Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: 2017. februári patch információk
kedvencTboyultFérfi
Végzetúr tehetség
133 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
61. hozzászólás - 2017.01.31. 16:11:37
ment a 10es
v5 Tboyult
v2 Malőr
Pontszám: 7.72
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
62. hozzászólás - 2017.01.31. 17:19:47
Ariel: kritizálni egyszerű, konstruktiv, működő, megvalósítható ötlettel előállni nehéz. Igyekszünk a játékosok véleményét, ötleteit, kívánságait figyelembe venni a fejlesztéseknél. A patchekben olvasható dolgok szinte mindegyike úgy került be, hogy ti kértétek, és voltak saját ötleteink, miket elvetettünk, mert a játékosoknak nem tetszett. Nagyon sok olyan dolog volt, amit konkrétan te javasoltál, és megcsináltuk. Viszont voltak más ötleteid, amik nem tettek volna jót a játéknak, ezért el lettek vetve. Továbbra is fennáll, hogyha KONKRÉT ötlettel áll elő valaki, akkor ha az jó, felkerül a fejlesztési listára. De általános kritikával nem tudunk mit kezdeni. Konkrétan, több dolog amit írsz, nem jó példa. A portyacélpontok eltűnése, saját klónoddal való harc, ez a probléma a top karik közül érint néhányat, köztük téged is, ezért érzed ezt kellemetlennek, de valójában pont te vagy egy olyan típusú játékos, aki a pve-t jobban kedveli, azért húzott el szintben a többiektől, hogy ne kelljen az állandó portyatámadásokon aggódni. Ez a te döntésed volt, egy játékstilus, amire lehetőség van. De nem lehet egyszerre kilépni a portyatámadások adta kockázatokból úgy, hogy közben van bőséges célpont. Azaz, ezt is megoldottuk, szövi bajnokság, szubplazma stb. De ha veled azonos szintű és erősségű, hús-vér játékos ellenfeleket szeretnél (szerintem nem), akkor annak kizárólag az a módja, hogy a többiek lehetőséget kapnak a felzárkózásra, nem pedig az, hogy az előnyödet a végtelenségig tudod mindenben tovább növelni. A csatlós arénában pont ez a jó, hogy újra kihívás neked is!

Az epikusokat sem látom értelmét felemlegetni, megegyezés volt, hogyha elfogynak, szóltok, és rakunk be újat (ez pl. pont olyan dolog, ahol a végtelenségig lehet tápolni!), aztán kb. valakinek szólni kellett volna tőletek, aki mégsem tette, senki nem foglalkozott vele hónapokig. Amikor hozzám kérés beérkezett és visszaigazoltam, max. a 2. emlékeztető után néhány napon belül bekerültek. Az epikus tárgyakat lehet kritizálni, soha konkrét változási, tárgyötleteket nem kaptunk, a jelenlegi rendszerben egy lineárisan, számíthatóan erősödnek a tárgyak, ha ez nem tetszik, akkor tessék javaslatot tenni

Tehát, amit várok, tőled is, mástól is: ha az nem megfelelő, hogy leírjátok, mi nem tetszik, és én erre készítek egy megoldást, akkor írjátok le ti, mi lenne a konkrét megoldás. És semmi sértődés, ha esetleg nem sikerül elsőre a jó megoldást megtalálni, nyugodtan lehet próbálkozni tovább, ha kiderül, mik az ötlet buktatói. Merem hinni, hogy a Vu-nak még mindig megvan az az óriási előnye bármilyen más játékkal szemben, hogyha itt egy játékos kitalál valamit, akkor az ha jó ötlet, akkor meg is valósul!

Spellatrix: a csatlósok "hatalmas" őskő költségével kapcsolatban. Az asztrális kövekkel kapcsolatban folyamatosan azt hallom minden fórumon, hogy lehessen átváltani platinára v sárga mytokornitra, mert annyi van belőle, hogy dunát lehet belőle rekeszteni. Hasonlóképp, az, hogy mennyi kheszon törmeléked van, azon múlik, hogy mennyire jól fejleszted a csatlósaidat. De elismerem, ez pont olyan aspektusa a játéknak, ahol, ha valaki nem fektetett be időt, energiát és gondolkodást abba, hogy felépítse a megfelelő "gépezetet", ami ontja neki a kheszon törmeléket, az is versenyképes tud maradni úgy, hogy a fókuszokat törmelék helyett őskőből veszi. Ez viszont nem probléma, akkor lenne az, ha csak az ősköves megoldás lenne. Ill. azt is elismerem, hogy legalább az elején be kell fektetni néhány asztrális kőbe, hogy a gépezet beinduljon. Egyébként van olyan időszakos esemény,ahol ezeket ingyen meg lehetett szerezni, rakunk be esetleg még ilyet, hogy ne kelljen sokat várni rá, remélem ez segit.

