Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.04.03. 13:59:34
Simán átmegyek egy kis szövetségbe, és szívességet teszünk egymásnak. Egy 50. szintű karakternek 12-15ezer életpontot benyomni csak néhány ütés.
Dátum: 2009.04.03. 13:52:28
Akkor csendben jegyzem meg hogy egyedül epikust ölni simán megoldható... és most nem arra gondolok, hogy egy magasszintű _vadászaton_ naponta 50-et kinyír egyedül
Dátum: 2009.04.03. 09:06:22
Jelenleg az a helyzet, hogy ha egy viszonylag nagy, 150ezres kútú szövetséggel szemben győznek, akkor a "zsákmány" kb. 25-30e LE. Az exponenciálisan növekvő építési költségek mellett EZ SEMMI. Értelmetlen az egész, nem éri meg 50-et odaütni, ezért nincsenek háborúk.

Azaz a szerezhető lélekenergia mennyiségét radikálisan növelni kellene. Győzelem esetén a háború tornya - a kreatív affinitáshoz hasonlóan, azaz a szenvedő fél veszteségét nem növelve - nagymértékben növelje meg a szerezhető zsákmányt, szintenként 20%-al, 5. szintnél duplázva azt.
Dátum: 2009.04.03. 07:55:13
1. Növeld az egészséged 20-25-tel.
2. Ez itt OFF, nézz körül a sebzésfelfogás, védelem itala, stb. topicokban, sokszáz hozzászóláson át tartó téma.
Szerintem egy csomóan azt se értik hogy mi ez a játék. Leülnek kvízkérdéseket megválaszolni, tamagocsit nevelni (mint a hősemberben), aztán meglepődnek, ha valaki megüti őket, és rabol. Bár lehet azt se veszik észre, mert nem tudják hova kell kattintani.
Dátum: 2009.04.02. 17:56:24
1. Az akadémia bejövetele után rengetegen váltottak szövetséget.
2. A játék unalmas, kattintgatós jellege miatt a nagy szövetségekben is folyamatosan ürülnek a helyek, törölnek játékosok. Ezeket a helyeket valahogy be kell tölteni.
Dátum: 2009.04.02. 17:20:20
Hetenkénti szintlépéssel számolva az 5 hónap az 20 szint, ez is mutatja, hogy mennyire elszállt, hasraütéses opció. A szövetségi ki-be lépkedést (ha ez egyáltalán probléma, mert most semmilyen interakció nincs az azonos hordába tartozó tagok között) másképp kell büntetni.
Dátum: 2009.04.02. 13:00:09
Pár hete Sameed, nemrég Grahor, tegnap Axonise Flass, most Nephila unta meg... nem jó ez így, hogy a játék meghatározó karakterei elhagyják a porondot
Dátum: 2009.04.02. 12:34:12
Az építést nem lehet megtiltani. Több olyan karaktert ismerek, majd fél éve játszik, nincs sikere a portyában, ezért inkább csak épít. Másik variáció a törlés lenne. Ez nem csalás.
Megmaradnak. A nagy smaragdszövetségekbe tucatnyi ember ment át 1 napra tanulni, nyilván azok, akiknek a helyzete a magasszintű szakértelmek nélkül teljesen ellehetetlenült volna, azaz a magas szintűek. Most persze ők mind brutál nagy büntetést kaptak.
"Miért megint a gyerekek,betegek,kisfizetésből élők,kisnyugdíjjasok és a kisvállalkozók terheit látom növekedni"

Pont, hogy most billen helyre az aránytalanság. Jelenleg az van, hogy a versenyképes munkaerőt sanyargatják, a piacképes termékeket gyártó cégektől vesznek el, ezt nyeli el az állami szféra (rokkantnyugdíjasok, segélyek, támogatások). Most ez utóbbit fogják (tervezik...) lecsökkenteni, így kevesebbet kell elvenni azoktól, akik jövedelmeket termelnek.
Dátum: 2009.04.02. 08:49:45
csütörtök éjfélig nevezhetsz.
Dátum: 2009.04.02. 06:54:27
Egy parasztnak 11 báránya van. Közülük 9 kivételével mind elpusztul. Hány báránya marad?

11
9
1
2

Ez hogy ment át?
Nekem nem lesz meg (pedig én aztán nem vagyok egy ugrálgatós tipus...). Olyan, mintha azt kapnám, hogy "Lépj 15 szintet!".
Nálatok majd' a fél szövetségnek szintén nem lesz meg. A Tyrantosoknak nem lesz meg.

De Shienkai írta le a legfőbb gondot: van két helyünk a szövetségben, ezek után 40. szint vagy afeletti tagot hogy vegyünk oda fel? A toborzás meg van lőve.
Dátum: 2009.04.02. 00:06:45
elméletben egyik sem.
Az ökörség az, hogy hasraütés az 5 hónap. Ha 1 hónap lenne, azaz 4-5 szintlépés, senkinek nem lenne semmi baja.
Dátum: 2009.04.01. 23:18:46
El lett vetve az ötlet, szóval semmi.
Dátum: 2009.04.01. 22:39:18
Ennek a játéknak az az értelme, hogy többet sebezz az ellenfélen, mint ő, ezt kell elérni. Jó dolog a magas védekezés, életpontot ment, hogy egy nap sok csatát meg tudj vívni, de egyértelműen nem ez dönt a csaták során.
Dátum: 2009.04.01. 21:54:08
Ez főleg annak fényében szomorú, hogy ezt a topicot végigolvasva is tucatnyi megvalósítható _ötlet_ van.
Dátum: 2009.04.01. 16:52:02
Ehhez ennél jobb lenne "szettek" felállítása, azaz egy gombnyomással 4-6 tárgy cseréje.

Térkapus cucc: alapfegyver, vakító fény, állat
Döntetlenes cucc: buzogány, vakító fény, , legjobb páncél/pajzs, állat nélkül.
Gyógyítós cucc: az előre beállított, legmagasabb egészségbónuszt adó felszerelés.
Leveretős cucc: buzogány, bőrpajzs, bőrvért
stb.