Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2010.09.09. 20:21:08
Na, ez legalább nem alszik, nem kell felébreszteni
Remélem a kufárokat meg szétszedi még az event előtt, mert a múltkor nagyot csalódtam bennük.
Dátum: 2010.09.05. 22:04:42
Az AH sosem lesz igazságos. Ezen csak egy hatalmas, globális reform változtathatna.
Sok lehetőség van a dukát szerzésre, de minél magasabb szintű vagy, és minél régebb óta játszol, annál könnyebben használhatod ezeket a lehetőségeket. (pl: ismételhető küldik, epik tárgyak és térkapus tárgyak eladása, és a CSP-ért dolgozás)

Valami szinthez kötött bontás is segítene az AH-n, voltak is rá aránylag jó elgondolások, de érdemben ezzel nem kíván foglalkozni a JV.
Dátum: 2010.09.05. 21:58:07
Én csak most kezdem felbosszantani rajta magam, hogy a VF ennyi mindenre hat! (ezeket nem tudtam)

És ha jól tudom a leírásában is csak a vadászat szerepel.... nem is olyan régen meg csalók voltunk, mikor valami nem úgy működött, mint a leírásában szerepel, és mi nem jelentettük...




Mindegy vissza már nem váltok VF-re, ebben biztos vagyok. Ha elrongálom az EH miatt a karakterem, akkor megy a kukába. Mást már nem lehet vele kezdeni. De, hogy új karakterem nem lesz az is biztos...
Dátum: 2010.09.05. 16:07:39
VF hat a térkapura? Na az tényleg egy újabb táp.
Akkor viszont kérünk mi EH-sok valami módosítást, hogy x%-al növelje a térkapuból hozható LÉ-t az EH.

Valamelyik másik topic-ban volt róla szó, hogy bekerülhet egy LGY-s tárgy, ami +10 EH szakit ad.
Ez már jól hangzik, de ez még nem oldja meg a problémát. ennél több kell picivel.
Dátum: 2010.09.03. 10:59:15
Hát pont ezaz! Ezt nem értjük sokan! Ha gyakorlatilag minden játékost egyformán érint egy negatív változás, és a változás hiánya semmiben nem befolyásolja a játék további menetét, egyensúlyát, akkor miért kell azt meglépni??????

Kb olyan érzés, mintha minden család kapna az APEH-től egy levelet, hogy mától x összeget fizessenek be havonta. Nem, nincs különösebb oka, a befolyt pénzt se tudjuk mire költeni, de eszünkbe jutott, ezért megcsináltuk.

Miért nem lehet pozitív fejlesztéseket csinálni? Mondjuk egy olyat: ezentúl minden nyert prortyára kapsz egy kis LÉ-t. (szinttel arányos, és a nullásra is adna, az EH-hoz hozzáadódna. Nem kell sok, én 100.szintű vagyok, ha csak 200 LÉ-vel többet kapnék minden portyámra, boldog lennék) És ezt %-osan megkapná mondjuk 5. szinttől mindenki.
Felborítaná a játék egyensúlyt? Nem hiszem. Örülnénk neki. szerintem igen. Még az is, aki keveset portyázik. (persze lehet mondani, hogy azt jobban erősíti, aki eddig sokat portyázott. De mindíg mindenkinél vannak kisebb karakterek, és gyöngébb ellenfelek, ergo az nem lehet kifogás.)
Dátum: 2010.09.01. 22:21:00
Én csak V1-en játszom, fogalmam sincs az EH máshol hogy működik. Nem is érdekel. Ha más világban másképp működik, akkor logikus, hogy ott másképp kell módosítani.

