Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789
Szerző
Topic neve: 2017. februári patch információk
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
121. hozzászólás - 2017.02.03. 12:16:56 (Válasz Mordus #120 hozzászólására.)
Csak azt tudom erre mondani, mint amit a hozzászólásod előtt válaszoltam
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
122. hozzászólás - 2017.02.03. 13:00:20
Emberek, próbáljatok új szemszögből javaslatot tenni. Elmondjátok az ötletet de ne a működést magyarázzátok, hanem hogy miként és mennyi pénzt termelhet a Behonak, ha erre nem harapnak akkor kár is a szót fecsérelni.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 7.69
kedvencBíborholdFérfi
Végzetúr mester
476 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
123. hozzászólás - 2017.02.03. 14:18:24
Mivel a játékvezetés belevonja a játékosokat a fejlesztésbe(amit jónak találok) elengedhetetlen, hogy több javaslat is a süllyesztőbe kerül(mindkét részről). Az ÜSZ-re érkező javaslatok jóval kevesebb ember látószögébe esik bele, így akár egy jó ötlet is feledésbe merülhet. Vagy akár egy rossz ötletből is eszébe juthatna valakinek valami briliáns, ha itt osztotta volna meg. Minden problémára ami a játékban jelen van, egyesével külön topic-ban meg kellene vitatni ill. javaslatokat tenni. Amint születik egy elfogadható megoldás, azt bevezetni a játékba és tovább lépni a következő megoldandó feladatra.
Koncentráltan csak egy valamivel foglalkozni, akár az apróbb-kisebb fejlesztéseket is félre tenni. Azt kellene eldönteni, hogy melyek azok a játék elemek
amelyre ráncfelvarrás kell, és melyik lenne azok közül a legsürgősebb.
Játékos társadalomban akik szükségét éreznék a fejlesztésnek, biztosan megoldást találnának rá a játékvezetéssel együtt.
Pontszám: 9.26
kedvencMegyekFérfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
124. hozzászólás - 2017.02.03. 14:36:21
Szép kampánybeszéd
Megyek
Pontszám: 7.34
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
125. hozzászólás - 2017.02.03. 15:10:42 (Válasz LanMaffia #115 hozzászólására.)
Lan, ha a munkahelyeden a kollégáid megállnak ott, hogy elmondják, miért nem működik az ötleted, akkor azt kell mondanom, hogy szar a munkahelyed. Mert amiről te beszélsz az destruktív és nem konstruktív légkör. Az az állapot, ahol az ember inkább meg sem mutatja a dolgait, csak ha muszáj, mert úgyis csak lefikázzák. Konstruktív légkörben a beszélgetések odáig mennek, hogy javaslatokat is kapsz arra vonatkozóan, hogy hogyan tedd jobbá a tervedet, és mindenki pozitív hozadékkal távozik.

A hibakeresésnek is van módszertana és „kultúrája”, és nem mellesleg mindennek megvan a maga ideje. Ha egy terv már teljesíti a fő funkcióját, pl. elektromos áram segítségével akarom bevilágítani a szobát, akkor nem kaszálom el olyan alfunkciók nem teljesítése miatt, amire még ki sem dolgoztam a megoldást. Pl nem fogok nemet mondani csak azért az elektromos áramra, mert szívleállást okozhat a 220V, hanem felveszem teljesítendő funkciók közé az érintésvédelmet. Sajnos ennek a szemléletmódnak a leghalványabb nyoma sem látszik itt.

Nézd meg Miklós kommunikációját a csp-ből építős javaslatra. A fő funkcióját betölti, drasztikusan csökkenti a különbségeket nem csak nagy és kis karakterek között, de nagy és kis szövik között is. De nem elismeri azt, hanem rögtön no-go kritériumként belöki, hogy zombi karakterekkel simán kijátszható és baromság az egész. Ahelyett, hogy azt mondaná, rendben, de oldjam meg, hogy a rabszolgázás ne legyen súlyosabb, mint a régi rendszerben. Még vagy 10 kört kellene futnom vele, hogy belássa, megoldható a dolog, és kikerülhető a rabszolgázás, aztán persze hozna valami mást, ami miatt rögtön elkaszálná, és megint menne a szenvedés ahelyett, hogy konstruktívan állna hozzá. Aztán előáll valami teljesen más javaslattal, aminek már köze nincs a teljesítendő fő funkcióhoz, de meg tudja csinálni.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.15
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
126. hozzászólás - 2017.02.03. 15:32:02 (Válasz Ariel #125 hozzászólására.)
Hát nem mondom, hogy szar munkahely, de megértem az álláspontjukat. Ha hozzám jönnek új ötlettel, nekem se dolgom kijavítani a hibáit, csak rámutatni a hibáira. Ha az ötletgazda képes ezeket megoldani, akkor az teljesen szuper. Ennek normál körülmények között egy élvezetes, konstruktív beszélgetés a csatornája itt is. De van hogy nem. Pl akkor nem, ha 20 ötlet esik be egy nap, akkor nincs energiám mindegyiket elemezni, a hibáira rámutatni, ajánlást adni, stb. Ha az ötletgazda jónak tartja az ötletét, akkor védje meg, gyúrjon még rajta, erősítse.

Azt simán megértem, ha neked úgy jött le ez most Miklóstól, hogy teljesen elutasító. Neked sokkal nagyobb a múltbeli tapasztalatod, mint nekem, lehet a régebbi elutasítások is közrejátszanak. Én most itt egy párbeszédet látok. Miklós feldobott pár szerinte kritikus tényezőt. Ha te ezeket csuklóból le tudod kezelni, az nagyon király. Akkor elég csak annyi, hogy így és így lehet megoldani, pont. Van-e esetleg még további probléma, vagy már lehet is kódolni?

Félre ne érts, nem állok itt a játékvezetés oldalára egy-egy ügyben. Én a játék oldalára igyekszem állni. Ha Miklós 10 ötletre mondja, hogy hülyeség, akkor írok neki és megkérem, hogy legyen belátóbb egy kicsit. Aztán vagy az lesz, vagy nem. Ha azt látom, hogy a játékosok hullámokban szórjak a panaszokat megoldási javaslat nélkül, akkor pedig ide írok, és megkérdem őket, hogy javaslatot is írjanak ha tudnak, mert így nehéz.

Szerintem az utóbbi pár napban már nagyon sokat léptünk előre, és már csak pár lépés kell, hogy sokkal jobb állapotban legyünk. Mindenkit kitartásra buzdítok
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.51
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
127. hozzászólás - 2017.02.03. 16:03:59 (Válasz LanMaffia #126 hozzászólására.)
Hibákat találni egy tervben a legegyszerűbb dolog. Az adott területen dolgozók 90%-a képes rá 1-2 éves munkatapasztalat után. Én mégsem egy random kollégának mutatom meg a tervemet, hanem annak, akiről tudom, hogy már százszor látott hasonlót, és nem csak a hibákat találja meg, de javaslatokat is ad az elkerülésükre, akár már létező konstrukciók formájában. Így nem csak a kosz fog rám ragadni, tanulok is tőle, és jó eséllyel nem kell ötödjére feltalálnom a spanyolviaszt sem. Nem szívességet kérek a kollégától, hanem megfizetem a munkaidejét. És hogy feladata-e javaslatokat adni? Ha ezzel előre viszi a céget, mert gyorsabban, olcsóbban és jobb minőségben készülnek el a termékek, akkor egyenesen kötelessége!
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.61
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
128. hozzászólás - 2017.02.03. 18:30:48
Fogjuk meg más oldalról ezt a dolgot. Ez a játékosok bevonása kicsit átesett a ló túloldalára. Másról sem szól már a fórum, (az utolsó élő fórum meg egyenesen katasztrófa volt, majdnem felálltam és kimentem) csak, hogy nekem túl sok kriastálypontom van, nekem meg túl kevés ratyiitalom.

Miklós: persze, hogy a jó ötletek, meg a rossz ötletek nagy hányada kukába megy, méghozzá azért, mert még alapvrtő vázat sem látni, hogy milyen irányba azeretnétek vinni hosszútávon (évekről beszélek, nem hogy mi lesz a következő apróság) a játékot.

Nagyon sok felesleges elmélkedéstől szabadulnánk meg, ha azt modnanád, "köszi a sok tervet, tippet, javaslatot, megvizsgáltam a játékom, és hosszú távon ezeket a dolgokat szeretnénk rendbe tenni:
1.
2.
3.
.....
Ehhez kérek javaslatokat, máshoz nem, mert nem fognak bekerülni. Ezeket az elveket kövessük hozzá: aki erős ne legyen exp erősebb...blabla"

Nem lesz sértődés sem, amit kiemeltél. Legalább abban a témában fognak ötletelni, amire te is nyitott vagy. Persze ehhez 2 dolog kell, akard és tudd megvizsgálni a saját játékod, hogy ki tudd szűrni mi az ami miatt a VU közösség ezt játssza, és mi az ami nem kell nekik.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.77
kedvencErik0119Férfi
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
129. hozzászólás - 2017.02.03. 20:34:32
Na jó, leírom a végső tervemet. Sajna sokat agyalok rajta, szóval ki kell adnom magamból.
Előre szólok sok a hézag benne, igazából nem is az én szintemnek szól, hanem a top kariknak. Kíváncsi leszek az ő véleményükre. Az tuti hogy nem valósul meg, mert túl összetett.

Ez egy külön szerver lenne, kb 2-3 éves időtartamra. A top karakterek mehetnének át, bizonyos tul összeg fölött. Ezzel megoldódna a lassítás kérdése, ráadásul a "kisebbek" háborítatlanul fejlődhetnének, meg lenne cél is.

