Hozzászólások - Ricardo
Dátum: 2010.01.20. 22:04:44
Ő így sem tud. Meg hát neki ott van a KH, elvileg az pont a kamra bevételt kárpótolja, ha jól emlékszem.
Dátum: 2010.01.20. 21:58:21
Igazából csak annyit kellene csinálnia a JV-nek, hogy ne érje meg 6-7 szintet lefelé ütni kamra miatt. (Mondjuk már most sem éri meg, de a sok b*rom ezt nem veszi észre, és az alacsonyabb szintűek játékát veri szét.)
Ha mondjuk csak magasabb szintűt lehetne kamrázni egyből sokkal izgalmasabb lenne a játék és élvezhetőbb is.
Ha mondjuk csak magasabb szintűt lehetne kamrázni egyből sokkal izgalmasabb lenne a játék és élvezhetőbb is.
Dátum: 2010.01.19. 15:57:21
A manakonstukció és a véges számú épületek miatt, igen csekély épületbónusz többlettel tud rendelkezni egy-egy klán.
Dátum: 2010.01.19. 15:35:37
Azon ne lepődjön meg senki, hogy a legújabb fejlesztés is a legmagasabb szintű karaktereket támogatja, ők azok akik unatkoznak, akik levelekkel bombázzák a JV-t, és ők azok akik a legtöbb pénzt költik a játékra. Mivel több, mint 2x olyan gyorsan haladnak, mint a vf-es középmezőny. (Természetesen csak a túró és a rosszindulat beszél belőlem, bizonyítani nem tudom, hogy Miklós direkt nekik akarna kedvezni.)
Az alapvető problémák közül én a taglétszámot látom az egyik legfontosabbnak. Már korábban is javasoltam, hogy a háborúban adjon bónuszt a létszám, minden karakter annyi pluszt kap amennyi társa van katakombán kívül. Például egy 35 fős szövetségben, ha mindenki aktív (senki nincs katakombában) akkor minden karakter kapjon +34-et minden tulajdonságára, még ellenfeleik ennél valószínűleg kevesebbet fognak kapni.
Az aktivitásról is írtam már, ott azt javasoltam, hogy lehessen egy olyan opciója a karakternek (akár az egyik pihenés elhasználása), hogy 4-6 órára teljesen támadhatatlan lesz. Sosem értettem, hogy van az, hogy miközben a karakterem pihen a klán falain belül az őrtoronyban folyamatosan bontják szét a többiek. Természetesen lehetne olyan korlát, hogy aki így pihen, azt úgy számolja a rendszer, mint ha katakombázna, és így nem ad létszám bónuszt arra az időre, plusz, ha egy klán tagjainak kevesebb mint 10%-a aktív csak akkor automatikusan kapitulálnak.
A jutalmazást is megdobná egy olyan egyszerű fejlesztés, hogy a zsákmány számítása korrigálva lenne a katalizátor méretével. A játék elején (0-ás katalizátorok mellett) 2 napi termés volt a jutalom, maxos katalizátornál ez most pont az egész kút lenne. Azért 1-2 millió LE-ért már bőven megérné hadat üzenni a nagyobb klánoknak, főleg ha lennének piszok drága épületek, amik csak ebből a zsákmányból építhetőek.
Az alapvető problémák közül én a taglétszámot látom az egyik legfontosabbnak. Már korábban is javasoltam, hogy a háborúban adjon bónuszt a létszám, minden karakter annyi pluszt kap amennyi társa van katakombán kívül. Például egy 35 fős szövetségben, ha mindenki aktív (senki nincs katakombában) akkor minden karakter kapjon +34-et minden tulajdonságára, még ellenfeleik ennél valószínűleg kevesebbet fognak kapni.
Az aktivitásról is írtam már, ott azt javasoltam, hogy lehessen egy olyan opciója a karakternek (akár az egyik pihenés elhasználása), hogy 4-6 órára teljesen támadhatatlan lesz. Sosem értettem, hogy van az, hogy miközben a karakterem pihen a klán falain belül az őrtoronyban folyamatosan bontják szét a többiek. Természetesen lehetne olyan korlát, hogy aki így pihen, azt úgy számolja a rendszer, mint ha katakombázna, és így nem ad létszám bónuszt arra az időre, plusz, ha egy klán tagjainak kevesebb mint 10%-a aktív csak akkor automatikusan kapitulálnak.
A jutalmazást is megdobná egy olyan egyszerű fejlesztés, hogy a zsákmány számítása korrigálva lenne a katalizátor méretével. A játék elején (0-ás katalizátorok mellett) 2 napi termés volt a jutalom, maxos katalizátornál ez most pont az egész kút lenne. Azért 1-2 millió LE-ért már bőven megérné hadat üzenni a nagyobb klánoknak, főleg ha lennének piszok drága épületek, amik csak ebből a zsákmányból építhetőek.
Dátum: 2010.01.19. 11:20:53
Ugyan, ugyan. Most hogy teljesen kiégtél az értelmetlen, és rossz fejlesztésektől, amiknek használatához semmi ész nem kell és a magasabb szintű karaktereknek kedvez, most értél meg igazán arra, hogy túró őstermelővé válj. Bendő atya vállán kisírhatod bánatodat, és ha kell Maszat is leápol.
Hidd el, mi is így tettünk. Nem használt, de legalább fájt.
Hidd el, mi is így tettünk. Nem használt, de legalább fájt.
Dátum: 2010.01.19. 01:15:51
A szavazás lehetőségeit természetesen a Fekete Liga alakította ilyenre, mint ahogyan az egész reformot is a Liga tervelte ki. Annyira zseniálisan gonosz ez a terv, hogy magunkat is megszívatnánk vele, hiszen ezek után nem lehet majd 3-400 csatával kikapni.
Ha valakinek nem tetszik, nos, annak mi örülünk.
Ha valakinek nem tetszik, nos, annak mi örülünk.
Dátum: 2010.01.18. 19:26:04
A rajongókkal közlöm, hamarosan lesz dedikálás is, bár ezt bizonyos világokon megbillogozásnak hívják.
Egyébként pedig hamarosan újabb fejlesztések várhatóak Miklóséktól. Álljon itt egy lista, a teljesség igénye nélkül:
- portyázás a világok között
- dukát lopás szakértelem, természetesen csak liga tagoknak
- A nem smaragd karakterek napi csp mennyiségének csökkentése
- stb.
Természetesen nem mi javasoltuk ezeket a fejlesztéseket, már a túró beszél a Beholder Kft-ből is.
Egyébként pedig hamarosan újabb fejlesztések várhatóak Miklóséktól. Álljon itt egy lista, a teljesség igénye nélkül:
- portyázás a világok között
- dukát lopás szakértelem, természetesen csak liga tagoknak
- A nem smaragd karakterek napi csp mennyiségének csökkentése
- stb.
Természetesen nem mi javasoltuk ezeket a fejlesztéseket, már a túró beszél a Beholder Kft-ből is.
Dátum: 2010.01.15. 18:46:38
Akármennyi is lesz az epikusok száma, arra mindenképpen figyelni kellene, hogy naponta csak egyet lehessen megölni. Ha nem lesz módosítva a kincseskamra, akkor a játék elején megint 0-24-ben kell majd onlájn lenni, ami nagyon sok szitkozódást fog eredményezni, hiszen mindenki mindenkit folyamatosan helyettesíteni fog.
Másfelől a játék nagyon el fog laposodni, hiszen a 60-70. epikus környékére el fog dőlni melyik csapat nyer (szerintem) onnantól pedig legalább egy hónap már csak felesleges és ingyenes játék lesz.
Az új szakértelem növelni fogja a többi szakértelem alapköltségét? Hogyha igen, akkor jó lenne, ha minden karakter be tudná állítani magának, hogy szeretné-e vagy nem.
Végül annak nagyon örülök, hogy sikerült rávenni Titeket az indítás dátumának módosítására, így mindenkinek jobb.
Másfelől a játék nagyon el fog laposodni, hiszen a 60-70. epikus környékére el fog dőlni melyik csapat nyer (szerintem) onnantól pedig legalább egy hónap már csak felesleges és ingyenes játék lesz.
Az új szakértelem növelni fogja a többi szakértelem alapköltségét? Hogyha igen, akkor jó lenne, ha minden karakter be tudná állítani magának, hogy szeretné-e vagy nem.
Végül annak nagyon örülök, hogy sikerült rávenni Titeket az indítás dátumának módosítására, így mindenkinek jobb.
Dátum: 2010.01.15. 00:08:18
Amellett, hogy szerintem a topban pont az a jó, hogy nem lehet leállni, folyamatosan játszani sőt küzdeni kell, a legjobb dolog az egész játékban az újrakezdés volt. Elnyom az ember napi 15-25 portyát izlés szerint (egyetlen támadást sem kap), nem kell gondolkozni, hogy merre fejlesszen, mert az út 68. szintig (ez a VF miatt kb 2 év) ki van kövezve és olcsó.
Ha leállna a játék, akkor szerintem tönkre is menne, hiszen a legnagyobb függők fizetik a legtöbb pénzt, és ők nem hagyják a karaktert 15-30 napra inaktívvá válni. Ettől még az ötlet nagyon játékosbarát, csak utópisztikus.
Ha leállna a játék, akkor szerintem tönkre is menne, hiszen a legnagyobb függők fizetik a legtöbb pénzt, és ők nem hagyják a karaktert 15-30 napra inaktívvá válni. Ettől még az ötlet nagyon játékosbarát, csak utópisztikus.
Dátum: 2010.01.14. 10:59:58
Illetve 15%-nál mindenki verhető.
Dátum: 2010.01.14. 08:21:50
Nem lehetne a gyorsításokat kiterjeszteni? Jelenleg csak 10. szinttől lehet hozzájuk jutni, pedig már alacsonyabb szinten is jól jönne a +1 portyázás vagy az egyszerre indítható 50 vadászat. Esetleg 5. szintre lehetne lerakni, ott úgy sincsen semmi extra. (3. szint varázslatok, 4. szint szakértelmek, 5. szint semmi új)
Dátum: 2010.01.13. 23:05:37
Ha mindenkinek megelsz ez a szakértelem, akkor csak még több lé lesz a portyában. Szerinted aki eddig jól portyázott az most majd elfelejt célpontot választani, aki meg eddig 0 lés portyákat csinált az most a 40-50 LE/pp hatására fog több milliót szerezni?
Dátum: 2010.01.12. 21:21:07
Azon nem gondolkozott még el senki, hogy milyen lenne, ha vadászna és portyázna is?!
Dátum: 2010.01.11. 17:47:14
A vizsgaidőszak hajrájában kezd a versenyszerver? Nem lehetett volna még várni vele egy kicsit? Mondjuk február 1-éig. Vagy legalább addig, amég nem lesznek konkretizálva a nyerési feltételek, illetve az őskőért vásárolható extrák. (Ha jól tudom a prém tagság változtatása is tervben volt.)
Dátum: 2010.01.11. 15:11:59
Viccelsz. Zseniáli fejlesztés. Lehet vissza is kérem Dutch-ot, mert többé nem kell figyelni ki mikor mennyit vadászik. Csak klikk a leggyengébbre és máris erősödtem. Ha meg eléri valaki az Ariel által lefestett 10 szintes ütés határt és fix 0 tp-t kap a portyáért, no onnantól nem kell semmit csinálni, csak legyőzhetetlenné válni ..
Dátum: 2010.01.11. 12:49:31
Jóbarát, le van írva, hogy elég az egyiknek érvényesülnie. Ha az egyiket tudod teljesíteni, akkor viseled a tárgyat. Ha egyik halmazba sem esel bele, akkor meg nem. Nem olyan bonyolult ez.
Dátum: 2010.01.11. 12:41:15
Ott van a hírekben!
- Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje VAGY max. kétszerese az övének, VAGY max. 20 szinttel nagyobb (a két feltétel közül bármelyiket elég teljesíteni).
Mi nem érthető ezen? Olvassunk már, mielőtt pánikba esünk.
- Egy karakter csak olyan epikus tárgyat készíthet be, amelynek a szintje VAGY max. kétszerese az övének, VAGY max. 20 szinttel nagyobb (a két feltétel közül bármelyiket elég teljesíteni).
Mi nem érthető ezen? Olvassunk már, mielőtt pánikba esünk.
Dátum: 2010.01.10. 14:30:29
Mivel nincs veszteség érzés, ezért izgalom sincs a v3-ban. Annyira pofonegyszerű bajnoki viadal győztes karaktert csinálni, hogy az döbbenetes.
Másfelől egy pók azért hajlandó mondjuk 10 percen keresztül frissíteni a portyalistát folyamatosan, mert nagy valószínűséggel egy-két portyából meg fogja azt a lét szerezni, amit egy minden nap vadászó karakter több órás "munkával" termel ki.
Másfelől egy pók azért hajlandó mondjuk 10 percen keresztül frissíteni a portyalistát folyamatosan, mert nagy valószínűséggel egy-két portyából meg fogja azt a lét szerezni, amit egy minden nap vadászó karakter több órás "munkával" termel ki.
Dátum: 2010.01.10. 09:10:11
Szomorú. Ha már Femme is feladta a harcot, akkor nagyon rossz lehet fent a játék. (Mondjuk az 1. és az 50. között 18 szint van, tehát a laikus is gyorsan kiszúrhatja, hogy valami nincs rendben.)
Dátum: 2010.01.09. 23:40:02
Azt kellett volna már észrevenni, hogy akiken büntető van, azok a kevés támadás miatt könnyebben elkényelmesednek vadászat közben és többször van Náluk LE 15% alól kijőve. Simán megéri egyszer-kétszer rájuk próbálni, ha hosszabb időre eltűntek a portyalistából, aztán meg újra előkerülnek, mert nagyobb esély van rá, hogy LE-ben gazdagok, mint a nem büntetős célpontok.
Ha hetente csak egyszer veszed le ~10k LE-vel, akkor azzal simán kárpótoltad magadat 3-4 csp-ért, amit lehet el sem buksz.
Ha hetente csak egyszer veszed le ~10k LE-vel, akkor azzal simán kárpótoltad magadat 3-4 csp-ért, amit lehet el sem buksz.