Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2012.08.02. 14:45:58
Ok, meg is van... tehát nincs minimum 300, és max. 80 dukát. A minimum 300 nem a köv. templomtól él, ez már a mostaninál is így teljesíthető, a 80 a következőtől.
Dátum: 2012.08.02. 14:35:27
Quellon: erre sajnos nincs lehetőség. A küldetéseket egyébként a már megkapott templomokban sem tudtuk megváltoztatni, csak az ezután kapott templomban lesz így.
Kocos: 300 AD lecsökkentése 100-ra. igazad van, valamiért ez nem szerepelt a jegyzeteimben, pedig emlékszem, hogy megbeszéltük. Mindjárt megcsináljuk ezt is.
A szerezz X dulátot küldetéssel kapcsolatban:
Napi 6 térkapu pontot kapok. 1 térkapunál kb. 30% esélyem van kincsre. Tehát 28 nap alatt 28x6x0.3 = 55 kincset tudok szerezni. Ezek 2/3-át féléves bérlettel darabját 2 dukátért adom el, a maradékot 1 dukátért. Ezenkívül minden nap CSP-ért kérek 2 dukátot. összesen 118 dkátot tudok termelni 1 hónap alatt. Szóvel ez egy teljesíthető küldi, nem? Féléves bérlet nélkül lesz ez a küldetés húzós, elvben előfordulhat, hogy vki nem tudta beszerezni, akkor a havi gyűjthető csak 83. Ok, rendben, berakunk egy 80-as maximumot. (köv templomtól lesz érvényes)
Kocos: 300 AD lecsökkentése 100-ra. igazad van, valamiért ez nem szerepelt a jegyzeteimben, pedig emlékszem, hogy megbeszéltük. Mindjárt megcsináljuk ezt is.
A szerezz X dulátot küldetéssel kapcsolatban:
Napi 6 térkapu pontot kapok. 1 térkapunál kb. 30% esélyem van kincsre. Tehát 28 nap alatt 28x6x0.3 = 55 kincset tudok szerezni. Ezek 2/3-át féléves bérlettel darabját 2 dukátért adom el, a maradékot 1 dukátért. Ezenkívül minden nap CSP-ért kérek 2 dukátot. összesen 118 dkátot tudok termelni 1 hónap alatt. Szóvel ez egy teljesíthető küldi, nem? Féléves bérlet nélkül lesz ez a küldetés húzós, elvben előfordulhat, hogy vki nem tudta beszerezni, akkor a havi gyűjthető csak 83. Ok, rendben, berakunk egy 80-as maximumot. (köv templomtól lesz érvényes)
Dátum: 2012.08.02. 13:54:51
Elkészültünk azokkal a változásokkal, amelyeket még korábban ígértünk a Végzet Templomával kapcsolatban, javaslataitok alapján.
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.
A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.
A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
Dátum: 2012.08.02. 13:54:00
Elkészültünk azokkal a változásokkal, amelyeket még korábban ígértünk a Végzet Templomával kapcsolatban, javaslataitok alapján.
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.
6.) A gyűjts X aranydukátot feladatot maximalizáltuk 80-ban.
7.) A licitálj 100-al osztható aranydukátért legalább 300-at küldetés szövegéből kiszedtük a legalább 300-at.
A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
1.) A "növeld meg egy X szakértelmedet 3-mal" küldetéseket "növeld meg egy X vagy egy Y szakértelmedet 3-mal" küldetésekre vontuk össze. Így egyrészt kevesebb ilyen küldetés lesz templomonként, másrészt lesz választási lehetőség. A küldetés úgy is teljesíthető, hogy X szakértelmet 1-gyel, Y-t kettővel növeled meg.
2.) A "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal" küldetés helyett bekerült "Használd a portyázásnál a szimulációt 5 alkalommal vagy válts specializációt őskőért!"
3.) A "Használd a csonterősítést 2x" küldetés helyett "Használd a csonterősítést 2x vagy növeld meg az entitásvadászatot 2x" küldetés lett.
4.) A "győzz háborús ellenfél ellen portyában 3-szor" küldi is kapott alternatívát, "használd el az összes portyapontodat!"
5.) Ha letelik az idő a Végzet Templomában, és van olyan jutalom, amit nem vettél át (akár zsákocska, akár ládikó) akkor az idő leteltekor a jutalmakat automatikusan megkapod, nem vész el.
6.) A gyűjts X aranydukátot feladatot maximalizáltuk 80-ban.
7.) A licitálj 100-al osztható aranydukátért legalább 300-at küldetés szövegéből kiszedtük a legalább 300-at.
