Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Új épületek
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Új épületek
1. hozzászólás - 2011.10.14. 14:49:38
Az elmúlt hetek-hónapok alatt több szövetség is kifutott az építeni valókból. Bár a Dicsőség Piramisa eddig jó alternatíva volt, hogy ne mindenáron a HT épüljön (hiszen nem kell minden napra senkinek sem, pláne, hogy jelentősen drágul minden napi birtoklássala költsége), azonban a szövetségi küldetések bekerülésével alacsony szintű piramisnál is inkább leállnak az építésével, hiszen a 10 szint építéses és 5% kútemeléses küldetés miatt szükség lesz rá.
Másrészt az elmúlt időszakban sokakban merültek fel új, hiánypótló ötletek épületek terén, melyek kényelmi funkcióval vagy egyéb, olyan plusszal rendelkeznek, melyek még nincsenek a játékban és a játékbeli erőket sem kavarják meg.

A fentiek miatt 2-3 hete már több szövetség tagjai segítsége által elkészült több épület terve is, melyeket alakítottunk, javítottuk, átírtuk, vagy éppen töröltük, ha sokak szerint esélytelen vagy nem megvalósítható. A terveket leellenőriztettük Baratyval is, hogy programozásban okozhat-e bármilyen gondot, mivel megoldhatóak, így Miklós elé tártuk az eredményt. Miklós támogatta az ötleteket és a több épületből 4 épület már át is ment a szűrőn, a Xenó event és az új típusú bajnoki után neki is kezdhetnek a programozásának, de természetesen nincs iőpont, hogy ezek mikor kerülhetnek be a játékba.

Az alábbiakban a 4 épület leírása található. Technikai változtatások, például építési költség, előfeltételek módosulhatnak természetesen, de a hatásuk nagyjából meg fog felelni az itt leírtaknak.


Edzőterem (új épület)

Maximális szintje: 60
Előfeltétel: Gyakorlótér 25, Védőfal 25
Hatása: Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 12 szintenként +1 a próbadobásokhoz.


Kémgömb (upgrade)

Maximális szintje: 20 (30?).
Hatása:Szintenként 1.5 (1?) perccel csökkenti a kémgömb újrahasználás idejét. Maximális szinten 30 percenként lehet így kémkedni.


Katalizátor (upgrade)

Maximális szintje: 20
Hatása: 15 fölött minden szint 1 nappal csökkenti két lélekkút kisütés közötti várakozási időt. Ez a funkció minimum 60. tapasztalati szinttől használható.


Bánya (új)

Maximális szintje: 10
Előfeltétel: A Hatalom Tornya legalább 1 napi birtoklása bármikor korábban.
Hatása: A 10. szint megépültekor a bánya kimerül, új bányát kell nyitni. Ilyenkor felszínre kerül egy különösen értékes relikvia, az élet köve, amely minden tagnak +1 egészséget biztosít.


Lehet véleményezni természetesen, de - mint fentebb írtam - technikai jellegű változtatások lehetnek már csak.

Még több épület tervét továbbítottuk, de azok egyelőre talonban vannak, jelenleg - első körben - biztos nem valósulnak meg.
A hozzászólást Craslorg módosította 2011.10.14. 16:18:09-kor
Pontszám: 8.56
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
2. hozzászólás - 2011.10.14. 15:03:50
Úgyis van lélekgyémántom bőven és növelnem kell a szerencsémet is!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 5.68
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
3. hozzászólás - 2011.10.14. 15:13:45 (Válasz Craslorg #1 hozzászólására.)
Tetszik, már csak a kristálypontra meg a kiégett őskőre kéne valami....

Kiégett őskő: 2883
Kristálypont: 31660
Felhasználható lélekgyémánt: 60337
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.06
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
4. hozzászólás - 2011.10.14. 15:51:49 (Válasz Craslorg #1 hozzászólására.)
Bánya (új)


-V5-ön nem építhető (nincs HT)
-Ha a rabszolgák (Építő karakterek) felhúzzák, akkor 10. szintenként a kis szinten körbeépített Pók kari kapja a +1 egészségeket? Tuti a rabszolgázás bevezetése a cél?

X. szint költsége: Aktuális Hatalom tornya szint költsége vagy meglévő költségszerkezet.


Azaz akinek magas a lélekkútja az pörgeti a +1 egészségeket magára, valamint ahol "elszállt" a hatalom tornya építési költsége, ott csak a TOP szövik építhetik az épületet?

