Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2010.01.04. 22:28:19
Összeírtam a héten várható fejlesztések dokumentációját, aki akar, még beléjük köthet. A fejlesztések alapja a játékon belül feltett kérdőív eredménye, illetve a fórumon zajló megbeszélések, javaslatok.

Bajnoki viadalon tárolni, hogy melyik kategóriában szerzett medált utoljára. Ha ismét ugyanebben a kategóriában indul, akkor nem medál * -1, hanem medál * -3 tulajdonságot kap.

Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje vagy max. kétszerese az övének, vagy max. 20 szinttel nagyobb. Ilyen tárgyra nem is licitálhat a kincseskamrában (a licitálok gomb meg se jelenjen). A tárgy leírásában a "nem használhatod" kifejezés legyen olvasható. Akinek van ilyen tárgya, attól nem vesszük le, de ha a feltlétel 2 hét múlva sincs meg, átmenetileg le kell vennie amig a feltételt nem teljesiti.

Egy új szakértelem, energiahasznosítás. 44-es tanulás kell hozzá. Visszafogott fejlődéssel kizáró, tehát vagy az van meg, vagy ez.
Leírás: Már elég tapasztalt vagy, hogy az áldozataidból a lélekenergiád maximális hatékonysággal préseld ki. Ha portyában győzöl, és a kapott LE kevesebb lenne egy adott mennyiségnél, akkor azt a mennyiséget mindenképp megkapod. Ez a mennyiség függ a szakértelmedtől és az ellenfél szintjétől. Maximális szintje 50.
Képlet: kiszámítjuk az LE-t, mindent egybevetve, kivéve a kreativ affinitást. Ha a kapott LE < (szakért * ellenf. szintje * 0,2) * (20-100% portya állapottól függ.) akkor felkerekítjük ennyire (de ezt az áldozat nem veszti el, a kreativhoz hasonlóan). Ezután megszorozzuk a kreativval. Ezt a LE-t védekezésnél is megkapja a győztes.

Emellett:
Tr. projekció. Szakértelem szint x 100 LE helyett szakértelem szint x 100 + játékos szint*2 LE-t véd.

Láthatatlanság alap bónusza: 10 helyett 10+szint/10, (erre még rájön a szintkülönbség x4) 20% sebzés helyett 20+szint/5 %, ahol szint a saját szinted. Ezenkívül a varázslat is többet sebez, 20+szint/5%-kal.

Új épület: Ispotály. Előfeltétel: Bűvös kunyhó 5.
Az ispotály elősegíti a sérüléseid gyorsabb regenerációját. Minél magasabb az ispotály szintje, annál gyorsabban gyógyulsz. Ha azt szeretnéd, hogy az ispotály vadászat alatt is kifejtse hatását, azt a Beállításoknál adhatod meg. Maximális szintje 50.
A beállitásoknál a szöveget meg kell változtatni. Építés képlete az akadémiás épületekéhez hasonló.
"Prémium/ispotály regeneráció. Tegyél ide X-et, ha prémium tagként, és/vagy az ispotállyal vadászat alatt gyorsabb ép regent szeretnél (prémiumnál gyorsabb VP regen helyett)". A gomb ne csak akkor jelenjen meg, ha valaki prémium, hanem akkor is, ha van ispotálya.

Új LGY relikviák:
Fertőtlenítő bigyó (munkanév)
szint: 70
LGY: 7000
LE: 100,000
Ha megvásárlásakor fertőzésed több, mint 70%, akkor fertőzésed 70% lesz (akkor is, ha 100%). 68. szinttől szintlépéskor nem 2, hanem 4%-kal csökkentheted a fertőzésedet.

Mérgező akármi (munkanév)
szint: 75
LGY: 8000
őskő: 10
Ha fertőzésed legalább 91%, megtámadnak, és LE-t rabolnak tőled, ellenfeleid állatai sebződnek annak mértékben, hogy mekkora a fertőzésed, és mennyi LE-t rabolt tőled ellenfeled. A sebződést a vastag bőr csökkenti.
Programozás: A sebzés: (fertőzés-90)*0,1*(rabolt LE)/élő állatok száma, csökkentve vastag bőrrel. (Rabolt LE kreatív nélkül)
Szöveg: ellenfélnek (csak ha a sebződés >0) Állataidat fojtogatja a mérgezett lélekenergia! %d életpontot veszítettek. (%s elájult)
játékosnak: (ha a sebződés >0) Lélekenergiád ellenfeled állatait mérgezi, %d életpontot veszítenek. (%s elájult)

Gyógyító izé (munkanév)
szint: 85
LGY: 10,000
őskő: 30
Mágikus regeneráció szakértelmed lehetséges maximuma megnő 20-szal, viszont a mágikus regeneráció nem 20, hanem 30%-kát használja el a manádnak. Ezenkívül ha őskőért vásárolsz gyógyitalt, akkor nem egy, hanem két italt vásárolsz egyszerre (a költséged 4 helyett 3 őskő lesz). A naponta használható pihenések száma eggyel megnő.
Dátum: 2010.01.04. 07:28:45
Akinek a szintjéhez képest gyengék a tulajdonságai és a tárgyai, azon tényleg nem sokat segit a gyorsabb regeneráció, mivel a portyalistán mindenki őt fogja kiválasztani. Az erősebb karikat azonban nem feltétlenül ütik 5x három óránként.
Egyébként minden csak számszerűség kérdése, ha a regeneráció 20x sebességű lenne, biztos vagyok benne, hogy még a leggyengyébb karikat se ütnék le feltétlenül mindig...
Dátum: 2010.01.03. 17:38:20
Látom megindult az ötletelés, erre szokás szerint azt mondom, hogy nem fogjuk a komplett játékot újraírni, a problémát minimális változtatásokkal is meg lehet oldani.

Solaris, az igaz, hogy pihenés közben ütnek, ezért a regenerált ép-t nem tudod teljes mértékben kihasználni, de azért elég könnyen belátható, ha több ép-t regenerálsz, akkor összességében több ép áll rendelkezésedre, és nyersz az ügyön. Tudod, ha többet keresel, több az adó, de több is marad neked...

Az Ispotályt meg tudjuk csinálni, semmi gond nincs vele, remélem fogjátok is építeni...
Amit irtam relikviákat, azt az egyszerűség kedvéért összevonom 1 relikviába, a hatékonyabb pihenés talán már nem szükséges ha úgyis van ispotály.
Az ép bizonyos százalékát vagy egészségtől függően gyógyitó italt nem tartom jó ötletnek.
Dátum: 2010.01.03. 09:55:15
A probléma nem a kategórián belüli szintkülönbséggel van. A bajnokit előre lehet tudni, hogy kb. mikor van, aki nagyon nyerni akar, tud taktikázni azzal, hogy a szintje a kategóriahatár tetejének közelében legyen. Ha a kategória legalján indulsz, azért csak magadat hibáztathatod.
A probléma ott van, hogy nem tudsz számolni vele, hogy a jó taktikázás ellenére a nyakadba kapsz-e jóval magasabb szintűeket. És hosszú távon az is előfordulhat, hogy nemcsak az N. hanem az N+1. esetleg az N+2. kategóriában sincs elég jelentkező. Az már tényleg érdekes, amikor egy kategóriában lesz a 240., a 210., a 175., a 150. és a 130. szintű karakter az összevonás miatt (nem feltétlenül V1en, mert ott vannak elegen).

Arról, hogy most is bevezetjük-e ezt a dolgot, maximum egy lightosabb verziót, amikor is a KH 1-2 véletlenszerűen választott tagja is benevez a top kategóriába, hogy ki legyen az 5 ember és ne maradjon el az a viadal.

A kérdőívről, jelentős többség szavazott arra, hogy aki ugyanabban a kategóriában indul másodjára is, az nagyobb mínuszt kapjon. Mondjuk jelenleg még nem tároljuk, melyik kategóriában nyertél utoljára, tehát a mostani viadallal csak elkezdjük ezt is tárolni, és értelemszerűen a következőtől kerül bevezetésre.
Dátum: 2010.01.02. 20:55:29
Idézet: Ariel - 2010.01.02. 16:21:00
Mert nem is akarok érveket felhozni a változtatás ellen. Viszont joggal mondhatja bárki, hogy ha a legfelső kategórában ezután megkapják az esélyt a többiek is a győzelemre, akkor az összes többi kategóriában miért nem kapják meg ?


Mutatok egy példát, hogy lásd, mi a különbség. Tegyük fel, hogy nem az élmezőnyben vagy, hanem 42. szinten. Egy hónapja arra készülsz, hogy megnyerd, és erre minden esélyed is van, VFel kigyúrtad magad, lenyomtad a pókokat, hetek óta egyet sem vadásztál, nehogy szintet lépj. És akkor kiderül, hogy a következő kategóriában nincs elég ember, ezért őket is hozzátok csapják! És egyszercsak szembe jön veled egy 46. szintű tápos karakter. A szabályok ismeretében játszottál, azok alapján optimalizáltál - és mégis egy olyan faktor veszi el a medálodat, ami egy rajtad kivülálló, számodra jogtalannak tűnő dolog volt.
Dátum: 2010.01.02. 20:42:45
Idézet: Kocos - 2010.01.02. 17:10:22
Gyakorlatilag ha egyedul vagyok a kategoriamban akkor 1:N eselyem lesz gyozni ahol N a kategorianyi ember, barmilyen jol (vagy rosszul) jatszom? Teljesen irrealisan hangzik.

Ha egyedül vagy, akkor igen. De nem vagy egyedül. V1-en most pl. azt látom, 3 ember lenne az 1. kategóriában. Annak az esélye, hogy 2 db te klónod legyen, 0,33*0,33 = 0,11. Ha feltesszük, hogy a másik 2-t automatikusan megvernéd, akkor ugye ekkor 1/3 a nyerési esélyed. Annak az esélye, hogy az egyik klón a tied, a másik nem, 0,33*0,66=0,22. Ekkor 1/2 a nyerési esélyed. Egyéb esetben 1/1 az esély. Tehát 0,11*0,33+0,22*0,5+0,66=80,63%. Még mindig elég tuti, de legalább van egy kis izgalom.

Idézet: Kocos - 2010.01.02. 17:10:22
Raadasul PONTOSAN tudjuk, hogy a topon a szintelony messze nem azonos a tobb elkoltot eroforrassal. Egyszeruen en bevallaltam a szintlepessel keletkezo hatranyokat, mig mas nem.

Ezzel is vitába szállnék. Minden világon, az 1. helyen levő játékos egyúttal a legtöbb összegyűjtött lélekenergiával is rendelkezik. Lehet, hogy mire ugyanerre a szintre elér valaki, akkor neki több LE-je lesz, mint most neked, de ez lényegtelen, mert addigra neked már továbbra is sokkal több LE-d lesz, mint neki vagy másnak. Tehát nemcsak a legerősebb tárgyakhoz férsz hozzá, hanem a TÖ+SZÖ is egyike a legnagyobbnak. Ezt nem kritikaként mondom, hanem elismerésként - csak arra akarok célozni vele, hogy elsőnek lenni nem önfeláldozás vagy hátrány, amit még külön kompenzálni kell, hanem sikerélmény, dicsőség és abszolút erő. Teljesen mindegy, egy pók milyen relativ erővel rendelkezik, az első bármelyiket könnyedén le tudja győzni.
Dátum: 2010.01.02. 20:31:43
Rendben, akkor tisztázzunk egy félreértést. A bajnoki szabályai ennek a topicnak az első hozzászólásában olvashatóak. Ezeket a szabályokat NEM akarjuk megváltoztatni. Amire a postomban kitértem, egy olyan anomália, amelyről a szabályok soha nem rendelkeztek: az az eset, amikor egy kategóriában nincs elég (5 db) versenyző.

Alapértelmezésben, ha egy kategóriában nincs elég nevező, akkor abban a kategóriában nem kerül sor viadalra. Menet közben azonban kiderült, hogy ez pont az éljátékosokat büntetné, nem volna fair, ha valakit csak azért zárnának ki a szabályok a bajnokiról, mert ő a legjobb játékos. Ezért azt a - nemhivatalos - megoldást alkalmaztuk, hogy az elöl rohanó 1-2 játékost mindig manuálisan hozzácsaptuk az eggyel kisebb kategóriához. Az ŐVben is ezt alkalmaztuk egyébként, és ezzel mindkét esetben gyakorlatilag megpecsételjük az eggyel lejjebb levő kategóriában levő játékosok sorsát: a következő kategória top játékosa ellen esélyük sincs nyerni.

1. Semmiképp sem tartom jó ötletnek, hogy a top játékosokat, csak azért, mert nincsenek elegen a kategóriájukban, kizárjuk a bajnoki viadalról.
2. Semmiképp sem fair, hogy pont az N-1. kategória résztvevőit fosztjuk meg önkényesen a nyerés lehetőségétől.
3. A klónok bevezetése egyszerű és fair megoldás. Az N-1. kategóriát nem bántja, a top kategóriában az első helyezettnek továbbra is jelentős esélye van a bajnoki medál megszerzésére, hacsak nem egyedül van ott.

Mondhatjátk egyébként, hogy ez a top 8 játékos egyéni szociális problémája, de hosszú távon a középmezőnyben is előfordulhat, hogy egy kategóriában nem jön össze az 5 ember, tehát mindenképpen érdemes lenne erre egy végleges korrekt megoldást találni.

Ha valakinek van ennél jobb javaslata, szívesen hallgatom!
Dátum: 2010.01.02. 15:28:22
A bajnokin a "policynk" eddig az volt, hogyha a top játékosok nem adtak ki egy kategóriányi embert, akkor hozzácsaptuk őket az eggyel lejjebb levő kategróiához. Sajnos, ez a szisztéma kezd egyre kevésbé fair lenni, 10 szint különbséggel elverni valakit közel lehetetlen. Épp ezért, ha meg tudjuk oldani, már a mostani bajnokin is egy alternatív módszert alkalmazunk: ha egy kategóriában nincs elég ember, akkor addig klónozzuk a kategória nevezőit, amíg nem lesz elég ember a kategóriában.
Igy a bajnokiról senki sem marad le csak azért, mert a többiek előtt jár, viszont nem fogja mástól sem elvenni a győzelmi lehetőséget.
Dátum: 2009.12.30. 20:51:03
Az apache leállt, ezért a weboldal rövid ideig nem volt elérhető. A kellemetlenségért elnézést kérünk, nyomozom most, mi okozhatta a problémát.
Dátum: 2009.12.30. 09:50:03
Idézet: Kocos - 2009.12.29. 03:40:21
Nem felejtettem ki semmi ilyet a szamitasombol. Ez nem valo bele. Mondhatni semmi koze hozza.


Ezzel nem értek egyet. Azért kell ezt is figyelembe venni, mert ha a gyógyitalok hatékonysága lineárisan nő, és emellett az áruk is csökken, az összességében pontosan négyzetes hatékonyságnövelést eredményez: ezért nem szükséges az, hogy a gyógyitalok hatékonysága önmagában négyzetesen nőjön.

Regenerációt épület jó okkal nincs a játékban. A játékosok számottevő része vélekedik úgy, hogy gyógyulni, regenerálni nem jó dolog. Egy szövetségen belül lenne, aki akarna ilyen épületet, lenne, aki nem. Ha csak 1 ember van a szövetségben, akinek egy épület káros, akkor azt nem lenne túl ildomos felépíteni...
Dátum: 2009.12.27. 19:34:06
Ebben teljesen igazad van.