A küldetések visszamenőleg nem változnak, csak az újonnan kapott templomban lesznek így!
Dátum: 2012.08.01. 13:53:13
Quellon: igyekszünk a leállásokat a lehető legrövidebbre venni úgyhogy reméljük senkinek nem múlik ezen a kufár eredménye.
Az átállás problémamentesen megtörtént, a játék adatbázis műveletei most már külön szerveren futnak. Ahhoz, hogy az eredményeket lássuk, azért több időnek kell eltelni, ki kell várni az esti csúcsforgalmat, de az eredmény biztató, így első ránézésre egy nagyjából 25%-kos gyorsulást sikerült elérnünk. És amennyiben még ez sem lesz elég, természetesen van ötletünk további optimalizálásra is.
Köszönjük a türelmet!
Az átállás problémamentesen megtörtént, a játék adatbázis műveletei most már külön szerveren futnak. Ahhoz, hogy az eredményeket lássuk, azért több időnek kell eltelni, ki kell várni az esti csúcsforgalmat, de az eredmény biztató, így első ránézésre egy nagyjából 25%-kos gyorsulást sikerült elérnünk. És amennyiben még ez sem lesz elég, természetesen van ötletünk további optimalizálásra is.
Köszönjük a türelmet!
Dátum: 2012.07.31. 13:32:52
Holnapra ismét tervezünk egy leállást. 10 órától, nagyjából 1 óráig fog tartani. A játék teljes adatbáziskezelését egy másik szerverre telepítjük át, ettől drámai teljesítményjavulást remélünk.
Dátum: 2012.07.30. 15:34:51
A Relikviák menüpontban most már a hűség záloga is megvásárolható.
Aki az elmúlt 60 napban, aranydukátért vette meg az aukciós házban, és szeretné a dukátot visszakapni és inkább 100 őskövet fizetni érte, írjon az ügyfélszolgálatunknak.
Aki az elmúlt 60 napban, aranydukátért vette meg az aukciós házban, és szeretné a dukátot visszakapni és inkább 100 őskövet fizetni érte, írjon az ügyfélszolgálatunknak.
Javaslatok -> Aukció
Dátum: 2012.07.30. 15:32:11
A történet annyi, hogy az orosz szerveren valamiért mindenki smaragd hordással indult, egyszerűen nem volt nekik kit ütni, és a szövetségek eléggé beágyazódtak, végül hosszas vita után ez a lehetőség maradt, elérhetővé tettük a hűség zálogát ott.
Ugye a célpont probléma megoldható bárkinek hordaváltással de egy idő után a szövit amit sok munkával épített fel, nehezen hagyja el.
Baraty most úgy látszik ezt bepatchelte minden világra, as szoftver ill. adatbázis egy idő után mindig szinkronizálásra kerül, hogy ne legyen túl nagy káosz.
Sajnos olyat nem tudok beígérni hogy aki fél éve vett magának ilyet az a véletárat becserélheti, ez nem lenne igazságos, de aki rövidebb időn belül (max. 60 napja) vette ezt meg aranydukátért, és szeretne a dukátok helyett 100 őskövet fizetni érte, írjon az ügyfélszolgálatunknak és kicseréljük.
Ugye a célpont probléma megoldható bárkinek hordaváltással de egy idő után a szövit amit sok munkával épített fel, nehezen hagyja el.
Baraty most úgy látszik ezt bepatchelte minden világra, as szoftver ill. adatbázis egy idő után mindig szinkronizálásra kerül, hogy ne legyen túl nagy káosz.
Sajnos olyat nem tudok beígérni hogy aki fél éve vett magának ilyet az a véletárat becserélheti, ez nem lenne igazságos, de aki rövidebb időn belül (max. 60 napja) vette ezt meg aranydukátért, és szeretne a dukátok helyett 100 őskövet fizetni érte, írjon az ügyfélszolgálatunknak és kicseréljük.
Dátum: 2012.07.26. 14:37:25
Megvan már, hogy mi lesz az alternatíva: legyen 0 portyázáspontod. Különösen az event alatt ez egy teljesíthető küldi, hiszen itt harcol mindenki ezerrel, de ha minden kötél szakad el lehet költeni a pp-ket bizonyos tárgyakra vagy be lehet nyomni a portya mód váltást és akkor nullázódik. Tehát ezzel reméljük nem lesz gond. Hamarosan bekerül.
Dátum: 2012.07.19. 17:00:41
Köszönjük szépen a javaslatokat, és az összefoglalót is, Birka, igyekszünk megvalósítani őket!
A szerver laggal kapcsolatban még egy infó: nagyon sok időt töltöttünk az utóbbi hónapokban a program optimalizálásával (többek közt a teljes portyázás / csata rutin is át lett alakítva) és a terhelést nem tudtuk megfelelően csökkenteni. Ezért úgy döntöttünk, hogy költségtől és macerától függetlenül egy komoly harverbővítést hajtunk végre, a VU szervert kibővítjük külön adatbázis szerverrel. Ez nem holnap lesz, de remélem legkésőbb 1 hónapon belül meg tudjuk oldani, a folyamatot már elindítottuk. Ez garantáltan mindenféle lag problémát megold mert a játékot egy nagyteljesítményű szerver helyett kettő fogja vinni.
A szerver laggal kapcsolatban még egy infó: nagyon sok időt töltöttünk az utóbbi hónapokban a program optimalizálásával (többek közt a teljes portyázás / csata rutin is át lett alakítva) és a terhelést nem tudtuk megfelelően csökkenteni. Ezért úgy döntöttünk, hogy költségtől és macerától függetlenül egy komoly harverbővítést hajtunk végre, a VU szervert kibővítjük külön adatbázis szerverrel. Ez nem holnap lesz, de remélem legkésőbb 1 hónapon belül meg tudjuk oldani, a folyamatot már elindítottuk. Ez garantáltan mindenféle lag problémát megold mert a játékot egy nagyteljesítményű szerver helyett kettő fogja vinni.
Dátum: 2012.07.19. 15:18:39
A hírekben is kint van, de leírom ide is:
"A mai napon átalakítottuk a karakterlapot. Ezzel alapvetően 2 célunk volt, egyrészt az egészet kompaktabbá, használhatóbbá akartuk tenni javaslataitok alapján, másrészt a szerver terhelést szerettük volna valamelyest csökkenteni. Egyrészt, szétszedtük a karakterlapot és a teljes tárgylistát két külön oldalra. A tárgylista a karakter profil melletti ládiókra kattintva is elérhető közvetlenül, vagy a karakterlapon, a tárgylista fülre kattintva. A gyors öltözködés gombok felkerültek az oldal tetejére, mindig kint vannak, kényelmesen gyorsan lehet váltani. A viselt tárgyak továbbra is kint vannak a karakterlapon, sőt cserélni is lehet őket itt a tárgy képére kattitnva. A tárgyak közvetlenül a karakter adatai mellett jelennek meg, így nem kell scrollozni az egérrel. A bónuszok és eredmények továbbra is megtekinthetők a megfelelő fülre kattintva. A teljes tárgylistán látható az összes tárgy, a tárgyakat itt is fel lehet venni. Külön szedtük a fókuszkristályokat kisebb térkapus, nagyobb térkapus és egyéb fókuszkristályok kategóriára, valamint a relikviák közül a bronz, ezüst stb fokozatú relikviák kikerültek a jutalomrelikviák fülre, hogy jobban lehessen látni, melyeket szerezted már meg. A bekészített tárgyakat sárga színnel jelöljük. A fókuszkristályokat itt, a Tárgylista oldalon lehet cserélni."
Ezzel kapcsolatban várjuk észrevételeiteket, javaslataitokat.
"A mai napon átalakítottuk a karakterlapot. Ezzel alapvetően 2 célunk volt, egyrészt az egészet kompaktabbá, használhatóbbá akartuk tenni javaslataitok alapján, másrészt a szerver terhelést szerettük volna valamelyest csökkenteni. Egyrészt, szétszedtük a karakterlapot és a teljes tárgylistát két külön oldalra. A tárgylista a karakter profil melletti ládiókra kattintva is elérhető közvetlenül, vagy a karakterlapon, a tárgylista fülre kattintva. A gyors öltözködés gombok felkerültek az oldal tetejére, mindig kint vannak, kényelmesen gyorsan lehet váltani. A viselt tárgyak továbbra is kint vannak a karakterlapon, sőt cserélni is lehet őket itt a tárgy képére kattitnva. A tárgyak közvetlenül a karakter adatai mellett jelennek meg, így nem kell scrollozni az egérrel. A bónuszok és eredmények továbbra is megtekinthetők a megfelelő fülre kattintva. A teljes tárgylistán látható az összes tárgy, a tárgyakat itt is fel lehet venni. Külön szedtük a fókuszkristályokat kisebb térkapus, nagyobb térkapus és egyéb fókuszkristályok kategóriára, valamint a relikviák közül a bronz, ezüst stb fokozatú relikviák kikerültek a jutalomrelikviák fülre, hogy jobban lehessen látni, melyeket szerezted már meg. A bekészített tárgyakat sárga színnel jelöljük. A fókuszkristályokat itt, a Tárgylista oldalon lehet cserélni."
Ezzel kapcsolatban várjuk észrevételeiteket, javaslataitokat.
Dátum: 2012.07.19. 15:17:21
A mai napon átalakítottuk a karakterlapot. Ezzel alapvetően 2 célunk volt, egyrészt az egészet kompaktabbá, használhatóbbá akartuk tenni javaslataitok alapján, másrészt a szerver terhelést szerettük volna valamelyest csökkenteni. Egyrészt, szétszedtük a karakterlapot és a teljes tárgylistát két külön oldalra. A tárgylista a karakter profil melletti ládiókra kattintva is elérhető közvetlenül, vagy a karakterlapon, a tárgylista fülre kattintva. A gyors öltözködés gombok felkerültek az oldal tetejére, mindig kint vannak, kényelmesen gyorsan lehet váltani. A viselt tárgyak továbbra is kint vannak a karakterlapon, sőt cserélni is lehet őket itt a tárgy képére kattitnva. A tárgyak közvetlenül a karakter adatai mellett jelennek meg, így nem kell scrollozni az egérrel. A bónuszok és eredmények továbbra is megtekinthetők a megfelelő fülre kattintva. A teljes tárgylistán látható az összes tárgy, a tárgyakat itt is fel lehet venni. Külön szedtük a fókuszkristályokat kisebb térkapus, nagyobb térkapus és egyéb fókuszkristályok kategóriára, valamint a relikviák közül a bronz, ezüst stb fokozatú relikviák kikerültek a jutalomrelikviák fülre, hogy jobban lehessen látni, melyeket szerezted már meg. A bekészített tárgyakat sárga színnel jelöljük. A fókuszkristályokat itt, a Tárgylista oldalon lehet cserélni.
Dátum: 2012.07.19. 13:29:50
Ma 15 órakor szerver leállás lesz a program frissítése miatt. A karakterlap és tárgylista kompaktabb, jobban kezelhető formát kap. A leállás mindössze tíz percet vesz igénybe. Köszönjük a türelmeteket!
Dátum: 2012.06.29. 05:30:48
Idézet: Aurri - 2012.06.28. 21:25:27
Ez nem nagyvonalúság kérdése, ha igy működne, akkor efffektive ezt a 8-egynéhány szakértelmet permanensen megnöveltük a turbódnak megfelelő értékkel, azért ez nem volt cél...
Előrebocsájtom nem értek a programozáshoz, de szerintem túl van ez a HR komplikálva.
1)- Nem kellene VP-vel, CSP-vel, őskővel vacakolni, lehetne a fejlesztés (és a stáb) nagyvonalúbb ezzel
1)- Nem kellene VP-vel, CSP-vel, őskővel vacakolni, lehetne a fejlesztés (és a stáb) nagyvonalúbb ezzel
Ez nem nagyvonalúság kérdése, ha igy működne, akkor efffektive ezt a 8-egynéhány szakértelmet permanensen megnöveltük a turbódnak megfelelő értékkel, azért ez nem volt cél...
Dátum: 2012.06.25. 17:38:07
Idézet: NoFear - 2012.06.24. 16:05:37
Igen, figyelni fogunk erre.
A világok közti portya még csak terv, részleteket majd megbeszéljük külön topicban, de TP lesz szerintem
A statisztikák visszaállitása, köszi az emlékeztetőt, ezt berakom a lista elejére, erről bizony elfeledkeztünk!
Craslorg: ügyfélszolgálati rendszer kiterjesztése kvizekre: vszinüleg ez is megoldható, de ha annyiból áll, hogy megnyomok egy gombot, akkor 10-ből 5 visszajelzés fals lesz, rengeteg plusz munka, akarod-e ezt?
"Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől" Félreérted, arra gondoltam, hogy ha a karakter eléri a 10. szintet attól kezdve az esemény log ne legyen ezzel telespammolva...
"SK-s karaktert ne üssön a KH." Ok ez is felkerül a listára.
Legközelebb már figyelni fogja, ha van valakinél olyan amit nyerne?
Világok közötti portyánál ha valakinél nincs EH, akkor TP-t sem kap majd, mint kihívásnál? Vagy TP-t azt kap csak LE-t nem mellé?
A portyázásnál a statisztikák visszaállítása meg fog történni, vagy ezt megint elkönyvelhetjük portyanerfnek?
Világok közötti portyánál ha valakinél nincs EH, akkor TP-t sem kap majd, mint kihívásnál? Vagy TP-t azt kap csak LE-t nem mellé?
A portyázásnál a statisztikák visszaállítása meg fog történni, vagy ezt megint elkönyvelhetjük portyanerfnek?
Igen, figyelni fogunk erre.
A világok közti portya még csak terv, részleteket majd megbeszéljük külön topicban, de TP lesz szerintem
A statisztikák visszaállitása, köszi az emlékeztetőt, ezt berakom a lista elejére, erről bizony elfeledkeztünk!
Craslorg: ügyfélszolgálati rendszer kiterjesztése kvizekre: vszinüleg ez is megoldható, de ha annyiból áll, hogy megnyomok egy gombot, akkor 10-ből 5 visszajelzés fals lesz, rengeteg plusz munka, akarod-e ezt?
"Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől" Félreérted, arra gondoltam, hogy ha a karakter eléri a 10. szintet attól kezdve az esemény log ne legyen ezzel telespammolva...
"SK-s karaktert ne üssön a KH." Ok ez is felkerül a listára.
Dátum: 2012.06.24. 14:51:42
Világok közti portyázásnál kínzókamra nem lesz.
A spéci szerencsekerék attól tartok, nem lesz elérhető a játékban, de a következő talin ott lesz megint.
A spéci szerencsekerék attól tartok, nem lesz elérhető a játékban, de a következő talin ott lesz megint.
Dátum: 2012.06.24. 13:57:29
Nyitottam egy új fejlesztési topicot ahol összeírtam mindent, ami a fórumon elhangzott:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,810.0
A chatról annyit, hogy természetesen nem lesz publikus, ki van online és ki nincs (legfeljebb ha akarod, a szövi chaton lesz látható) Persze vannak más módjai is a kommunikációnak, de ez mindenképp kényelmesebb. És programozói erőforrást nem köt le, külön ember csinálja.
A részegekről, amióta talira járok mindig van aki többet iszik a kelleténél. Mondjuk én nem emlékszem, hogy komoly balhé lett volna valaha, de persze akkor sem örülök, ha valaki már annyira berúg hogy az a többi játékost zavarja. Természetesen ha olyan eset előfordulna hogy vkit zaklatnak, összetörik vmi v egyéb balhé akkor megoldanánk az illető távoztatását, de ahogy mondom, komoly gond még nem volt. Azért kérek mindenkit, próbáljon erőt venni magán, tudja hogy mennyi a limitje, annál többet ne toljon be, mert ez nemcsak neki lesz kellemetlen hanem másnak is.
Kvnoemi: Régebben volt support arra, hogy a játékosok megtalálják egymást, mostanában azért nincs mert azt gondoltuk ezt úgyis mindenki lezsírozza magának (szövi fórumon megbeszélni, ki jön, hol találkoznak, hogy néznek ki stb) de ha van igény rá ki tudunk találni persze valamiféle rendszert (pl. be lehet jelentkezni egy rendszerbe és rá lehet keresni karakterekre hogy ott van-e és hogy lehet megismerni).
A VU fórum picit belenyúlt a tombolába de Katitól direkt megkérdeztem, pár percet késtünk, és nem volt olyan, hogy a kihúzott számért nem jelentkezett senki, tehát senki nem maradt le tomboláról a VU fórum miatt.
Idézet: LanMaffia - 2012.06.24. 10:45:04
Igen ezzel általában nincs is probléma de most a műv ház vezetői elírtak vmit a naptárban és kiadták a házat egy másik rendezvényre is sajnos.
Rolikam: köszönet a videókért! PottomPanna: köszi a képeket!
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,810.0
A chatról annyit, hogy természetesen nem lesz publikus, ki van online és ki nincs (legfeljebb ha akarod, a szövi chaton lesz látható) Persze vannak más módjai is a kommunikációnak, de ez mindenképp kényelmesebb. És programozói erőforrást nem köt le, külön ember csinálja.
A részegekről, amióta talira járok mindig van aki többet iszik a kelleténél. Mondjuk én nem emlékszem, hogy komoly balhé lett volna valaha, de persze akkor sem örülök, ha valaki már annyira berúg hogy az a többi játékost zavarja. Természetesen ha olyan eset előfordulna hogy vkit zaklatnak, összetörik vmi v egyéb balhé akkor megoldanánk az illető távoztatását, de ahogy mondom, komoly gond még nem volt. Azért kérek mindenkit, próbáljon erőt venni magán, tudja hogy mennyi a limitje, annál többet ne toljon be, mert ez nemcsak neki lesz kellemetlen hanem másnak is.
Kvnoemi: Régebben volt support arra, hogy a játékosok megtalálják egymást, mostanában azért nincs mert azt gondoltuk ezt úgyis mindenki lezsírozza magának (szövi fórumon megbeszélni, ki jön, hol találkoznak, hogy néznek ki stb) de ha van igény rá ki tudunk találni persze valamiféle rendszert (pl. be lehet jelentkezni egy rendszerbe és rá lehet keresni karakterekre hogy ott van-e és hogy lehet megismerni).
A VU fórum picit belenyúlt a tombolába de Katitól direkt megkérdeztem, pár percet késtünk, és nem volt olyan, hogy a kihúzott számért nem jelentkezett senki, tehát senki nem maradt le tomboláról a VU fórum miatt.
Idézet: LanMaffia - 2012.06.24. 10:45:04
Egyébként miért kell 5-kor befejezni? Addig adják ki a helyet? Simán jó lenne hatig-hétig
Igen ezzel általában nincs is probléma de most a műv ház vezetői elírtak vmit a naptárban és kiadták a házat egy másik rendezvényre is sajnos.
Rolikam: köszönet a videókért! PottomPanna: köszi a képeket!
Dátum: 2012.06.24. 13:29:41
A BOLD-dal jelöltek elkészültek.
Várható/kért fejlesztések
A tervek egy része rövidtávú, egy részük hosszabb távra szól (lesz olyan, ami fél évnél több idő után fog csak elkészülni).
Huzalozott reflexek (gyorsítások alatt, új kényelmi funkció). Státusz: Elkészült, kedden bekerül a programba.
Chat rendszer (privát, szövetségi és világ) Státusz: Már elkészült, jelenleg a játékba való beintegrálása és tesztelés zajlik
Ügyfélszolgálati ticket rendszer. A játékosok problémáikat nem emailben küldik el, hanem a játékon belül. Nem kell külső levelező program, nem vész el a levél a spamszűrőben, nyomon követhetik, hol áll a probléma megoldása. Státusz: Programozás alatt.
Lag csökkentés, a legnagyobb programok drasztikus átírása / rövidítése által valamint program és adatbázis 2 szerverre való szétválasztása.
Portyánál bizonyos statisztikák visszaállítása.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Végzetúr templom kiegészítések. Szakértelem feladatok választhatók (vagy ezt, vagy azt fejleszted), Szimulációs küldetés kiváltása (válts specializációt őskőért), Háborús küldetés kiváltása, csonterősítős feladatnak alternativa (entitásvadászat), aukciós licitálás minimum csökkentése 100-ra, néhány új feladat. A végső jutalom rákattinthatóságának orvoslása (utolsó zsák átvételkor oldalfrissítés). A templom törlődésekor a még át nem vett jutalmakat megkapja a karakter. Kijelezni, hogy a 2. dekrétum drágább, mint az első. Ha lejár a templom kipirosodjon a gomb. Az összegyűjtendő aranydukát mennyisége egy bizonyos szint fölött ne nőjön. Az 5-ös világon a kért kincspont mennyisége kevesebb legyen. A 2. dekrétum csak 2x LE-be kerüljön. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.
Szövetségi épület: Bánya (korábbi tervek alapján). Státusz: Tervben.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért. Státusz: Tervben.
Top szintlépés lassítás. A szintlépéskor az energiakristályosítóból több kiégett őskő járjon. A lépjetek szintet szövi küldetés könnyítése. Bajnokinál magas szinten megnövelni, hogy hány medál után legyen százalékos csökkentés.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. A portyában a vesztes is lophasson, ha nagyobb a lopása, de a győztes lopása nagyobbnak fog számítani. Erről még lesz külön topic és szavazás. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni. Kérés volt még, hogy a játékban a szubtéri maximális szintjét lehessen növelni (megaesszencia, relikvia v más módon).
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából 4 átváltható legyen egy másikra. Új megasszenciák elkészítése. Esszenciák átváltása: Ha egy csoportból van legalább 20 db esszenciám, de egy bizonyos fajtából egyáltalán nincs, akkor a katalizátorhoz hasonlóan, elő tudjam állítani azt az 1 hiányzót 4 egyformából, ami a csoportjába tartozik. Ez 5 őskőbe kerül.
Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.
Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől
A karakterlap és a tárgylista szétválasztása. A karakter profil mellett lesz egy ládikó ikon, arra kattintva közvetlenül a tárgylistára lehet ugrani. A karakterlapon továbbra is látszani fognak a beKFelt tárgyak és lehet gyorsgombokkal öltözetet váltani. A tárgylistán a tárgyakat átláthatóbbá tesszük, több kategória + színkodolás.
Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Az okozz 15-ször kritikus varázslat sebzést küldetést 12-re csökkenteni. A vadászó küldiket (gyűjts kiégett őskövet, ejts el kisebb szörnyet) szintén könnyíteni.
Aki katakombában van ne tudja használni és aktiválni a pusztitás citadelláját
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására, és esetleg állatok közti bajnoki viadal.
További kérések voltak: xenó eventnél az építés mennyiséggel is megadható legyen, gyógyitalból is lehessen többet venni, kereskedelemre is lehessen rakni a +5-öt 0-s fertőzéssel, a lélekkút kisütés exponenciálisan több LE-t adjon és esetleg extra jutalmakat, csökkentsük valamennyivel a vadászat minimális idejét, KH ne támadjon segítő kezes karaktert.
Várható/kért fejlesztések
A tervek egy része rövidtávú, egy részük hosszabb távra szól (lesz olyan, ami fél évnél több idő után fog csak elkészülni).
Huzalozott reflexek (gyorsítások alatt, új kényelmi funkció). Státusz: Elkészült, kedden bekerül a programba.
Chat rendszer (privát, szövetségi és világ) Státusz: Már elkészült, jelenleg a játékba való beintegrálása és tesztelés zajlik
Ügyfélszolgálati ticket rendszer. A játékosok problémáikat nem emailben küldik el, hanem a játékon belül. Nem kell külső levelező program, nem vész el a levél a spamszűrőben, nyomon követhetik, hol áll a probléma megoldása. Státusz: Programozás alatt.
Lag csökkentés, a legnagyobb programok drasztikus átírása / rövidítése által valamint program és adatbázis 2 szerverre való szétválasztása.
Portyánál bizonyos statisztikák visszaállítása.
Szint küldetések. A végzet templomához kapcsolódó feladatrendszer, amit szintenként egyszer lehet megcsinálni. Elsődleges célja hogy a kezdő játékosoknak több tennivalót adjon, de hozzáférhető lesz minden játékosnak. A kezdőket segítő egyéb tervezett lépések: gyorsabb vadászat, minimum LE mindenképp jár portyáért, szakértelmek 2. szinttől, kalandok 1. szinttől. Státusz: Fejlesztési dokumentáció elkészült.
Végzetúr templom kiegészítések. Szakértelem feladatok választhatók (vagy ezt, vagy azt fejleszted), Szimulációs küldetés kiváltása (válts specializációt őskőért), Háborús küldetés kiváltása, csonterősítős feladatnak alternativa (entitásvadászat), aukciós licitálás minimum csökkentése 100-ra, néhány új feladat. A végső jutalom rákattinthatóságának orvoslása (utolsó zsák átvételkor oldalfrissítés). A templom törlődésekor a még át nem vett jutalmakat megkapja a karakter. Kijelezni, hogy a 2. dekrétum drágább, mint az első. Ha lejár a templom kipirosodjon a gomb. Az összegyűjtendő aranydukát mennyisége egy bizonyos szint fölött ne nőjön. Az 5-ös világon a kért kincspont mennyisége kevesebb legyen. A 2. dekrétum csak 2x LE-be kerüljön. Az AF képességtől függően lehessen több ritka kincs is a batyukban. Státusz: Tervben.
Szövetségi épület: Bánya (korábbi tervek alapján). Státusz: Tervben.
Levágott csp/pp visszaadása. Ha valakinek elmúlik a prémium tagsága és a gép levágja a csp-t / pp-t, akkor ezt vissza lehessen kapni 10 őskőért. Státusz: Tervben.
Top szintlépés lassítás. A szintlépéskor az energiakristályosítóból több kiégett őskő járjon. A lépjetek szintet szövi küldetés könnyítése. Bajnokinál magas szinten megnövelni, hogy hány medál után legyen százalékos csökkentés.
Lopás. A lopást szeretnénk megváltoztatni, hogy ne az abszolút értéke számítson, hanem a két karakter szakértelmének a különbsége. A portyában a vesztes is lophasson, ha nagyobb a lopása, de a győztes lopása nagyobbnak fog számítani. Erről még lesz külön topic és szavazás. Ezenkívül valószínűleg megcsináljuk, hogy a KH-tól lehessen (minimális mennyiségben) kiéett őskövet lopni. Kérés volt még, hogy a játékban a szubtéri maximális szintjét lehessen növelni (megaesszencia, relikvia v más módon).
Alkímista labor. esszenciáknál kiirni hogy mi az a katalizált esszencia. A felejtés esszenciából 4 átváltható legyen egy másikra. Új megasszenciák elkészítése. Esszenciák átváltása: Ha egy csoportból van legalább 20 db esszenciám, de egy bizonyos fajtából egyáltalán nincs, akkor a katalizátorhoz hasonlóan, elő tudjam állítani azt az 1 hiányzót 4 egyformából, ami a csoportjába tartozik. Ez 5 őskőbe kerül.
Napi rutinok. Kijelezzük, hogy milyen, naponta végrehajtandó feladatok vannak, ezekből mi készült el és mi nem. Ezenkívül a több napi egymás utáni belépést hűségjutalommal honoráljuk. A fejlesztési dokumentáció már elkészült, további részletek itt a fórumon.
Események logból az állat szintlépéseket kiszedni 10. szinttől
A karakterlap és a tárgylista szétválasztása. A karakter profil mellett lesz egy ládikó ikon, arra kattintva közvetlenül a tárgylistára lehet ugrani. A karakterlapon továbbra is látszani fognak a beKFelt tárgyak és lehet gyorsgombokkal öltözetet váltani. A tárgylistán a tárgyakat átláthatóbbá tesszük, több kategória + színkodolás.
Világok közti portyázás (LE a másik karaktertől nem rabolható, de EH-ra jár LE, küldetések teljesülnek, állat fejlődik). Illetve bizonyos feltételekkel nagyobb szinttávra való portyázás. Javaslat: aki akarja, ezt a lehetőséget kikapcsolhassa (nem használhatja, és őt sem támadhatják).
Karakter átmozgatása egyik világról a másikra (csak fiatalabb világról régebbire), akár nemzetközi világok között is.
Entitás kincsnél jelenjen meg a kép is, hogy látni lehessen az gyűrű v nyaklánc.
A játékban bizonyos helyen a sok szöveget question markokkal helyettesíteni, ami akkor ad infót ha ráviszed a kurzort.
Új lélekgyémántért megvásárolható tárgyak, alacsony szintre is. Pl. gyógyító italt, kritikus esélyt növelő (de a másikat csökkentő ital).
Az okozz 15-ször kritikus varázslat sebzést küldetést 12-re csökkenteni. A vadászó küldiket (gyűjts kiégett őskövet, ejts el kisebb szörnyet) szintén könnyíteni.
Aki katakombában van ne tudja használni és aktiválni a pusztitás citadelláját
Lady Alveriel szerű toplista, ahol azonban táposabb jutalmak vannak, nemcsak az első 3-mat jutalmazzuk, hanem sokkal többet. A feladat hetente változik.
Állatok evolúciója. Lehetőség az állatok különleges kiképzésére, továbbtenyésztésére, egyedi képességekkel való felruházására, és esetleg állatok közti bajnoki viadal.
További kérések voltak: xenó eventnél az építés mennyiséggel is megadható legyen, gyógyitalból is lehessen többet venni, kereskedelemre is lehessen rakni a +5-öt 0-s fertőzéssel, a lélekkút kisütés exponenciálisan több LE-t adjon és esetleg extra jutalmakat, csökkentsük valamennyivel a vadászat minimális idejét, KH ne támadjon segítő kezes karaktert.
Dátum: 2012.06.24. 12:01:20
A dátumokat javítottam, a tárgyak dec.24-én fognak lejárni. Ha esetleg valaki átvette, és a tárgy rögtön eltűnt, kérem írjon az ügyfélszolgálatnak.
A fókuszkristályokkal kapcsolatban, igen, beszéltünk arról, hogyan lehetne ezt implementálni, de úgy látszik a sok teendő között Baratynak erre nem jutott ideje. Annyit tudok javasolni, hogy akinek van türelme, várjon még pár napot a jutalmak átvételével, meglátjuk, megoldható-e. De mondjuk rengeteg egyéb hasznos jutalom is van, aki akarja, válasszon ki azok közül kettőt, reméljük mindenki talál valami hasznosat magának.
A fókuszkristályokkal kapcsolatban, igen, beszéltünk arról, hogyan lehetne ezt implementálni, de úgy látszik a sok teendő között Baratynak erre nem jutott ideje. Annyit tudok javasolni, hogy akinek van türelme, várjon még pár napot a jutalmak átvételével, meglátjuk, megoldható-e. De mondjuk rengeteg egyéb hasznos jutalom is van, aki akarja, válasszon ki azok közül kettőt, reméljük mindenki talál valami hasznosat magának.
Dátum: 2012.06.22. 15:05:27
Az aranydukát állapotokat lementettük, ez alapján lehet holnap licitálni az árverésen.