Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
241. hozzászólás - 2011.12.04. 22:17:52 (Válasz Aurri #239 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2011.12.04. 21:52:05
Olyan megdöbbenséssel beszéltek erről a bizonyos 15%-os CSP-s-"módszerről", mintha csak valami titkos, csaló praktika lenne, nem pedig egy hivatalosan deklarált taktikai módszer, amit kezdetektől használnak a játékosok.


Az hogy te a kezdetek óta használod nem egyenlő azzal, hogy minden játékos használja vagy ismeri. Az is érdekelne, hogy hová van ez leírva és mitől lett ez hivatalos.(Lehet hogy tényleg van ilyen írás valahol csak az én figyelmemet kerülte el) Egy link vagy egy "piros" idézet megteszi.

Idézet: Aurri - 2011.12.04. 21:52:05


AZ epikus-entitás korláttal kapcsolatban pedig szerintem a megoldás elég egyértelmű, hiszen még a Légió is belátta, hogy nem másokkal akar kibaxni (elég sekélyecske kéjecske lenne), csak szeretne magasabb entitásokat ütni.


Ariel nem igazán látta be, vagy ő nem a légió tagja?(Költöi kérdés) Kimaradt 1-2 rész az Ariel-Prisma szappanoperából? (Ha nem olvastad esetleg akkor olvasd el. Megéri )


Természetesen a megoldási javaslatoddal egyet értek mint ahogy ezt már fentebb is írtam.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 8.48
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
242. hozzászólás - 2011.12.04. 22:23:31
A CSP használata ráadásul annyiban is növeli az ellentéteket, hogy egyrészt akinek nem kell, az tudja entitásra használni, hiszen másra neki úgysem jó, aki viszont vadászik, annak nagyon drága mulatság lehet.

Én a fejemet verem a falba, mikor túl nagy sebzést kapok és akaratlanul gyógyítom magam. Ha már megvan a lehetőség a CSP használatára, kicsit igazságosabb lenne, ha ki is lehetne kapcsolni azt.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 8.91
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
243. hozzászólás - 2011.12.04. 22:28:02 (Válasz Helion1988 #241 hozzászólására.)
Ariel igy kezdte... (Szerintem ne csak a szaftosabb részeket olvasd el, hanem a legelejét is.)
Felvetett egy problémát, 2 azaz kettő javaslattal, ebből az egyik, amiről azóta igazából nagyon szó sem esett, a új kincstáblák, amivel a probléma meg is lenne oldva, de mennyivel egyszerűbb vitázni, mint mondjuk kiállni egy olyan lehetőség mellett ami alapból már eddig is elvárható lett volna. (új kincstáblák) és sajnos még igy is hogy a forumozók fele ezzel van elfoglalva, semmilyen reakciót nem kapunk a JV-ség részéről, igy igazából sem értelme, sem haszna nincs ennek az egész topiknak sem és lassan kiderül, hogy a játéknak se...
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.39
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
244. hozzászólás - 2011.12.04. 22:34:09 (Válasz Kvnoemi #242 hozzászólására.)
Én láthatatlan vadász vagyok, szökőévente egyszer portyázok, a PP kihívásra megy el úgy, ahogy van. Egyszerűen csak nem sietek. Nem kerülök semmilyen hátrányba azzal, ha lassabban haladok előre, mint azok, akik mindent őskőből gyorsítanak, nem mennek 15% alá az entitásnál, stb. Legalábbis, amíg a Le/TP arány rendben van, amire meg figyelek. Az hogy az emberek többsége elfejlődik mellettem, különösebben nem érdekel. Ezért mondom, hogy a CSP-t letojom. Elköltöttem pártucatot térkapura és entitásra? Nagy ügy, majd termelődik.
V3: Xarun
Pontszám: 8.29
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
245. hozzászólás - 2011.12.04. 22:36:50 (Válasz Warfoki #244 hozzászólására.)
A te szempontodból száz százalékig igazad van, de nem mindenki ennyire türelmes. Akkor lenne csak igazán unalmas ez a játék, de az egész élet is ha egyformák lennénk.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.30
kedvencKvnoemiNő
Végzetúr mester
844 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
246. hozzászólás - 2011.12.04. 22:39:45 (Válasz Tony Ramirez #243 hozzászólására.)
Helikopter, te pedig ne depizz, a játék értelme nem itt kezdődik. Az az értelme, hogy a szabályok szerint játszunk és jól érezzük magunkat, az csak plusz hogy itt jártathatjuk a szánkat is.
V6 - Ludmilla, Árral Szemben
Pontszám: 7.30
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
247. hozzászólás - 2011.12.04. 22:43:17 (Válasz Kvnoemi #242 hozzászólására.)
Idézet: Kvnoemi - 2011.12.04. 22:23:31
A CSP használata ráadásul annyiban is növeli az ellentéteket, hogy egyrészt akinek nem kell, az tudja entitásra használni, hiszen másra neki úgysem jó,

Az, hogy semmi másra nem lehet használni, azért túlzás. Én pl. szinte soha nem használom vadászatra a CSP-ket, de térkapuzáshoz, turbóváltáshoz, és hasonlókhoz igen. A legfontosabb pedig: az esszenciák. Akinek alapvetően nem fontos a CSP, így nem vadászik (és így ritkán sajtol), annak leginkább CSP konverzióból lehet esszenciája, tehát mégiscsak fontos a CSP. Így én pl. nagyon is vigyázok, hogy ne nagyon üssön le az entitás.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.78
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
248. hozzászólás - 2011.12.04. 23:12:42 (Válasz Tony Ramirez #243 hozzászólására.)
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.04. 22:28:02
Ariel igy kezdte... (Szerintem ne csak a szaftosabb részeket olvasd el, hanem a legelejét is.)
Felvetett egy problémát, 2 azaz kettő javaslattal, ebből az egyik, amiről azóta igazából nagyon szó sem esett, a új kincstáblák, amivel a probléma meg is lenne oldva, de mennyivel egyszerűbb vitázni, mint mondjuk kiállni egy olyan lehetőség mellett ami alapból már eddig is elvárható lett volna. (új kincstáblák) és sajnos még igy is hogy a forumozók fele ezzel van elfoglalva, semmilyen reakciót nem kapunk a JV-ség részéről, igy igazából sem értelme, sem haszna nincs ennek az egész topiknak sem és lassan kiderül, hogy a játéknak se...


Természetesen elolvastam az egészet. Azt is hogy Ariel 2 (azaz kettő) javaslattal állt elő amiből az egyiket Miklós megtorpedózta eddig (és ami a probléma legegyszerűbb megoldása lenne és ami mellet úgy érzem itt közösen szónoklunk (ahogy ezt írtad te is)) a másik javaslata pedig egy nerf lett volna amit itt már több oldalon kiveséztek a többiek.

Erre írta Aurri hogy:
"a Légió is belátta, hogy nem másokkal akar kibaxni "

és erre írtam azt hogy Ariel nem igazán látta be, lévén hogy neki mind két megoldás megfelel. (Természetesen az írásaiból nekem az jött le hogy a kincstábla bővítést támogatja jobban de ha ez nem megvalósítható akkor megfelel neki a másik megoldás is)
Ha esetleg félre értelmeztem akkor ezer bocsánat.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 7.73
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
249. hozzászólás - 2011.12.04. 23:23:16 (Válasz Helion1988 #241 hozzászólására.)
Idézet: Helion1988 - 2011.12.04. 22:17:52

Az hogy te a kezdetek óta használod nem egyenlő azzal, hogy minden játékos használja vagy ismeri. Az is érdekelne, hogy hová van ez leírva és mitől lett ez hivatalos.(Lehet hogy tényleg van ilyen írás valahol csak az én figyelmemet kerülte el) Egy link vagy egy "piros" idézet megteszi. .


Az hogy te a kezdetek óta nem használod nem egyenlő azzal hogy nincs egyérterlműen leírva.
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=szovetseg&sub=egyeni_epikus
"Ha olyan szégyenben maradnál, hogy ettől a könnyű csatától ÉP-d 15% alá kerül, akkor gyorsan meggyógyítod magad sebgyógyítással, de ez 1 cselekvéspontba kerül. "

Wikin és valamelyik régi fórumon ott van az is, hogy mennyi a sebzéskompenzáció pontosan. Sőt a sebgyógyítás leírása szerint nem volt limitálva a sebzéskompenzáció maximuma, én bátorkodtam ezt kipróbálni és kitoltam a sebgyógyot anno egész magasra (elvileg 15% alatt entitás után az eredeti ÉP fölé gyógyulhattam volna magas sebgyóggyal ) , hiába. Panaszkodtam is, azóta van ott a sebgyógyítás leírásában, hogy max. 60% Ezt csak érdekességként mondom, hogy van amit valóban el van rejtve, és csak a saját kárán tanulja meg az ember (más kérdés, hogy ha beválik és nem tartom "hibás tervezésnek", most biztos büdös csalónak neveznétek ).
Ez az eset szerintem viszont pont nem ilyen, elég feketén-fehéren le van írva mi történik ha 15% alá kerülsz (és gondolom ilyen helyzetbe azért belecsúszik néha mindenki). Azt meg mindenki eldöntheti neki megéri-e ez vagy sem.

Ha esetleg nem erre gondoltál és félreértenélek (mert ez is felmerült bennem, miközben belinkeltem ezt az "eldugott" oldalt), akkor elnézést és kérlek fejtsd ki pontosan mire gondolsz.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.65
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
250. hozzászólás - 2011.12.04. 23:29:10 (Válasz Helion1988 #248 hozzászólására.)
Idézet: Helion1988 - 2011.12.04. 23:12:42

és erre írtam azt hogy Ariel nem igazán látta be, lévén hogy neki mind két megoldás megfelel. (Természetesen az írásaiból nekem az jött le hogy a kincstábla bővítést támogatja jobban de ha ez nem megvalósítható akkor megfelel neki a másik megoldás is)

Pontosan ez jött le Ariel írásaiból. És pont ez a felháborító is, mert a nerf után a Légiónak egy szemernyivel sem lenne jobb (pontosan ugyanolyan tempóban üthetnék az entitásokat, mint eddig), csak a többieknek rosszabb. Így egyébként az is érthetetlen, hogy ez mire lenne megoldás. Ez a szó értelmezhetetlen a nerfre.

Én ezt az egész "túl könnyű az entitást ütni" felvetést sem értem. Mihez képest? Mindenkinek ugyanolyan könnyű entitást ütni, így aztán mindegy, hogy milyen könnyű az a könnyű. Miért lenne jobb bárkinek is, ha nehezebb lenne? Ilyen teljesen marginális dolgokkal tényleg akkor kellene foglalkozni, amikor már minden probléma meg lett oldva a játékban.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.59
népszerűHelion1988Férfi
Végzetúr mester
482 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
251. hozzászólás - 2011.12.04. 23:51:15 (Válasz Aurri #249 hozzászólására.)
Egyértelmű leírás alatt a módszer leírását értettem. Mármint hogy: "így ölj entitást ha spórolni akarsz" vagy ilyesmi. Az hogy mindenkinek a rendelkezésére áll ez a módszer nem feltétlenül jelenti azt hogy jól van ez így. Tény hogy nem ezt a legfontosabb "kijavítani" a játékban, csak ez most így előjött abból az apropóból, hogy mennyivel könnyebb az entitást leütni mint az epikust.
Helion V3 -» Ω « szövetség
Pontszám: 6.82
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
252. hozzászólás - 2011.12.05. 00:09:50
Módszer? Hát azért még szerencsére mindent nem rág az ember szájába a mentor az elején, különben ugyanolyan uncsi kis egyenjáték lenne a VU mint a többi egykaptafa. És senki nem mondta hogy megéri CSP-ért entitásozni, többen kifejtették, hogy CSP-t bukni nem feltétlenül jó dolog (az eszenciák óta én is ezt vallom).
Amúgy nincs semmi spéci módszer. Én pl. az entitás ÉP-jének min. a 80%-át a szokásos "nincs más dolgom így ütöm az entitást +manaregen" kombóvel verem le (de szerintem a legtöbben így vagyunk ezzel), ha meg néha visszagyógyulok 15% fölé akkor azt is ellövöm pluszban (a szupertitkos CSP-s módszerrel ) és ennyi. De ettől adott a lehetőség hogy ha valaki nagyon türelmes és kivárja mindig míg felgyógyul (plusz magas a szerencséje és IQ-ja) az egy varikörnyi sebzést mindig be tud vinni az entinek. De mint rámutattak erre sok szükség nincs (talán csak a saját magunkhoz képest extrém erős entitás esetén) hiszen egy idő után mindenkinek 1 szintnyi ideje van hogy leölje az entitását, ahhoz meg igazából semmiféle trükkre nincs szükség. Úgy érzem kicsit túl van hörögve ez a téma.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.72
népszerűRjúkuFérfi
Végzetúr tanonc
45 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
253. hozzászólás - 2011.12.05. 11:33:08 (Válasz Miklós #87 hozzászólására.)
Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:11:48
Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.

Akkor milyen megoldást javasolsz?

Miklós: Ez egyszerű. Mivel az erősek élnek vissza vele egyszerű korlátozni. Akinek van bajnoki medálja ne kaphasson segítő kezet csak háborúban. (PL. V3-ban is láttam olyat, hogy 19 bajnokija van plusz egy rakat segítő keze. V1-ről nem is beszélve.)
V1: Yagami Light
Pontszám: 7.47
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
254. hozzászólás - 2011.12.05. 12:26:24 (Válasz Prisma #202 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.12.03. 17:49:12
Szerintem meg teljesen irreleváns, hogy te mit gondolsz baromságnak.


Kár ennyire specifikusan fogalmazni. Egyszerűbb leírni, hogy teljesen irreleváns, hogy mit gondol az, aki nem ért veled egyet.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 7.32
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
255. hozzászólás - 2011.12.05. 12:56:06 (Válasz Psych #216 hozzászólására.)
Idézet: Psych - 2011.12.03. 21:59:20
2. Ez lenne korrekt, persze egy olyan módosítással, hogy az adott entitástól/kincstáblától nehezítsék meg az entitás leölését a már korábban felsorolt - vagy bármely más - módszerrel, hogy ne lehessen nagyon elszaladni az entitásokkal.


Én több aspektusból változtatnék az epikus üthetőségén, de azok közül egyik sem igazán befolyásolná az epikus leverhetőségét (így az elszaladást sem). Egy olyan nehezítés volt, amit nem én javallottam, de reális lehet. Konkrétan, hogy ne tehesd meg azt, hogy odamész jó nagy visszasebzéssel, és hagyod, hogy az epikus felszúrja magát rád. Ez valóban neheztené a leverhetőséget. Minden más regenrációs megoldás csak a költségét drágítaná az epikusverésnak. Ezektől ugyanúgy le tudnád verni mint eddig, csak 50-100 gyógyital kell hozzá.
Szerintem az ésszerű megoldás az lenne, ha
- nem lenne korlát a leverhető entitás szintjére
- a karakter szintjéhez mérten túl erős entitás leverése hatványozott erőforrásokat követelne (LE) *
- mindig legalább 2 tárgykészlet készen van a jelenleg elért legmagasabbon felül
- ha az entitásod szintje magasabb, mint a szövetséged által levert epikus szintje, akkor csak egy szintet ugorhatsz entitással (másképp az élen 45 nap alatt 45 entitásszintet lehetne lépni, ami 4,5 tárgyszint, ami indokolatlanul sok fejlesztést kívánna) *

Kiegészítés: a *-gal jelölt pontok csak az aktuális legmagasabb kincstábla fölött lépnek életbe.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.05. 16:46:13-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 5.79
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
256. hozzászólás - 2011.12.05. 16:11:07 (Válasz Rjúku #253 hozzászólására.)
Idézet: Rjúku - 2011.12.05. 11:33:08
Idézet: Rjúku - 2011.11.30. 00:11:48
Miklós: Ez megint nem érne semmit a segítségnyújtásos pókok ellen. Mivel a segítségadó mannás karakterekkel is belépnek minden nap mannázni. Ergo nem esik le a kéz.

Akkor milyen megoldást javasolsz?

Miklós: Ez egyszerű. Mivel az erősek élnek vissza vele egyszerű korlátozni. Akinek van bajnoki medálja ne kaphasson segítő kezet csak háborúban. (PL. V3-ban is láttam olyat, hogy 19 bajnokija van plusz egy rakat segítő keze. V1-ről nem is beszélve.)


Inkább azt javaslom, hogy akinek pozítiv a csataaránya már annak se lehessen csak háború esetén kezet adni, vagy kellene egy olyan szabály mint a katakomba vagy a láthatatlanság esetén, valamilyen időkorláttal. Mészáros meg tényleg a pofátlanság határait súrolja ezzel a gyáva bujkálással.
A hozzászólást Tseby dr akula módosította 2011.12.05. 19:39:08-kor
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.69
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
257. hozzászólás - 2011.12.05. 17:35:00 (Válasz Morzkod #255 hozzászólására.)
Idézet: Morzkod - 2011.12.05. 12:56:06

Szerintem az ésszerű megoldás az lenne,

Láthatóan kifogyhatatlanok vagytok a különböző nerf-ötletekből. Valójában viszont az ésszerű megoldás természetesen nem akármilyen nerf, hanem ha értelmes fejlesztések történnének.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.31
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
258. hozzászólás - 2011.12.06. 08:36:39 (Válasz Tseby dr akula #256 hozzászólására.)
Biztosíthatlak, hogy veszélyes erdei állat lévén egyáltalán nem bújkálok, inkább amolyan barlangi remete életet élek, néha kiugrok vadászni kisebb pockokra, mókusokra, de ha jön a rossz idő, visszamegyek a barlangba. Mert félek a villámlástól.

Szőrös állatoknak különösen veszélyes, tudod gyorsan ég a bunda..
Pontszám: 7.01
közkedveltAmorpheaFérfi
Végzetúr tanonc
25 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
259. hozzászólás - 2011.12.06. 09:29:34
Igazán nagyszerű vita alakult itt ki. Azon gondolkodom ,ha leül valaki sakkozni ,akkor elfogadja a szabályokat,és a játék korlátait.Nem áll neki követelőzni ,hogy azonnal változtassanak a szabályokon és lehessen egy kilencedik gyalogot is használni, mert már mind a nyolcat ,bevitte és vezérre cserélte .
Ezis egy játék.Vannak szabályai ,vannak korlátai,amibe időnként belefut valaki , miért nem lehet ezt elfogadni? Nemhiszem, hogy attól jó egy játék ,ha a játékosok kedve szerint változtatják a szabályokat
Pontszám: 9.22
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
260. hozzászólás - 2011.12.06. 09:55:20 (Válasz Amorphea #259 hozzászólására.)
Ez egy 10 pontos hozzászólás.
Viszont sajna a rendszer nem állandó (ez nem is biztos, hogy baj), azaz sííímán előkerülhetnek, bejöhetnek játékegyensúlyi problémák, hosszútávon erősebb hatások amelyekkel nem bizonyos, hogy számoltak, figyelembe vettek VISZONT módosítottak a fentebbi problémák kiküszöbölésére, hatásuk mérséklésére (lásd Láthatatlanság, Erő tényező portyáknál, stb.). Természetesen nem mi döntjük el, hogy mi lehet, mi lesz gond, mit változtassanak. Csupán ötletelünk és elemezzük az egyes ötletek hatásait. ;-)
Pontszám: 6.94
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője