1. túl nagy a random szerepe a játékban, nagy a szórás portyában és vadászatban egyaránt
2. az építőrabszolgázás ellen még mindig nincs megoldás
Hozzászólások - Andaxin
Dátum: 2009.04.04. 09:18:12
Dátum: 2009.04.02. 00:01:52
Sziasztok!
Elég fontos játéktechnikai kérdés:
bajnokira nevezésnél számít a pihenés/láthatatlanság/védelem itala, vagy nem?
Köszi
Elég fontos játéktechnikai kérdés:
bajnokira nevezésnél számít a pihenés/láthatatlanság/védelem itala, vagy nem?
Köszi
Dátum: 2009.03.30. 12:23:43
pontosan ezért a visszafogott fejlődés is értelmetlen (nem tudom ki találta ki és miért )
ha az én CÉLOM az, hogy minél több TPt szerezzek, a mezőny előtt járjak 2-3 szinttel, és gyorsan lépjek szintet, és magas szinten meg azzal szembesülök, hogy alig tudok valakit ütni, az már régen rossz, ennek nem így kellene működni őszintén megvallva. gyenge teória mind szerepjátékosan, ind játék-technikalag
szerepjátékosan? mi az hogy nem üthetek meg bárkit? beszól valaki 15 szinttel lentebbről, és nem tudok elégtételt venni? vicc az egész
én eltörölném a támadhatósági határokat, viszont (a láthatatlansághoz hasonlóan) bónuszt adnék védekezésre a szintkülönbség miatt (és csak a szintkülönbség számítson, mert azonos szinten azonos feltételek mellett mindenkinek van opciója, hogy szakértelmet fejleszt vagy TÖt). ezt talán lehetne ötvözni a védelem italával (sőt, már azt nem értem hogy ez bétában hogy nem jött ki), így megmarad a lehetőség (pénz/őskő ellenében), hogy valaki túlélje az 1000+ sebzéseket. de az egész teóriám képlékeny, viszont ne azokat szívassuk már, akik feláldoztak (akár IRL is) dolgokat, aki most le van maradva (mert pl nem prémiumos) akármit csinál a tisztelt fejlesztő csapat, a jövőben is le lesz maradva
ha az én CÉLOM az, hogy minél több TPt szerezzek, a mezőny előtt járjak 2-3 szinttel, és gyorsan lépjek szintet, és magas szinten meg azzal szembesülök, hogy alig tudok valakit ütni, az már régen rossz, ennek nem így kellene működni őszintén megvallva. gyenge teória mind szerepjátékosan, ind játék-technikalag
szerepjátékosan? mi az hogy nem üthetek meg bárkit? beszól valaki 15 szinttel lentebbről, és nem tudok elégtételt venni? vicc az egész
én eltörölném a támadhatósági határokat, viszont (a láthatatlansághoz hasonlóan) bónuszt adnék védekezésre a szintkülönbség miatt (és csak a szintkülönbség számítson, mert azonos szinten azonos feltételek mellett mindenkinek van opciója, hogy szakértelmet fejleszt vagy TÖt). ezt talán lehetne ötvözni a védelem italával (sőt, már azt nem értem hogy ez bétában hogy nem jött ki), így megmarad a lehetőség (pénz/őskő ellenében), hogy valaki túlélje az 1000+ sebzéseket. de az egész teóriám képlékeny, viszont ne azokat szívassuk már, akik feláldoztak (akár IRL is) dolgokat, aki most le van maradva (mert pl nem prémiumos) akármit csinál a tisztelt fejlesztő csapat, a jövőben is le lesz maradva
Dátum: 2009.03.30. 09:03:36
Igen, a védelem italával valami nincs rendben, ahogy ez látszik is a "panaszáradatból". Elvileg ugye az lenne a célja, hogy a gyengébb tulajdonságokkal rendelkező játékosoknak valahogy nyújtson egy kis többlet védelmet. És miért is? Azért, hogy magas szinten tudjanak ők is portyázni, térkapuzni, stb.
meglátásom szerint:
Én nem tartanám korrektnek, ha mondjuk a védelem itala olyan bónuszokat adna a védekezőnek, amivel egy jóval erősebb karakter a minimális randomnál jóval nagyobb százalékos eséllyel akadna fenn egy gyenge karakteren. Az erősebb időt/pénzt áldozott azért, hogy most ott tart, ahol tart, ezt elvenni tőlük bármilyen módosítással szerintem értelmetlen. Felmerült, hogy az ital a védekező tulajdonságokat növelje, a támadót csökkentse, a szerzett LE/Tp mennyiséget befolyásolja. Mondjuk a nem prémiumos karakter ekkor sem fog venni, magas szinten meg vagy mindenki használja, vagy senki sem. Mindazonáltal az ital nem lehet olyan tápos, hogy ezzel elvegyük az erősebb karakter nyerési esélyeit. Olyasmi megoldás kellene, ami a kiinduló problémára van hatással, azaz a levert gyengék ÉP hiány miatt nem tudnak náluk gyengébbek felé portyát kezdeményezni, epikusozni, stb.
Szóval az ital (ha már őskőbe kerül akkor legyen valami tényleges haszna is) adjon valamennyi védekezést is természetesen, de elsősorban vagy az elszenvedett ÉP-vesztést csökkentse, vagy növelje valahogy a visszanyert ÉPt. ÉS nem úgy, mint a sebzéskompenzáció, hogy csata után egyből visszagyógyulsz, mert akkor jön a következő Gyilkos Simon aki leápol. Inkább valami olyan opció kellene, hogy az ital "számolja" a téged ért támadásokat, vagy sebzéseket, és naponta egyszer ki lehetne "sütni", és gyógyulnál valamennyit. Csak ugye meg kellene nézni, hogy mennyi értelme van, mert akkor már lehet, hogy gyógyitalt vesz az ember...
Nehéz kérdés mindenesetre
meglátásom szerint:
Én nem tartanám korrektnek, ha mondjuk a védelem itala olyan bónuszokat adna a védekezőnek, amivel egy jóval erősebb karakter a minimális randomnál jóval nagyobb százalékos eséllyel akadna fenn egy gyenge karakteren. Az erősebb időt/pénzt áldozott azért, hogy most ott tart, ahol tart, ezt elvenni tőlük bármilyen módosítással szerintem értelmetlen. Felmerült, hogy az ital a védekező tulajdonságokat növelje, a támadót csökkentse, a szerzett LE/Tp mennyiséget befolyásolja. Mondjuk a nem prémiumos karakter ekkor sem fog venni, magas szinten meg vagy mindenki használja, vagy senki sem. Mindazonáltal az ital nem lehet olyan tápos, hogy ezzel elvegyük az erősebb karakter nyerési esélyeit. Olyasmi megoldás kellene, ami a kiinduló problémára van hatással, azaz a levert gyengék ÉP hiány miatt nem tudnak náluk gyengébbek felé portyát kezdeményezni, epikusozni, stb.
Szóval az ital (ha már őskőbe kerül akkor legyen valami tényleges haszna is) adjon valamennyi védekezést is természetesen, de elsősorban vagy az elszenvedett ÉP-vesztést csökkentse, vagy növelje valahogy a visszanyert ÉPt. ÉS nem úgy, mint a sebzéskompenzáció, hogy csata után egyből visszagyógyulsz, mert akkor jön a következő Gyilkos Simon aki leápol. Inkább valami olyan opció kellene, hogy az ital "számolja" a téged ért támadásokat, vagy sebzéseket, és naponta egyszer ki lehetne "sütni", és gyógyulnál valamennyit. Csak ugye meg kellene nézni, hogy mennyi értelme van, mert akkor már lehet, hogy gyógyitalt vesz az ember...
Nehéz kérdés mindenesetre
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.03.30. 08:21:09
V3ban top10 nyert/vesztett csataarányban a legjobbak a zafírok (ebből ugye 6 a KoD-ból egy meg a Cruentusból), meg van még 2, talán 3 rubin akiknek szintén jó (bár most a képletbe nem helyettesítem be). Ezek alapján a zafír hordásoknak nehezebb a LE rablós küldetéseket megcsinálni, kevesebb a potencionális célpont. Amúgy pont ez a két klán, amelyiknek már van térkapuja, míg a többiek csak néznek ki a fejükből ebből is látszik, hogy igencsak összeszokott két csapatról lehet szó, úgyhogy hajrá a többieknek is
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.03.21. 01:45:22
.
Dátum: 2009.03.20. 14:00:59
Hali!
Most már egész kellemes az oldal sebessége. Nem kell attól tartani, hogy fél percig gondolkodik egy varázslatcserén, csata megtekintésén meg miegymás.
Majd az esti csúcsban (akkor van egyáltalán? ) eljön az igazság pillanata
Most már egész kellemes az oldal sebessége. Nem kell attól tartani, hogy fél percig gondolkodik egy varázslatcserén, csata megtekintésén meg miegymás.
Majd az esti csúcsban (akkor van egyáltalán? ) eljön az igazság pillanata
Dátum: 2009.03.16. 18:04:42
Nem, sajnos semmi ilyesmi. Mindegy, majd meg lesz a küldetés előbb-utóbb, csak kis bosszúság ...
Dátum: 2009.03.16. 17:32:38
Hali!
