Nem értelek. Kifejthetnéd kicsit részletesebben mi a kamu.
Amúgy 60 felett az AF képességek EH-ra való kihegyezése kinyírta a VF-et. Szóval ott alapból már csak EH+ismétlős portyás küldik pörgetése maradt és szerintem a többség már rá is állt erre.
Hozzászólások - NoFear
Dátum: 2011.08.04. 13:11:53
Dátum: 2011.08.04. 12:35:47
Azért azt sem ártana hozzá tenni a HSZ-edhez, hogy miből is jön nekik össze ennyi küldetés? Az úgymond "klasszikus" vadászós küldikből, vagy abból, hogy ezerrel nyomják bele az őskövet az állatfejlesztésbe és abból? Szerinted a kis állat elfogóst vagy a kiégett őskövest pörgetik ennyire?
Ahogy egy másik topicba már meg lett fogalmazva, ők őskőből termelik ki ezt a sok küldetést és ezáltal a LE-t. És ha jól figyeltél én azokat a küldetéseket javasoltam erősíteni amikhez nem kell úgymond temérdek őskő, hogy pörgetni lehessen, mint ahogy a portyás küldikhez sem kell ennyi. Nem azt mondom, hogy ne vegyenek őskövet, mert vegyenek, én is veszek, hiszen ezzel is támogatom a játék fent maradását és működési költségeit, (és persze a karakterem ) hiszen vannak neki ez egyértelmű. De azért egy határt meg kéne húzni valahol és tényleg ne az legyen, hogy ezrével kelljen venni az ősköveket ahhoz, hogy lépést tudj tartani azokkal akik ezt teszik, mert ezzel nagyságrendekkel több LE-t tudnak szerezni.
És még mindig azt mondom, az átlagot kéne figyelni, nem a kiugró extrém karakterek teljesítményét, márpedig te igencsak azokat ragadtad ki. Azért az átlagot, mert azok fogják abbahagyni amiatt, mert a normál vadászós dologgal szinte semmitmondó LE-t szereznek. Arról nem is beszélve, hogy az új játékosok hol fognak ilyen ismétlőkből így termelni? Márpedig arra sem ártana gondolni, hogy a játéknak legyen utánpótlása, friss karakterek, akik most regelnek csak azt fogják látni, hogy vadászattal nudli LE-t tudnak csak szerezni. Aztán vagy ráállnak a portyára, ami szintén eléggé időigényes szerintem, vagy keresnek mást, mivel "sima" vadászatból nem fognak tudni még átlagos karaktert se csinálni...
Ahogy egy másik topicba már meg lett fogalmazva, ők őskőből termelik ki ezt a sok küldetést és ezáltal a LE-t. És ha jól figyeltél én azokat a küldetéseket javasoltam erősíteni amikhez nem kell úgymond temérdek őskő, hogy pörgetni lehessen, mint ahogy a portyás küldikhez sem kell ennyi. Nem azt mondom, hogy ne vegyenek őskövet, mert vegyenek, én is veszek, hiszen ezzel is támogatom a játék fent maradását és működési költségeit, (és persze a karakterem ) hiszen vannak neki ez egyértelmű. De azért egy határt meg kéne húzni valahol és tényleg ne az legyen, hogy ezrével kelljen venni az ősköveket ahhoz, hogy lépést tudj tartani azokkal akik ezt teszik, mert ezzel nagyságrendekkel több LE-t tudnak szerezni.
És még mindig azt mondom, az átlagot kéne figyelni, nem a kiugró extrém karakterek teljesítményét, márpedig te igencsak azokat ragadtad ki. Azért az átlagot, mert azok fogják abbahagyni amiatt, mert a normál vadászós dologgal szinte semmitmondó LE-t szereznek. Arról nem is beszélve, hogy az új játékosok hol fognak ilyen ismétlőkből így termelni? Márpedig arra sem ártana gondolni, hogy a játéknak legyen utánpótlása, friss karakterek, akik most regelnek csak azt fogják látni, hogy vadászattal nudli LE-t tudnak csak szerezni. Aztán vagy ráállnak a portyára, ami szintén eléggé időigényes szerintem, vagy keresnek mást, mivel "sima" vadászatból nem fognak tudni még átlagos karaktert se csinálni...
Dátum: 2011.07.27. 21:21:28
Tudjátok mi a baj az ilyen és ehhez hasonló topicokkal? És ezt főleg Mikibának címezném, remélem elolvassa ezt a hsz-t. Az, hogy az ilyen hülyeségeken való agyalás, meg annak a kitalálása, hogy hogyan nerfeljünk mindenféle játékstílust nem vezet csak oda, hogy bizonyos karakterek akik ezt csinálták, abbahagyják a játékot. Nem lesznek ezek ettől számottevően erősebbek, mint már kiderült... Csupán mivel szét nerfelik majd amit ők kitalálak és csináltak, fogják magukat és abbahagyják a fenébe.
Attól, hogy nerfelünk dolgokat vajon a többi játékos jobban fogja élvezni a játékot? Netán új játékosokat vonzanak be? Nem hinném... Egyetlen dolgot lehet elérni vele, haza vágunk pár játékost aki kitalált valamit, amitől némi előnyhöz jutott (talán) és erre fogjuk és ezen témázunk, hogyan tegyünk keresztbe nekik. Ez már nem egészen ehhez a topichoz tartozik, de ide is felvetem, hogy nem arra kéne koncentrálni, hogy hogyan nerfeljünk dolgokat meg játékstílusokat, mert attól nemhogy új játékosok nem lesznek, de akik játszanak azok is inkább elhúznak és keresnek mást...
A portya folyamatos nerfelése is, a legújabb agyrém, hogy az ismétlőnél adjuk extra TP-t mind-mind ahhoz fog vezetni, hogy mégtöbben abbahagyják... Ha valaki csak vadászgatni akar, vagy tét nélkül támadgatni, mert a végkimenetel mindig hasonló, 0 LE, hacsak nem használ EH-t az illető, az elmegy és játszik az SF-el meg hasonlókkal, mert az kb csak erről szól. Nem tudom, de Mikibának nem tűnt fel amit a térkép eseménynél élesen lehetett látni, hogy az aktív játékos állomány drasztikusan csökken? És nem azon kéne mindig filózni, hogy bizonyos játékosok taktikáját, hogyan vágjuk agyon minél jobban, hanem, hogy fokozzuk a többiekét, és az új játékosokat maradásra inspiráljunk, ezeket pedig nem a nerfek fogják elérni az biztos, hiszen ha így lenne, akkor az utóbbi időkben véghez vitt megannyi nerf-nek be kellett volna vonzania egy csomó játékost, ehelyett csökkent az aktív játékos állomány, nem kicsit...
A vadászatot nem értem miért nem lehet erősíteni, hiszen alacsonyabb szinteken annyira semmitmondó LE-t ad a portyához képest, hogy az valami hiheteten. Ezért nem vadászik senki, mert ha néha betalál egy-egy olyat akinél van LE, többet hozz vele arányaiban, mintha szanaszét vadászta volna magát. Erre megoldás volt egy ideig a VF, de aztán azt is kibuktatták, nevezetesen az AF rendszerrel, amit kifejezetten VF ellen EH-ra hegyeztek ki. Ekkor azt érték el vele, hogy mindenki megnézte melyik az optimális szint lefelé támadva LE/TP-t nézve és elkezdte így csinálni az ismétlős portya küldiket. Akkor nerfelték, hogy legyen minimum TP lefelé támadásnál. Most a túl sok küldetést csinálókat akarják nerfelni, hogy járjon ott is TP. Egy ilyen "fejlesztéssel" szerintem el kéne gondolkodni, hogy ez most azt fogja eredményezni, hogy a játék élvezhetőbb lesz bárkinek is? Vagy azt fogja, hogy azok se fogják már élvezni, akik eddig igen...
Miért nem lehet a vadászatért járó LÉ-t megnövelni, ahelyett, hogy TP-t növelnénk. Az ismétlős küldetéseknél miért nem lehet megcsinálni, hogy a kisebb állatosnál elég legyen mondjuk 3-4-et befogni, hogy meg legyen a küldetés. Az őskövesnél miért nem elég 2 kiégett egy küldetéshez. Miért nem teszünk be egy olyat, hogy ejts el 3-4 nagyobb állatot... Szerintem az ilyen és ehhez hasonló változtatások érnék el azt a célt, hogy többen vadásszanak, nem pedig az, hogy a portyás küldetéseket nerfeljük, mert azzal nem az lesz elérve, hogy vadászni fognak a karakterek, hanem az, hogy befejezik a játékot. A cél, hogy a játék élvezhetőbb legyen, ne pedig játszhatatlan (élvezhetetlen), mert a nerf-ek csak ezt érik el.