Jerikó: azért írtam én is, hogy a szintemen lévő VF-esek mennyiségéhez is lehetne egy EH erősítést adni, mert:
a topban nem VF-ezik senki, ott egyértelműen táp az EH.
aki meg nem a topban van, ott CSAK VF-ezni érdemes, öngyilkosság EH-ra cserélni.
Ez annyira szélsőséges, hogy majdnem értelmetlenné teszi az egész EH lényegét.
(és csak a két véglet van. Összemosódás nincs. Illetve szerintem elenyésző)
Dátum: 2010.09.01. 22:09:47
Nem futottam neki, csak a legtöbbször abból jön a probléma, amit leírtam.

najó, meg nagyon felhúztam magam

Leginkább a Játékvezetésre haragszom, akik ilyen baromságokkal rontják el az amúgy is egyre élvezhetetlenebb és egyre kevesebb játékélményt adó játékot.
És én hülye, még fizetek is érte!
Dátum: 2010.09.01. 20:04:06
Azonkívül.
Elhiszem, hogy vannak síró játékosok, mert a magas szintű játékosok több tápot kapnak. (nagyobb epik és entitás tárgyak)
De azt ezek a sírógépek nem veszik figyelembe, míg az élbolynak egy egy dolog mondjuk 70-es szinten volt megszerezhető, azt a mostani generáció már 50-esen biztos megkapja.
Mikor bejöttek az entitások jópáran voltak 100. szint felett. Nekik is végig kellett ütni a monstákat, az lehet, hogy most a legnagyobb szintű kincstáblánál tartanak, de lényegében nekik 100. szint alatt nem volt lehetőségük semmilyen entitás tárgyat kiszedni. Egy 70-es meg lazán szedegeti a tárgyakat.

Ezen analógián továbbmenve, minden fejlesztés ilyen. És egyre ilyenebb. A kicsik sírnak, ha valamit nem kapnak meg azonnal. Persze, hogy VF-eznek, és abból tápolnak az nem baj, csak várni nem tudnak...

Amúgy meg ezzel, hogy a magas szintű térkapus lények kapnak védelmet megint ezt érjük el. Míg Ariel meg Kóc (és még páran) egyből megszívják ezt az ujjítást, addig egy pl 70-es VF-es még hónapokig tápol ugyanúgy. Megint a magas szintű szív. A játék kezdetén teljesen értelmes és logikus volt, hogy minél nagyobb szintű vagy, annál jobb neked. Ez mostanra teljesen illogikátlan lett. Minél nagyobb vagy, annál jobban szivatnak.

Nagyon bosszantanak a logikátlan, és igazságtalan dolgok.
Dátum: 2010.09.01. 19:53:13
MIklós, és a sok ezer játékos, aki a térkapu gyöngítést kérte!
Fáj nektek az, ha a játékos nem érzi szarul magát éppen valamiért???
Először meg kellett reformálni a térkapura vonatkozó tárgyakat, hogy kevesebb LÉ-t kapjunk. (persze itt is arra hivatkozva, hogy ezt a játékosok akarták). Ez mindenki számára egyformán elérhető dolog volt. (az entitás miatt. Aki meg szintben nem tudta még megszerezni ezeket a tárgyakat, az gondolkozzon el azon, hogy talán azért, mert még nincs azon a szinten. De egyszer lesz, és a nagyok is voltak)
Ugyanígy egyformán (idővel) mindenki számára a LÉ szívás is ugyanolyan mértékben elérhető és használható, így mindenkit szivat a dolog. Azzal, hogy folyamatosan rombolod a játékélményt, olyan dolgokkal, amik semmilyen szinten nem befolyásolják a játékbeli egyensúlyt, azzal csak azt éred el, hogy a végén már a kutya sem fog ezzel a szutykos játékkal játszani!!!

- Több milláért építsünk palotát, majd csesszük is el azt a bónuszt, amit ad!
- Mégtöbb milláért építsünk térkaput, majd gyengítsük le a tárgyreformmal, majd még gyengítsük le a LÉ szívás védelemmel! ENNEK MI ÉRTELME????

A spektrális manipulációt is javaslom gyöngíteni, mert már akár 115% -al többet LÉ-t lehet így szerezni vele (+5 növelés, és esszencia), szerintem 20%-al cseszd vissza azt is, mert rohadt sokan KÉRIK!!!
Dátum: 2010.08.31. 22:12:48
"Lehetne az EH adta LÉ mértékét még a környezethez mérten is növelni. Ahogy a kalandpróbákat számolja a játék, úgy nézné a szintemen (meg a +/- 1 szinttel körülöttem levők) VF arányát. Ha majdnem mindenki VF-es körülöttem akkor X% plussz módosítót kapnék. Ahogy egyre feljebb jut a játékos úgy csökkenne ez a plusz. Akár minuszba is átmehet, ha már mindenki EH-s körülöttem, akkor meg kevesebbet ad."

erről mi a konstruktív vélemény?
Dátum: 2010.08.31. 20:16:50
Annyit azért leszögeznénk, hogy mi EH-sok nem az ellen emeltünk szót, hogy tápos-e láthatatlanul sajtolni, hanem mert az EH gyöngécske!
Azért az előbbit ne keverjük ide, és nehogy emiatt változzon. Arra nyissatok saját topicot

Ha az EH képletbe a portya LE növelő tárgyak beleszámítanak, az már nem rossz!

Esetleg erősítésnek annyit lehetne, hogy a maximumát még úgy 10-el megtoldnai, és betenni LGY-ért relikviát! (ami a kufáros event jutalma lett volna)
Szerintem ez már talán elég is lehetne.
Dátum: 2010.08.31. 19:14:25
Azért nem lehet azonos hatásfokú (meg ezt gyakorlatilag fel sem lehet mérni, hogy mikor és kinek egyforma), mert akkor meg mindenki EH-zna. Miért maradnál le, ha ugyanazt kapnád az EH-val?
De amúgy más is azt látja, hogy ha a mostanihoz képest 2x annyit adna, akkor már elfogadható lenne.
(nem beszélve arról, hogy az egyik +5 szaki növelésem EH-ra raktam, egy másikat meg Kreafra. Nagyon kevéssel nőtt a kapott LÉ, jelenleg ezt sem érte meg sajnos.)

Az is megoldás lehetne, ha lennének hozzáférhető tárgyak, amik a maximumát növelnék.
Szerintem ideális lehetne, ha a mostanihoz képest 70-100%-al többet adna a szaki, és egyéb tárgyakkal (LGY-s), és akár Epikus tárgyakkal lehetne a max fölé menni még. Mosndjuk még plusz 40-60% ot összehozhatnának a hardos játékosok.
Dátum: 2010.08.31. 18:39:29
Én nem azt mondtam, hogy ugyanolyan erős legyen, mint a VF. De jelen esetben SENKI sem választja z EH-t! Aki felvette, az pont annak a határán volt, hogy még utolérheti az élbolyt, vagy abban a mezőnyben játszik, és amúgy sem volt VF-e.
1 kezemen meg tudnám számolni azokat a játékosokat, akiknek VOLT VF-jük, de EH-ra cserélték.

EGYSZERŰEN nem éri meg.
Gondolj bele, vagy mondjuk olyan 60-as szintű. MINDENKI VF-ezik körülötted (te is). Nagyjából a saját mezőnyöd közepes játékosa vagy. Nem igen tudsz jobban erősödni. Úgy gondolod, felveszed az EH-t, és vállalod a szintlépéseket.
Lépsz 10 szintet mondjuk, és felérsz egy másik játékos réteghez, akik szintén VF-eznek. Mit értél el? Semmit, ezekhez a játékosokhoz képes már lehet, hogy a középmezőnybe se vagy elég.

Továbbmegyek: Ahogy ti is írtátok egyre "trendibb" dolgokat KELL mindenkinek beválalnia, ha nem akarja a karakterét tönkretenni.
Most már VF nélkül senki vagy. Egyre többen vadásznak láthatatlanul. Pár hónap, és szinte mindenki ezt fogja csinálni, ha nem akrja, hogy a szakadék tovább szélesedjen. Így a portyák is egyre ritkábbak lesznek. És hova jutunk? azért gyúr mindenki, hogy erősebb legyen a másiknál, de sosem mérik össze az erejüket, mert az "nem éri meg". Átmegy a játék egy nagy tamagocsiba, meg teveklubba. (persze a példa sarkított)

NINCS alternatíva. Most már nem csinálhatja meg azt egy alacsonyabb szintű, hogy elkezd szintezni, és kicsit feljebb kerülni, mert akkor a LE/TP aránya romlik, mint az állat, és egyre gyöngébb lesz a társaihoz képest.
EZT kellene megoldani, hogy ne így legyen.

