Ariel még mindig jó ölteteket ad.
Az első, legfontosabb változtatás a játékban tényleg az lenne, hogy: -"a játék minden egyes funkcióján végig kellene menni, átnézni, hogy miért nem működik, miért nem úgy működik, ahogy kéne, sőt, meghatározni, hogy hogyan kéne működnie. Akár itt a fórumon megvitatni a témát, és módszeresen rendbe rakni minden ponton. Definiálva mellé azt is, hogy hosszútávon hogyan lesz fenntartva ez az állapot."
(Kiváló példa az új relikviák felhasználási lehetősége.)
"Nincs értelne a TÖ-t fejleszteni, mert csak nagyobb pofont kapsz minden NPC-től, pvp pedig nincs.
ezzel egyetértek, egy top karinak ez tényleg probléma. erre tényleg csak egy kemény kihivást jelentő pve esemény lenne a megoldás. Az entitás ilyen akart lenni, csak ott is volt egy igény, hogy mindenki meg tudja csinálni.
- nem lehet MINDEN jó ötletet megvalósítani. Egyrészt, egy ötletet sokkal egyszerűbb kitalálni, mint leprogramozni.Másrészt, ha 100 játékos talál ki ötleteket, és van rá 1 tervező meg 1 fejlesztő, szóval értitek... Épp ezért kérem Arielt és a többieket is, ne azon sértődjön meg, hogy volt olyan ötlete, ami szerinte jó volt, és mégse valósult meg. Hanem örüljön neki, hogy számos (Arielnél nagyon sok!) általa javasolt dolog, változás bekerült a játékba. Én életem során nagyon sok játékkal játszottam, amelyik tetszett, ott küldtem is a fejlesztőknek javaslatokat. Mivel a szakmám a játéktervezés, biztos vagyok benne, hogy voltak értelmes javaslataim is Szóval ennyi amit adni tudunk, ennél többet nem ígérhetek, senkinek sem fogom azt mondani, hogy minden jó ötlet bekerül, mert ez nem igaz."
A VU 8 éve alatt sok minden változott.
Appok jönnek-mennek. Millió fejlesztés van a Google Store-ban, játékok élik ideiglenes őrületét, aztán lecsengenek (Angry birds, Pokemon Go...) Ezekre senki sem fog emlékezni két-három év múlva.
A következő találkozóra elmenve aki ismer fel fogja ismerni arcom, és én is azokat a játékosokat, akikkel együtt játszottam, beszélgettem, licitáltunk, fórumon különbözött a véleményünk.
Komolyan kellene venni a kemény magot!
Amikor elindult a VU, pár külföldi ellenlábasa volt (Gameforge...), most már millió.
Szomorú egy olyan hsz-t olvasni, hogy: -"Ez a játék nem ilyen hosszú időre lett kitalálva... Szerintem egyre kevesebb az a játékos, aki rendszeresen vásárol őskövet, ezért az utóbbi fejlesztések (BU, csatlósok) nyelik az őskövet, valahogy bevételt kell csinálni. Aki még partiban akar lenni a jól fizetőkkel, azoknak muszáj költeni ezekre. Én már indulás óta játszom, őskövet is vásárolok rendszeresen, de már nem lelek örömet a játékban. A csatlós arénára már nem költök, túl sokba kerülne tartani a lépést a toppal. A nagy szövetségek (V1) meg annyival elhúztak mindenben, hogy az előnyüket nem lehet már behozni. Azért még maradok egy darabig, hátha lesznek örömteli változások."
Évek óta kőkemény játékosok hagyják abba a játékot.
Annyi barátot vesztettünk itt, hogy lassan mindenkiben motoszkál a "Mikor hagyjam abba? Miért fizessek be?" gondolat, ahogy nálam is.
Lehet szidni a TOP-ot, de én elismerem azt, aki a Lady-n 400-600 küldetést letud egy hónapban, két nap alatt végignyomja a BU-t, előáll megfontolt fejlesztési javaslatokkal.
Hány MMORPG játék él lassan egy évtizede?
Ahogy legutóbb Maha Kali mondta: -Szűk réteg vagyunk, itt mindenki ismer mindenkit szinte. Múltját, játékstílusát stb.
Az én személyes ötletem elég bizarr.
Több éve megy a vita a TOP lassításról. (A Beho fő tápja vitathatatlanul.)
Miért ne lehetne elengedi a TOP-ot, ha csak kihalásos alapon érheti utol a "nemfizető", "nem napi több órát játszó" "alap" játékos?
Miért ne lehetne az eddigi koncepcióknak tükröt tartani, és más irányból nézni?
X szint, TOP 15- játékosok felzárkóztatása, ha kell beáldozni a brutális befizetési akciókat.
Lehetőséget, tápot kellene adni azoknak, akik havi egy-két ezer Forintot áldoznak a játékra, és levonni a konklúziókat.
Sokkal jobban megérné, mint 20 játékosra építve kéthavonta 21.000 Ft-t beszedni.
Amennyiben a leírtak nem megoldhatóak, nem illenek a játékfejlesztésbe, őszintén bevallani: "Elk.rtuk", ennyi volt és vége.