Egy kicsit hosszú lett, de ez már régóta kikívánkozott...
Attól, hogy nerfelünk dolgokat vajon a többi játékos jobban fogja élvezni a játékot? Netán új játékosokat vonzanak be? Nem hinném... Egyetlen dolgot lehet elérni vele, haza vágunk pár játékost aki kitalált valamit, amitől némi előnyhöz jutott (talán) és erre fogjuk és ezen témázunk, hogyan tegyünk keresztbe nekik. Ez már nem egészen ehhez a topichoz tartozik, de ide is felvetem, hogy nem arra kéne koncentrálni, hogy hogyan nerfeljünk dolgokat meg játékstílusokat, mert attól nemhogy új játékosok nem lesznek, de akik játszanak azok is inkább elhúznak és keresnek mást...
A portya folyamatos nerfelése is, a legújabb agyrém, hogy az ismétlőnél adjuk extra TP-t mind-mind ahhoz fog vezetni, hogy mégtöbben abbahagyják... Ha valaki csak vadászgatni akar, vagy tét nélkül támadgatni, mert a végkimenetel mindig hasonló, 0 LE, hacsak nem használ EH-t az illető, az elmegy és játszik az SF-el meg hasonlókkal, mert az kb csak erről szól. Nem tudom, de Mikibának nem tűnt fel amit a térkép eseménynél élesen lehetett látni, hogy az aktív játékos állomány drasztikusan csökken? És nem azon kéne mindig filózni, hogy bizonyos játékosok taktikáját, hogyan vágjuk agyon minél jobban, hanem, hogy fokozzuk a többiekét, és az új játékosokat maradásra inspiráljunk, ezeket pedig nem a nerfek fogják elérni az biztos, hiszen ha így lenne, akkor az utóbbi időkben véghez vitt megannyi nerf-nek be kellett volna vonzania egy csomó játékost, ehelyett csökkent az aktív játékos állomány, nem kicsit...
A vadászatot nem értem miért nem lehet erősíteni, hiszen alacsonyabb szinteken annyira semmitmondó LE-t ad a portyához képest, hogy az valami hiheteten. Ezért nem vadászik senki, mert ha néha betalál egy-egy olyat akinél van LE, többet hozz vele arányaiban, mintha szanaszét vadászta volna magát. Erre megoldás volt egy ideig a VF, de aztán azt is kibuktatták, nevezetesen az AF rendszerrel, amit kifejezetten VF ellen EH-ra hegyeztek ki. Ekkor azt érték el vele, hogy mindenki megnézte melyik az optimális szint lefelé támadva LE/TP-t nézve és elkezdte így csinálni az ismétlős portya küldiket. Akkor nerfelték, hogy legyen minimum TP lefelé támadásnál. Most a túl sok küldetést csinálókat akarják nerfelni, hogy járjon ott is TP. Egy ilyen "fejlesztéssel" szerintem el kéne gondolkodni, hogy ez most azt fogja eredményezni, hogy a játék élvezhetőbb lesz bárkinek is? Vagy azt fogja, hogy azok se fogják már élvezni, akik eddig igen...
Miért nem lehet a vadászatért járó LÉ-t megnövelni, ahelyett, hogy TP-t növelnénk. Az ismétlős küldetéseknél miért nem lehet megcsinálni, hogy a kisebb állatosnál elég legyen mondjuk 3-4-et befogni, hogy meg legyen a küldetés. Az őskövesnél miért nem elég 2 kiégett egy küldetéshez. Miért nem teszünk be egy olyat, hogy ejts el 3-4 nagyobb állatot... Szerintem az ilyen és ehhez hasonló változtatások érnék el azt a célt, hogy többen vadásszanak, nem pedig az, hogy a portyás küldetéseket nerfeljük, mert azzal nem az lesz elérve, hogy vadászni fognak a karakterek, hanem az, hogy befejezik a játékot. A cél, hogy a játék élvezhetőbb legyen, ne pedig játszhatatlan (élvezhetetlen), mert a nerf-ek csak ezt érik el.
Egy kicsit hosszú lett, de ez már régóta kikívánkozott...
Dátum: 2011.07.26. 17:51:29
Tudja valaki milyen új epikus cuccok kerültek be? Vagy ezek csak magasszintűek? 145+ ?
Dátum: 2011.07.26. 12:08:58
"tapasztalat, hogy max 1-2 oldalra fel kell férnie 10-12-es betűmérettel egy doksinak ahhoz, hogy esélye legyen"
Mi vagy te Birka, HR-es aki önéletrajzot olvas?
Amúgy a 18. szint 2,5 év alatt nem értem minek került ide. Az ilyen fejlesztések nem pókoknak készülnek mindenki tudja.
Én egy normál játékosra gondolok, de nem 40-es szinten - bár tudom, hogy onnantól van kaland - hanem inkább egy jó 60-as mondjuk, ahol már van AF is stb... Amúgy igazad van, inkább belép a 60-asok közé, mint a 30-as, csakhogy a 60-asok se fognak tudni beépíteni egykönnyen: "5.000.000 LÉ, 10.000 LGY, 100 (kiégett) őskő" -t. 80-90-100 stb felett már ez sima ügy, főleg ha a karakterek többsége ilyen szinten van, de ha veszel egy szövit ahol mondjuk 40-80-ig vannak, a legnagyobb is csak 80-as, hát szerintem ők nehezen fogják ezeket teljesíteni, főleg így: "Ha megvan a Kastélyotok szintje 75. szintű ".
Szóval a lényeg, hogy az ötletek jók, nagyrésze tetszetős és tényleg színt vinne a játékba, tehát nem fikázni akarom őket, félreértés ne essék, csupán ezeket a számokat kéne finomítani nem kicsit, mert ezek bizony 80 és a fölötti karakterekre lettek tervezve nekem erősen úgy tűnik.
Mi vagy te Birka, HR-es aki önéletrajzot olvas?
Amúgy a 18. szint 2,5 év alatt nem értem minek került ide. Az ilyen fejlesztések nem pókoknak készülnek mindenki tudja.
Én egy normál játékosra gondolok, de nem 40-es szinten - bár tudom, hogy onnantól van kaland - hanem inkább egy jó 60-as mondjuk, ahol már van AF is stb... Amúgy igazad van, inkább belép a 60-asok közé, mint a 30-as, csakhogy a 60-asok se fognak tudni beépíteni egykönnyen: "5.000.000 LÉ, 10.000 LGY, 100 (kiégett) őskő" -t. 80-90-100 stb felett már ez sima ügy, főleg ha a karakterek többsége ilyen szinten van, de ha veszel egy szövit ahol mondjuk 40-80-ig vannak, a legnagyobb is csak 80-as, hát szerintem ők nehezen fogják ezeket teljesíteni, főleg így: "Ha megvan a Kastélyotok szintje 75. szintű ".
Szóval a lényeg, hogy az ötletek jók, nagyrésze tetszetős és tényleg színt vinne a játékba, tehát nem fikázni akarom őket, félreértés ne essék, csupán ezeket a számokat kéne finomítani nem kicsit, mert ezek bizony 80 és a fölötti karakterekre lettek tervezve nekem erősen úgy tűnik.
Dátum: 2011.07.26. 11:28:21
A sok időbe telik a fejlesztés-t arra értettem, hogy lehet, hogy ennyi idő alatt 2-3 másik eseményt is le tudna programozni, ami a szerver szinte összes aktív játékosának jó lenne, azzal ellentétben, hogy ez a szövetségi küldetéses dolog - főleg a jelenlegi feltételek mellett - csak egy bizonyos rétegnek hozna újdonságot.
Nem a saját érdekemben mondom, mert én valószínű ezekből úgyis kimaradok, de olyan szövetségi küldetéses rendszerben kellene gondolkozni, amit kisebb szövetségek is teljesíteni tudnának, kisebb kúttal, kisebb taglétszámmal, kisebb tagokkal... Mert azt értem én, hogy fejlődjünk gyorsan az alapelv, hogy vegyük az újabb cuccokat stb stb... De egy új karakter, ha normál ütemben is halad, legalább egy évbe telik neki, mire egyáltalán felér olyan szintre, ahol megjelennek számára a különböző dolgok amik színesítenék neki a játékot. De az odáig vezető út annyira unalmas, - általában szakizással telik - hogy addigra elég sokan megunják szerintem.
