Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.04.15. 07:37:20
A masik meg ha valami korlat bekerulne akar HTra, akar epikusra es ballaghatnank vissza.


Mire fel lenne bármilyen változtatás rajta? Ha mások 1-esével lépkednek át, az tök normális, de ha ti csapatosan, az már módosítást igényelhet?

Teljesen legális, mint Miklós is megírta, valamint bárki más megteheti ugyan ezt, így nem is értem a feltételezést...

Viszont ennek kapcsán eszembe jutott, hogy ha lesz token rendszer (én totális igazságtalanságnak érzem már most is...) akkor abba bele kell tenni, hogy tokent csak emelkedő epikusok után lehessen kapni, azaz ha valaki részt vett egy x. szintű epik ölésben, és kapott már belőle tokent, akkor minimum X+1-es epikből kaphat legközelebb tokent!
Dátum: 2010.04.14. 14:58:47
Kocos,

Beismerem erős volt, de nem mindegy hogy mennyi szart varnak a nyakatokba?
Tessék férfiasan elvinni ezt a balhét is Miklós helyet!!!

Bocsi, én személy szerint úgy érzem benne voltatok ezerrel abban, hogy ilyenek a kincsek, már 80-as kincstáblánál rá kellett volna döbbennetek, hogy az epikusok AL-nek való (Mások évekig nem jutnak el ide, mert ilyen tökös gyerekek vagytok! ) fejlesztése munkával jár, és ennek a kapacitása nem ide van szánva

Most legalább meg lettetek dicsérve, hogy végre találtatok más kihívást, és egy nyűggel kevesebb! Tessék értékelni a vállon veregetést
Dátum: 2010.04.14. 13:16:50
Itt a kutya abban van elásva, hogy a kompenzáció az "aktív" játékosok létszámának függvénye!

Azaz amíg hadititok az "aktivitás" meghatározása, addig fölösleges törpölni a kérdésen! (Én nagyon szeretném, ha az is maradna örökre...)
Dátum: 2010.04.14. 13:12:26
A 207. epikust, ha jol emlekszem 11 kort utottuk (10 percenkent)


Eleve játéktervezési hiba, hogy 100-as szintű karakterek 260-as szintű epikusnak eshetnek neki! Okés csapatmunka meg minden, de ez 250%-os epik a szintetekhez képest! Az általam játszott MMOK-ban a szerver összefogást igénylő dögöket órákon át verik, és érdemben +-7 szintű karakterek tudják megsebezni a felett drasztikus büntetések vannak!

Es nalunk a szervezettseg az alap..


Nevezzük helyettesítésnek?

Egy szervezettlenebb, kevesebb eros taggal rendelkezo szovetseg idaig se fog eljutni, vagy csak aranytalan befektetessel..


Csak idő kérdése, 2 év múlva nevetni fog az akkori élmezőny a mostani éljátékosok "erősségén".
Már most is aránytalan befektetés, ezért váltottatok nem?

-------------------------

Hogy miért volt az AL ennyire Epik fun? Mert SEMMILYEN más érdemi PvE event nincs a játékban, mely minimálisan megmozgatná az embereket, így csak az értelmetlen (értsd egy idő után erőn felüli, gazadaságtalan) epikbe lehet menekülni, vagy a törlés gombba, ha nincs elég PvP célpont

És köszi az AL-nek, hogy miattuk Miklós nekikezdett kapkodni, és favágó epik cuccok születtek magas szinten, így senkinek nem éri meg a 80-90-es kincstáblák után érdemben epikezni
Dátum: 2010.04.14. 12:54:03
Ehhez kapcsolódik még, hogy tervezünk egy fejlesztést, a kincseskamrát lehet majd tovább építeni, és ezáltal az epikusra bónuszokat ill. extra kincset kaphat az, aki ritkábban öli.


Azaz akik valamilyen okból eddig nem ölték az epikeket, azok most "extra" bónuszhoz jutnak, akik meg erejükön felül, gyógyital hegyekkel öltek epiket, most továbbra se tudnak haladni, azaz megszívják?

Utólagosan a mostani epik rendszerbe belepiszkálni ennyire drasztikusan nagyon nem korrekt! Nem beszélve róla, hogy az entitásból bárki kiszedhette "faragással" a neki kellő, és erejéhez mérten maximális tárgyat!

Jah, hogy 3 napos öldökléssel elértük a szint alapján kihívható maximális entitást? Hogy kötelező wikizni, fórumozni stbstbstb, hogy valaki ne kerüljön "hátrányba"?

Kíváncsian várom a "kincset választhat" értelmezését a gyakorlatban a könnyebben ölhető rnd mentes entitások fényében. (Gondolom valamelyik körbeépítős szöviben nem esett a megfelelő kincs, amit a tápolandó nem bír kiverni entitásból...)
Dátum: 2010.04.14. 10:46:57
Ha a kufár páros sorszámú karakterei hét elején aktívak, a páratlanok hét végén, és ekkor költik el pontjaikat, máris duplájára nő a találati esély...


