Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ariel

Dátum: 2010.08.11. 09:17:08
Idézet: Kocos - 2010.08.10. 23:42:28
Ami pedig a sotetben tapogatozast illeti, nehezen tudok olyan konverzios modszert elkepzelni, ami kozmegelegedesre mukodik,


Hát, ha Miklósnak sikerül olyan képletet alkotnia, ami figyelembe veszi a LE/TP arányt is, és az adott idő alatt megszerzett LE-t is, és még jól is működik a képlet, akkor talán ismét beszélhetünk vele a kalandokhoz alkotott képletről, azt is biztos helyre tudja majd pofozni
Dátum: 2010.08.10. 22:54:01
Amit az avatárok erősségének meghatározásáról írsz, az csak egy darabig működne. Magas szinten, ahol egyre kisebb a minta, egyre jobban torzulna és egyetlen erős kari lehúzná az összes többit az adott szinten. Ugyan az történne, mint a kalandok képletével.
Dátum: 2010.08.10. 21:57:48
Idézet: Darah - 2010.08.10. 21:10:57
Igen, jól tudom. De míg legalább egy árva csontvázat nem mutat, a semmire nehéz bármit is felpakolni.


Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Így egy igen nagy mennyiségű statisztikát kapunk arról, hogy mennyi játékidő alatt milyen fejlődést képes elérni a karakter. Ez alapján felállítunk egy képletet. Valószínűleg a szint is egyike a statisztikáknak: egy "szinthuszár" avatárja az átlaghoz képest valamivel magasabb szintű, egy VF-es vagy pók karakteré az átlaghoz képest valamivel alacsonyabb.


Ez szerintem az a bizonyos csontváz. Ez alapján pedig úgy látom, hogy a terv szerint a szingus kari avatárja is magasabb szintű, tehát azonos szinten gyengébb avatárt kap, míg a VF-es kari avatárja alacsonyabb szintű, tehát azonos szinten erősebb avatárja lesz.

Tehát a szinguláris szaki hátrányát és a VF előnyét örökölnék az avatárok, ahelyett, hogy mindkét szaki előnyét, vagy hátrányát örökölnék, esetleg figyelembe sem lennének véve.

Arról nem is beszélve, hogy minél késöbb indult egy karakter, annál erősebb avatárt tud létrehozni.

Az offra majd írok privátban.
Dátum: 2010.08.10. 20:25:58
Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:54:12
Ariel, fogalmunk nincs még, hogy mit milyen értékben akar figyelembe venni Miklós az avatar számításnál.

Ahogy Miklósnak sincs, írta is, hogy nincs még kidolgozva a képlet. De te is nagyon jól tudod, hogy addig van esélyünk alakítani a dolgokon, amíg még nincs "kész". Utána már csak kozmetikázni lehet, komoly változások nem várhatók.

A többire nem reagálok, mert offtopic.
Dátum: 2010.08.10. 19:43:21
Nem igazán értem amit mondasz...

A szinguláris előnye az, hogy összességében sokkal több LE-t szerez vele a karakter. Hátránya, hogy gyengébb lesz a környezeténél, mert kevesebb időt tölt el az adott szinten.

A VF előnye, hogy adott szinten erős lesz a kari tőle, hátránya, hogy sokkal kevesebb LE-t szerez vele összességében a karakter.

Mit mondtam én? Hogy szűnjön meg mindkettő hatása az avatároknál, vagy ha az egyik pozitív része érvényesül, akkor a másiké is érvényesüljön.

Ezzel szemben te mit mondasz? Maradjon meg a VF pozitív része, és a szinguláris negatív része.

A KH előnyömnek pedig nyugodtan utánaszámolhatnál... 19,3 millió LE 11166 csatából. Ez 1733 LE csatánként. Kérdezz meg valakit a környékemen, akinek valós célpontjai is vannak, hogy mennyit termelnek neki naponta a kínzókamrába...

Idézet: Darah - 2010.08.10. 19:06:15

A lehető legtöbb LE-t eztán is megszerezheted, max picivel jobban kell rá vigyáznod, 15 % fölött.
Ahogyan mindenki másnak.

Ilyen alapon mondhatom azt is, hogy ha nem érvényesül a VF az avatárnál attól még a karaktered ezután is lehet erős a saját szintjén.
Dátum: 2010.08.10. 19:01:00
Idézet: Darah - 2010.08.10. 18:36:54
Ha viszont nincs figyelembe véve, akkor az minek fejleszt, aki a VF-el fejlődik?

Mert most azért, hogy a környezetében jó legyen.


Viszont az Avatár projekttel hirtelen az egész játéktér a környezete lesz, azt üt akit akar. Van aki arra megy, hogy a lehető legjobb LE/TP arányt érje el, ezért fejleszt VF-et, vagy pók karaktere van. Van aki viszont arra megy, hogy a lehető legtöbb LE-t szerezze a játékban.

Vagy nem veszi figyelembe a képlet a VF-et és a szingulárist sem, vagy egy olyan képlet kell ami az össz. LE termelést is figyelembe veszi.

Így nem lesz "A" csak azért erősebb "B"-nél, mert "A" kétszer annyi időt tölt egyadott szinten.
Dátum: 2010.08.10. 18:25:13
Nem csak a pók/VF és a szinguláris szaki miatt problémás a projekt. Az állatokkal és a hozzá tartozó szakikkal is problémák lehetnek.

Akik vastagbőrt, sebgyógyítást, és másodlagos szakikat fejlesztettek, dobhatják a kukába az egészet, mert az avatárjuk állatai minimális sebződést fognak elszenvedni egyszerűen az alacsony szint miatt. Az állatok elnyelése és varázslat elnyelése pedig durván felértékelődik. Egy 400-as elnyelésű állat ellen nem tudom mit produkálna egy 20-30-ik szint közötti ellenfél.

Még valami. Innentől kezdve minek fejleszteni a karaktert? Az avatáromat leklónozhatom bármilyen szintre, azt támadok akit akarok, azzal háborúzok akivel tetszik. Ha netán nem vagyok VF-es, neadjisten még szinguláris ismeretet is használok, akkor minden egyes nappal amikor "fejlesztem" a karakteremet, gyakorlatilag az avatáromat gyengítem, rontva ezzel az esélyeimet.

Amíg ez a projekt nem mentes a VF és s szinguláris torzító hatásaitól, addig elég kétségesnek tartom a jó megvalósítást.
Dátum: 2010.08.10. 17:46:06
Idézet: Miklós - 2010.08.10. 16:54:58
Ha a karakter az átlaghoz képest erősebb, akkor az avatárja is az lesz. Ha gyengébb, az avatár is az lesz.


Tehát ha van egy 60-es szintű VF-es kari és egy 60-as VF nélkül, és mindketten létrehoznak egy 40-es avatárt, akkor a VF-es avatár megint ugyan úgy elveri a másik avatárját mint normál portyában?
Dátum: 2010.07.31. 14:19:03
Pont erről volt szó egy éve a nyári VU találkozón, de ahelyett, hogy Miklós megcsinálta volna, kigolyózta az állatok kritikus ütését.
Dátum: 2010.07.31. 10:06:17
Ha mindenki minden kérdést a Biológia - állattan kategóriába rak, akkor mindenkinek meglesz a 8 kvízmedálja elég gyorsan. Az már más kérdés, hogy a kvízadatbázis kategóriáinak nem lesz értelme.

Egyébként mire jó ez a kvíz adatbázis? Én nem sok hasznát látom.
Dátum: 2010.07.25. 14:40:31
Idézet: Kocos - 2010.07.24. 17:05:37
En nem vagyok biztos benne, hogy nem tudod hasznalni. Piros (+) nincs? Vagy a szakit sem sorolja fel? Sztem ez mindenkire ugyanugy kene hasson.


Nálam is bugosak az eszenciák. A zárnyitásnál ott a piros + de a lopás és csapdaészlelés szakinál nincs, pedig vannak eszenciáim hozzá. De az alkimista laborban sem jó a felsorolás, mert míg a lopásnál és zárnyitásnál az eszencia mögött ott van zárójelben a +20, addig csapdaészlelésnél nincs.
Dátum: 2010.07.21. 16:09:51
Ez az egész másodlagos szaki téma vicc. Kb olyan, mintha kérnék egy kapcsolót, ahol beállíthatom, hogy ha én támadok, akkor csak 1-el sebezzek többet az ellenfeleimbe, nehogy nagyon elverjem szegényeket.
Újabb érdekesség a random keze alól:

Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a tűzopál varázspálcával. *Grogron* 896 pontnyit sérült. Kritikus sebzés!

Megcélzod ellenfeled felsőtestét a tűzopál varázspálcával. 1 pontnyit sebeztél. Kritikus sebzés!

Kicsit durvának érzem a 895 sebzésnyi szórást egy csatán belül úgy, hogy mindkét ütés kritikus volt...
Dátum: 2010.07.20. 20:13:06
Idézet: PottomPanna - 2010.07.20. 19:49:36
Esetleg nyélbe üthetnétek Miklósnál egy új háborús rendszert.

Inkább új épületeket kunyizunk majd, mert lassan kifogyunk az építeni valóból
Dátum: 2010.07.20. 18:43:24
Nyertetek, beletoltatok egy valag pp-t, kirúgtatok pár tagot, katakombába mentetek, cserébe feltöltődött a kutatok, és elmondhatjátok, hogy győztetek.
Mi pedig elbuktunk 5 órányi manakonstrukciót.

Azért remélem nem a 2 millió LE miatt güriztetek ennyire
Dátum: 2010.07.20. 17:55:53
Másfél évig arról sem tudtunk, hogy az erőbónusz random. Akkor nyilván ez is bug.
Dátum: 2010.07.19. 18:14:40
Valahogy eltűnt a listáról a VU találkozón egyedül elhangzott ötlet is, miszerint a térkapuban néha tápos szörnyek fognak felbukkanni...
Dátum: 2010.07.18. 14:52:39
Az állatok csatájában nem az ellenfeled védelme számít, hanem a szintje.
Dátum: 2010.07.18. 12:51:28
Idézet: Craslorg - 2010.07.18. 12:00:02
Valahol Miklós azt javasolta, hogy szint*2+10 lenne az ideális, de mivel a szerencsének hatása van a portyák, harcok során, így a szint*3 jó, ha tudod tartani is majd.


A kalandokon nagyon egyszerű lemérni, hogy elég-e a szerencse, vagy sem. Ha a karakter csak kristálypontokkal tud hosszútávon a szerencsepróbákkal boldogulni, akkor el van maradva, és az átlagnál alacsonyabb a szerencséje. Ha rendszeresen úgy is tudja teljesíteni a próbákat, hogy meglenne már a random dobás nélkül is, akkor átlag fölötti a szerencséje, és a legtöbb ellenféllel szemben bónuszt adhat a szerencséje.
Dátum: 2010.07.15. 18:11:21
Idézet: Eliteninja - 2010.07.15. 15:45:01
Oké, legyen random, de az, hogy krittel kisebbet ütök, mint normálisan és ugyanez vonatkozzon az ellenfélre is, az eléggé idegesítő...


Ez a fegyverek sebzésének nagy szórása miatt van. Míg a 70-ik szintű fegyvereknél a fegyver minimum és maximum sebzése között négyszeres szorzó volt, addig ez egy 130-as fegyvernél már csak másfélszeres. Így ahogy léped a szinteket, egyre kevésbé fog a random beleszólni a sebzésedbe.

Növessz jó nagy erőt, és akkor nem csak a random nem fog zavarni, de az sem izgat majd, hogy kritikust ütöttél vagy sem, mert a fegyver sebzése el fog törpülni az erőbónuszod mellett