Nem a saját érdekemben mondom, mert én valószínű ezekből úgyis kimaradok, de olyan szövetségi küldetéses rendszerben kellene gondolkozni, amit kisebb szövetségek is teljesíteni tudnának, kisebb kúttal, kisebb taglétszámmal, kisebb tagokkal... Mert azt értem én, hogy fejlődjünk gyorsan az alapelv, hogy vegyük az újabb cuccokat stb stb... De egy új karakter, ha normál ütemben is halad, legalább egy évbe telik neki, mire egyáltalán felér olyan szintre, ahol megjelennek számára a különböző dolgok amik színesítenék neki a játékot. De az odáig vezető út annyira unalmas, - általában szakizással telik - hogy addigra elég sokan megunják szerintem.
Dátum: 2011.07.26. 11:11:13
A doksit gyorsan végigfutva egyetértek Birkával... Ez a fejlesztés elég sok időbe telne és csak pár top szövinek és a tagjainak lenne jó, senki másnak, ilyen építési és küldetés feltételekkel.
Dátum: 2011.07.22. 19:01:48
Mutáns végzeturak (úrnők)? És ezek honnan jönnek, Chernobyl vagy Fukushima?
Inkább az állatoknak lehetnének ilyen tulajdonságai.
Inkább az állatoknak lehetnének ilyen tulajdonságai.
Dátum: 2011.07.15. 17:43:32
Szerintem akinek már a fontosabb relikek megvannak, azoknál lehet, hogy sok van, de amíg azok nincsenek meg, igen sok LGY-t felemésztenek... tekercs, konverter, kereskedelem, kulcsok stb...
De végülis mindegy, én jobbnak gondolnám nem feltétlenül csak abból felhúzni, bár ha a sokaság azt akarja...
De végülis mindegy, én jobbnak gondolnám nem feltétlenül csak abból felhúzni, bár ha a sokaság azt akarja...
Dátum: 2011.07.15. 16:56:21
Jó, hogy nekem vannak a fejlesztési dolgok címezve, de én csak poénkodtam a Legenda részén, semmi komoly nem volt mögötte.
De ahogy Mikibá írta lesz pár új dolog hamarosan, mondjuk ez amint látom nem nagyon fedi le, csak a hiány egy kis részét, de hát ezeket neki kell címezni, mert nekem hiába.
De ahogy Mikibá írta lesz pár új dolog hamarosan, mondjuk ez amint látom nem nagyon fedi le, csak a hiány egy kis részét, de hát ezeket neki kell címezni, mert nekem hiába.
Dátum: 2011.07.15. 16:24:35
Azért kíváncsi lennék arra az általad említett "sok"-ra, hogy mennyi is a többihez képest? Mert egy százalékra sem tenném, inkább egy ezrelékre annak a "sok"-nak a számát.
Nemhinném, hogy mindenki dúskálna LGY-ben. Kiégettet is csak azért költenék rá, mint eddig is. "Ha nem építem be ellopják, akkor inkább építsük be." Persze most nem a szint toplista tetejét nézem, ott lehet, hogy van mindegyikből bőven.
Ha már új épület lehessen LE-ből építeni, max kiegészítve azzal, hogy a feljebbi szinteken (20 szintnél pl. az utolsó 5 szinten vagy ilyesmire gondolok) mondjuk már kelljen bizonyos mennyiségű kiégett meg LGY is.
Nemhinném, hogy mindenki dúskálna LGY-ben. Kiégettet is csak azért költenék rá, mint eddig is. "Ha nem építem be ellopják, akkor inkább építsük be." Persze most nem a szint toplista tetejét nézem, ott lehet, hogy van mindegyikből bőven.
Ha már új épület lehessen LE-ből építeni, max kiegészítve azzal, hogy a feljebbi szinteken (20 szintnél pl. az utolsó 5 szinten vagy ilyesmire gondolok) mondjuk már kelljen bizonyos mennyiségű kiégett meg LGY is.
Dátum: 2011.07.15. 15:15:30
Idézet: Junior0 - 2011.07.15. 15:04:52
akkor legalább a kiemelkedő teljesítményt dijazák azzal hogy választhatok olyan bronzot aminek értelme is van, ez nem hiszem hogy olyan nagyon nagy kérés
Nah ennek meg aztán végképp nincs semmi értelme. Miért nem olyan helyre neveztél, amilyen bronz jólenne? A +1-el ez 100%-osan garantálva van, bárhova is nevezel, mivel ha 4. helyen van a csapat a +1 miatt akkor is megvan a bronz...
Corina:
Ez nem bántás, sőt védeni sem akarom vele Mikibáékat, de teljesen felesleges butaságokat írkálni oldalakon keresztül. Floodolni...
