Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
kedvelt tagHombre1970Férfi
Végzetúr
65 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
441. hozzászólás - 2011.12.11. 23:28:10 (Válasz Prisma #440 hozzászólására.)
Rendben, elérted azt a szintet, amit már nem vagyok hajlandó eltűrni, csak sértegetésből álló mondandód innentől kezdve hidegen hagy, mint ahogyan az is, hogy annyira beképzelt vagy, hogy másokat gondolsz butának, miközben a te értelmi szinted nem éri el egy döglött lepkéét sem! További jó mocskolódást!
Malabar V1 (Azúr Légió)
Malabar V5 (Zafír Istenek)
Pontszám: 6.29
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
442. hozzászólás - 2011.12.11. 23:36:41 (Válasz Hombre1970 #441 hozzászólására.)
De fene érzékeny vagy, ahhoz képest, hogy miket vágtál eddig a fejemhez, úgy, hogy én hozzád sem szóltam. Szerintem érdemes rákattintani a hozzászólásaidra, és megnézni, hogy miket írtál rólam eddig ebben a topikban - anélkül, hogy én bármit is írtam volna rólad. Álszentség, Hombre1970 a neved!
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.26
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
443. hozzászólás - 2011.12.11. 23:43:49
Bravó, ehhez képest egy politikai flame fórum kispálya srácok

A gond az, hogy ha én Mikibá lennék soha többé ide nem tévelyednék, pedig hát a cél mégiscsak ez lenne most.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.66
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
444. hozzászólás - 2011.12.12. 05:53:42 (Válasz Aurri #443 hozzászólására.)
Ugyan már! Egy origós vagy indexes topik alapszintje is mélyen ez alatt van. Ott olyan jelzőkkel, hogy buta, ostoba, meg modortalan senki nem rúg labdába. A hazug patkány már súrolja a szinvonalbéli mélységet, de ennyi.

Akit személyesen nem érint a vita, az még tanulhat is belőle. Prismának szeritem érdekes érvei vannak, Arielnek meg komoly vitakultúrája. Nem hiszem, hogy Miklóst elrettentené ez a párbaj a topiktól, legfeljebb ignorálja az inkrimináltak hsz-eit...
Pontszám: 8.97
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
445. hozzászólás - 2011.12.12. 07:44:59
AL: Miklós, gond van az entitásokkal. Túlságosan előrerohantunk velük, és elértünk a kincstáblák végéig.
Miklós: Sebaj, ezentúl majd az epikusok legyőzéséhez igazítom a kincstábla berakás sebességét.
AL: De az úgy nagyon lassú, nagyon ritkán juthatunk kincshez.
Miklós: Rendben, mit javasoltok?
AL: Egy csomó nerfet, amiknek a segítségével még lassabban lehet majd kincshez jutni, mert esély sem lesz még az eddigi tempót sem tartani.
Miklós: He? Jól értem? Lassan lehet haladni a kincstáblákkal, ezért arra költsem a fejlesztési erőforrásokat, hogy vezessünk be egy csomó nerfet, hogy még lassabban lehessen haladni?
AL: Igen.
Miklós: WTF?
AL: Nincs ebben semmi furcsa, a lényeg, hogy másnak se menjen gyorsabban, mint nekünk.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 7.41
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
446. hozzászólás - 2011.12.12. 08:24:04
Manapság ha röhögni akarok egy jót, vagy felnézek ide, vagy a segítő kéz topicba
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 6.66
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
447. hozzászólás - 2011.12.12. 08:39:08
Összefoglalva (hogy Miklósnak ne kelljen a sok fölösleges szöveg között bogarásznia):
Van egy állapot, az egyik szövetség tagjai által elért epikusok szintjénél semelyik szövetség tagja nem tud magasabb szintű epikus ütése által magasabb kincstáblából választani, mert a kincstáblák csak az aktuális legmagasabb epikus szintjéig vannak készen. Jelenleg ez a probléma a 4 állandó szervert figyelembe véve érint kb 20-40 főt, akik az entitásokkal már magasabb szintű epikusokat is tudnának ütni.
Itt nyilvánvalóan sérül a játékban az egyenlő elbírálás elve, hiszen a top játékosokon kívül mindenki más tud erősebb entitás kincset szerezni a szövetsége által leütött epikusok által dobott kincseknél. Azaz, amit meg lehet tenni 80-100-as szinten, azt nem lehet megtenni 140-160-as szinten.
Megoldás: kincstáblák bővítése előre legalább 200-250-es kincstábláig. - mindenkinek Hawaii!
Ezt ugye Miklós jelenleg nem támogatja, hogy a jövőben valaki ennyire előrehaladjon az entitásokkal, ezért a másik oldalról való módosítást támogatja, azaz entitások blokkolása vagy erősítése.
Alapkoncepció az entitások esetén az volt, hogy ha valaki epikusből kiütött egy tápos tárgyat, akkor az utólag bárkinek megszerezhető legyen, de kellő veszéllyel, azaz CSP vesztés 15% alá kerülve.
Kiderült, hogy a CSP nem téma a játékosok döntő többségének és lazán leverik az epiket a Birka és Ariel által is említett módon, azaz 15%, varázslat, sebgyogyó, 7-8 perc múlva újra.
Eredeti tervek szerint az entitások legyőzése 1 fő számára igazi kihívásnak kellene lennie, hiszen ugyanazokat ütjük le, amit egy szövetség több tagja, gyógyitalokkal telítve is több kör alatt csapkod le, viszont ez a fentiek miatt elvesztette jelentőségét, az entitás jelenleg könnyed ujjmozdulat, nem kerül jelentős költségbe (LE) a játékosok döntő többségénél.
Bekerült ennek korrekciójaként a fájdalomtűrés.
Ezzel viszont még mindig nincs megoldva a magas szintű karakterek, entitásban elől lévő karakterek problémája, hogy akár rakat AF pont ráköltése árán nem azt kapják, amit más megkap, azaz a játék leírásával ellentétben fölöslegesen dobtak ki ennyi fejlesztési pontot.
Az alacsonyabb szintűeket zavarná, ha azért mert fent nem tudnak haladni, visszamenőlegesen is blokkolva lennének az entitások (a visszamenőleges szabályozás - törvénykezés - egy bizonyos szintig meg ugye alkotmányellenes, de ez másik topic.) Igaz, ilyet én még Miklóstól nem olvastam tényként, de lehet átsiklottam valami fölött.
Ami még elhangzott mint kérés, de ezeket egyenlőre nem tudjuk biztosra megígérni:
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust.

Azaz, ha bekerül korlát, az a mostani legmagasabb szintű kincsektől lépne érvénybe, ahol nem sérül semmilyen egyenlőségi érdek, hiszen ez sok szövetségnek még fél - 1 év, még több szövinek meg évek hosszú sora és mindenki pont ugyanott fogja ezt a korlátot elérni.
Ami miatt ez problémás 1-2 karakternek, hogy a szövetségük kisebb, egyedül csapkodják az epikust szinte, akár napi szinten, de az entitás 3 napos lépéseivel ők jóval hamarabb elérnek ide az entitásoknál, így kénytelenek lesznek évekre leállni entitásozás ügyében, miközben - ha a fenti szabály életbe lépne - más szövetség tagjai, mivel az epikussal is haladnak azért, mehetnek előrébb. Azaz nem juthatnak olyan tárgyakhoz hozzá, amihez a másik szövi, hasonló vagy akár alacsonyabb szintű tagjai hozzájuthatnak.
Megoldása lehetne, ha a magas szintű tagok szövetséget váltanának, de ez ugye a szövetségekhez fűződő érzelmi okok miatt sokaknak nem vagy csak nehezen menne, mindemellett nem is nagyon van lehetőség magas szintű epikusokat ütő szövetséghez csatlakozni mindenkinek, mert egyszerűen nincsenek ilyenek.
Hogy melyik verziónál sérül kevesebb önérdek? Ezt nehéz kitalálni, kiszámolni. Előbb-utóbb egyre többen jutnak el a 160-as kincstábláig entitásokkal, miközben a szövetségük epikusainak szintje ennél alacsonyabb. A legjobb megoldás valóban a kincstáblák bővítése lenne, és egyetértek azokkal, akik azt is jelzik, hogy legyen itt korlát, nem kell kincstáblánként 9-10 tárgy, elég akár 4-5, amit fele annyi idő összehozni.

Másik vonal, amit említettem, amely Miklós szerint is az, hogy az entitások könnyen legyőzhetőek és ez ellen mindenképpen fog tenni, még akkor is, ha ez sokaknak nem tetszik, így itt kár energiát pocsékolni arra, hogy ez hülyeség és miért és nem jó és ... stb. Inkább finomítani a lehetőségeken, ami Miklósnak is tetszetős volt.
Ennél szerintem jobb megoldás, ha az entitás egyszerűen visszagyógyul a csata előtti állapotra, ha ájul a karakter. Ez teljesen megszünteti a kamikaze entitásölést. Így egyszerűen csak ép-t bukik a karakter, ha túl nagy pofont kap.


Nekem ez az ötlet teszik, ha a játékosok is elfogadhatónak tartják, be tudjuk rakni. És akkor gondolom CSP vesztés se lenne?

Ezen kell finomhangolni, mert valószínűleg ez az irány lesz a nyerő és az is biztos, hogy valami bekerül, függetlenül attól, hogy ez hány embernek nem fog tetszeni akár.

Mindamellett eleinte valóban vicces volt olvasni a vitát, de ez már nagyon elment személyeskedő stílusba, ami - úgy gondolom - nem igazán megfelelő egy normális vita mellett. Néhány olyan beszólás is volt, amit ha személyesen mondana nekem valaki, akkor ott helyben pofán vágom (ha 30 kilós "véznagyerek" az illető ), de inkább felkelek az asztaltól és otthagyom, mert messze van a normális kommunikációtól. Örülnék, ha a jövőben normális keretek között maradna a vita mert baromi unalmas bő egy hete több oldalon keresztül olvasni a semmit és kiszemezni belőle a max 3-4%-os konstruktív részt. Megértem, ha Miklós azt mondja magában, hogy "Ezt a sok baromságot nem olvasom el, majd privátban megkérdezek 1-2 játékost és a javaslatuk alapján eldöntöm mi lesz és kész."
Uff, én beszéltem.
Pontszám: 8.33
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
448. hozzászólás - 2011.12.12. 09:18:13 (Válasz Craslorg #447 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2011.12.12. 08:39:08
Azaz, ha bekerül korlát, az a mostani legmagasabb szintű kincsektől lépne érvénybe, ahol nem sérül semmilyen egyenlőségi érdek

Így van, egyenlőségi érdek nem sérülne. Egyéb érdekek viszont igen, mert ez ettől még nerf. Ráadásul abszolút senkinek nem lenne ettől jó. Még az AL-nek sem, mert ettől nem kapnának gyorsabban kincseket. Mi értelme van egy olyan változtatásnak, ami SENKINEK nem jó? Egy ilyen változtatásnak akkor sincsen értelme, ha egyébként igazságos. Pl. azt is bevezethetnék, hogy 200. szinttől csak a szokásos LE tizede járna mindenért. Igazságosnak igazságos lenne (mert még senki nem tart ott, és onnantól egyformán vonatkozna mindenkire), de értelme viszont nem lenne.

Sajnos megkerülhetetlen az, hogy a problémát egyetlen módon lehet kezelni: ha Miklós gyorsabban rakja be a kincstáblákat. Minden más megoldás értelmetlen, mert az égvilágon senkinek nem lesz jobb tőlük.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.70
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
449. hozzászólás - 2011.12.12. 12:07:41
Szépen megszaporodtak a hozzászólások, és úgy látom most elsősorban az entitások vannak még mindig terítéken. Utánanéztem a regeneráció képletének. Alapesetben az entitás 1.5%-kot regenerál minden csata után, az epikus specializáció ezt csökkenti, szintenként 0.02%-kal. Tehát 55-ös epikus specnél a regeneráció 0.4%-ra csökken.

Megnéztem egy konkrét esetben, egy kari egy 574e ÉP-s entitásba 22300-at sebzett állatok nélkül, ebből 8300 volt a (kritikus) varázslat sebzés. Az entitás 2300-at regenerált. Tehát ha valaki csak varázslattal öli az entitást és utána mindig elájul, akkor kb. 82 csatából tudja leverni, egyébként 27 csatából, állatokkal talán még gyorsabban megy, de azok eléggé kivéreznek. Tehát akinek a CSP BÁRMIRE is jó, annak amúgy sem érdemes ájulgatva ölni, jobban jár, ha időnként, amikor van fölös ÉP-je, rázúz az entitásra, aztán amikor már eléggé alacsony ÉP-n van, felveszi a küldit, agyoncsapja, a másikat pedig egy fél nap alatt ledarálja gyógyitalokkal megtámogatva.

A fentiek alapján amit én el tudok képzelni, hogy az entitás regenjén tuningolunk még vmennyit (+0.5% valószínűleg elég is lenne), HA az entitás magas szintű, ÉS a karakter beájult már a varázslattól.
Pontszám: 8.77
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
450. hozzászólás - 2011.12.12. 12:25:26 (Válasz Miklós #449 hozzászólására.)
Miklós: Az entitások regenerációja csak az egyik dolog, a másik - talán sokkal nagyobb vihart kavaró kérdés -, hogy tervbe van véve az entitások maximalizálása a szövetség által ütött epikusok függvényében. (Légió ugye nem tud magasabbat, mert nincs kincstábla, illetv a Légiósokon kívül még jó pár játékos is hasonló szinten tart az entitásával, mint a légió által kiütött epikusok, így ők is le kellett, hogy álljanak az entitásokkal.)
Ezért fontos kérdés sokaknak, hogy - mivel egyre több ember éri el a légiós epikus szintjét -, lesz-e erre korlát a későbbiekben az epikus szintjének megfelelően vagy aki elérte a játékban elérhető maximális epikust és vele a kincstáblát, nekik lesz blokkolva a dolog csak? A jövőben ugye ez egyre több embert fog érinteni.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
451. hozzászólás - 2011.12.12. 13:47:10 (Válasz Miklós #449 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2011.12.12. 12:07:41
... akkor kb. 82 csatából tudja leverni, egyébként 27 csatából, állatokkal talán még gyorsabban megy, de azok eléggé kivéreznek.

Én mindig állattal ölök entitást. Egy nap alatt szerencsétlen esetben 40000 állatsebződést összeszedek tőle. Ha még a varázslata is állatsebzős, akkor könnyebben. Ki lehet számolni 40k-nyi varázslat 15%-a mennyi. Még magas vastagbőrrel is összejön 10 támadásból a 40k sebződés. Elég fárasztó sport az entitás ölés állatokkal...
Pontszám: 7.31
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
452. hozzászólás - 2011.12.12. 15:07:02 (Válasz Craslorg #450 hozzászólására.)
Éppen erről írtam, Craslorg, hogy bármilyen ilyen jellegű korlátozás bevezetése értelmetlen. Az ilyen kőbe vésett korlátok általában nem érik el a céljukat, hiszen olyat is korlátoznak akit nem kéne és olyat nem, akit kéne.

Még egy dolog eszembe jutott közben, ami a Vus megbeszélésen talán elsikkadt kicsit.

Sokan talán nem is tudnak róla, de létezik a Szövetség lapon, a kirúgás alatt egy olyan lehetőség, hogy a tagok szavazással valakit katakombába küldjenek. Ezt ugye azért raktuk be, mert régen háború esetén a szövi egyetlen lehetősége az volt, hogy az inaktiv tagot kirúgta, aki bukta a kincspontot, és most már bukja a szövi küldit is. A katakombába küldés ennek egy enyhébb verziója lett, ami uezt a célt eléri. Katakombába jelenleg olyat lehet szavazással küldeni, aki legalább 1 napja nem volt online. A tapasztalat azt mutatja, hogy sokan nem is olvassák a szövi fórumot, nem veszik észre, hogy háború van, hiába aktivak. Épp ezért volt egy olyan módosító javaslat, hogy lehessen olyat is katakombába küldeni, aki ennél rövidebb ideje belépett. Persze, ha az illető a saját katakombába küldésére nemmel szavaz, (vagyis nyugtázta és észrevette, hogy háború van) akkor a szavazás végződjön nemmel. Vélemények?
Pontszám: 9.30
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
453. hozzászólás - 2011.12.12. 15:17:00 (Válasz Miklós #452 hozzászólására.)
Ok. Simán mehet.

V4-n is van ilyen tag, aki aktívnak aktív, de nem vadászik semmit. Ugye Lanmaffia!?

(Bár háború az nincsen...)
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.12.12. 15:17:15-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.14
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3354 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
454. hozzászólás - 2011.12.12. 15:25:39 (Válasz Viszok009 #453 hozzászólására.)
Yep, szerintem is mehet.

És igen... nem sok gépidő volt az utóbbi pár napban
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.13
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
455. hozzászólás - 2011.12.12. 15:28:10 (Válasz Miklós #452 hozzászólására.)
Felesleges,jó ahogy most van. Ha nem veszi észre a háborút kap egy privát üzit és azt észre kell hogy vegye mindenképpen. Ha arra sem reagál az már szándékos nemtörödömség. Ennek a jutalma általában kirúgás szokott lenni.
Pontszám: 7.12
kedvencBpetya75Férfi
Végzetúr mester
2303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
456. hozzászólás - 2011.12.12. 15:33:36 (Válasz Miklós #452 hozzászólására.)
Szerintem is jó ötlet. Jobb, mint a kirúgás.
Pontszám: 7.94
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
457. hozzászólás - 2011.12.12. 15:43:11 (Válasz Bpetya75 #456 hozzászólására.)
Petya,már most is lehet szavazni a katakombákba küldésre. Miklós egy kiegészítö dolgot javasol,hogy akkor is lehessen ha aktív a tag. Nos ha aktív és nem veszi észre hogy valamiért katakombákba kell vonulni arra ott a privát üzenet. Ha aktív és történetesen nem lép a szövetség oldalára mindenképpen látnia kell !!!
Arra meg vagy reagál vagy nem, utóbbi esetén ki lehet rúgni és én azt aki bagózik a szövetségre minden esetben kirúgom. Kivételt jelentenek ez alól a bejelentett távolmaradások,de akkor az olyat meg simán katába lehet rakni.

Azt hogy egy aktív tagot tehessünk katába kicsit abszurdnak tartom... aki nem olvassa a szövetségi fórumot annak a viszont nem látásra!
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2011.12.12. 15:44:12-kor
Pontszám: 6.93
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
458. hozzászólás - 2011.12.12. 16:08:00 (Válasz ADZSI76 #457 hozzászólására.)
Idézet: ADZSI76 - 2011.12.12. 15:43:11
Azt hogy egy aktív tagot tehessünk katába kicsit abszurdnak tartom... aki nem olvassa a szövetségi fórumot annak a viszont nem látásra!

Szerintem aki aktív és nem foglalkozik a szövetség gombbal, az nincs a szövetség ellen, viszont ha azt veszi észre, hogy nem tud semmit sem csinálni, mert katakombában csücsül, akkor a jövőben fog foglalkozni a szövetség gommbal is. