1. Ha 583-nál sebzett rajtuk 95-öt, akkor 625-nél 100 feletti vastag bőrömnek kellene lennie.
2. Ha tegyük fel, meglenne, az állatok akkor is sebződnének egyet, mert 1 mindenképp átcsúszik. (Ha 100-at ütsz, és egyes a másodlagos támadásod, a másiknak 100-as a vastag bőre, akkor is veszít az állatka egyet.)
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.09.27. 22:08:25
Dátum: 2009.09.27. 21:01:39
Így van, már éjféltől csinálhatod ha akarod.
Dátum: 2009.09.27. 20:33:34
Következő kvíz olimpia: holnap kezdődik!
Dátum: 2009.09.27. 20:24:57
"CSP elvesztésétől nem gyengül a karakter, hiszen a LE/TP arányra ez nincs befolyással."
Jelenleg elverem x játékost. Ha elköltök ilyen mennyiségű CSP-t KÉNYELMI szempontra, hogy az egyéb elfoglaltságok mellett is tudjam folytatni a játékot, akkor ezután el fog verni ugyanaz. Azaz leegyszerűsíthetjük a választási lehetőséget: vagy legyengül a karakter azonos emberekhez képest, vagy abbahagyja a játékot.
Miért kell, hogy ilyen választás elé álljunk?
Jelenleg elverem x játékost. Ha elköltök ilyen mennyiségű CSP-t KÉNYELMI szempontra, hogy az egyéb elfoglaltságok mellett is tudjam folytatni a játékot, akkor ezután el fog verni ugyanaz. Azaz leegyszerűsíthetjük a választási lehetőséget: vagy legyengül a karakter azonos emberekhez képest, vagy abbahagyja a játékot.
Miért kell, hogy ilyen választás elé álljunk?
Dátum: 2009.09.27. 20:19:38
A CSP vesztés a prémiumos játékosok számára olyan, mintha kétszer fizetnének ugyanazért. Egyszer fizetek heti hat őskövet, hogy 50-et kapjak naponta, másrészt fizetek még őskővet ÉS CSP-t, hogy elmehessek egyszerre egy hétre nyaralni anélkül, hogy ne veszítsem el az egyébként megvásárolt CSP-t. (400 CSP-nél 1 hét a túlcsordulás.)
Még egyszer kiemelném, hogy ennek a határnak semmilyen játékbeli befolyása nincs, nem tudnak többet vagy kevesebbet rabolni tőlem, pusztán csak el tudok szakadni a géptől hosszabb időre. Ennek a büntetése irracionális és üzleti szempontból sem logikus.
Még egyszer kiemelném, hogy ennek a határnak semmilyen játékbeli befolyása nincs, nem tudnak többet vagy kevesebbet rabolni tőlem, pusztán csak el tudok szakadni a géptől hosszabb időre. Ennek a büntetése irracionális és üzleti szempontból sem logikus.
Dátum: 2009.09.27. 19:13:28
Miklós, két hónap után tegnapelőtt módosítottad a várható fejlesztések topik első hozzászólását, és bekerült az 50 CSP ÉS 50 őskő.
Szabad tudni, hogy miért került be a CSP? Mi köze ennek egy kényelmi fejlesztéshez? Ahhoz, hogy kevesebb időt tölthessek a játék előtt, és megnövelhessem a maximumot 800-ra, miért kell játékbeli erőforrást áldozni? Ez csak egy hasraütésszerű érték, amit akkorának jelölsz meg amekkorának akarsz. Miért gyengül emiatt a karakter?
Szabad tudni, hogy miért került be a CSP? Mi köze ennek egy kényelmi fejlesztéshez? Ahhoz, hogy kevesebb időt tölthessek a játék előtt, és megnövelhessem a maximumot 800-ra, miért kell játékbeli erőforrást áldozni? Ez csak egy hasraütésszerű érték, amit akkorának jelölsz meg amekkorának akarsz. Miért gyengül emiatt a karakter?
Javaslatok -> Hírnév
Dátum: 2009.09.27. 12:31:15
"inkább jutalmazok olyat amiért tenni kell, semmint olyat ami csak rnd függő."
A bukásért nem kell tenni, csak el kell indítani a vadászatot és itthagyni a gépet. A LE vesztést, vesztes csatákat semmiképp nem jutalmaznám.
A legtöbb LE nyereség, legtöbb győztes csata, legtöbb lépett szint maradhat természetesen.
A legtöbbet építő V1-en egy 55. szintű végzetúr, aki összesen 32 küldetést teljesített és legtöbb okozott sebzése 162. Ezt ugye tekinthetjük "alternatív utat járó játékosnak" ?
Legtöbb megcsinált küldire van toplista, de Kocos is jutalmazna 100 kuldetesenkent 1 ponttal. Ez korrekt.
A bukásért nem kell tenni, csak el kell indítani a vadászatot és itthagyni a gépet. A LE vesztést, vesztes csatákat semmiképp nem jutalmaznám.
A legtöbb LE nyereség, legtöbb győztes csata, legtöbb lépett szint maradhat természetesen.
A legtöbbet építő V1-en egy 55. szintű végzetúr, aki összesen 32 küldetést teljesített és legtöbb okozott sebzése 162. Ezt ugye tekinthetjük "alternatív utat járó játékosnak" ?
Legtöbb megcsinált küldire van toplista, de Kocos is jutalmazna 100 kuldetesenkent 1 ponttal. Ez korrekt.
Javaslatok -> Hírnév
Dátum: 2009.09.27. 11:44:09
Te a hülyeséget is jutalmaznád, mi nem, ilyen egyszerű.
Javaslatok -> Hírnév
Dátum: 2009.09.27. 11:42:18
Azt el kellene kerülni, hogy bárki is optimalizálni tudjon rá, mert akkor az egész nem fog érni semmit. Ezt a 200 dukátért elvitt 100 dukát tökéletesen megmutatta, túl sok olyan ember van, aki csak a nevét akarja látni valahol, és ez röhejessé tenné az egészet. Nem az a cél, hogy másokon röhögjünk, hogy "haha, direkt bukott 300e LE-t, hogy híres legyen", hanem hogy valós eredményeket lássunk.
Dátum: 2009.09.27. 11:00:42
Szedd ki a linkből kézzel a szóközt (%20), és menni fog.
Dátum: 2009.09.27. 10:56:40
Ha egy epikusnak van másodlagos támadása, akkor hogy lehet, hogy néha működik, néha pedig nem?
Oldalt gurulva majd gyorsan felpattanva Drakula, a vámpírdémon megpróbál oldalról támadni. 625 pontnyit sebzett rajtad.
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Drakula, a vámpírdémon 702 pontnyit sérült. Kritikus sebzés! Gülüszemű rettenet, Ezékiel és Whooááá az oldaladon harcolnak. 1 támadással 176 sebzést okoztak.
Drakula, a vámpírdémon vicsorogva sújt rád a Mágikus fegyverrel. Eltalált, sérültél 583 pontnyit. Az állataid 95 életpontot sebződtek.
Oldalt gurulva majd gyorsan felpattanva Drakula, a vámpírdémon megpróbál oldalról támadni. 625 pontnyit sebzett rajtad.
Egy gyors támadást intézel ellenfeled irányába. Drakula, a vámpírdémon 702 pontnyit sérült. Kritikus sebzés! Gülüszemű rettenet, Ezékiel és Whooááá az oldaladon harcolnak. 1 támadással 176 sebzést okoztak.
Drakula, a vámpírdémon vicsorogva sújt rád a Mágikus fegyverrel. Eltalált, sérültél 583 pontnyit. Az állataid 95 életpontot sebződtek.
Javaslatok -> Hírnév
Dátum: 2009.09.27. 09:45:49
A kvízolimpia amíg olyan a rendszer amilyen (az utóbbi féltucatnál 50 helyes válasz volt mindenkinél, tisztán a netsebesség és a klikkelés gyorsasága dönt), nem mérvadó, jah. (Ez kritika Miklós felé, hogy csináljon már vele végre valamit!)
Dátum: 2009.09.26. 21:32:43
Nem. 15 szörnyet le kell győznötök, és közte várni három napot. Azaz legalább 45 nap amíg az első kincshez hozzájuttok egyénileg.
Javaslatok -> Hírnév
Dátum: 2009.09.26. 21:10:06
Elinflálni semmiképp nem lenne ildomos.
Dátum: 2009.09.26. 20:37:10
Optimális esetben 45 nap az első kincs. Ha mind a 15-nél csúszol egy kicsit, ami törvényszerű, akkor 46 vagy 47 nap lesz. Nem olymind1?
Dátum: 2009.09.26. 19:11:56
"a háború egyéni szinten nem éri meg, sőt, kifejezetten káros a karakterre a sok benyelt TP miatt."
"a legerősebb szövetségek közül sok egyáltalán nem háborúzik. Az ilyen szövetségekben tapasztalt, tudatosan játszó karakterek vannak, akiknek egyáltalán nem hiányzik a sok TP."
Szakadj már le a TP-ről, szimplán hülyeségeket beszélsz. A háborúk megszűnésének semmi köze a TP-hez.
"a legerősebb szövetségek közül sok egyáltalán nem háborúzik. Az ilyen szövetségekben tapasztalt, tudatosan játszó karakterek vannak, akiknek egyáltalán nem hiányzik a sok TP."
Szakadj már le a TP-ről, szimplán hülyeségeket beszélsz. A háborúk megszűnésének semmi köze a TP-hez.
Dátum: 2009.09.26. 07:35:07
Tárgyak is számítanak.
Dátum: 2009.09.26. 07:19:50
Nem változtattak rajta, mindkettő számít. Nekrofun is.
Dátum: 2009.09.26. 07:19:09
Sima gyógyitalnak számít. Nincs.
Dátum: 2009.09.25. 17:56:23
Kéne egy olyan epikus kincs, ami negálja a büntető típusu tárgyak CSP vesztését.