Idézet: Asztalos - 2009.03.13. 16:07:08 ezt egy csata után írta ki : "Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 58 életpontot."
ez mit jelent?
Idézet: Miklós Bekerült egy várva várt fejlesztés, a "sebzéskompenzáció". Ennek lényege, hogyha egy játékost portyázás során megtámadnak, és legalább 3x annyit sebződik, mint amennyit ő sebez, akkor gyógyít magán a csata végeztével. A gyógyulás mértéke a sebgyógyítás szakértelmedtől és az egészség tulajdonságodtól függ.
A sebzéskompenzáció csak akkor működik, ha a megtámadott játékos fegyverének és varázslatának szintje nem jelentősen alacsonyabb, mint a játékos szintje (elkerülendő azt, hogy valaki direkt arra játszik, hogy a kompenzáció mindig kisüljön).
Ezzel azoknak kívántak kedvezni, akiket magasabb szintről levernek, ezért nem marad életerőpontja portyázni, vagy térkapuzni. Mostantól ez így lesz.
Idézet: Bari - 2009.03.13. 16:07:47 Mi a helyzet az ún. "építő" karakterekkel? Több szövetségben láttam olyan karaktereket, akiknek az egy szál buzogányukon kívül semmijük nincsen, viszont baromi sokat építettek a szövetség épületeibe. Gondolom, nehéz leleplezni őket, mert máshonnan lépnek be mindig. Folyamatosan alacsonyan tartja a szövetség az életpontjaikat, így háború esetén ritkán támadhatóak. Ilyenkor mi van? Mit lehet tenni?
Kivárni. Az ilyen szövetségek lélekkútja nagyon elszalad erejükhöz képest, így később kedvelt farmja lesz a náluk erősebb (de talán kisebb lélekkútú) szövetségeknek. Az építőkarakter egyértelműen gyenge pontja egy szövetségnek. Ha van kémgömböd, ki tudod számolni, mikor válik üthetővé, onnan már csak az a kérdés, melyikőtök reagál előbb.
Idézet: Bari - 2009.03.13. 16:07:47 Szövetségen belül jó lenne, ha legalább egy helyettesre lehetne mód, úgy mint pl. a Travianban. Nem tervezik a bevezetését?
Ilyen ügyben írj privátot Miklósnak, azt elolvassa, és válaszol rá, a topikokat nem mindig szokta végigolvasni.