Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
221. hozzászólás - 2012.06.14. 20:31:08 (Válasz Offsboy #220 hozzászólására.)
És mire jutottál?

Nekem van még raktáron 3 db 55. szintű dög azokkal annyira nem jó számolgatni, de min (4 támassal) 350 max 1000-et sebeznek. A 300-as dög egyedül 110-390-ig sebez. Elnyelés meg átlagra megy az meg olyan 282. (4-el) Persze az egyik fami +10% sebzés.

De, ugye erő, fegyó sebzéssel ez nőhet.

De engem mindig is hidegen hagyott a "számok világa" nagy ívbe tojok rá.

Ui: Ha meg már rég kiszámoltad, akkor tudod mennyi az annyi...akkor minek Neked erősítés? Én az egy döghöz ragaszkodok Más a 4-5-höz...vagy megint egy új karakter típus van kialakulóban?
A hozzászólást Viszok009 módosította 2012.06.14. 20:32:53-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.35
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
222. hozzászólás - 2012.06.14. 22:49:59 (Válasz Offsboy #220 hozzászólására.)
Egy állattal hosszú távon nagy valószínűséggel bukni fogsz. Jönnek majd a rablásbónuszt adó felszerelések, és nagyon nem mindegy, hogy négy állatra tudod rakni őket, vagy csak egyre. Kevesebb LE jön a térkapuból és a portyából. A gyorsabb küldizés lehet, hogy kompenzálni tudja, de a megnövekedett elnyelésed a járvány miatt nem fogja kompenzálni a lecsökkent sebzésedet az tuti.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.72
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
223. hozzászólás - 2012.06.15. 07:44:39 (Válasz Viszok009 #221 hozzászólására.)
Már nincs meg az excel amibe számolgattam ezt, de lényegében annyi, amit Ariel írt. Egy állattal akkor jár jobban az ember, ha abszolút IQ-Tau-Véd alapokra építi a karaktert, hogy ne fájjon annyira az állatok sebzéskiesése. Azonban a közelharcot észrevehetően erősítették az elmúlt időszakban, és bizony azt vettem észre, hogy az erő a top3 hasznos tulajdonságba került. Leginkább, de nem kizárólag a LE szívás miatt. Magasabb szinten szükség van a sok sebzésre, akár epikus, entitás ellen, de a pvp-ben is. Az amit nehezebb kiszámolni, hogy a +1 garnitúra vágóállat mennyit kompenzál LE-ben és dukátban, ez az egyetlen ami valóban vonzó az egyállatos verzióban.
Magyarán ha viszonylag magas az erőd, akkor a magas elnyelés nem kompenzálja a kiesett sebzést (ahogy Ariel is írta), viszont a magas erő mindenképp kell a LE szívás és egyebek miatt. És akkor igen, ott van a járvány, meg ott van a templomi medál, ami +1% közelharci sebzést ad, az ebből kapott bónusz is kevésbé hat rád ha csak egy állattal nyomulsz. Erre jutottam, pedig nagyon jó lenne az a +3 hely az állatoknak, de a 3 db, összesen 490 szintnyi állatot nem fogok kisajtolni, mert abban sok biza munka van
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
224. hozzászólás - 2012.06.15. 12:44:43
,ha már ennyire állatos témánál vagyunk..

Számít-e az állat sebzésénél, találati esélyénél az állat morálja? Teszem azt max (100% ) morálról támadó állat összességében sikeresebb-e, mint egy 21% os morállal támadó állat?
Pontszám: 8.25
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
225. hozzászólás - 2012.06.15. 12:45:39 (Válasz Fecsu123 #224 hozzászólására.)
Erre biztosan lenne valahol utalás, szóval a válasz egyértelműen nem.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
226. hozzászólás - 2012.06.15. 12:49:53
Sejtettem én is ebből kifolyólag,de azért mindig érdekelt,hogy tényleg így van-e. Akkor marad az ami egy újabb olyan dolog ami miatt muszáj mindig fellépni és csinálni valamit a kis kedvencekkel legalább két naponta.
Pontszám: 8.25
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
227. hozzászólás - 2012.06.15. 13:58:22 (Válasz Viszok009 #216 hozzászólására.)
Nekem most 60 TP. Ejj-ejj
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.18
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
228. hozzászólás - 2012.06.15. 14:32:38 (Válasz Ariel #222 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2012.06.14. 22:49:59
Egy állattal hosszú távon nagy valószínűséggel bukni fogsz.


Hééé! Az okosakat kérdezte! Meg Crast.
Szerintem: Egy állattal hosszú távon nagy valószínűséggel bukni fogsz.
Nekem egyébként kétszer egy van, de mint megbeszéltük nem vagyok európai értelemben vett karakter.
Pontszám: 8.78
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
229. hozzászólás - 2012.06.15. 14:40:10 (Válasz Offsboy #223 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2012.06.15. 07:44:39
Az amit nehezebb kiszámolni, hogy a +1 garnitúra vágóállat mennyit kompenzál LE-ben és dukátban, ez az egyetlen ami valóban vonzó az egyállatos verzióban.


Ezt pont egyszerű számolni.
Ha tudod, hogy X óra felvinni elfogástól számítva 20-as szintre, akkor heti 5X/504+1 pluszt küldit jelent, amit felszorozhatsz a jutalmakkal.
Ha nem tudod mennyi az X, akkor egyszer mérd le.
Pontszám: 6.96
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
230. hozzászólás - 2012.06.15. 15:09:17 (Válasz Kocos #229 hozzászólására.)
Kb. havi 40 küldit nyernék vele. Az dukátban se rossz, LE-ben pedig 1,25M havonta (101. szinten, a napi bevételem kb. 10-12%-al növekedne). A kérdés, hogy ezt a befolyt Le-t az erőre költve mennyire lehetne kompenzálni a többi állat hiánya miatti sebzéskiesést. Ehhez most nem kezdek hozzá excelezni, de megcsinálom valamikor.
Köszi a reakciókat!
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
231. hozzászólás - 2012.06.15. 15:21:50 (Válasz Offsboy #230 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2012.06.15. 15:09:17
Kb. havi 40 küldit nyernék vele. Az dukátban se rossz, LE-ben pedig 1,25M havonta (101. szinten, a napi bevételem kb. 10-12%-al növekedne). A kérdés, hogy ezt a befolyt Le-t az erőre költve mennyire lehetne kompenzálni a többi állat hiánya miatti sebzéskiesést. Ehhez most nem kezdek hozzá excelezni, de megcsinálom valamikor.
Köszi a reakciókat!


Nézz meg pár csatát. Ha egy állatod van az magas szintű, tegyük fel, hogy ezért mindig talál. Ez 25% sebzés.
Ha több álatod van, az most is van, tehát 10 csatából átlagolsz egy jó kis találati arányt, mondjuk 80%, a 4 állat sebzése 75%, aminek a 80%-a 60%. Tehát most szépen összeadogatod a sebzést 10 csatából, leátlagolod egy körre. Ezt leosztod 60-*nal, és felszorzod 35-tel. Ennyi sebzést buksz körönként. Tehát ezt kéne visszahozni erőből, egyrészt közvetlenül, másrészt az állat adta bónuszon keresztül. Utóbbit megintcsak ki tudod számolni úgy, hogy átlagolod 10 csatából a saját sebzést, ezzel leosztod az állatok összsebzését, majd leosztod 60-nal felszorzod 25-tel, és ennyi %-ot hoz az egy állat. Ha ez 20%, akkor a kihozott sebzésbukást leosztod 6-tal, felszorzod öttel, és ennyivel kéne növelnie a plusz erőnek a fegyveres sebzésedet körönként. Azt viszont, hogy egy erő mennyi hoz maximum nagyon áttételesen lehet megvizsgálni. Tolsz 500-500 csatát ugyanazzal a fegyverrel úgy, hogy közben húzol minél több erőt. Megnézed hogyan változnak az sebzések, és abból valamennyire lehet közelíteni, hogy 1 erő hány sebzés. Ezzel leosztod a plusz sebzésigényedet, és meg is van, hogy mennyi erőt kell húzni, hogy behozd a kiesést. De a LE rablást, ami kiváltképp fontos, ha EH-zol, akkor még nem vettük bele a képbe, hiszen ott is szépen lehet bukni. 70% plusz rablásod lehet 4 állatból, 40% egyből. Ha nem jól tudom javítsatok.
Pontszám: 6.96
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
232. hozzászólás - 2012.06.15. 15:22:29
Ejj-ejj, mi akik egy állatot nevelgetünk magas szintre, éppen nem a számolgatásainkról vagyunk híresek. Tudjuk, hogy bukó, de nekünk így jó. Úgyhogy nem éri meg, ne csináljátok.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.04
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
233. hozzászólás - 2012.06.15. 15:28:56 (Válasz Kocos #231 hozzászólására.)
Az erőből adódó sebzésnek is ismert a képlete AF képesség nélkül és azzal együtt is, így az is könnyítés a számításban.
Pontszám: 7.63
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
234. hozzászólás - 2012.06.15. 15:30:20 (Válasz Kocos #228 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.06.15. 14:32:38
Hééé! Az okosakat kérdezte! Meg Crast.


Örülök, hogy itt a melléknévfokozásnál a nagyobb fokozatot már nevesíted
Pontszám: 9.05
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
235. hozzászólás - 2012.06.15. 15:41:06 (Válasz Kocos #231 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2012.06.15. 15:21:50
Idézet: Offsboy - 2012.06.15. 15:09:17
Kb. havi 40 küldit nyernék vele. Az dukátban se rossz, LE-ben pedig 1,25M havonta (101. szinten, a napi bevételem kb. 10-12%-al növekedne). A kérdés, hogy ezt a befolyt Le-t az erőre költve mennyire lehetne kompenzálni a többi állat hiánya miatti sebzéskiesést. Ehhez most nem kezdek hozzá excelezni, de megcsinálom valamikor.
Köszi a reakciókat!


Nézz meg pár csatát. Ha egy állatod van az magas szintű, tegyük fel, hogy ezért mindig talál. Ez 25% sebzés.
Ha több álatod van, az most is van, tehát 10 csatából átlagolsz egy jó kis találati arányt, mondjuk 80%, a 4 állat sebzése 75%, aminek a 80%-a 60%. Tehát most szépen összeadogatod a sebzést 10 csatából, leátlagolod egy körre. Ezt leosztod 60-*nal, és felszorzod 35-tel. Ennyi sebzést buksz körönként. Tehát ezt kéne visszahozni erőből, egyrészt közvetlenül, másrészt az állat adta bónuszon keresztül. Utóbbit megintcsak ki tudod számolni úgy, hogy átlagolod 10 csatából a saját sebzést, ezzel leosztod az állatok összsebzését, majd leosztod 60-nal felszorzod 25-tel, és ennyi %-ot hoz az egy állat. Ha ez 20%, akkor a kihozott sebzésbukást leosztod 6-tal, felszorzod öttel, és ennyivel kéne növelnie a plusz erőnek a fegyveres sebzésedet körönként. Azt viszont, hogy egy erő mennyi hoz maximum nagyon áttételesen lehet megvizsgálni. Tolsz 500-500 csatát ugyanazzal a fegyverrel úgy, hogy közben húzol minél több erőt. Megnézed hogyan változnak az sebzések, és abból valamennyire lehet közelíteni, hogy 1 erő hány sebzés. Ezzel leosztod a plusz sebzésigényedet, és meg is van, hogy mennyi erőt kell húzni, hogy behozd a kiesést. De a LE rablást, ami kiváltképp fontos, ha EH-zol, akkor még nem vettük bele a képbe, hiszen ott is szépen lehet bukni. 70% plusz rablásod lehet 4 állatból, 40% egyből. Ha nem jól tudom javítsatok.


A sebzéskiesést nem nagy kunszt kiszámolni, inkább a közelharci sebzés (és ezzel együtt az erő szerepe) amiről szinte semmit nem lehet tudni. Hiába csinálnék 500-500 csatát, azt térkapuban, vagy hasonló homogén környezetben kellene csinálnom, ahol az ellenfél elnyelése konstans. (Talán Xenó?)
Most toltam 100-at az erőn a landi óta, és térkapuban átlagosan 2300-al szívok többet, ami azt jelenti, hogy (2300/122% LE szívás/6) 314-el nőtt 100 erőtől a körönkénti átlagsebzésem, erőnként 3,14 sebzésnövekedést jelentve. Ez persze függ a szinttől és fegyvertől is, nekem ezek az értékek jöttek ki.

A portya LE-s állatfelszerelések hiánya nem érint annyira VF-esként, ráadásul nem tudom hogy a "+ x % lélekenergia" állatfelszerelés hogyan is viselkedik, ha nem EH-s az ember. Tárkapuban működik, az oké, de a kérdés, hogy ugyanúgy működik-e mint az "x % LE jár győztes portyáért" tárgyak, vagy ezek nem növelik a VF-es rablást?

[edit] Számolási hibát javítottam
A hozzászólást Offsboy módosította 2012.06.15. 15:46:17-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
236. hozzászólás - 2012.06.15. 15:41:49 (Válasz Craslorg #233 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.06.15. 15:28:56
Az erőből adódó sebzésnek is ismert a képlete AF képesség nélkül és azzal együtt is, így az is könnyítés a számításban.


Ezt nagyon szívesen venném ha publikálnád
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
237. hozzászólás - 2012.06.15. 15:54:10 (Válasz Offsboy #236 hozzászólására.)
Roppant egyszerű.

Ezt az AF képesség módosítja.
Pontszám: 7.63
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
238. hozzászólás - 2012.06.15. 15:56:56 (Válasz Offsboy #235 hozzászólására.)
A +X % LE-rablás mindenféle portya után jár, akár VF-esként portyázol, akár EH-sként.
Különbség, hogy VF-esként a 0 LE rablás akárhányszorosa is 0 lesz, illetve EH-ként, ha az EH kattan be, akkor ezek a tárgyak AF képességektől függően adnak tápot.
Pontszám: 7.63
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
239. hozzászólás - 2012.06.15. 16:08:11 (Válasz Craslorg #237 hozzászólására.)
Ahha. Azt hittem ennél van bővebb képleted Ez azért így még a semminél is kevesebb, hiszen ilyen is van wikin:
Régen a sebzés képlete: fegyver + erő volt. 2009 harmadik negyedévben bekerült a fegyver + erő * erőszorzó, mely kis mértékben Decemberben megváltozott. 90. szintig nagyjából ugyanaz maradt, 90. szint fölött csökkent a szorzó cirka 20%-ot. Miklós hozzászólása 2009.12.03

Erőszorzó az mennyi?
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.36
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Rövid és hosszútávú céljaid a játékban
240. hozzászólás - 2012.06.15. 16:18:37 (Válasz Offsboy #239 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2012.06.15. 16:08:11
Ahha. Azt hittem ennél van bővebb képleted Ez azért így még a semminél is kevesebb, hiszen ilyen is van wikin:
Régen a sebzés képlete: fegyver + erő volt. 2009 harmadik negyedévben bekerült a fegyver + erő * erőszorzó, mely kis mértékben Decemberben megváltozott. 90. szintig nagyjából ugyanaz maradt, 90. szint fölött csökkent a szorzó cirka 20%-ot. Miklós hozzászólása 2009.12.03

Erőszorzó az mennyi?


Ott van az.
Az erő sebzésnek van egy szinttől függő szorzója, ami 40. szinttől megszorozza az erőbónuszt (1+(szint-40)/40)-al.
Mondjuk, hogy ez mennyire megbízható infó, az kérdéses, mert én nem láttam még hivatalosan publikálva. Persze Biri meg mindenféle infókat kihúz Miklósból aztán beírja wikibe. De hogy a megszerzése óra volt-e változás.

Az péltául látszik, hogy a fókuszált az erőnél nem jött össze a max szint változáskor az update. 12*3,3=33 ugye.
Pontszám: 6.96
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!