Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
21. hozzászólás - 2015.03.27. 20:01:54
Fehér kristályitalért, kútgerjesztőért....
Báró Samedi
Pontszám: 8.25
népszerűLújzi04Férfi
Végzetúr mester
294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
22. hozzászólás - 2015.03.27. 22:15:23
Már megint ez sok negatív károgás.....

Nekem kifejezetten tetszik, és legalább végre van megint valami új dolog a játékban.
Pontszám: 6.62
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3461 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
23. hozzászólás - 2015.03.27. 23:58:37
Alapvetően sosem arról van szó, hogy megyünk a saját ötleteink után, és hasraütésszerűen berakunk valamit a fejlesztések mindig valamilyen igénynek akarnak megfelelni, hiányt pótolni - más kérdés, hogy ezt igyekszünk koherens, szerepjátékos, stilusos formában.

Problémák, amiket a játékosok rendszeresen felvetnek:
1.) az állatok mindig találnak, emiatt az erő lényegesebb, mint a támadás/védekezés, és nincs jelentősége a támadást adó állattárgyaknak, vmint az alapszintnek. Megoldás: egy, az állatok találati esélyét csökkentő fejlesztés (ez egyébként korábban is felmerült): narancs mytokronitok.
2.) Nem éri meg vadászni, legyen a vadászat érdekesebb, lehessen kincset találni: sárga mytokronitok.
3.) A varázslatok túl sokat sebeznek, az IQ kétoldali szerepe túl nagy, legyen olyan stat, mi csak a varázslat sikerét növeli vagy az ellenfél kudarcát csökkenti, de nem mindkettőt: vörös mytokronitok.
4.) A csatlósok bónusza vhogy nőhessen 250. szint után is: kék mytokronitok.
5.) Valamilyen módon, ha ritkán is, de lehessen +esélyt kapni nálunk nagyobb TÖjű játékos legyőzésére portyában, ha erre áldozunk: fehér mytokronitok.
6.) A kiégett őskőveket lehessen vhogy felhasználni másképp is: sárga mytokronitok.
7.) legyen új építenivaló szövi épület, legyenek új szakértelmek, új AF képesség. Ld. a fejlesztés egészét.

Ami szintén izgat mindenkit, mennyibe kerül mindez?
Valamekkora előnyt minden fejlesztésnek kell adnia a prémiumosoknak (különben senki sem fizetne), de nem akarjuk növelni azt a pénzt, amit a játékra kell költeni egy új fejlesztéssel.
Épp erre találtuk ki azt a megoldást, hogy a kék mytokronitokat az őskövek elhasználásakor kapod. Tehát a 7 új statból az egyik (és csak az egyik!) azok számára lesz elérhető, akik fizetnek is a játékért (de nem kerül +pénzbe).
Ezenkívül az asztrálkövek valóban őskőbe fognak kerülni, de ezekből egyrészt nem kell annyira sok, másrészt ingyen is lehet majd őket a játékban szerezni, csak több türelem kell hozzá.

Remélem sikerült kielégítő választ adni minden kérdésre. Csak olyasmit akarok a játékba berakni, ami nektek is tetszik majd
A hozzászólást Miklós módosította 2015.03.27. 23:59:49-kor
Pontszám: 8.62
népszerűAzazelFérfi
Végzetúr mester
3137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
24. hozzászólás - 2015.03.28. 01:01:31
Nagyon pozitív megoldások, csak miért kell csatlósokhoz kötni őket? Miért nem kaphatná ezt az egész hóbelevancot a karakter?. Így, ahogy van, csak vonjuk ki belőle a csatlósokat.
Báró Samedi
Pontszám: 9.12
kedvelt tagBKayFérfi
Végzetúr tanonc
49 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
25. hozzászólás - 2015.03.28. 06:04:26
Azt hiszem eljött az a pillanat amikor 2 kedvenc univerzumom összeér. Az egyik Ghalla a másikhoz, meg azért hogy ez miről jutott eszembe, egy kis segítség a wukipédiából :

Midi-chlorians were intelligent microscopic life forms that lived symbiotically inside the cells of all living things.

Így már az uralkodó (császár) is más színben tűnik fel. Végzetúri mivoltomban magamat a Sötét oldalra sorolom, mert másokból energiát kinyerni biztos nem a "D'zsedájok" útja.

A lényeg így könnyebb lesz kivárni az időt decemberig. Köszönöm a fejlesztést
Pontszám: 6.83
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
26. hozzászólás - 2015.03.28. 09:20:24 (Válasz Miklós #23 hozzászólására.)
Kerek összegzés, bár 1-2 dolog nagy bátorságra vall.
Az állatok, varázslatok találati esélye 6 éve ugyanolyan, biztos megéri ezt piszkálni, nem lesz ebből baj?
Kiégettek alternatív felhasználása? Tényleg? Egyszer már a platinával megfutottátok ezt a kört, öngólnak gondolom újra bevonni. Ugyanazt a konfliktust fogja szülni mint akkor. Aki nem vesz őskövet annak több kiégettje van, ergó több tápra tudja beváltani őket mint aki fizet.
Részemről a költség rész miatt nem aggódok már, jónak tűnik.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
27. hozzászólás - 2015.03.28. 09:42:27 (Válasz Offsboy #26 hozzászólására.)
Kiégett ősköves témával nem értek egyet: rendszeresen vásárlok, mégis sok van belőle. Mit kezdjek velük? Azt viszont határozottan jó dolognak tartom, hogy te és én is fizetünk, mégsem ugyanabban a cipőben járunk, tehát némi differenciálást tesz lehetővé a hasonló játékosok között is. Mi ezzel a baj?
Pontszám: 7.42
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1814 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
28. hozzászólás - 2015.03.28. 09:42:53
5.) Valamilyen módon, ha ritkán is, de lehessen +esélyt kapni nálunk nagyobb TÖjű játékos legyőzésére portyában, ha erre áldozunk: fehér mytokronitok.

fehér. Időről időre, csatlósaid képesek bénító asztrális robbanással lesújtani ellenfeledre, ha elsajátítják a robbanás képességet. Haragod minden vadászat és portyázás során töltődik eggyel, és ha legalább 20-as, használhatod a robbanást soron következő portya ellenfeledre. Fehér mytokronitokat a kalandok során szerezhetsz, ha megfelelő szintű a mytokronit robbanás AF képességed.

mondjuk ez úgy izgalmas lesz , majd ott egy évek óta jól játszó sokat fizető taktikus játékos aki nem véletlen lett erős és most hagyjuk a pok karikat kis szinten hisz ott af sincs , aztán jön egy építő vadász kari , akinek mondjuk van csatlósa is , mert miért ne lehetne naponta 40 vadászattal szerez kétszer 20 ilyen mitobigyót aztán gondol egyet és csak úgy heccből rá támad valami erős karira ..

mekkora eséllyel nyer így ? és mekkora eséllyel ha még emellé kilövi az állatait , illetve a variját is az ellenek a többi színű mitobigyóval?

Tényleg ki akarjátok nyírni a évek óta jól játszó karikat vagy mi a végcélja a játéknak?
emellé még v5 pl megint felhozom az inspirációt , ezzel együtt meg az inspirációs gyenge szbajnokin felnőtt karik ellen én aztán majd csinálhatok akármit meg fizethetek bármennyit de egyenes útjára lépek mindenképp a törlésnek .

Jelenlegi vonal azt diktálja minek fejleszteni magad hisz szbajnokin nincs kockázat ha nyersz ha nem nincs veszteséged , mellé mindegy milyen gyenge karid van pontosan akkora , ha nem nagyobb eséllyel tudsz bajnokizni kevesebb ráfordíts mellett , és ennek tetejébe ha most regisztrálsz vagy az elmúlt egy két évben tetted azt egy fika karival nagyobb játék élményed lesz majdnem ingyen sokszoros erőforrással mint egy régi játékosnak az új dolgokkal egyben is

hab a tortán, hogy innentől nem érvényes a portya rendszer sem hisz mihelyt valakinek van 20 fehér akármije azt támad meg akit akar garantáltan nyerni fog

érdekes irányban halad a játék .

Nagy kérdés minek karaktert fejleszteni ezekután ?
Pontszám: 9.07
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
29. hozzászólás - 2015.03.28. 09:56:33 (Válasz Masquerader #27 hozzászólására.)
Mindkettőnk állítása igaz lehet, nem cáfolják egymást. Nekem is marad egy kicsi a befizetések mellett, de ez csak attól függ mennyit fizetek be ugyebár. De biztos vagyok benne, hogy van olyan hardcore játékos aki nagyon sokat fizet be, és nincs is nagyon kitől lopnia, na ezzel ő kifejezetten "rosszul jár", pont az akinek nem kellene. Nem magam féltettem, mert ha túlságosan megéri majd átváltani amennyit akarok, akkor max nagyon fognak utálni a környéken (megint), mert van elég lopásom hogy összeszedjek sokat.
Csak az érdekelt ez miben lesz más mint a platinás történet, hogy nem fog ugyanaz megtörténni, mint akkor.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
30. hozzászólás - 2015.03.28. 10:00:42 (Válasz Offsboy #29 hozzászólására.)
Véleményem szerint a platinával sem volt gond, pusztán néhány top karinak nem volt annyi önmérséklete, hogy csak annyit költsön, hogy maradjon is a befizetésekre és megvettek mindent, amit csak láttak, így gyorsan az erőforrásaik végére értek. Illetve azóta bekerült az AF is, ami gyakorlatilag folytonos kiégett ellátást biztosít.
Pontszám: 7.42
kedvencMatexFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
31. hozzászólás - 2015.03.28. 10:27:43
Alapjába véve szerintem ez egy jó és érdekes fejlesztés, kivéve ez fehér bénító asztrális robbanás , itt azért erősen vannak kétségeim. Miért is kellene esélyt adni egy olyan játékosnak aki sokkal gyengébb karaktert nevelt mit én?
Szerintem a világ nem így működik, én sem megyek neki egy 100kg kannibál ketrecharcosnak mert tudom hogy beveri a fejem. Az igazat megvallva az én karim egy kicsit tultápolt a szintjéhez képest, megszoktam hogy nem támadnak, és hogyha én támadok fekszik az ellenfél. Na-mármost, ezek után jön Móricka a minyonnal felpumpált csatlósával és lerobbantja a fejem. Vagy 2 szer bukok jó nagyot és kitörlöm az egész karaktert, mert elmegy a kedvem a játéktól.
És igen most lehet ide komentelni hogy pont az ilyen, a szintünkön kis királyként élő karakterek ellen jó ez a fejlesztés, csak végig kellene gondolni hogy ezek a karakterek nem véletlen nőttek oda. Nagyon sok időt és pénzt öltünk bele és ezt nem azért tettük hogy szedet vetett karakterek elverjenek.
Szerintem a csata ne legyen lutri, annak ott van a kihívás.
Nysa
Pontszám: 8.83
kedvencFsanyi82Férfi
Végzetúr mester
1814 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
32. hozzászólás - 2015.03.28. 10:44:28 (Válasz Matex #31 hozzászólására.)
örülök, hogy nem csak én látom így ezt a fehér nyavalyát

box meccsre sem megy senki elektromos sokkolóval , hogy azzal lebénítva az ellenfelet kiütéssel nyerjen ...
Pontszám: 6.79
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
33. hozzászólás - 2015.03.28. 11:36:29 (Válasz Matex #31 hozzászólására.)
Teljesen igazad van.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
34. hozzászólás - 2015.03.28. 12:09:38
Azért nem kell rögtön pánikba esni ettől a fefér izétől. A támadás és őrjöngés itala is hasonló célt szolgál, mégsem állította fejére a játékot. Minden attól függ, hogy a hangzatos szavak mögött milyen számok lapulnak, azon meg lehet csiszolni
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.03
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
35. hozzászólás - 2015.03.28. 12:16:03 (Válasz Ariel #34 hozzászólására.)
Na ja, ha annyival járnék mindenki előtt mint te, akkor valószínűleg én is hasonlót írtam volna.

*szerk: de a számok valóban kellenek pont emiatt.
A hozzászólást Offsboy módosította 2015.03.28. 12:16:33-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.64
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
36. hozzászólás - 2015.03.28. 19:08:28 (Válasz Offsboy #35 hozzászólására.)
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 7.96
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3461 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
37. hozzászólás - 2015.03.28. 22:19:58
Kiéget őskövek: azért nem pontosan úgy fog menni, mint a platinánál. Csak az 1000 fölötti kiégett őskövet tudod átváltani, tehát tényleg annak lesz ez jó, akinek túl sok van, és nem öli meg a lopást, mint az előző. Ezt az 1000-es korlátot még lehet finomhangolni.

A fehér mytokronitnál se mentem bele túlzóan a részletekbe. Valójában ez úgy fog működni, hogy vesszük a csatlósaid robbanás képességeinek összegét, ez kap egy szorzót (valahol 1.2-1.5 között) és ebből LEVONJUK az ellenfél csatósainak robbanás összegét. Tehát védekezni lehet majd ellene. Ez nem egy harcrendszertől független ölés, hanem egy +sebzés, mint egy támadás v őrjöngés itala. Egy határeset csatát eldönthet, de nem cél, hogy az 5000-es TÖs a 20000-es leverje vele.
Pontszám: 8.83
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
38. hozzászólás - 2015.03.29. 09:40:28 (Válasz Miklós #37 hozzászólására.)
Miklós@ az a baj, hogy a támadás itala,őrjöngés itala stb. nem skálázódnak a szintek alatt.
Egy 10-30. szintű karakter esetében +10 támadás később +50 támadás óriási tápnak számít -> van értelme.

100-150. szint felett már nem ér szinte semmit.
v3 - taspi
Pontszám: 7.20
népszerűTaspiFérfi
Végzetúr mester
289 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
39. hozzászólás - 2015.03.29. 09:49:03
Nagy kérdés, hogy ez:
1.) az állatok mindig találnak, emiatt az erő lényegesebb, mint a támadás/védekezés, és nincs jelentősége a támadást adó állattárgyaknak, vmint az alapszintnek. Megoldás: egy, az állatok találati esélyét csökkentő fejlesztés (ez egyébként korábban is felmerült): narancs mytokronitok.


epikusok állatai ellen is működni fog?


más:
ezek a fejlesztések az a baj mind egyéni karakterekre fókuszálnak ami részben jó, de semmi értelme a csapatjátéknak és szövetségeknek lassan. a játékos magát nézi és megunja ami körülötte történik -> lévén nem történik semmi, az event-ek is egyéni teljesítményt kérnek.
tippek:

- ha esetleg látnánk ki mit csinált egy szövetségi küldetésben az motiválható lenne, több lenne a kommunikáció, még akár súlyozott pontrendszer alapján toplista is lehetne szövetségenként a belefektetett energiával arányosan és a szöviküldi adna extra egyéni jutalmat a top 3-10 -nek.

- epikus ütések a szövetségek 10%-át mozgatják meg, a többiek 1 ütéstől elhullanak -> ha online vagyok miért nem adhatom át TÖ-m egy részét az egyik nagyobb karakternek míg üti az epikust? érezném , hogy tettem valami hasznosat megérte feljönnöm online.
v3 - taspi
Pontszám: 8.13
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új fejlesztés: a mytokronitok eljövetele
40. hozzászólás - 2015.03.29. 10:39:31 (Válasz Taspi #38 hozzászólására.)
Idézet: Taspi - 2015.03.29. 09:40:28

Egy 10-30. szintű karakter esetében +10 támadás később +50 támadás óriási tápnak számít -> van értelme.

100-150. szint felett már nem ér szinte semmit.

Egy gyenge/erős (keveset/sokat fizető) játékos között 30.szinten mondjuk 500 költött őskő különbség van, 150. szinten meg 10000. Nem látom miért kellene erre esélykiegyenlítést adni.
Miklós sarkos példája nem mond sokat, mert világos hogy 5000es tul-al nem fogsz leverni 20000est, de ettől még ne verje le az 5000es a 7000est. Ha valaki fel akar zárkózni, lehet tolni az őskövet, lehet pörgetni a küldetéseket!!
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.97
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!