Legjobb:
- kalandok - játékosok bevonása, új célok, egy-két kreatív kaland üdítő színfolt (a sok tucatsemmi között)
- gyorsítás,
- AH
- Zarknod- bár jómagam nem vettem benne részt aktívan, de ezek a mini-célok nagy löketet adhatnak a játéknak. 3-6 havonta lehetne egy-egy ilyen :S
Legrosszabb:
- Minden olyan "bugjavítás", ami a korrekcióig (akár hónapokig) gond nélkül működött, de váratlanul 'megjavításra' kerül az egyensúly nevében (állat kritsebzés kiherélés, kivégzés-krea reform, 3 dukát/ismételhető küldetés egy ideig egy szűk rétegnek).
- Minden olyan dolog ami csak egy szűk rétegnek szól (KH, HT - bár ez kezd helyére rázódni).
- Fertőzés leküzdése - sokkal kreatívabb megoldásra számítottam
A 100%-os fertőzés már villant valamit, de a a játék eddigi fő motiváló ereje meghalt.
Konstrukció - alapvetően nem rossz ötlet, de a háborút értelmetlenné tette, a legnagyobb szövik építési kapacitását sokszorosára duzzasztotta a kisebb szövikkel szemben (ráaádsul a JV kb saját maga alól vágta ki a fát ezzel a fejlesztéssel - pikk-pakk felépül minden új épület)
Legjobban hiányzik:
- ÚJ (normál és ismételhető) küldetések (legalább még1x ennyi)!
- Bajnoki patch! (élvezeti faktort növelő feature-k mint fa rendszer, top3, stb).
- Háborús reform! (szövetségek közti viadalok a bajnokik mintájára!)
- Portyafejlesztés (szakértelem,? épület?) ami a játékosokat az azonos erejű karakterek támadására ösztönzi. /Jelen fejelsztési terv (energianyelés) erre nem megoldás./
Cyron 'keresztre feszítésével' kapcs.: szerintme jól csinálta én csak gratulálni tudok neki hozzá (mint ahogy Galmuszknak is), hogy képes volt kiemelkedni abból a meglehetősen merev CSP-orientált közegből okos felismeréssel és kreativitássall. Amíg valaki azt számolgatja hogy hány CSP veszteség X dukát beszerzése és az mennyi LE, az szerintem nem túl hiteles amikor nyafog, hogy jaj de erősek az AH-s cuccok. A lehetőség mindenkinek adott aki nem tesz érte semmit, az ne lepődjön meg hogy nem repül a szájába sült galamb. / OFF: Én ezt nem értettem soha a VF-nél sem sem: a lehetőség adott midnenkinek, aki nem él vele vegye tudomásul, hogy: a) elszakad b) gyengébb lesz c) ezen a döntését viselje méltósággal, ne sírjon lépten nyomon, mint egy fürdősqrwa. /
Szóval AH. A probléma itt az, hogy rossz volt az időzítés, a játékosállomány számát figyelmbe vévelegalábbis úgy érzem kissé túl korai volt az AH bevezéstese. A térkapu még sokaknak újdonság volt, de jó ha pár szint fel volt belőle húzva as legtöbb szövinek (szemben a kimaxolt topszöviseknek), és az ismételhető küldetéseknél is csak nagyon kevesen jártak (nem beszélve arról, hogy ők kezdetben 3-asával kapták, míg a többiek akik később értek oda nem - ez szerintem a JV egyik legigazságtalanabb húzása volt nem mellesleg). Márpedig a 3 fő dukátszerzési forrásból ez lefed kettőt. Ezekkel semmi baj nem lenne, mivel most hogy tudjuk mik ezek, lehet rá áldozni, és lehet haladni a küldetésekkel (aki nem halad a küldikkel az szerintem alapból szivatja magát amúgy is, hiszen az a napi 10K LE szinte ingyen van az ismételhetők eljövetelével, a dukát csak grátisz), nyomatni a szerencsét a térkapuhoz, venni CSP-ért minden nap, stb. Ezek áldozatok, amiért tenni kell. Aki nem tezs, kimarad sima ügy. Csak nem mindegy hogy ki mikor kezdi az áldozatokat meghozni (értsD: mikortól van lehetősége, lásd térkapu, ismételhetők). Azt gondolom ha pár hónappal később indul az AH addigra sok szövinek megvan a maxos térkapu és karinak a 100 küdletés és máris sokkal fairabb körülmények között startolhat az aukció. Perpill a legnagyobb favoritok kb ugyanahhoz a pár emberhez fognak mindig kerülni, így max a másodvonalbeli/ TOP számára értéktelen cuccokra (ám valójában baromi erős, pl kristálygömb) tudnak a többiek rástartolni. Szóval az AH ötlet sztem alapvetően korrekt, az egyedi tárgyak egyedi taktikákat is generálnak, ez jó. De egy revízió valóban ráférne már az AH-ra is (pl már emlegetett zsákbamacska sztem egy ötletnek jó).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."