Bíborhold: korábban merült fel már ilyen ötlet, amit írsz. A fő kritika az volt, hogyha berakunk egy rakás fejlesztést, ami 300. szinttől elérhető, akkor az csak a játékosok parányi százalékának lenne jó. Ettől függetlenül, ezt még nem adtam fel, a 300-as plafont tervezzük, továbbra is úgy gondolom, ha a top játékosok egy szinten tömörödnek, az visszahozhatja a portya izgalmát, amit Ariel (joggal) hiányol. És persze, rakhatnánk ide mindenféle bónuszt (dupla AF pont, speciális dolgok amik csak itt elérhetőek) de nem kéne túlzásba vinni, nem kéne onnan teljesen új játékot indítani, legalábbis amíg nem érnek el oda elég sokan. Erről nyitok majd egy konkrét topikot, és oda lehet írni az ötleteket.
Pontszám: 8.86
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
63. hozzászólás - 2017.01.31. 17:21:31 (Válasz Miklós #52 hozzászólására.)
Már az is tök jó, hogy most beszélünk erről! Részben válaszolok, némileg pedig kiegészíteném Ariel meglátásait.
A pozitív visszacsatolásról nem kell beszélnünk, tudom mi az, te is tudod, a játékosok nagy része tudja, azt is tudjuk, hogy kerülendő, mikor a megaesszanciák folytatásáért sírtam, akkor sem a lineáris, hanem az akár ilyen tápért kampányoltam (jó hasztalan is lett, szóval szavad sem lehet ), szóval nem mondhatod, hogy nem tudom mi a gerjesztés.

Csatlós aréna. Az indított topicban ketten (!!!2!! Rádasául egyik Lan ) jelezték, hogy azért csinálják mert tetszik is. Ez mindenképpen egyfajta üzenet nektek.
Ugye én nem csinálom, leszóltam, mint sokan mások. Az élvezet faktor hiányzik, a táp faktorra meg egy pont után nincs szükség, mert nincs jelentősége hogy 500 v 600 a csatlós bónusz. De elég a problémák feszegetéséből, lássuk a megoldásokat.
Amikből kifutott a játék:
-a leges legfontosabb,amit minden segédfunkciónak is támogatnia kellene: nincs értelne a TÖ-t fejleszteni, mert csak nagyobb pofont kapsz minden NPC-től, pvp pedig nincs. Ez a fő probléma, hiszen nyilván nem fogok csatlós arénázni sem, ha csak fölös TÖ-t ad, amit sehol nem tudok használni. Az a kicsi ami kell, bőven megvan LE-ből is. Erre megoldásként állítólag Ariel küldött egy "king of the hill" jellegű javaslatot, aminek a lényege, hogy akármilyen faxagyerek is vagy, egy biztos, hogy levernek a trónról, szóval hiába a legerősebb kari is. Azzal volt-e valami gond, emlékszel-e rá? Nagyon elő kéne venni!
Miután EZT rendbetettük, tehát lesz értelme a karalterfejlesztésnek, aztán tudunk minden másról beszélni. Aztán tudunk a csatlós arénáról beszélni, ami a fenti épületnek pár téglányi eleme. A portyát azért is kell kiegészíteni egy új pvp elemmel, mert a játékosok ritkulnak,a mezőny szétfelé szakad szintben. Egy biztos, mindenkinek csak kevesebb és kevesebb interakciója lesz, ha minden így marad. A csatlós aréna totális kudarc ezen a téren (pedig elég szolidan szoktam bírálni, de ezen a téren teljes kudarc), mert nyomonkövethetetlen körök és gyér stratégia jellemzi. Tápfaktornak talán jó, de ezzel nem fogod megfogni se a régi, se az új játékosokat ez tuti.
- szakértelmek: gyönyörűen ki lehet mutatni adott szinten mennyi Le egy átlag vadászat. Még játékos oldalról is nemhogy vezetői oldalról, képletek ismeretében! Mi az akadálya annak, hogy addig lehessen növelni a spektrális manipuláció szakérttelmet pl., hogy akár több milliárd LE-t is bele akarjon tolni az ember. Durva példa: spektrális manipuláció maximuma ne legyen, minden 100+ szint +0.001% LE-t ad vadászatra. Fogják fejleazteni? Nem. Ha +1%-ot ad korlátlan szintben, fogják fejleszteni? Igen! Tehát nektek mát csak az a dolgotok, hogy a képletek ismeretében belőjétek, hogy mennyi legyen a bónusz. Féltek belenyúlni a jól működő rendszerbe? Akkor tegyétek csak 200-300ig elérhetővé, nézzük meg a játékos mennyiből növelte, mennyi +bónuszt kapott, és mennyi idő alatt fogja visszatermelni. Ennyi. Ez a séma alkalmazható egy pár szakira! (Vad LE, állatelfogás pl)

- Relikviakupon ugyanez. Meglévő relikviák továbbfejlesztése. 100 kuponért megéri +1EH relik? Nem. 10-ért megéri? Igen. A ti dolgotok megnézni, hogy mi az a pont, ahol nem is lesz exploit, de akarja is majd fejleszteni a játékos. Szerintem ezekben sokan segítenének innen a fórumról is, de annyi képletet őtiztek hét lakat alatt, hogy rátok marad a balanszkeresés így.

-AF pontok ugyanez! Bekerült az AFP nyelő spec képesség, amit mindenki tol aki teheti, de egy pont után annak sincs értelme, mivel a TÖ fejelsztést segíti. Illetve előbb utóbb végeznek vele az emberek, nem 1 db 1400-1900AFes cuccra van szükség, hanem 3-4-5-6 irányvonalra!

Épületekre azt mondja Ariel adott javaslatot, de biztos nem olyan nehéz taglétszám és abszolút szerzett LE függetlenné tenni. Ha azt mondod nosza, biztos kerül pár értelmes javaslat napokon belül fórumra/ÜSZ-re, amiből lehet építkezni.

Szóval a karakterem (és a játék jövője érdekében) érdekelne ezek közül melyikekre vagy nyitott per látod a fejlesztői kapacitást?
A hozzászólást Offsboy módosította 2017.01.31. 17:51:43-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.77
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
64. hozzászólás - 2017.01.31. 17:57:03
A BU-maraton óta ez a beszélgetés a legkirályabb dolog ami a játékban történt
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.51
fórumozóDon FirenzeFérfi
Végzetúr mester
587 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
65. hozzászólás - 2017.01.31. 18:44:39
A csatlósok, a csatlós képességek, a csatlós aréna, a bajnokság, mind olyan új aspektusok, amiket ti elutasítotok, de valójában ez ugyanaz a játék, ugyanúgy a fő karidat fejleszted áttételesen egy új minijátékkal, még az előnyötök is megvan, hiszen aki táposabb volt, annak táposabb csatlósai vannak, több mytokronitot szerez, több kheszon törmeléke lesz. ha hibáztunk, max annyiban, hogy nincs még több ilyen új aspektus.


Ugye, az elutasítás okát lejjebb lehet olvasni, hogy mi miért történt meg, itt egy dolgot emelnék ki, és feleslegesen nem írnám le amit már mások idevéstek.
Nem egy csatlós arénával kellene elfedni azokat a hibákat amik az évek alatt a szőnyeg alá lettek seperve.
Itt nem arról van szó egyértelműen, hogy egy kari(k) lett erősebb(ek), és fel kellene zárkóztatni őt vagy a többieket, hanem az az igazság, hogy a beho hajóján van egy iszonyatos nagy luk, egy lék amit az okozott, hogy véleményem szerint nem tudtátok megfogni vagy túlnőtt rajtattok ez az egész játék.
A léket a lyukat nem egy ilyen köves arénával lehet befedni, hanem ésszerűen tovább gondolt karakter fejlesztési lehetőségekkel.
Akár stílusokkal is...
Ám szerintem a vezetőségnek kellene leülni és át gondolni, hol siklott ki az egész... mert erről nem a játékosok tehetnek, hanem azok akik megteremtették ezt az univerzumot.
Reformok kellenek, és nem tapaszok.
A múlt egy szellem, a jövő egy álom. Mindenünk, amink van, az csak a “most”. – Bill Cosby

V6:> / (k)Rém /

+

"Apáink sorsát bőrömbe égetve hordom, cipelem, terhem nehéz.
Szikra eső mossa tisztára a lelkem,
itt aki hazug a tűzben gyorsan elég."
Pontszám: 5.02
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
66. hozzászólás - 2017.01.31. 20:10:07
Szerintem rengeteg ötletet bedobtunk az elmúlt hónapokban, csatlós, épület, PVP, AFP, szakértelmek, hordák, talán csak a kalandok maradtak ki. Jómagam is írtam pár olyan javaslatot, ami pl. nem azonnali tápot ad, hanem taktikázási lehetőséget, karakterfejlesztést, új irányokat. Ha úgy érzitek, osszam meg újra ezeket, örömmel.
Pontszám: 8.21
kedvencErik0119Férfi
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
67. hozzászólás - 2017.01.31. 20:15:45
Ötletbörze kinyitott, akkor oké!

No először kritika a kritikára. Az hogy javaslunk valamit az egy dolog. A megvalósítás más kérdés. A felvetett problémára általában valami őskőnyelős megoldás lett kitalálva, ami persze hogy sok embernek már nem tetszik. Arról nem is beszélve, hogy a tesztek csak az aktív és top karakterek bevonásával készülnek. DE EZ A JÁTÉK RÉGEN AZÉRT VOLT JÓ, MERT NEM RABOLT EL SOK IDŐT AZ EMBERTŐL. Ez fontos most kiemelnem. A leszavazős dologról csak anyit, hogy a szavazás végeredményéről se hallottam, nemhogy a szavazásról.
Kéne egy külön gomb a játékba, és ha van valami amiről szavazni lehet, akkor pirosan világít. Mint a prémium tagásg, ha nem vagy prémium...

