Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Életpont regeneráció
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
21. hozzászólás - 2010.01.26. 12:25:28
A problémát értem, viszont kezdünk veszélyes vizekre evezni. Sorban valósítjuk meg az általatok kért kényelmi funkciókat, de mindig mindegyik újabb problémát szül. Az egész egy paradoxonhoz vezet vissza.
1.) Mindenki azt szeretné, ha tőle nem lehetne LE-t rabolni.
2.) Mindenki azt szeretné, ha portya során ő tudna LE-t rabolni.
Mindkét dologért számos dolgot megtettünk, de magát a paradoxont soha nem fogjuk tudni - és nem is akarjuk - feloldani. Ezért paradoxon.

Tegnap bevezettük, hogy a prémiumosok vadászat közben lassan regenerálódnak. Holnap bevezetjük, hogy 15% alatt lassan regenerálódnak. Holnapután bevezetjük, hogy a játékosok ÉP-je nem regenerálhat 15% fölé, ha nem akarják?

Lassan kezd úgy kinézni, mintha ép-t regenerálni a játékban egy csúnya rossz dolog lenne. Holott az ÉP mindenhez fontos, epikusok, entitás, kalandok, portyák. A felvetett problémára a megoldást máshol kell keresni.

A vadászat hamarabb megáll mert elfogod a maximális számú állatot?
1.) Lehet, hogy túl kevés üres slotod van. Nyírj ki egy pár állatot, hogy több helyed, és több szabadságod legyen. Ha a szintlépős / sajtolós ismétlős küldikkel zsonglőrködsz, nos, akkor ez az ára a dolognak.
2.) Mérlegeld, hogy mivel buksz több LE-t: ha leáll a vadászat mert elfogod a maximális számú állatot és ezért lerabolnak, vagy ha nem áll le, és lemaradsz pár elfogásról. Dönts és használd a beállításokat ez alapján.
3.) A legfontosabb: a fejlesztési listán, a szövetségi városnál a jutalmak között szerepel egy olyan jutalom beállítási lehetőség, amelynek köszönhetően a vadászat során elejtett állatot azonnal, automatikusan lesajtolod. Ha ez megvalósul, az nemcsak megspórol egy csomó monoton kattintgatást, de a fenti problémára is megoldást jelent majd. Amíg megvalósul, a türelmeteket kérjük. (manapság már sosem vagyok benne biztos, mi az, aminek örülnétek és mi az, aminek nem, szóval ha örülnétek egy ilyen fejlesztésnek, jelezzétek vagy erre a postra adott pontszámmal vagy postjaitokban)
Pontszám: 9.10
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
22. hozzászólás - 2010.01.26. 12:38:20 (Válasz Miklós #21 hozzászólására.)
Jöhet a sajtolós móka, addig meg mindenki megoldja, ahogy tudja.

Végső esetben, ha senkinek nem tetszik semmi, szerintem állítsuk vissza a régi rendszert regenerálás szempontjából (ill egy apró módosítás: ne 1 legyen a minimum ÉP, hanem 15%, így mindenki mindig támadható lenne, de nem ájulna el automatikusan ).

Egyébként is, képzeljük el, épp magához tér, de egyből elmegy a karakter vadászni, nonszensz Szépen megvárja, míg picit jobban lesz (15%), aztán mehet mókázni.
A hozzászólást CaveMaN módosította 2010.01.26. 12:40:09-kor
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 9.22
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
23. hozzászólás - 2010.01.26. 13:10:06 (Válasz Miklós #21 hozzászólására.)
Az automatikus sajtolás jó dolog. Személy szerint az életpont regennel nincs bajom. Ha nem vagyok gép előtt, nincs nálam LE és nem zavar ha cipóra verik a számat. Visszatérő látogatóim vannak, mint Endoria aki szerintem már csak azért üt be, hogy megnézze mennyit erősödtem.

Így volt ez 1 évvel ezelőtt is és remélem így is lesz. Ha túlságosan belenyúlnak a rendszerbe akkor mégtöbben abbahagyjuk a játékot...
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 5.57
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
24. hozzászólás - 2010.01.26. 13:22:27
.
A hozzászólást Birka módosította 2010.02.03. 18:35:44-kor
Pontszám: 5.90
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
25. hozzászólás - 2010.01.26. 13:26:58 (Válasz Birka #24 hozzászólására.)
Birka, te V3-mon játszol, téged nem rabolhatnak le. Ott ha az egyik fél nyer 12ezret a másik veszít 500-at. Ne te akard már megmondani hogy a V1 és a V2 hogyan játszon.

V1-en és V2-n viszont igenis létszükséglet a 15% alatti vadászat, és ennek időkerete egyre szűkűl. A regenerációval az a baj, hogy maxos gyógyító szentéllyel 50 perc 1 életpontról 15%-ra regenerálni. (Zafíroknak még gyorsabb!) Azaz 45 percenként ide kell ülni a gép elé, majd nekimenni az epikusnak. Ennyi idő alatt bevásárolni sem lehet menni, csak az időfüggést növeli, amit muszáj a gép előtt tölteni. A sajtolás az amúgy is lassú vadászatot lassítja le még jobban. Éppen ezért jó ötletnek tartom ennek az időrabló tevékenységnek az elkerülését.
A hozzászólást Mortimer módosította 2010.01.26. 13:33:27-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3.13
népszerűValkyreNő
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
26. hozzászólás - 2010.01.26. 13:40:31
Már elnézést, de én akarok játszani. Ne a játék, vagy valami beépített bigyó döntse már el hogy sajtolok-e vagy sem.
Akinek kevés a helye állatot elkapni az vagy ne tartson annyit, vagy maxolja a vezetőkészséget és a krono-t. Aki meg a turbót pakolássza rá, akár ki is maxolhatja a sajtolást. Akkor 10 percenként tud aki akar maxosan sajtolni. Ezzel a gőzzel kérhetnénk azt is, hogy beállítjuk mit akarunk milyen cuccban fejleszteni és mihelyt meg van rá a LE a program automatice költse is el.
Pisilni ne menjen helyettünk a játék?
Pontszám: 7.99
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
27. hozzászólás - 2010.01.26. 13:41:52 (Válasz Mortimer #25 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Birka módosította 2010.02.03. 18:35:33-kor
Pontszám: 5.95
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
28. hozzászólás - 2010.01.26. 13:43:54 (Válasz Birka #27 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2010.01.26. 13:41:52
Miért kell autó sajt, amikor egy ha tele az istálló, akkor se regen a hp gyorsabban kitétel is korrekt lenne?


Igen, egy ilyen is korrekt lenne. De Miklós nem írt ilyet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.05
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
29. hozzászólás - 2010.01.26. 13:51:12 (Válasz Birka #27 hozzászólására.)
Birka, ha lehet, akkor én következőnek azt kérném, hogy:
1. Kennelben is lehessen gyógyítani az állatokat
2. Ne kelljen 15-30 percenként nyomkodni az idomítást fél napon keresztül
3. Az állatok gyógyítását se kelljen ilyen sűrűn elvégezni, ( persze tudom, hogy táp 15 percenként makróval gyógyítani, pláne hogy a morál is növekszik).
4. Valahogy a manakonstrukciót is automatizálni kellene végre
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.84
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
30. hozzászólás - 2010.01.26. 14:25:10
Szerintem az életpont regeneráció nagyon király, sokkal élvezetesebb lett a játék tőle és a gyógyító pálca is nagyon nagyon remek dolog. A nagy sírás ríváson nem lehet segíteni, szereintem mindíg is lesznek olyan játékososk akiknek semmi sem elég, semmi sem jó. Sosem tudják a változás szelét a saját vitorlájukba fogni és mindíg csak siránkoznak, ahelyett hogy gondolkodnának miként lehetne kihasználni az új helyzetet. Én nagyon örülök minden fejlesztésnek, szerintem az életpont regenerációval végre élvezetes lett az a nagy csomó korábbi fejlesztés (entitás, kalandok) ami eddig erőforrás hiányában nem volt elérhető.
Pontszám: 5.80
népszerűCofeeFérfi
Végzetúr tehetség
214 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
31. hozzászólás - 2010.01.26. 14:32:38
Nekem is az nem tetszik az autómata sajtban, hogy akkor miért vittem fel 55-re a kronokompenzációt? Ha az új épület adna a kronora +5-t, és ha megvan a 60, akkor sajtolná autómatán, úgy talán jó lenne. De akkor már az is megoldható lenne szerintem, hogy a krono alapján 5 vagy 10 percenként sajtoljon a program.
AzZaZeL - Domini Mortis
Pontszám: 4.73
népszerűNabilFérfi
Végzetúr tehetség
180 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
32. hozzászólás - 2010.01.26. 14:41:46 (Válasz Miklós #21 hozzászólására.)
Részben igazad van, de itt nem kényelmi funkcióról van szó, hanem egy hibáról ami a különböző kényelmi funkciók ütközése miatt jött létre.
Az időkijelző azt sugalja neked, hogy biztonságban vagy közben meg ahogy befogod az utolsó álatolt, majd hogy nem katapult szerűen kiugrasz 15% alól. És biztos vagyok benne, hogy sokan megjárták már ezzel csak éppen nem olvassák a nagy fórumot. Vagy tanultak az esetből és az itt párszor leírt módszert használják.És amíg ez így marad ez folytatódni fog. De kérdem én akkor mi értelme volt ennek a fejlesztésnek, ha nem lehet kihasználni a belőle származó előnyt?!
Számomra jónak hangzik ez az automatikus sajt, de nem oldja meg sokak számára a problémát.
Gondolom fel kell építeni hozzá ezt a szövetségi várost. Ez a tagjaink számára megoldás, de mi van azokkal akik még nem tartanak ott az épületekkel, hogy megengedhessék maguknak?
Szerintem Jerikó ötlete a legjobb!
Ha kikapcsolod nem prémiumként regeenerálsz és a szentély sem hat, de gyorsabban regenerálsz VP-t!
Ha bekapcsolod akkor hat a prémium tagság a szentély és a VP meg normálisan regeenerál.
V1 - Sötét Ösvény - Nabilius
Pontszám: 8.50
fórumozóSzauronFérfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
33. hozzászólás - 2010.01.26. 19:55:10
Az én véleményem szerint az ismételhető küldetések kombinálására és a befogás miatti "katapultra" ez az automatikus sajt egy JÓ megoldás lehet!

Egyébként 11 hely esetén 4 állatot tart az ember harcolni, 4-et küldinek hízónak, maradt 3 üres hely és max 10 perc nyugalom!

Engem géphezköt! nem felszabadítja az időt hanem leredukálja mikor játszhatok, ha van időm 3 vadászatonként felnézni

A lényeg nekem tetszik az automatikus sajt ha KI/BE kapcsolható lesz!
Pontszám: 3.68
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
34. hozzászólás - 2010.01.26. 21:12:49
Ha felmehetne a vezetőkészség 55-60-ra (ugye +1-2 állat), az szerintem senkit sem zavarna. Én még ugyan nem tartok az ismételhetőknél, de ez a probléma már bennem is felmerüt, még akkor is, ha eléggé sok időt tudok a gép előtt tölteni.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.06
fórumozóSzauronFérfi
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
35. hozzászólás - 2010.01.26. 21:54:26
SOlaris OK, hogy azt állítja be, hogy mindenképpen gyorsabban regenerálódjon az ÉP, de a problémát az okozza, hogy a sok újítás aminek egy része azért született, hogy ne kelljen annyi dőt a gép elött tölteni elvész, ha az ember áttatot akar tartani!

A plussz 1-2 állat is megoldás lenne, kis időre, mert a karámban akkor is véges a hely
A ki/be kapcsolható autómatikus sajt annyira jó megoldás lenne, hogy egy prémiumos maxos szentéllyel nyerne 50 perc szabadidőt, hogy mással is foglalkozzon, ha vadászós napot tervezett!
Pontszám: 3.96
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
36. hozzászólás - 2010.01.26. 22:32:59 (Válasz S0laris #34 hozzászólására.)
Idézet: S0laris - 2010.01.26. 21:12:49
Ha felmehetne a vezetőkészség 55-60-ra (ugye +1-2 állat), az szerintem senkit sem zavarna. Én még ugyan nem tartok az ismételhetőknél, de ez a probléma már bennem is felmerüt, még akkor is, ha eléggé sok időt tudok a gép előtt tölteni.


