Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - winnie

Dátum: 2010.01.08. 10:50:14
Idézet: Prisma - 2010.01.08. 10:37:05
Idézet: Birka - 2010.01.08. 10:12:27
Prisma, ez a szekér elment...

Ezt nagyon jól tudom, valójában egy percig sem volt hajlandó Miklós megfontolni bármit ezzel kapcsolatban, és ez már az elején nyilvánvaló volt.



engem mindig az lep meg, hogy a vitakultúrának még a legelemibb jellemzői sincsenek egyesekben meg. néhányan annyira betonfejűek, hogy nem hiszik el, hogy másnak is igaza lehet, így kötik az ebet a karóhoz, miközben a másik "semmit nem fontol meg" (holott épp megfontolásra lett létrehozva a topik), az érvei még véletlenül sem a megfontolás részei, s ezért nem lehet más az ellentmondó fél, mint inkorrekt.)

hiába írsz értelmes, korrekt érveket, ha a végén kiderül, hogy csak egy frusztrált kisgyerek vagy legbelül. a konklúzió levonásának minősége különbözteti meg ugyanis a duzzogó, karcsiszemüveges monitorvadászt az érett, önálló gondolkodásra képes felnőttől.
Dátum: 2010.01.08. 10:46:43
ott van mellette az ára.
Idézet: Ebegab92 - 2009.12.26. 22:42:38
Nekem nem nagyon megy és nem nagyon tetszik ez a küldetés.Egyszerűen számomra LEHETETLEN.Tudom,könnyen beszélnek azok,akik már végeztek vele.Jó lenne,ha valami más lehetőséggel ki lehetne váltani(lehetőleg nem vmi őskő függő dologgal).


napi 20-30 csata megvan? ha nem, akkor ne csodálkozz.
Dátum: 2010.01.06. 11:57:47
Idézet: Miklós - 2010.01.06. 09:26:53
Mortimer is 1-est adott a hozzászólásomra


izé, ez nem túl elegáns a privát jegyeket nyilvánossá tenni. még, ha nem is zavarja mortimert.
Idézet: Rafkós - 2010.01.05. 15:13:17
Nem volt ezzel gond eredetileg, maximumot lefelé ütni nem érte meg, szerezhető le ugyanis nem volt benne. .


hmm, miért ne lenne. aki 8 szinttel lejjebb van, az valószínűleg 100%-os. én is loptam már több ezer LE-t mínusz 6. szintűtől.

Idézet: Rafkós - 2010.01.05. 15:13:17
Most viszont az ismételhető küldik miatt van, aki erre állt rá,


nem állt rá senki, hiszen nagyon ritka az, hogy valaki meglát egy 8 szinttel gyengébbet. ha pedig meglát, akkor az a 8 szinttel gyengébb nem is gyenge. épp ezért a kis karaktereket nem érinti ez a szintlimit. csak az szedhet be pár zakót, aki túl erős.
Idézet: Moderator - 2010.01.05. 14:42:42
Es mi a jatek abban, h fejlesztgeted a karaktered hosszu honapokon at, sikerul csinalni egy jo karaktert, a kornyezetedben alig van par karakter aki felveszi veled a versenyt, tehat alig-alig kapsz ki, majd az ido haladtaval (a szintek lepesevel), a kornyezeted tagul, tagul, vegul olyan karakterekkel vagy kenytelen harcolni, akikkel egyebkent nem lenne szabad?


hogyhogy nem lenne szabad? ha neked az a játék, hogy mindenkit megversz, ha nem akarsz kihívásokat, ha nem vagy képes elviselni a vereséget, akkor rossz döntés volt VU-zni. tamagocsizni is lehet, de így legalább mindig van újabb és újabb célod. (nem mintha ezért lehetne ennyit leütni, de ez ís egy nézőpont.) mekkora sikerélmény lesz, ha levered a +8-asat. én is vertem már le +9-10-eset. örültem. de félre ne érts, megértem, ha valakinek csak az okoz kielégülést, ha végigveri minden nap ugyanazon könnyen leverhető karaktereket.

Idézet: Moderator - 2010.01.05. 14:42:42
Miklos egy masik hszben mar elismerte (ugyan bajnokival kapcsolatban), h van az a szintkulonbseg, aminel igen kicsi az esely arra, h a kisebb nyerjen. Akkor mi ertelme van engedni az ilyen csatakat?


az sem lenne baj, ha nem lenne szintkorlát. egy vereség nem vág falhoz téged. ha pedig 8 szinttel magasabb vert le, akkor 55% ÉP-ben voltál. ha nem lenne korlát, akkor papíron 17 szinttel magasabb is megverhetne, de akkor 100%-on kéne lenned:)

pont tegnap írtam, hogy valahol vicces az, amikor olyan sír, aki erős, mert van nála még erősebb. ő az, akinek fogalma sincs arról, hogy a játékosok zöme sosincs 55% életpontban, mert amint 15-20% köré ér, leverik. erőskéne az az egy vereség is összeomlást okoz, a többieknek pedig természetes, ogy fönről verik őket.

Idézet: Moderator - 2010.01.05. 14:42:42

Milyen celt szolgalnak, ha tudjuk, h a kicsi gyak mindig veszteni fog? Es egyaltalan miert kerult a jatekba bele az, h ne legyen eselye pvpben a kisebbnek?


van esélye a kicsinek.
Dátum: 2010.01.05. 14:43:30
Idézet: Mortu - 2010.01.05. 14:29:37
V1-en azért látszik, hogy portyakarakterrel lehet szinte csak nyerni...


"portyakarakter". ez milyen hülyeség már:) aki nem portyázik, az jóhogy tapasztalatlan a harcban. (azért gondolom a többség karaktere portyakarakter.)

amúgy szép volt, 6 újonc győztest avathattunk:)
Idézet: siva - 2010.01.05. 10:19:32
...3383 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van rád: -21 Támadás, -21 Védekezés, -21 Erő. Az állatod 821 életpontot sebződött.
.....
A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 6032 sebzést kaptál. A csata hevében ellenfeled ellopott tőled 2 kiégett őskövet! Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.

8! szinttel magasabb ficko támadott
pedig én sem vagyok gyenge, szintemen épp 2.
És itt nem Le ről van szó, azt ugysem visz...

Játékegyensúly!!!!!!
Hol is van ez???


mi a sírás tárgya? az, hogy kikaptál egy sokkal erősebb karaktertől? nem az a játékegyensúly, ha megvered őt, hanem az, ha kikapsz. (ő ráadásul csak akkor tud megtámadni, ha nagyon sok életpontban vagy. ergó nem nagyon támadnak. ergó emiatt kár sírnod.)
Dátum: 2010.01.05. 12:48:55
Idézet: pityu - 2010.01.05. 12:38:52
az Ispotály alakul, bár jobb lenne, ha nem állandóan fejtené ki a hatását az ÉP regeneráció mértékének gyorsítására.


valamit valamiért. legalább az ispotályozók plusz portyacélpontot fognak jelenteni. (én speciel nem értem, hogy mire jó egy ilyen épület, de amíg opcionális, addig hajrá.)

viszont akkor az ispotálynak, mint a béke csarnokának, illene bontható épületnek lennie, mert kár lenne, ha valaki renittens keresztbe tenne a szövetségnek azzal, hogy felhúzza.
Dátum: 2010.01.05. 12:44:31
.
Dátum: 2010.01.04. 16:42:59
Idézet: BaalCain - 2010.01.04. 11:31:52
Ebben a játékban önmagában az, h milyen szintű vagy nem számít. Aki erre nem jött rá az igen csak nézheti magát a toplista élén és olvasgathatja a szép piros csatáit


attól, hogy neked pirosak a csatáid, nem kell feltételezni, hogy a többiek sem értik a szabályokat és nem tudnak játszani. épp ez a jó a játékban, hogy bármilyen, a szintjén gyenge karakterrel is simán lehet pozitív mérleget produkálni. (ha sok a piros csatád, vannak tapasztaltabb játékosok, akik szinte biztos, hogy segítenek neked az összefüggések felfedezésében. írj nekik.)
Idézet: HoGo - 2010.01.03. 05:02:02
Valaki elmagyarázná miért is kell plusz előny a fertőzötteknek?


anyám..., itt ez a nagy topik és nem képes a kollega visszaolvasni.

Idézet: HoGo - 2010.01.03. 05:02:02
A lehetőségek tudtában bevállalták (lustaságból vagy szűkmarkúságból),


vagy kíváncsiságból, merészségből - nyilván a fertőzöttség bevállalása a kockázatosabb. a kényelmesebb út a JV által a nyájnak tartott irányt mutató tábla volt, ami a vlgln a biztos megtérülést hirdette.
Dátum: 2010.01.02. 20:47:38
hmm, affene hitte volna, hogy valakinek nem a több csata és a játékélmény a fontos, hanem az, hogy akár egy csata alatt, amit naponta 3-6-szor portyában is lát, nyerjen. erre csak csettinteni tudok és azért imádkozni este, hogy mindez nem azért van, mert (hú, de utálom, amikor valaki játékban IRL példát hoz fel, de ez van...) egyébként napi szinten nem sok impulzus és/vagy sikerélmény éri. (ergó, neki fontosabb a siker, a nevének kiírása, mint a jóleső bizsergés, az izgalom.)

egyébként ami döbbenet, az 1-2 reakció, hiszen fel lett vetve egy létező probléma és van, aki nem megoldási alternatívát kínált, hanem máris összeomlott, nem bírta a feszültséget.
Dátum: 2010.01.02. 14:01:55
Idézet: Butchman - 2010.01.02. 10:44:12
Az a szövetség, amelyet nem támad meg senki önszántából, és nem érzi azt, hogy a szövetsége nem képes annyi időt eltölteni a játékkal, amennyi szükséges egy háború megnyeréséhez, soha a büdös életben nem fognak minket megérteni. Ők csak azt látják, hogy folyton csak tépem a számat. Azt az elkeseredést és csalódást nem értik meg, amit mi éltünk/élünk át minden egyes hadüzenetkor.


ezt én nagyon régen írom, hogy sokan úgy csöveznek (vö. csőlátás), hogy tényleg képtelenek felfogni, hogy milyen a másik oldalon lenni, s épp ezért érvrendszerükben mindig a fennhéjazás és a magas ló kap előkelő szerepet. (tisztelet a kivételnek.)

ez igaz a szöv. háborúk rendszere miatt sírókra (valamiért szinte kivétel nélkül azok sírnak a rendszer miatt, akik háborúkat indítanak, akiknek jó részt sikerélményük van - az elnyomottak hangját ritkán hallani. érdekes) és igaz a portyarendszer miatt sírókra (itt is azok hüppögése a legkönnyeltelibb, aki 6500/500-as GY/V aránnyal áll, aki (jó játéka jutalmául) azt látja csak, hogy nyugodtan tud játszani, azt csinál, amit akar, gőze nincs arról, milyen egy 1300/3400-as karaktert irányító játékos játéka. de, ismétlem megint, mégsem az 1300/3400-as hangját hallani, hanem a 6500/500-as sírásától hangos a fórum.

és ez..., hmm, vicces:)
Dátum: 2010.01.01. 19:40:09
Idézet: Bryan1717 - 2009.12.31. 22:40:31
Én se örülnék neki ha valaki 100 dukátért vinne például egy gyilkos szkarabeuszt, mások meg 450-500 dukáttal veszik meg


én örülnék, jó poén lenne.

anno az aukció elején én is ajánlottam hasonlót miklósnak, de el lett vetve az ötlet.
Dátum: 2009.12.30. 21:17:01
Idézet: Butchman - 2009.12.30. 20:57:23
Többen 10.000 LE vereséget szenvedtek a szövetségemből! Szerintem ordenáré hülyeség volt úgy visszaindítani, hogy ne kapcsoltátok volna ki a portyát legalább pár órára! Ismét a kockáknak segítettél. Akik másodpercenként 10-et kattintanak. Remélem lesz valami kárpótlás!


10.000?????? AZ NAGYON DURVAAAAAAA! ASZTAAAAAAAAA! HÚÚÚÚÚÚÚÚÚ! meg HAAAA!

szerencsére a játék végtelen hosszúságú, így a veszteség, ha volt is ilyen, elhanyagolható, legalábbis nagyon kevesen sipákolnak miatta, mint látom.

(ha 75. szint körülik a Nagy Vesztesek Klubjának tagjai, akkor írjanak nekem PM-et és nagyon szívesen lepattanok róluk, hogy legalább 11.000 LE-t kapjanak vissza. nekem mindent megér az, ha kevesebb a sipákolás, ha kevesebb a balszerencsés esemény utáni fórumba sírás.)
Dátum: 2009.12.30. 01:43:01
az állatötletek praktikusak, némelyik ugyan túlságosan is egyszerűsítő, de hátha megvalósulhat valamelyik. a kennelezés megszakítása nem lenne rossz, ráadásul valóságszagú is.

a morálrohadás problémájának felvetése jogos, én is gondolok ilyesmire, de aztán eszembe jut, hogy ez tipikusan a kiváltságosak sírása, hiszen szinte semmibe sem kerül az, hogy egy nullűra csökkent állatba életet leheljünk. pár (ezer) LE. bakfitty. minden reggel beléjük nyomod a kínzókamrát. tudom, az is költség, de ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ha erőforrásból is megoldható, s nem eget rengető mennyiségből, akkor nem csak a túlzott keleti kényelmet akaró énünk akarja az ilyen könnyítéseket?
Dátum: 2009.12.30. 01:36:44
Idézet: Tiha - 2009.12.28. 23:24:41
mint a szövetségeknél az építés. Nincs mit húzni, ezért abba rakjuk, aminek nincs maximuma.


tudod, hogy most nem mondasz igazat, ugye? azt akartad írni, hogy nincs olyan nyers tápot adó szaki, amit húzni lehetne. (naná, hogy a kritikust említed, holott a vastagbőr és a sebgyógyítás is ott van, azok sem haszontalanok, de mivel nem adnak nagy tápot, így meg sem említed. pedig ma az epikust csak úgy sikerült legyőzni, hogy folyamatosan turbózva volt az 50 vastag és állandóan ment az 50-es sebgyógyítás az állatokra:)

nem a tophoz kell fejleszteni, egy ilyen játéknál HOSSZÚ távra kell nézni. attól, hogy neked 2000 feletti a SZÖ-d, én még, top25-ös SZÖ-vel bőven tudnék mit fejleszteni, s akkor mit szóljanak a "kicsik". (de tényleg nem tudsz mit fejleszteni? nekem a 84-es kontinuumszűkítés régi álmom. másodlagos sebzéseim sincsenek, nem fejlődök visszafogottam, ott az irányított vadászat, a lopás, stb:)

egyetértek, hogy kellenek az új szakik, vannak jó ötletek is, de nem szabad elsietni. óvatosan, mint az 50 tanulás felettiekkel vagy a 3 kalandszakival lehet haladnim de túl nagy lépésekkel nem biztos, hogy jó ötlet.

amondó vagyok, hogy a kevesebb fejlesztést igánylő megoldást pártolom egy ideig: például lehetne a meglévőket fejleszteni (ld, ez megtörtént az elementárissal) magasabb szintre. esetleg lehetne egy olyan szaki, amivel magas áron meg lehetne egyéb bónuszért növelni más szakértelmek maximumát. gondolok arra, hogy a vezetőkészség max. szinten bónuszt ad. ilyen alapon egy 70-es szakértelem a 10-es szinten 1, 30-as szinten 2 egyéb szakit tenne növelhetővé a kevésbé táposakból.

nekem éldául a 40-es valóságformázás maximum nagy szívfájdalmam - ha lenne szaki, amivel mondjuk megoldható lenne, hogy akár 10 további szintenként +1PP-re szert lehessen tenni, akkor ölnék érte:) vagy mondjuk, amivel még egy gyűlölet felvehető lenne. persze a sebgyógyítás hatásfokának javítása sem lenne értelmetlen valami extrém szinte. (pl. 15 perc, bár a képesség mufurc, hiszen az sem lenne hátrány, ha meg lehetne adni,mennyit akarok gyógyítani, mert azóta, hogy morált ad a gyógyítás, jobb minél kevesebbet, mert a maxos lényt nem lehet gyógyítani:)
Dátum: 2009.12.28. 10:50:30
ne csináld már... azért az iróniát illene levenni a mondatból
Dátum: 2009.12.28. 10:49:44
Idézet: pityu - 2009.12.28. 09:30:44
Ha most el akarok menni portyázni, akkor kezdhetek italozni, nem ritka az sem, hogy 1 db ital két portyára fedezi az ÉP-m.


pityu, pityu... nem lehet mindent megenni, amit megkívánsz. fizetni kell érte. idővel, erőforrással, lehetőséggel. ha neked ennyire fontos az entitás, akkor kalkuláld bele, hogy a megölése portyalehetőségtől szabadít meg 3 naponként.

éppen ezt mondom, hogy a játékos baromi kényelmes, nem akar taktikázni, mert úgy könnyebb. entitás: pipa, kalandok: pipa, portyák: pipa. sokkal érdekesebb a játék, ha döntési szituációba kerülsz: vagy entitás vagy portya. ha az egyiket választod, akkor a másikra később lesz lehetőséged.

szóval ismét: a tipikus játékos azt akarja, hogy mindent egyszerre tudhasson le, holott itt egyátlalán nem az "5 perces vadászat" valóban időrabló témaköréről van szó. ez a kényelmes, pöffeszkedő, dönteni még véletlenül sem akaró játékosfajta azonban nem túl szimpatikus. semmit sem kötelező megcsinálni, az erőforrások nem végtelenek, neked kell előnyben részesítened valamit vagy valamiket. ne akarj habzsolni, mindent megkapni. nem tesz jót.