Gondolkodtam közben lehetőségeken.
1.) Egy relikvia, ami megnöveli a mágikus regeneráció lehetséges maximumát annyira, hogy naponta 3x lehessen használni - vagy egyszerűen csak egy feltételtől függően (x leölt entitás, x teljesitett kaland) lecsökken az újrahasználati ideje.
2.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően 1 nap 2 ősköves gyógyitalt lehet venni, egyszerre (a 24 órát technikai okokból nem tudjuk 12 órára csökkenteni)
3.) Egy relikvia v feltétel, aminek köszönhetően a pihenés nem 3x, hanem nagyobb regenerációt ad.
Dátum: 2009.12.27. 17:22:21
Egy jótanács:
Minden weboldalt folyamatosan túrnak a robotok. A google robot jóindulatú. Más robotok nem annyira. Ezen robotok feladata legtöbbször az, hogy email címeket gyűjtsenek weboldalakról. Ha leírod az email címedet akár a mi fórumunkra, akár BÁRMELY nyitott fórumra, weboldalra, akkor 1 hét múlva naponta 3 spamet kapsz. 1 hónap múlva 50-et. 3 hónap múlva 300-at... Épp ezért javaslom, hogy az emailt úgy írjátok le, hogy (kukac) vagy kapcsos zárójelben kukk, a pontot (pont) vagy kapcsos zárójelben ponty.
Dátum: 2009.12.27. 17:01:30
Ariel: olcsóbbak is (reggel láttam, hogy nem volt jól beállítva, de javitottam gyorsan).

Idézet: Kocos - 2009.12.26. 17:38:40
Osszehasonlitaskepp leirom a gyogyitalok aranyszamait (atlagosan gyogyitott EP, bonuszok nelkul / alap LE koltseg). Zarojelben megadom az aranyszamot is.


Kócos, a számitásodból kifelejtettél egy dolgot: hogy 1 csp-ből egyre több LE-t kapsz, ahogy egyre magasabb szintű vagy, a gyógyitalok hatékonyságánál ezt is figyelembe kellene venni. Tehát effektive, 1 csp-ért exponenciálisan egyre több gyógyulást tudsz vásárolni.
Dátum: 2009.12.27. 16:58:28
Nálam is 27-e az 27-ét jelent, Baraty elszámolta vagy nem tudom, de ezt kb. reggel 10kor észre is vettem és kijavítottam, szóval remélem nem volt nagy para belőle...
Dátum: 2009.12.27. 00:11:52
Azt azért nem mondanám, hogy az ép regenerálási lehetőségek csak lineárisan nőnek. Ahogy az egészség nő, úgy nő a normál ép regen is. A mágikus regenerációt ha jól használod, naponta 2x maxra gyógyít. Több relikvia is van, ami növeli a gyógyitalok hatékonyságát. A sebgyógyításról sokan elfeledkeznek, és vannak egyéb trükkök, ha éjszakára bent hagysz egy állatot, lényegesen kevesebbet fogsz sebződni. A napi 3 pihenés pedig óriási regenerálási erővel bír. Nem mondom, hogy ezek sorát nem lehet bőviteni (napi 3 mágikus regen, erősebb italok) de nem lenne jó átesni a ló túloldalára sem. Gondolkodom majd a lehetőségeken.
Dátum: 2009.12.26. 21:03:45
Igen, ez egy érdekes kérdés, hogy mi a jobb rendszer: ha mindenki dolgozik, és mindenki keres 70e Ft-ot, vagy ha csak az emberek egyharmada dolgozik, azok 210e-t keresnek, de az adóikból el kell tartaniuk a maradék kétharmadot, aki meg ugye valahogy csak kitölti egyébként a szabadidejét, nem feltétlenül mindenki a társadalomnak hasznos módon...
A lehetőség a tulajdonszerzésre azért egy hasznos dolog, van aki visszasírja hogy milyen jó volt a szocializmus, de amennyire én visszaemlékszem, akkor nem volt senkinek semmije. Tény, hogy nem volt munkanélküliség, nem volt ekkora a bűnözés, a trabantot megkaptad végülis 10 év sorbanállás után.
De tegyétek egymás mellé észak és dél koreát, óriási a különbség, látszik, hogy melyik rendszer a hatékonyabb... A fejlett demokrácia egyetlen hibája, hogy túl puhány, mindenkinek mindent meg akar adni, ez pedig képtelenség. A tőkés kapja meg a meg a mérhetetlen gazdagságot, az átlagemberek pedig az ingyenes orvosi ellátást, a munkanélküli kényelmes megélhetést, ez egy paradoxon.
Dátum: 2009.12.26. 20:57:25
Amennyire én értelmeztem, a szabály arról szólt, hogy a pókertermek a profitjuk után fizessenek adót.
A játékosok esetén, a versenyt meg a sima pókerezgetést el kell különíteni. A versenyen fizetsz X összeg nevezési díjat, és a végén valakik nyernek. Az ilyen rendszerben elvileg kell fizetni a nyerteseknek nyereményadót (mint pl. lottón, vagy ha nyersz egy tvs vetélkedőben, ott is kell). Más kérdés persze, ha 5x kifizetsz 100e Ft nevezési dijat, és nem nyersz, aztán egyszer nyersz 50e-t, akkor összességében vesztőben vagy, ezt a törvény szerintem nem szabályozza. Versenyen kívül, próbálom magam elé képzelni, hogy mindenki írja egy kis füzetben, melyik nap mennyit nyert és vesztett, és az alapján külön adózgat... Ésszerű lenne olyasmi, mint az értékpapíroknál, hogy év végén azt nézik, nyerőben vagy vagy vesztőben. Ehhez persze az kéne, hogy minden parti után a nyertes sorszámozott nyugtát ad a veszteseknek a nyereményről. A parti után pedig mindenki megy a köteg nyugtával a könyvelőjéhez Reálisnak tűnik...
Dátum: 2009.12.25. 16:51:52
13. havi bérről nincs szó... A jövő évtől bevezetik a szuperbruttó fogalmát. Ez következőt jelenti:
Ha valakinek volt eddig egy bruttó bére (mondjuk 120e Ft), abból kézhez kap 85e Ft-ot (35e-t befizet adóba), és a munkáltató befizet utána még továbba 65e járulékot (ezek nem pontos számok, csak illusztráció). Tehát ha eddig 120e volt a bruttó béred, akkor ezentúl 120+65=185e lesz. Pont ugyanazokat az adókat fizeted, mint eddig, tehát továbbra sem kapsz több pénzt, csak jobban látszik, hogy mennyibe kerülsz egy cégnek, és mennyire sok adót fizetsz utána.
Illetve, az nem teljesen igaz, hogy ugyanannyit kapsz. A szuperbruttósításnál egy pár dolgot másképp számolnak. Lesz, aki több pénzt kap, lesz, aki kevesebbet. Ha a bruttód 180e alatt volt (a többség ezzel így van), akkor NŐ az adód, és csökken a nettó fizetésed. 180e és 500e bruttó között kis mértékben csökken az adód, nő a nettód. 500e fölött megintcsak NŐ az adó. Tehát a szuperbruttó nem egy adóreform, csak másképp, egyszerűbben, átláthatóbban számolják a dolgokat.

Önmagában az elv jó (egyszerűsítjük a rendszert), azt is megértem, hogy a minimálbérek adómentességét eltörlik, mert ez csak még egy ok volt arra, hogy mindenki minimálbérre legyen bejelentve. Az alapvető probléma a magyar adórendszernél egy paradoxonból adódik:
Feltételezik, hogy mindenki csal, ezért csillagászati magas adók vannak ->
Mivel az adók nagyon magasak, sokan csalni kénytelenek ->
Az adók elmaradnak az elvárttól, ezért még tovább emelik őket ->
Az a pár cég, aki normálisan fizet, azt látja, hogy bármennyire is jól működik, képtelen nyereséget termelni.

A megoldást már írtam, egységes, pofonegyszerű adókulcs, jelentősen lecsökkentett adók, ÉS felvenni 10-20000 adóellenőrt (meg még 1000-et, aki ezeket ellenőrzi, nagyon szigorúan). A két lépést csakis egyszerre lehet megcsinálni. Ha most nekiállnának még tovább szigorítani az ellenőrzést, az arra lenne jó, hogy levágja az állam a jól tejelő teheneket, kiirtsa a saját adófizetőit. Ha pedig csak lecsökkentenék az adót, nos, ismerjük a magyarság mentalitását...

A 2010-es adóreform csúcshülyesége az ingatlanadó. Igazságtalan, hasraütésszerű, logikátlan és még sorolhatnám, ha egy ilyen mechanizmust vetnék fel a VU-ban, 10 mp alatt elvérezne a fórumon. Képzeljétek el, hogyha bevezetnénk, hogy akinek az IQ-ja a szintje háromszorosát meghaladja, az kap -20-at minden tulajdonságára.

1.) Miért az IQ? A többi tulajdonság miért nem?
2.) Miért ilyen rossz képlet? Bizonyos szinteken ez túl sok, máshol túl kevés.
3.) Akinek az IQja épphogy eléri ezt a szintet, óriási hátrányba kerülne ahhoz, akinek épphogy nem éri el.
4.) A változás bevezetése után az emberek nem tudnák az IQjukat csökkenteni, csak lassan, költségesen nagy hátránnyal.

Ti megszavaznátok ezt? Mert a képviselők, akik elvileg minket képviselnek, megszavazták egy ennél sokkal butább rendszert...

Ennél még az is igazságosabb lenne, ha a következő rendszert alkalmaznák:
1.) Mindenki döntse el, mennyit ér az ingatlana. Ez után fizessen a normál adóhoz hasonló rendszerben egy adót (0-8M: 0Ft, 8M-15M rész: 0,3%. 15-24M: 0,5%. stb. Tehát egy 10M lakásnál a 2M 0,3%-a lenne az adó). A számokat nyilván pontosítani kéne.
2.) Az értékelésnél nem a lakások SZÁMÁT, hanem össz-értékét venném figyelembe. Tehát ha valakinek van 5% tulajdonrésze 3 ingatlanban, akkor tulajdonrész * érték összegeket tekintenék. (Jelenleg akinek van 3x10% tulajdonrésze 3 db 29 milliós ingatlanban, sokkal többet fizet, mint akinek 1 db 29 milliósban van 100%os tulajdonrésze).
3.) Egy heurisztikus rendszer egy csomó adat figyelembevételével ingatlanokat dobna ki, amelyeket az ellenőrök megvizsgálnak. Ha úgy látják, kamu volt a beírt érték, akkor a tulaj megkapja egy erre elkülönített alapból a bevallott érték 120%-kát, és ki kell költöznie 1 hónapon belül. Az ellenőr szerv a lakást ezután értékesíti, amennyivel drágábban adja el, azután kapják a prémiumot. Aki jó értéket írt be, annak nem kell tartania semmitől: az ellenőrök nem fogják megvenni a lakását, és ha mégis, a valós értékhez képest +20%-kot kap, a pangó piacon ebből tud új lakást venni és nyert jópár milliót. Aki A 100 milliós kéglit 10 milliósnak tünteti fel, nos, az ráfázik.
Ezt 5 perc alatt találtam ki, és sztem kenterbe veri a jelenlegi szisztémát...
Dátum: 2009.12.22. 13:52:28
A mai napon elkészült egy kért változás és egy fejlesztés:

A Beállítások menüpontban a prémium játékosok meg tudják adni, hogy vadászat alatt ép-t, vagy vp-t szeretnének gyorsabban regenerálni.

A szövetségek mostantól lehetőséget kapnak a névváltoztatásra a Szövetség nevének megváltoztatása gombbal. Ezt egy min. 5 szavazattal rendelkező tag kezdeményezheti, 25 őskő árán. Ezután létrejön egy szavazás, igen esetén a név megváltozik (nem esetén az ősköveket visszaadjuk).
Dátum: 2009.12.22. 13:04:05
Ezt a fejlesztést a hírekbe is kiraktam:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.160
és elkezdték lepontozni! Mindjárt megnézem pontosan, kiknek nem tetszett, de addig is, mindazok, akik ezt kérték, Birka, McPaul, Kócos, Ariel stb. kezdjétek el gyorsan felpontozni mert még kivesszük! Egy teljes munkanap ráment, irgum-burgum, ha mégsem szeretnétek...