Ennyire nem lehet gagyi az "aktivitás" mérő, vagy tudsz valamit?
Dátum: 2010.04.13. 07:47:21
Ha lefelejtesz egy szakértelmet, az nem megsemmisül, hanem 0-ás lesz, azaz továbbra is "sárga" marad, ha azon volt az extrád...
Dátum: 2010.04.12. 13:38:25
Az új családi kör



Reggel van, reggel van

Mindenki ideges.

A ház ura üvöltve tiszta

Zoknit keres.



Feketés csészével,

boglya fejû asszony,

ajánlja az égnek,

hogy reája rogyasszon.



Mintha szélbõl volna a

nagylánynak lába,

Sebesen bevonul a fürdõszobába.

Hosszú perceken át pingálja

a szemét,

testvéröccse kiállt:

Gyere ki te szemét!



Konyha melegében jó pirítós mellett,

Nagymama mosolyog,

ahogy tõle telhet.

Min vigyorog mama?-kérdezi a veje,

csupa borotvahab összevagdalt feje.



Wc-be zárkózik a legkisebbik gyermek,

Most írja a leckét-na még

csak ez kellett.

Ajtó elõtt jár a család furcsa táncot,

szemük szikrákat szór,

arcuk sok-sok ráncot.



Mire a rádió mondja hét tizet,

Elromlik a bojler, nem ad melegvizet.

Az asszony begörcsölt kezekkel mosogat,

férj jeges vízben sziszegve mos fogat.



A nagyleánynak immár fél keze kabátban,

a másikba pöttyös kakaós pohár van.

Le is önti frissen mosott blúzát,

s kabátján vastagon megkent kiflit húz át.



Az utcáról szalad vissza a ház ura,

lábán cipõ helyett megszokott papucsa.

A reggel számára eléri a csúcsát,

a cipõben megleli elveszett sluszkulcsát.



Reggel van, reggel van,

ideges mindenki,

az asszony is elment nincs már otthon senki,

bevetetlen ágyon gyûrött párna feszít,

s a wc tartály halkan sistereg egy picit.
Dátum: 2010.04.10. 09:24:35
Nem egészen, mert beletehető elágazás, ismétlődő ciklus, és időzítés.
Ezeket könyvjelzőkbe nem tehetsz bele, éppen ezért az IMakro NEM CSAK makró, hanem script...
Lehetnek.
A V1 es V2 világ a káosz világa, ha megfelelő figyelésekkel/fülesekkel vagy felszerelkezve, megfelelő szövit építik köréd akkor megcsinálható.
Természetesen ha nem tetszik a pozíciója, akkor beszélj össze a haverokkal, és tömjétek fel a megfelelő szintre a karit, ezt a játékvezetés támogatja, mivel a TP JÓÓÓÓ!
Persze terjed a fekete túró
Dátum: 2010.04.09. 10:09:08
Szerintem messze nem a KH kibővítése a megoldás...

Attól még se az élmezőny nem tudd többet csatázni, a fentebb leírt gondok miatt márpedig egyre nehezebb elkölteni a PP-t, se a mögöttük jövő generáció nem tud "nyugodtan" vadászni v1 és v2 szerveren!

Sokkal inkább olyan PvE elem kellene, mely eszi a PP-t, és harci élményen alapszik. NEM térkapu!

Jelenleg a játékban lévő PvE elemek:
-Térkapu (mészárszék, napi 6 db max...)
-Epikus (mindenki ismeri a problémákat szerintem ezzel kapcsolatban)
-Entitás (most jutottunk el oda hogy 3 naposával a 60 környéki mezőny már maximális mennyiséget hívott ki, azaz innentől szintlépésenként 1 db max...)
-Kalandok (találni kell kalandot, el is kell jutni a csatához, és mivel "manók" így harci erő független...)
-Van még valami???

Egyik se eszik PP-t, miközben a PP elköltése egyre macerásabb, és drasztikus erőforrás! Térképdarab szerző forrás, kalandszerző forrás, az egyetlen adrenalint mozgató forrás...

Miért nem valami újabb PvP elem szerintem a megoldás? Mivel a PvP elemek alapja a szint és a szinttáv, mely rendszert teljesen szétvágta a játékvezetés által támogatott TP tömés, és a VF, melyek hatására akár 10-20x-ös harci erő különbségek is kialakulhatnak szinten belül

Ment a sírás, hogy nincs HP, kaptunk gyógypálcát, több gyógyitalt őskőből, gyógyító szentélyt stbstbstb...
Megértem a játékvezetést, hogy ebből azt szűrte le, hogy rengeteg olyan effekt van, mely zabálja a hp-t, így biztos mindenki elvan magával, miközben a PP lassan elkölthetetlen erőforrássá avanzsált
Dátum: 2010.04.09. 09:35:41
Jerikó, rád jött a szófosás?

Én személy szerint a V3-as KH-t ismerem, így erről tudok nyilatkozni.
Ha egy karakter a harci erejét fejleszti, akkor drasztikusan megnő a nyert csatáinak a száma, mely egyenes következménye, hogy jelentősen több TP-t kap. Több TP ==> még magasabb szint, még kevesebb célpont (beleértve a KH-t is!).

Namost az élmezőny szépen széthúzódott, fajlagosan egy KH-sra egyre több támadás jut, ezért a PP felgyűlős időszak (Mely a v1 és v2-es karakterek nyugodt vadászidejének megvalósítása végett van bent!) végén, a KH megjelenésével tele van a portya lista "0 lét rabolhatnál, ezért meg se ütheted" szöveggel. Művészet, hogy az ember elköltse a pp-t, különösen ha nem ő a "csúcsragadozó" a környezetében!

Habnak a tortán a KH nem differenciál, üt mindenkit ész nélkül, és töm TP-vel. V3-on egy topk KH-s csata ad ~1500 lé-t, mert a csata arányuk drasztikusan rontja az elhozható lét. Míg sima játékosból 5-7k közt el lehet hozni, akinek meg a KH farmolás miatt javul a portya aránya.

Nézzük a háborúkat A V3 képlet miatt egy KH háború maximum 50-150k közti lényereményt hozhat, miközben naponta kupán vágnak egy 50k-s csapással, azaz a szövinek halál deficites a háború!

Nincs az az isten, hogy ezeket végiggondolva bárki örülne V3-on a Kh kiterjesztésének

Lehet hogy ez egy PvP játék, de ha erős vagy, akkor vagy megtömnek, vagy bekerülsz a KH féle TP özönbe, és célpont nélkül maradsz, akkor meg minek izmozni Január közepén benyomtam a VF-et, eszre se veszem

Íme a tápos KH V3-on 55-os kreatívval (a szinttávolság nem számít a lébe a v3 képlet miatt...):
Törlés Ma, 09:03 Wart *Fairlight* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1019 lélekenergia és 20 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 09:03 Wart *Sauronus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 845 lélekenergia és 6 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 09:02 Wart *Leviathan* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 933 lélekenergia és 7 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 09:01 Wart *Prometheus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 1013 lélekenergia és 13 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:07 Wart *Rearx* A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 656 lélekenergiát. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:07 Wart *Arthasbane* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 478 lélekenergia és 5 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:07 Wart *Orpheus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 623 lélekenergia és 5 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:06 Wart *Romulus* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 319 lélekenergia és 5 TP. Csata leírása
P
Törlés Ma, 08:00 Wart *Sshraezrea* Te nyerted a csatát.
A jutalmad 297 lélekenergia és 5 TP. Csata leírása

Ugyan ez háborúban (napi -50k csapásból amit kapsz...):

Kristály Szövetség
+88433
2010.03.27
2010.03.30
Védekeztünk!

2010.03.18. 01:29:07
Kristály Szövetség
+100000
2010.03.14
2010.03.17
Védekeztünk!

stb...
Dátum: 2010.04.08. 18:17:59
Én éppen azt tartanám korrektnek, ha rnd lenne a nevezés lezárása, aki 20 nap alatt nem bírt nevezni az igen is kockáztassa a biztost. Azaz 15-10 nappal a vége előtt lezárul valamikor, bejelentés nélkül...
Dátum: 2010.04.08. 17:45:52
Ugye viccelsz, nincs az az isten hogy a vége előtt 3 nappal 800 csp-vel nevezve ne lehessen fixen bezsebelni a nyereményt. Ráadásul a napok száma alig számított a képletben. Arról nem is beszelve, hogy az erőviszonyok az uccsó időszakban jelentősen átrendeződhetnek, ami a kezdeti szorzókat igencsak piszkálná...

Nekem tök egyértelmű volt hogy amint elindul az event lezárul a nevezés, azért volt rá 1 hét nem?
Dátum: 2010.04.08. 17:37:37
Sracok, tényleg bugos, és nem zárult le a nevezés 7-ével?
Dátum: 2010.04.08. 15:01:21
Najah, teljesen másra gondoltam

Szerintem a "dinamikus" KH épület bónusz nem lehet szintfüggő, egyénre szabott KH bónuszt meg nehezen tudok elképzelni

A karakterek túlnyomó zöme 60-70. szint közt már maxos épület bónusszal rohangál...

Ha valaki kilép az élen egy szöviböl, az ellen is hat a teljes szövi bónusz portyában nem? Miért legyen kivétel a KH?
Dátum: 2010.04.08. 13:54:08
Ennyire nem lehet fapados, ha már a mászás 0,03-al számít...
Dátum: 2010.04.08. 13:38:27
Dinamikus épületbonuszok el lettek vetve amikor a körbeépítés kapcsán csak az epik cuccok lettek megpiszkálva, nem?
Dátum: 2010.04.08. 13:29:45
Szerintem más PvE vagy PvP elem kellene szétszórt szintekre...
Dátum: 2010.04.08. 12:30:03
Ugyanaz mint a kvíz esete:
időt spórolsz -> máglyahalál