Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 12345678
Szerző
Topic neve: 15% alternativa
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
21. hozzászólás - 2009.05.04. 16:11:06
A 15% alatti támadhatatlanságot mindenképp meg kellene hagyni. Ha ez megszűnik, azzal megint pár játékos jár csak jól. Ők 20 perc alatt leüttetik magukat 5 haverral, majd 3 óra alatt elvadászgatnak. A nagy többség viszont szív, és vagy folyamatosan le lesznek rabolva (pláne ha rögtön fel is gyógyulnak) vagy folyamatosan figyelniük kell a vadászatra és rögtön költenek amint csak lehet.

Viszont a gyémánt horda ismét népszerűvé válna
A hozzászólást Ariel módosította 2009.05.04. 16:11:58-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
22. hozzászólás - 2009.05.04. 16:34:52
igazából én csak aztnemértem mitöbb ez egyre magasabb nekm hogy mér kellett így agyonkomplikálni az amugy minden ilyen harcijátékokban meglévő tökeccerűen működő dolgot a portyát...

az egyedüli dolog amivel megtudtam barátkozni idővel az a csak annyi léét vihetsz mástól amennyi max nálad van dolog...ez így tényleg bizonyos fokig visszaszorítja a totális kizsákmányolás lehetőségét és csak a bevállalós valóban ügyes erős karakterek akik mernek kockáztatni képesek érvéynesülni...és nem húznak mindenkit szarrá az emberek...

párdon 2 dolog van...mostanra már sikerült megbarátkoznom a fáradsággal is(nem a krono miatt)

mind a két dolog támogatja a gyengék totális kizsákmányolásának megakadályozását...de ennyi bőven elég...

hanem viszont ezt a 8 óránként üthetsz ugyanarra meg 15%alatt nem támadhatsz másokra plusz 15 meg 30 pp...ezek az áhhhh a nemjódolgok halmazában vannak...

lehet mondnai hogy "hüylegyerek fejlesszé kronokompenzációt meg kontiniumszűkítést" de mire az ember azokat kifejelszti egészségesen működő kapacitásúra már nem megy velük semmire mer elfogytak az ellenfelek..az a pár meg aki még van azok rommávannak törve...

nagyon jó játék a Végzetúr sőőt az egyik legjobb böngésző alapú game amivel valha is találkoztam...de a portyarendzsere szar...

Én iylenre gondolnék ami lehet hogy jó...

-Lentre is fentre is támdhatsz(fentre 4 szintre lentre 3-4)(napi 24 portyapont...óránként 1)(MINDENKINEK EGYFORMÁN EZ AZ 1 LEHETŐSÉG(24 portyapont))
-Annyi léét vihetsz el amennyi nálad van...(ezt növelheted egyébb dolgokkal de ettöl az áldozat nem károsul jobban)
-100 életpont alatt 1 karakter se támadható...
-támadások után a támadott karakter 1 órán át totálisan levan védve más támadóktól...
-ugyanarra a karakterre 2 óránként támadhatsz vagy 3...

azt tessék máris kapunk egy léynegesen harciasabb és nyereségesebnek kinéző portya rendszert...

Persze ez csak iylen elgondolás a részemről és leeht szar az egész...de én azt a gondolatjelekkel megjelölt felsorolást ott tök komoylan gondolom és látok benne rációt...
A hozzászólást Dr_Faktor módosította 2009.05.04. 17:01:47-kor
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.57
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
23. hozzászólás - 2009.05.04. 17:23:35 (Válasz Birka #19 hozzászólására.)
Felreertetted ami Miklos irt, nem maxba gyogyulsz, hanem a csataban vesztett EP-t nyered vissza.
Pontszám: 5
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
24. hozzászólás - 2009.05.04. 17:50:35
Lenne egy apró észrevételem: Ha választható lenne, akkor nem 48 órás váltást kéne beállítani (mint a pp-nél), hanem kb. 2 hetet.
Meg is indoklom: Tegyük fel, hogy maxos az elementárisod, napi 50 csp-t kapsz. Ha nem prémiumos, akkor az 5 nap alatt telik fel teljesen (feltéve, hogy nem nullázol csp-ből). Ha ezen belül lenne a váltási korlát, akkor ugyanaz lenne, mint eddig. 4-5 napig csak portyázik, átállítja, hogy védve legyen és mindig leütteti magát epikuson/térkapuban és nyugodtan vadászgat. Pár nap múlva ugyanez, visszaállítja és mehet a portya 0-24. Semmit nem változtatna.
Mit szóltok? Igazam van, vagy hülyeséget írtam?
A hozzászólást Pietrus módosította 2009.05.04. 17:51:22-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
25. hozzászólás - 2009.05.04. 17:51:38 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.05.04. 13:49:32
A következő ötlet merült fel, amely vagy a 4-es világon kerülne megvalósitásra, vagy egy választható opció lenne mindenkinek:

15 (20-50) %-kos szabály eltörlése, helyette, ha megtámadnak, és veszítesz, az ÖSSZES elvesztett ÉP-t visszagyógyulod. (mega-sebgyógyitás)

Mire lenne ez jó?

Az élmezőnyben továbbra is panaszkodnak, hogy az elhúzás és a taktikázási lehetőségek széles skálája miatt gyakran megtörténik, hogy nem lehet ellenfelet találni, vagy legalábbis csekély a választék. Nyilván, mert mindenki a 15% alatt sunnyog. A portyabeállitásoknál lehetne egy új beállitás, ha ezt választod, akkor 15% alatt is támadhatjátok egymást azokkal, akik szintén ezt a beállítást választották.
Cserébe nem kell attól félni, hogy elvernek, és nem lesz elég ÉP-d térkapuzásra, epikusra - ha kikapsz a csatában, vissza-sebgyógyitod a teljes sebzést.
A játék persze ettől izgalmasabbá is válna, nőne a tét, nem lehetne biztonságban vadászgatni.

Az is lehetséges, hogy ezt nem a jelenlegi világokon vezetjük be, hanem majd az újonnan induló 4-es világ szabályrendszerébe integráljuk be (de akkor ott ez nem választható lenne, hanem kötelezően műkődne - a 3-as világgal ellentétben, a 4-es az átlagosnál is harciasabb lenne).



Az elhúzás és a taktikázási lehetőségek szinte teljes hiánya miatt nincs kit támadni meg a szar portyarendszer miatt. Már a probléma felvetés is hibás alapokon nyugszik így a megoldás eleve nem lehet jó. A 15%-os határ eltörlése ugyan az a kategória mint a portyaablak folyamatos tágítása csak és kizárólag néhány karakter fejlődésének gyorsítását szolgálná a többségnek csak hátránya lenne belőle. A portya ablak folyamatos tágítása is csak az élbolynak kedvez a 100. hely környékén vagy még lejjebb senkinek nincs olyan gondja, hogy nincs kit ütni, mert mindenki 15% alatt van. Én a 70. hely környékéről simán látom az előttem levők kb. 60-70%-át a portyalistában nem azért nincs célpont mert 24 órás 15% alatti készenlétet tartanak a játékosok, hanem mert nem éri meg azonos szinten vagy felfele ütni mert semmi haszna nincsen csak lefele, aki meg 5-6 szinttel lejjebb van ott eleve nem 15% a határ meg egyre többen fejlesztenek visszafogott fejlődést, hogy megszabaduljanak a magasabbszintű/erősebb karakterek folyamatos alázásától. Ezen aligha segít a 15%-os határ eltörlése. Nem is értem, hogy merülhetett fel ez az ötlet valahogy nem tudom elképzelni, hogy azok a tömegek akik a folyamatosan érkező támadások alatt nyögnek innentől kéjes sikolyokkal vetnék bele magukat a vadászatba meg térkapuzásba 30-40k-val a zsebükben miközben fentről 3-4-5x annyi támadás érné őket a végtelen hp miatt mint eddig, vagy minimális hp-n állva vernék agyon még a jelenlegi helyzethez képest is minimalizálva a kockázatot.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.50
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
26. hozzászólás - 2009.05.04. 17:55:27 (Válasz Otoaak #25 hozzászólására.)
Szerintem ezért merült fel, hogy opcionális lenne. Ha mostani rendszeren hagynád, akkor ugyanúgy tudsz 15% alatt vadászni. Ha bevállalod az újat, akkor pedig fogadd el, hogy kockázatosabb. szvsz
A hozzászólást Pietrus módosította 2009.05.04. 17:55:44-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
népszerűDarkshadeFérfi
Végzetúr mester
563 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
27. hozzászólás - 2009.05.04. 18:20:58
Ez már húsvétkor se volt jó, aki női karakterrel játszik /én is/ tudja, hogy direkt levadászták az embert, és nem tudtam 15% alá menni csak epikussal /pedig az nem volt ilyen drasztikus mint ez az elképzelés/ , ha még ez is megszűnne, a csp is használhatatlan lenne. A LE gyűjtő szakértelmek meg feleslegesek lennének. A pókok meg felső 100 jól járna /esetleg rabszolgatartók, bár könnyebben ki szűrné a program őket/ mindenki mással viszont ki lenne tolva, felzárkózás még inkább esélytelen lenne. Kinek kellene, ha a gyűjtött LE-t egy 5-6 szinttel feljebbről jövő támadás úgyis elvinné, főleg ha háború van. /mert akkor még a 8 órás limit sem számít és még jobban beindulna a farmolás/ 40-50K-s küldetés ellehetetlenülne. Zafír bónusz elbagatellizálódna annak ellenére, hogy gyémánt lévén az felértékelődne. A játék egy táplálékpiramishoz hasonlítható, no de mit esznek a csúcsragadozók, ha emiatt sokan végképp megunnák a boksz-zsák funkciót? Ha opcionális lenne, az említetteken kívül kinek kellene? Válaszom senkinek. Megoldás szerintem az npc horda bevezetése lenne /persze kellően erősre tervezve, hogy ne csak adószedés legyen belőle, hanem igazi harc/, lenne LE magas szinten is, lenne kit támadni, nem maradna portyapont feleslegesen. Esetleg harci düh vagy valami ilyesmi bevezetése, ha egy magasabb szintű karakter megtámadna és vereséget szenvedsz a következő összecsapásotokkor kapsz plusz X+ szintkülönbségnyi erőt, támadást, taumaturgiát, Iq-t de védelmed lecsökkenne ugyanennyivel. Tudom kellene egy figyelőrendszer és nehéz lemodellezni, de azért felvettettem , hátha...
Vedd észre, figyeld meg végül csapj le rá. Laurie- Kubla kánság tagja.

Nem Garfield az egyetlen akinek Arachnofóbiája van.
Pontszám: 8.33
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
28. hozzászólás - 2009.05.04. 18:42:59 (Válasz Darkshade #27 hozzászólására.)
Idézet: Darkshade - 2009.05.04. 18:20:58
Esetleg harci düh vagy valami ilyesmi bevezetése, ha egy magasabb szintű karakter megtámadna és vereséget szenvedsz a következő összecsapásotokkor kapsz plusz X+ szintkülönbségnyi erőt, támadást, taumaturgiát, Iq-t de védelmed lecsökkenne ugyanennyivel. Tudom kellene egy figyelőrendszer és nehéz lemodellezni, de azért felvettettem , hátha...
Tudom, hogy kiragadott részlet, de erre reagálnék. Következő összecsapáskor? Ha rendszer naplózna minden magasabbról jövő támadást, hogy kinek ki ellen mennyi bónusz, az egy idő után kezelhetetlenül nagy adatbázis lenne és csak lassítaná a szervereket.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
29. hozzászólás - 2009.05.04. 18:53:29 (Válasz Pietrus #28 hozzászólására.)
Valamilyen szinten ez most is működik, elvégre a nagyobbak lefelé szintkülönbségfüggő bónuszt kapnak.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
30. hozzászólás - 2009.05.04. 18:55:07
Üdv...

Megint egy marék szaron vitatkoztok! Komolyabb problémák is vannak, de csámcsogjatok csak ezen, meg a Világ 26458-n.
Megint csak az altatás a problémamegoldás helyett. Már mióta megy a méltatlankodás, hogy beszürkül a játék a nagyoknak és képzeljétek nem csak a nagyoknak. Ha az ember megunt egy játékot bizonyos okok miatt komolyan azt hiszitek, hogy majd befizet még egy körre amit ugyanúgy holtpontra visz fél éven belül és addig is dögunalom mert minimum egyszer már látta, ha nem háromszor... Törölnek a (nagy játékosok - mert ugye a kicsik nem számítanak sem őskő sem hozzászólások terén) játékosok és mondhatjátok nekem is, hogy ha nem tetszik mehetek, de még kitart a szövetségem iránti hűségem.

De azért örülök, hogy van akit leköt a V4 és valami baromság 15% alattról. Akkor már tegyétek be légyszíves, hogy megölhetjük egymást, ne féljetek akkor izgalmas lenne... mindenki vigyázhatna nehogy elfogyjon az ÉP-je...

Lehet (le)pontozni, valószínűleg úgysem fogom látni - kivéve, ha valamelyik Ösvényjáró belinkeli - , érdekelni pedig egyáltalán nem fog.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 6.58
fórumozóAtu'Férfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
31. hozzászólás - 2009.05.04. 18:55:31
Sziasztok!

Nem nagyon szoktam hozzá szólni a dolgokhoz de ehhez kötelező.
Érdekes elképzelés, de v4en lenne a legcélszerűbb....
magamból kiindulva azért kezdtem el fejleszteni a szakértelmeket, hogy erősebb portya kari legyek... így lemaradtam, és még egy bő hónap kellene hogy felfejlődjek egy közepes szintre...
És Itt a bibi... nem hogy nem lenne alkalmam visszafejlődni, de annyira legyengülnék hogy hihetetlen. Egy reális megoldás kellene mert ezzel egy rakat erősebb porta karakter még erősebb lenne, a gyengék még gyengébbek!
vagy ha ez bejön, akkor legyen egy olyan ami megvéd... de ha azt vesszük így lenne értelme a transzcendális projekciónak:\
érdekes mindenesetre a lényeg hogy kellenek épületek, vagy szakértelmek esetleg tárgyak amik lehetővé tennék hogy még kevesebbet tudjanak ellopni tőlünk.
Elképzelhető a többi világon tényleg csak transzcendális projekcióval, és hasonló szakikkal lehet elképzelni.
Bármi is legyen csak legyen jó akkor minden portya, illetve vadászós karinak.
A hozzászólást Atu' módosította 2009.05.04. 18:56:27-kor
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
32. hozzászólás - 2009.05.04. 19:06:34 (Válasz Atu' #31 hozzászólására.)
Felőlem mehet a V4 kisnyugdíjasoknak és kismamáknak ők ráérnek egész nap portyázni bár lehet nem ők a célközönség
Amíg a többség naponta egyszer 2 órát bír játszani szerintem nem kéne erőltetni ezt a dolgot
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
33. hozzászólás - 2009.05.04. 19:08:10 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ez a 15% eltörlés nem oldana meg semmit. Ja de: a szerezhető LE visszajönne. De milyen áron... Ha ezt bevezetnék, akkor a 6 szinttel lefelé támadásból szerezhető LE-t is csökkenteni kéne a szintkülönbség arányában.
Sokat gondolkoztam ezen a témán, ("A portyából szerezhető LE =0" problémán), és most megosztanám veletek a gondolataimat.

-A 15%-ot nem szabad elvenni, ezzel mindenkinek csak ártunk, kivéve 1-2 embert. Ez továbbra is maradjon meg, DE
"A" verzió: A 15% alatt való vadászatot büntessük valamivel (kevesebb LE jön belőle). Ez biztos hogy nem jó ötlet, hiszen: Aki így vadászik, az valószínűleg rákényszerült, és nem őt kéne ezért még pluszban büntetni, még gyengébbé tenni. Lehetne akkor például arányosan kevesebb a LE ÉS a TP is 15% alatt. De ezzel meg azt érnénk el, hogy továbbra is mindenki 15% alatt csinálná, mert igaz hogy kevesebb, de nem lopják el, és amúgyis mindenki így csinálja, ezért senkinek nincsen belőle előnye/hátránya, és a LE/TP arány is ugyanolyan, mintha 15% felett csinálnám, csak ezt nem lophatják el, és némileg lassabban fejlődök (de ugye mindenki más is, szóval nem számít...)

Tehát az "A" verzió elvetve, csak azért írtam le, hogy lássátok hogyan gondolkodtam.

-Akkor jöjjön a "B" verzió: A 15% felett való vadászatot kéne jutalmazni (+X% LE). Így, ha "X" megfelelően magas, már megérné 15% felett a vadászat. Azonban a probléma, hogy ezt azonnal el is lopják, még mindíg fennállna. Erre kéne még kitalálni valamit... Például:

Maximalizálni kell a napi veszteséget:

- Ha valaki túllépi a napi X LE minuszt, akkor már nem veszíthet többet aznap. DE, ha szerez ő is LE-t valakitől, akkor az hozzáadódik a napi arányához, és ha ilyen módon még nem érte el a meghatározott (szinttől függő) minuszt, akkor újra lehet tőle szerezni. Amire még érdemes lenne odafigyelni, az a túlcsordulás, tehát ha pl a napi max veszteség 5K LE, és valaki már vesztett 4,9K-t, megtámadják, és veszítene 2K-t, akkor engedjük-e túlcsordulni (tehát elveszíts-e a 2K-t, vagy csak 100 LEt ?
-A 15% feletti +%LE-t úgy kéne belőni, hogy még ha el is veszíti a napi maximumot, akkor is megérje csinálnia az embernek.
-Ha magasabb szintű ver el, és visz LE-t, akkor a vesztett LE a szintkülönbség arányában számítson többet a limitbe.

Ez mondjuk elkerülhetetlenül magával hozná azt, hogy néhány amúgy is kivételesen erős karakter elszakadhatna a mezőny többi tagjától erősségben (a portyából szerezhető +LE miatt), így lehet hogy célszerű lenne a szerezhető LE-t is maximalizálni (napi szinten). Ez persze lehetne magasabb a veszítős korlátnál, mégiscsak az a cél, hogy a portya versenyképes erőforrás legyen a vadászat mellett.
Íme egy példa a fenti eszmefuttatásra:
X. szint >> -4K veszíthető/+10K szerezhető max LE napi szinten.
>ha 4K LEt vesztesz, aznap már nem veszíthetsz többet, de ha szerzel pl 2K LE-t, akkor ismét lehet tőled hozni, mert -4K+2K=-2K . Tehát az össz. egyenleget nézzük. Egészen addiglehet tőled hozni, amíg nem lesz ismét -4K az egyenleged. Ugyanígy a +10K-val, ennél naponta nem szerezhetsz többet, de ha vesztesz belőle, akkor ismét lehet.
Ja, és ha alacsonyabb szintűt támadsz, akkor a tőle hozott LE számítson többnek ebbe a +/- arányba, a szintkülönbség arányában.

A fent leírt rendszerben egy trükközési lehetőséget látok: Valaki összegyűjt max CSP-t, és egy nap ellövi az összeset. Így minimális veszteséggel megkapja a LEt, 15% feletti bónusszal együtt.
Megoldás: maximalizálni kell az egy nap elkölthető CSP mennyiséget (többnek kell lennie mint az egy nap szerezhető, hiszan ha kevesebb, akkor egy idő után nem lehetne elkölteni...
VAGY a napi -LE limit a meglévő CSPk arányában kitolódna (bár erről fogalmam sincsen, hogy hogyan lehetne megvalósítani, milyen számokkal stb...)

Nah, kb ennyi lenne... Kicsit bonyolult, és reális százaléknyi esélyt látok rá hogy hülyeség, de ha már leírtam nem törlöm ki...
Pontszám: 8.33
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
34. hozzászólás - 2009.05.04. 19:22:45 (Válasz Cavalorn #33 hozzászólására.)
Idézet: Cavalorn - 2009.05.04. 19:08:10
-Akkor jöjjön a "B" verzió: A 15% felett való vadászatot kéne jutalmazni (+X% LE). Így, ha "X" megfelelően magas, már megérné 15% felett a vadászat.


Érdekes ötlet, nekem tetszik.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.50
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
35. hozzászólás - 2009.05.04. 19:27:11
pont az a léyneg hoyg a szerzehető léé visszajöjjön...kitérdekel milyenáron...a gyenge pusztul...ez a Leghatalmasabb Törvénye...

el lehetne dönteni mit is akarunk sok egyenjóskát egykupacba vagy lehetőséget a kiemlekdésre...azok akik sokat érnek rá jáccani harcolni igenishogy kitudják magukat magsabb szinten is gyurni a portyával hogy széttörjék a sok kis agyonszakértelmezett vadászgaós karaktert...mer így áhhh...

ez egy keméynvilág...én ráérek portyázgatni és igenis hátrányba vagyok mert a játék nem ad nekm lehetőséget rá...csak azé mer itt midnenki be lett védve...hogy egy kumma léét nelehssen vinni...dögöljön meg midnenki akinek a vadászás nem okoz kellő izgalmat?

Ariel te meg nem esett le nekd meg a többinek hoyg itt nem a vadászatról van most szó hanem a portyáról?

vagy esetleg akkor a gyémántok bonuszát szépen tegyük át arra hogy mi többet tudunk vadászni(több léét kiynerni az állatokból)...nah? gondolom ezmár nem teccene senkinek...

puhapöcsűek jccanak a játékkal ez megláccik a portyarendszerén igen erősen...
A hozzászólást Dr_Faktor módosította 2009.05.04. 19:30:38-kor
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 4.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
36. hozzászólás - 2009.05.04. 19:29:04 (Válasz Ariel #34 hozzászólására.)
Igen, ez nem is lep meg Kb. figyelned kell arra, hogy Galmuszk mikor üt meg, és utána van 8 órád 15% felett vadászni.

Lennt egy picit szofisztikáltabb a helyzet. De én is erősnek tartom magam, szóval én sem vagyok az ellenére
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
37. hozzászólás - 2009.05.04. 19:30:51 (Válasz Cavalorn #33 hozzászólására.)
Nekem is tetszik ez a verzió, viszont kisebb "portyázós" szinten ez nem lenne túl jó ötlet talán.
Eseetleg szinthatártól kellene behozni?
Most még kérdés, hogy mi történjen azokkal, akik nagybátran kimennek 15 % fölé vadászni, de be is zúzzák őket megint alá. Akkor ha többet szeretne kapni értük, vagy élettölt, hogy megint leütődjön, vagy elfogadja a kevesebbet, amit 15 % alatt kap?
Illetve az időigényesebb verza szerint kivárja szépen a gyógyulását, addig megszakítja a vadászatot.
Vagy a már bevállalt vadászat külső támadás után már a többlet LÉ-t adná?
Bár ez meg bőven visszaélős.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
38. hozzászólás - 2009.05.04. 19:34:47
én aztmondom hoyg idióták vagytok...

nem a vadászatot kéne tovább tápolni...hanem a portyát felhozni hogy megérje harcolni...
A hozzászólást Dr_Faktor módosította 2009.05.04. 19:38:14-kor
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 2.63
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
39. hozzászólás - 2009.05.04. 19:37:50 (Válasz Dr_Faktor #38 hozzászólására.)
Shaktor, peace please.
Úgy kéne megcsinálni, hogy ne három túlélő maradjon meg szintenként.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 15% alternativa
40. hozzászólás - 2009.05.04. 19:41:30 (Válasz Mortimer #36 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.05.04. 19:29:04
Igen, ez nem is lep meg Kb. figyelned kell arra, hogy Galmuszk mikor üt meg, és utána van 8 órád 15% felett vadászni.

Lennt egy picit szofisztikáltabb a helyzet. De én is erősnek tartom magam, szóval én sem vagyok az ellenére


Forditok Mortimerrol Magyarra. Ezzel az eros karikat a halalba tapolnank, ezert badarsag.
Minden olyan megoldas, ami az eros karikat tovabb erositi alapjaiban hibas!
Mortimernek igaza van.

Ja es Galmuszk nem tudja megutni Arielt, kikerjuk magunknak.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.04. 19:42:41-kor
Pontszám: 8.33
Oldal: 12345678
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője