Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Seligen

Dátum: 2009.04.19. 14:20:57
A szintlépéssel én is így vagyok.

A pihenést meg jó ideje hanyagolom, tegnap pl gyorsan ki akartam jönni 15% fölé, pihenni kezdtem. Elszállt a net, ma 10-kor jött vissza. Szép volt a csatalistám!
Bár az életpontokért több ÉP, bevallom nem jönne rosszul. Jobban menne az epikusozás pl, kevesebb gyogyi fogyna és a %-os határok is kibővülnének. Bár a kivégzésre szakosodott karaktereknek ez nem biztos, hogy jól esne!


De ez a megoldás kereső topik most nem is azokról szól, akik ilyen feltételek közt is el tudnak játszani, hanem azokról akik nem.
Dátum: 2009.04.19. 13:55:32
Hirtelen 2 dolog jutott eszembe. Egyik sem a leüttetést csökkenti, de ÉP veszteséget kompenzál:
- Megemelni az egészség tulajdonságonként kapott életpontot,
- Pihenéskor kumulatív ÉP. Ha pihen a karakter és eléri az ÉP-je maximumát, akkor az tovább növekszik, mint eddig, de csak a pihenés megszakításáig (vagy belépésig). Amint megszakad a pihenés, mindez visszaáll a maxra. Addig meg a támadás ebből az ÉP-ből vonódik le.
Dátum: 2009.04.19. 12:32:30
Sokakban felmerült az igény ennek a témának a megvitatására. Tegyük ezt itt, ne más topikokat teleírva!

A probléma összefoglalva:
A fejlődés előrehaladtával a magasabb szintű karakterek egyre több lélekenergiát kapnak vadászatokból, egyre jobb fegyverhez, páncélzathoz, varázslathoz jutnak hozzá, emellett tulajdonságaik, harci szakértelmeik is jelentősen nőnek. Ez jelentős harci előnyhöz juttatja őket az alacsonyabb szintűek támadásánál, így sokszor a támadott fél ellehetetlenítve érzi magát.

Eddigi védekezések:
- portya limitálása, pp bevezetése,
- a gyakran támadottaktól kevesebb TP és LE szerezhető,
- taktikaváltás: +%-okat kihasználva működés, egészségnövelés, mágikus regeneráció növelése,
- védelem itala, csata utáni regeneráció,
- a kezdeti hatósugár már csökkent egy szintet,
- visszafogott fejlődés (ennek még nincs túl nagy referenciája, de jónak tünik),
- békeidőben BCs-s szövetségek tagjai mínuszokkal támadhatóak.

Elöljáróban megjegyzem, hogy a szintlépés ideje most is egyre nyúlik, így egyre közelebb kerülnek egymáshoz a karakterek (a bőrömön érzem). Szintúgy tapasztalom, mintha egyre kevésbé számítanának a tulajdonságösszeg különbségek és sokszor a szerencsén és saját balfékségemen dőlnének el a csaták.
Ha jól emlékszem volt Miklósnak egy ígérete, hogy a szintek előrehaladtával simul a helyzet. Nos, erre kíváncsi vagyok!

A hatósugár csökkentésének pozitívumai:
Sajnos egy ilyet sem látok tisztán. Talán nyugodtabbá válna a játék. A második világban erősen késve indultam ráadásul nem prémiumozok. Smaragdként semmi gondom ott ezzel a bufferrel. Az első világon pedig nem tudok érdemben nyilatkozni, hiszen sokszor ettől függ, hogy fel tudom e tölteni a kínzó részlegemet, nem csordulnak túl a portyapontjaim és néha még némi LE is csurran és gyémántként ez az egyetlen harcból szerezhető előnyöm bármely más horda tagjaihoz képes. Amennyiben ez a határ lecsökken, nem sok értelme lesz gyémánt hordás karaktert játszani, hiszen ha hasonló erősségű karaktert támadok, az nagy eséllyel elver. Ez nem panasz, ez tény.

A hatósugár csökkentésének negatívumai:
Nos ezekből látok párat.
- Portyalehetőségek leszűkülése az elöl haladóknak. Ez jelenleg is ott tart, hogy írtózatosan figyelni kell a szintlépésünkre, hiszen azonnal megjelenünk egy elöl szaladó karakter portyalistáján, így várható a szinte azonnali betámadás, egy nagy vadászat végén a szintugrás sokszor elég csúnya pofonba történik. Igaz, hogy kissé visszaesnének az elöl haladók, de nem vészesen, hiszen sok TP-t úgy sem kapnak a -6 szinttel lefelé támadásból.
- A háborúzás még inkább ellehetetlenedik, hiszen az olyan szövetség amely hasonló szintű tagokból áll, ritka mint a fehér holló. Így egy-két pók meghatározhatja egy háború kimenetelét.
- A szintlépés kitolása segítene a portyalehetőségek megtartásán, de ez esetben lassabbá válna a játék, sokaknak érdektelenebbé, többet számítana a véletlen a csatákban, hiszen gyakorlatilag kiegyenlítődő erejű karakterekről lesz szó a portyacsaták során.

Biztos sok mindent kihagytam. Érveket, ellenérveket alább.
Dátum: 2009.04.18. 19:09:39
Nem számít, mert ez te vagy!

Egyébként szép teljesítmény!
Dátum: 2009.04.18. 16:27:51
Ez így a TGy-re nem igaz! Mi mindenkire portyázunk, illetve mindenki a saját morális meggondolásai alapján (sejtem, ez az egyik oka, hogy te többet kapsz). Mégis kiállunk a HCs mellett, mert pont a gyémánt horda az akinek a specialitása a portyák kihasználásában rejlik. Valamiért mindenáron e lehetőségünk kibővülését tartod rossz hatásnak. Márpedig a békacsarnok pont ezt eredményezte anno, azon az áron, hogy +1pp veszteség érheti a BCs mellett portyázót, marha nagy negatívum volt...
Dátum: 2009.04.18. 15:30:10
Ez attól függ, hogy te vagy e az az Infernal akit a V1-en Infernal nével fel lehet lelni, ekkor igen, neked intéztem és kíváncsian várom objektív megítélésed a témában, ha meg nem te vagy az az Infernal, akkor ki vagy?
Dátum: 2009.04.18. 14:53:35
Én csak csodálkozom, hogy a te helyedről, bárki is hozzászól a témához. Ritka, hogy pár hónapja játszó játékos végigrágja magát egy ilyen volumenű fórumszobán, mint ez.
Amennyiben reálisan látod a béke csarnokával szinte együtt indult háború csarnoka fejlesztést (egy kicsit késett a bevezetés), akkor írhatnál róla pár sort, mégis, miben látod a problémát? Számodra mi fog változni? Mit kellene változtatni, hogyan oldanád te meg?
Dátum: 2009.04.18. 09:20:57
A "középmezőny" pókjainak nem számítana, mindenki másnak igen, aki felépítette, vagy késöbb szándéka és vadászni is szokása, úgy ahogy Mortimer mondja, lebontaná.
Most akkor az lett a téma, ha már pár embernek nem tetszik a csarnok, hogyan lehet minél jobban büntetni őket a használatért?

A T3-at biztos nagyon érzékenyen érintené s visszaállna minden a HCs előtti állapotba!
Sajnos még mindig benne van a pakliban, hogy kifoghatsz olyan értékelőket akiknek fogalmuk sincs pl. az SI mértékegységrendszerről.
Ráadásul jelen esetben a tömeg az egyetlen SI alapegység a válaszok közt. Nem értem, mi nem egyértelmű, hacsak az értékelők többsége nem a súlyra asszociált a tömeg helyett. Biztos többet járnak kondizni, mint fizikaórákra.
Dátum: 2009.04.17. 19:02:34
A játék elsőnek regisztrált emberétől az utolsóig, mind másképp látja, nem lehet ezt igazán elkülöníteni mezőnyökre!

Szerintem Viktoron kívül nem sok mindenkinek van 150-es egészsége. Nekem is csak ennek a fele. Jól lehet variálni az egészség gyűrűvel, kristálynyaklánccal és a százalékokkal. Ez is, az is egy stratégia.
Kívánom, hogy találd meg a sajátodat és tudd alakítani, ha a játék úgy kívánja!
Dátum: 2009.04.17. 18:06:58
Nem tudom máshol, hogyan működik, de szavazásoknál van egy számláló. Mi minden jelentősebb döntésünk előtt szavazunk. Megkértünk mindenkit, hogy ha szavazott, legalább egy karakternyi hsz-t írjon mellé, így azt is tudjuk ki volt már és ki nem. A jelentősebb eseményeknek külön topikot nyitunk, ha valaki valami eredményt ér el a témában, úgy is eldicsekszik vele.
Ez nálunk elég, hogy követni tudjuk, ki mennyire aktív.
Dátum: 2009.04.17. 17:46:19
Te zacc, elgondolkodtál már azon, hogy nagyjából 10 000 aktív játékos van a V1-en (de lehet, hogy több, egy biztos, a 15 000 regisztrált tagból sok nem játszik). Te olyan 290. hely körül állsz a ranglistán. Ez nem igazán középmezőny!
Dátum: 2009.04.17. 17:07:40
Nem céloztam én semmire, max arra a tényre, hogy egyedül ti próbáltatok taktikázni vele, de persze ti nem vagytok Arielék ütőtávjában (azonos horda még nem üthető).
Dátum: 2009.04.17. 16:16:05
Miután felépítettétek és lebontottátok?
Dátum: 2009.04.17. 14:55:52
Ötletelésről beszéltem és nem érvelésről, szerintem ez nem ugyanaz.

A nyugiban verem a kisebbeket, a HCs portyázhatatlanságot megtörő hatására jövő panaszra vonatkozott, semmi köze a portyaszintekhez, nem is írtam ilyet sehol. Csupán e miatt másoltam be a statokat is.

El tudok képzelni portya elérhetőség szűkítést, de ehhez vagy sok játékost kell egyszerre útnak indítani, hogy legyenek alternatívák, vagy ki kell tolni a szintlépés határait, hogy könyebben utolérhessék egymást a karakterek. Bár mindez szerintem növelné a random szerepét a csatákban s nem csökkentené.
Én még nem találkoztam kiegyensúlyozott stratégiai pvp-vel. Lehet, hogy van, de csak olyanokat ismerek ahol a VU-nál sokkal durvábbal lehet szívatni a kisebbeket.
Az ügyességtől, intelligenciától és tudástól mindig is sokkal többet fog számítani egy MMO játéknál a gép előtt a játékkal töltött idő. Ez meglehetősen igazságtalan, szerintem is. Érdekes lenne visszatérni a heti egy fordulós rendszerhez.


A nagyobb lélekkút töltődés nagyobb kockázattal is jár, nem változtatna semmit a háború rendszerén, esetleg egy-két szövetség jobban el tudna húzni a többitől a szövetségi épületek miatt. Mondjuk nem a T3. A T3 nem tudom mit csinálna, azt sohasem lehet előre tudni mit fognak csinálni, valószínűleg próbálnak minél nagyobb előnyre szert tenni a többi ellen. Az biztos, hogy sohasem volt a legfőbb szempont a lehető legnagyobb lélekkútzsákmány.
A HCs bejövetelére a lépésüket is majd megmutatja az idő.
Dátum: 2009.04.17. 08:31:18
Kérdés, hogy a napi 24 óra VU-val töltött időt mennyire nevezd becsületesnek, illetve a szélsőséges POK taktikát?
Meg lehet csinálni, ha időben felismeri az ember a játékban rejtőző ezen lehetőségeket, de vajon mennyire érdekes hetekig állni ugyanazon szinten, nem haladni a küldetésekkel és állandóan figyelni, honnan jöhet a legtöbb LE a legkevesebb TP árán? Gondolom erre azok tudnának válaszolni akik odafent abbahagyták (POK Samed, illetve a TP-ző Sharpa (aki kezdte vele)).
Dátum: 2009.04.17. 08:22:00
Na ez az amit sokan nem látnak! Csak meg kell figyelni az elöl lévőket (első 100, 200, mondjuk). Hetente változik a rangsor. Sokan kapva kaptak a visszafogott fejlődésen és éppen azon vannak, hogy csendben visszatérjenek a középmezőnybe, néhányan meg így csúsznak jóval előrébb, mint szeretnék. Rengeteg lehetőség van a kapott TP befolyásolására, szinte bárki kipróbálhatja milyen elöl járni, kérdés, hogy akarja e?
Dátum: 2009.04.17. 00:15:33
Október vége felé indult talán, nem emlékszem pontosan.
Az anomália nem az épületek miatt van. Elég korán erős versenyhelyzet alakult ki 3 szövetség közt. Vesd meg őket ha akarod, de mennyi játékot ismersz ami nem a versenyről szól?
Jobb érvem nincs e mellett, mint, hogy a V2-n sokkal kiegyensúlyozottabban tudom fejleszteni a karakterem, mint a V1-en és ennek semmi köze az épületekhez, sokkal inkább a tapasztalatnak.

Nem minden felvetés panasz, csak azok amelyek panaszt tartalmaznak (lásd Zacc.), nem kell hallgatni, érvelni kell, helyes topikban, logikusan, mások érvein, véleményén elgondolkodva, lehetőleg érthetően és olvashatóan fogalmazva. Ebben gondolom egyet értünk.
Nem néztem nagyon utána, de eddigi tapasztalataim szerint nem veszi a fáradságot, hogy fórumot olvasgasson (ne adj Isten hozzászóljon) a legtöbb "mínuszos csataegyenlegű". Vajon miért van ez??? A panaszkodás az ő szájukból sokkal jogosabbnak tűnne.

Szintelőny: 10-15 karakter van a játékban akikre nem tudnak igazán nagy szintelőnnyel csapkodni. Ezek a karakterek még véletlenül sem érik el az itt erről siránkozókat.

Megfelelő nevek: Melyek azok??? Eddig nekem nagyon úgy tűnt, Miklós elolvassa az ötleteket és el is gondolkodik rajtuk. Aztán dönt, fejleszt valamit. Az már más kérdés, hogy ez jó vagy rossz, de sajnos ezeket leginkább az idő tudja eldönteni, utána viszont már nehéz változtatni.

A korrekt ötletelést, meg megint csak úgy tűnik nekem, hogy főképp az elöl járó karaktergazdák művelik. Egy igazán jó, átgondolt ötlet, sajnos, felettébb ritka!
Dátum: 2009.04.16. 23:52:48
Ez, barátom azt mutatja, hogy nem vagy egy elcseszett karakter (a diffed ide sem írtam), csak iszonyatosan nyafka! Ha magát a játékot is ilyen lelkesen mívelnéd, mint könnypotyogtatást, akkor valahol Nephila szintjén lehetnél.
Dátum: 2009.04.16. 23:50:09
Igazad van, maradhatott volna az eredeti. BCs nélkül, pp nélkül, +1 szinthatárral. Az jobb volt.