A lépjen szintet állatod 5 alkalommal küldetésnél csak a teljes szint számít? És ha igen, akkor miért? 1 portyával az állat szintlépése előtt vettem fel a küldetést, azóta lépett 3 szintet, de a küldetés csak 2-t mutat
A lépjen szintet állatod 5 alkalommal küldetésnél csak a teljes szint számít? És ha igen, akkor miért? 1 portyával az állat szintlépése előtt vettem fel a küldetést, azóta lépett 3 szintet, de a küldetés csak 2-t mutat
Dátum: 2009.03.15. 15:09:47
Némileg fejlődött az olimpia, 2 világban egész normális kérdéseket kaptam, az egyikben meg jött csőstül az "áldás". Hány autót adott el az OPEL 1899-ben, hány rendeletet adott ki II. József és hasonló nyalánkságok.
Ilyenkor örülnék kifejezetten, ha a kérdések alatt meg lenne adva a kérdésfeltevő V1-2-3as karakterneve és agresszív véleménycserét lehetne vele folytatni ...
Ilyenkor örülnék kifejezetten, ha a kérdések alatt meg lenne adva a kérdésfeltevő V1-2-3as karakterneve és agresszív véleménycserét lehetne vele folytatni ...
Dátum: 2009.03.15. 08:54:50
törölve
Dátum: 2009.03.14. 20:30:00
igen, csak jóval drágább sajnos
Dátum: 2009.03.13. 19:25:42
Hali,
postán adtam fel zsetont őskőért. Mennyi az átfutási ideje? Hétfőn küldtem és még semmi
postán adtam fel zsetont őskőért. Mennyi az átfutási ideje? Hétfőn küldtem és még semmi
Dátum: 2009.03.12. 00:57:16
És az alapszint/2 értéket merre kerekítjük? pl. 7es alapszintűnek ez 3-nak vagy 4-nek felel meg a számítások szerint?
Dátum: 2009.03.11. 07:01:16
Sajnos úgy látszik voltak páran, akik megfizették a tanulópénzt
Remélem elkapják a srácot, és lesz ideje a hűvösön átgondolni két papás-mamás között, hogy megérte-e ...
Remélem elkapják a srácot, és lesz ideje a hűvösön átgondolni két papás-mamás között, hogy megérte-e ...
Dátum: 2009.03.10. 23:44:05
ezt kaptam
Küldő:
Gameforge
Üzenet címe:
(nincs cím)
Dátum:
Ma, 23:41:12
Gratulálunk!
Akciós őskő sorsolásunkon benne voltál a sorsoláson részt vett
500 karakter között. Ezúton Tudunk neked biztosítani Bruttó 150 Ft.- ért
200 őskövet.
Telefonszám: 0690647635
SMS Kód: GAME dsxuak
Akciónk 2009. 03. 18-ig tart, későbbiekben nem lehet visszaigényelni,
másra nem átruházható!
További jó játékot.
Végzetúr csapata.
Küldő:
Gameforge
Üzenet címe:
(nincs cím)
Dátum:
Ma, 23:41:12
Gratulálunk!
Akciós őskő sorsolásunkon benne voltál a sorsoláson részt vett
500 karakter között. Ezúton Tudunk neked biztosítani Bruttó 150 Ft.- ért
200 őskövet.
Telefonszám: 0690647635
SMS Kód: GAME dsxuak
Akciónk 2009. 03. 18-ig tart, későbbiekben nem lehet visszaigényelni,
másra nem átruházható!
További jó játékot.
Végzetúr csapata.
Dátum: 2009.03.09. 18:26:08
Hi,
lassan megint eltelik 2 hónap, lesz V4? Vagy ez csak kacsa?
lassan megint eltelik 2 hónap, lesz V4? Vagy ez csak kacsa?
Dátum: 2009.03.08. 10:01:29
Melyik országnak van a legtöbb szomszédja az alábbiak közül?
Litvánia
Svájc *
San Marino
Luxemburg
nem tudom, megint érdekes
San Marino 1
Luxemburg 3
Svájc 4
Litvánia is 4 (Lettország, Lengyelország, Fehéroroszország és bizony bizony Oroszországgal is, tessék megnézni a térképen a Kalinyingrádi területet)
Persze kilogikáztam, hogy szerinte Svájc a helyes, de hibás az egész
Litvánia
Svájc *
San Marino
Luxemburg
nem tudom, megint érdekes
San Marino 1
Luxemburg 3
Svájc 4
Litvánia is 4 (Lettország, Lengyelország, Fehéroroszország és bizony bizony Oroszországgal is, tessék megnézni a térképen a Kalinyingrádi területet)
Persze kilogikáztam, hogy szerinte Svájc a helyes, de hibás az egész
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.03.08. 08:56:15
hát, 7es a szingulárisom és annyi TPt kapok, mint akinek kettes, hogy van ez?
Dátum: 2009.03.08. 08:02:33
Melyik a helytelenül leírt szó?
borjú
savanyú
tanú *
kapu
Gratulálok mindenkinek, akinek köze volt hozzá, hogy ezt a kérdést megkaphattam
borjú
savanyú
tanú *
kapu
Gratulálok mindenkinek, akinek köze volt hozzá, hogy ezt a kérdést megkaphattam