Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
281. hozzászólás - 2011.12.07. 22:20:41 (Válasz Prisma #279 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.12.07. 22:08:21
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.07. 21:52:01
ha úgy vesszük a mostani csp levonás is nagyon rossz, akkor már inkább bukjak el x le-t.

1. Na ok, de ha a csp levonás rossz, akkor miért akarsz egy másik rosszat helyette? Miért nem inkább jót?
2. Azzal, hogy neked jobb a LE veszteség ha nem is egyedül vagy, de egy elenyésző kisebbséghez tartozol.


van néha hogy bal lábbal kelek fel és ilyenkor az az első h még munka előtt irok egy listát Baraty-nak h mikkel lehet játszani. pl nem tűnt fel mult hét óta h kevesebb esszencia potyog? vagy kb 3-4 hete volt egy időszak h alig lehetett kiégett követ találni/ lopni? naaa az szopatás volt, és igen jó volt

Szerintem sokak számára hihető, hogy így megy ez az AL, és a Játékvezetés között.


Tényleg igy működik, de pssszt ez egy szakmai titok, tudod ha kitudódna nagy bajban lennénk, vagyis mi nem de mindneki más igen, le kellene cserélnünk a komplett játékvezetői brigádot, csakhogy megszabaduljunk a pletykáktól, újabb embereket lefizetni, hogy adják a nevüket, meg néha jelenjenek meg valahol... az túl macerás. igy inkább titokban tartjuk, am nem voltam a talin, de nem az azúrkék pulcsi volt Miklóson a fehér "A"zt "L"esheted felirattal?

jahh és akar a rosebb rosszat, de ha lehetne választani h csp/le az lenne a legjobb, vagy akkor inkább legyen egy ejnye bejnye felirat... (ez nem is rossz, mindjárt felirom a sűrgős fejlesztések listámra)
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.50
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
282. hozzászólás - 2011.12.07. 22:23:23 (Válasz Ariel #280 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.07. 22:11:11

Így elég az AL-t és Birkát utálni

Höhö, ebből a szempontból Birka kétségtelenül tiszteletbeli légiós, ha ugyan nem tiszteletbeli vezér.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 8.03
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
283. hozzászólás - 2011.12.07. 22:24:26 (Válasz Ariel #280 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.07. 22:11:11
Kell egy közös főgonosz, akit utálni lehet, ha valami korlát, vagy nerf kerül a játékba. Sokkal hatékonyabb, mint egyes játékosokat utálni, mert abból túl sok lenne, és akkor megoszlik az utálat.
Így elég az AL-t és Birkát utálni


Najóóó de akkor utáljuk a hobbitokat, azok kicsik, szőrösek és könnyű beléjük rúgni.
mondjuk leszek én főgonosz, de akkor fizetés emelést kérek, és én választhassam meg h mi legyen a gonosz nevem. mondjuk egy hókuszpók név nem illik a sugárzó személyiségemhez. talán aaaa hmmm... Mr. Wolf hogy tetszik? sztem félelmetes
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.66
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
284. hozzászólás - 2011.12.07. 22:25:58 (Válasz Tony Ramirez #281 hozzászólására.)
Idézet: Tony Ramirez - 2011.12.07. 22:20:41
vagy akkor inkább legyen egy ejnye bejnye felirat

Végre egy kiváló ötlet! Ezt teljes szívből támogatni tudom. Ha pedig már ilyen könnyedén visztek át változtatásokat, akkor légy szíves ezt is foganatosítsd a Játékvezetés felé.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.04
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
285. hozzászólás - 2011.12.07. 22:28:30 (Válasz Prisma #284 hozzászólására.)
rendben. próbáld ki, elvileg már működik, jahh és szép rózsaszinű lett és animált kijön egy Hello Kitty fej és azt mondja h Ejnye bejnye. közben kacsint és rázza az ujját
de lehet h igy túlzás nem?
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.66
népszerűTigristappancsFérfi
Végzetúr mester
402 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
286. hozzászólás - 2011.12.07. 22:41:14
Kedves Miklós, egy hozzávetőleges menetrendet kaphatnánk? Mi várható még idén, mivel kezdődik majd a jövő év. Előre is köszi.
Pontszám: 8.00
népszerűWarfokiFérfi
Végzetúr mester
286 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
287. hozzászólás - 2011.12.07. 23:13:10
OK, a LE bukás CSP helyett egyszerűen rossz ötlet. Nagyon. Az is beeszi időnként, aki nem használja a taktikát és sokkal drasztikusabb levonás, mint a CSP a játékosok túlnyomó többségének. Az elenyésuő kisebbség meg kb. röhöghet a markába. Inkább az entitást tessék erősíteni:

1) Automatikusan az entitás varázsol először.
2) Ha 15% alá üt a dög, a regenerációja megnő.
V3: Xarun
Pontszám: 6.66
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
288. hozzászólás - 2011.12.08. 06:43:19 (Válasz LanMaffia #269 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2011.12.07. 17:11:56
Én javasolnék egy olyat, hogy a szövetségi küldetés ablakban legyen ehhez hasonló szöveg:

Eddig 3/10 küldetést csináltatok meg.