Lehetne az EH adta LÉ mértékét még a környezethez mérten is növelni. Ahogy a kalandpróbákat számolja a játék, úgy nézné a szintenem (meg a +/- 1 szinttel körülöttem levők) VF arányát. Ha majdnem mindenki VF-es körülöttem akkor X% plussz módosítót kapnék. Ahogy egyre feljebb jut a játékos úgy csökkenne ez a plusz. Akár minuszba is átmehet, ha már mindenki EH-s körülöttem, akkor meg kevesebbet ad.
Dátum: 2010.08.31. 09:39:37
Én alapból drasztikus szaki szinteket gondoltam. A példáimban nem mertem először nagyobb számokat írni. De mindenképpen úgy lenne a jó, ha egálban lenne költségben és tápban is a tulajdonság fejlesztéssel.

Saját magamon tapasztalom, hogy most már (minden speckóval, gyűrűvel stbvel együtt) 1 tulajdonság növelése 85+ K LÉbe kerül. A Szakértelmeket meg olyan 20K LÉ-ből tudom növelni. (már amelyik még nem maxos)
Dátum: 2010.08.31. 09:35:59
És más nem tapasztalta az általam feljebb felvázolt hibát?

Multkor sikerült egy Kristályost bevernem (nálam 8 szinttel nagyobbat), és kaptam érte olyan 1500 LÉ-t. Holott a hasonlóan magas szintű normál játékosért meg kb 2800 körül.
Azt sem értettem.
Dátum: 2010.08.30. 22:15:52
Ja és szerintem BUG-os is.
Már többször észrevettem, hogy nem egységesen ad LÉ-t.
(sajnos most éppen nem tudok konkrét példát bemásolni, de a szövetségi fórumra szoktam betenni. (most nincs erőm keresgélni)

Van úgy, hogy ugyanazért a játékosért egyszer ennyi, másszor meg amannyi LÉ-t kapok. Vagy 2 teljesen egyforma szintű játékosért nem kapok ugyanannyit.

(ha jól tudom a 80-60-40-20% -os ellenfelekért is ugyannyi LÉ kéne járjon. Ugye?) ha igen, akkor nem tudom miért ad néha más mennyiséget)
Dátum: 2010.08.30. 22:11:37
Egyet kell értenem, az EH jelenleg úgy szar, ahogy van!
A térképes event egyik jutalma a + EH szakit adó tárgyat meg be kéne tenni LGY-ért vehetőnek, vagy hasonlóan könnyen elérhetőnek.

Mióta lefelejtettem a VF-t az EH kedvéjért, azóta csak gyengülök, és lépem a szinteket, a TUL összegemet meg nem tudom olyan ütemben növelni.
Dátum: 2010.08.30. 18:35:28
Én nem feltétlenül az EH erősítésére gondoltam a VF alternatívája ként. Valami olyan összetett dologra, mint a kalandok, de míg a kalandoknál minél magasabb a szinted, annál nehezebbek a próbák, addig ebben a megoldásban a szint csak előnyt adna. Valami új erőforrást adna a dolog, amiből fejleszthenél, vehetnél valamit. Ezek mértéke és nagysága, valamint az újdonságok aszerint jönnének, hogy milyen szintű vagy. Most nincs sok erőm konkrétan agyalni rajta, csak az irányvonal motoszkál a fejemben.
Dátum: 2010.08.30. 15:13:48
Igazából nem is épülethez, hanem karakter szinthez lenne érdemes kötni. Azért ne tudja megvenni egy 30. szintű játékos. Menjen csak ő is végig a játék szakaszain, és amikor elér oda, ahol most vannak a 70+ szintű játékosok, akkor neki is nyíljon meg ez a lehetőség.

