Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Nabil

Oldal: 123456789
Dátum: 2010.06.15. 02:25:02
Amióta játszom felfelé támadok én is. Bár emlékszem a régi szép időkre, de nekem már mind a az EH mind a kontinuum kötelező szakértelem.
Mondjuk sosem voltam egy hardcore pók, kémgömböt csak hallottam mire való. 20. szintig olyan taktikával haladtam, hogy amíg megtelt a csp portyáztam utána meg egyszerre levadásztam. Mindig is térkapuztam, mert tetszik, hogy találhatok kincset
A kivégzést akkor kezdtem el fejleszteni, mikor már mindenki használta. Az állataimnak máig nincs poryánál +Le-t adó felszerelése. Mondjuk szerintem nem is ér semmit, legalább is az én esetemben.
Most meg éppen azzal szórakozok, hogy a sok topper között ott tolakodom a küldetés szám szerinti toplista első oldalán.
Ezektől függetlenül jelenleg 2. vagyok Le diffben, de szerintem már nem sokáig.

Az egyébként marhaság, hogy felsőbb szinten kevésbé számít a tömés, mivel olyan mértékben nő a portya után kapott TP, hogy már alapból is gyorsabban haladok, mint egy VF-es vadász...
Volt már részem nagyon sok TP tömésben, amit ilyen vagy olyan módon megoldottam (pl.: egy egész szövetség rámszállt hadat üzenve)
Különösebb bajom nincs az egésszel megmosolyogtatt, főleg ha úgy tömnek TP-vel hogy rajtam veretik le magukat vadászat előtt.
Csak hát gondolkodjunk már a pók tehet arról ha lerabol valakit vagy az aki 15% tart magánál Le-t?
Az előttem szólók lassan már úgy beszélnek, hogy ha nem lennének pókok, mindenki vígan vadászhatna 15% felett, azért ne vicceljünk már!
A játék jelenlegi rendszere szerint aki 15% felett Le-vel mászkál felvállalja kockázatot, hogy lerabolják.
Nekem az egész TP töméssel az a legnagyobb bajom, hogy sehogy sem illik a szerepjátékos vonalba.
Legalább is még semilyen magyarázatot vagy utalást nem találtam arra, hogy miért cselekdne így egy végzetúr, mint a tömő társaság.
Mind az eh-nak, mind az új gyűrűnek örültem ilyen szempontból.

Több hsz-m valószinüleg nem lesz ebben a témában és vitatkozni sem szeretnék,de az nem fér a fejembe, hogy egy top kari, aki mint hozzászólásai is mutatják nem ért a játék ezen részéhez, méirt akarja meggyőzni az érintett célcsoprtot a maga közel sem igazáról...
Dátum: 2010.06.15. 00:47:50
Minden állatnál külön számít.
Tovább kell építeni a kennelt 33-on 2-öt kap szintenként, 41-en 3-at, maxon 49-en meg 4-et.

Egyébként én is hasonló cipőben járok, 18 szakipontja lehet a legnagyobb állatomank
Hector
165. Szint
Alapszint: 18

De a legkisebbnél sem túl rózsás a helyzet:
Diablo
132. Szint
Alapszint: 41
Dátum: 2010.06.14. 17:02:20
Ha én vinném nem bérlet lenne belöle szóval legyen

Egyébként sem értem azokat akik még mindig a bérletre áhítoznak.
Amennyiért az utolsó elment egy év alatt térült volna meg számomra.
Pedig szintemhez képest 3,5 szeres a szerencsém.
Képtelen lennék ennyit várni rá
Dátum: 2010.06.14. 16:12:01
Remélem a Joker csak véletlenül maradt le a listáról
Dátum: 2010.06.14. 16:06:16
Entitásról beszélek nem epikusról...
Pontosabban tessék olvasni
Dátum: 2010.06.13. 17:01:08
Birka másik javaslata is bekerül, amelykre már rábólintottál?
Hogy a szintek növelik a visszhívható entitások számát.
Dátum: 2010.05.29. 06:20:29
Ha már a tokenes megoldás teljes mértékben ejtve lett, amit nagyon sajnálok, akkor Birka javaslatát mindenképp valósítsátok meg, legalább újra tudnék entitást ütni és nem csak szintlépésenként egyet.
Nem értem miért lobbyznak ennyien a visszahívható epikus mellett...
Szerintem messze elmarad ez a lehetőség az eredeti ötlet mögött.
Mire jó egyáltalán?
Krausos, meg szürke lélekrabló amiről könnyen le lehet maradni és kategóriájukban nincs jobb náluk.
De a krausost nagyon könnyen, lélekrablót, meg egy nagy levegővel, ki lehet ütni entitásból.

Maxos kincseskamra mellett, minden 10. leölt epikus után a szövetség összes tagja választhatott volna egy neki tetsző kincset az aktuális palettából.
Mellé meg lassult volna az epik verés ami a JV egyik célja volt.
Most meg minden második epikusnál reménykedhetünk, hogy essen az az egy tárgy a 10-ből, amire majdnem mindenkinek szüksége lenne.
Az epikus verés meg lassul egy kicsit, de ez is csak addig amíg megszerzi mindenki a feljebb említett tárgyakat.

Nem értem, hogy miért nem tetszett a tokkenes rendszer az itt fórumozó játékosoknak....


Más:
Miklós az 50-es térkapuval milyen módon lenne gördülékenyebb az ismételhető küldetés???
25 pontott eddig is össze lehetett gyüjteni, ha meg kétszer csinálom meg egymás után a küldetést, akkor ennyi errővel az ablakon is szórhatnám kifele az Le-t...
Dátum: 2010.05.28. 15:32:14
Az eredeti tokenes rendszer sokkal jobb volt!
Jelenlegi verziónál nincs értelme 30 fölé növelni a kincseskamrát.
Miért nem marad az eredeti ötlet + 30. szinttől vissza lehet hívni korábbi epikusokat?
Dátum: 2010.05.04. 16:33:13
400-500-as kivégzés, vicces
Lanmaffián kívül nem hiszem, hogy lesz még egy ilyen elvetemült.
Abszolut fölösleges egy bizonyos szintnél feljebb vinni a kivégzést, csak Le pazarlás.
Dátum: 2010.04.20. 01:52:07
Nekem nagyon tetszik a tokkenes rendszer!
Ellensúlyozná a tárgy esésekor fellépő randomot.
Például egy kezemen össze tudom számolni, hogy szövetségünk hány szakértelem fejlesztési költség csökkentő gyűrűt kapot, pedig jelenleg harmadikok vagyunk az epikus ütésben.
Szerintem nem teszi értelmetlenné az entitásokat, miért tenné?
Az entitás, ha nem válaltad magad túl a szörnyekkel, egy viszonylag véges dolog, nem sokára mindenki belefut a szint korlátba.
Mind emelett a visszahívható epikusok ötlete is tetszik, a kettő kombinációja meg kész álom

Nekem vannak a V1-en a legmagasabb szintű állataim, de eltudom fogadni hogy nem kapják meg utólag a bónuszt, miért is kéne?
A másik ha már valami nem tetszik akkor miért pont ez? Szerintem bosszantóbb, hogy max alapszintnyi képességpontot kaphatnak.
De ezt is elfogadom. Esetleg azzal mind két fél megeleégedne, ha teszem fel egy bizonyos szint fölött, mondjuk 100. több képesség pontot kapnának az állatok.
Azzal viszont egyetértek, hogy kicsit el vesz a játék sokszinüségéből, hogy mindenki sajtolni fogja az alacsony szintű állatát.
Nekem a négy minotaurusz tetszik legjobban a játékban, és nincs sok kedvem megvállni tőlük.
Esetleg maxos csapdakészítésnek nem lehet egy olyan hatása, hogy ha adott állatra vadászol, akkor is befoghatod, ha nincs a környékeden?
Alapszint meg az elfogás pillanatában lévő szinted lenne.
Csak azért, hogy olyan állattal mehess ami igazán tetszik.
Próféta abba hagyta a játékot és az új tulaj meg átment a pókokhoz....
Dátum: 2010.03.03. 10:44:53
A szövetségen belül a felépített épületeknél, olyan épületek is kaptak sorszámot amik csak egy szintesek.
Pl.: Lélekkút 1. , Aréna 1. stb...
Elég bután nézz ki. Persze, ha lesz újabb szintjük akkor nem szóltam
Dátum: 2010.01.26. 14:41:46
Részben igazad van, de itt nem kényelmi funkcióról van szó, hanem egy hibáról ami a különböző kényelmi funkciók ütközése miatt jött létre.
Az időkijelző azt sugalja neked, hogy biztonságban vagy közben meg ahogy befogod az utolsó álatolt, majd hogy nem katapult szerűen kiugrasz 15% alól. És biztos vagyok benne, hogy sokan megjárták már ezzel csak éppen nem olvassák a nagy fórumot. Vagy tanultak az esetből és az itt párszor leírt módszert használják.És amíg ez így marad ez folytatódni fog. De kérdem én akkor mi értelme volt ennek a fejlesztésnek, ha nem lehet kihasználni a belőle származó előnyt?!
Számomra jónak hangzik ez az automatikus sajt, de nem oldja meg sokak számára a problémát.
Gondolom fel kell építeni hozzá ezt a szövetségi várost. Ez a tagjaink számára megoldás, de mi van azokkal akik még nem tartanak ott az épületekkel, hogy megengedhessék maguknak?
Szerintem Jerikó ötlete a legjobb!
Ha kikapcsolod nem prémiumként regeenerálsz és a szentély sem hat, de gyorsabban regenerálsz VP-t!
Ha bekapcsolod akkor hat a prémium tagság a szentély és a VP meg normálisan regeenerál.
Dátum: 2010.01.21. 12:39:20
Erre nem is gondoltam igazad van!
És talán még egyszerűbben megvalósítható, mint a javaslatom.
Dátum: 2010.01.21. 12:22:21
Nem érted...
Ugyan olyan időközönként, mint régen ott vagy a gép előtt, annyi különbséggel, hogy ritkábban vereted le magad.
De a géphez kötötség meg marad.
De kérlek ne kezdjünk el vitatkozni, mert nem akarom, hogy elvesszen az érdemi információ.
Ha bevezetésre kerülni mindenképp előnyöd származik, belőle, szóval ne akadékoskodj légyszíves.
Dátum: 2010.01.21. 12:12:20
Hát lehet, hogy emiatt megutál a többi P.O.K, meg magammal is kiszúrok, de ha azt a célt szolgálja, hogy többé nem buknak Le-t társaim ilyen vis major esetek miatt hát legyen. Eszembe jutott még egy probléma, amire gyógyír lenne a javaslatom. A részleges tudatpajzs nevű LGY-ért megvásárolható relikvia jelen formájában nem ér semmit egy prémiumos karakternek. Két gömbözésből ugyan úgy kiderítem, hogy vadászik-e vagy sem hiszen más a regeneráció ideje. Felszerelésből megállapítható, hogy prémiumos-e, majd gömb, ha 15% alatt van egy óra múlva megint. Ha prémiumos ként regenerál, nem vadászik,.ha nem prémként, akkor meg igen. És hiába takarja a TP csíkot nincs szükségem rá.
Ha viszont 15% alatt mindenki ugyan úgy regenerál akkor csak a TP csíkból tudom, megállapítani, hogy vadászik- e vagy sem.
Dátum: 2010.01.21. 12:04:38
Igen ez ott szerepel a lehetőségek között, mert a módszered gyakorlatilag annyira köt géphez, mint ha bekapcsolnád a prémiumos regent, hiszen azt figyeled. Vagyis kihasználod az új módosítás által nyújtott lehetőséget? Nem.
Dátum: 2010.01.21. 10:41:28
Megkértem Mortimert , hogy segítsen a topic nyitásban ugyan is, ilyet még nem tudok.
A probléma amiről szeretnék írni viszonylag új keltű és szerintem nem kapott idáig elég figyelmet. Erre a módosításra vezethető vissza:

„A prémium tagok ép-je ugye gyorsabban regenerálódik. Ezt módosítottuk úgy, hogy amíg egy prémium tag vadászik, addig nem az ép-je, hanem a vp-je regenerál gyorsabban.”

Ennek szerintem a prémium felhasználók nagyon örültek és a fejlesztés is nagyon jó, megszüntette a prémium lét egyetlen hátrányát.
Viszont létre jött egy új jelenség amit már több szövetségi társam is tapasztalt.
Elmegy vadászni, ép regen lelassul, dolga akad, vagy szimplán nem figyel oda, de tudja mikor ér ki 15% alól. Befogja a kellő mennyiségű állatot a vadászat automatikusan megszakad.
Ép regen begyorsul, előbb ér ki a 15% alól és lerabolják.
Nem hiszem, hogy a JV-nek ilyen szándéka volt ezzel az újítással.
Játékos szemszögből 3 lehetőség van ezt elkerülni:

1. Végig ott ülsz a vadászat mellett és figyeled mikor fogod be az állatot. Ez ugye nonszensz, a vadászat nem éppen a játék legizgalmasabb momentuma.
2. Kikapcsolod, hogy a vadászat automatikusan leálljon. Viszont így nem lenne értelme a maxos vezetőkészséggel járó kényelmi opciónak.
3. Beállítom, hogy vadászat közben is érvényesüljön a prémium regen. Így meg az új módodsítás nem érné el a célját

A tárgyalt problémát még tovább súlyosbítja a Gyógyító szentély megjelenése, ami még jobban felgyorsítja ezt a katapulthatást.
Javaslatom az lenne, hogy ne vadászat közben lassuljon le a prémiumosok regenerációja, hanem 15% alatt. Így minden fejlesztés elérné a kívánt célját.
És ha elkezdek pihenni akkor nyilván nem lassulna a regeneráció.
Dátum: 2010.01.12. 11:33:09
Arra van valami magyarázat, hogy miért csak a kreatív hat erre a szakértelemre?
A tárgyak vagy akár a kivégzés miért nem játszik szerepet?
Nem olyas féle választ szeretnék, hogy örüljek, hogy ez is van, mert nélküle az se lenne.
Az alap felállás az, hogy ugyan úgy portyáról van szó, így nem értem ezeket miért nem veszi számításba.
Dátum: 2010.01.11. 13:03:10
Majd ha lenyugodtál akkor talán gondolkozni is fogsz, és fel fogod, amit írok....
Vagy néz bele a hírek topicba. Minden le van tisztázva.
Oldal: 123456789