Én azért nem adom fel, szerintem lehetne növelni a jelenlegi épületek max. szintjét. Vasárnap délután brainstormingom eredménye.
Energiaszentély
Maximális szintje: 75
Minden szintje +1% LE-t jelent a kalandcsaták végi LE-re és 10 szintenként +1 a próbadobásokhoz.
Védőfal
Maximális szintje: 45
Előfeltétel: Mesteri építészet III.
Ha portyázás során támad valaki, bónuszt kapsz védekezésedre, ez háromszorosa a védőfal szintjének.
[Gyakorlótér[/b]
Maximális szintje: 45
A társaiddal való gyakorlás járatosabbá tesz a más végzeturak elleni harcban. Ha portyázás során támadsz valakit, bónuszt kapsz támadásodra, ennek mértéke a gyakorlótér szintje szorozva hárommal.
Mágustorony(upgrade)
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Nekrofun fókusz 50.
Hatása: Minden 20 feletti szintje 0,33%-al csökkenti a mágia tulajdonság fejlesztési költségét.
Megjegyzés: Még mindig azt gondolom messze a leggyengébb stati, ráfér az upgrade (Kócos tudom nem így látja :-) )
Átokpiramis
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Átokpiramis 20, Kínzókamra 15
Hatása: 20. szint felett minden szintje egyel növeli a transzdestructiód hatékonyságát az átkozott végzetúr ellen (maximum annyival amennyi eleve volt). Ezen felül szintenként 3%-al csökkenti a megátkozott végzetúron lévő segítő kéz hatékonyságát (kivéve olyan végzetúr ellen akinek negatív LE diffje van).
Megjegyezés: Hiába a trenszdestructio ha a transzc. projekciót a templom miatt is midnenki agyba főbe növeli. A segítő kezes részt gondolom nem kell magyaráznom, elég sok kritikát kapott az SK "nem célfelhasználású" működése, teljes joggal.
Palota (upgrade)
Maximális szintje: 50
Előfeltétel: Bűvös kunyhó 50, kennel 49
Hatása: 29. szint felett minden további 4 szint +1 öltözetet és + 1 vezetőkészséget ad.
Megjegyzés: Esetleg: 30. szinttől a lélekufárnál vásárolható tárgyak LGY költsége csökken szintenként 0,5%-al. +1 állathely talán még belefér.
Bűvös kunyhó
Maximális szintje: 75
50. szint után állataid a kunyhó minden szintje után 1 maximális szakértelempontot kapnak. Ezeket az extra pontokat intelligencia és kritikus ütés
fejlesztésére NEM fordíthatják!
Megjegyzés: olyan szakik előtérbe helyezése amire jó eséllyel sosem költenénk (esetleg ki lehet zárni más népszerű szakikat is, de az esetek 90%-ban a fenti kettő megy sztem mindenkinél)
Kennel
Maximális szintje: 72
Az állatokat 50. szintől kezdve a maximális gyakorlási idő megegyezik a kennel szintjével, de az állatok fejlődése 48 órán túli gyakorlásnál csökkent mértékű (66%).
Megjegyzés: Így egy kicsit tovább lehetne pihentetni a bestéket (nyaralási, távollét problémák). Több TP-t az állaz nem kap a csökkent TP miatt (esetleg, lehetne 75%-ra módosítani, akkor valamivel több TP-t kapna 3 nap után).
"Csúcsmesteri" építészet (tesztnév )
ELőfeltétel: Nagymesteri, gyakorlótér/védőfal: 25 Bűvös kunyhó: 75
Lassan ráébredtek, hol követtétek el a hibát, ami miatt már képtelenek vagytok a gyakorlóteret és a védőfalat tovább építeni. Építészeti tudásotok azóta rengeteget fejlődött - ha most építenétek ezeket újra, teljesen másképp csinálnátok! A Nagymesteri építészet kifejlesztésével a gyakorlóteretek és védőfalatok lerombolódik, de ezután 45-ös lesz a maximális lehetséges szintjük.
Megjegyzés: utáltam ugyan ezt, de asszem most eljött erre is az idő...
És végül két komplikáltabb ötlet:
Katalizátor
Maximális szintje: 75
50. szint fölött lélekkútkisütés után különböző erőforrásokat kapsz ajándékba minden szint után (kristálypont, sisakszilánk, lélekgyémént, aranydukát, hűségszilánk, templomkristály, ősdrágakő, szubplazma, ksiebb vadászat ital, kisebb portyaital, apró térkapu stimulátor). Az erőforrások szintfüggőek.
Megjegyzés: akár lehetne véletlenszerű, akár lehetne fix. Nem nagy elszállásokra gondolok, ki kell balanszolni. Az apró ajándékokat midnenki szereti, a Beho meg a 10 őskövet sütögetésenként :-)
Alkimista labor
Maximális szintje: 75
50. szint felett ha eszenciát próbálsz előállítani feláldozhatsz erőforrásokat, hogy növeld az esélyét, hogy olyan eszenciát találj ami még nincs (ha gradulátomot is használsz, akkor az adott csoportból). Felhasználható erőforrások: kristálypont(0,1), lélekgyémánt(0,2), sisakszilánk(0,5), aranydukát (1), templomkristály(2), hűségszilánk(3). Zárójelben a szám azt jelzi, hogy mennyi százalék esélyt ad az adott erőforrás feláldozása arra, hogy olyan eszencia essen ami még nincs. Maximum annyi erőforrást használhatsz fel mindegyik erőforrásból amennyi a labor szintje.
Megjegyzés: A beállításoknál a laborban beállíthatod miket használsz fel a köv. kisértletnél, ezt a beállítást elmenti amig nem változtatod, ill, van egy csekkbox, hogy használod az erőforrásokat vagy nem. Volt róla szó hogy 4 ezsenciából lehetne majd konvertálni 1 azonos csoportút. Ez bonyolultabb de azon a problémán felül a felhalmozodó erőforrások problémájára is megoldást kínálna.
Ne kíméljetek
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."