Javaslok helyette egy másik épületet (ha már a szövi küldik miatt kell ilyen):
Minden szint lélekkútnyi lébe fáj, és ha felépül 10 szintje, akkor az éppen aktuális szövetségi küldetés teljesül.
A hozzászólást Birka módosította 2011.10.14. 15:55:23-kor
Pontszám: 5.86
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3523 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
5. hozzászólás - 2011.10.14. 16:12:39
Ezt én mondtam Craslorgnak is, hogy nem teszünk be újabb építési költségeket, nem lesz lélekgyémánt a költség, hanem marad LE.

Köszi Birka az észrevételeket, teljesen jogosak, a bányát lehúztuk a listáról.
Pontszám: 6.68
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
6. hozzászólás - 2011.10.14. 16:26:06 (Válasz Miklós #5 hozzászólására.)
És akkor megmondanád mit kezdjünk azzal a mázsányi LGY-vel??? Tudom-tudom térkifordító.

Ha nincs 110. szintnél nagyobb relikvia/relikviák? De végülis mindegy, majd "Mi" kiötlünk pár dolgot és, ha abból 1% bejut máris hatalmas áttörés.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.06
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1242 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
7. hozzászólás - 2011.10.14. 16:50:27
Kínzókamra (Upgrade):

Maximális szintje: 50

Hatása: 15. szint felett minden egyes szint +1%-ot rátesz a nap végén kapott LE-hez! (Maximális szinten +35%-ot)
V3-Geralt z Rivii
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 5.61
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
8. hozzászólás - 2011.10.14. 17:08:59
Pár hónapja toltam egy ilyen ötletsort, nem gondolom, hogy ez így megvalósulna, de egyes épület ötletek egy része szerintem simán jó továbbra is:

A Végzeturak várost építhetnek. Szükséges egy X mennyiség felépítése az alapításhoz, majd épületek húzhatóak fel. Az épületek hatása minden játékosra hat a szerveren. Az építés a szövetségi épületekhez hasonlóan működik, a szerencsét növeli, manakonstrukció használható. Minden X LE városépítés után a Végzeturak egy Végzetmedált kapnak.

- Tőzsde Palota
- 1. szint - +1 kisebb tétel az Aukciós Házban
- 2. szint - +1 gyakori tétel az Aukciós Házban
- 3. szint - +1 ritka tétel az Aukciós Házban

- Piactér - Kedvezmény a kufárnál
Szintenként 0,5% kedvezmény a Lélekkufárnál, max 20. szint.

- Küzdőtér
Nevezhetsz az Arénában, ahol 1 CSP-ért kihívást intézhetsz a többi nevezőhöz. A harc a Szövetségi Aréna szabályai szerint működik. A kihívottnak el kell fogadnia a kihívást. A győzelmekért pontok járnak, amik jutalmakra válthatóak. A jutalmak szintje az épület szintjétől függ.

- Fekete piac
Különféle erőforrások válthatóak át másra az épület szintjétől függően
- 15 CSP - 1 Kaland
- 50 őskő - elvesztett LE
- Kincspont - Kristálypont
- Két pihenésért újra dolgozhatsz az Aukciós Házban
- Lélekgyémánt - Térkapupont
- Aranydukát - AF pont

- Kocsma
1 szint - Megnyit egy üzenőfalat, melyre írhatnak a játékosok (szerver fórum)
2 szint - Cset

- Jósda
Különféle erőforrásokért (LE, Lélekgyémánt, Aranydukát, Kincspont) tombola vásárolható. X időnként sorolás. Nyeremények különféle italok, vagy akár aukciós tételek. Az épület szintje meghatározhatja milyen erőforrásból vásárolható tombola, illetve hogy milyen gyakran van sorsolás

- Állatidomár
A kennel 24. szint felett is növeli a gyakorlási időt, egészen 36. szintig. 1 állatidomár szint, 1 szint a kennelnél a gyakorlási időben. 12 szint

- Lélekcsatorna
Az arra jogosultak a Lélekkútból is építhetnek a városi épületekbe

- Vadászkunyhó
1. szint - Apró méretű állatok 1-3 kristálypontot adnak
2. szint - Nagyobb méretű állatok +5% eséllyel dobnak kiégett őskövet
3. szint - Hatalmas méretű állatok +5% eséllyel adnak kalandot
4. szint - Óriási méretű állatok Aranydukátot adnak

- Mérnöki Akadémia
- 1-5 szint, a Szerencse fejlesztése 1-5%-al hatékonyabb
- 6-10 - A Manakonstrukció X %-a is beleszámít a Szerencse fejlesztésébe szinttől függő mértékben

- Preparátor műhely
- Szintenként + X% sebzés az epikusokra és entitásokra

- Párbajterem
- Növeli a Kihívásért járó Kristálypont mennyiséget, az állatok több TP-t kapnak kihívásból. A bónusz mértéke függhet az épület szintjétől
Pontszám: 9.31
népszerűPörgöncFérfi
Végzetúr tehetség
196 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
9. hozzászólás - 2011.10.14. 18:03:22 (Válasz Tigristappancs #8 hozzászólására.)
A bánya helyett, a Fekete piac tetszene....

"Különféle erőforrások válthatóak át másra az épület szintjétől függően
- 15 CSP - 1 Kaland
- 50 őskő - elvesztett LE
- Kincspont - Kristálypont
- Két pihenésért újra dolgozhatsz az Aukciós Házban
- Lélekgyémánt - Térkapupont
- Aranydukát - AF pont"

Magasabb szinten, egy átlagos karinak a kihívásokból jövő mondjuk átlag kettő Kristálypont igen kevés lehet, amikor egy próbánál, akár 30-at is lekapnak róla. A vonatkozó lötty, 90. szint környékén 8000 LE-ért 20 Kristálypontot generál, ami nagyon durva a fogyáshoz viszonyítva (gondoljunk csak a szöviküldire!). A Kincspont viszont hegyekben áll ott, ahol nem licit alapú a kincsosztás, de lehet, hogy még licit mellett is. Kiváló 5let!
Az LGY, Térkapupont transzfernél jó magas árat szabnék.

Ez tűnik a legjobb épület tervnek.
A hozzászólást Pörgönc módosította 2011.10.14. 18:04:20-kor
V3-Shifu
Pontszám: 8.74
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
10. hozzászólás - 2011.10.15. 10:33:17
kincseskamra fejlesztése / vagy egy új épület
növelné az egyszerre nálunk lévő térkapus fókuszkristályok számát, és a maximális szinten nem minden 10. térkapus ellenfél lenne kivételesen erős hanem minden 9.

katakomba fejlesztése /vagy mauzóleum.
nekem vannak ünnep napokról különleges állatkáim nincsen szívem kisajtolni őket. mert a grafikájuk "egyedi" valamilyen módon meg kéne őket őrizni.
még ha csak névlegesen is. vagy ha őrök nyugalomra helyezem őket az mega eszenciákhoz hasonlóan adnának véglegesen fix bónuszt.

átokpiramis fejlesztése
minden további szintje az epikus/entitás szörnyek ellen a varázslatok negatív hatását erősítené szintenként 1% al
maximális szintje 50.
V1-antilop
Pontszám: 7.64
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
11. hozzászólás - 2011.10.15. 11:42:14 (Válasz Pörgönc #9 hozzászólására.)
nem rossz,de Őskőért semmiképpen se lehessen LE-t venni így is ott a kisütés :s

Antilop ötletelése is nagyon tetszik.
Pontszám: 8.11
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
12. hozzászólás - 2011.10.15. 13:08:16 (Válasz antilop #10 hozzászólására.)
növelné az egyszerre nálunk lévő térkapus fókuszkristályok számát


20 db "régi", és korlátlan "új" lehet nálad, ezen mit akarsz még növelni?
Pontszám: 6.28
kedvelt tagLúzerFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
13. hozzászólás - 2011.10.15. 13:12:02
Energiakristályosító 20.

20-30-ra.

Szint lépéskor kapsz egy kékdukát italt. (+1dukát)

Ezt lehet még ragozni.

30-40-re.

Sárgadukát ital.

40-50re-

vörösdukát ital. (+3 dukát)

Mágustorony 20.

20ról 30-ra. Szinteként +1 mágia
V3 Siku - Mohir
Pontszám: 6.47
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
14. hozzászólás - 2011.10.15. 13:14:38 (Válasz Pörgönc #9 hozzászólására.)
Erőforrások átváltása nagyon kényes téma - szerintem ilyen jellegű dolog nem lesz.
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 5.68
kedvelt tagLúzerFérfi
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
15. hozzászólás - 2011.10.15. 13:26:58
Eddig is volt. Az energiakrisályosító szintlépéskor kiégett őskövet vagy őskövet (aukciós tárgy) add!
V3 Siku - Mohir
Pontszám: 5.78
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
16. hozzászólás - 2011.10.15. 13:35:30 (Válasz Lúzer #13 hozzászólására.)
Idézet: Lúzer - 2011.10.15. 13:12:02
Energiakristályosító 20.
20ról 30-ra. Szinteként +1 mágia


Nem pont igy, de olyan epulet, ami szintlepes utan ad valami tapot jo otletnek tunik.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.92
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
17. hozzászólás - 2011.10.15. 13:36:20 (Válasz Alendaar #14 hozzászólására.)
Idézet: Alendaar - 2011.10.15. 13:14:38
Erőforrások átváltása nagyon kényes téma - szerintem ilyen jellegű dolog nem lesz.


Igen addig eddig meg minden jatekban csak baj volt, ha eroforrasokat at lehet valtogatni.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.92
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
18. hozzászólás - 2011.10.15. 14:02:27 (Válasz Morzkod #16 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2011.10.15. 13:35:30
Idézet: Lúzer - 2011.10.15. 13:12:02
Energiakristályosító 20.
20ról 30-ra. Szinteként +1 mágia


Nem pont igy, de olyan epulet, ami szintlepes utan ad valami tapot jo otletnek tunik.


Az szerintem beleférne, hogy egy új épület 10-ik szintje után a karakternek ad +1-et a legkisebb tulajdonságára minden szintlépése után. Az épület 20-ik szintje pedig a két legkisebbre. Akár mehetne 30-40 épületszintig is.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.74
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
19. hozzászólás - 2011.10.15. 17:02:00 (Válasz Ariel #18 hozzászólására.)
Sok minden nem változna, mert aki portyakarakter, pók vagy VF-es (pláne bubival), ezután se fog erőteljesebben lépkedni és az ingere se lesz rá. Legalábbis a korábbi hasonló ötleteknél mindig ez jött le a hozzászólásokból. Esetleg maximum a dukát lenne picit erősebb hajtóerő, de szintenként 1-2-3 dukát meg ló...
Pontszám: 7.46
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
20. hozzászólás - 2011.10.15. 18:24:13 (Válasz Ariel #18 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.10.15. 14:02:27
Idézet: Morzkod - 2011.10.15. 13:35:30
Idézet: Lúzer - 2011.10.15. 13:12:02
Energiakristályosító 20.
20ról 30-ra. Szinteként +1 mágia


Nem pont igy, de olyan epulet, ami szintlepes utan ad valami tapot jo otletnek tunik.


Az szerintem beleférne, hogy egy új épület 10-ik szintje után a karakternek ad +1-et a legkisebb tulajdonságára minden szintlépése után. Az épület 20-ik szintje pedig a két legkisebbre. Akár mehetne 30-40 épületszintig is.


Nem lehetne a banyat valahogy ugy felokositani, hogy a +1 tul (legkisebb tulajdonsagra jo otletnek tunik) a kovetkezo szintlepesnel esik le? Stackelodhetne is akar. A banya szintkoltsege minden ujraepitessel +10% lehetne az elozohoz kepest.
Allandora megkapott +tul helyett lehetne vedofal/gyakorloter jellegu is a bonusz. A szintlepeshez kotes pedig megoldhato lenne ugy, mint az alvilagi veremnel.
Sot igy belegondolva nem is feltetlen kellene tulajdonsagot adnia, lehetne maxEP is. Jol harmonizalna az uj bajnoki rendszerhez.

Reszemrol HT-val nem kevernem, bar a HT-nak olyan iszonyatos bonusza van, hogy en semmikepp nem erzem megalapozottnak Birka problemajat, hogy egy szovi nem tudja felepiteni annyira, hogy atvegye egy napra.

Na akkor summazom:
2 epulet. Az egyik 10-es szintig huzhato, ott bomlik automatikusan, szintkoltsege konstans, de folyamatosan no az ujraepitesek soran. Bomlaskor a masik epulet ugrik egy szintet, ami szintenkent +X maxEP, de maximum annyi amennyi szinttel a karakter Y szint felett van.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.76
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekei