Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: Új épületek
kedvencKornmirrorFérfi
Végzetúr tehetség
111 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
81. hozzászólás - 2012.04.06. 07:58:56
Nem tudom mennyire cél, az hogy sok szövetség legyen, de V5re szeretnék javasolni egy épületet, mely segítségével, további emberek vehetőek fel a 26 mellé, persze ez is maximálva, pl.: +1 személy 50M, +2 100M, +3 150M
A kommunikációm szintje partnerfüggő.
Pontszám: 8.14
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
82. hozzászólás - 2012.08.31. 13:15:35
A V5-ön égetően szükség lenne új, építhető épületekre. Azzal szembesültünk a legnagyobb szövetségként, hogy gyakorlatilag ha tovább építkezünk, akkor megöljük a szövetségi küldetéseket hiszen a 10 szintes küldi durván megfog majd...
Szóval az esetleges válasz, hogy ott a DP, nem elég. Most még csak mi "verjük az asztalt", de néhány hónapon belül csatlakozni fog sok szövetség ehhez az állásponthoz. Nem kellene megvárni, szerintem előre kellene gondolkozni Kedves JV.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.93
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
83. hozzászólás - 2012.08.31. 13:26:06 (Válasz Isten Kardja #82 hozzászólására.)
Többi világokon ezt HT-val szokás intézni, de az nálatok nincs, ha jól tudom.
Pontszám: 7.01
kedvencIsten KardjaFérfi
Végzetúr mester
628 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
84. hozzászólás - 2012.08.31. 13:26:40 (Válasz Kocos #83 hozzászólására.)
Nincs.
V5 - Zafír Istenek - Isten Kardja
V3 - Lord IK - átvett karakter...meglátjuk mi lesz belőle
Pontszám: 7.93
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
85. hozzászólás - 2012.08.31. 13:36:24 (Válasz Isten Kardja #82 hozzászólására.)
Ahogy néztem 4 szövetség van, vagy lesz rövid időn belül kritikus helyzetben az épületekkel kapcsolatban.

De kellemes meglepetés lenne, ha kiderülne, hogy már van is pár fejlesztési ötlet
Pontszám: 9.28
kedvencKoklerkeFérfi
Végzetúr tehetség
186 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
86. hozzászólás - 2012.08.31. 13:43:09 (Válasz Bpetya75 #85 hozzászólására.)
a kellemes meglepetes az lenne, ha nem csak otlet lenne ....
Pontszám: 9.68
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
87. hozzászólás - 2012.08.31. 14:18:34
Jaja, pár hónapon belül mi is meredt viszketésbe fogunk kezdeni a szövi küldik láttán építhető dolgok hiányában.
Pontszám: 8.62
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
88. hozzászólás - 2012.08.31. 23:12:08 (Válasz Koklerke #86 hozzászólására.)
Jóvanna! Csak próbálok nem túl telhetetlennek tűnni.
Pontszám: 8.57
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
89. hozzászólás - 2012.10.16. 18:24:47
Mit gondoltok egy olyan épületről, ami az állatok maximális szakértelem pontjainak számát növelné, meg esetleg az egyes szakértelmek maximumát tolná feljebb alapszint/2-ről?
Pontszám: 8.71
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
90. hozzászólás - 2012.10.16. 18:58:31 (Válasz Bpetya75 #89 hozzászólására.)
Az állatok maximális szakértelempontját nagyjából minden 5. megaesszencia növeli 10-zel. A másik inkább AF-ben elképzelhető szerintem.
Pontszám: 7.68
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
91. hozzászólás - 2012.10.16. 20:41:26 (Válasz Craslorg #90 hozzászólására.)
Az igaz. Mondjuk annak, hogy az alapszint/2 fölé lehessen vinni szakit, jobban is örülnék
Pontszám: 8.71
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
92. hozzászólás - 2012.10.16. 23:11:00
Bűvös kunyhó meg kennel max. szintjét is lehetne növelni valami hasonló hatással.
Igazából ha egy épület 100 millióért adna egy kristálypontot vagy sisakszilánkot vagy mondjuk egy színes-szagos seggdörgölő jelzőt az is jobb lenne mint ami most van.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.17
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
93. hozzászólás - 2012.10.17. 07:26:30 (Válasz Aurri #92 hozzászólására.)
Egyetértek. Bár a szagos résszel inkább nem
Pontszám: 8.72
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
94. hozzászólás - 2012.10.18. 21:50:13
egy évvel ezelőtt is volt épület ötlet már több.

nyáron fixen bekerült a listára pl a bánya, szerepel is s fejlesztendők között a taliról

és lám elröpült egy újabb év!- épület nélkül. igazán a v5 szív jó nagyot
Pontszám: 7.66
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
95. hozzászólás - 2012.10.18. 22:42:58 (Válasz BaalCain #94 hozzászólására.)
Kezeld az építést úgy, mint ami önmagában táp, a szerencsefejlesztés lehetősége miatt. Így könnyebben túlteszed magad azon, hogy értelmetlen épületeket lehet csak építeni belőle.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
96. hozzászólás - 2012.10.19. 06:07:07 (Válasz Ariel #95 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.10.18. 22:42:58
Kezeld az építést úgy, mint ami önmagában táp, a szerencsefejlesztés lehetősége miatt. Így könnyebben túlteszed magad azon, hogy értelmetlen épületeket lehet csak építeni belőle.


Azert ha a 10 szintes szovikuldit DP-n kell megoldani, mert nincs mas, az nem tap. Az kegyetlenul nagy szivas.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.09
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
97. hozzászólás - 2012.10.19. 07:43:23 (Válasz Morzkod #96 hozzászólására.)
Ja, hogy úúgy Akkor V5-ből ki kell venni ezt a feladatot, az véglegesen megoldja a problémát.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.81
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
98. hozzászólás - 2012.10.19. 07:55:08 (Válasz Ariel #97 hozzászólására.)
Szerintem azért perspektívikusabb lenne, ha végre bekerülne néhány (könyörgöm, legalább egy!!!) új épület, vagy bővülne pár régi. Volt itt bőven javaslat, nem hiszem, hogy mindet a kukába kellene iktatni...
Pontszám: 8.72
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
99. hozzászólás - 2012.10.19. 08:26:08
Én továbbra is azt mondom, hogy általánosan be kéne vezetni az amortizációt. Egy város sem terjeszkedik örökké féktelenül. Van, hogy dinamikusabban, máskor megtorpan, de a kész épületek karbantartása, felújítása mindig feladat és a régi rossz állapotú vagy feleslegessé váltak lebontása, helyettük újak építése, akár ugyanazt a funkciót ellátó modernebb épület vagy más, a jelen szükségleteit kielégítő teljesen új épület.

Ha ez az amortizáció játékba kerülne (játékvezetés jól átgondolná, finomhangolná) akkor minden kész épület állapota romlana, ugyanolyan építéssel (LE, VP) lehetne karbantartani, mint ahogy felépült. Ha nem tartanák rendben, egy bizonyos idő után csökkent hatásfokkal látná el a funkcióját, majd még később összedőlne, leomlana, tehát megsemmisül. Így az inaktív szövetségek épületei akár teljesen meg is semmisülhetnének. A Lélekkút kivételével, így a szövetség nem szűnik meg csak úgy - mesebeli magyarázat erre az lenne, hogy a Kutat átjárja a Lélekenergia és ez a külső romboló hatásokon kívül elpusztíthatatlanná teszi.

A rombolódás/amortizáció mértéke függne az épület korától és Lélekkút mértékétől - vagy a JV-k mást (is) látnak jónak akkor attól (is).

Jó-jó, persze, kaphattok bányát meg homokozót és még EU-s játszóteret is építhettek, de ezek csak szépségtapaszok. Az építésben ugyanúgy a végtelenítettség a megoldás (nem HT-vel), mint a javasolt AFK-knál és a szakik közt is mindig jó, követendő példának hozzátok fel a kritikusakat.

A 10 szint építés szövi küldit meg szimplán módosítani kell X építésre, mint mondjuk a kihívásnál, dukát szerzésnél, stb, hogy aktív tagok létszáma*X-et kell építeni és kész is a komplex rendszer.

Lehet, hogy nem tökéletes, de azzá lehet tenni és mindenképp jobb megoldás, mint nyekeregni 1 évet, kapunk 1 épületet ami csak arra jó, hogy levezessétek a felesleges VP-t, növeljétek a szerencsét, készüljenek a küldik és pár hónap alatt kész lesz aztán kezdődhet a sírás-várás-sírás-építés-sírás körforgás elölről.



Nem tetszik? Nem baj, találj ki jobbat és addig ne sírjál!
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 6.37
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Új épületek
100. hozzászólás - 2012.10.19. 08:32:52 (Válasz Quellon #99 hozzászólására.)
Az ötlet korábban is felvetült, de ez - véleményem szerint - jelentősen megnövelné a kódot és a bug lehetőségét. Emellett, ha én valamit mágiával építek, akkor az biza úgy marad, ahogy van. Emellett gondold meg, ez mekkora szopatás lenne V5-ön, ahol így is jóval nehezebb a manakonsti gyengesége miatt építeni. (Persze ezt oldják meg ők )
Pontszám: 7.68
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője