Hozzászólások - Tiha
Dátum: 2010.11.14. 20:14:43
Miről beszélünk? Mikor nem voltam kulturált?
Dátum: 2010.11.14. 19:49:25
Ne mondd nekem, hogy a TOP 50 játékoson kívül vannak olyanok, akik nem VF-eznek? Szerintem a 100. szint alatt jön el az a határ, hogy alatta már, nem lehet boldogulni VF nélkül. (de 90-alatt szerintem tuti)
De majd megcáfol az a több ezer 90. szint alatti játékos, aki kikéri magának, hogy ő VF-es lenne.
De majd megcáfol az a több ezer 90. szint alatti játékos, aki kikéri magának, hogy ő VF-es lenne.
Dátum: 2010.11.14. 19:45:20
Azért nem lehet 1:1 arány (legalábbis eddig az jött le), mert a VF-el hosszútávon iszonyatosan megerősödnek a játékosok azokhoz képest, akik nem VF-eznek. (ez generálja azt, hogy gyakorlatilag egy bizonyos szint alatt mindenki VF-ezik). Így ebből az ördögi körből NEM lehet kilépni. Ki az a "hülye", aki lefelejti a VF-et, és el kezd EH-zni, és lépkedni szintben? Közben legyöngül a környezetéhez képest. (főleg ha felette is még jópár szintig csak VF-es van.)
Ezzel próbálják kicsit kompenzálni a hátrányt. De szerintem az AF képességek nem adnak olyan előnyt, amiért feladná valaki a VF-et. Ha 1:1 lenne az arány, akkor biztosan nem váltana senki. Még a térkifordítóval sem szuttyognának sokan. Így talán majd fognak.
Szóval marad a szakadék. (a térkifordító ital hozhat változást, ha jól tudod kombinálni)
Ezzel próbálják kicsit kompenzálni a hátrányt. De szerintem az AF képességek nem adnak olyan előnyt, amiért feladná valaki a VF-et. Ha 1:1 lenne az arány, akkor biztosan nem váltana senki. Még a térkifordítóval sem szuttyognának sokan. Így talán majd fognak.
Szóval marad a szakadék. (a térkifordító ital hozhat változást, ha jól tudod kombinálni)
Dátum: 2010.11.14. 19:23:19
Megint rosszul látod: az EH erősítéséről külön topic volt, mert annyira nem használta senki. Arrol volt szó INGYEN felerősítik. Ehhez képest 55 AFP kell hozzá! Ehhez képest a kompenzáció olcsóbb.
Továbbra is azt kérdezem, kihez képest vagy te lemaradva?
- Aki előtted van, és VF-es, UGYANÚGY kapja az AFP-t, mint te.
- AKi előtted, van, és nem VF-es, az pár hónapig lesz üthető távban, aztán elhúz. Ha nem, akkor hagyja elcsorogni a CSP-t, így biztos, hogy te erősebb leszel nála.
- Aki mögötted van és nem VF-es, azt szintén vagy elhúz, vagy marad ütőtávban, akihez képest te egyre erősebb leszel.
- Aki meg fölötted van, és most sem éred el, ahhoz meg ne is kard magad hasonlítani, mert sosem fogsz vele találkozni, ha továbbra is játszik.
A játékosok hány %-a VF? Tippre legalább a 80%-a. Onnan kéne nézni, hogy a VF-esek által szerezhető AFP a mérce! Ehhez képest a kompenzációval +75%-ot kaphatsz! Ha felnyomod ELŐNYBE LESZEL ahhoz képest, aki nem. Az meg ne fájjon, hogy van egy szűk réteg, aki több AFP-t kap, mert hosszútávon te nem fogsz velük találkozni.
Spektrális manipuláció: ha nincs 100-as spektrálisod, akkor te gyakorlatilag kevesebb LÉ-t kapsz! Ha nullás, akkor TE fele annyi LÉ-t kapsz, mint más! Ez sem igazságos! (ha így nézzük)
Visszafogott fejlődés: ha 50-es a szakid, akkor te minden vadászatra 2x annyi LÉ-t kapsz! Cserébe a szintlépésekhez szükséges TP is a duplájára nő! (ez a megfogalmazás, hogy tetszik?)
Sírjanak a nem VF-esek, hogy a VF-esek miért kapnak dupla TP-t?
Nem értem min rágódsz ennyit. TE nem vagy semmivel sem rosszabb helyzetben, ha a környezeted is ugyanazt a hátrányt kapja, mint te.
