Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szubplazma
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
81. hozzászólás - 2012.09.20. 07:45:05 (Válasz Birka #43 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2012.09.19. 19:54:32
Ezt azért gondold át

A kamra+ajánlás összeségében SOHA nem haladhatja meg a karaktered összléjének 10%-át. Azaz lehet hogy 1-2 alkalommal "extra" nagyot szakítasz, de idővel bemaxolsz, és csak a napi lé 10%-át kaphatod akkor is ha 15 építőt kapsz el aznapra...

Továbbá érdemes megfigyelni, hogy mikor is és mennyi ilyen cuccod esik! Napi szinten maxos bónuszokkal eshet 1-3 db 50 vadászatból. Azaz ahhoz hogy te lekamrázz 15 usert kell egy heti vadászat össz csp-ből. Aki nem VF-esként ezt megteszi annak a kamra már nem javít a helyzetén



Őőő, mit is gondoljak át ezen? Napi bevételem 600K körül van átlagban, a kamra pedig 20-30K átlagban (bár ritkán figyelek erre is). Tehát van még bőven puffer a kamrabevétel expolitra.
Ha egy hétig vadászok, majd ezután teszek el 15 magas szintű emberkét, akkor is hetente egyszer jogosulatlanul fogok kapni 300K-t a kamrából. Ezt nem tartom elhanyagolható tápnak.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.39
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
82. hozzászólás - 2012.09.20. 08:09:36 (Válasz Quellon #79 hozzászólására.)
Bezony! Meg kell feszülni rendesen...

A gond az, hogy szvsz. ezzel megint ott tartunk, hogy ez a dolog a meglévő TOP karik játékban tartása miatt lesz bevezetve....
Persze fontos ez is, nem mondom, de tényleg nem lenne egyszerűbb a KH bővítése?

Csak halkan kérdem meg szerintetek mennyiben ösztönzi egy új játékost az a tény, hogy bármekkora szintkülönbségből elverhetik, igaz nem veszít Le-t meg nem kap TP-t , de az első tapasztalata az lesz, hogy sz@rrá verik naponta többször is, na gyönyörű élmények...

Na én itt fejezném be a játékot.... Miért? Mert senki nem szereti gyengének érezni a karakterét, főleg ESÉLYTELENNEK! És itt ez a lényeg, mert engem is vertek már el, fognak is, na bumm, vagy kiértem a hatótávból, vagy fejlődtem vagy nem támadtak többször ennyi, volt kiút, figyeltem az erősebb karit.....
De itt, legyek bokszzsák? Itt nem tudsz menekülni....

A lényeg: Értem én, hogy Miklósék nem akarnak hátrányt okozni ( LE vesztés, TP kapás) de egy kezdő, vagy éppen a játékba belemelegedő játékosnak BIZTOSAN elveszi a kedvét az egész játéktól, hogy agyon vissza verik nap-nap után...

Mellesleg megmondom őszintén én se nagyon díjaznám, ha naponta 2-3 emberke 10-20 vagy még több szint magasságából bucira verne,pl. Landragór alatt, meg úgy egyébként amikor kell az ÉP...
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 7.93
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
83. hozzászólás - 2012.09.20. 08:14:31 (Válasz Craslorg #74 hozzászólására.)
Jaja Cras... Csak az a probléma hogy így is macerás volt a szintlépés magas szinten, most meg hogy egy csomó extra TP kell hogy ne ugyan azon a szinten legyünk sok ideig. Mivel semmi új ötlet nincsen a játék szinesítésére magas szinten, jött ez a befékezösdi... ölég kevéske és elhibázott dolog.
Ja hogy mi játékosok miért nem javasolunk jobbat? Mi játszunk és fizetünk... Nem nekünk kell fejleszteni. Ha nincs ötlet vegyenek fel új gárdát.

A törlések azért vannak magas szinten mert nincs új kihívás, csak a monoton dolgok. Erre még jobban le van lassítva a játék a fékkel. Többek között én is ezért töröltem a V5-röl a 2. oldalról. Alacsony és közepes szinteken a játék baró. Magas szinten pedig átmegy az unalomba.

Sokan szidják a VF-et, van benne igazság. Miért nem veszik ki? A V5-n egész jól el lehet boldogulni nélküle. Emelve van a vadászatért kapott LE összege. Minden világon lehetne még ennél is jobban emelni rajta és akkor mehet a levesbe a VF. Mindenki megindulhatna felfelé a szintlépésben és nem árválkodna a TOP az elején. No persze ekkor el kéne kezdeni tovább fejleszteni a játékot... Valahol szerintem itt van a kutya elásva, ezért nincs emelve a vadászatért kapott LE és marad a VF. Egy idöben Miklós nem akarta erösíteni az EH-t semmivel sem... Mondván ök elég erösek és egy helyben topognak. A szintlépést támogatta. ( szintlépés/bevétel ) Azóta nagyot fordult vele a világ, elkezdte támogatni az EH-t. Rájött hogy a küldizök bazi sok lóvét tesznek a zsebébe. A szinthuszároknak odadobta megoldásként a féket, nem igényelt sok gondolkodást... Ez volt a legkönnyebb. Persze ez úgy rossz ahogy van, ezt kifejtettük egy másik topicban. Nem érdekelte a JV-t, persze biztos jó okuk volt erre.

Ha ennyire nagy probléma a VF, akkor tessék kivenni és tisztességes LE-t adni a vadászatért! Akkor talán mindenki átvált EH-ra.
Pontszám: 8.27
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
84. hozzászólás - 2012.09.20. 08:20:49 (Válasz Craslorg #74 hozzászólására.)
Valami igazságod van Craslorg.
Ennek ellenére azoknak akiknek nagyon nincs ellenfelük, és nagyon hiányzik nekik leállhatnának egy kis időre és hipp-hopp megint van ellenfelük.
Azért ne várjuk el a játék fejlesztőitől, hogy minden problémát oldjanak meg helyettünk. Pláne azokat ne amiket a játékos saját játékstílusbeli felfogása okozott.
Bár az mondjuk elvárható lenne, hogy ne tetézzék pluszban a problémáimat (gondolok itt a kiszúrásra a VF-esekkel).

Képzelj el egy építőkaraktert aki eddig kizárólag épített és van neki mondjuk max 400 TÖ-e és elhatározza, hogy most már portyázni akar, és sírna, hogy nincs akit üthetne.
Vagy egy portyakaraktert aki eddig minden LE-t a saját fejlesztésére fordított és alig épített valamit és most azon panaszkodik, hogy nincs szerencséje.

Oldják meg a játékfejlesztők, mert ő nem akarja eddigi játékstílusát feladni.
Mintha a dolgozatírásnál a tanár írná a diák helyett.
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 4.45
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
85. hozzászólás - 2012.09.20. 08:25:36 (Válasz Paco #78 hozzászólására.)
:-)
na most ebbe jol belefutottal mert en pl pont nem fogom ezt a fejlesztest hasznalni mivel 30 Pp-n vagyok...
csak arra akartam ravilagitani hogy miert kene a topnak leallnia. Ja hogy elfogya celpont -nem a mi hibankbol- akkor ne is jatsszunk.
En csak megforditottam a kerdest. Nek tetszik egy fejlesztes? Nem kotelezo jatszani...
Tehat a 2 ugyanaz.
Azonkivul ezt nem a top kerte.
Nem eletcelom -100 -130 szintre utve villogni mert semmi ertelme...;-)
sokkal jobb lenne ha hasonlo szinten lenne tobb ellenfel...
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.08
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
86. hozzászólás - 2012.09.20. 08:25:46 (Válasz Paco #78 hozzászólására.)
duplazas...
A hozzászólást Razor módosította 2012.09.20. 08:31:55-kor
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.45
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
87. hozzászólás - 2012.09.20. 08:37:19 (Válasz Giganticus #84 hozzászólására.)
latom meg mindig nem erted...
te is jatszol valahogy meg a top is.
miert kene a topnak leallnia es nem jatszani?
Neked hogy esne ha jonne egy olyan fejlesztes
ami nagyban neheziti az eleted -csaknem ellehetetleniti- majd az lenne a JV valasza hogy hat allj mar le egy kicsit es ne jatssz.

