Legjobb: sokat tudnék írni, kiemelésszerűen: Zarknod ébredése, új szövetségi épületek (amikor azok újak voltak
), általánosságban az AH, kronokompenzáció reformja, és talán legjobb: a véges szerver ötlete (V4) - ott jön ki igazán, hogy mit jelent egy szövetség, akik részt vettek benne, tudják...
Legrosszabb: Minden olyan, ami már a TF halála is volt, azok a dolgok, amiből csak egy szűk réteg tápol (de az irreális mértékben és másokat végtelenül felháborító módon) a többség meg soha sem, mert mire elérné, nerfelik. Csak példaszerűen:
- ismételhető küldetések (pár karakter még 3 dukátot kapott darabonként az elején + nem volt az 50-es korlát)
- AH indulása (Cyron "ingyen" elhozta az Aranytojást tojó tyúkot, meg a bérletet egymás után akkor, amikor a karakterek jó része még térkaput sem látott, vagy olyan szöviben volt, ahol a térkapu szintje fele sem volt az élszövetségekének....nem csoda, hogy a téli találkozón már jóval 1000 feletti dukátból licitált és vitte el az egyébként szintén játékegyensúlyt borító Inspirátort)
- KH amiből olyan karakterek gyűjtöttek sokmillió LE-t akik addig balfék portyázók voltak (meg lehet nézni a régi portya egyenlegüket) ma meg vezetnek szerzett portya LE-ben a csp-t folyató, csak portyázó, folyton gép előtt ülő fanatikusok előtt is
- kvíz medálok nerfelése (jellemzően én pl. pont utána nyertem 2 világon is) - valamiért pont akkor, amikor páran már bezsebelték a 12-t
Ezek az utóbbi dolgok sok ember kedvét veszik el a játéktól, mert úgy érzik nem egyenlőek a feltételek, részben ez is a sok törlés oka...
Szerintem összességében még mindig a pozitívumok vannak többségben, remélem Miklósék úrrá lesznek ezen a fejlesztő betegségen és nem lesz kiskapuzás, meg utólagos nerfelés, viszont lesz helyette eltérő fejlesztési út és egyenkarakterek helyett színesedés...
mod: kieg.