En meg inkabb azt javasolnam, hogy:

Aktualis kuldetes 4 [eldobás] (--> szavazas)

Mar megoldott kuldetesek:
1
2
3

Hatralevo kuldetesek:
5
6
7
8
9
10
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.47
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
289. hozzászólás - 2011.12.08. 06:53:38 (Válasz Warfoki #287 hozzászólására.)
Idézet: Warfoki - 2011.12.07. 23:13:10
OK, a LE bukás CSP helyett egyszerűen rossz ötlet. Nagyon. Az is beeszi időnként, aki nem használja a taktikát és sokkal drasztikusabb levonás, mint a CSP a játékosok túlnyomó többségének. Az elenyésuő kisebbség meg kb. röhöghet a markába. Inkább az entitást tessék erősíteni:

1) Automatikusan az entitás varázsol először.
2) Ha 15% alá üt a dög, a regenerációja megnő.


Hat igen a buntetes lenyege az, hogy rossz legyen neked, ezert elkeruld. A CSP ezert nem buntetes, mert nem faj. Pont ezert nincs visszatarto ereje az esetek egy jelentos reszeben. A LE nyilvan jo univerzalis visszatarto ero.

Ha lesz LE bunti CSP bunti helyett, akkor szerintem:
- progressziv legyen, az elso alkalommal keves LE-t bukjon a kari, de minden tovabbinal egyre tobbet, hogy akinek balesetszeruen csuszik be 1-2 az meg se erezze, az uzemszeru hasznalatot viszont zarja ki (de legalabbis erosen szankcionalja)
- szunjon meg az, hogy az entitas gyogyit, sztem ha van valos visszatarto ero a 15% ala veretes ellen, akkor ez csak kiskapukat nyit

Fontos, de kimaradt: termeszetesen a progressziv buntit minden uj entitas nullazna. Meg akar azt is el tudnam kepzelni, hogy az elso 1-2 alkalom gratis legyen.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.08. 15:03:50-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.47
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
290. hozzászólás - 2011.12.08. 06:57:19 (Válasz Prisma #274 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.12.07. 20:53:58


majdnem mint a mostani csak egy "virtuális" erőforrás helyett konkrét erőforrás lenne az amit elbukik a karakter.

A LE levonás mindenkinek fájdalmas lenne, akinek kicsit is számít a LE/TP. Azaz a játékosok 99%-ának. Hogy, hogy nem, pont az AL (és még az a néhány szinthuszár), akinek nem.


Tehat szerinted a szinthuszart nem erdekli a LE? Erdekes gondolatkiserlet. Sztem azert ezen meg dolgozz egy kicsit.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.29
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
291. hozzászólás - 2011.12.08. 14:45:53
A menetrend:
1. A motivációs jogar nagyon gagyi lett, tuningoljuk meg. A 3, 6, 9, 12% helyett 5, 10, 15, 20% (már meg is van!)
2. Az entitásoknak is legyen fájdalomtűrésük, ugyanúgy, mint az epikusoknak. (már meg is van!)
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.
4. A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni.
5. Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját 50%-kal.
6. A vadászatnál legyen egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült.
7. Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 30-re nő. (már meg is van!)
8. A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 50-re nő, de a 15 fölötti szintek a mágiát növelik (szintenként 1-gyel), a manaregenerációt nem.
9. 10 új megasszencia leprogramozása a mellékelt doksi alapján
10. Kreatív affinitás: ha kimerül a napi kreatív limit, de van EH-ja, akkor az EH-ért járó LE után a kreatív bónuszt a továbbra is megkapja.
11. A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással.
12. Kihívásnál az EH és VF szakértelmek ne játsszanak.
13. Huzalozott reflexek: Ha szakértelmet v. tulajdonságot növelsz, idomítasz, gyógyítasz, sajtolsz, vásárolsz vagy építesz, akkor a megfelelő szakértelmet nem kell turbóznod előtte: ezt automatikusan megteszi ez a relikvia helyetted. (Transzplantácó, ultraspecializáció, idomítás, sebgyógyítás, lélekenergia sajtolás, kereskedelem, építés, mágikus regeneráció, manakonstrukció szakértelmek esetén). Ha a meghatározott időn belül akarsz újra turbózni, az továbbra is 1/3 őskőbe vagy 1 CSP-be kerül (beállíthatás alapja, hogy az automata sajtolásért mivel fizetsz), azonban az oda-vissza turbózásért összesen csak 1x kell fizetned.

Ezek azok a dolgok, amik még asz ünnepek előtt szerintem bele fognak férni, de bővülés persze lehetséges.
A többi (új épületek, sisakok stb) jövő évre maradnak, és az új, 50-es V4 és a kufár csata után fogunk tudni csak foglalkozni velük.

Idézet: Ariel - 2011.12.07. 21:26:36
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.

Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?
A hozzászólást Miklós módosította 2011.12.08. 16:14:32-kor
Pontszám: 7.52
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
292. hozzászólás - 2011.12.08. 15:02:48 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53
3. Egyszerre meg lehessen inni az összes kristályitalt, hasonlóan a dukátitalokhoz.


Ezt ha szabad kerni terjessszuk ki minden olyanra amibol az emberek jellemzoen sokat hasznalnak egyszerre. Peldaul a mikulasos cuccokra, kisebb portya italra, stb.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
293. hozzászólás - 2011.12.08. 15:05:05 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53
6. A vadászatnál legyen egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült.


Egyeni vagy szovetsegi? Vagy akarmelyik? Vagy kulon-kulon?
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.95
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
294. hozzászólás - 2011.12.08. 15:10:44 (Válasz Morzkod #292 hozzászólására.)
Azért a portya és vadászat italoknál előfordul olyan, hogy az ember nem egyszerre akarja elhasználni az összeset, hanem csak amennyi aktuálisan kell...

Miklós: a 2 őskőért tp-t adó állatfelszereléssel mi a helyzet? Szerintem sokakat érintene...
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 7.41
kedvelt tagXenaNő
Végzetúr tehetség
239 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
295. hozzászólás - 2011.12.08. 15:29:38 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.12.07. 21:26:36
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.

Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?



A fájdalomtűrés bevezetésével az elöl járó entitásozók jelentősen lelassulnak, de azért még tudják ütni az entitást. Ariel javaslata hosszú időre elvenné tőlünk a lehetőséget.
Nekem pl. elég magas az egészségem, 73 k a max. ép.
A mostani entitásom ennél többet (76-83 k) sebez a csata végi jelentésben, tehát kellene vagy 100 k ép, hogy a karakter kibírja ájulás nélkül (az új tárgy kiütéséig még többre lenne szükség). Ez pedig irreális ár! Mégsem várható el, hogy a javaslat bevezetése után csak akkor tudjak entitást ütni, ha az egészség lesz a legmagasabb tulajdonságom.
A javaslat tehát vagy kiheréli a karaktert az extrém egészségigénnyel, vagy kb. 1 évre "eltilt" az entitástól és min. 1.5 év mire entitásból tárgyhoz juthatok.
A hozzászólást Xena módosította 2011.12.08. 15:46:41-kor
Pontszám: 7.17
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
296. hozzászólás - 2011.12.08. 15:45:12 (Válasz Xena #295 hozzászólására.)
Javitsd az idezeteket kerlek.
mod: Köszi.
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.08. 15:47:12-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
297. hozzászólás - 2011.12.08. 15:46:51 (Válasz Xena #295 hozzászólására.)
Idézet: Xena - 2011.12.08. 15:29:38
A javaslat tehát vagy kiheréli a karaktert az extrém egészségigénnyel, vagy kb. 1 évre "eltilt" az entitástól és min. 1.5 év mire entitásból tárgyhoz juthatok.


Erdeklodnek, hogy mennyi:
a szinted
az entitasod szintje
a szovetseged altal legyozott epikus szintje
A hozzászólást Morzkod módosította 2011.12.09. 07:11:47-kor
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 6.30
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
298. hozzászólás - 2011.12.08. 15:50:05
Ez az entitás fájdalomtűrés elég ijesztően hangzik. Tudhatunk róla valami konkrétabbat? Én a messzemenőkig ellenzek minden entitás erősítést, mivel tényleg meg lehet izzadni velük. Az egyéni sikerélményt nem jó ötlet elvenni szerintem. Másrészt meg előbb-utóbb mindenki eléri a szintlimitet (vagy az AF-ból kitolt szintlimitet) és onnantól nyista. Szintenként üthet egyet ami max 3 szintenként növekszik. Miért olyan nagyon zavaró ez? A csp bukás teljesen jó volt eddig. Egyébként ha ájul a karakter és az entitás visszagyógyul eshetőség felfogható egy sebgyógyítás nerfnek is.

A huzalozott reflexek meg király ötlet változatlanul, hányadik szinttől lesz elérhető és milyen erőforrásba fog kerülni?
A hozzászólást Truth80 módosította 2011.12.08. 15:56:03-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.70
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
299. hozzászólás - 2011.12.08. 15:50:49 (Válasz Miklós #291 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.08. 14:45:53

Idézet: Ariel - 2011.12.07. 21:26:36
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.

Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?


Én itt a középmezőnyben (V5 73. szint) úgy látom, hogy jó az ötlet.
Pontszám: 6.99
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
300. hozzászólás - 2011.12.08. 16:04:10 (Válasz Warfoki #287 hozzászólására.)
Idézet: Warfoki - 2011.12.07. 23:13:10
OK, a LE bukás CSP helyett egyszerűen rossz ötlet. Nagyon. Az is beeszi időnként, aki nem használja a taktikát és sokkal drasztikusabb levonás, mint a CSP a játékosok túlnyomó többségének. Az elenyésuő kisebbség meg kb. röhöghet a markába. Inkább az entitást tessék erősíteni:

1) Automatikusan az entitás varázsol először.
2) Ha 15% alá üt a dög, a regenerációja megnő.


Ha már mindenképpen alternatíva kell, ez teljesen megfelelő. Az LE vesztés gáz. Mi van ha 0 LE-vel megyek neki?
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 7.40
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!