A történet az lenne (mert van ám olyan is benne, a nosztalgia végett): a végzeturak baromi erősek lettek, meg akarnakküzdeni az elnyomókkal, ezért építenek egy kaput, amivel át lehet menni egy másik világra. Erről a világról úgy érzik hogy "gonosz"
Nos itt egy új faj lenne. Akiket elnyomnak (tudom klisés, de ez van). Ilyen karaktereket tudna indítani bárki, kivéve azok, akik a VU-s karakterrel jönnek át. Ezzel háta lehetne mérsékelni a farmok számát. Szóval 1 IP címről csak 1 karakter lehetne a világon.
Az új faj fejlesztése olyan lenne mint a rendes VU-s karakteré, csak gyorsított verzióban. CSatlósok, meg egyébb új hóbelevancok nélkül.
A végzetúr karakter viszont más tészta:
- az eddigi tul összeg befagyasztásra kerülne, ezt 2-3 új tulajdonsággal lehetne feloldani. Persze sokkal magasabb összegért, hogy a balansz meglegyen az új fajba tartozó karakterekkel.
- csatlóst ne lehet áthozni. Állatot igen, de azt úgy is fel kell zabálni az első időkben, hogy Le-hez juss.
- felszereléshez bekerülhetne a craftolás, ez egy új színesítő elem lenne, és itt működhtne is.
- épületek a régiekhez hasonló kb 10 féle épület.
- 2-4 nagy típusú event, ami a történethez kapcsolódik, és így jutunk el a végkifejlethez is.
- kufárhoz hasonló elem itt is volna, csak az új köenyezethez adaptálva.

Az új fajra visszatérve, kb hasonló mint a végzeturak. 3-4 fajta típus, különböző típusra jellemző erősséggel (horda jelleg). Sőt akár lehet egy az egyben olyan mint egy végzetúr, csak átdekorálva. Max annyi lenne a változás, hogy van uralkodójuk, ami degíti őket.
Pl ha indítasz egy "szövetség" ellen háborút, akkor kapsz kedvezményt az építésre. Itt törekedni kéne a működő szövetségek kialakítására, és büntetni az inaktivitást. Vagy sokkal egyszerűbbé tenni az átvándorlást. Ez rohadt komplikált rész tudom ehhez jöhetnek az ötletek.

Ami a lényeg lenne: a VU-s karakter ne tudja elérni az alap tul összegét a történet végéig. Az új faj tagjai is kb hasonló szinten tudjanak erősödni. A szerver megmaradhatna az új fajnak, akik szintén ellátogathatnak az a régi szerverekre.

Ja igen. A VU-s karakterek is üthetnék egymást (a van igény). DE inkább olyannak tervezném, hogy aki időközben eléri a határt és átjön, az hamar elérhesse azt a szintet, ahol a többiek vannak.

Gyorsan és röviden a történet: bosszútól hajtva átmentek egy másik világra. DE teljesen új a környezet, annyira más, hogy alig maradsz életben. Túlélni, megfigyelni,alkalmazkodi kell (ezek volnának az alap tulajdonságok). Saját magadnak kell megcsinálni a felszerelésedet is. Mivel nem egyedül jöttél át, azért a többiekkel összefogva létrehoztok egy erődöt, amivel segíthetitek egymást is.
Az őslakosokat elnyomják a régi uraitokhoz hasonlító lények. Muszály ellenetek harcolniuk, különben az Urak megölik őket. (ezen még lehetcsiszolni).
Megfelelően megerősödve szembeszáltok az urakkal (a 4 "horda" típusnak lenne 1-1 ura. A fő eventek ezek legyőzése lehetne). A felszabaított őslakosok már nem is olyan ellenségesek veletek (itt lehetne valaki kedvezmény pvp csatában. Vagy a szakértelmeket lehetne feloldani. Ez is kidolgozatlan rész).
Mikor mind a 4 le van győzve, akkor a történetnek vége, midnenki mehet haza. Jó eséllyel a régi filágokon felerősödött pár ember, lehet a szövetségek is átalakultak és lehet bejött 1-2 új fejlesztés is patch is.

Tudom hogy nem a legátgondoltabb ötlet, de ez van. Részletesen kidolgozva több oldalt megtöltene. Több energiát meg nem akarok felefeccelni, mert lehet a kutyának se tetszik

Aki meg elolvasta, annak köszönöm.
A hozzászólást Erik0119 módosította 2017.02.03. 20:38:30-kor
Pontszám: 7.67
népszerűX666xFérfi
Végzetúr
95 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
130. hozzászólás - 2017.02.03. 20:53:56
Elmondom a frankót (ami szerintem az egész "univerzális" dolognak a lényege....) játszottam a VU-val kb. 2 évig, aztán időhiány és főleg technikai dolgok miatt kihagytam 2 évet! Visszatértem, mert időm is lett, nem beszélve róla hogy már telóról is lehet tolni a játékot. Meglepően sok újítás volt a játékban (SZB, mini események, végzet verme, stb...) tehát a játékvezetés csak nem a semmire veszi fel a pénzét.... az, hogy meg kell fizetni akármilyen tápnak az árát, benne van a pakliban mint előtte is benne volt.... Úgyhogy aki jobb akar lenni az átlagnál muszáj, hogy fizessen... ennyi....
Semmit sem lehet profit nélkül üzemeltetni... Ennnyi...
A tophoz nem tudok hozzászólni, mert a legnagyobb karim 52-es szintű, de azt tudom, hogy mindig be KELL fizetnem( befizetési akciókor) a legnagyobb összeget ahhoz, hogy versenyképes maradjak a szintben hozzám hasonlóakhoz..... a mondandóm lényege: vehetsz egy fapados kocsit( akár milyen márka), attól az extra mindig eltér....
És sajnos nem a BEHO fizetett zsoldosa vagyok....
Realista vagyok, sajnos ... ha 10 harcoló csatlós kell, akkor annyi kell, nem azért mert az akármennyire jó, hanem mert a szeretett játékunkat máshogy nem tudnák (őskővel) /pénzzel/ finanszírozni....
Ennyi emberek.... lóvé... kevesen vagyunk több kényszertáp, ez egyszerű logika... És a TOP azt ne higgye, hogy azért kap megkülönböztetett figyelmet, mert olyan jó... csak termelte eddig a lóvét... mostmár nem annyira , ez a lényeg.....
V2 - X666x
V3 - Übermensch
V6 - Fétisvadász
"Tudtam magamról, hogy erős vagyok, és talán még azt is -ahogy mondogatták-, hogy bolond, arról viszont meg voltam győződve, hogy legbelül van bennem valami. Lehet, hogy csak megkeményedett szar, de az is több már, mint ami bennük van.
Pontszám: 6.88
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
131. hozzászólás - 2017.02.03. 20:57:28 (Válasz Erik0119 #129 hozzászólására.)
Maximálisan támogatom az újításra és fejlesztésre való törekvést, szóval csak így tovább. De ez szerintem jó út. Bonyolult, nagyon sokáig tart leprogramozni, sok a kiskapu, kevés embert érintene és szerintem azoknak sem tetszene. Nekem pl. nem igazán. De folytasd mindenképpen, lehet hogy az ötlet egy kisebb részével telibe trafálsz
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
132. hozzászólás - 2017.02.03. 21:38:59
Idézet: Ariel - 2017.02.03. 01:49:27
Miklós, annyira látszik, hogy nem ismered a saját játékodat.

ööö, ezt szerintem ugorjuk, ez a legbénább sértés, amit a fórumon fel szoktak hozni, amikor már nem jut az illetőnek értelmes érv eszébe, tőled ennél jobbat várok
Amit meg kell értened: nem azt mondtam, hogy a jelenlegi rendszerben a rabszolgázás kiküszöbölhető. Ez mindig lesz, kérdés mennyi macerával játszik. ha valaki vadászgat, képességet fejleszt, portyában támadgatják, akkor effektive valaki már játszik azzal a karakterrel, növeli a lehetséges célpontok számát. A sok jó ötleted közt volt egy rossz, ezt most felesleges körömszakadtáig védened. A szinthez való kötés se old meg semmit, akkor az meg kizárja azt, akinek szüksége lenne erre. Nem. VAN a dologra más megoldás, csak nem ez, amit mondtál. Ha pl. valamilyen tevékenységért (mondjuk vadászatért) jár 1 db épitőkő, és szinttől függetlenül mindig épitőkövet kap a karakter, és abból kell építeni, akkor máris az erőforrást játékhoz kötöttük. Ja, hogy ez már réges rég megvalósult, bekerült a játékba, energiatégla és építési energia néven... A szövi építésre folyamatosan, közös konszenzussal kerültek be újabb és újabb megoldások, zongorázd ezt végig, a szerepjátékos, de nagyon sokáig építhető dicsőség piramistól kezdve, az iszonyúan sok szintig húzható, de szintenként apró bónuszt adó épületeken keresztül a végtelenségig építhető tudás fáig.

Szerintem először a valós problémát kéne megkeresni, ami ehhez kapcsolódik, és ez nem a teljes játékot érintő probléma, ez legfeljebb a játék legerősebb szövetségét érintő probléma, hogy a manakonstrukciót nem tudod mire használni. Sok sok éven át minden nap el tudtátok lőni, adta a tápot, és most nem ad semmit - ez a gond. És itt van egy olyan nézetkülönbségünk, ahol nehezen tudsz engem meggyőzni. Én úgy gondolom, ha játszom egy játékkal, ahol naponta 10 féle dolgot tudok csinálni, és telik múlik az idő, évek telnek el, és a 10 helyett már van 20, vagy 30, vagy még több, de az eredeti 10ből már nem kell mindet csinálnom, az nem probléma. Te viszont ezt a játék egy komoly hibájának fogod fel. Pedig ha én a végtelenségig kényszerítenék minden játékost, hogy mindent örökkön örökké csinálnia kelljen, akkor azzal pont ellentétes hatást érnénk el. Sokkal jobb végre hátradőlni, ebből a képességből mindent kitápoltam, elértem a maxot, most fókuszálhatok egy másik célra. Ráadásul, a manakonstrukció nem is olyasmi, amibe egy rakás időt, őskövet, akármit kellett ölni. Csak volt, és kész... A hatalom tornyának a dicsőségét is visszasírod - jó volt, elég volt, nem véletlenül került be rá a mindenki számára elérhető alternativa, ki volt rá akadva mindenki.

Szóval ha az építést akarod reformálni, akkor első lépésben fogadd el, bármilyen új épületet rakunk be, ott a manakonstrukció már nem fog működni. Második lépésben pedig érvelned kell, hogy miért nincs értelme a tudás fáját építeni, és miért építenél helyette egy másik olyan épületet inkább, ami hasonlóképp nem fog számottevő direkt tápot adni nektek. Ha ez a kettő megvolt, akkor jöhet a konkrét épület ötlet. Akár olyasmi, ami a játék egészének ad valami hasznosat, nemcsak a top szövinek. Vagy valami, ami a tudás fájához hasonlóan végtelenségig fut, de egy alternatíva. Tehát lehetnek (és lesznek is!) új szövi épületek, de meg kell felelniük ennek a feltételrendszernek.

Offsboy: lezárult fejlesztési vonalak. Ahogy írtam fent, szerintem nem baj, ha bizonyos dolgok lezárulnak, és mással tudsz foglalkozni helyette. Egy nem top játékosnak ez különösen jó érzés. Mondok egy példát. A játékban kezdetben 5 dolgot lehet fejleszteni. Top játékos 1 év után mindet kimaxolja, elhúz a többiektől. A játékba bekerül 5 új dolog, amit fejleszthet, tehát unatkozni nem fog. A többi játékos viszont azt látja, több idő alatt ugyan, de ő is utol tudja érni a top játékost az első 5 dologban. Aztán hogy a másik 5-tel mi a helyzet, utána meglátja, közben foglalkozik vele stb. Amióta az eszemet tudom, játékokkal játszom, rengeteggel, most is sok időt töltök vele, és látom, más játékokban mi működik, mi nem. Ha MINDENt végtelenségig lehet fejleszteni, akkor a top után jövőknek semmi reménye sincs, hogy BÁRMELYIKBEN utolérjék az elsőt, az megy egyre messzebb, és egy idő után már csak ő marad, mert a többiek feladják. A capek, limitek, akárhogy hívjuk, alapvető elemei egy játéknak.

Persze ezt a dolgot mindig lehet árnyalni. Mondhatom, hogy ugyan van egy cap, de utána is lehet fejleszteni még egy darabig, csak sokkal költségesebben, sokkal kisebb bónuszért. Ezt végül meg is tettük a megasszenciáknál, de pl. a manakonstrukciónál tényleg semmi értelmét nem látom. Az entitás/epikus egyébként ugyanez a kategória! Ott pl. feladtam az elveimet, és a mai napig nyitott a dolog, amint kapom a jelzést, hogy "elfogyott" rakom be az újat - de persze ez is elszálláshoz, behozhatatlan előnyhöz vezet, és még a célját sem feltétlenül éri el, mert a top játékos ugyanúgy morogni fog, "nem elég tápos" "egyszer várnunk kellett rá 2 hónapot hogy tovább haladhassunk" "külön kell szólni", ahogy Ariel kommentjéből láthatod. Miért, ennek hogy kéne működnie? (Azon kivül, hogy van egy max ami után nincs tovább...) Milyen játékot ismersz, ahol az új content bekerüléséhez nem kell a fejlesztőknek dolgozni? Ezt a problémát (epikus/entitás) nem is értem...

A relikviakuponokkal ugyanez a helyzet. Ha azt mondjátok, hogy számottevő játékos tart ott, hogy már minden értelmes relikből megvan a legerősebb neki, és nincs hova tovább, már csináljuk is a követkető szetet, lehet megtuningolni egyedi ötletekkel akár új relikviákra is, vagy bármilyen színesítés, ez nem gond. De te is azt irod, "záros határidőn belül". Tehát akkor talán még nem tartunk itt?

Bíborhold: igen, az alap probléma az,hogy aki később indult, le van maradva, mindig hátrányban van, erre egy jó kompenzációs rendszert nagyon nehéz kitalálni. Az inspiráció volt erre, de az se volt tökéletes.

Idézet: Archibald Cunningham - 2017.02.03. 11:54:20
itt meg - nagyon kisarkítva - ha fizetni szeretnél a játékélményért, akkor vegyél részt a fejlesztésben és dolgozd ki az ötleteidet

Valamit igencsak félreértesz vagy félremagyarázol Nincs senki arra kötelezve, hogy ötleteket gyártson a játékhoz, isten ments! Van nekünk épp elég ötletünk, megvalósítani sem győzzük. Csak éppen a tapasztalat azt mutatja, hogy sok játékosnak elég konkrét elképzelései vannak arról, hogy mit szeretne látni a játékban, és annak jobban örülne, mint amit én kitalálok neki. De ezt most komolyan el kellett magyaráznom neked? Szóval ha BÁRKI úgy érzi, hogy neki teher és munka részt venni ebben a párbeszédben, arra kérem, hogy NE TEGYE! Köszönöm

Erik: erre az ötletre is reagálok majd külön, vagy privátban, de kezd már a posztom túl hosszú lenni, úgyhogy folyt.köv.
Pontszám: 8.48
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
133. hozzászólás - 2017.02.03. 22:18:14 (Válasz Miklós #132 hozzászólására.)
Úgy gondolom, hogy most felesleges ragadtál le a manakonstrukció problémájánál, ez egyáltalán nem irtókomoly tényező. A gondolatmenet a következő volt:
1. szedjük össze, hogy milyen alap aspektusai tűntek el a játéknak
2. pl. az építés
3. megoldási javaslat történt

Ez csak egy session és van több. De én azt mondom, hogy ha elkezdtünk egy témát, akkor azt vigyük végig. Ez esetben odaállok Ariel mellé, és bizony beszélgessünk arról, hogy a szövetségi építés most nem jó. A Tudás fájával szépet lőttetek, de pár szövetség már igen magas szinten jár, a többi építhető épület pedig jelentéktelen. Kb. 3 éve ez az állapot. Időről időre bekerül egy-egy új funkcióval kapcsolatban egy épület, de az 0 perc alatt kész, így olyanra van szükség, mint a Tudás fája, ami örökké tart.

Én az ideiglenes hatású épület koncepciójában gondolkoztam:
Bekerül 5 fajta építhető épület, de a Háború és Béke csarnokához hasonlóan csak az egyiket lehet építeni. Mindegyik ideiglenes hatású, pl. hétfőn délben az SZB kör végével rombolódik.
"A épület": +10% küldetésekre
"B épület": +20% AF pont
"C épület": +50% esély esszencia szerzésre
"D épület": +10 valóságformázás
"E épület": +10% vadászat LÉ-re

A bónuszokat természetesen olyan szintre húzzuk, hogy kb. egálban legyenek, de meg is érje építeni (a fenti lehet túlzás). Az épület nem lenne túl drága, de így minden szövetségnek minden héten megéri építeni, lehetőleg minél hamarabb. Egy pár fős szövetségnek már megérné építeni, illetve mindig jó kis szövetségi egyeztetést igényel hogy ezen a héten mit tápolódjunk együtt.

Emellett lenne egy másik épület, ami szintén rombolódik, 10-szer annyiba kerül, mint az előző, azt tudja, hogy az előző 5 féle épületből nem 1, hanem 2 építhető, de csak manakonstrukcióból építhető és az épület fele akkora bónuszt ad.

Tádám. Manakonstrukciónak újra van értelme.
2 darab folyamatosan minden héten megújuló épület.
Kis szövetségek sem látják kárát.
Szövetségen belüli taktikázási lehetőség.

Nekem ilyen ötletem lenne az "építés" topicra. De még van ilyen topic vagy 6, szóval ez önmagában nem old meg minden problémát, nem is így terveztem, de megfelelő mértékben jó ahhoz, hogy lehessen beszélgetni egy következő topicról.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 9.36
kedvencErik0119Férfi
Végzetúr
92 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
134. hozzászólás - 2017.02.03. 23:23:14 (Válasz LanMaffia #133 hozzászólására.)
A kis szövetségek annyiban láthatja kárát, hogy a rombolandó épületek mellett a rendes épületeket is építeniük kellene, ami nagyon belassítja a dolgot.

Hm és mi lenne ha egy olyan épületet raknánk be, amit lehet folyamatosan tölteni csak kútból, meg manából és a klónokat gyengíti. Olyan elven, mint amikor fáradtan mész csatázni. Valamennyi tul összeg levonódik és az alapján készülne a klón. Annyia nem nagyobb táp, viszont a tulajdonság növelés mellet lesz egy pici érv.
Minél többet tolsz, annál többet redukál. Persze minden egyes százalék egre durvább lenne. Persze szövetségi szinten minden tagra vonatkozna egyformán
Pontszám: 7.77
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
135. hozzászólás - 2017.02.03. 23:50:33 (Válasz Miklós #132 hozzászólására.)
Kész, tényleg feladom. Egyszerűen nem akarod megérteni, hogy miről beszélek. Ez lesz az utolsó hozzászólásom a témában.

Az építés egyik funkciója az, hogy interakciót generál a szövetség tagjai között. Közössé teszi a játékot és nem egymás mellett egyedül játszanak az emberek. Ha egyetlen, vagy csak 2-3 tök értelmetlen dolgot lehet építeni, azzal ezt az előbb említett funkciót megölöd. Épületek kellenek hosszú távra, nem egy, de 5-10, hogy feléledjen a közösségi játék. Ha nem látod be, hogy a játékosok közti interakció terén nagyon komoly gondban van a játék, akkor tényleg nem tudok mást mondani, mint hogy nem ismered a játékodat és a játékosaid igényeit.
Nem is értem, hogy a manakonstrukciót honnan húztad elő, egy szóval nem említettem, hogy bármi problémám lenne azzal, hogy egyre kisebb szerepet kap.

Már nincs erőm arra, hogy szájbarágósan, sokadjára is felsoroljam és kifejtsem, miért van gond nagyon sok fejlődési vonalon, miért nagy hiba azokat lezárni, ráadásul úgy, hogy cserébe egyetlen új vonal nyílik meg. Rossz irányba megy a játék és nem csak én látom így.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.36
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
136. hozzászólás - 2017.02.04. 07:38:05 (Válasz Miklós #132 hozzászólására.)
Folyton azt hangoztatod, hogy mondják meg a játékosok mit szeretnének, de te nem hallgatsz rájuk. Az alap problémában sem értünk egyet, nemhogy a megoldás keresésben.
Nem reagálnék mindenre, csak a kuponos részre, ott is szépen kijön amire gondolok.
Azt írod:
A relikviakuponokkal ugyanez a helyzet. Ha azt mondjátok, hogy számottevő játékos tart ott, hogy már minden értelmes relikből megvan a legerősebb neki, és nincs hova tovább, már csináljuk is a követkető szetet, lehet megtuningolni egyedi ötletekkel akár új relikviákra is, vagy bármilyen színesítés, ez nem gond. De te is azt irod, "záros határidőn belül". Tehát akkor talán még nem tartunk itt?

Nekem egy karakterem van, annak nevében írtam. 100 kupon pang a zsákban, minden ki van fejlesztve, 1-2 haszontalan maradt ki, hogy amelyik feladat kéri, ne kelljen az ÜSZ-en kuncsorogni emiatt..de kérdem én, a játékosnak kellene nyomon követnie, hogy az egész játékostársadalom hogy áll a kuponos relikviákkal? És mégis hogyan? Nem fejlesztői oldalról kellene egy állandó monitoring, hogy miből hogy állnak a szövetségek/játékosok? És ami ott áll, akkor elgondolkozni, a hogyan továbbján, ahelyett hogy évekig toljuk, lássuk, hogy "felírtad listára" (atyám, az a lista jó hosszú lehet már), majd hónapokkal, évekkel a választási lehetőségek megszűnte után még mindig arról vitatkozunk, hogy létezik-e a probléma egyáltalán. Mert írod, hogy természetes folyamat, hogy elkopik 1-1 játékelem, és helyette újak jönnek be. Valóban van olyan elem, amit az ember a háta közepére kíván évek után, a kristályital vásárlás-ivás, varázslat, bőrcsizma vásárlás-eladás, értelmetlen LGY költés (avagy 159db térkifordító ital a hátizsákban), átokpiramis 10x, és sorolhatnám estig. Amit nem sorolnék ide: tulajdonság és karakterfejlesztés motivációjának lecsapása, építési lehetőségek kinyírása ésatöbbi fent emlegetett lista. Új vonalak ehelyett. Csatlós aréna. Egyszerűen jellegénél fogva nem alkalmas a megszokott VU igények kielégítésére. Biztos nézted a szavazást, még annak se tetszik, aki csinálja. A játékosok közötti interakciót pedig még ahol tudod, csökkented, a csatlós arénában volt nyígás azért, mert "jaj, kikaptam", így a bejövő támadásokat láthatatlanná tettétek? Kész. Ha ez a játék anno így indul el, már biztos nem beszélgetne itt veled ez a pár ember. Mindenesetre én elfáradtam a témában, amihez ki lesz kérve a véleményem, ha lesz időm szívesen elmondom, de nem próbálom tovább evezővel terelni a motorcsónakot.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.77
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
137. hozzászólás - 2017.02.04. 07:39:48 (Válasz Erik0119 #134 hozzászólására.)
A kisebb szövetségeknek jelenleg is számtalan lehetőségük van az építésre. Ezzel csak kapnak egy újat, ami ráadásul jobb alternatíva is, mint az eddigiek, a felzárkózást is könnyíti. De bevallom őszintén, amikor új ötleteken gondolkozok nem az 5 milliós lélekkúttal bíró szövetségeket nézegetem. Ott nincs semmi gond. Nagyobb gond van ott, ahol már 2-3 éve Háború csarnokát kell rombolni és építeni a BU utolsó téglához, mert nincs más
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.77
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3352 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
138. hozzászólás - 2017.02.04. 08:00:00 (Válasz Offsboy #136 hozzászólására.)
Én azért még egy kicsit téged és Arielt is türelemre kérnélek. Miklósnak vannak erős válaszai, de ezek szerintem élőben sokkal enyhébben csapódnának le, ha lenne azonnali megbeszélési lehetőség. Pl. fent a manakonstrukció esetében élőben azonnal mondtam volna, hogy ezt hagyjuk is, annyira nem gáz, így 3 bekezdésnyi elmélkedésre nem is lett volna szükség. Azt hiszem nem is igazán kell meggyőzni a változások szükségességéről, csak az ideális formát kell megtalálni. Lehet, hogy túlságosan aggódik egyes kiskapuk miatt, de akkor ezeket be kell zárni és kész.

Volt egy észrevételed arról, hogy mennyire zavart amikor találkozón mindenféle lényegtelen témáról ment mélyértekezés. Én is pontosan így érzek. A játék alapelemeit, játékmódját megérteni, megismerni és használni időbe kerül. A kritikus részek és problémák megismerése és időbe kerül. Durván hangzik, de ilyen formában nem is igazán hagynám mindenkinek hogy ötletekkel meg javaslatokkal bombázzák a JV-t. Tökéletesen lényegtelen olyan dolgokról beszélgetni, hogy kevés a kristálypont (fejlődj!) meg hogy támadnak (védekezz!) meg hogy valaki más erősebb és legyen még-még-még plusz TÖ szerzési lehetőség. Az a más se hülye, az is ugyanúgy nyomni fogja. Na mindegy. Én létrehoznék egy platformot, ahol x darab tapasztalt, a játékot kifejezetten ismerő játékos közösen dolgozna ötleteken vagy finomítaná a JV ötletét. És itt szigorúan játékost és nem karakter szintet mondtam. Az idő is kevés meg az erőforrás is.

A csatlós arénával kapcsolatban azt hiszem "sáros" vagyok én is. Miklósék gondolkoztak, hogy kivegyék-e a bejövő csatákat, én azt mondtam, hogy szerintem célszerűbb, mert valószínű csökkenti az elégedetlenkedést. Ezt még mindig így gondolom, de úgy is tudok játszani, ha látom a listát.

És hogy rögtön mutassam is, hogy én hogy próbálnék reagálni a relikviakuponos problémára:
Jöjjön egy ötlet, ami a relikviakuponok folyamatos felhasználási lehetőségét testesíti meg. Legyen valami, ami relikviakuponba kerül, érdemes lesz 1-2 év múlva is költeni rá. Az ötletet leírjuk, megbeszéljük, megvédjük és lehet áprilisban már ki is jön. Ha addig nem terheljülkle Baratyot egy csomó gonddal

És türelem. Ne azt mondjuk, hogy ezt már elmondtuk. Mondjuk azt, hogy ezt már elmondtuk és másoljuk is be hogy mit mondtunk. Jelenleg úgy gondolom, hogy ez a módszer rövid és hosszú távon is eredményesebb lesz. Aztán majd meglátjuk
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.89
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
139. hozzászólás - 2017.02.04. 08:40:42 (Válasz LanMaffia #138 hozzászólására.)
Igen, a szintjeiken kiemelkedo karakterekbol lenne erdemes osszehozni egy ilyen kis csapatot. En amit legelore vennek a folesleges kattintgatasok. Szerintem egyszeru megoldani es nagyban csokkentene a jatekosok elegedetlenseget, hiszen szamtalanszor elokerult mar. Kezdve azokat amiket felsorolt az elobb Offsboy, valamint egy nagyon fontos amirol talin szo volt, hogy a kuldeteseknel ne kelljen atoltozni, ez rengeteg idot sporolna napi szinten!
Anno: Eliteninja
Csak akkor pontozz, ha hozzá is szólsz. Ha meg névtelenül lepontozol, figyelmedbe ajánlom a szebbik felem
Pontszám: 8.39
kedvelt tagLord LajosFérfi
Végzetúr tanonc
44 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2017. februári patch információk
140. hozzászólás - 2017.02.04. 10:24:59
Egy nem tapasztalt játékosnak is lehetnek jó ötletei miért zárnád ki őket ebből a lehetőségnől?
Pontszám: 6.62
Oldal: 123456789
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője