Dátum: 2010.01.16. 07:39:49
Idézet: Eardog - 2010.01.15. 22:33:11 Nekromata is tetszett, bár a csontvázak szart se értek késöbb
a nekró az a karakter, aki cucc nélkül a csontvázaival (+amp. dmg) mindent megöl hell fokozaton is. más kérdés, hogy nem túl izgalmas
Dátum: 2010.01.15. 06:15:58
Inkább azt kellene megoldani, hogy aki huzamosabb ideig nem lép be a játékba, azt a rendszer automatikusan hibernálja, beteszi katakombába. Alacsonyabb szinteken sok az ilyen halott karakter.
Dátum: 2010.01.13. 18:33:51
Idézet: S0laris - 2010.01.13. 18:28:49 Nem akarok semmilyen D2 fan lelkébe belegázolni, de véleményem szerint Morrowind volt minden idők legjobb kaland/RPG játéka.
azért a dió meg a Morrowind két külön kategória, és mindegyik a maga kategóriájának a királya
valahol van a neten egy videó, ahol a srác 14 perc alatt akasztja ki a Morrowindet
Dátum: 2010.01.13. 14:50:38
nem bujkálok én, VU-t még a V2n tolom egy 35. szintű arccal, de sajnos egyre unalmasabb ott is (sok az inaktív karakter, valami kényszer katakombába kellene őket tenni a játékvezetésnek, vagy nem is tudom). a D2-t néha elővesszük a haverral. nagyon jó pont a PTRen, hogy a tulajdonságokat meg a skillpontokat újra el lehet osztani. talán ha élesbe megy az 1.13, vagy ha valaha is kijön a D3 ...
sajnos rossz hír viszont, hogy a Star Wars: The Old Republic csak 2011ben jön
Dátum: 2010.01.13. 09:36:40
Idézet: Eliteninja - 2010.01.05. 22:50:39 Én pvp fan vagyok. A rekord az 9 óra latt egy lvl 86os bone nec volt neten
nem tudom, hogy ez szégyen vagy dicsőség
de azt hiszem kicsit mindkettő
hát ez inkább szégyen Bneten
gyorsan áthúznak hell Diabloig, ott meg öröm nézni ahogy léped a szinteket
nekem is volt pár kedvenc karakterem, de talán a smiter volt a legjobb. ÜberTristramban illetve ÜberDiablo ellen nemhogy ő, de még az Act2es kísérője sem halt meg soha
WW barbár, 47ks lightningos sorci, 16ks hammerdin ... á, régi szép idők. bár most az 1.13as patch megy a PTRen, a D3 nem tudom mikor jön majd ki
Dátum: 2010.01.05. 14:53:12
Nyugi, engem is lepontoztak. Pedig csak azt akartam bizonyítani, hogy egy vadászós, IQ+Taura gyúró karakterrel is lehet bajnokit nyerni a "pókövezetben".
Ha még azt is hozzátenném, hogy 20as erővel és 20as támadással lettem bajnok
egyébként grat mindenkinek
Dátum: 2010.01.05. 14:10:02
na, V2n sikerült egy vadászós karakterrel elnyernem a bajnoki címet
Dátum: 2009.11.24. 20:23:44
ja, szokása
anno huszonikszedik szinten összehozott egy bajnokit (amit sikeresen eladott, úgyhogy igaz sem volt talán), azóta hiába a több milliós szerzett LE előny, nem megy neki
pedig mikor Sy Web abbahagyta a komoly játékot, McPaul meg beleszaladt Zarknodba, Wart volt a legkeményebb ellenfél. aztán idővel mindenki elkopott
na legjobbakat
Dátum: 2009.11.24. 15:16:58
bump
azért a "vegyes" gondolatok közül csak tetszik valami remélem
Dátum: 2009.11.22. 07:41:27
Idézet: Krob - 2009.11.21. 22:27:12 Miért nem az elköltött, vagy megszerzett LE-mennyiség alapján sorolják be a karaktert szintekbe? Nem a tp-vel kéne bohóckodni... Így kvázi minden szinten azonos LE-felhasználású egyének lennének és az erejük mértéke egyedül attól függne, hogy mire költötték azt a bizonyost...
Hi, ezt mondtam én is
Csak nem lenne szerencsés a meglévő világokra ezt bevezetni. Képzeld el, hogy kiszámolja a rendszer, mennyi LEt költöttek a karakterek magukra és ez alapján lenne rangsorolva a mezőny. A pókok meg VFesek hirtelen ugranának jó pár szintet, a TOP meg esne ugyanannyit. Ez nem megoldás (bár mindenki kapna új kihívásokat az biztos), meg lassan szerintem már mindenkinek elege van, hogy állandóan módosul a játék feltételrendszere. A teszt világok ebben a fizetős open bétában így sikerültek, egy új világot kellene már korrekten összekalapálni a Beholdernek az egy éves tapasztalatok alapján. Itt a mezőny sosem fog összerázódni, aki nem akar szintet lépni az egyszerűen nem fog.
Dátum: 2009.11.20. 11:22:07
Lassan véget érhetne már a Végzetúr fizetős Open Beta tesztje.
Az eltelt idő alatt előjött számos probléma, amit ugye egyből meg "kellett" változtatni (tegyük hozzá, hogy nagy részüket előre nem lehetett látni). A hiba viszont a rendszerben van szerintem, a játékosok nagyon "elnyúlnak" szintben és erősségben, így a különböző fejlesztések és változtatások eltérő mértékben nyerik el tetszésüket. A Beholder meg próbálja megtartani az üzletét a toldozgatásokkal, javítgatásokkal, de sosem lesz az igazi. Mindenki mindig sír valamiért, olyan nincs, hogy mindenkinek jó legyen egy változtatás, ezért is nagyon nehéz a dolga a JV-nek.
Ebből kifolyólag szerintem hiba lenne ismét belenyúlni a rendszerbe a meglévő világokon. Főleg a VF esetében, mikor mindenkinek aki akarta adott volt a lehetőség, hogy kifejlessze.
Egy új világot kellene inkább felvállalni a Beholdernek, egy más alapokra helyezett fejlődési rendszerrel. Mert a maga nemében a játék páratlan, hatalmas lehetőségek vannak benne, csak így ebben a formában szét fog esni egy idő után. A főprobléma (sok egyéb más mellett) meglátásom szerint abból adódik, hogy nem erősség (szerzett, költött LE, stb.) szerint lépik a szinteket a karakterek, hanem a TP alapján. Így mindig lesznek durván erős karakterek, akik összecsomagolják a környezetüket, meg olyanok, akiket folyton farmolnak.
Dátum: 2009.11.19. 07:18:47
Hi!
Valamelyik fórumon olvastam egy hozzászólást, már nem tudom kitől. Lényege az volt, hogy ne legyen TP, hanem a karakterre fordított LE határozná meg a karakter szintjét.
Ezt kifejezetten érdekes ötletnek tartom, amit talán érdemes lenne továbbgondolni. Így a szinteken kb egyforma erősségű karakterek lehetnének, az határozná meg elsősorban az erősorrendet, hogy ki hogyan hasznosítja az adott LE mennyiséget, miket növel. Így a pók, bajnoki, VFes "probléma" megoldva, illetve a TP módosító szakértelmek is mennének a kukába. Aki erős és jól játszik, annak lesz lehetősége a csúcson lenni hozzá hasonló arcokkal, aki meg lassabban, de magabiztosabban óhajt haladni, számára is van alternatíva. A szintlépéseket viszont jól be kell lőni már az elején, illetve a %os tárgyakat (triász, zafír stb.) is. (Számítson a nyers LE amit költenél %os tárgyak nélkül? Vagy vegyük is ki őket?)
még pár vegyes gondolat a fentitől függetlenül:
- manakonstrukció hatásfokának csökkentése
- építőrabszolgázás kiküszöbölése (mindenki csak olyan mértékben használhasson épületet, amennyit épített)
- szintnek (+kereskedelemnek) megfelelő epikus tárgyat viselhet csak a karakter (relikvia kivétel)
- random szerepének JELENTŐS csökkentése: pl. szint*X+Y értéknél mindig nagyobb lény jön, az ugyanolyan lények ugyanannyi LE-t ad (az irányított vadászat egyáltalán nem megbízható), sajtolás valamilyen képlet alapján fix LE-t ad, talán a portyában maradhatna a random, stb.
- előre felépített , jól kigondolt szabályrendszer: ne piszkálgassunk már bele utólag
- stb
Dátum: 2009.11.18. 09:50:45
Hi,
ez így is van, néha a kvízolimpián is ismétlődnek a kérdések a különböző világokban, de nem ezen múlik a dobogós hely.
nekem a januári indulásom óta a különböző karaktereimmel összesen 28 medált volt szerencsém megszerezni.
a bajnokihoz hasonlóan a kvízmedál is valamilyen elismeréssel és bónusszal jár. de míg a bajnokit a legerősebb karakterek nyerik általában, a kvízolimpiát azért nagyobb esély van bárki számára megnyerni. meg kell érte küzdeni vagy szerencsésebb csillagzat alatt kell születni. a
RANDOM a játék szerves része, ezt tessék megérteni
de hogy mindenkinek alanyi jogon járjon minden
bajnokit, kvízmedált, triászt mindenkinek! ja, ez utóbbit már kisírták
aztán tényleg jönnek az "egyenkarakterek" és mindenki szépen beleszürkül a tömegbe
Dátum: 2009.11.17. 14:38:15
a IV. szobában szerintem
Dátum: 2009.11.06. 15:45:10
Idézet: Rodriguez - 2009.11.02. 21:55:05 Annyi a szabadidőd, hogy itt lógsz a fórumon
ja, néha azért benézek, hogy mi a helyzet a régi játszótársakkal
látom hogy McPault senki nem bírta alázni a mostani bajnokin. ezúttal is gratula neki és a győzteseknek
nagyon elkanászodtak ezek a zafírok
Dátum: 2009.11.02. 08:19:29
Idézet: Birka - 2009.11.01. 09:42:00 a top rablásom olyan 5-6k közt van mióta Rain törölt
azért nem kell sírva fakadni, biztos vannak még szaftos célpontok. bár a végén már velem sem volt annyira egyszerű dolgod
fényévekkel megelőztem mindenkit szintben, TÖben, küldetésekben, fertőzésben, volt szerencsém a legfelső kategória bajnokaként visszavonulni (és eszméletlen, hogy mennyi szabadidőm lett hirtelen
)
a V3on úgy látom sok minden nem változott, a "jól megmondom másoknak" stílus megmaradt
na minden jót és további jó játékot!
Dátum: 2009.10.29. 18:08:23
év madara 2009 Mo-n
helyes válasz: kanalas gém
------------
ki engedi át ezeket? a kanalas gém 2008-ban volt tudomásom szerint
Dátum: 2009.10.10. 19:39:50
Köszönöm mindenkinek a közös játékot, sok sikert és élményt a továbbiakban!
Minden jót!
Rain
Dátum: 2009.10.01. 20:16:37
szokásos 10 pont, ha már ennyit dolgoztál vele
Rolikánkkal mi a helyzet? ezer éve nem láttam. biztos mindig bántjátok
Dátum: 2009.10.01. 07:44:11
Idézet: Birka - 2009.09.30. 23:05:51 A hibás működése a programnak nehogy már a mi hibánk legyen...
hát dehogynem
beépített emberek, bónuszok kisírása? miről maradtam le? én feladtam az események követését, mindig ugyanazok siránkoznak és általában az ő akartuk érvényesül