Ha Miklós azt mondta volna, hogy mondjuk alapban 10-ed ennyi AFP járna a TP mellé, akkor mi lenne? Semmi így lett belőve, ennyi. Tök mindegy, ha te VF-el negyed annyit kapsz, mert más is ugyanannyival kap kevesebbet. Aki meg EH-s,az neked nem konkurencia.
Továbbra is azt kérdezem, kihez képest vagy te lemaradva?
- Aki előtted van, és VF-es, UGYANÚGY kapja az AFP-t, mint te.
- AKi előtted, van, és nem VF-es, az pár hónapig lesz üthető távban, aztán elhúz. Ha nem, akkor hagyja elcsorogni a CSP-t, így biztos, hogy te erősebb leszel nála.
- Aki mögötted van és nem VF-es, azt szintén vagy elhúz, vagy marad ütőtávban, akihez képest te egyre erősebb leszel.
- Aki meg fölötted van, és most sem éred el, ahhoz meg ne is kard magad hasonlítani, mert sosem fogsz vele találkozni, ha továbbra is játszik.
A játékosok hány %-a VF? Tippre legalább a 80%-a. Onnan kéne nézni, hogy a VF-esek által szerezhető AFP a mérce! Ehhez képest a kompenzációval +75%-ot kaphatsz! Ha felnyomod ELŐNYBE LESZEL ahhoz képest, aki nem. Az meg ne fájjon, hogy van egy szűk réteg, aki több AFP-t kap, mert hosszútávon te nem fogsz velük találkozni.
Spektrális manipuláció: ha nincs 100-as spektrálisod, akkor te gyakorlatilag kevesebb LÉ-t kapsz! Ha nullás, akkor TE fele annyi LÉ-t kapsz, mint más! Ez sem igazságos! (ha így nézzük)
Visszafogott fejlődés: ha 50-es a szakid, akkor te minden vadászatra 2x annyi LÉ-t kapsz! Cserébe a szintlépésekhez szükséges TP is a duplájára nő! (ez a megfogalmazás, hogy tetszik?)
Sírjanak a nem VF-esek, hogy a VF-esek miért kapnak dupla TP-t?
Nem értem min rágódsz ennyit. TE nem vagy semmivel sem rosszabb helyzetben, ha a környezeted is ugyanazt a hátrányt kapja, mint te.
Ha Miklós azt mondta volna, hogy mondjuk alapban 10-ed ennyi AFP járna a TP mellé, akkor mi lenne? Semmi így lett belőve, ennyi. Tök mindegy, ha te VF-el negyed annyit kapsz, mert más is ugyanannyival kap kevesebbet. Aki meg EH-s,az neked nem konkurencia.
Dátum: 2010.11.14. 18:56:02
Nézz előre 2-3 hónapot. (vagy fél- egy évet) Kimaxolod a kompenzációt, ha 100%-ot adna, akkor annyit érne, hogy mindenki felhúzza, és játszik tovább. Tök mindegy, hogy 2-3 hónap alatt jön rá össze az AF. Olyan, mintha te 2-3 hónappal később kezdenél el AF-et gyűjteni. Gyakorlatilag nem kell hőbörögni, mert ebben az esetben a VF nem negyed AF-et ad a nem VF-hez képest (és ez is csak vadászatra vonatkozik), hanem 25%-al kevesebbet!
Mivel az AF képességeknek külön erőforrásuk van, nem LÉ-ből fejleszted, nem más "rovására" húzod ki a kompenzációt, így összesen csak idő kérdése, hogy kompenzálva legyél.
Max akkor lennél hátrányban, ha az egész fejlesztés úgy került volna be, hogy még senki sincs 60. szinten, és aki odaér, az használhatja. Te, mint VF-es, meg mondjuk 62. szinntől tudod használni, hiszen addigra maxolod ki a kompenzációt. (de mivel körülötted is mindenki VF-ezik, ezért te sem vagy hátrányban)
És igazából kihez vagy te hátrányban? Kihez képest kapsz te kevesebb AFP-t? A 20-30 szinttel nagyobb, amúgy sem VF-es játékoshoz? Ne velük mérd össze magad, hanem a saját környezeteddel! Ott meg gyanítom a játékosok 92%-a VF-es, azaz PONTOSAN ugyanannyi AFP-t kap, mint te! Már régóta olyan mély szakadék van a VF-es és nem VF-esek közt, hogy semmiben nem lehet őket összehasonlítani. (alma és körte esete, de lassan már annyira deformálódnak, hogy alma és banán lesz)
SZóval te nagy valószinűséggel nem fogsz találkozni olyannal, aki nálad jóval több AFP-t kap! Ha meg igen, akkor egy öngyilkos kamikaze, akit te a VF-el összehozott magas TÖ és SZÖ-del símán agyonütsz!
Mivel az AF képességeknek külön erőforrásuk van, nem LÉ-ből fejleszted, nem más "rovására" húzod ki a kompenzációt, így összesen csak idő kérdése, hogy kompenzálva legyél.
Max akkor lennél hátrányban, ha az egész fejlesztés úgy került volna be, hogy még senki sincs 60. szinten, és aki odaér, az használhatja. Te, mint VF-es, meg mondjuk 62. szinntől tudod használni, hiszen addigra maxolod ki a kompenzációt. (de mivel körülötted is mindenki VF-ezik, ezért te sem vagy hátrányban)
És igazából kihez vagy te hátrányban? Kihez képest kapsz te kevesebb AFP-t? A 20-30 szinttel nagyobb, amúgy sem VF-es játékoshoz? Ne velük mérd össze magad, hanem a saját környezeteddel! Ott meg gyanítom a játékosok 92%-a VF-es, azaz PONTOSAN ugyanannyi AFP-t kap, mint te! Már régóta olyan mély szakadék van a VF-es és nem VF-esek közt, hogy semmiben nem lehet őket összehasonlítani. (alma és körte esete, de lassan már annyira deformálódnak, hogy alma és banán lesz)
SZóval te nagy valószinűséggel nem fogsz találkozni olyannal, aki nálad jóval több AFP-t kap! Ha meg igen, akkor egy öngyilkos kamikaze, akit te a VF-el összehozott magas TÖ és SZÖ-del símán agyonütsz!
Dátum: 2010.11.14. 15:52:08
Azt is megteheted, hogy amíg futja térkifordító italból, addig váltogatva használod, nem költesz AFP-t, csak gyűjtöd (vagy olyan képességet veszel belőle, ami nem törlődik térkifordításkor), aztán amikor elfogy vagy meguntad a váltást, akkor EH-n maradsz, a felhalmozott pontból kimaxolod a hasznos energiákat, az energia mester, meg az alapos tanulást.
Ezután gyakorlatilag leszoksz a vadászatról, és csak lefele ütsz, meg térkapuzol. Közben nyomod az ismételhető küldiket:
kritikus varázslat, kritikus ütés, kábítás, 12 állat szintlépés, 20-as állat sajtolás, térkapus küldetések.
vadászni lehet láthatatlanul, csak azért, hogy befogd a küldetéshez az állatokat.
Sokkal jobb LE/TP arányt fogsz elérni, mit a VF-el. Még lehet, hogy a láthatatlanos vadászatnál is.
Ezután gyakorlatilag leszoksz a vadászatról, és csak lefele ütsz, meg térkapuzol. Közben nyomod az ismételhető küldiket:
kritikus varázslat, kritikus ütés, kábítás, 12 állat szintlépés, 20-as állat sajtolás, térkapus küldetések.
vadászni lehet láthatatlanul, csak azért, hogy befogd a küldetéshez az állatokat.
Sokkal jobb LE/TP arányt fogsz elérni, mit a VF-el. Még lehet, hogy a láthatatlanos vadászatnál is.
Dátum: 2010.11.14. 15:46:54
Persze, én most TP huszárkodom. Csak jeleztem, hogy még csak pár napja van bent ez a fejlesztés, és már 28 AFP-t (mai állás) szedtem össze. És nem hiszem, hogy csak én vagyok ilyen elvetemült.
És ha már játéktervezésnél vagyunk:
Kell az ilyen elvetemültekkel is számolni, mert majd az lesz, hogy pár hónap múlva már olyan AF képességeket is kimaxolunk amire szükségünk se lesz, és gyűlnek majd az AFP-k, új fejlesztés meg nem lesz. Ezt pedig nem szeretném.
(és ugye volt már több példa is hasonlókra: Legendák utólagos elkészítése, küldetések kifutása, LGY-s tárgyak hiánya, stb, stb)
És ha már játéktervezésnél vagyunk:
Kell az ilyen elvetemültekkel is számolni, mert majd az lesz, hogy pár hónap múlva már olyan AF képességeket is kimaxolunk amire szükségünk se lesz, és gyűlnek majd az AFP-k, új fejlesztés meg nem lesz. Ezt pedig nem szeretném.
(és ugye volt már több példa is hasonlókra: Legendák utólagos elkészítése, küldetések kifutása, LGY-s tárgyak hiánya, stb, stb)
Dátum: 2010.11.13. 22:23:07
Hát nem tudom, én taktikát nem látok benne. Egyszerűen SEMMIRE nem használom őket, olyan, mintha nem is lennének. Csak azt figyelem, mikor jelenik meg a felirat, hogy újabbat tudok összerakni.
(én csak azt látom, semmi sem ad annyi "tápot", hogy én elhasználjam. És itt nem a táp értékkel van a baj, ha 10x ennyit adnának, akkor sem használnám el, egyszerűen azért, mert egy pár órás hatásért egy későbbi "végtelen" hatást nem pazarlok el.)
Vannak a játékban hosszútávon megtérülő dolgok, és az esszenciák el nem használását is ilyennek látom)
Nem tudom, lehet csak én látom így. Egyszerűen sajnálom, mert tényleg egy jó fejlesztés.
(én csak azt látom, semmi sem ad annyi "tápot", hogy én elhasználjam. És itt nem a táp értékkel van a baj, ha 10x ennyit adnának, akkor sem használnám el, egyszerűen azért, mert egy pár órás hatásért egy későbbi "végtelen" hatást nem pazarlok el.)
Vannak a játékban hosszútávon megtérülő dolgok, és az esszenciák el nem használását is ilyennek látom)
Nem tudom, lehet csak én látom így. Egyszerűen sajnálom, mert tényleg egy jó fejlesztés.
Dátum: 2010.11.13. 21:58:22
Úgy érzem az esszenciák véleményem szerint nem érték el a kívánt hatást. (legalábbis az optimalizátorok köszt. -és valljuk be, aki már két éve kitartóan VU-zik, az valahol optimalizátor is)
Szerintem hiba volt az összerakhatóságot az esszenciák közé betenni. (maga az ötlet nagyon jó amúgy)
Az a baj, hogy nem éri meg elhasználni őket, mert inkább tartalékolja az ember, hogy majd egyszer mega/ultra esszenciát csináljon belőle.
Pedig szívesen használnám őket, mert tényleg jók. De "hülye leszek elhasználni", ha később maradandó tápra válthatom.
Lenne rá egy megoldásom:
Elég lenne betenni 3-3 új eszenciát, ami semmi másra nem jó, csak arra, hogy összegyúrd őket mega/ulrtává. Viszont a használhatóakat meg nem tudnád a gyúráshoz használni.
így 8-8 eszencia lenne csoportonként, amiből 3-3 lenne alkalmas az összerakásra.
Megoldódna a használhatóság kérdése, és jobb kedvel lehetne gyűjtögetni is.
Valamint kicsit lassítaná az ultrák összerakását. (mert vannak már olyan tápgépek, akiknek 5 ultrájuk van összerakva...)
Szerintem hiba volt az összerakhatóságot az esszenciák közé betenni. (maga az ötlet nagyon jó amúgy)
Az a baj, hogy nem éri meg elhasználni őket, mert inkább tartalékolja az ember, hogy majd egyszer mega/ultra esszenciát csináljon belőle.
Pedig szívesen használnám őket, mert tényleg jók. De "hülye leszek elhasználni", ha később maradandó tápra válthatom.
Lenne rá egy megoldásom:
Elég lenne betenni 3-3 új eszenciát, ami semmi másra nem jó, csak arra, hogy összegyúrd őket mega/ulrtává. Viszont a használhatóakat meg nem tudnád a gyúráshoz használni.
így 8-8 eszencia lenne csoportonként, amiből 3-3 lenne alkalmas az összerakásra.
Megoldódna a használhatóság kérdése, és jobb kedvel lehetne gyűjtögetni is.
Valamint kicsit lassítaná az ultrák összerakását. (mert vannak már olyan tápgépek, akiknek 5 ultrájuk van összerakva...)
Dátum: 2010.11.13. 21:48:36
Na, nekem mostanra 27 AFP jött össze. (és még van 300 CP, 40 PP).
Szóval Miklós kezdjetek el agyalni a következő szérián, mert mingyárt kimaxolok mindent
Szóval Miklós kezdjetek el agyalni a következő szérián, mert mingyárt kimaxolok mindent
Dátum: 2010.11.12. 17:31:12
Most mit sírtok egy 10 ősköves pálcán? Egy fókuszkristály, vagy egy állat felszerelés kerül ennyibe. Ezeket is kidobjátok pár hónap múlva, mert vesztek jobbat/erősebbet, átrakjátok másba stb...
Szóval ezen ne akadjunk már fent.
Akkora nagy tápot meg nem ad, hogy aki eddig sem vett ősköves cuccot, pont a pálca miatt kezdje el.
Szóval ezen ne akadjunk már fent.
Akkora nagy tápot meg nem ad, hogy aki eddig sem vett ősköves cuccot, pont a pálca miatt kezdje el.
Dátum: 2010.11.11. 23:16:45
Én is ezért szorgalmaztam azt, hogy legalább ne fix 1%-ot adjon a szaki, de Miklós világosan megírta, hogy jól van ez úgy.
Sajnos ebben az eseményben SEMMI taktika nincs. Vadászok-portyázok, mint ahogy szoktam, azt majd esik a térkép, azt ennyi.
Amit taktikázni tudsz, az az, hogy tartalékolsz PP-t CSP-t
Meg esetleg felhúzod a szakértelmet, de az sem nagy taktikai elem.
Azért a legutóbb (akor sem volt sok taktika, de egy halvány remény volt), nem volt maxolva sem fixálva a %, amit a mászás adott, és a turbóval is lehetett játszani.
Azért mikor valaki 500-600 CSP-t betartalkélot, és aztán az elementális helyett a mászást turbózva vadászott, azért az legalább áldozattal járt. (mert majdnem 2x anniy idő volt elvadászni a sok CSP-t így)
Sajnos ebben az eseményben SEMMI taktika nincs. Vadászok-portyázok, mint ahogy szoktam, azt majd esik a térkép, azt ennyi.
Amit taktikázni tudsz, az az, hogy tartalékolsz PP-t CSP-t
Meg esetleg felhúzod a szakértelmet, de az sem nagy taktikai elem.
Azért a legutóbb (akor sem volt sok taktika, de egy halvány remény volt), nem volt maxolva sem fixálva a %, amit a mászás adott, és a turbóval is lehetett játszani.
Azért mikor valaki 500-600 CSP-t betartalkélot, és aztán az elementális helyett a mászást turbózva vadászott, azért az legalább áldozattal járt. (mert majdnem 2x anniy idő volt elvadászni a sok CSP-t így)
Dátum: 2010.11.11. 15:13:52
Erre írtam azt, hogy ne csak fixen 1%-ot adjon, hanem növekvőt. Így aki HARCORE, az felnyomja az egekbe (és még turbózható is lenne), ezzel összeszedve +4-7% találati esélyt is akár.
Semmi baj a nagyobb találati eséllyel.
Így lehet, hogy a játékosok nagy része felnyomja addig, míg ad 1-2%-ot
A keményebbek, 3-4%-ig is felviszik
az extrém "event" fanatikusok meg mégtovább. (azért itt már durva Lé mennyiségről beszélünk, mondjuk 2-3 milláról, egy 100. szintű karakter esetén)
Szerintem ez megadná azt a pluszt az eseménynek, ahol már érdekes lenne elkondolkodni, kinek mennyit ér meg a győzelem.
(esetleg össze lehetne beszélni, hogy páran csak erre gyúrnak és egy kufárhoz mennek)
Nem beszélve arról, hogy így ha nem is lesznek elsők, jó eséllyel 1-el jobb tárgyat vehetnek ki.
Ha megnézzük zarknodot/landragórt ott is voltak olyan játékosok akik MINDENT betoltak az eseménybe, semmi mással nem foglalkoztak. Most is lesznek ilyenek, így lenne miért, és mire költeniük, amivel növelhetik az esélyeiket.
Semmi baj a nagyobb találati eséllyel.
Így lehet, hogy a játékosok nagy része felnyomja addig, míg ad 1-2%-ot
A keményebbek, 3-4%-ig is felviszik
az extrém "event" fanatikusok meg mégtovább. (azért itt már durva Lé mennyiségről beszélünk, mondjuk 2-3 milláról, egy 100. szintű karakter esetén)
Szerintem ez megadná azt a pluszt az eseménynek, ahol már érdekes lenne elkondolkodni, kinek mennyit ér meg a győzelem.
(esetleg össze lehetne beszélni, hogy páran csak erre gyúrnak és egy kufárhoz mennek)
Nem beszélve arról, hogy így ha nem is lesznek elsők, jó eséllyel 1-el jobb tárgyat vehetnek ki.
Ha megnézzük zarknodot/landragórt ott is voltak olyan játékosok akik MINDENT betoltak az eseménybe, semmi mással nem foglalkoztak. Most is lesznek ilyenek, így lenne miért, és mire költeniük, amivel növelhetik az esélyeiket.
Dátum: 2010.11.11. 14:51:59
Van arra esély, hogy ennek az új szakinak adjatok egy alternatív funkciót? Azaz a kalandpróbákon kívül működhetne a "normál játékban is"
Volt olyan ötlet, hogy vadászatnál és portyánál (vagy esetleg csak térkapuban), adna karakterszinttől és szaki szinttől függően egy esélyt térképdarab találásra (ez más térkép lenn, mint itt az eventben).
Ezekből lenne ritka, nem gyakori, és gyakori. Meg lenne egy adott kombináció, hogy mennyiből tudna a játékos kirakni egy térképet. (az egész az esszenciák összerakásához hasonlóan működne)
Ha összerakná a játékos, akkor lenne egy "epikus kalandja", amit megoldhatna. Többször mehetne be, amit egyszer megoldott azt nem kéne újra. Lenneének benne próbák, harcok stb. A Végén egy entitás szerű erős lénnyel, amit 2-6 alkalom alatt tudna leverni a játékos. (a lény az entitáshoz hasonlóan nem gyógyulna) Esetleg mini küldetések is lennének benne: pl: gyere vissza, ha már levadásztál 4 óriási méretű lényt. (persze normális kisérő szöveggel)
A végén lenne jutalom. De valami komolyabb, és több részből álló.
Adna TP-t és LÉ-t. (de nagy adagot, többet mint az utolsó küldetésekért járó, a TP ehhez arányos lenne) Adna más erőforrást: kristálypont, LGY, térkapus tárgy stb.
Ezen kívül lenne kb 15-20% esély találni valami új medált.
A medál olyasmi lenne, mint a végzet medál, vagy a kvíz medál. Ezekből le lenne programozva vagy 10 fajta és ebből is lenne gyakori, nem gyakori és ritka, Ezekből bármennyi lehetne a karaktereken.
Pl:
A vastagbőr bronz medálja: (gyakori) +2 vastagbőr
A vastagbőr arany medálja (ritka +5 vastagbőr)
Nem kell mindenből 3 fokozat pl:
A mágia köve (ritka) +3 a mágia tulajdonságodra
(azt, hogy mi ritka/gyakori stb nem kellene feltüntetni, majd idővel rájönnének a játékosok. esetleg a jutalom jellegéből lehetne következtetni)
ezekből rengeteg faját ki lehet találni, és ha jól van belőve, a jutalom, akkor sem fogja felborítani a játékot, ha évek múlva valakinek tízesével lógnak a ritka érmek a nyakában. (vagy százasával a gyakorik)
Tudom, hogy nem kis fejlesztés, de azért be lehetne venni.
Már régóta szükség lenne egy ilyen alternatív cselekvésre.
Volt olyan ötlet, hogy vadászatnál és portyánál (vagy esetleg csak térkapuban), adna karakterszinttől és szaki szinttől függően egy esélyt térképdarab találásra (ez más térkép lenn, mint itt az eventben).
Ezekből lenne ritka, nem gyakori, és gyakori. Meg lenne egy adott kombináció, hogy mennyiből tudna a játékos kirakni egy térképet. (az egész az esszenciák összerakásához hasonlóan működne)
Ha összerakná a játékos, akkor lenne egy "epikus kalandja", amit megoldhatna. Többször mehetne be, amit egyszer megoldott azt nem kéne újra. Lenneének benne próbák, harcok stb. A Végén egy entitás szerű erős lénnyel, amit 2-6 alkalom alatt tudna leverni a játékos. (a lény az entitáshoz hasonlóan nem gyógyulna) Esetleg mini küldetések is lennének benne: pl: gyere vissza, ha már levadásztál 4 óriási méretű lényt. (persze normális kisérő szöveggel)
A végén lenne jutalom. De valami komolyabb, és több részből álló.
Adna TP-t és LÉ-t. (de nagy adagot, többet mint az utolsó küldetésekért járó, a TP ehhez arányos lenne) Adna más erőforrást: kristálypont, LGY, térkapus tárgy stb.
Ezen kívül lenne kb 15-20% esély találni valami új medált.
A medál olyasmi lenne, mint a végzet medál, vagy a kvíz medál. Ezekből le lenne programozva vagy 10 fajta és ebből is lenne gyakori, nem gyakori és ritka, Ezekből bármennyi lehetne a karaktereken.
Pl:
A vastagbőr bronz medálja: (gyakori) +2 vastagbőr
A vastagbőr arany medálja (ritka +5 vastagbőr)
Nem kell mindenből 3 fokozat pl:
A mágia köve (ritka) +3 a mágia tulajdonságodra
(azt, hogy mi ritka/gyakori stb nem kellene feltüntetni, majd idővel rájönnének a játékosok. esetleg a jutalom jellegéből lehetne következtetni)
ezekből rengeteg faját ki lehet találni, és ha jól van belőve, a jutalom, akkor sem fogja felborítani a játékot, ha évek múlva valakinek tízesével lógnak a ritka érmek a nyakában. (vagy százasával a gyakorik)
Tudom, hogy nem kis fejlesztés, de azért be lehetne venni.
Már régóta szükség lenne egy ilyen alternatív cselekvésre.
Dátum: 2010.11.11. 13:55:59
Már bocsi a nyers egyszerűsémert, de EBBEN A FORMÁBAN EGY SZAR ez a szakértelem!
A fix 1% már önmagában nem jó. Vagy ráköltök 1 millát, vagy nem. Nincs alternatíva. Ha csak 500e LÉ-t költök rá, akkor miért nem ad fél %-ot? vagy, ha 2 millát dobok rá, akkor miért nem ad többet?
(szerintem a karakter szint/2-es arányt is gondoljátok át. Elég lenne az /4-re is, és adjon arányosan %-ot, ahogy feljebb írtam)
Valamint LEHESSEN TURBÓZNI!
Az is egy taktika volt, hogy inkább vadásztam legutóbb turbózott mászással, mint turbózott spektrálissal , vagy turbózott elmenentálissal.
Örölünk, hogy próbáltok valamit betenni, de akkor már egy picit adjon több szórakozási és taktikázási lehetőséget.
Szerintem nyugodtan adhatna az 1 malla Lé elköltés körül olyan 3-4%-ot is. Legalább többen elgondolkodnának a fejlesztésen. És egyből nagyobb lenne a verseny, hogy melyik csapatban álnak rá a játékosok a szaki magasra húzására.
Ezt még fontoljátok meg, mert izgalmasabb és érdekesebb lenne a helyzet!
A fix 1% már önmagában nem jó. Vagy ráköltök 1 millát, vagy nem. Nincs alternatíva. Ha csak 500e LÉ-t költök rá, akkor miért nem ad fél %-ot? vagy, ha 2 millát dobok rá, akkor miért nem ad többet?
(szerintem a karakter szint/2-es arányt is gondoljátok át. Elég lenne az /4-re is, és adjon arányosan %-ot, ahogy feljebb írtam)
Valamint LEHESSEN TURBÓZNI!
Az is egy taktika volt, hogy inkább vadásztam legutóbb turbózott mászással, mint turbózott spektrálissal , vagy turbózott elmenentálissal.
Örölünk, hogy próbáltok valamit betenni, de akkor már egy picit adjon több szórakozási és taktikázási lehetőséget.
Szerintem nyugodtan adhatna az 1 malla Lé elköltés körül olyan 3-4%-ot is. Legalább többen elgondolkodnának a fejlesztésen. És egyből nagyobb lenne a verseny, hogy melyik csapatban álnak rá a játékosok a szaki magasra húzására.
Ezt még fontoljátok meg, mert izgalmasabb és érdekesebb lenne a helyzet!
Dátum: 2010.11.10. 22:37:41
Így utólag már NEM lehet nerfelni! Ha jól tudom V1-en 2, vagy 3 inspirátor van. A felszólalások nagy része azzal ért egyet, hogy nem kell hozzányúlni. Nem is lehet.
1. Ha innentől változik meg, akokr ez a 2-3 karakter lett feltápolva, visszavonhatatlant előnyre szet téve.
2. Visszamenőleg elvenni ezektől a bezsebelt előnyt? És mi alapján számítolod ki? Meg amikor megvették a tárgyat (gondolom nem mellényzsebből, hanem komoly áldozatok árán), akkor az eredeti feltételekkel vették meg. Ha tudták volna, hogy megváltozik, akkor nem biztos, hogy megveszik. Vagy vettek volna mást. Az egész nerfelősdi egy INCORRECT megoldás.
Legközelebb, ha valamit betsztek teszteljétek le valhol, ne utólag nerfelgessetek!
1. Ha innentől változik meg, akokr ez a 2-3 karakter lett feltápolva, visszavonhatatlant előnyre szet téve.
2. Visszamenőleg elvenni ezektől a bezsebelt előnyt? És mi alapján számítolod ki? Meg amikor megvették a tárgyat (gondolom nem mellényzsebből, hanem komoly áldozatok árán), akkor az eredeti feltételekkel vették meg. Ha tudták volna, hogy megváltozik, akkor nem biztos, hogy megveszik. Vagy vettek volna mást. Az egész nerfelősdi egy INCORRECT megoldás.
Legközelebb, ha valamit betsztek teszteljétek le valhol, ne utólag nerfelgessetek!
Dátum: 2010.11.10. 16:01:00
Ennyi erővel az is lehetne az esemény, hogy melyik csapat talál vadászat közben több kiégett őskövet. Ja nem, arra is van szaki. Akkor ki öl le több óriási lényt.
És akkor már ilyen események lehetnének 2 havonta, és nem relikviát adna, hanem egy kis medált. Amiből több féle lenne, és bármennyi lehetne nálad. (mint a végzet medál és hasonlók)
És akkor már ilyen események lehetnének 2 havonta, és nem relikviát adna, hanem egy kis medált. Amiből több féle lenne, és bármennyi lehetne nálad. (mint a végzet medál és hasonlók)
Dátum: 2010.11.10. 15:25:33
Ha a mászás nem számít, csak az az 1 vacak ősköves cucc, akkor mivel tudom befolyásolni az egész esemény kimenetelét? Már a múltkor sem volt benne SEMMI taktika, ugyanazt csinálta az ember, mint az esemény előtt (vadászott), és várta, hogy essen a térkép. Meg reménykedett, hogy a 4 kufár közül jól bökött,hogy az ő csapatukban esik a legtöbb térkép.
Miért nem lehet valami apró taktikai elemet belevinni, hogy legyen mód befolyásolni a végeredményt???
PL:
Miért nem LÉ-ért lehet ezt a relikviát megvenni, és bármennyit vehetne belőle az ember?
Egyből izgalmasabb lenne. (esetleg az ára exponenciálisan nőne, minél több darabot vettem)
-mód: most látom más is felvetette az ötletet. úgy látszik tényleg lenne rá igény. de lehet egy olyan korlát is, hogy minden x-edik darab után kell venned egy őskövest is. Mondjuk első 3 Lé-ért, aztán 10 őskőért kell venned egy másikat, majd megint vehetsz Lé-ért 5 db-ot, aztán megint egy őskövest stb...
Vagy minden vadászat előtt el kellene költenem x adag LÉ-t, így energiát fordítok a térképezésre.
Ha nem jelölöm be, hogy +Lé-ért keresek, akkor nem is találhatnék térképet.
Legyen már valami olyan elem benne, amire KÖLTENI kell erőforrást (NEM AZ ŐSKŐ NEM AZ), és tudjam kicsit befolyásolni a végkimenetelt!!!
Miért nem lehet valami apró taktikai elemet belevinni, hogy legyen mód befolyásolni a végeredményt???
PL:
Miért nem LÉ-ért lehet ezt a relikviát megvenni, és bármennyit vehetne belőle az ember?
Egyből izgalmasabb lenne. (esetleg az ára exponenciálisan nőne, minél több darabot vettem)
-mód: most látom más is felvetette az ötletet. úgy látszik tényleg lenne rá igény. de lehet egy olyan korlát is, hogy minden x-edik darab után kell venned egy őskövest is. Mondjuk első 3 Lé-ért, aztán 10 őskőért kell venned egy másikat, majd megint vehetsz Lé-ért 5 db-ot, aztán megint egy őskövest stb...
Vagy minden vadászat előtt el kellene költenem x adag LÉ-t, így energiát fordítok a térképezésre.
Ha nem jelölöm be, hogy +Lé-ért keresek, akkor nem is találhatnék térképet.
Legyen már valami olyan elem benne, amire KÖLTENI kell erőforrást (NEM AZ ŐSKŐ NEM AZ), és tudjam kicsit befolyásolni a végkimenetelt!!!
Dátum: 2010.11.04. 11:01:53
Értem én, amit írsz, de én azt mondom, hogy a kufáros eventnél ezeket osztogatták VOLNA. Az más kérdés, hogy nem volt esélyük nyerni, de mikor Miklós ezt berakta, akkor nem tudhatta, hogy nem lesz, aki elvigye. Szóval akkor még szó volt ilyen 15-30 as szaki maximum növelésről.
Dátum: 2010.11.04. 09:13:10
NEM értem, hogy az AF képességekben, miért csak +10 el tudjuk megnövelni az EH maximumát? EZ elég kevés.
A kufáros eventben a rablás EZÜST agyara alapban +14-et adott, ami nem csak a maximumot, de egyben a szakértelmet is növelte. (azaz, ha felveszed, akkor 14 el nő a szakid, és max fölé is növel)
Az arany agyar meg ha jól emlékszem, +20-al növelt volna. (vagy 30?)
Szóval én úgy érzem az a beígért erősítés még mindig nincs sehol.
A kufáros eventben a rablás EZÜST agyara alapban +14-et adott, ami nem csak a maximumot, de egyben a szakértelmet is növelte. (azaz, ha felveszed, akkor 14 el nő a szakid, és max fölé is növel)
Az arany agyar meg ha jól emlékszem, +20-al növelt volna. (vagy 30?)
Szóval én úgy érzem az a beígért erősítés még mindig nincs sehol.