Hozzászólások - Ariel
Dátum: 2012.05.23. 20:38:21
Azóta utánaszámoltam, és a ködmaszk és a halálmágus maszk közötti különbség okozhatott ilyen mértékű változást. Valószínűleg a ködmaszkot számolta automatikusan a program, és amikor felvettem a másik sisakot, akkor újabb bónuszt kaptam. De ez csak az én elméletem, megerősítést nem kaptam Baratytól.
Dátum: 2012.05.20. 15:18:13
Van ilyen is. De ma pl *Tyrex*-et 10x próbáltam ütni sorozatban, egyszer sem engedte, noha a portyalistában ott volt. Ahogy több full ép-n álló célpontom sem jelent meg a portyalistában.
Dátum: 2012.05.20. 13:23:38
Idézet: Aderrick - 2012.05.19. 14:51:08
Én is kísérleteztem...
Próbaképp megturbóztam az ultraspecializációt, felvettem a tulfejlesztős gyűrűt, felvettem a megfelelő sisakot, és elnyomtam egy ultraspecializáció eszenciát is. Az eredmény +1 védelem, +1 egészség. Hogy miből fakad a hiba, azt nem tudom. Ha az eszencia kavart be, akkor még az IQ, mágia és taumatirgua is meg kellett volna nőjön 1-el. Ha a sisak nem számítódott, akkor még egy teljes kört kellett volna menjen a fejlesztés. Így vagy arra tudok tippelni, hogy a gyűrűt vette csak 10%-nak, vagy az egészséges életmód AF nem működött rendesen amíg nem volt maximumon az ultraspecializációm.
Kísérletezgettem, bár ne tettem volna...
Én is kísérleteztem...
Próbaképp megturbóztam az ultraspecializációt, felvettem a tulfejlesztős gyűrűt, felvettem a megfelelő sisakot, és elnyomtam egy ultraspecializáció eszenciát is. Az eredmény +1 védelem, +1 egészség. Hogy miből fakad a hiba, azt nem tudom. Ha az eszencia kavart be, akkor még az IQ, mágia és taumatirgua is meg kellett volna nőjön 1-el. Ha a sisak nem számítódott, akkor még egy teljes kört kellett volna menjen a fejlesztés. Így vagy arra tudok tippelni, hogy a gyűrűt vette csak 10%-nak, vagy az egészséges életmód AF nem működött rendesen amíg nem volt maximumon az ultraspecializációm.
Dátum: 2012.05.20. 13:02:53
Ez a hiba már nagyon rég óta létezik, a játékosok tömegesen szembesültek vele mindkét kufárok csatája event alatt, de azoknál, akik nagy szinttávokat akarnak lefelé ütni, napi problémát jelent. Nem csak a normál karaktereknél, de a KH-nál is.
Dátum: 2012.05.20. 11:57:00
Igen, ez az elmélet. A gyakorlat sajnos nem ezt mutatja. Ezért van, hogy sokszor ott szerepel a portyalistában a célpont, de amikor megtámadná az ember, kapja az üzenetet, hogy nincs elég életpontja. Vagy épp akkor sem jelenik meg a listában, amikor már üthető lenne. Van, aki 100% ép-vel sem jelenik meg a listámban, pedig ütőtávban van...
Dátum: 2012.05.20. 11:08:53
Ez a számolgatás arról, hogy kinek hány célpontja van, teljesen fals és félrevezető ebben a formában. Lehet, hogy egy adott karakternek elméletileg van 30 célpontja ütőtávban, de ha ebből 25 már 15 szintnyire van tőle, akkor azok már szinte sosem bukkannak fel a portyalistában. A táblázatod egy év múlva max annyit fog mutatni, hogy egy ilyen karakter célpontjainak száma megnőtt 5-el, és már nem 30, hanem 35, amire rávágod, hogy minimális változás. Valójában persze az 5 valós célpontjából lett 30, annak köszönhetően hogy már nem 15 szintre vannak tőle, hanem csak 10-re.
Dátum: 2012.05.19. 15:13:58
Az ultraspecializáció eszencia valószínűleg azért nem működik, mert a program simán csak a maxos szakértelemmel számol, és azt nem veszi figyelembe, hogy esetleg neked éppen nagyobb van, mint a maximum. Az, hogy nem az aktuális szakértelelmszintet nézi a program, az a többségnek jó, hiszen nem kell turbózni az ultraspecializációt a jutalom átvételénél, viszont akinek van ilyen eszenciája, az nem profitál belőle.
Dátum: 2012.05.19. 14:14:10
Nem azt mondtam, hogy 11 nap múlva fog indulni, hanem 11 nap csúszással az eredeti kiíráshoz képest.
Dátum: 2012.05.19. 14:05:08
11 nap csúszás jött össze a Landragor zárásáig, gondolom ennyi csúszással indul a Xenó.
Dátum: 2012.05.18. 16:22:10
Tehát ha egy sopronit és egy fehérgyarmatit megkérdezel arról, hogy merre van Honolulu, akkor a soproni mondhatja azt, hogy délnyugatra, de a fehérgyarmati már nem?
Dátum: 2012.05.18. 08:22:37
Ezzel eddig is tisztában voltam. De miután megrajzolod azt a 4x500km-es szakaszt a földgömbön, szerintem az sem lesz nagy meglepetés, hogy akár keletre, akár nyugatra indulsz tovább, visszajutsz a kezdőpontba. Ha a helikopter az eredeti helyétől keletre van 10 fokkal, akkor a nyugatra 350 fokkal pont olyan helyes.
Dátum: 2012.05.18. 00:06:20
Idézet: Craslorg - 2012.05.17. 17:06:55
Pont a Földfelszín görbülete miatt épp olyan helyes válasz a nyugat is, mint a kelet...
A Földfelszín görbulete miatt keletre lesz. Amolyan majdnem trapéz formában repül, ha kiteríted egy síkba, aminek a két oldala és a teteje 500-500 km, az alja viszont több.
Pont a Földfelszín görbülete miatt épp olyan helyes válasz a nyugat is, mint a kelet...
Dátum: 2012.05.17. 19:23:14
Egy ilyen változás nem végezné ki a pókokat. "Befagyna" a LE előnyük, aminek jelentősége ugyan egyre csökkenne a szintlépésekkel, de éveken át éreztetné még hatását. Az persze igaz, hogy a pók munkakör megszűnne, és nem lennének új pók karakterek.
A karakterek közötti erő különbség viszont ugyan úgy megmaradna, hiszen most is nagy különbségeket lehet összehozni portyával, ismétlődő küldikkel, stb.
Ilyen változtatást nyilván nem lehet megcsinálni már futó világokon.
A karakterek közötti erő különbség viszont ugyan úgy megmaradna, hiszen most is nagy különbségeket lehet összehozni portyával, ismétlődő küldikkel, stb.
Ilyen változtatást nyilván nem lehet megcsinálni már futó világokon.
Dátum: 2012.05.17. 18:55:31
Idézet: Birka - 2012.05.17. 18:50:32
Pont erről beszélek. Ha a PP megszerzéséhez vadásznod is kellene, máris nem lebzselhetnél hónapokon át ugyan azon a szinten.
Jelenleg 2x annyi le/tp-t generálok "nobrain" portyával, mint vadászattal.
Pont erről beszélek. Ha a PP megszerzéséhez vadásznod is kellene, máris nem lebzselhetnél hónapokon át ugyan azon a szinten.
Dátum: 2012.05.17. 18:30:59
Erre inkább az lenne a megoldás, hogy megérje minden erőforrást elhasználni. V5-öt már lehetett volna úgy indítani, hogy a portyáért jobb LE/TP járjon mint a vadászatért, de PP-t csak vadászat során szerezhessen a karakter. Nem keletkeznének szakadékok a toplistában.
Dátum: 2012.05.15. 20:53:53
Idézet: Craslorg - 2012.05.15. 14:25:37
Ez biztos, hogy változni fog, ugyanis jelenleg van egy szinthatár, ami felett már nem teljesíthető a küldetés 28 nap alatt. VF-es karakternek még 60 nap alatt sem...
- Hogyan alakul a Végzet templomhoz szükséges 2 szintlépéses küldetés? Át lesz konvertálva egy szintből adódó TP mennyiségre, ami fix, akár VF-es, akár EH-s, akár Alapos tanulással felvértezett EH-s az illető? Ebben az esetben fixen 2 szintnyi TP-t kell összeszedni? Lévén jelenleg elég a szintlépés előtt lennem 1 TP-vel a küldetésnél, és 1 szintnyi + 1 TP-vel teljesítem a 2 szintlépést.
Ez biztos, hogy változni fog, ugyanis jelenleg van egy szinthatár, ami felett már nem teljesíthető a küldetés 28 nap alatt. VF-es karakternek még 60 nap alatt sem...
Dátum: 2012.05.10. 23:14:05
Megnéztem, idén 420 portyát nyertem játékosok ellen, míg a KH ellen több mint 4700-at.
Kaboka: Kiraktam egy csatát idén januárról, megnézheted a győzelmeim számát, összevetheted a mostanival...
Kaboka: Kiraktam egy csatát idén januárról, megnézheted a győzelmeim számát, összevetheted a mostanival...
Dátum: 2012.05.10. 22:27:29
Ahoz, hogy megtöltsd a kamrát, elég mindenkit napi egyszer bevinni, nem kell 10x megtámadni. Minden későbbi támadás fölösleges, ha nem tudsz tőle rabolni. A KH-ból nagyobb eséllyel lehet LE-t szívni, sokkal gyorsabban gyógyulnak, így minimális eséllyel ájulnak el.
A maximális ütőtávba lefelé ütni egyébként sem éri meg, nagyon gyatra mennyiségű LE-t termel így az EH.
A maximális ütőtávba lefelé ütni egyébként sem éri meg, nagyon gyatra mennyiségű LE-t termel így az EH.
Dátum: 2012.05.10. 22:17:25
V1-en végigkérdezheted az ütőtávomban levő játékosokat, hogy milyen sűrűn ütöm őket. Meg fogsz lepődni a válaszukon...
Dátum: 2012.05.10. 20:02:05
Idézet: Klarinét - 2012.05.10. 18:13:40
Valószínüleg 35 percenkét fognak ránk járni, ha volt egy kis eszük az ellenfelek hiánya miatt
Akinek van esze, az max akkor fog rád járni 35 percenként, ha dől belőled a LE. Ellenkező esetben a KH-t jobban megéri ütni. Persze mindenhol vannak játékosok, akinek hobbija az állatok bedarálása, és akár tizedszer is megtámadnak az adott napon, mert még van szusz benned, hiába kapnának a KH-ból dupla annyi LE-t.