Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ashcroftt

Oldal: 12
Dátum: 2009.03.17. 13:08:39
Csak egy apró ötlet, szerintem sokaknak segítene, és nagyban egyszerüsítené a portyázást.

Ha már úgyis ki lehet számolni, h. adott alap+aktuális szintű állat mekkora elnyelést ad, nem lenne korrektebb, ha a karakterlapon a szumma elnyelés látszódna?
Valamint szintén fel lehetne tüntetni ugyanott, h. a karakter mennyi tulajdonságösszeg plusszal rendelkezik a tárgyaiból, medálokból, stb.

Ezek már most is leolvashatóak minden karakterlapról, nem rejtett infó egyik sem, csak nagyon sok számolgatást igényelnek. tegyük egyszerübbé a portyázók dolgát!
Dátum: 2009.03.17. 13:02:45
Csak nekem tűnik elsőre iszonyatosan időigényesnek az új 94. (Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!) küldi? Kb. tizenkét szintnyi térkapuzásból - úgy, hogy legfeljebb 4-5 pontot nem használtam el - sikerült eddig nyamvadt 8 tárgyat összeszednem. Ezt a küldit meddig csinálom majd, 15 szintnek megfelelő időig? Az még barátok közt is majdnem 2 hónap, ha nem szivat a random...

A nagyon magas szerencse segít majd ebben?
Dátum: 2009.03.10. 18:41:50
Kivégzés szerintem sokkal hasznosabb lenne, ha max ÉP százalékára vonatkozna. Tegyük fel, h. minden kivégzésszint után a max.ÉP 0.2% - 0.4%-ánál végezném ki az ellenfelet. 20+20-as kivégzéssel ez 8-16%-ot, 40+40-nél 16-32%-ot jelentene, és ha 80-ban maximálnánk a dolgot, akkor nem lennének extrém sok ÉP-nél kivégzések, de ha valaki kimaxolja, mégis korrekt előnyt adna.
Egészségtől, szinttől függetlenül működő szaki lenne így, igaz, alacsonyabb szinten a mostaninál kevésbé lenne hasznos.
Dátum: 2009.03.10. 18:08:46
Ha munkát vállal valaki az aukciósházban CSP-ért, az azonnal adja majd a dukátot, vagy adott ideig valóban elmegy majd dolgozni a kari (mint ahogy a vadászatnál is van)?
Dátum: 2009.03.07. 10:41:10
Amilyen ritkán idomít új állatot az ember, annyiszor azért el lehet viselni azt, h. félóránként rá kell nézni. Mivel az idomítás amúgy csak egy url meghívása (...index.php?m=allatok&allat=(állatod száma)&tev=idomitas), biztos vagyok benne, h. van aki ír rá egy egyszerű botot/scriptet. Ha randomgenerált időközönként lép be, nem hiszem, h. bárhogy észlelhető lenne. Persze ezt tiltja a szabályzat, de amennyi építőrabszolga rohangál mindenfelé, nem hiszem, h. pont ezt ne csinálná valaki.
Dátum: 2009.03.02. 10:03:26
Szerintem megoldás lehetne más is, nem kell feltétlenül szakértelem.
Pl. lenne portyabeállításoknál egy kapituláció gomb, amit ha benyomsz, akkor min.24 órán át minden olyan portyában, ahol többet sebződnél, mint max. ÉP-d adott %-a, automatikusan kapitulálsz. Ilyenkor senki nem sérülne, de az ellen pl. 1.5*ös LÉ-t visz, és akár lehetne az is, h. egy kissebb fix összegnyi LÉ-t minuszba is elvihet tőled.

Így van hátránya is annak, ha kevesebbet akarsz sebződni, mégis megoldja az olyan problémákat, mint mikor epikusoznál, de óránként csapnak beléd 7-800-akat...

Mondjuk rabszolgázás szempontjából lehet rossz ötlet lenne, mert LÉ rabszolgától így még többet lehetne elhozni, és még csak le sem sérül.
Dátum: 2009.02.24. 08:57:03
Ezt ma kaptam:

A Harry Potter hatosnak mi a címe?
Harry Potter és a félvérharceg
Harry Potter és a börtön fogjai
Harry Potter és az ufok támadása
Harry Potter és a tűz serlege

Már maga a kérdésfeltevés sem egyértelmű, és több durva helyesírási hiba is van benne, többekközt a jó válaszban is.
Dátum: 2009.02.07. 07:50:08
Még mindíg lehet találkozni olyan kérdéssel, ami két szin keverésére kérdez rá, de nem írja, hogy aditív, vagy szubtratív keverésről van-e szó.
Dátum: 2009.02.07. 07:36:49
Köszönöm a válaszokat, akkor türelmesebb leszek.
Dátum: 2009.02.07. 00:45:58
Csak egy gyors kérdés: térkapus relikviákból van korlát, hogy hány db. lehet egyszerre a karakternél, illetve, h. nem esik, ha már rendelkezel vele? Vagy csak nekem ment olyan furán, h. első két térkapuzás=gyűrű+nyaklánc, aztán 30 kapuzás alatt semmi?
Dátum: 2009.02.06. 23:12:53
Néhány fejlesztési javaslat, hátha alapon. Nem mind saját ötlet, de úgy érzem mind tovább javítana a játékélményen:

Kényelmi funkciók:

- Portyázásnál ne tünjenek el az opciók/számlálók, ha nincs Ép/pihen/vadászik a kari. Jó lenne mindíg látni, meddig kapunk még minuszokat, valamint ha esetleg háborús ellenfelek üthetőek, akkor szivesen kijönne érte az ember vadászatból/pihiből.
- Állatnál a tooltip mindíg írja ki, mennyibe kerülne max. morálra etetni az állatot. A nincs elég LÉ-d hozzá nem túl informatív.
- A szövetségi adatlap változtatásánál jól jönne egy előnézet funkció. Az ascii rajzok javítgatásához ne kelljen mindíg megszavaztatni/kikuncsorogni az öt szavazatot.
- Az állat neve/szintje kaphatna egy tooltipet, ami mutatja az elfogáskori/alapszintet, és az elnyelését. Jobban tervezhető lenne az állattartás, és ha az elnyelést portyacélponton is mutatná valahol (még ha csak kémkedés esetén is), még szebb lenne.
- Küldetéseknél legyen megtekinthető a másik két lehetőség is, miközben csináljuk az egyiket. Hadd ne kelljen mindíg a wikiből kivadászgatni, az aktív és a teljesített küldik közt elférne még 3 sor pl. Várakozó küldetések, 1. küldi, 2. küldi szerűen.
- Fertőzésnél kijelezhetné, mennyibe fog kerülni a következő szinten küzdeni ellene. Lustaság, hadd ne számolgasson mindíg az ember.
- Portyázás menüben checkbox, hogy csak a velünk háborúban levő szövetségekből keressen. Sokkal egyszerűbb lenne ezt beklikkelni, mint 5-6 szövit egyenként beírni, és 5-6 helyett csak 1 query, tehát a szerver-terheltséget is csökkentené.

Változtatás javaslatok:

- Specializáció-váltás 30 helyett 20 naponként. Még mindíg elég sok idő, de flexibilisebb. Nem áll meg az ember 10-15 pont fejlesztés után, mikor szinthez mérve túl gazdaságtalan lenne azt a tulajdonságot tolni.
- Tudatturbó használata maximális költségnyi VP alatt is, ha valós költség kevesebb lenne. Gondolom programozásával van a gond, úgy hallottam ez nem szándékos hiba.
- Toplistákban egy olyan checkbox bevezetése, ami az összes találatot leszűkíti a +/-4 szintű (elméletben üthető) karakterekre. Tudom, nem támogatjátok a toplistából portyázást, de a Portyamenü nagyon részrehajlóan szűr, és a -30-40%-os portyákra már nem talál reális célpontot, pedig toplistában mindíg akad még üthető kari.
- Kvízkérdés értékelésnél Rossz kérdés válasz esetén olyan opció, hogy "Túl triviális". Az olyasmi kérdések kiszürésére, mint hogy Melyik szám? Kifli, Zsömle, Három, Kenyér. Vagy ha az ilyenekre is lehet használni az azonnal törölni opciót, akkor a kvíz leírást kiegészíteni valami olyasmivel, h. "Ne tegyél fel teljesen triviális kérdéseket"
- Kvízkérdést utólag is lehessen rossznak értékelni, pl. "Jelentem ezt a kérdést" gomb, ami mondjuk 50 jelentés után admint hív. Egyes esetekben jól jönne, pl. az olyan kérdések kiszürésére, mint "Melyik ország nyerte 2008-ban a VB-t?" anélkül, h. sportág fel lenne tüntetve, vagy olyan kérdéseknél, ahol rossz válasz volt jónak jelölve, így tévesen értékeltük jónak.


Javaslatok új funkciókra:

Új épület - Varázsiskola: X. szintenként új funkciókat tenne elérhetővé, Y óránként használható varázslatok formájában, azonban az Y órás számláló az épülethez kötött, szintenként csökken, de minden használt funkció a közös számláló által szabályozott. Például 1. szintje követelmény lehetne egy későbbi építményhez, és minden második szinten adna egy 8 óránként (amit minden szintje 20 perccel csökkent) használható varázslatot, például:
A, Állaton gyógyíthatsz 2Ép/VP-ért, vagy feltámaszthatod (ha ájult volt) szint*20 VP-ért.
B, A max. VP-d 60%-áért X*10 percen át nem leszel látható a portyaablakban, de az aktiválástól kezdve X órán át nem vadászhatsz/portyázhatsz, és nem ihatsz varázsitalt.
C, Alakítsd át 2 VP-det 1 Ép-vé, vagy fordítva.
D, Egy térkapus relikviádat (epikusat nem feltétlenül) 10 kiégett őskő és tárgyszint*15 Vp-ért alakítsd át másik véletlenszerű térkapus relikviává (Az új tárgyszint az eredeti, az alatti, és afölötti kategóriákból is lehet. )

Bármilyen varázslat lehetne, ami ritkán használt, de nagyon kívánatos opciót jelentene, akár mindnél kiégett őskő költséggel, a túlzott használatot kiküszöbölendő.

Új épület - Taverna:
Minden szintje X%-al növeli a pihenésed hatékonyságát. Ha egyszerre legalább 48 órát (minden szint csökkenti kicsivel) pihentél a tavernában, akkor szint*1 órára megnő a szerencséd és a szerzett LE-d, TP-d valamennyivel.


Új szakértelmek:

Rejtőzködés: Minden szintje ad 1% esélyt rá, h. ha portyában támadni akarnak, akkor nem találnak meg. Ha sikeresen elrejtőztél, akkor viszont veszítesz 1 CSP-t és portya-pontot is, mert sokáig bújkáltál.
Megfélemlítés: Minden szintje ad 1% esélyt, hogy megfélemlíted az ellenfeledet (-valamennyi Támadás és sebzés), illetve állatát (nem harcol, morálja csökken 20%-al).
Alkímia: Minden X. szintje után képes vagy naponta egyszer egy gyógy- és/vagy varázsitalt főzni. A varázsital hatékonysága függhet a szakértelem szintjétől, és/vagy a taumaturgiától.
Tudatfókusz: Minden szintje X%-al növeli a fókuszkristályok adta bónuszokat.
Mestervadász: Minden szintje után X% esélyt kapsz, h. normál szörny helyett térkaput találsz. (+1 Térkapu-pont)
Lefegyverzés: Minden támadásod X% eséllyel lefegyverzi az ellenfelet, aki így a következő harci körében nem támadhat.

Új mechanizmus:

Páncéltörő/varázslattörő +X/Y: Harcban az ellenfeled elnyelése/varázslat-elnyelése X/Y-al csökken.
Varázsfegyver: Az általad okozott fizikai sebzés mágikusnak minősül (Fordítva pl. Valóvarázs elnevezéssel)
Anti-mágia X: A harcban minden varázslat X%-al drágább, és X%-ban nem jön létre (vagy X% eséllyel a harcban senki nem varázsolhat).
Ellenvarázslat (varázslat tárgy): Ha sikeres, ellenfeled varázslata nem jön létre. használata nagyon megterhelő, ezért harci körrel korábban leszel fáradt.

Csak pár ötlet, érdekelnének a vélemények, hogy mennyire használhatóak.

Utólag kicsit hosszúra sikeredett, elnézést a WoT miatt...
Dátum: 2009.02.06. 16:42:25
Igen kellemetlen hibával találkoztam ma: beléptem a térkapuba, és csata helyett csak egy sárga from_terkapu vagy form_terkapu stringet kaptam cserébe, és ugrott a térkapu pontom is, nem beszélve a LE/Tp-ről....
Kérlek nézzétek meg, nem szeretném, ha többször is ilyesmikkel kellene szembesülnöm, annyira azért nem kapok sűrűn térkapu pontokat.

Másik apró bug, ez inkább vicces, mint zavaró: tegnap az egyik befogott lényemen eltünt a kép és az ékezetes betük, az idomítási költség viszont felugrott 48700 LE-re Pár óráig volt csak így, aztán megjavult.
Dátum: 2009.01.02. 15:17:42
Idézet: Byzon - 2009.01.02. 13:57:02
Kincseskamra: 15. szintig növelhető, a Kennelnek is van több szintje. Részletesen itt nézz körül:

http://vegzetur.wikidot.com/epueletek

Sok sikert!


Tényleg, a szintek ott vannak, gondolom az építési költségek akkor olyanok, mint a többi épületnél. (5k - 20k - 55k, stb) Amikor megnéztem, még csak az építési költségeket kerestem, és az nem volt. Köszi, egyelőre számolok ezzel, aztán ha valaki meg tudja erősíteni, az azért írhatna!
Dátum: 2009.01.02. 13:31:59
Valaki meg tudná mondani az alábbi épületek építési költségét? Próbálok hosszútávú építési stratégiát megalkotni a szövi számára, de ehhez tudni kéne, pontosan mennyi lesz a végső költsége a dolgoknak.

Kincseskamra 1 (Ennek van több szintje?)
Pusztítás citadellája 1, 2, (5k és 20k, mint a többi épületnél, vagy több?)
Kennel 1 (Ennek van több szintje?)
Dátum: 2008.12.26. 13:45:41
Valaki nem tudná megmondani, mennyibe kerül az Aurapajzs 1. - 4. szintig való felhúzása? A wikiben nem találtam adatot.
Oldal: 12