En jatszani szeretnek mint eddig es kihasznalni a jatek minden lehetoseget.
Arrol nem a top tehet hogy a tobbseg nem...
mod: eliras
A hozzászólást Razor módosította 2012.09.20. 08:38:50-kor
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.08
kedvelt tagVermákFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
88. hozzászólás - 2012.09.20. 09:11:14
Én azt gondolom, hogy alacsony szinten nagyon sok elhagyott karakter van. És sok portya célpont a játszóknak, de felfelé haladva elfogynak. Ez a fejlesztést elsősorban a magasabb szintűeknek lesz jó. És szerintem ha csak azt éri el, hogy egy karaktert nem kell naponta 3-4 szer levernem hanem csak 1-szer és engem se támad meg ugyan az a kari többször, már nyertünk. És az aki alacsony szinten attól fél, hogy majd magas szintű játékosok leverik, az jobb ha most befejezi, mert majd 100. szint felett alacsonyabb szintű veri el óránként és rabolni is fog.

Ha lenne rá lehetőség, hogy láthassuk azt hogy ki inaktív (2-3 hete). Mivel nincs rablás így mindegy, de valószínű a játékosok többsége az inaktívakat támadná.
Pontszám: 7.78
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
89. hozzászólás - 2012.09.20. 09:34:39 (Válasz Razor #87 hozzászólására.)
Valamit félreérthettél.
Azt akartam mondani, hogy ha a játékstílusom olyan helyzetbe hoz amit magamnak köszönhetek -akár így akár úgy- akkor próbálok alkalmazkodni hozzá, és nem a Játékfejlesztőktől várom el hogy találjanak ki nekem valamit ami miatt azt a szélsőséges helyzetet amibe a saját hibámból (?) -de mindenesetre szabad akaratomból- kerültem kihúzzanak.

Végigcsinálom a gimnázium 4 évét aztán az érettségi előtt -hűűűű nem bírom a stresszt címszóval- meghátrálok aztán elvárom hogy adjanak egy érettségi bizonyítványt ha lehet színjeles jegyekkel.

Meg lehet hátrálni -és akkor nem lesz érettségid- vagy alkalmazkodsz hozzá és bemész vizsgázni.
De ne balhézz ha csak 2,5 lesz az átlagod.
Valamit előtte másként kellett volna csinálnod. (tanulni, VF-et választani...)
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 6.12
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
570 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
90. hozzászólás - 2012.09.20. 10:00:57 (Válasz Giganticus #89 hozzászólására.)
ebben igazad van es en spec magam neveben mondva nem is kertem semmit...
de a ferdites ott van hogy a top jatekstilusa a normalis es minden mas ter el ettol.
tehat ha pl egy VFesnek nem eri meg portyazni akkor az igen a jatekstilusa miatt van magara vessen.
De azt mondani valakinek akinek nincs semmi normalistol eltero jatekstilusa hogy - bar ugy jatszol ahogy azt terveztuk- most egy kicsit ne jatssz pofatlansagnak tartanam.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.67
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
91. hozzászólás - 2012.09.20. 10:01:38 (Válasz Giganticus #89 hozzászólására.)
Látom, még mindig nem érted, pedig elég sokan leírtuk nem csak ebben a topicban... De akkor még egyszer, utoljára:
2008 szeptemberében indult a játék, ahol elkezdett játszani sok-sok játékos, nevezzük őket ABCDEFGHIJ-vel.
Fejlődésük pár hónap alatt:
-----------ABCDEFGHIJ
Fél év alatt:
---------------------ABCDEFGHIJ
Bevezették a VF-et (figyelem, kezdetben nem volt VF és ekkor még nem volt EH sem! Néhányan úgy döntöttek, hogy áttérnek a VF-re és elfelejtik a portyát. A többiek (nevezzük őket a topnak) ezután is az eredeti játéktervezetnek megfelelően haladtak tovább.
VF után néhány hónappal:
---------------------------ABCDE-----FGHIJ
Eltelt megint néhány hónap és bevezetésre került az EH a VF kompenzálására. Volt olyan VF-es is, aki rájött a lehetőségre és persze a topból is páran, de még mindig maradtak, akik nem akartak semmilyen erőforrást veszni hagyni, így ugyanúgy haladtak előre és vadásztak is az EH mellett.
EH után pár hónappal:
------------------------------- A-B--CDE----FGH---IJ
A kezdetben együtt haladt mezőnyből gyakorlatilag csak I és J folytatta ugyanabban a tempóban, amivel a játék 2008-ban indult és amit Miklósék szerettek volna. Azonban a bevezetett újításoknak "hála" a mezőny szétszakadt és a top lassan, lassan célpont nélkül maradt. Nem azért, mert ők olyan speciális technikával mentek volna, hanem mert úgy mentek, ahogy az Miklósék megálmodták, míg a többiek nem, de mégis a topot szidják, miért rohant előre? Majd bekerült a KH, ami a top célponthiányán szeretett volna segíteni.
Ezután néhányan a top közvetlen közeléből is kicsit KH közelbe akartak érni:
----------------------------------A--B--CD-E------F-G--H--IJ
Egy játék több éves működése során pedig egyre többen hagyják abba a topon és máshol is:
-----------------------------------AooBooCoDoEoo-o-F-G-oH--o-IJ
Míg a zsúfoltabb középmezőnyben ez nem okoz látványos portyahiányt, a topon extrém méreteket ölt, hangsúlyozom még mindig úgy, hogy a top továbbra se csinál mást, mint Miklós tervei szerint halad, lép szintet, költi az őskőt és minden erőforrást elhasznál.
Így eljutottunk oda, hogy a top valóban az IJ (ÍJ) kategória lett annak ellenére, hogy semmilyen - az eredeti tervektől eltérő - játékstílust nem követtek.
Ne mi legyünk már a hunyók!

