Re: 2017. februári patch információk
81. hozzászólás - 2017.02.01. 19:27:14
81. hozzászólás - 2017.02.01. 19:27:14
Xinx: "Több éve megy a vita a TOP lassításról."
a top lassitás ugyan szükségszerű,de szerintem is túlkomplikált dolog lett. Ha berakjuk a 300-as szintplafont, kivehetjük a játékból.
Ariel: a birkózó gödör volt az, amire azt irtam, hogy az implementálás komplikált lett volna, ezért nem valósult meg. A csp-ből való építést nem értem, miért lenne jobb, mint a LE. Indítunk pár karit, soha, semmit nem csinálunk velük, csak pár naponta be kell lépni, és elkölteni a felgyűlt CSP-t... A taglétszámtól függő szorzó, nézd meg mi van a szövi bajnokságban, folyamatosan megy a sírás azon, hogy miért vehet benne részt azonos eséllyel a 3 fős szövi a 10 fős ellenében, miért nem kapnak mindenféle büntetést. Erre írtam, hogy lehet brainstormolni, de ha valamit meg is akarunk valósítani, azt alaposan át kell gondolni, minden szemszögből, minden buktatóval, hosszú távon hogyan fog működni. Én amikor egy új fejlesztést csinálok, részletes dokumentációt készítek róla, minden egyes emelével, ha van valamilyen fejlődési görbe, akkor legalább 1 évre lemodellezem, hogy meddig fognak a játékosok eljutni, milyen erőforrásba fog kerülni. Rengeteg fejlesztés lett elkaszálva - az én részemről, a ti részetekről is - ami elsőre jó megoldásnak tűnt, de aztán kiderült, hogy milyen problémák vannak vele.
Dozer: Azt már írtam, mi a gond azzal, ha a pvp Tö szerint van: nincs értelme a TÖ-t növelni, mert csak nagyobb pofonokat fogsz kapni, uaz, mint amit Offs írt, hogy a klónodat erősíted, ha magadat erősíted. Azt is írod, hogy a hordabónuszok a végtelenségig nőjenek szintlépéssel, ne fix bónuszt adjanak. Ezzel az a gond, hogy ezek mindig összehasonlíthatóak lesznek, lesz olyan, ami erősebb a többinél. Amíg ezek kisebb bónuszok, amiknek a jelentősége magasabb szinten elvész, nincs akkora gond belőle. Ha azonban egy exponenciálisan növekvő táp, akkor állandó problémázás megy arról, hogy a szomszéd kertje mennyivel zöldebb, ezt már sok játékban láttuk. Menne az állandó nerfelés, balanszolás, ebből sértődések stb.
Alapvetően megtehetnénk azt, hogy egy fórum topikba mindig mindenki leirná a játékkal kapcsolatos ötleteit. Ezeknek jó eséllyel kb. a 99%-a nem lenne megvalósítható ilyen vagy olyan okból. Nekem mindegyikre el kéne magyarázni, melyik miért nem jó ötlet. Ennek az lenne az eredménye, hogy az ötletadók 99%-a megsértődne Szóval ez elég nehéz ügy. Jelenleg is minden ötletet, ami eljut hozzám (elsősorban üszen keresztül, v vu talin, a fórumon nem mindig tudok minden posztot elolvasni!), azt elolvasok, és átgondolok. Mindent megköszönök, és ami tényleg jó, az megvalósulhat. De kérek mindenkit, akinek az ötlete nem valósul meg, ne sértődjön meg, sajnos lehetetlen mindent megcsinálni. Ariel (bocs,hogy megint téged hozlak fel) szerintem zseniális játékos vagy, rengeteg jó ötlettel, ahogy írtam, ezekből sok meg is valósult. De látjátok, amikor valamiből nem lett semmi, akkor a te részedről is jön, hogy itt volt a szerinted jó ötlet, és bezzeg nem csináltátok meg. Pedig csak arról van szó, hogy nem volt rá kapacitás, vagy nem volt elég objektiv, vagy pont az az ötlet éppen nem volt olyan jó, vagy egyszerűen csak a rengeteg ötlet közt elkallódott.
Én továbbra is hiszek benne, hogy a legjobb játékot úgy lehet felépíteni, ha a játékosok is segítenek. Nem véletlenül lehet a játékban kvizkérdéseket és saját kalandokat írni, így szinte minden játékos hozzá tud tenni valamit. De arra még mindig nem látok tökéletes módszert, hogyan lehetne a milliárdnyi javaslatból valami igazságos és korrekt rendszerben kiválogatni azokat, amelyektől a játék tényleg jobb lesz. Lehet, hogy erre a supporthoz hasonló profi rendszert fel kellene építenünk, ahol be lehet adni ötleteket, a játékosoknak pontozni lehet, és minden hónapban kiválasztani az X legjobbat, azokat megvalósítani, az ötletadóknak pedig jutalmat adni? A Vu fórum egyébként valami ilyesmi már most is, jelenleg az alapján dolgozunk, de talán lehetne ezt még jobbá tenni.
a top lassitás ugyan szükségszerű,de szerintem is túlkomplikált dolog lett. Ha berakjuk a 300-as szintplafont, kivehetjük a játékból.
Ariel: a birkózó gödör volt az, amire azt irtam, hogy az implementálás komplikált lett volna, ezért nem valósult meg. A csp-ből való építést nem értem, miért lenne jobb, mint a LE. Indítunk pár karit, soha, semmit nem csinálunk velük, csak pár naponta be kell lépni, és elkölteni a felgyűlt CSP-t... A taglétszámtól függő szorzó, nézd meg mi van a szövi bajnokságban, folyamatosan megy a sírás azon, hogy miért vehet benne részt azonos eséllyel a 3 fős szövi a 10 fős ellenében, miért nem kapnak mindenféle büntetést. Erre írtam, hogy lehet brainstormolni, de ha valamit meg is akarunk valósítani, azt alaposan át kell gondolni, minden szemszögből, minden buktatóval, hosszú távon hogyan fog működni. Én amikor egy új fejlesztést csinálok, részletes dokumentációt készítek róla, minden egyes emelével, ha van valamilyen fejlődési görbe, akkor legalább 1 évre lemodellezem, hogy meddig fognak a játékosok eljutni, milyen erőforrásba fog kerülni. Rengeteg fejlesztés lett elkaszálva - az én részemről, a ti részetekről is - ami elsőre jó megoldásnak tűnt, de aztán kiderült, hogy milyen problémák vannak vele.
Dozer: Azt már írtam, mi a gond azzal, ha a pvp Tö szerint van: nincs értelme a TÖ-t növelni, mert csak nagyobb pofonokat fogsz kapni, uaz, mint amit Offs írt, hogy a klónodat erősíted, ha magadat erősíted. Azt is írod, hogy a hordabónuszok a végtelenségig nőjenek szintlépéssel, ne fix bónuszt adjanak. Ezzel az a gond, hogy ezek mindig összehasonlíthatóak lesznek, lesz olyan, ami erősebb a többinél. Amíg ezek kisebb bónuszok, amiknek a jelentősége magasabb szinten elvész, nincs akkora gond belőle. Ha azonban egy exponenciálisan növekvő táp, akkor állandó problémázás megy arról, hogy a szomszéd kertje mennyivel zöldebb, ezt már sok játékban láttuk. Menne az állandó nerfelés, balanszolás, ebből sértődések stb.
Alapvetően megtehetnénk azt, hogy egy fórum topikba mindig mindenki leirná a játékkal kapcsolatos ötleteit. Ezeknek jó eséllyel kb. a 99%-a nem lenne megvalósítható ilyen vagy olyan okból. Nekem mindegyikre el kéne magyarázni, melyik miért nem jó ötlet. Ennek az lenne az eredménye, hogy az ötletadók 99%-a megsértődne Szóval ez elég nehéz ügy. Jelenleg is minden ötletet, ami eljut hozzám (elsősorban üszen keresztül, v vu talin, a fórumon nem mindig tudok minden posztot elolvasni!), azt elolvasok, és átgondolok. Mindent megköszönök, és ami tényleg jó, az megvalósulhat. De kérek mindenkit, akinek az ötlete nem valósul meg, ne sértődjön meg, sajnos lehetetlen mindent megcsinálni. Ariel (bocs,hogy megint téged hozlak fel) szerintem zseniális játékos vagy, rengeteg jó ötlettel, ahogy írtam, ezekből sok meg is valósult. De látjátok, amikor valamiből nem lett semmi, akkor a te részedről is jön, hogy itt volt a szerinted jó ötlet, és bezzeg nem csináltátok meg. Pedig csak arról van szó, hogy nem volt rá kapacitás, vagy nem volt elég objektiv, vagy pont az az ötlet éppen nem volt olyan jó, vagy egyszerűen csak a rengeteg ötlet közt elkallódott.
Én továbbra is hiszek benne, hogy a legjobb játékot úgy lehet felépíteni, ha a játékosok is segítenek. Nem véletlenül lehet a játékban kvizkérdéseket és saját kalandokat írni, így szinte minden játékos hozzá tud tenni valamit. De arra még mindig nem látok tökéletes módszert, hogyan lehetne a milliárdnyi javaslatból valami igazságos és korrekt rendszerben kiválogatni azokat, amelyektől a játék tényleg jobb lesz. Lehet, hogy erre a supporthoz hasonló profi rendszert fel kellene építenünk, ahol be lehet adni ötleteket, a játékosoknak pontozni lehet, és minden hónapban kiválasztani az X legjobbat, azokat megvalósítani, az ötletadóknak pedig jutalmat adni? A Vu fórum egyébként valami ilyesmi már most is, jelenleg az alapján dolgozunk, de talán lehetne ezt még jobbá tenni.
Pontszám: 6.36