Ez hiányzik a játékból: nincs olyan szinthez kötött "táp" vagy bármi, ami arra ösztönözné a játékost, hogy lépjen szintet.
_______________
Ez már egy teljesen másik szál, de olyan fejlesztés is kéne a játékban, ami a szinttel is összefügg. Valami új gyüjtögetős dolog, vagy új ütnivaló lények, vagy bármi, aminél nem mindegy, hogy 50. szintű a játékos, vagy 70.
Kellene újra egy alternatíva. Ugyanis most mindenki VF-ezik. Ha nem VF-ezel, sokkal kevesebb LÉ-t termelsz a szinteden, elgyöngülsz. Ha lenne olyan más tevékenység, és fejleszteni való, ami ezt valahol kompenzálja, akkor hátha megint érdemes lenne elgondolkodni, hogy VF, vagy nem VF.
Dátum: 2010.08.30. 10:09:42
A játék már nagyon régóta elérte az unalom és monotonitás szintjét, ha lehet még inkább egyenkarakterek leszenk. Ez azért is van, mert a szakértelmek fejlesztési költsége viszonlyag alacsony már 1-1 tul növeléshez képest, így elmondható, hogy a top karaktereknek minden szakértelme maxos, kifejlesztettek luxus szakikat is, és nem maradt más, mint a kritikusok egekbe fejlesztése, meg a tulajdonság növelés. Hajdanán komoly döntés volt, hogy a spektrálison fejlesszek kicsit, vagy az elementálison, esetleg a sajtoláson, vagy a turbón? vagy menjek rá a harci szakikra? Olyan, hogy valamit turbó nélül maxra fejleszteni? elképzelhetetlen luxus volt. Most meg lassan a kontinoum szűkítés is egyre több játékosnál van maximumra húzva, pedig az kezdetben csak a pókoknak volt használható szaki.

Javaslatom a következő:
Egy új épület tegye lehetővé, hogy szinte minden szakértelemnek új maximuma legyen. (ezt mondjuk csak egy bizonyos karakterszinttől lehessen csak használni, mondjuk 60-70)
Komolyabb tápot és galibát nem okozna, egyszerűen csak elindulna egy új generáció.
Miért ne adhatna a spektrális 100% helyett 200%-ot? A sajtolás dupla annyit? stb stb... Ahogy a játék elején táp volt ezeket felhúzni, a játék "második felétől" ráteszünk egy újjabb lapáttal.

Tudás háza (szövetségi épület)
ekőfeltétel: jelenlegi maxos akadémia, maxos mágustorony, és esetleg valamelyik új épület x. szintje.
(esetleg egy viszonylag könnyű feltételt adni neki, és kissebb építési költséget, hogy a kis szövik is felhúzhassák. Itt finkább a karakter szintnek kellene meghatározni, hogy használhatja-e az épületet valaki)

Hatáas: az akadémiához hasonlóan minden egyes szint felépülése után egy-egy szakértelem leírása megváltozna.
PL. első szint után.
Ezentúl az elementális fúziód maximuma a jelenlegi 111 (?) helyett 171 re növekszik. minden 6. szakértelem szint 1el növeli a naponta kapható cselekvéspontjaid számát.
(azaz +10 csp naponta maxos szakinál)

PL: második épület szint
Ezentúl a spektrális manipuláció szakértelmed maximuma 100 helyett 300ra növekszik. a 100. szint felett minden 2. szakértelemszint 1%-al növeli a vadászatért kapott Lélekenergiát.

másik szint:
csapdakészítés maximuma 200. 60. szinten adna újabb +1%-ot, 120. szinten megint +1% 200.. szinten ismét.

Másik szint:
lélekenergia sajtolás maximuma 200. az eddigi max után már kevesebb %-al növekedne szintenként, de 200. szintre a mostanihoz képest duplát adna.

Másik.
Szívósság.
100. szinten újabb kör, 200. szinten még egy. (akinek van szívósság öve, és maxos a szakija, az alapból kap még egy plusz kört)

másik
EH maximama 200-ra. a mostani maxhoz képest adna dupla, esteleg tripla annyit.



Nem megyek mindenen végig, szerintem mindet meg lehetne így növelni. Itt komoly szaki szinteket írtam, de ha azt nézzük egy 20-30-as karakternek annó a 100-as spektrális elképzelhetetlen messze volt.

A mostani kiélezett "tulajdonság növelési versenyben" újra szinfolt lehetne a szakértelem fejlesztés.
Persze a "top" meg a táp mindent kimaxolna viszonylag gyorsan, de azért nekik is meg kéne gondolni 1-1 fejlesztést, el kéne dönteni melyik szakértelemmel kezdik, stb.

Igaz, hogy az ötletem összeakad az eszenciás fejlesztéssel, de szerintem könnyen szinkronba lehet hozni. (mondjuk úgy, hogy egy-egy eszencia nagyobb bónuszt adna.