Mindezzel együtt ahogy az itteni hozzászólásokból kiveszem, a sok ellenző között sok top játékos van (a top itt a szintre vonatkozik).
Pontszám: 7.59
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
92. hozzászólás - 2012.09.20. 10:17:18 (Válasz Vermák #88 hozzászólására.)
Idézet: Vermák - 2012.09.20. 09:11:14
Ez a fejlesztést elsősorban a magasabb szintűeknek lesz jó. És szerintem ha csak azt éri el, hogy egy karaktert nem kell naponta 3-4 szer levernem hanem csak 1-szer és engem se támad meg ugyan az a kari többször, már nyertünk. És az aki alacsony szinten attól fél, hogy majd magas szintű játékosok leverik, az jobb ha most befejezi, mert majd 100. szint felett alacsonyabb szintű veri el óránként és rabolni is fog.


A nagy ló..szt lesz a magasabb szintűeknek jó!
1. napi +1(talán 2) portya nem fogja megoldani a célponthiányt továbbra sem.
2. a top lassítása miatt az alulról felérő VF-es karakterek elég kis hányada fog csak felfelé ütni, mert a topban sem farmkarakterek vannak.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.87
kedvelt tagVermákFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
93. hozzászólás - 2012.09.20. 10:32:32 (Válasz Alendaar #92 hozzászólására.)
Szerintem pedig a semminél jobb.

És jobb lenne, ha mindenki megvizsgálná, hogy számára menyi előny és hátrányt jelent és ez alapján monda vélemény.
Szimplán szarozni a legegyszerűbb
Pontszám: 6.72
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
94. hozzászólás - 2012.09.20. 10:39:00 (Válasz Razor #85 hozzászólására.)
Nem, nem hiszem, hogy belefutottam volna.
Mivel mindketten V1-en nyomulunk, így ismerem a karaktered, a szövetséged is. Sem veled, sem a szövetségeddel nincs problémám.
Amikor írtam neked, akkor a morális tónusára világítottam rá a hozzászólásodban. Mert az, hogyha valakinek nem tetszik az, hogy akaratán kívül - bármit is tesz - boxzsákká válhat, nem éppen nyerő. Biztos vagyok benne, ha Te lennél fordított helyzetben, neked sem tetszene a dolog. Ez most teljesen független attól, hogy most 15 vs 30 pp-s beállítással játszol/játszik valaki.
Itt az a gond, hogy akkor is érvényes rád, ha nem akarod.

Itt egyetlen kapcsolóval lehetne mindenkinek középutat találni - és ez nem az, hogyha valakinek nem tetszik, akkor abba lehet hagyni (amire ugye te is utaltál), vagy éppen lehet törölni - hanem az, hogy lehessen dönteni és választani, kikapcsolni vagy éppen bekapcsolni. Ahogyan a kihívást vagy a KH-t.
Mert lehet, hogy valakinek eleinte nem tetszik, kikapcsolja, de a többiek tapasztalata alapján, akinek meg tetszik, azok alapján meggondolja magát és ő is aktívra teszi.
Ennyi lenne az egész, és máris mindenki szívesebben várná és nem ilyen heves ellenállással.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.57
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
95. hozzászólás - 2012.09.20. 10:41:26 (Válasz Vermák #93 hozzászólására.)
Az rendben van, hogy nézze meg az ember, hogy neki mennyire jó vagy éppen mennyire nem.
De ha nem jó, akkor sem tud tenni ellene semmit sem. Mert nincs "kikapcsolás" opció. Ha lenne, akkor érvényes lenne az, amit mondanál.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.57
kedvelt tagVermákFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
96. hozzászólás - 2012.09.20. 10:51:29 (Válasz Paco #95 hozzászólására.)
Én úgy értettem, hogy hasonlítsd össze és ha több előnyöd származik belőle mint hátrányod akkor jó, ha fordítva nem jó.
Nem lesz olyan fejlesztés ami mindenkinek jó.
Pontszám: 6.72
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
97. hozzászólás - 2012.09.20. 10:53:40 (Válasz Vermák #96 hozzászólására.)
Értem mit mondasz, de Te azt értsd meg, amit én mondok.
Lehet, hogy kipróbálnám ezt a fejlesztést. De nem az elején.
Legyen olyan opció, mint a kihívás és a KH, hogy ne támadjanak és én se legyek támadható ez által. Aztán, ha látom a többiek visszajelzéséből, hogy jó, akkor én is bekapcsolom.
De jelenleg ez olyan, ha nincs "ki/bekapcsolás", hogy akár akarod, akár nem, kötelező jellegű. Ez pedig minden, csak nem jó. Mert a lent és középmezőnynek van célpont. Csak fent nincs elég. Tehát ez megint olyan fejlesztés, ami fentre szól, nem a szerver egészének, de mégis az egész szerverre kihat.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.40
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
98. hozzászólás - 2012.09.20. 11:00:57 (Válasz Vermák #93 hozzászólására.)
Per pillanat 30 PP-n vagyok, hülyére veretni magamat pedig - ne haragudj! - de nincs kedvem!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.87
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
99. hozzászólás - 2012.09.20. 11:11:23
Paco: a számokat nem hasból vettem. Olvasd el a leírást, maxos AF képességnél 5% esély van a szubplazma szerzésére. 50 x 0.05 = 2.5 szubplazma naponta. A relikviát nem fogja minden aktív játékos megszerezni (sőt!), mondjuk hogy a fele (de ezzel felülről becsültem). 2.5/2=1.2 szubplazmás támadás jut egy aktív játékosra. Csakhogy nyilván sokan fogják a passzív játékosokat is támadni (küldetést ezeken is ragyogóan lehet teljesíteni, LE is jár érte) tehát becsülhetően egy játékosra átlagosan csak 3-4 naponta jut 1 ilyen támadás, amiből semmilyen hátránya nem származik. De ha jelentős igény van rá (de csak akkor!) berakhatjuk, hogy ha valaki prémium tag akkor ha akarja, beállíthassa, hogy őt ne támadhassák. De ami Isten Kardja írt is jó ötlet, hogy legyen vmi pici jutalom, pl. állat morál növekedés a legyőzöttnek. Rakok is ki erről szavazást.

Ariel: a szubplazma célja nem az, hogy véglegesen mindenki számára tökéletesen megoldja a portyacélpont problémát. Egyszerűen csak enyhíteni próbálja azt. Nem feltétlenül jelenti ez azt, hogy minden nap kell egyet portyáznod szubplazmával. Megteheted azt is, hogy felgyűjtöd, és akkor használod el, amikor tényleg szükség van rá (esemény alatt, háború alatt, vagy amikor a KH épp a katakombában van). Plusz ne felejtsük el azt sem, hogy ha most valakinek még van elég célpontja, attól elkezdheti gyűjtögetni, és később, amikor már kevesebb lesz, akkor ott lesz neki egy szép mennyiség.

Kvnoemi: nem tudom, hogy egy adott VFesnek hasznos lesz-e a szubplazma vagy sem (szerintem az, hogy van-e elég portyacélpont, az nem EH-tól v VF-től függ), de a lényeg, hogy a szubplazma nem ad +LE-t, ezért nem tudja ellensúlyozni azt, ha az ősdrágakő a VFesnek jobb LE/TP-t ad. Ezért szüskéges, hogy az ősdrágakő mindenkinek egyformán legyen hasznos.

Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 20:22:56
Őszintén szólva kicsit értetlenül állok eme fejlesztés előtt...
Lényegében amit egyáltalán nem értek az az, hogy miért kell egy játékbeli problémát (ami jelen esetben a célponthiány és talán a vadászat le növelése), ennyire bonyolultan megoldani. miért kell egy teljesen új dolgot kitalálni (új név, új tárgy- vagy én nem is tudom mi ez-, új rendszer), ami rengeteg fejlesztést igényel kezdve a buktatók kiküszöbölésével (amiből ha nem tévedek így hirtelen felmerült 1-2).

