Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2009.08.13. 23:21:16
Igen, ezek a dolgok, amiket mindenképpen változtatni kellene, ha alsóbb szintekre is bekerül a KH.
Dátum: 2009.08.13. 23:14:18
Egy szörnyelfogás után beragadt a vadászatom. Nem állította le, ahogyan kellett vona. A vadászat menüpont szerint éppen pihenek és ezért nem vadászhatok, a portyázás, pihenés, térkapu, stb. alatt pedig azt látom, hogy épp vadászok... Ilyenkor mi a teendő?
Hm, mire beírtam a hibát, már meg is oldódott...
Hm, mire beírtam a hibát, már meg is oldódott...
Dátum: 2009.08.13. 21:35:06
Jópár dolgot kellene módosítani a KH-n. Csak párat sorolnék fel közülük.
Jelenlegi állapotukban a kisebb szöviknél gond lehet a napi citadeláázás. A KH tegjai alig lennének üthetőek, folyamatosan 0% és 20% között ugrálnának, köszönhetően a nagy mennyiségű játékosnak. Így max 100-200 LE-t adnának csatánként, ráadásul nem is kamrázhatók. Csak háború mellett lenne értelme támadni őket. Mivel sok szövi üzen majd nekik hadat, gyakorlatilag 3 naponta el fognak tűnni, ezzel megszűnne a gyengébb karakterek esélye a legyőzésükre.
Mivel a toplista alapján generálódnak a tagok, ha nagyon vissza mennénk szintben, jó eséllyel vagy pókok, vagy VF-et használó karakterek klónozódnának le, tehát sokaknak még nehezebb lenne legyőzni ezeket az ellenfeleket, mint eleve.
Jópár dolog van még amin változtatni kellene, hogy életképes legyen alacsonyabb szinten is a dolog, de persze a fő kérdés, hogy akarja-e a többség, illetve, hogy Miklós megváltoztatna-e ennyi mindent rajta.
Jelenlegi állapotukban a kisebb szöviknél gond lehet a napi citadeláázás. A KH tegjai alig lennének üthetőek, folyamatosan 0% és 20% között ugrálnának, köszönhetően a nagy mennyiségű játékosnak. Így max 100-200 LE-t adnának csatánként, ráadásul nem is kamrázhatók. Csak háború mellett lenne értelme támadni őket. Mivel sok szövi üzen majd nekik hadat, gyakorlatilag 3 naponta el fognak tűnni, ezzel megszűnne a gyengébb karakterek esélye a legyőzésükre.
Mivel a toplista alapján generálódnak a tagok, ha nagyon vissza mennénk szintben, jó eséllyel vagy pókok, vagy VF-et használó karakterek klónozódnának le, tehát sokaknak még nehezebb lenne legyőzni ezeket az ellenfeleket, mint eleve.
Jópár dolog van még amin változtatni kellene, hogy életképes legyen alacsonyabb szinten is a dolog, de persze a fő kérdés, hogy akarja-e a többség, illetve, hogy Miklós megváltoztatna-e ennyi mindent rajta.
Dátum: 2009.08.04. 19:53:08
Ha nem lett volna maximálva a kereskedelem, akkor mára a tárgyakból is kifogyott volna a játék. Plusz a harcrendszer is teljesen felborult volna.
Dátum: 2009.08.04. 15:59:29
Sebzésre valóban nem igaz az 1% de az egyéb hatásokra igen, mint pl a támadás csökkentése.
Dátum: 2009.08.03. 18:50:53
Ha 4 karakter már felsőbb kategóriába kerülne, akkor indul magasabb kategória. És ha figyelmesen elolvastad volna amit írok, akkor rájössz, hogy az élen álló pár karakter is felsőbb kategóriába kerülne a változtatással, nem csak a pókok. Egy 75-ik szintű karakternek már semmi keresni valója a 68-73 kategóriában, ahogyan a pókoknak sincs a saját szintükön.
Ami pedig az egyéb hozzászólásaimat illeti, észrevehetted volna, hogy a kivégzés lebutításához semmi közöm nem volt, a mai napig nem tudom hogy működik. Akitől ezzel a módszerrel raboltak rendszeresen, annak volt alkalma tanulni belőle, csak magának köszönhette a nagy lerablásokat. Egy szóval sem mondtam, hogy bármit is változtatni kellene rajta. A kreatív affinitás lebutítását pedig annak a pár játékosnak köszönd, akik milliószámra halmozták a LE-t vele, nekem semmi közöm az egészhez.
