15% alternativa
1. hozzászólás - 2009.05.04. 13:49:32
1. hozzászólás - 2009.05.04. 13:49:32
A következő ötlet merült fel, amely vagy a 4-es világon kerülne megvalósitásra, vagy egy választható opció lenne mindenkinek:
15 (20-50) %-kos szabály eltörlése, helyette, ha megtámadnak, és veszítesz, az ÖSSZES elvesztett ÉP-t visszagyógyulod. (mega-sebgyógyitás)
Mire lenne ez jó?
Az élmezőnyben továbbra is panaszkodnak, hogy az elhúzás és a taktikázási lehetőségek széles skálája miatt gyakran megtörténik, hogy nem lehet ellenfelet találni, vagy legalábbis csekély a választék. Nyilván, mert mindenki a 15% alatt sunnyog. A portyabeállitásoknál lehetne egy új beállitás, ha ezt választod, akkor 15% alatt is támadhatjátok egymást azokkal, akik szintén ezt a beállítást választották.
Cserébe nem kell attól félni, hogy elvernek, és nem lesz elég ÉP-d térkapuzásra, epikusra - ha kikapsz a csatában, vissza-sebgyógyitod a teljes sebzést.
A játék persze ettől izgalmasabbá is válna, nőne a tét, nem lehetne biztonságban vadászgatni.
Az is lehetséges, hogy ezt nem a jelenlegi világokon vezetjük be, hanem majd az újonnan induló 4-es világ szabályrendszerébe integráljuk be (de akkor ott ez nem választható lenne, hanem kötelezően műkődne - a 3-as világgal ellentétben, a 4-es az átlagosnál is harciasabb lenne).
15 (20-50) %-kos szabály eltörlése, helyette, ha megtámadnak, és veszítesz, az ÖSSZES elvesztett ÉP-t visszagyógyulod. (mega-sebgyógyitás)
Mire lenne ez jó?
Az élmezőnyben továbbra is panaszkodnak, hogy az elhúzás és a taktikázási lehetőségek széles skálája miatt gyakran megtörténik, hogy nem lehet ellenfelet találni, vagy legalábbis csekély a választék. Nyilván, mert mindenki a 15% alatt sunnyog. A portyabeállitásoknál lehetne egy új beállitás, ha ezt választod, akkor 15% alatt is támadhatjátok egymást azokkal, akik szintén ezt a beállítást választották.
Cserébe nem kell attól félni, hogy elvernek, és nem lesz elég ÉP-d térkapuzásra, epikusra - ha kikapsz a csatában, vissza-sebgyógyitod a teljes sebzést.
A játék persze ettől izgalmasabbá is válna, nőne a tét, nem lehetne biztonságban vadászgatni.
Az is lehetséges, hogy ezt nem a jelenlegi világokon vezetjük be, hanem majd az újonnan induló 4-es világ szabályrendszerébe integráljuk be (de akkor ott ez nem választható lenne, hanem kötelezően műkődne - a 3-as világgal ellentétben, a 4-es az átlagosnál is harciasabb lenne).
Pontszám: 3.44