PvP lehetne egy olyan módszer, hogy ha a tulajdonság összeg x-en belül van, akkor meg lehet támadni az illetőt, akármilyen szinten van. Mostanában már előfordul, hogy hasonló a tul öszegük, de szinben 30-40 különbség van. Tudom, ez a top karaktereknek nem megoldás, de kisebb szinten működhet.

A csatlós bónuszt én csak epikusnán, eventeknél, meg szb-n használnám, portyánál nem működne. Így talán volna értelme a tulajdonság összeg növelésnek.

A top karakterek boldogságához meg elő kéne venni a égi legenda vonalat és kerekíteni egy történetet. (Bár az is úgy lett toldozva-foltozva, hogy elsírom magam, ha visszaemlékszek rá). Úgymond ez már egy új játék lenne. A legerősebb karik, már olyan erősek, hogy felvehetik a harcot a régi gonosszal, így elkezdik üldözni. Amihez kell egy új szövetségi épület kb 1 millió Lé-ért. DE ezt korlátlanul lehet tölteni és ha összegyűlik 10 milliárd LE, akkor a kiválasztott harcosok átmehetnek a nagyon gonoszok bolygójára. A 10 milliárd Le az egész világra vonatkozna. Mindenki töltheti, amennyit jónak lát. Úgy is a top karik és szövik fogják tolni, mert miért ne. Utána BÁRKI átmehet, ha eléri a szintet vagy tul összeget. Vagy legyen egy szörny, pl Zarknod, akit ha 1v1-ben letolsz akkor átenged a kapun. És hüppögve lengeti utánad a zsebkendőt, majd szendén suttogja hogy visszavár. Vagy valami!!!

Régen ennek a játéknak volt TÖRTÉNETE ami lehet hogy sárga volt, meg savagyú, de legalább történet. True that én szinte csak azért toltam, hogy a következő fejezetet olvashassam. Ezt feelinget kéne visszahozni. Mert 8 év rohadt hosszú idő és ennyi pénzért már nagyon jó játékokat lehet kapni. Sőt amekkora összegek repkedtek néha, azért már brutál gép és VR is kijön, amire lassan csak jönnek az AAA-s címek is.
A hozzászólást Erik0119 módosította 2017.01.31. 20:23:16-kor
Pontszám: 8.52
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
68. hozzászólás - 2017.01.31. 22:22:43 (Válasz Miklós #62 hozzászólására.)
2016. Apr. 15. 10:18Rjúku (77029)
Sziasztok!

Lesz valamikor új kincstábla mert a 360-as már rég lejárt és nem kaptunk újat.


Yagami
2016. Apr. 15. 14:26István
Szia.

Miklósnak továbbitottam a kérést, azt igérte csinálni fog.

További jó játékot!

Dikó István
Végzetúr Játékvezető


401. hozzászólás - 2016.07.11. 13:14:03
A mai nappal a következő változások kerültek a játékba:
...
...
...
...
- Bekerült 4 új kincstábla az epikus lényekhez.


Ez 3 hónap. Nem egyszer adtam le tippeket, hogy milyen tárgyakat kellene elkészíteni, ennek utoljára a 280-as Setheron Ónixgyűrűnél van nyoma.

Vicces, hogy nekem próbálod elmagyarázni, hogy mikor miért és hogyan játszottam. Kevés olyan játékos van, aki annyira rugalmasan kezelte volna a változásokat, mint én. Nem sok olyan karakter van, akinek gyakrabban lett törölve a szinguláris ismerete és az alapos tanulása, csak hogy mindig a lehető legtöbb LE-t tudjam kitermelni amihez természetesen a portya is hozzá tartozott. A mai napig egyetlen taktikát követnék, ha az állandó változásokhoz nem kellett volna alkalmazkodnom. A stratégiám az én döntésem volt, de ez nem volt más, mint reakció az olyan húzásokra, mint visszafogott fejlődés, ismételhető küldetések reformja, epikusok nerfelése, stb. Nem egy javaslatot tettem a pvp fellendítésére. A mai napig megmaradt a projekció + LE szívás kombó, ami a győztesekből vesztest csinál, holott egyszerűen fel lehetett volna számolni. A büntető -1 csp-s verziója nemhogy kikerült volna a játékból, de beraktátok a -2 csp-s verzióját is. Amikor előhoztam, hogy a napi pp mennyiséget még elméletben sem lehet valós karaktereken elkölteni, a reakció nem az volt, hogy nézzük meg, hogyan lehetne javítani rajta, hanem az, hogy nem is kell, jobb a pve mert az emberek nem szeretnek kikapni.

A konkrét javaslatomat én már megtettem:
Menjünk végig a játék minden egyes funkcióján, nézzük meg, hogyan kellene működnie, miért nem működik úgy ahogy kellene, és mit kellene ahhoz tenni, hogy működjön.

Kezdhetnénk rögtön a legfontosabbal a TÖ fejlesztéssel. Ez a motorja mindennek, de tejles mértékben funkcióját vesztette. Mivel a pvp eltűnt (vagy azért mert nincs célpont, vagy azért, mert jobban megéri másra költeni a pp-t), és mindenki csak klónokkal harcol, semmi látszatja nincs a fejlesztésnek. A LE szerzés és a csatlós fejlesztés is céltalan, a karakter a saját klónjához képest sosem tud erősebbé válni, sőt, minél erősebb abszolút értékben, annál jobban szivatja magát.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.61
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
610 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
69. hozzászólás - 2017.01.31. 22:47:38
No akkor röviden pár téma, ami sokat segíteni a játékos interakciókon:
- V3 LE szívás/LE vesztés rendszer átvitele az összes többi világra. Cél: megérje portyázni, de ne legyen állandó szívás a gyengébbek élete, merjenek támadni a játékosok, de ne legyen farm
- jó ötlet, hogy TU összegtől függően lehessen támadni, ne szinttől függően
- töröljük már el a 15 PP-s beállítást, automatikusan mindenki kapjon 30-at és lehessen fel és lefelé támadni
- a hordák bónuszát alapvetően meg kell változtatni. a gyémánt kufár bónusz vagy mindenkinek járjon, vagy senkinek, a + támadás/ varázslat rész ki lehetne bővíteni pl épületekkel
- új épületek: pl: ősmágia fellegvára, gladiátor citadella stb, a lényeg, hogy a horda bónuszokat lehessen épületekből tovább fejleszteni, pl. minden szint +0,1% + IQ-t ad vagy ugyanekkora + támadást, de a két épület kizárja egymást, mint a háború és a béke csarnoka. Ezzel lehetne eltérő karaktereket fejleszteni (lehetne akár nem csak 2 irány, fejleszthető varázslat elnyelés, LE szívás, kábítás, rezisztencia, meg ami eddig is harci bónusz volt). kicsi bónuszok, de infinite fejlesztés (mint a tudás fája)
-a mágia szakérelem újradefiniálása: mint a csatlósoknál, az ellenfél varázslatát védheted le vele részben (attól még a szerencse szerepe nem változna, hiszen az másra is jó)
Pontszám: 7.14
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
70. hozzászólás - 2017.01.31. 22:59:32
Egyet tudok érteni Ariellel, a TÖ már a múltté. 1 éve is az volt. Minden ilyen jellegű fejlesztés csak további szakadékot és problémát szül. Aki mégis ebben gondolkozik, kérem hogy ne tegye. Jelenleg is számos TÖ fejlesztési lehetőség van a játékban, brutális bónuszokat lehet elérni, nem kell több. Van aki még az út elején van, van aki a közepén, nekik még vannak kihívások és új felfedezni valók, célok, de új módok már nem kellenek. Ennyi ami most van tökéletesen elég még jó sokáig. Keverjünk új színt
A hozzászólást LanMaffia módosította 2017.01.31. 23:00:17-kor
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
71. hozzászólás - 2017.01.31. 23:30:07
nincs értelne a TÖ-t fejleszteni, mert csak nagyobb pofont kapsz minden NPC-től, pvp pedig nincs.

ezzel egyetértek, egy top karinak ez tényleg probléma. erre tényleg csak egy kemény kihivást jelentő pve esemény lenne a megoldás. Az entitás ilyen akart lenni, csak ott is volt egy igény, hogy mindenki meg tudja csinálni.

állítólag Ariel küldött egy "king of the hill" jellegű javaslatot

Erre sajnos nem emlékszem, de ha nem valósult meg, az 2 okból lehetett, vagy csak emlitésként, konkrétumok nélkül merült fel, vagy ha volt konkrétum, akkor valami hiba volt az elgondolásban. De szivesen átbeszélhetjük most is.

Mi az akadálya annak, hogy addig lehessen növelni a spektrális manipuláció szakérttelmet

Ez garantáltan egy no-brainer pozitiv visszacsatolás lenne, amit az okosabbak lemodelleznének egy excelben. Aztán kijönne, hogy vagy nincs értelme x. szint fölött, vagy iskolapéldája annak, hogy miért kell mindenre korlát. De erre csak akkor jönnénk rá, amikor feltűnne a toplistában, hogy 1-2 játékosnak már háromszor akkora a TÖ-je, mint mindenki másnak (ld. még megaesszenciák).

