Dátum: 2010.08.23. 23:36:55
Idézet: Kocos - 2010.08.23. 19:08:53 Muszaj ehhez lepontozni?
Tudom, Kócos, hogy te voltál, megnéztem
Már be is van állitva, a kábitós küldi nehezedik neked is, mint a többieknek, és az állat szintlépős 12 lesz, de a többi az marad, csak neked... 20 kritikus, 20 kaland stb... Most remélem örülsz
Dátum: 2010.08.23. 17:39:55
Idézet: Kocos - 2010.08.21. 20:54:11 szerint nem a hitelezes, hanem a rossz hitelezes (tul nagy vallalt kockazat, felulertekelt fedezet stb.) az ami a problemat jelenti
Tudod, ez olyan mint a reklám: a reklámköltségek fele kidobott pénz, csak senki nem tudja, melyik fele az
a bankok sem tudják előre, melyik hitel fog bedőlni. Minél szigorúbb a hitelbírálat, annál kisebb a várható nyereség is, ezért lettek egyre lazábbak a feltételek.
Idézet: Kocos - 2010.08.21. 20:54:11 Amugy lehet, hogy Kina duborog, de lakosainak 99%-aval nem cserelnek
Ez így van, ha egy ország sok hitelt vesz fel, és azt a lakosai közt szétosztja, akkor a lakói jól élnek és boldogok... egy ideig legalábbis biztosan. Hogy utána mi lesz, arra én is kiváncsi leszek. Kínáról meg, erre ugye már van történelmi példa, Anglia egy időben a fél világot gyarmatosította és hordta haza a kincseket mindenhonnét. Attól akkor még elég sok szegény ember élt ott... De azért ez a vagyon felhozta az országot, mostanra már X év után elég szép életszinvonalat értek el.
Dátum: 2010.08.23. 16:05:02
A folyamatban levő küldetések már az új feltétel szerint változnak. Tehát ha pl. 15 teljesitett kalandnál tartasz, és felrakjuk a patchet, a küldetés teljesitett lesz amikor belépsz a küldetések menübe.
Viszont azt mindjárt megnézem, hogy kik azok, akik még az ilyen informális postokat is lepontozzák, szerintem meg tudjuk oldani, hogy nekik a küldetések nehézsége a régi maradjon...
Dátum: 2010.08.23. 14:20:21
Volt egy olyan kérés, hogy jelezzük előre, ha bekerülnek az ismételhető küldetésekkel kapcsolatos fenti változások.
Szólok akkor, hogy várhatóan holnapra ezek meglesznek.
Ami fontos: az ismételhető küldetések a normál küldetések "klónjai", tehát ezekkel együtt a normál küldetések is változni fognak. Tehát pl. az ölj 5 entitást küldetés is könnyitve lesz 2 entitásra. Az egyetlen kivétel a 60 kritikusos, ehhez egyedül a 20 kritikusos küldi volt hasonló, de azt visszamenőleg nem akartuk ennyire neheziteni, ezért azt az egyet Baraty megoldotta valahogy.
Dátum: 2010.08.21. 19:34:14
Idézet: AranyAlma - 2010.08.20. 02:14:55 De, összességében még akkor is jobban jövök ki, mintha végig FT hitelem lett volna.
Tényleg Miklós! Szerinted mekkora rulett volt az EUt és az IMFet 'hazaküldeni'?
A szerencsejátékban van, aki nyer, van, aki veszít. A devizaárfolyamok az elmúlt években elég szépen ingadoztak, ha megfelelő volt a beszállási pontod, akkor jól is kijöhettél belőle, de ez nem jelenti azt, hogy mások nem jártak nagyon rosszul.
Az IMF hazaküldése óriási baklövés volt. Nemcsak diplomáciai szempontból, vagy azért, mert nem vagyunk tárgyalási pozicíóban. Hanem azért is, amit én itt már többször hangoztattam: én a megszorításokban hiszek, és nem az őrült költekezésben. Márpedig az IMF nem kért mást, csak megszorításokat, szigorú költségvetést, amit BG be is vezetett, csak a Fidesz nem akarja folytatni (csakazértse). És ha megtennénk, amit az IMF kért, az az országnak is jó lenne hosszútávon.
En nem vagyok kozgazdasz, de ugy tudom, hogy a jo hitelek erositik a gazdasagot. No a fogyasztas, no a vallalkozasi potenciual.
Ez a közhiedelem most megdőlni látszik. Kína adja a kölcsönöket, a lakosai nem költekeznek, hanem spórolnak, és az ország gazdasága dübörög. Az USA és az EU el van adósodva, senki sem látja mi lesz ennek a vége. Szóval akkor most ki is csinálta jól, aki költekezett és hitelt vett fel és a lakói jól élnek, vagy aki a hitelt adta, és a lakosai a következő száz évben fognak jól élni a fejlett országok által fizetett kamatokból?
Dátum: 2010.08.21. 19:15:57
Kócos már a sokadik hozzászólásban ismételgeted hogy milyen borzalmas aránytalanság van aközött, aki minden egyes állatra rárakja a +TP-t adó ősköves tárgyat meg aki erre nem tud áldozni. Akkor megnyugtatlak: ezeknek az őrülteknek a száma valószínűsíthetően 0 és 2 között van. Egyrészt azért, mert ez értelmetlenül sok őskő lenne értelmetlenül kevés bónuszért, másrészt pedig erre semmi szükség, enélkül is azonnal teljesíthető a küldetés ha megfelelően hosszú időre küldöd az állatokat gyakorolni. Kiszámoltam, leteszteltem. Jerikó itt nem (csak) az int szaki bónuszról van szó, hanem a +2 állathelyről is, amit a palota ad!
A játékosoknak van 4 állata, esetleg +1 tartalék, és kellett 1 hely az autósajtoláshoz. Tehát eddig 5 állatot lehetett pörgetni, most lehet 7-et. Vagyis az állat szintlépős küldetés 7/5 * 1,15 = 1,61 azaz 61%-kal gyorsabban teljesthető! A 10-ről 12-re való emelés ehhez képest semmi, ezt Endyr már akkor is javasolta amikor még nem volt nagy palota.
Az ergonómiáról annyit, hogy már fejlesztési listán van az, hogy az állat összes szakértelempontját 1 gombnyomással rá lehessen költeni egy adott szakértelemre. Az idomitási költségen meg lehet siránkozni de a sajtolás bőven behozza az árát a 20-as szintű szörnyre, szintén azonnal teljesíthető küldetés és az esszenciákkal még tovább tápolódott.
Dátum: 2010.08.21. 12:39:42
A minden egyes küldetést megcsinálok egyszer extra jutalomért, vagy amit itt irtál, az időre teljesitem is nagyon jó ötletek. Egy gond van csak ezekkel. Már most is az ismételhető küldetésekkel arányaiban igen sok LE-t lehet szerezni a vadászathoz képest. A mostani reformnál a kábitós küldetést leszámitva mindegyiket igen masszivan megkönnyitjük. Ez nem csak azt fogja jelenteni, hogy az emberek több küldetésből tudnak válogatni, hanem gyakorlatban azt, hogy gyorsabban csinálják a küldiket tehát még több LE lesz belőle!
A reformnak ez nem volt célja. A reform egyetlen célja az volt, hogy a küldetések egyensúlyban legyenek, egyformán érdemes legyen őket csinálni. A portyázós ill. vadászós küldiket nyilván továbbra sem lehet egymás mellett csinálni, szóval ez nem lesz gond. De az azonnal teljesíthető küldikkel és bármilyen további egyéb bónusszal sajnos gond lehet.
Még azt is megkockáztatom, hogy az ölj 2 entitást küldetést nem kellene erőltetni. Még egy, gyakorlatilag azonnal teljesíthető küldetés: úgy időzíted az entitást, hogy az előző legyakása után rögtön csinálhasd a következőt. Az egyetlen érv mellette az lehet hogy aki nem maxolta ki az entitást az hadd tápoljon ezzel (a kábitós helyett...)
A másik a lépjen állatod 10 szintet. Ez eddig is az egyik legkönnyebb küldetés volt, ezért javasoltam én és mások is a kis nehezitést, a 12 szintlépést. Ezt itt többen lehurrogták, de a helyzet az, hogy a labor intelligencia szakértelmével (amit a levágásra szánt állatoknál természetesen folyamatosan pumpálok) és a palota +10 vezetőkészségével ez még könnyebb küldetés lett. Korábban ez azért volt visszafogva, mert a legtöbb küldetést nem volt értelme csinálni, nem volt mit pörgetni - de ez most még könnyebb lett, ami tovább erősiti ezt a küldetést. Ezért szerintem itt is maradni kéne az eredeti javaslatnál, a lépjen 12 szintet (és még igy is 1 gombnyomásos azonnal teljesithető küldetés marad tapasztalatom szerint).
Dátum: 2010.08.17. 12:48:20
Köszönöm a rengeteg hozzászólást és kommentet. Ami még függőben volt:
kiégett tőskövek: maradjunk akkor a 8-nál és megnézzük mennyire népszerű igy a küldi.
a kalandokat semmiképp sem csökkenteném 12-re, maradjunk 15-nél és meglátjuk mennyien csinálják így.
kábítás: ha úgy tűnik átestünk a ló túloldalára még mindig lehet könnyíteni.
60 kritikus ütés: elhangzottak itt prok és kontrák, számítások, és úgy tűnik, a 60 egész jó szám lesz. Ha kell módosítani, később még megtehetjük, egyenlőre marad így.
A doksit továbbitom programozásra Baratynak. Most elég sok dolog áll sorban, de azért reméljük minél hamarabb elkészül (pár nappal előtte igyekszem szólni a fórumon, amikor már látjuk, mikor lesz meg).
Jerikó: képleteim vannak, de statisztikáim nincsenek mindenről. A kritikus ütésről pedig te is pont annyit tudsz, mint én. Ráadásul a környezet - és a statisztikák is - drasztikusan módosulnak, amikor ez bekerül a játékba, és ezért emberek elkezdenek ráöltözni a kritikus ütésre amíg a küldetést csinálják.
Az erő bónusza egy 1-től az erő nagyságáig terjedő véletlen dobás értéke, melynek értéke 50. szinttől egy korrekciós szorzóval módosul.
arra lennék én kíváncsi, hogy ez valóban így van-e. Ha van forrás annak örülnék, vagy Miklós megerősíthetné a fórumon.
Nem ez a képlet. A pontos képletet nem fogom elmondani, max. ha leitattok...
Dátum: 2010.08.17. 12:33:30
A szövetségi oldalon az épületeket szétbontottuk 2 fülre, az egyekre kerültek a kész épületek, a másikra a még építés alatt állók. Így remélhetőleg az egész átláthatóbb lesz és kevesebbet kell scrollozni
Dátum: 2010.08.16. 21:35:20
Idézet: Jeriko - 2010.08.16. 17:19:14 A problémát ott kell megoldani, hogy legyen erős gazdaságunk.
Szerintem a 2 dolog összefügg. Az, hogy egy gazdaság mennyire erős, fordítottan arányos azzal, hogy az ország és a benne lévő emberek mennyi hitelt vesznek fel. A gazdag emberek többsége nem azért lett gazdag, mert ész nélkül vett fel hiteleket, épp ellenkezőleg, mert jól tudott bánni a pénzzel. A devizahitelezés nem azért született meg, mert az egy jó dolog az embereknek, hanem azért, mert a bankok kapzsik voltak, sokkal több hitelt akartak kihelyezni, mint amennyit betétben kaptak (ami nem csoda, ha az embereket nem a takarékoskodásra, hanem a hitelfelvételre nevelték), ezért vicces módon ők is hitelt vettek fel (devizában) hogy azt továbbkölcsönözhessék.
Ha a devizahitelről leszoknak az emberek, az azt fogja jelenteni, hogy a bankok vagy kevesebb hitelt tudnak kihelyezni (tehát nem fognak kimagaslóan kockázatos hiteleket kirakni, mondván hogy a fele bebukik de a másik fele behozza az árát), vagy több betétet kell gyűjteniük (azaz kénytelenek lesznek segiteni az emberek ránevelését a takarékoskodásra). Mindkettő jó dolog, és hosszútávon a gazdaság erősödéséhez fog vezetni. A bankok profitja csökkenni fog, de még így is épp elég magas lesz.
Dátum: 2010.08.16. 21:20:40
köszi, igen, láttam, valami beragadt. szerencsére épp gép előtt voltam, újra tudtam inditani, most úgy tünik minden ok. elnézést kérünk a problémáért.
Dátum: 2010.08.16. 14:58:12
Idézet: AranyAlma - 2010.08.11. 11:02:38 a magánszemélyeknek nyújtott devizaalapú hitelek ingatlanjelzáloggal való biztosításának a tiltása határon átnyúló hatással jár, így ütközhet az EU-ról szóló szerződés és az EU működéséről szóló szerződés egységes keretbe foglalt változatának 63. cikkével, amely úgy rendelkezik, hogy tilos a tagállamok, valamint a tagállamok és harmadik országok közötti tőkemozgásra és fizetési műveletekre vonatkozó minden korlátozás.
Igen, a fenti idézet pontosan alátámasztja, hogy mennyire hantázik az EU, és mennyire nincs igaza. Sehol senki sem akar tiltani vagy korlátozni tőkemozgást. "Tőkemozgás" akkor történik, amikor már nem fizettem a hitelt, és ennek fejében a jelzálog segítségével lenyúlják a házamat. De amikor a szerződést írjuk, akkor az már hadd legyen korlátozva, hogy a ruletthez a zsetont miért vásárolom... A törvények szerint nem ajánlhatom fel biztosítékként a saját életemet vagy a családtagjaimét, nem vállalhatok életre szóló adósrabszolgaságot, és nem teremthetem elő a pénzt bűncselekményből. Erre a listára odafér talán a lakásom is... A banknak még számos egyéb lehetősége van, pl. Forintban ad kölcsönt, vagy másféle biztosítékot kér. A törvényi szabályozás mindössze "motiválja őket" hogy kevésbé nyírják ki az ország gazdaságát azáltal, hogy embereket pénzügyi csődbe hajszolnak. Tény persze, hogy a bankok profitja ezáltal csökken, hiszen a legnagyobb extra profitot úgy lehet elérni, hogyha valakit egy olyan pénzügyi konstrukciióba hajszolsz, amit nem tud átlátni, és az ingatlan pedig az egyik leguniverzálisabb érték, főleg, ha töredékáron jutsz hozzá.
Egyébként pedig, sokkal jobb, ha a törvény alaposabban szabályozza a hitelfelvétel kereteit, mintha mindent szabad a kapitalizmus profitorientált szelleme szerint, aztán a földönfutóvá vált emberek szociális támogatását a mi adóforintjainkból kell megoldani.
Dátum: 2010.08.13. 11:01:53
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 15:10:53 2/ az allat szintlepos azoknak akik nem tomik a forgotoket sulyos oskovekert +TP cuccal most is rohadt nehez, 15 szintlepessel a gyakorlatilag leheteten kategoria lesz.
Ja igen a 2 entitast sokallom, miutan a tobbseg mar elerte a korlatot, tehat az amugy is eroteljesen visszavett fejlodesi utemmel (10-15 naponta 1 szintlepes) ezt a kuldit 2 szintenkent tudna megoldani egyszer.
Az állat szintlépős küldit hagyjuk ahogy volt, láthatóan mindenki ezen a véleményen van hogy jó igy.
Az entitásról, az ölj 1 entitást túl egyszerű lenne. Aki kimaxolta, az nem fogja tudni csinálni, majd csinál más küldetést, ez csak a lehetőségek számát bővíti.
kalandok: sok, inkabb 12-t javasolnek, sokszor nehezen jon ossze egyszerre 10 olyan kaland ami mind teljesitheto. es meg igy is kellene utana vadaszni/portyazni a maradekert
Az első 10 kalandot úgy gyűjtöd össze, hogy más küldetést csinálhatsz közben, tehát csak a maradék 5 kaland összeszedésére kell vadászatot költeni. Ahogy Jerikó is írta, ez 83 VD - a leggyorsabban összejövő VD-s küldetés még így is. Ráadásul, kövezzetek meg, de én a 20 kalandos ismételhető küldit is meg szoktam csinálni
Lehetne persze úgy is, mint a térkapunál, hogy amikor összegyűlik a 10 kalandod, akkor azonnal megcsinálod és leadod. Azonban a térkapu és a sajtolós már épp elég ilyen küldetésnek, aminek a teljesítése nem kerül effektíve küldetésidőbe, több ilyet nem akarunk, ezért nem lesz 1 entitásos küldi se.
Veszíts el 30 (40?) portyát!
Win-win szitu jön ki a farmütésből, a farmok erősödnek, az erőseknél meg nincs olyan isten, hogy ezzel égessék a pp-jeiket. Nyaralás alatti küldetésnek is ideális
Érdekes és kreatív ötlet, de az erőforrás befektetése nélküli semmittevést nem akarjuk LE-vel díjazni.
Idézet: Butchman - 2010.08.12. 16:25:56 És persze mégvalami. Remélhetőleg a bénítás nehezítése mellett a KH még kap plusz 40% bénításelhárítást is.
Ellenkezőleg... természetesen, ezzel egyidejűleg a KH bénitás elháritása csökkenni fog.
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:14:54 Na valahogy így kellene átszámolni a küldetéseket.
Épp ezért raktam fel ezt a topikot, hogy ebben segítsetek!
Idézet: Jeriko - 2010.08.12. 17:25:31 (Csak egy tipp: küldetés szempontjából akkor számít csak a csata, ha a te szinted és az áldozat szintjének különbsége X)
Ez egy élő probléma, de ez a javaslat nem megoldás, mivel erősen nehezítené a küldetéseket. Ráadásul, az éremnek két oldala van, pont azért lehet annyi szint távolságra támadni, amennyire, hogy legyen elég ellenfél.
Idézet: Wuher - 2010.08.12. 17:31:08 A ket kritikusos kuldinek aranyban kellene lennie egymassal. Ha varazslatbol eleg a 15 akkor nem fair sima kritbol a 60 , a legtobb csataban csak 2,5-3x lehet eltalalni az ellenfelet eros tulzas a 4x-es kulonbseg, szerintem boven eleg lenne a 3x-os is (45) vagy maradjon a 20 varazslat krit.
A varázslatnál ugyanúgy előfordulhat, hogy "nem találsz"... Ha a számokat valaki tudományos alapon pontosítani tudja (nem így, érzésből!) kérem tegye meg! A 15 kritikus varázslatból lehet kiindulni. Birka írta, hogy ne a kritikusok számát nézzük, hanem a kritikusos csatákét azért, hogy ne erősitsük a szívósság övét. Ezzel annyi gondom van, hogy elvész a küldetés szelleme, tökmind1, hogy mekkora kritikusom van, ha már egyszer vhogy bejön a csatában, ugyanannyit kapok, mintha minden körben elő tudom idézni.
Idézet: Cavalorn - 2010.08.12. 21:10:49 A 40 kihívás nekem nagyon tetszik, nem is értem hogy még miért nincs bent hasonló.
Ilyen sajnos nem is lesz, nincs szükség egy jelentős, Tp nélküli LE forrásra.
viszont 40 is elég sztem a hatás eléréséhez8krit vari gyengítás és krit ütés mellett), ne szivassuk meg azokat akik nemrég szedték össze pl a kraussost.
Ennyit lehet alkudni, legyen akkor 40
Idézet: LanMaffia - 2010.08.13. 01:16:25 Hogy ez miért így néz ki nem tudom... újraírtam, kitöröltem és csak egy "*"-ot hagytam, semmi nem használt...
Mert az előző postban volt a hibás quote, javitottam.
Idézet: Jeriko - 2010.08.13. 09:10:39 Egyébként több mint egy éve írtam ide a fórumra egy rendkívül egyszerű módszert, amit ha alkalmaz a játékvezetés, már rég ki lennének egyensúlyozva a küldetések, és még csak gondolkozni sem kell hozzá, hogy hasonlítsuk össze a küldetéseket. Egyszerűen számolni kell, melyik küldetést hányszor csinálják meg egy hónap alatt. Amelyiket átlag feletti számszor, azt nehezíteni kell, az átlag alattiakat meg könnyíteni - ezt havonta figyelve már rég egyensúlyban lennének, a számolást megcsinálni meg max. 1 óra programozás.
Az elmélet szép, de a gyakorlatban nem működne. A játékosok megőrülnének, ha a küldetések folyamatosan, állandóan változnának.
Tehát akkor nyitó posthoz képest:
állat szintlépés marad 10.
kábítós küldi 40.
kritikussal kapcsolatban ha vki pontosítani tud levezetéssel, várom.
kiégett őskősön még könnyíthetünk 7 vagy 8?
Dátum: 2010.08.12. 15:03:05
Az ismételhető küldetések közötti egyensúlyhiány gyakori téma, régóta akartunk vele foglalkozni, de sajnos csak most jutott rá idő. A küldetések nagy részét könnyitenénk. A küldetések a következőképp változnának (többek javaslatainak összesítése alapján):
Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!
- Ezt a küldetést töröljük a listából.
Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.
Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
- könyités: 15 kisebb szörny.
Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
- marad.
Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.
Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
- marad.
Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!
- könnyités: 7 tárgy (ez kb. a 25 térkapus ellenfél megfelelője)
Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő
Sebezz 20-szor kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
- könnyítés: 15 alkalommal
Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal
Új ismételhető küldetések:
Győzz le két entitást!
Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!
Dátum: 2010.08.11. 15:06:09
A V5-ön a később induló játékosok bónuszt kapnak a vadászatkor a LE-re és TP-re (inspirátor effekt). Ezt a képletet kicsit módosítottuk, hogy a kapott bónusz eloszlása egyenletesebb legyen, illetve kiegészítettük azzal, hogy a bónusz a lélekenergia sajtoláskor is jár. A mostani, véglegesített rendszerben a késéssel induló játékos lemaradásának 75%-kát be tudja hozni belátható időn belül. Tehát ha valaki pl. 4 hónap késéssel indul, akkor kb. fél évig kap egy fokozatosan csökkenő bónuszt, amellyel összességében plusz 3 hónapnyi LE-t és TP-t szerez.
Dátum: 2010.08.11. 14:14:32
Idézet: Endyr - 2010.08.10. 17:20:30 igy elsore nekem nagyon az jon le, h a 20-30-50 milliot rabolt pok karik beverik mindenki avatarjat. vagy rosszul latom?
Nem jól látod. A pókok taktikájának a lényege, hogy nem lépnek szintet, vagy csak nagyon lassan. A saját szintjükhöz képest valóban erősek, de ha ugyanennyi játékidő alatt rendesen fejlődtek volna, akkor könnyen lehet, hogy összességében több LE-t tudtak volna szerezni. Ahogy írtam, a karakterekben levő LE-t nem a szintjükhöz fogjuk viszonyítani - ez épp a pókok vagy VFesek miatt nem lenne korrekt - hanem a játékidejükhöz!
Idézet: Darah - 2010.08.10. 17:29:32 És a támadhatósági ÉP % úgy fog működni, mintha mindkét karakter 50-es lenne?
Két irányba fog a dolog működni, azaz az ötvenes is létrehozhatja a saját 80-as szintű avatarját?
Edit:
Illetve ahogy Panna írja, a nagyobbat lekonvertálják a kisebbhez?
A tárgyak leképezéséről, a pontos algoritmus még nincs meg, de a lényeg, hogy ha van egy 100-as szintű tárgyad, ami ad +50 IQ-t és +25 védekezést, akkor annak az 50-es verziója ad mondjuk +25 IQ-t és +12 védekezést (a leképezés nem lineáris lesz, de valahogy igy kell elképzelni).
Igen, a támadhatóság 15% lesz. Mindig a nagyobbat konvertáljuk a kisebbhez.
Idézet: WillChi - 2010.08.10. 17:47:10 És mi van akkor, ha én egyáltalán nem akarok avatárt?
Ezt megteheted, a speciális portyában nem kötelező a részvétel, mint ahogy a játékos eseményben sem. A szövetségi háborúkról, ez a szövetség döntése lesz, hogy milyen háborút akar. Ha te nem akarsz benne részt venni, a szokásos eszközök megvannak (katakomba, kilépsz).
Idézet: Cavalorn - 2010.08.10. 17:57:42
-Ez a TP tömés kánaánja (nem a pókokról beszélek, hanem a top X karakterről, akiknek jól jön a TP...)
-Én személy szerint nem örülnék neki ha az egész szerver elérné a farmokat (meg valszeg a farmok sem...)
Ahogy írtam, avatáros csata akkor lenne, ha azt mindkét fél akarná. Ha a farm, pók, akárki nem akarja, hogy avatárja legyen, akkor nem lesz.
Idézet: LanMaffia - 2010.08.10. 18:10:17 Most akkor aki nyer elveszi az eredeti tulaj LÉjét? Ezek is csak 15% felett üthetnek? Érvényesek rájuk a karakter ill. szövetségbónuszok? Ha igen akkor milyen mennyiségben? Állata is lesz az avatárnak? Ha igen akkor mennyi? Az avatárra csak támadni lehet vagy kihívni is szabad?
Pontosan az ilyen kérdések felvetése miatt nyitottam ezt a fórumot, köszönöm!
- Igen, első tervek szerint lenne LE nyerés/vesztés (bár valószinűleg csak erősen szabályozott keretek között, mert itt hatványozottan többfajta visszaélésra van lehetőség).
- A szövetségbónuszokra most sincs korlát, egy 30. szintű karakter ugyanúgy élvezheti a 25-ös gyakorlóteret mint a 100. szintű. Mivel az avatároknál lesz egy minimum szint, atól azért nem kell félni hogy az 1. szintű karaktereket verik a 100-asok a 25-ös gyakorlótérrel.
- Állatok lesznek, ezek szintjét ugyanolyan mértékben leosztjuk, mint a karakterét, és a felszerelések is le lesznek konvertálva. A szakértelmeknél érdekes kérdés lehet, hogy azokat hogyan módositsuk. Egy korlátozott szakértelemnél, mint pl. a hordázás, simán lehet, hogy már 40. szinten is ki volt maxolva a karakternek. Az állatok témája megér egy külön misét mindenképpen, ezt a részét még nem gondoltam végig teljes alapossággal, szívesen látok javaslatokat.
Idézet: Birka - 2010.08.10. 18:13:54 Lefordítom magyarra:
Miklós szeretne betenni egy újabb PvE elemet, mely PP-t eszik, és értelmet ad a portyának, esetleg háborúban is adna egy alternatívát.
Fordítási hiba, ez erőteljesen PVP elem szándékszik lenni...
Idézet: WillChi - 2010.08.10. 19:25:47 Nekem az az igazi problémám, hogy már így is sok idő megy el a játékra, és még figyeljek 'ötvenfelé'? Na, erre nekem semmi szükségem!
Őszintén remélem, hogy ez semmiféle plusz figyelmet nem fog igényelni... Ha portyázol, és nem találsz elég ellenfelet, akkor megpróbálkozhatsz az avatáros portyával is, ugyanúgy egy gombnyomás, mint a normál portya. Az avatárodat nem te fejleszted, a gép számitja mindig az aktuális karaktered alapján. A 15%-kos problémáról, ez egy újabb érv arra, hogy az avatáros csatánál a LE szerzés csakis szigorúan szabályozott keretek között menjen.
Még egyszer hozzáteszem: egyenlőre csak beszélgetünk egy lehetséges fejlesztésről, még nincs kőbe vésve, hogy lesz is ebből valami, és nem is lesz, amíg nem alakul ki egy olyan javaslatcsomag, ami a nagy többségnek tetszik. Remélem a fenti válaszok közelebb hozták a megvilágosodást, én is kaptam némi gondolkodnivalót, ami alapján készíthetek egy újabb, részletesebb verziót a javaslattervből.
Dátum: 2010.08.10. 16:54:58
Ez gyakorlatilag egy algoritmus, ami egy karakternek egy tetszőleges szintű avatárját képes létrehozni. Pl. van egy 90. szintű karaktered, meg tudjuk határozni ennek a 80., 50. vagy akár 30. szintű avatárját.
Mire lenne ez jó?
1. Lehetne egy speciális portyázás, ahol a karakterek avatárjai mérkőznének. Így gyakorlatilag bárki bárkivel harcolhatna, nem lenne ellenfél hiány. Az állatok ugyanúgy fejlődnének, a győztes kapna TP-t (úgy, mintha egy, a szintjének megfelelő ellenféllel harcolt volna). LE szerzés: a szerzett LE-t egy táblázat szerint konvertálnánk, hogy a nyeremény a szinthez képest reális maradjon. A lélekszívással elég sok probléma lenne, ezért az valószínűleg ilyen csatákban nem működne.
2. A háborúk során választható lenne, hogy a karakterek avatárjai csatázzanak. Így minden tag harcolhatna mindegyikkel, sokkal érdekesebbek lennének a háborúk, és több taktikázási lehetőség lenne. Az ilyen háborúkért lehetne valamilyen extra jutalmat is szerezni.
3. Játékos esemény során a küzdelem sokkal kiegyensúlyozottabb lenne, ha az avatárok mérkőznének egymással.
Hogyan működne az algoritmus?
Vesszük az összes karakter adatát, és ezt kiegészítjük a játék kezdete óta minden hónapban készített teljes adatbázis mentésekkel. Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Amikor egy avatárt kreálunk, mindig ehhez a képlethez viszonyítunk. Ha a karakter az átlaghoz képest erősebb, akkor az avatárja is az lesz. Ha gyengébb, az avatár is az lesz. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb. A tulajdonságok, szakértelmek kiszámítása az eredeti karakter alapján történik. Tehát ha valaki elsősorban IQ-ra gyúrt, akkor az avatárja is - arányosan - erre lesz kiélezve. Az avatárok az egyszerűség kedvéért fiktív tárgyakat kapnak, amelyek a meglévő tárgyainak arányosan leképezett verziói.
A harc során ha pl. egy 80. és egy 50. szintű karakter harcol, akkor mindkét karakter 50. szintre ill. annak közelébe konvertálnánk. Az 50. szintű karakterből csinálnánk egy 50. szintű avatárt (ami, ha jó az algoritmus, az eredeti karakterre fog nagy mértékben hasonlítani). A rendszernek lenne egy minimum szintje, hiszen 1. szintű karakterből még nem lehet normálisan számolni semmit.
Mi biztosítja, hogy a rendszer korrekt?
Ez egy elég összetett fejlesztés, ezért szeretnénk egy alaposabb tesztelést. A rendszer beélesítése előtt mindenkinek lenne lehetősége egy gombnyomással ellenőrizni a saját avatárját, és jelezhetné, ha úgy gondolja, valami nem stimmel.
Mikorra készül ez el?
Először is beszélünk erről itt a fórumon, mindenki elmondja a véleményét, tetszik, nem tetszik stb. Összegyűjtjük az adatokat, megcsináljuk a statisztikát, kitaláljuk a képletet, készül egy fejlesztői dokumentáció a ti javaslataitok figyelembevételével, és utána mehet a programozás. Hogy ez összesen mennyi idő, nem tudom, de ha a többségnek egyáltalán tetszik az ötlet, akkor ezt legkésőbb 2 hónapon belül be tudjuk izzítani, és talán a VU találkozó előtt még az erre alapuló újabb esemény is elkészül.
Dátum: 2010.08.10. 14:19:55
Idézet: Meggy - 2010.08.10. 12:07:12 Gabor525, v1, adatlap
Módositottam és tiltottam, de az ilyet légyszi a banned kukac vegzetur pont hu email cimre. Köszi!
Dátum: 2010.08.10. 14:04:09
Az alapvető gond a CHF és egyéb deviza alapú hitelekkel az, hogy itt az ügyfél nemcsak egy hitelt vesz fel, hanem egyúttal egy igen kockázatos, határidős ügyletbe is bonyolódik, és ez a legtöbb ember számára nem nyilvánvaló. A legtöbb ember nem egy pénzügyi zseni, amikor azt mondják neki, hogy a havi törlesztőrészlet 50e Ft, de ez a CHF/HUF árfolyammal együtt változni fog, ennek minden következményét már nem tudják felfogni. Nagyon pozitív kezdeményezésnek tartom a kormány részéről, hogy a devizaalapú hitelnél titlja a lakásra tett jelzálogot. Nem a devizaalapú hitelezést tiltja! Arról van csak szó, hogyha valakit "behúznak a csőbe", és rádumálnak, hogy rulettezzen, kaszinózzon egy kicsit, akkor az állam nem engedi, hogy az illető erre a házát és az életét feltegye -> ergo a kockázat egy részét vállalja szépen a bank. Ez nem tetszik az Európai Uniónak? Tehát nem tetszik neki, hogy egy állam a polgárait védi a bankokkal szemben? Na ez viszont gáz, és sokat elárul abból, hogy mi a gond az EU-val.
Dátum: 2010.08.10. 13:53:38
Egy adot topickban bárki leírhatja a véleményét a témával kapcsolatban, ez politika topic, tehát írhatsz a politikáról. De a játékon belül vagy az aláírásodban a politikai kampányolás nem szívesen látott vendég.