A kristályhordáról nem fogok kiselőadást tartani, ha nem vagy benne, fogalmad sincs róla, hogy mennyire táp vagy sem. A LE differenciám persze pozitívban van, de azt már nem látod, hogy hány száz gyógyitalt vásároltam mellette... Valamint aki a kínzókamrájába rakja az ellenfeleit annak nem növeli a kamra a LE diffjét, nekem viszont folyamatosan üres a kamrám.
Ami pedig a szingulárist illeti, a két kijelentésem egyáltalán nem üti egymást. Tény, hogy a leggyorsabb megoldás a fertőzés leküzdésére a szinguláris, és az is hogy senkit nem nyüstöltem azzal, hogy márpedig fejlessze ki...
Ami pedig az egyéb hozzászólásaimat illeti, észrevehetted volna, hogy a kivégzés lebutításához semmi közöm nem volt, a mai napig nem tudom hogy működik. Akitől ezzel a módszerrel raboltak rendszeresen, annak volt alkalma tanulni belőle, csak magának köszönhette a nagy lerablásokat. Egy szóval sem mondtam, hogy bármit is változtatni kellene rajta. A kreatív affinitás lebutítását pedig annak a pár játékosnak köszönd, akik milliószámra halmozták a LE-t vele, nekem semmi közöm az egészhez.
A kristályhordáról nem fogok kiselőadást tartani, ha nem vagy benne, fogalmad sincs róla, hogy mennyire táp vagy sem. A LE differenciám persze pozitívban van, de azt már nem látod, hogy hány száz gyógyitalt vásároltam mellette... Valamint aki a kínzókamrájába rakja az ellenfeleit annak nem növeli a kamra a LE diffjét, nekem viszont folyamatosan üres a kamrám.
Ami pedig a szingulárist illeti, a két kijelentésem egyáltalán nem üti egymást. Tény, hogy a leggyorsabb megoldás a fertőzés leküzdésére a szinguláris, és az is hogy senkit nem nyüstöltem azzal, hogy márpedig fejlessze ki...
Dátum: 2009.08.03. 17:23:03
A legutóbbi alkalommal össze is húzta, és nem volt külön kategória az első 4 karakternek. Nagy valószínűséggel most sem lesz, és szeptemberben sem. Viszont pont emiatt a pár karakter miatt a mögöttük levők nem tudják magukat úgy "belőni", hogy a kategória tetején induljanak és legyen némi esélyük, mert hozzájuk csapják azokat is, akik már kilógnak a kategóriából, de nincsenek elegen hogy új kategória nyíljon nekik. És ez már majdnem olyan, mint a középmezőny kategóriáiban, ahol pókok ülnek a trónon, és döntik el egymás közt a bajnoki medál sorsát. De ha a medál ad +1 szintet, akkor az élen létrejöhet már egy magasabb kategória, mert lesznek elegen akik ebbe kerülnek, és nem abban a kategóriában indulnak így ahol már semmi keresnivalójuk.
Dátum: 2009.08.03. 07:34:17
Ha 4 karakter eléri a 74-ik szintet, akkor ők már új kategóriába kerülnek.
Dátum: 2009.08.02. 21:43:14
Látom nem néztél utána a kategóriáknak... 68-73 az egyik kategória, a másik pedig 74 és fölötte. Ha bekerülne a változtatás, nagy valószínűséggel létrejönne a 74+ kategória, 5-6 résztvevővel. Nekem sem mindegy, hogy a 68-73 kategóriában kellene indulnom úgy, hogy közben kialakulhat a 74-es kategória, vagy a medál miatt mindenképp a legmagasabb kategóriában kell indulnom...
Dátum: 2009.08.02. 19:24:47
A pókok helyzete azért más, mert nem a saját súlycsoportjukban indulnak az alacsony szintjük miatt. Kb olyan, mintha Sharpa szintjéből levonnánk 15-öt, és betennénk az 55-60-ik szintűek közé.
Dátum: 2009.08.02. 18:35:21
Pont az a lényeg, hogy akiknek már sok győzelmük van, azoknak egyre nehezebb legyen nyerni. Speciális eset a legfelső kategória, hiszen onnan nem lehet feljebb kerülni, de Sharpának nincs is olyan előnye mint a pókoknak szanaszét a többi kategóriában. A legfelső kategóriában több karakternek is van esélye, nem biztos, hogy Sharpa nyer.
Dátum: 2009.08.02. 17:49:50
Ha minden bajnoki medál adna +1 szintet a nevezésnél, akkor helyre kerülne minden pók, és máris nyílt lenne a küzdelem.
Dátum: 2009.07.31. 13:46:58
A randomot senki sem szívleli, viszont aki IQ fejlesztésbe vág és a varázslatra alapozza a portyáit, az jobb ha felkészül rá, hogy még jobban ki lesz téve a randomnak mint egyébként.
Dátum: 2009.07.30. 21:01:52
Én befejeztem
Dátum: 2009.07.30. 20:51:46
Egyszer már elmagyaráztam, miért van káros hatása a VF-nek a játékra, nem kezdem el elejéről az egészet. De egészen addig amíg abból indulsz ki, hogy neked jó, ha VF-et használsz, nem fogod megérteni.
Dátum: 2009.07.30. 17:29:13
Én már várom a VF2.0 megjelenését, amivel negyedelődik majd a vadászatért járó tp, és azok kapnak majd új esélyt, akik későn fejlesztették az első verziót. Természetesen azok is fejleszteni fogják, akik már hónapok óta nyomják a vf-et, mert nekik minden rohanás előre, ami nem a minimális tp-t hozza. Aztán ha már azonos szinten is 4-500 TÖ és SZÖ különbségek lesznek Miklós remélhetőleg egy huszárvágással elintézi az egészet, és a portya már nem a karakterek szintjére fog alapulni, hanem a tulajdonság és szakértelem összegekre. Máris fordulna a helyzet és nem a kicsiken akarna mindenki pókként élősködni.
Dátum: 2009.07.30. 16:08:18
A vf már végigjárta a fórum létező összes topikját, eredmény nélkül. Aki használja azt állítja, hogy ez az egy esélye maradt hogy sikeres legyen, aki nem használja az azt mondja, hogy tönkreteszi a játékot. A két álláspont nem valószínű, hogy valaha is közeledni fog egymáshoz, hacsak be nem bizonyosodik az egyik fél igaza.
Dátum: 2009.07.30. 12:40:09
A szövetségi épületek kikapcsolásával egyenlőbbé lehetne tenni az esélyeket a bajnokin. Esetleg egy olyan korlátot bevezetni, hogy max annyi támadás/védelem jönne az épületekből a bajnokin amekkora a karakter szintje. IQ-nál szint/4.
A bajnoki medál pedig ne mínusz tulajdonságot adjon a bajnokin, hanem +1 szintet. Így nevezésnél egy sokszoros bajnok jó eséllyel magasabb kategóriában indul a sok plusz szint miatt.
A bajnoki medál pedig ne mínusz tulajdonságot adjon a bajnokin, hanem +1 szintet. Így nevezésnél egy sokszoros bajnok jó eséllyel magasabb kategóriában indul a sok plusz szint miatt.
Dátum: 2009.07.30. 09:10:34
A szövetségváltás valóban zavaró tud lenni epikus ölésnél, kincseskamránál licitálás alatt, hatalom tornyával, és még jópár dologban. A játékos gyakorlatilag elveszti a kontrollt a karaktere fölött.
De az obszidián hordára váltás szerintem ettől függetlenül is megoldható lenne, azzal a kitétellel, hogy obszidiánra váltásnál nem esik ki a karakter a szövetségből. Ez a húség záloga nevű tárgy esetén meg is valósul. Ha a nagyméretű Fekete Sereg nem megoldható, akkor az építéshez be lehetne tenni egy olyan LE nyelő globális épületet amit minden obszidián hordás tud építeni. Az épület különböző bónuszokat adna a készültség fokától függően. Emellett a max 35 fős obszidián szövetségek megalakulását is lehetővé lehetne tenni.
De az obszidián hordára váltás szerintem ettől függetlenül is megoldható lenne, azzal a kitétellel, hogy obszidiánra váltásnál nem esik ki a karakter a szövetségből. Ez a húség záloga nevű tárgy esetén meg is valósul. Ha a nagyméretű Fekete Sereg nem megoldható, akkor az építéshez be lehetne tenni egy olyan LE nyelő globális épületet amit minden obszidián hordás tud építeni. Az épület különböző bónuszokat adna a készültség fokától függően. Emellett a max 35 fős obszidián szövetségek megalakulását is lehetővé lehetne tenni.
Dátum: 2009.07.28. 16:31:49
A játékba leginkább hosszú távú célok kellenek, mint pl a fertőzés legyőzése. Olyasmik, amik megtartják a játékosokat, és érdekességet jelentenek. A fertőzés leküzdésével a karakter szinte csak lebeg a semmiben. Se célja, se legendája, se portya ellenfele… Több jó ötlet is elhangzott már a folytatást tekintve, remélhetőleg hamarosan bedob Miklós valamit, és lesz folytatása a fertőzés leküzdésének.