A KH önmagában nem megoldás. A VU egy PVP játék, a KH tagjai viszont NPC-k. Sokkal uncsibb gépi ellenfeleket ütni, mint valós karaktereket.
A probléma így néz ki:
"Jó lenne több játékossal csatázni, nem mindig ugyanazt a 10 arcot ütni minden nap."
A megoldás:
"Lehetőség legyen más játékosokkal is csatázni."
A probléma:
"Senki nem szeretné, ha toronymagasról szétvernék, megölnék az állatait stb."
A megoldás:
"Az ilyen, hatótávon kívüli támadásnál ne legyen ÉP veszteség, állat ájulás stb."
Még mindig probléma:
"Ja de én vagyok az überpók és eddig senki sem tudott szétverni, a büszkeségem csorbát szenvedne ha naponta 20-an elvernének ezután."
És másik probléma:
"Ha korlátlanul üthetek 1. szintű inaktív karaktereket és ugyanúgy megkapom a LE-t és teljesül a küldetés, minek kockáztassak azzal, hogy szitnemnek megfelelő ellenfeleket találok?"
A megoldás:
"Ilyen, korlátlan távra történő támadásra csak igen korlátozott mennyiségben legyen lehetőség."
Még egy kérdés:
"Minek ezt bonyolítani? Minek tárgy hozzá? Legyen mindenkinek napi 1 ilyen portyája és kész."
Válasz:
"Egyrészt, mindig jobb, ha a játékban vannak új célok, új megszerezhető dolgok, amik nem csak úgy pottyannak az öledbe, meg kell dolgozni kértük. Másrészt, a tárgy jobban beosztható, gyűjthető stb."
Amit írtál:
"Rengeteg buktató rengeteg fejlesztés."
Válasz:
"Nincs semmilyen fejlesztés a fenti problémára, ami ennél egyszerűbb lenne. A buktatók kiszűrésére hoztuk létre ezt a fórum topicot."
Szóval a helyzet az, hogy az ilyen fejlesztések általában nem random pattannak ki az agyunkból, hosszas problémaelemzés eredményeként kerülnek ki megoldásként.

Idézet: Helion1988 - 2012.09.19. 21:01:12
Mi az oka egyébként ennek a nagy "VF ellenességnek"? Miért jobb Miklóséknak az Eh mint a VF?

Szó sincs VF-ellenességről. Mindössze arról van itt szó, hogy a tárgy pontosan ugyanolyan erős legyen a VFeseknek és az EHsoknak is. Pontosan ugyanannyival növeli a LE/TP-t mindenkinek. Egyébként egy EHs kevesebbet vadászik, mint egy VFes, tehát ez a fejlesztés valójában pont, hogy a VFeseket tápolja.

Idézet: Popeye72 - 2012.09.20. 04:56:33
Jól értettem? A szubplazmát csak EH-sok tudják használni, tehát a VF-esek ismét ki lesznek zárva (0LE, sok +TP) a szinte ingyen tápból, és még +TP-t is kapunk?
Az ősgyémántot a VF-eseknél lekorlátoznátok, viszont használhatják az EH-sok is méghozzá korlátozás nélkül?

Huh, szerintem te valamit nagyon félreértettél, olvasd vissza még egyszer a posztokat... A szubplazmát bárki használhatja, nemcsak az EHsok, az ősgyémánt "korlátja" azaz hatása (LE/TP) pedig pontosan azonos mindenkinek.
Pontszám: 7.80
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szubplazma
100. hozzászólás - 2012.09.20. 11:17:47 (Válasz Miklós #99 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2012.09.20. 11:11:23
De ha jelentős igény van rá (de csak akkor!) berakhatjuk, hogy ha valaki prémium tag akkor ha akarja, beállíthassa, hogy őt ne támadhassák.


Egyrészt, mi számít jelentősnek? Másrészt, hogyan akarjátok ezt megnézni, hogy van-e rá igény (teszem azt szerverenkénti szavazás?)? Harmadrészt pedig miért kell prem.tagsághoz kötni azt, hogy kikapcsolható legyen?
A hozzászólást Paco módosította 2012.09.20. 11:20:07-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.57
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője