LoWs485 hozzászólás
Erre halad a játék..
legalábbis a portya része mindenképp.
Ide járok trollkodni!
V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5.80
Tiha526 hozzászólás
Re: Életpont regeneráció
42. hozzászólás - 2010.01.27. 13:04:44
Lehetne egy Lélekgyémántos relikvia, ami lehetővé teszi, hogy +10-el a maximum fölé vidd vezetőkészségedet, és akkor a +2 "slot" az elfogásnál már elég kell, hogy legyen.
Persz, ha lesz autómatik sajtolás, akkor kisebb lesz ennek a jelentősége, de akkor is adhat kombózásra lehetőséget. (meg több hízót tarthatnak a gazdálkodó karakterek
)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.62
S0laris908 hozzászólás
Re: Életpont regeneráció
43. hozzászólás - 2010.01.27. 18:27:02
Autosajt nekem nem kell, részben értékteleníti a kronokompenzációt (nézzetek hülyének, az egyik kedvenc skillem). Aktív játékos vagyok, ezt a háborús ellenfelek már tapasztalták, de legyen már elég, hogy a vadászat végére visszaérek, ne kelljen visszanézni félóránként az állatok miatt.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.
"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.06
NeonFlux72 hozzászólás
Re: Életpont regeneráció
44. hozzászólás - 2010.05.08. 11:01:15
Ha minden igaz,amit írni akarok ötlet az szorosan ehhez a témához kapcsolódik...
A gyógyító szentélyjel kapcsolatos fejlesztési ötlet...
Az LE rablás annyira nem hat meg, mert arra az ember oda kell,hogy figyeljen, ha egyszer már vadászik, és miután lement a vadászat figyelnie kell,hogy az idő lejárta előtt elköltse az LE-jét...
Ami engem zavar,az az,hogy a gyorsabb regeneráció vadászaton kívül végig érvényesül....ez egy olyan szinten, ahol akár 7 szinttel feljebb is leüthetnek, egyszerűen elfogadhatatlan.....éjfélkor leüttetem magam az epikussal és reggel 9-kor már egy 6-7 szinttel magasabb emberke leütött és elvitt a kínzókamrába...és ha a kínzókamrát belekeverik a kihívásokba, akkor ez még rosszabb is lesz...(nevetséges baráti portya néven fut,és az új fejlesztés révén majd ellehetne vinni kínzókamrába..mind1 ez offtopic)
A Gyógyító szentély alapjában véve egy pozitív fejlesztés kéne hogy legyen epikusra,entitásra,portyára....akkor miért ne lehetne egy olyan gomb, amivel egyáltalán nem érvényesül a hatása?
Mivel beszűkíteni nem tudják a támadási szinteket, ezért egy ilyen fejlesztés jó lenne...és akkor még maxolnák is a Gyógyító szentélyt,nem pedig vitatkoznának rajta,hogy kell e egyáltalán(mint a mi szövinkben..megakadt 21-es szinten, majdnem minden más épület maxon van,és nem tudjuk,hogy építsük e)....Háborúban iszonyatosan nagy hátrány, mert a nem annyira online képes tagokat nemhogy 3 és fél óránként ütik le,hanem sokkal többször...
A hozzászólást NeonFlux módosította 2010.05.08. 11:02:48-kor
Pontszám: 5.66