Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2009.09.24. 14:33:32
Kössük a büdös kunyhóhoz, minek új épület. Az úgyis direkt erre van, kap egy új funkciót is.
Dátum: 2009.09.24. 13:34:04
"A CSP a játék elsődleges erőforrása, a CSP konkrétan LE-re váltható. Ha valakinek megéri, hogy epikusonként 20-30 CSP-t, kincsenként 300-400 CSP-t elköltsön, tegye meg nyugodtan, a kapott tárgyon kivül semmilyen előnye nem származik ebből."

Dehogynem. Megmarad egy adott szinten, és lesz a kezében egy nagyon erős tárgy. Ez miért nem előny?
Dátum: 2009.09.24. 13:21:06
Csináljatok magatoknak eladási statisztikát a tárgyakból. Melyikeket használják leggyakrabban? Melyiket nem használja senki? (Kiemelten az őskövesek közül.) Hasznos lenne, ha nem csak berakáskor, hanem utána is követnétek a tárgyak utóéletét. (Pl. a 25-ös gyengítésen dolgoznod teljesen felesleges meló volt.)
Dátum: 2009.09.24. 10:39:27
Aha. És akkor háborúban mindenki tök nyugodtan kiugrálna 15% alól, és semmilyen védekezés nem lenne ez ellen.

Nem teljesen értem miért kéne ennyire az epikus elleni csatát védeni. Az egésznek az a célja, hogy legyen több portyacélpont, ne 15% alatt legyenek az emberek. Akkor, ha védelmet kapnak, nem érjük el ezt a célt.
Dátum: 2009.09.23. 23:36:44
650e, ha mindig küzdesz, de Zarknod ezt levitte 560ezerre. Aprópénz a jutalomhoz képest.
Dátum: 2009.09.23. 23:08:29
Szerintem felesleges bármilyen korlát, a rendszer majd kiegyenlíti önmagát.

Azzal, hogy ő nem 105-ös spektrálissal vadászik, és nem 65-össel sajtol azt okozza, hogy 10-15 szintlépéssel később olyan gyenge lesz a vele egyszinten lévő, de a fertőzést leküzdöttekkel szemben, hogy örülhet, hogy jóval több célpontból választhatja ki a leggyengébbeket, nem lehetetlenül el teljesen a játéka. (Hosszútávon, néhány hónap után így is el fog. A lassú kínhalál a méltó jutalma az ilyennek, ami tökéletes megoldás.)
Dátum: 2009.09.23. 14:49:03
Akárhány CSP-t veszel el a karaktertől, az még nem büntetés. Megnövelheted azt a 3-mat 5-re is, teljesen lényegtelen.
Dátum: 2009.09.23. 14:15:34
Mekkora ötlet

Az egyéni epikusnál ha 15% alá kerül a karakter, veszítsen el egy CSP-t, és kapja meg az érte járó TP-t.
Dátum: 2009.09.23. 14:13:34
Írtam egy hosszút, de inkább kitöröltem. Szerintem számodra inkább az lenne a tökéletes, ha hirtelen elveszítenél több szintet, és az első szintűeket üthetnéd 50. szintű felszerelésben.

De hogy mi ebben az élvezet, azt ne is próbáld megmagyarázni.
Dátum: 2009.09.23. 13:58:12
Sebzéskompenzációról van szó, amit ez a szakértelem ad. Akkor is, ha megtámadod az egyéni epikust, hogy az ne egy újabb leveretőhely legyen.

Én egyébként azt nem értem, hogy a CSP vesztés miért akadályozná meg a leveretést. Az miért lenne büntetés? Most is elszórják az emberek, hogy gyorsabban térkapuzzanak, hol zavarná ez őket?
Dátum: 2009.09.23. 13:52:53
A magasabb alapszintű állatnak nagyobb az elnyelése már első szinten is.

Egyéb különbség nincs.
Dátum: 2009.09.23. 12:35:31
Ez itt keményen off, de azért válaszolok.

"A KH a top 35 felerősített klónjaiból áll, áruld már el nekem, hogy akár 1-2 hét alatt is, hogy tennéd te őket "farm" státuszba a helyemben"

1. Nem felerősített, hanem gyengített. Nincsenek fókuszkristályaik, néha béna tárgyakat választanak, és szövetségi bónuszaik harmatosak. Míg te 25-ös falak mögött üldögélsz, ők 17-es mögött (24 bónusz!).
2. Ha az első nap, megjelenéskor megvert egyikük 3 szinttel magasabbról, akkor mivel több hétig változatlanok, te addig szinteket lépsz, jóval erősebb felszerelésed lehet, ráadásul neki közben szinte biztosan elpusztul egy vagy több állata is, ennek végeredményeképpen két héttel később simán meg tudod verni.
Dátum: 2009.09.23. 12:22:19
Régebben igazad volt, én is egyetértettem volna veled messzemenően. Azonban amióta max. 3. szintet üthetnek lefelé, közel sem ennyire rossz a helyzet. Az első néhány karakteren kivül mindenkit ütnek három szinttel magasabbról, engem is. De mivel hetekig változatlan stattal a játékban maradnak, nem lépnek szintet, és az állataik gyorsan meghalnak, így aki megjelenéskor még megvert, 2 szintlépés után már simán farmolhatod.
Dátum: 2009.09.23. 12:08:21
"Az, hogy a játékosok 17 vagy 8 szinttel "látnak előre" a tárgyakban, lényegtelen, a fejlesztési sebességet ez nem változtatja, legfeljebb egy egyszeri, 8 tárggyal való "előre nézést" spórol meg."

Ha számodra lényegtelen, akkor kérlek vond vissza, mivel számunkra, a karakterek számára egyáltalán nem lényegtelen. Nagyobb a választék, jobban lehet egyes dolgokra specializálódni. Már most is borzasztóan egyenkarakterek vannak, de ezzel még jobban beszűkíted a kínálatot.

"A kereskedelmet nem korlátoztuk, csak 100. szinttől másképp működik."
Aha. Tehát szerinted ha eddig 170-es szakértelemszinttel 17 szinttel magasabbra láttam, és ezután csak 7-tel fogok, az nem korlát. AKkor micsoda?

"A tárgyak erősségének növekedéséből, és az üthetőségi távolság növekedéséből jövő differenciát kompenzálja ez a reform - de valójában nem gyengül ettől a kereskedelem, csak nem erősödik még tovább."
Jelenleg 17 szinttel magasabbról választhatok fegyvert, és üthetek 8 szintet lefelé. Ez elméletben probléma, hiszen az üthetőségi határ nőni fog 9, 10, 11. szintre. Azonban már 8 szinttel alattam is 17 szinttel magasabbról választ mindenki fegyvert, ezért a távolság fix, csak az üthetőségi határral együtt nő.

"Bármilyen más változással szemben a nagy előnye az egésznek az, hogy nem érint hátrányosan senkit, és továbbra is előnyt jelent a magasabb szakértelem."
Azt hagytad ki a számításból (feltételezem egyáltalán nem vagy tudatában) hogy magas szinten már most is MINDENKINEK maxolva van már a kereskedelme! Nincs olyan, hogy 140, mindenki elérte a 170-et.

"A 170-es kereskedelem talán kevésbé lesz kötelező magas szinten "
Te a korlátot 100. szinttől vezeted be, mikor már - főként a VF "áldásos hatása" miatt - már jóval korábban, 60 környékén maxolja mindenki, és ez a határ egyre inkább lejjebb tolódik.

-----------------------------------

A top játékosokról írt szösszeneteddel alapvetően egyetértek, csupán megkérdezném, hogy ha már legyőzted a fertőzést, kimaxoltál minden szakértelmet, a szövetséged minden épületed áll, minden küldetést teljesítettél, ezek után szerinted mit kellene csinálni azon kivül, hogy sírsz a játékvezetőnek, hogy rakjon már be valami fejlesztést?
Dátum: 2009.09.23. 10:37:32
Kérlek. "Hogy mennyire hasznos, mennyire tesz jót a játéknak, a játékegyensúlynak stb. nem magyarázgatom" - írtad.

Számodra lehet hogy egyértelmű, de azért az sokatmondó, hogy az azóta eltelt több oldal során egy olyan hozzászólás sincs, ami üzleti szempontokon kivül mást látott volna a korlátozás valódi háttereként. Az epikus tárgyaknál kereken leírtad, hogy nem bírjátok a tempót, ezért van a lassítás, ezek után nehéz nem negatívan hozzáállni egy szinte ugyanolyan, keményen korlátozó változtatáshoz.
Dátum: 2009.09.23. 10:28:26
Miklós, tökéletesen értettük amit írtál. És nem értjük az okát egyáltalán. Vagy ami magyarázatot ki tudunk találni magunktól, az mind rátok nézve negatív (szándékosan lassítani akartok mindent, már-már kvázi ellenségnek tekintitek a játékosokat).
Dátum: 2009.09.23. 09:58:40
Ariel: ezek nálam kettővel alacsonyabbak voltak, szóval majdnem a maxot kellett (volna) hoznom.

Dutch: lefelé, nem felfelé. Felfelé semmilyen korlát nincs.

De egyébként azt simán el tudnám fogadni, hogy amikor én ütök akkor nincs, de az már neccesebb, hogy amikor ők támadnak akkor sincs. Legalábbis régen ilyen egyáltalán nem volt, ezért is ezt a három tegnap estit másoltam be ebbe a fórumba.
Dátum: 2009.09.23. 08:07:39
"már külön pozitívum, hogy magas szakértelem mellett az állatok harcolnak gyógyítás alatt"
Nem harcolnak. Külön tárgyak vannak erre, pl. átkozott froglok lánc.

"aki naponta max 3szor lép be, annak ez a szakértelem bizony teljesen felesleges állatgyógyítás szempontjából."
Tökéletesen egyetértek.

"a játék egyik legtöbb időt követelő képessége"
Idevehetjük az idomítást is. 20ezres állatokat még magas idomítással is sokszor kell kattintgatni, ráadásul a sajtolásnál ez mind elveszett LE.
Dátum: 2009.09.23. 00:01:49
Ma, 00:00 *Hraugh* Asmodeus Mortimer Te nyerted a csatát.
A jutalmad 0 lélekenergia és 20 TP. Csata leírása

Na most beesett mégegy. Elvitte a kiscica a LE-t vagy mi?
Dátum: 2009.09.22. 23:54:36
Ennyi random mindig marad benne.