 azaz 33e Le. Mivel ezen a szinten egy karakter kb. 300e LE-t termel egy szintlépés alatt, és kb. négy szintlépésenként lehet kisütni a kutat, 1,2 millióhoz képest elenyésző a tápja, kvázi alig számít, hogy valaki nagyon sokat költ a játékra.
Az ultraspecializáció ezt változtatja meg: 1 hónapig természetesen nem lehet csak és kizárólag egy tulajdonságot fejleszteni és ezzel élvezni az előnyeit, hiszen ez alatt 4-5 szintet lép az ember, ami mindenki tudja, hogy borzasztó sok. Ezentúl váltani kell hónap közben, legalább egyszer, de inkább kétszer. Ami havonta +20 extra őskő az eddigiek mellé.
Dátum: 2009.03.12. 01:10:10
felfelé. (Legalábbis nálam.)