Kornmirror111 hozzászólás
Re: Új épületek
81. hozzászólás - 2012.04.06. 07:58:56
Nem tudom mennyire cél, az hogy sok szövetség legyen, de V5re szeretnék javasolni egy épületet, mely segítségével, további emberek vehetőek fel a 26 mellé, persze ez is maximálva, pl.: +1 személy 50M, +2 100M, +3 150M
A kommunikációm szintje partnerfüggő.
Pontszám: 8.14
Isten Kardja628 hozzászólás
Re: Új épületek
82. hozzászólás - 2012.08.31. 13:15:35
A V5-ön égetően szükség lenne új, építhető épületekre. Azzal szembesültünk a legnagyobb szövetségként, hogy gyakorlatilag ha tovább építkezünk, akkor megöljük a szövetségi küldetéseket hiszen a 10 szintes küldi durván megfog majd...
Szóval az esetleges válasz, hogy ott a DP, nem elég. Most még csak mi "verjük az asztalt", de néhány hónapon belül csatlakozni fog sok szövetség ehhez az állásponthoz. Nem kellene megvárni, szerintem előre kellene gondolkozni Kedves JV.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.93
Kocos7685 hozzászólás
Többi világokon ezt HT-val szokás intézni, de az nálatok nincs, ha jól tudom.
Pontszám: 7.01
Tigristappancs402 hozzászólás
Re: Új épületek
87. hozzászólás - 2012.08.31. 14:18:34
Jaja, pár hónapon belül mi is meredt viszketésbe fogunk kezdeni a szövi küldik láttán építhető dolgok hiányában.
Pontszám: 8.62
Bpetya752303 hozzászólás
Re: Új épületek
89. hozzászólás - 2012.10.16. 18:24:47
Mit gondoltok egy olyan épületről, ami az állatok maximális szakértelem pontjainak számát növelné, meg esetleg az egyes szakértelmek maximumát tolná feljebb alapszint/2-ről?
Pontszám: 8.71
Craslorg11552 hozzászólás
Az állatok maximális szakértelempontját nagyjából minden 5. megaesszencia növeli 10-zel. A másik inkább AF-ben elképzelhető szerintem.
Pontszám: 7.68
Aurri791 hozzászólás
Re: Új épületek
92. hozzászólás - 2012.10.16. 23:11:00
Bűvös kunyhó meg kennel max. szintjét is lehetne növelni valami hasonló hatással.
Igazából ha egy épület 100 millióért adna egy kristálypontot vagy sisakszilánkot vagy mondjuk egy színes-szagos seggdörgölő jelzőt az is jobb lenne mint ami most van.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.17
BaalCain611 hozzászólás
Re: Új épületek
94. hozzászólás - 2012.10.18. 21:50:13
egy évvel ezelőtt is volt épület ötlet már több.
nyáron fixen bekerült a listára pl a bánya, szerepel is s fejlesztendők között a taliról
és lám elröpült egy újabb év!- épület nélkül. igazán a v5 szív jó nagyot
Pontszám: 7.66
Ariel3532 hozzászólás
Kezeld az építést úgy, mint ami önmagában táp, a szerencsefejlesztés lehetősége miatt. Így könnyebben túlteszed magad azon, hogy értelmetlen épületeket lehet csak építeni belőle.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
Morzkod947 hozzászólás
Idézet: Ariel - 2012.10.18. 22:42:58 Kezeld az építést úgy, mint ami önmagában táp, a szerencsefejlesztés lehetősége miatt. Így könnyebben túlteszed magad azon, hogy értelmetlen épületeket lehet csak építeni belőle.
Azert ha a 10 szintes szovikuldit DP-n kell megoldani, mert nincs mas, az nem tap. Az kegyetlenul nagy szivas.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.09
Ariel3532 hozzászólás
Ja, hogy úúgy
Akkor V5-ből ki kell venni ezt a feladatot, az véglegesen megoldja a problémát.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
Bpetya752303 hozzászólás
Szerintem azért perspektívikusabb lenne, ha végre bekerülne néhány (könyörgöm, legalább egy!!!) új épület, vagy bővülne pár régi. Volt itt bőven javaslat, nem hiszem, hogy mindet a kukába kellene iktatni...
Pontszám: 8.72
Quellon2859 hozzászólás
Re: Új épületek
99. hozzászólás - 2012.10.19. 08:26:08
Én továbbra is azt mondom, hogy általánosan be kéne vezetni az amortizációt. Egy város sem terjeszkedik örökké féktelenül. Van, hogy dinamikusabban, máskor megtorpan, de a kész épületek karbantartása, felújítása mindig feladat és a régi rossz állapotú vagy feleslegessé váltak lebontása, helyettük újak építése, akár ugyanazt a funkciót ellátó modernebb épület vagy más, a jelen szükségleteit kielégítő teljesen új épület.
Ha ez az amortizáció játékba kerülne (játékvezetés jól átgondolná, finomhangolná) akkor minden kész épület állapota romlana, ugyanolyan építéssel (LE, VP) lehetne karbantartani, mint ahogy felépült. Ha nem tartanák rendben, egy bizonyos idő után csökkent hatásfokkal látná el a funkcióját, majd még később összedőlne, leomlana, tehát megsemmisül. Így az inaktív szövetségek épületei akár teljesen meg is semmisülhetnének. A Lélekkút kivételével, így a szövetség nem szűnik meg csak úgy - mesebeli magyarázat erre az lenne, hogy a Kutat átjárja a Lélekenergia és ez a külső romboló hatásokon kívül elpusztíthatatlanná teszi.
A rombolódás/amortizáció mértéke függne az épület korától és Lélekkút mértékétől - vagy a JV-k mást (is) látnak jónak akkor attól (is).
Jó-jó, persze, kaphattok bányát meg homokozót és még EU-s játszóteret is építhettek, de ezek csak szépségtapaszok. Az építésben ugyanúgy a végtelenítettség a megoldás (nem HT-vel), mint a javasolt AFK-knál és a szakik közt is mindig jó, követendő példának hozzátok fel a kritikusakat.
A 10 szint építés szövi küldit meg szimplán módosítani kell X építésre, mint mondjuk a kihívásnál, dukát szerzésnél, stb, hogy aktív tagok létszáma*X-et kell építeni és kész is a komplex rendszer.
Lehet, hogy nem tökéletes, de azzá lehet tenni és mindenképp jobb megoldás, mint nyekeregni 1 évet, kapunk 1 épületet ami csak arra jó, hogy levezessétek a felesleges VP-t, növeljétek a szerencsét, készüljenek a küldik és pár hónap alatt kész lesz aztán kezdődhet a sírás-várás-sírás-építés-sírás körforgás elölről.
Nem tetszik? Nem baj, találj ki jobbat és addig ne sírjál!
Pontszám: 6.37