A végeredmény nem fog változni és a díjakon sem fognak. Belátták, hogy - bár megpróbálták - nem jött össze a kiegyensúlyozás, legalábbis nem mindegyik szerveren, mert Cras hsz-e alapján V2-n pl igen.
A térkép esemény mindegyike eléggé lutri volt idáig is, annyi változott, hogy most a legvégén dőlt el, eddig meg a legelején...
Annyit lehetne felróni, hogy messze a legunalmasabb és semmit mondóbb esemény a többihez képest, hiszen semmit nem kell csinálni igazából, csak tenni amit amúgyis...
akkor legalább a kiemelkedő teljesítményt dijazák azzal hogy választhatok olyan bronzot aminek értelme is van, ez nem hiszem hogy olyan nagyon nagy kérés
Nah ennek meg aztán végképp nincs semmi értelme. Miért nem olyan helyre neveztél, amilyen bronz jólenne? A +1-el ez 100%-osan garantálva van, bárhova is nevezel, mivel ha 4. helyen van a csapat a +1 miatt akkor is megvan a bronz...
Corina:
Ez nem bántás, sőt védeni sem akarom vele Mikibáékat, de teljesen felesleges butaságokat írkálni oldalakon keresztül. Floodolni...
A végeredmény nem fog változni és a díjakon sem fognak. Belátták, hogy - bár megpróbálták - nem jött össze a kiegyensúlyozás, legalábbis nem mindegyik szerveren, mert Cras hsz-e alapján V2-n pl igen.
A térkép esemény mindegyike eléggé lutri volt idáig is, annyi változott, hogy most a legvégén dőlt el, eddig meg a legelején...
Annyit lehetne felróni, hogy messze a legunalmasabb és semmit mondóbb esemény a többihez képest, hiszen semmit nem kell csinálni igazából, csak tenni amit amúgyis...
Dátum: 2011.07.15. 15:03:49
Ti tényleg végigszoktátok olvasni a Legenda fejezeteit, hogy így hiányzik? Én eddig kb 0-t olvastam el, bele is csak abba ami kellett, a küldetéshez.
Dátum: 2011.07.15. 14:55:17
Te amúgy olvasod miket írkálsz itt össze?
Mi köze annak, hogy te vettél őskövet, ahhoz, hogy megkapd a max jutalmat? Az őskő csupán megkönnyítheti ezt, nem pedig garantálja. Az őskő által vehetsz olyan extra cuccokat, amiket őskő nélkül nem tudnál, ennyit garantál az őskő és ezt meg is kaptad.
Miért várod el, hogy emiatt te mindenre maximálisat kapj?
És amúgy szerinted ha megkapnád a maximális jutalmat attól hirtelen bika karaktered lenne? Elárulom, hogy szinte semmit nem változtatna... Akik eddig elvertek ezután is elfognak, akik meg nem, azok így se...
Mi köze annak, hogy te vettél őskövet, ahhoz, hogy megkapd a max jutalmat? Az őskő csupán megkönnyítheti ezt, nem pedig garantálja. Az őskő által vehetsz olyan extra cuccokat, amiket őskő nélkül nem tudnál, ennyit garantál az őskő és ezt meg is kaptad.
Miért várod el, hogy emiatt te mindenre maximálisat kapj?
És amúgy szerinted ha megkapnád a maximális jutalmat attól hirtelen bika karaktered lenne? Elárulom, hogy szinte semmit nem változtatna... Akik eddig elvertek ezután is elfognak, akik meg nem, azok így se...
Dátum: 2011.07.15. 13:51:13
Idézet: antilop - 2011.07.15. 13:33:50
Ez a hsz amolyan vicc féle akart lenni? Mármint így helyesírásilag... mert ha igen akkor nagyon jól sikerült. Ha meg mégsem akkor is...
A legjobb a: "beszélyünk"
Muhaha.
/off
Amúgy mi várható next event-nek? Remélem Landragór típus. Attól majd kicsit lenyugszik mindenki, mert ott a legtöbben elégedettek a jutalmakkal.
ha az ember rosszul mérlegel az nem a JV hibája én eddig z összes térképes adventben a max díjat kaptam vagy így vagy úgy. de van egy megoldás beszélyünk össze és mindenki egy csapatba menyen verseny így nem lesz de mindenki elegedet lesz.
Ez a hsz amolyan vicc féle akart lenni? Mármint így helyesírásilag... mert ha igen akkor nagyon jól sikerült. Ha meg mégsem akkor is...
A legjobb a: "beszélyünk"
Muhaha.
/off
Amúgy mi várható next event-nek? Remélem Landragór típus. Attól majd kicsit lenyugszik mindenki, mert ott a legtöbben elégedettek a jutalmakkal.
Dátum: 2011.07.15. 10:28:33
Had egészítsem ki egy kicsit (V1):
2011.07.14 - 09:54-kor:
1. Marietta - 325 követő 6464 térképdarab
2. Katherin - 301 követő 6432 térképdarab
3. Ericath - 229 követő 6430 térképdarab
4. Agnaesh - 242 követő 6383 térképdarab
2011.07.14 - 10:02-kor:
1. Marietta - 324 követő 6543 térképdarab
2. Ericath - 228 követő 6417 térképdarab
3. Agnaesh - 242 követő 6381 térképdarab
4. Katherin - 303 követő 6371 térképdarab
Ebből jól látszik, hogy előtte 10 perccel kb még bárki nyerhetett volna (nah jó talán Agnaesh-t leszámítva) ha nincsenek az ugrások , mert annyira szoros volt. Az a pár ugrás meg olyanra növelte az első előnyét, ami egy nap alatt behozhatatlan.
2011.07.14 - 09:54-kor:
1. Marietta - 325 követő 6464 térképdarab
2. Katherin - 301 követő 6432 térképdarab
3. Ericath - 229 követő 6430 térképdarab
4. Agnaesh - 242 követő 6383 térképdarab
2011.07.14 - 10:02-kor:
1. Marietta - 324 követő 6543 térképdarab
2. Ericath - 228 követő 6417 térképdarab
3. Agnaesh - 242 követő 6381 térképdarab
4. Katherin - 303 követő 6371 térképdarab
Ebből jól látszik, hogy előtte 10 perccel kb még bárki nyerhetett volna (nah jó talán Agnaesh-t leszámítva) ha nincsenek az ugrások , mert annyira szoros volt. Az a pár ugrás meg olyanra növelte az első előnyét, ami egy nap alatt behozhatatlan.
Dátum: 2011.07.15. 09:58:49
Csak úgy kíváncsiságból...
Baraty-ék megoszthatnák, hogy kik azok, akik az utolsó 10 percben ugrottak 50 feletti térképdarabbal és honnan hova... (vagy talán elég az utolsó 2 perc is)
"Érdekes karakterek" lehetnek. (Nabil-t leszámítva, mert őt tudom, írta ide fórumra is)
Baraty-ék megoszthatnák, hogy kik azok, akik az utolsó 10 percben ugrottak 50 feletti térképdarabbal és honnan hova... (vagy talán elég az utolsó 2 perc is)
"Érdekes karakterek" lehetnek. (Nabil-t leszámítva, mert őt tudom, írta ide fórumra is)
Dátum: 2011.07.13. 15:39:14
Portya, háború, egyéb
Bár tényleg kicsit máshova tartozna, de az egyéb miatt ide is belefér...
Bár tényleg kicsit máshova tartozna, de az egyéb miatt ide is belefér...
Dátum: 2011.07.13. 13:53:58
Pontosabban prémmel 150, amúgy 100.
Dátum: 2011.07.11. 13:07:26
Idézet: Maci - 2011.07.11. 12:33:38
Ott a pont.
Én mindig is viccesnek találtam amikor mondogatják, hogy ők mindent megtesznek. Mi az a minden? Mert, hogy ugyanazt csinálja, mint eddig, csak most néha kap érte térképdarabot is... Vagy az a "mindent", hogy vett keresőt, meg kifejlesztette a szakit?
Azért kiemelkedő tevékenységnek én a behó helyett azt nem nevezném, ha valaki sok térképdarabot gyűjt. Vadászat és portya/kihívás szükségeltetik hozzá, amit elvileg egyébként is csinálsz a játékban.
Maximum most aktívabban teszed mindezt.
De hogy ez kiemelkedő-e... hááát...
Maximum most aktívabban teszed mindezt.
De hogy ez kiemelkedő-e... hááát...
Ott a pont.
Én mindig is viccesnek találtam amikor mondogatják, hogy ők mindent megtesznek. Mi az a minden? Mert, hogy ugyanazt csinálja, mint eddig, csak most néha kap érte térképdarabot is... Vagy az a "mindent", hogy vett keresőt, meg kifejlesztette a szakit?