Ha felmehetne a vezetőkészség, akkor 1-2-vel több állatot tartana mindenki ismételhető küldire, és ugyanúgy menne a sírás, hogy a gép elő vagyunk kötve. Most mi az akadálya, hogy 1-2-vel kevesebb állatot tarts küldetésre, és nyugiban vadászhass? 11 állathely van, ebből 4 harcol, 7-et (!) oszthatsz be saját elképzelés szerint.
Pontszám: 6.36
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
37. hozzászólás - 2010.01.27. 00:03:00 (Válasz Jeriko #36 hozzászólására.)
Nem egészen. 5 állat kell ahhoz, hogy egy klikkeléssel ki tudd pipálni a lépjen állatod 10 szintet küldetést. Ha eggyel több állatot lehetne befogni, akkor sem lenne eggyel több idomított állata az embereknek, mert abból már nem lenne hasznuk, az nem lenne optimális.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.48
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
38. hozzászólás - 2010.01.27. 06:55:37
Akartam én is jelezni, hogy szerintem az autosajt egy csomó problémát felvet, de ahogy látszik már jó sokan megtették előttem. Legfontosabb problémája szerintem is, hogy óránként egyszer lehet sajtolni, illetve a turbó kérdése. Ehhez már szinte makró kell.
Ja és én is már rég meguntam a kvízt. Pláne, hogy tele van sok idióta, meg túl speciális, meg úgy egyáltalán rossz kérdésekkel.
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 6.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
39. hozzászólás - 2010.01.27. 09:45:06
Akik arra panaszkodnak, hogy géphez köti őket a vadászat, azok próbálták már a 2 perces vadászatot? Már két óra sem kell az 50 csp elköltésére.
A gyógyító szentély miatt ugyan gyorsul a gyógyulás 15% alatt, de sokkal többet is lehet vadászni mint gyorsítás nélkül.

Sokkal kevesebb időt visz el a játék, mint egy évvel ezelött. Az anno 3 órás vadászat mára már kevesebb mint 2 óra. Nem csak óránként lehet sajtolni vagy turbózni, hanem bármikor. Az epikust 10 percenként lehet ütni, nem pedig óránként. Megváltozott a kronokompenzáció. Nem csak kétszer lehet büntetés nélkül portyázni óránként, hanem akár 48-szor. Nem kell egyesével gyógyítani az állatokat, akár az összeset lehet egyszerre. Sőt, a kennel 48 órás lett, kaptunk térkapupontokat, ráadásul már 24 a max.
Látszik, hogy rengeteg időfüggést csökkentő módosítás volt már eddig is a játékban. Akinek még ezek után is az a gondja, hogy géphez köti a játék, ott a játékost a függősége az, ami a géphez köti, nem pedig a vadászat.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.99
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Életpont regeneráció
40. hozzászólás - 2010.01.27. 10:00:40
Na elég legyen a jóból. Soha nem lesz így semmi kifejlesztve, mert nem veszitek figyelembe, hogy mi a jó a fejlesztő gárdának. Egyenként csináltatjátok meg a kényelmi funkciókat így sz.patva a programozókat, akiknek újra és újra módosítani kell a forráskódon - ami rengeteg pénzébe kerül a Beholdernek

Íme az ultimate megoldás:
- belépek és az egész oldalon három gomb lesz: indítás, beállítás, toplista (hatalmas előny: gyorsan megjelenik az oldal, egyszerű grafika).
- a beállításnál meg tudom adni mit és milyen sorrendben csináljon a játék: vadászat, sajtolás, térkapu, epikus, entitás, portya...
- az indításnál el tudom indítani az adott beállításokat és minden megy magától - akár több napra előre is
- az adott feladatokat úgy indítaná, hogy dobna kockával és 1:6 esetben tényleg az a feladat indulna, ami be van állítva - Nem lennének egyenkarakterek!
- toplista - meg tudom nézni az eddig elért helyezést és ha látom, hogy rosszul állok, korrigálom a beállításokat.

Előnyök:
- csak egyszer kell lefejleszteni és nem kell folyamatosan szórakozni az egyes kényelmi funkciót programozásával
- minimalizálja a géphezkötöttséget

Hátrány:
- sajnos biztos lesz olyan, akit bántani fog a beállítás gomb, mert nehogy már előnye legyen annak, aki kiszámolja előre mi a jó. Talán kellene egy automata konfiguráció gomb is, amit mindent optimálisan indít

Szerintem egyértelmű, hogy MINDENKI ezt akarja és MINDENKINEK jó lesz. SOHA senki nem fog akarni így semmi mást fejlesztettni és az EGÉSZ világ csak ezt a játékot fogja játszani és fizetni a prémiumot.

Vagy nem ... ?

u.i. Az alapötlet nem az enyém, koppintottam, de annyira jó, hogy nyilvánosságra kellett hozni.
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 8.39
Oldal: 123
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője