Paco: a számokat nem hasból vettem. Olvasd el a leírást, maxos AF képességnél 5% esély van a szubplazma szerzésére. 50 x 0.05 = 2.5 szubplazma naponta. A relikviát nem fogja minden aktív játékos megszerezni (sőt!), mondjuk hogy a fele (de ezzel felülről becsültem). 2.5/2=1.2 szubplazmás támadás jut egy aktív játékosra. Csakhogy nyilván sokan fogják a passzív játékosokat is támadni (küldetést ezeken is ragyogóan lehet teljesíteni, LE is jár érte) tehát becsülhetően egy játékosra átlagosan csak 3-4 naponta jut 1 ilyen támadás, amiből semmilyen hátránya nem származik. De ha jelentős igény van rá (de csak akkor!) berakhatjuk, hogy ha valaki prémium tag akkor ha akarja, beállíthassa, hogy őt ne támadhassák. De ami Isten Kardja írt is jó ötlet, hogy legyen vmi pici jutalom, pl. állat morál növekedés a legyőzöttnek. Rakok is ki erről szavazást.
Ariel: a szubplazma célja nem az, hogy véglegesen mindenki számára tökéletesen megoldja a portyacélpont problémát. Egyszerűen csak enyhíteni próbálja azt. Nem feltétlenül jelenti ez azt, hogy minden nap kell egyet portyáznod szubplazmával. Megteheted azt is, hogy felgyűjtöd, és akkor használod el, amikor tényleg szükség van rá (esemény alatt, háború alatt, vagy amikor a KH épp a katakombában van). Plusz ne felejtsük el azt sem, hogy ha most valakinek még van elég célpontja, attól elkezdheti gyűjtögetni, és később, amikor már kevesebb lesz, akkor ott lesz neki egy szép mennyiség.
Kvnoemi: nem tudom, hogy egy adott VFesnek hasznos lesz-e a szubplazma vagy sem (szerintem az, hogy van-e elég portyacélpont, az nem EH-tól v VF-től függ), de a lényeg, hogy a szubplazma nem ad +LE-t, ezért nem tudja ellensúlyozni azt, ha az ősdrágakő a VFesnek jobb LE/TP-t ad. Ezért szüskéges, hogy az ősdrágakő mindenkinek egyformán legyen hasznos.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:22:56 Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt...
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).
A KH önmagában nem megoldás. A VU egy PVP játék, a KH tagjai viszont NPC-k. Sokkal uncsibb gépi ellenfeleket ütni, mint valós karaktereket.
A probléma így néz ki:
"Jó lenne több játékossal csatázni, nem mindig ugyanazt a 10 arcot ütni minden nap."
A megoldás:
"Lehetőség legyen más játékosokkal is csatázni."
A probléma:
"Senki nem szeretné, ha toronymagasról szétvernék, megölnék az állatait stb."
A megoldás:
"Az ilyen, hatótávon kívüli támadásnál ne legyen ÉP veszteség, állat ájulás stb."
Még mindig probléma:
"Ja de én vagyok az überpók és eddig senki sem tudott szétverni, a büszkeségem csorbát szenvedne ha naponta 20-an elvernének ezután."
És másik probléma:
"Ha korlátlanul üthetek 1. szintű inaktív karaktereket és ugyanúgy megkapom a LE-t és teljesül a küldetés, minek kockáztassak azzal, hogy szitnemnek megfelelő ellenfeleket találok?"
A megoldás:
"Ilyen, korlátlan távra történő támadásra csak igen korlátozott mennyiségben legyen lehetőség."
Még egy kérdés:
"Minek ezt bonyolítani? Minek tárgy hozzá? Legyen mindenkinek napi 1 ilyen portyája és kész."
Válasz:
"Egyrészt, mindig jobb, ha a játékban vannak új célok, új megszerezhető dolgok, amik nem csak úgy pottyannak az öledbe, meg kell dolgozni kértük. Másrészt, a tárgy jobban beosztható, gyűjthető stb."
Amit írtál:
"Rengeteg buktató rengeteg fejlesztés."
Válasz:
"Nincs semmilyen fejlesztés a fenti problémára, ami ennél egyszerűbb lenne. A buktatók kiszűrésére hoztuk létre ezt a fórum topicot."
Szóval a helyzet az, hogy az ilyen fejlesztések általában nem random pattannak ki az agyunkból, hosszas problémaelemzés eredményeként kerülnek ki megoldásként.
Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 21:01:12 Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?
Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.
Idézet: Popeye72 - 2012.09.20. 04:56:33 Jól értettem? A szubplazmát csak EH-sok tudják használni, tehát a VF-esek ismét ki lesznek zárva (0LE, sok +TP) a szinte ingyen tápból, és még +TP-t is kapunk?
Az ősgyémántot a VF-eseknél lekorlátoznátok, viszont használhatják az EH-sok is méghozzá korlátozás nélkül?
Huh, szerintem te valamit nagyon félreértettél, olvasd vissza még egyszer a posztokat... A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.