Dátum: 2009.04.23. 07:30:50
Idézet: Mortimer - 2009.04.22. 17:06:38 Sajnos több is, egyszerűen abbahagyják az emberek
Gyakorlatilag már nincs olyan hét, hogy ne lépne ki valaki :/
Én a nyártól félek, amikor az emberkék elutaznak pár hétre nyaralni. Kíváncsi leszek, hányan fogják folytatni.
Dátum: 2009.04.23. 07:27:19
Vincu: szerintem hétfő reggelre lezárul a háború (1 hét).
Ami a közös csatározást illeti, egyetértek, ez irányban látom én is a játék jövőjét (bevallom, lassan azt is érzem, valahol vége kell legyen a játéknak - a játékosok sokkal gyorsabban haladnak, mint a fejlesztők). Nagyon bízom benne (nem is ok nélkül
) hogy lesz ilyen 1-2 hónapon belül.
Dátum: 2009.04.22. 15:16:50
Fegyverekhez nem lehetne betenni olyat, ami fizikai sebzésen túl varázslatsebzést okoz?
Pl. mágusbot: 20-30 fizikai sebzés, plusz 40-100 tűzcsóva, amit erősít taumaturgia
Dátum: 2009.04.22. 15:14:54
Az állatos dologhoz:
- Akkor fejlődjenek az állataim, ha alacsonyabb szintűek mint én, VALAMINT ha a csatában kiosztott sebzés legalább X - X szinttől függő érték. Így nem lesz buzogányos exploit.
(mivel kikapok, legalább X/2-t kell sebesüljek)
Dátum: 2009.04.22. 10:00:36
Idézet: Noodlee - 2009.04.22. 08:33:32 ... majd miután az használhatatlanná vált a bónusz hordát váltottak...
Leírtad a lényeget.
_________________________________________
A karakterek több, mint 40%-a gyémánt. A top100-ba 25 gyémánt jutott fel, 28 rubin, 12 smaragd, és 35 zafír társaságában. Azaz a top100-ban több a zafír és a rubin, mint a gyémánt. Vajon miért?
Dátum: 2009.04.22. 08:02:49
Idézet: Noodlee - 2009.04.21. 14:44:10 Darah, nézzük csak meg, hogy honnan is kerülnek ki a valóban legerősebb karakterek... szerintem a gyémántok közül, s ha a V3 nem lenne a béke szigete (bár nem játszom ott.. vajon miért nem) akkor ott már minden tapasztalt játékos gyémánttal lenne.. Hogy miért is?.. Egész egyszerű, kis szinten halálra farmolod magad.. igen ott a többiek hordabónusza, de mindenki tudja hogy már 3-4. szinten is lehet 1000LEt húzni ami a gyémántoknak 1250, s 4-5 ilyen portya után már egyből 1-3 plusz TÖről beszélünk.. kis szinten gyorsan elérhető egy jó TÖ, ami a harci sikereket garantálhatja, majd ezután a befolyt LEt már nem a harci szakikra költi az ember, hanem úgy fejlesztget, hogy 28-29. szintre legkésőbb ki legyen maxolva az SPM, sajti meg egyéb finom vadász szaki s megy tovább.
S azt hiszem ezekre a játékosokra ékes példa volt és még van aki most is: Sameed, Nephila, TrueBlood, mert gondolom ők nem csak a szerencsének köszönhetik az istentelen jó karijukat, hanem annak hogy míg egy élvonalbeli szintvisszamaradott húz 3-5 M LE-t addig a gyémánt ennél ugye +1-1,5M-el többet a bónusza miatt.. amit ki lehet számolni hány szint vadászat árán tudok kompenzálni, hogy a végén TÖm meg a bónuszom az én oldalamra billentse a mérleget.
Noodle:
Ha ezt tényleg így látod, válaszolj nekem pár kérdésre:
- Miért nem mész át gyémánt hordába, és csinálod azt, amit leírtál?
- Miért van az, hogy erős gyémánt karakterek (Sanyi a Jani, Karpatia, Shienkai) elhagyták a gyémánt hordát és másikra váltottak?
- Tudsz-e mondani olyan karaktereket, akik gyémántra váltottak? Ha nem, vajon mi lehet az oka?
- Ha gyémánt szerinted ilyen durva bónuszt kap, hogy lehet az, hogy az LEdiff toplistán az első 5 helyezettből 4 nem gyémánt?
- Ha már szóba hoztad TrueBlood-ot: ő az LEdiff toplistán jelenleg 20. és 13, nem gyémánt karakter is több LE-t szedett össze, mint ő - ők ráadásul kapnak egyéb hordabónuszt is. Akkor miért nem velük példálózol, hiszen ha az LEdiff-et nézzük, sokkal erősebbek, nem?
Ez TrueBlood portyalistájának kivonata még márciusból (aktuális csatát talász a TGY topicban):
Tegnap, 23:36 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 562 lélekenergiát. Csata leírása
Tegnap, 16:30 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 130 lélekenergiát. Csata leírása
Tegnap, 09:24 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 128 lélekenergiát. Csata leírása
Március 09. 22:25 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 112 lélekenergiát. Csata leírása
Március 09. 15:05 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 182 lélekenergiát. Csata leírása
Március 09. 07:19 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 154 lélekenergiát. Csata leírása
Március 07. 09:16 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 203 lélekenergiát. Csata leírása
Március 06. 14:28 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 89 lélekenergiát. Csata leírása
Március 06. 07:18 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 127 lélekenergiát. Csata leírása
Március 05. 22:55 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 232 lélekenergiát. Csata leírása
Március 05. 07:28 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 166 lélekenergiát. Csata leírása
Március 04. 07:36 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 142 lélekenergiát. Csata leírása
Március 02. 20:32 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 182 lélekenergiát. Csata leírása
Március 02. 07:19 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 104 lélekenergiát. Csata leírása
Március 01. 23:12 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 142 lélekenergiát. Csata leírása
Március 01. 16:07 Sardullah Sharpa TrueBlood A csatát ellenfeled nyerte.
Elszívott tőled 143 lélekenergiát. Csata leírása
TÖ-je és szakértelemösszege nagyobb volt mint Sharpáé. Mi a véleményed róla?
Dátum: 2009.04.22. 07:58:04
Nálunk a háború előtt vagy 5-en jelentették be, hogy abbahagyják. Szerintem többen lesznek
Egyébként állatokon már én sem cserélem a felszerelést, mert anyagilag nem lehet bírni. Erősen gondolkozom azon is, váltok nem ősköves cuccokra.
Ha emiatt meg visszaesik a karakterem, legfeljebb törlök én is.
Dátum: 2009.04.22. 07:28:10
Még két ötlet:
__________________________
Akár új italra, 1 őskőért: 24/48 órára ad +100 (vagy akár több) egészséget.
A dolognak több előnye is lenne:
- Megnőne a maximális életpontod
- radikálisan megnőne a regeneráció
- Megemelkedne a 15%-os határ, akit 15%-ra ütnek, simán tudna térkapuzni, portyázni ha 15% fölé ér.
- Nem utolsó sorban a játékosok rájönnének, hogy nem olyan rossz a magas egészség és talán nagyobb figyelmet szentelnének neki.
__________________________
A másik: (ital, vagy akármi hatására, de akár permanens játkszabálymódosításként is el tudom képzelni, legfeljebb kisebb %-al) legyen az üthetőségi szint 15% helyett 30%, ha engem támadnak.
Ha viszont én akarok támadni, térkapuzni, stb. akkor azt tehessen meg már 10% felett. Vagy akár nulla százalék felett (ilyenkor azért egy figyelmeztetés kellene a játékosnak, mert ha nem figyel eléggé, könnyen bebukhatja ezeket az alacsony életerő miatt.
A két százalék közötti "ÉP-rés" lehetőséget adna arra, hogy az illető is portyázzon, térkapuzzon.
__________________________
Egy harmadik ötlet:
Olyan gyógyital, ami a gyógyuláson kívül 0%-ra (esetleg 20%-ra) állítja a portyázásodat (mintha az elmúlt órában 5-ször támadtak volna).
Dátum: 2009.04.22. 07:17:55
Idézet: Solina - 2009.04.21. 23:51:08 Nem egeszen, mert most az ital hatasara, tobb az esely, hogy a gyengebb bemakol, es elveri az erosebb tamadot.. Ha ezt atvaltoztatjuk pore gyogyulasra, akkor a kockazatot csokkentjuk a tamado reszerol, siman megy, leuti a vedekezot, aki raadasul meg fel is gyogyul kapasbol, hogy a kovetkezo tamado kenyelmessen ledaralja..
Solina: ugye a következő sem darálná le, mert azt is visszagyógyulná.
Eredetileg egyébként azt javasoltam Miklósnak - meg lehet keresni itt a fórumon - hogy az ilyen harc utáni gyógyulások ne azonnal történjenek, hanem adja össze őket, és amikor a karakter gazdája belép, ő dönthesse el, mikor (és akár hény részletben) használja fel. Most is tartom, ez lenne a legjobb módszer arra, hogy ne forduljon elő az, hogy valakinek nincs ÉP-je.
A helyzet ezzel szemben az, hogy létezik láthatatlanság, már létezik sebzéskompenzáció, létezik védelem itala, viszont ugyanúgy megy a sírás a hatalmas sebződések miatt.
Ezzel szemben a védelem itala, két, korábban 10:10 arányú győzelmi esélyt 19:1-re változtat. Ha elolvasod március 28-i hozzászólásomat (35. hozzászólás ebben a topicban), láthatod, már akkor értettem egyet ezzel a működésével.
Dátum: 2009.04.22. 06:55:31
Köszönöm az Elit Horda tagjainak a háborút! Remélem legközelebb megmutatják, mit is tudnak, és mielőbb lebontják a béke tornyukat
Mortu szemléletével nagyon egyet tudok érteni, köszönöm hogy leírta!
A háborúkat a bennük rejlő kihívás (ami nagyon régóta érlelődött) illetve a végtelen, és lassan unalmassá váló vadászat-turbó-sajtolás "szentháromság"-ból való kitörés miatt indítottuk.
Nagyon remélem, hogy a tapasztalatok alapján változni fog mind a háború rendszere, mint a védelem italáé.
Dátum: 2009.04.21. 14:35:02
A mostani TGY, AZúr háborúban a karakterek nagy része védelem italt használ. Egyértelmű miért: mert megfordítja a csata kimenetelét.
Ugye pont arról volt szó, hogy ezt nem kellene. Mondhatni, a védelem itala nem úgy sült el, ahogy többen várták (sírás a sok sebződés miatt ugyanúgy van).
Nem lehetne az ital működését úgy módosítani, hogy:
1) Aki használta, megtámadták és legyőzték, az a csata után visszagyógyulja a sebeit (akkor nem, ha ő támad). Elég drága az ital ahhoz, hogy legyen ennyire "erős".
2) Adjon +50 sebgyógyítást, és akkor a csata után regeneráció mértéke fog drasztikusan megnövekedni.
Így a tulajdonságok változtalanok maradnak, akárcsak a csata kimenetele, a sebzés viszont drasztikusan csökkenne.
Dátum: 2009.04.21. 13:31:47
Zacc: nem a TÖ-n múlik, vagy hogy mennyit vernek beléd, hogy marad-e ÉP-d, hanem a játékstíluson.
Például most harcolunk egyszerre Elittel és Azúrral. Tippelj, szerinted mennyit vernek belém óránként? Elárulom: 4500 ÉP kb. 10 percig tart.
Mindemellett térkapuzok, portyázok, és nem iszom gyógyitalt.
Ha azt várod, hogy lesz olyan tulajdonságérték, ahol egyszerűen otthagyod a karakteredet, és mindig lesz ÉP-je, akkor nagyon nem értetted meg ezt a játékot.
leírom, én mit csinálok:
- Egészségre vagyok öltözve: trollagyar, egészség gyűrűje, ősi mithril pajzs - mindegyikben egészség fókuszkristály. Szépen vadászok, megnézem mennyi idő múlva érem el a 15%-ot. Előtte átöltözök, ütök egy térkaput vagy egy portyát, visszaesek 15% alá. Visszaöltözöm és folytatom a vadászatot.
Tisztában vagyok vele, aki nem gép mellett dolgozik, az ezt nem tudja megtenni - ez a játék ilyenre lett tervezve.
Dátum: 2009.04.21. 10:26:51
A 10 perc megakadályozza, hogy kihasználd ha valakinek lassú a net-kapcsolata, vagy hogy meglepj valakit. Ahhoz azonban nem elég, hogy ne kössön a gép elé. A tárgyakat így azok fogják megvenni, akik folyamatosan ott tudnak ülni a gép előtt szombat délután 16 és 17 között.
Dátum: 2009.04.21. 10:23:10
Tökéletesen egyetértek Kocossal.
Dátum: 2009.04.20. 21:41:29
Az aukció jelenleg fix időpontban jár le.
Kérnék egy megerősítést ezzel kapcsolatban, hogy jól látom-e:
Teljesen felesleges előre licitálni: az aukció lejárata előtt 1 perccel belépek; megnézem, mik az aktuális árak; nekem mennyi dukátom van; akarok-e licitálni vagy sem; ha igen, az utolsó percben licitálok és már nem tudnak felüllicitálni.
Amennyiben a dolog működik, lenne egy javaslatom:
- Egy tárgy ne fix időpontban kelljen el, hanem akkor, ha az utolsó 24 órában nem érkezett rá újabb licit.
Esetleg a fordított aukció: a tárgy ára 200 (de mindenképpen a reális ár felett) dukátról indul és bizonyos időközönként (óránként, de mondjuk éjszaka nem) csökken. Aki legelőször megadja az aktuális árat, az lesz a tulajdonos.
(Ehhez fokozottabb online jelenlét kell, de izgalmasabb a dolog
)
Dátum: 2009.04.20. 15:41:21
Idézet: Zolika761 - 2009.04.20. 12:14:37 Meglepett a háború az igaz de ,hogy 7 hónap után tettétek meg a pofáraesés erős szó
Lehet rossz vagyok matekból, de akárhogy számolom, nekem a 7 hónap helyett mindig 3 nap jön ki az idézett hozzászólásod óta.
Dátum: 2009.04.20. 10:23:27
Idézet: Zolika761 - 2009.04.17. 11:17:02 Kizárt a top 3 közötti háború. Farmolás lesz továbbra is. A Lásd TGY jelenlegi háborúit. (mondjuk az igaz nekik Azúr-Elit-VM kivüli minden háború farmolásnak hat
) Emiatt kár volt betenni a béke utáni támadhatóságot
Azt hiszem erre szokták mondani, hogy példás pofáraesés.
Dátum: 2009.04.20. 09:04:04
Csak felvetésre egy ötlet:
Lehetne a portyázási sugár dinamikus:
- Attól függne, hogy mekkora, hányan vannak az adott szinten. Ha kevesen, akkor nagyobb, ha sokan, akkor kevesebb. Mindenki tudjon legalább 50 másik karakterrel harcolni.
Dátum: 2009.04.17. 07:26:20
Idézet: Otoaak - 2009.04.16. 20:25:26 Vagy legyen reális cél bárki számára, hogy beküzdje magát a top-be...
Emlékszem, milyen öröm volt szövetségünk, a TGY számára, amikor feljutottunk a szövetségi toplista első oldalára. Arra is emlékszem, nekem mekkora öröm volt, amikor feljutottam a top100-ba (most a top10 környékén vagyok).
Annakidején az Elit Horda tagjai a top25-ből 15 helyet birtokoltak, teljesen rámentek a portyázásra. Sharpa pedig több szinttel vezetett a többiek előtt, annyira le votlam mögötte maradva, hogy az Elit élboly nem is tudott ütni, mert nem látott.
Szerinted ütöttek, amíg jöttem fel (kb. 10 szinttel magasabb felszereléssel)?
Ez tegnap este óta történt velem:
A csatában összesen 499 sebzést okoztál, és 1527 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
A csatában összesen 325 sebzést okoztál, és 1424 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
A csatában összesen 416 sebzést okoztál, és 989 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
A csatában összesen 697 sebzést okoztál, és 1023 sebzést kaptál.
A csatában összesen 613 sebzést okoztál, és 933 sebzést kaptál.
A csatában összesen 577 sebzést okoztál, és 1178 sebzést kaptál.
És Sharpa még nem is jött, ő olyan 2000-2500 körül üt belém minden nap.
Dátum: 2009.04.16. 16:33:33
Erre a felülről vernek dologra egyébként van egy aránylag egyszerű megoldás: akit ütnek, az fejlődjön.
Jelenleg ugye aki győz a portyában, az kap TP-t, LE-t, fejlődnek az állatai, így még erősebb lesz, még könnyebben győz - beindul egy végtelen körfolyamat.
Ezt a körfolyamatot kellene megszüntetni például azzal, hogy akit ütnek, annak is fejlődnek az állatai, mégpedig TÖBBET (igen, többet), mint a győztesnek. Továbbá kaphatna is valamennyi LE-t (nem a támadótól, csak úgy), amiből vehet akár gyógyitalt, vagy költheti szakértelmekre. Nem kell sok, mondjuk ahányadik szintű a támadó. Sok kicsi sokra megy.
Szerintem lényegesen kevesebb panasz lenne, hogy "ütnek!", akinek sok ÉP-je van, és többet tudják ütni, annak gyorsabban fejlődnének az állatai stb.