Relikviakuponos bónuszok fejlesztése a végtelenségig: a jelen modellben ez sajnos nem implementálható, minden tárgyhoz külön objektumot kell létrehozni, külön grafika kell stb. De ettől függetlenül, lesz kryxónium után következő fokozat. Abban esetleg segithettek, ha leirjátok, miből kell upgrade és miből nem, ha kevesebb tárgyat kell csinálni, gyorsabban megvan

Épületek: volt olyan ötlet, ami meg is valósult, konkrétan egyre emlékszem, ami csak azért nem került be, mert iszonyúan komplikált lett volna az implementáció. Volt egy olyan ötlet Arieltől, hogy 2 épületnek a maximumát emeljük fel, ezt fel is irtam a fejl. listára, szerintem az meglesz, de adunk kis időt a többi szövinek, hogy felzárkózzon kicsit. Az épületeknél sajnos van egy paradoxonunk, amiért nehéz jót kitalálni. A "fun" jellegű épületeket a kutya se fejleszti. A tápot adó viszont hatványozott elszállási lehetőséget biztosit a top szövinek. A tudás fájával mi a helyzet, kimaxolták már?

Erik0119: az, hogy tulösszeg alapján is lehessen támadni, felmerült régebben is. Ezzel 1 gyakorlati probléma volt. Tegyük fel, hogy én optimálisan játszom, és kiemelkedek a környezetemből: akkor ezzel csak azt érem el, hogy elkezdenek messze felülről ütni, akiknek sokkal jobb cuccai vannak. Gyakorlatban ez nem lenne jó. A giga-mega ellenfél jó ötlet, az epikus is ilyesmi akart lenni, mára darálás lett belőle, lehet kéne valami ultra-epikus ami akkorát üt mint egy mozdony

Ami egyébként segíteni tudja a konstruktiv párbeszédet:

- felesleges minden topikot teletolni semmitmondó, a játékot leszóló posztokkal, még akkor is, ha a játékért nem nagyon fizettél, és alapvetően troll a hozzáállásod mindenhez. Ha itt vagy a fórumon, olvasod és hozzászólsz, az bizony azt jelenti, hogy érdekel a játék, hiába próbálod ennek az ellenkezőjét sugallni. Akkor pedig lehetsz akár kreativ, pozitiv és konstruktiv is (akinek nem inge ne vegye magára!)

- az olyan post, hogy "voltak jó ötleteim már, de ezeket most nem ismétlem el" nem hasznosak. Ha tényleg jó, átgondolt ötleteid voltak, nyugodtan ird le őket újra, vagy linkeld be a részletes doksit, amit korábban irtál már egy másik posztban. A leghatékonyabbak azok a jól átgondolt ötletgyűjtemények, amik implementálhatóak, szervesen kapcsolódnak a játékhoz, és az aktuális féléves fejlesztési lista topikban merülnek fel.

- nem lehet MINDEN jó ötletet megvalósítani. Egyrészt, egy ötletet sokkal egyszerűbb kitalálni, mint leprogramozni.Másrészt, ha 100 játékos talál ki ötleteket, és van rá 1 tervező meg 1 fejlesztő, szóval értitek... Épp ezért kérem Arielt és a többieket is, ne azon sértődjön meg, hogy volt olyan ötlete, ami szerinte jó volt, és mégse valósult meg. Hanem örüljön neki, hogy számos (Arielnél nagyon sok!) általa javasolt dolog, változás bekerült a játékba. Én életem során nagyon sok játékkal játszottam, amelyik tetszett, ott küldtem is a fejlesztőknek javaslatokat. Mivel a szakmám a játéktervezés, biztos vagyok benne, hogy voltak értelmes javaslataim is Szóval ennyi amit adni tudunk, ennél többet nem ígérhetek, senkinek sem fogom azt mondani, hogy minden jó ötlet bekerül, mert ez nem igaz.
Pontszám: 8.48
kedvencXinxFérfi
Végzetúr
95 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
72. hozzászólás - 2017.02.01. 04:43:14
Ariel még mindig jó ölteteket ad.
Az első, legfontosabb változtatás a játékban tényleg az lenne, hogy: -"a játék minden egyes funkcióján végig kellene menni, átnézni, hogy miért nem működik, miért nem úgy működik, ahogy kéne, sőt, meghatározni, hogy hogyan kéne működnie. Akár itt a fórumon megvitatni a témát, és módszeresen rendbe rakni minden ponton. Definiálva mellé azt is, hogy hosszútávon hogyan lesz fenntartva ez az állapot."
(Kiváló példa az új relikviák felhasználási lehetősége.)

"Nincs értelne a TÖ-t fejleszteni, mert csak nagyobb pofont kapsz minden NPC-től, pvp pedig nincs.

ezzel egyetértek, egy top karinak ez tényleg probléma. erre tényleg csak egy kemény kihivást jelentő pve esemény lenne a megoldás. Az entitás ilyen akart lenni, csak ott is volt egy igény, hogy mindenki meg tudja csinálni.


- nem lehet MINDEN jó ötletet megvalósítani. Egyrészt, egy ötletet sokkal egyszerűbb kitalálni, mint leprogramozni.Másrészt, ha 100 játékos talál ki ötleteket, és van rá 1 tervező meg 1 fejlesztő, szóval értitek... Épp ezért kérem Arielt és a többieket is, ne azon sértődjön meg, hogy volt olyan ötlete, ami szerinte jó volt, és mégse valósult meg. Hanem örüljön neki, hogy számos (Arielnél nagyon sok!) általa javasolt dolog, változás bekerült a játékba. Én életem során nagyon sok játékkal játszottam, amelyik tetszett, ott küldtem is a fejlesztőknek javaslatokat. Mivel a szakmám a játéktervezés, biztos vagyok benne, hogy voltak értelmes javaslataim is Szóval ennyi amit adni tudunk, ennél többet nem ígérhetek, senkinek sem fogom azt mondani, hogy minden jó ötlet bekerül, mert ez nem igaz."

A VU 8 éve alatt sok minden változott.
Appok jönnek-mennek. Millió fejlesztés van a Google Store-ban, játékok élik ideiglenes őrületét, aztán lecsengenek (Angry birds, Pokemon Go...) Ezekre senki sem fog emlékezni két-három év múlva.

A következő találkozóra elmenve aki ismer fel fogja ismerni arcom, és én is azokat a játékosokat, akikkel együtt játszottam, beszélgettem, licitáltunk, fórumon különbözött a véleményünk.

Komolyan kellene venni a kemény magot!
Amikor elindult a VU, pár külföldi ellenlábasa volt (Gameforge...), most már millió.
Szomorú egy olyan hsz-t olvasni, hogy: -"Ez a játék nem ilyen hosszú időre lett kitalálva... Szerintem egyre kevesebb az a játékos, aki rendszeresen vásárol őskövet, ezért az utóbbi fejlesztések (BU, csatlósok) nyelik az őskövet, valahogy bevételt kell csinálni. Aki még partiban akar lenni a jól fizetőkkel, azoknak muszáj költeni ezekre. Én már indulás óta játszom, őskövet is vásárolok rendszeresen, de már nem lelek örömet a játékban. A csatlós arénára már nem költök, túl sokba kerülne tartani a lépést a toppal. A nagy szövetségek (V1) meg annyival elhúztak mindenben, hogy az előnyüket nem lehet már behozni. Azért még maradok egy darabig, hátha lesznek örömteli változások."

Évek óta kőkemény játékosok hagyják abba a játékot.
Annyi barátot vesztettünk itt, hogy lassan mindenkiben motoszkál a "Mikor hagyjam abba? Miért fizessek be?" gondolat, ahogy nálam is.


Lehet szidni a TOP-ot, de én elismerem azt, aki a Lady-n 400-600 küldetést letud egy hónapban, két nap alatt végignyomja a BU-t, előáll megfontolt fejlesztési javaslatokkal.

Hány MMORPG játék él lassan egy évtizede?

Ahogy legutóbb Maha Kali mondta: -Szűk réteg vagyunk, itt mindenki ismer mindenkit szinte. Múltját, játékstílusát stb.

Az én személyes ötletem elég bizarr.
Több éve megy a vita a TOP lassításról. (A Beho fő tápja vitathatatlanul.)
Miért ne lehetne elengedi a TOP-ot, ha csak kihalásos alapon érheti utol a "nemfizető", "nem napi több órát játszó" "alap" játékos?
Miért ne lehetne az eddigi koncepcióknak tükröt tartani, és más irányból nézni?
X szint, TOP 15- játékosok felzárkóztatása, ha kell beáldozni a brutális befizetési akciókat.

Lehetőséget, tápot kellene adni azoknak, akik havi egy-két ezer Forintot áldoznak a játékra, és levonni a konklúziókat.
Sokkal jobban megérné, mint 20 játékosra építve kéthavonta 21.000 Ft-t beszedni.

Amennyiben a leírtak nem megoldhatóak, nem illenek a játékfejlesztésbe, őszintén bevallani: "Elk.rtuk", ennyi volt és vége.
A hozzászólást Xinx módosította 2017.02.01. 04:46:26-kor
Pontszám: 8.81
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
73. hozzászólás - 2017.02.01. 08:26:41 (Válasz Miklós #71 hozzászólására.)
Miklós, a javaslatot 2015 szeptemberében adtam le, amire 2016 februárjában kaptam választ:

2016. Feb. 04. 15:52Miklós
ok, ezt is felvettem a fejlesztési listára, reméljük megvalósítható lesz, köszi az ötletet!

További jó játékot,
Miklós

Birkózó gödör néven fut és ezek szerint egy éve fent van a fejlesztési listátokon...

Az építés rendszerét könnyen át lehetne dolgozni, egyszerűen függetleníteni lehet a LE-től, egyszerűen csak csp-t kellene beépíteni. A nagyobb szövik előnyét pedig egy szorzóval lehetne kompenzálni. Pl amit egy 5 fős szövinek 1000 csp felépíteni, azt egy 30 fősnek 4000. Még mindig előnye van a nagy szövinek, de nem akkora, és a mqgas szintű karik építése nem torzít szét mindent. A manakonstrukció szintén ilyen építésre váltható, a szakértelem függvénye, hogy hány csp-t ér.
De ezt is leírtam már itt a fórumon 1-2 éve.
A legtöbb funkcióvesztést javítani lehetne, de sok esetben nem elegendő egy gyorstapasz, meg kell találni a valós okokat és csak utána érdemes a megoldáson agyalni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.88
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
74. hozzászólás - 2017.02.01. 08:40:37 (Válasz Ariel #73 hozzászólására.)
A csp szerintem nem jó valuta, mivel nem mindenkinek egyforma értéket képvisel, ez szépen kijött már a veremnél is, ha építési alap lenne, csak tovább eszkalálódna a helyzet.


* de most ezt csak részletkérdés nem kell hogy elmenjen ilyen apróságok irányába a beszélgetés
A hozzászólást Offsboy módosította 2017.02.01. 08:48:43-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.15
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
75. hozzászólás - 2017.02.01. 08:49:52 (Válasz Offsboy #74 hozzászólására.)
Ez csak attól függ, hogy milyen épületeket húzhatsz fel belőle. Ha pedig egyes szövik inkább a vermet tolják mint az épületeket, akkor nyilván megvan az okuk rá. Nem érzem, hogy problémát okozna az, hogy több a lehetőség, mint az erőforrás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.21
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
76. hozzászólás - 2017.02.01. 09:47:25 (Válasz Ariel #75 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2017.02.01. 08:49:52
Nem érzem, hogy problémát okozna az, hogy több a lehetőség, mint az erőforrás.


Az igazi játék itt kezdődne egyébként... 4-5 féle CSP/PP költési lehetőség, de ebből max 2-re lenne elég amit kapunk. Mire költsek? Mennyit? Milyen karakterfejlesztést követek? Ha ezt választom akkor ebben jobb leszek, viszont ha a másikat huzamosabb ideig nem csinálom hátrányba is kerülhetek... stb
Sajnos szerintem ez nem fog megvalósulni...
V3-Alíz
Pontszám: 6.35
kedvencTosfFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
77. hozzászólás - 2017.02.01. 09:54:27
már egyszer javasoltam, a csp hiány elkerülése miatt, hogy az alapvetően haszontalan elementáris fúzió esszencia, működhetne úgy, mint a valóságformázás esszencia. ha több lehetőség lenne csp szerzésre (nem mindenkinek egyforma), akkor lehetne kombinálni, ki mire költi el.
Pontszám: 7.82
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
78. hozzászólás - 2017.02.01. 10:07:54
Egy pár ötlet, hogy ha a TÖ szerint lenne a PVP és nem a szint szerint:

- Horda gyűlöletek szakértelem: Maximum nincs, minden szint 0.1%-kal növelné a közelharci és varázslatsebzést. Nincs kizárás, mindegyik hordára fejleszthető. Békejobb relikvia esetén fele hatékonysággal működik.
- Szintkülönbséget láthatatlansággal megfelelő bónuszokkal segíteni.
- Szintlépésnél hordapontokat bevezetni amik a következőt adják:
Gyémánt horda: +1% lélekenergia portyázáskor győzelem esetén/pont
Smaragd horda: +0.1% varázslatsebzés/pont
Rubin Horda: +0.1% fizikai sebzés/pont
Zafír horda: 0.1% sebzéselnyelés/pont
-Új szövetségi épület, amik a kapott hordapontokat növelik szintlépésnél. Nem LE-ből építhető, hanem platinából. A platina szerzést pedig kibővíteni, új beváltható erőforrásokkal. (szubplazma, őrjöngés itala...stb)
-Pihenést megrefolmálni, például úgy, hogy ez idő alatt az elnyelésre és a varázslatelnyelésre Tsz*X szorzó is jár.
V3-Alíz
Pontszám: 5.90
kedvencMordusFérfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
79. hozzászólás - 2017.02.01. 12:50:24 (Válasz Dozer #78 hozzászólására.)
Fantasztikus ötlet. Megtámad egy sokkal magasabb szintű akinek ugyan akkora a TO-je és simán legyőz mert magasabb szintű felszerelése van és még a vissza vágási lehetőséget is elvennéd azzal, hogy a pihenésre tapasztalati szint szerinti szorzó bónuszt adnál. Támadóként és védekezőként is szopóágra téve a kisebb szintűeket. Nem gondolom, hogy ennyire el kéne lehetetleníteni az utánpótlást.
Pontszám: 8.31
kedvelt tagF3rcsuFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
80. hozzászólás - 2017.02.01. 12:53:22
Farsangi fétis
A jutalom átvételéhez add le: 140 farsangi maszk
hát ez se lesz meg idén .....
Pontszám: 6.66
Oldal: 123456789
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője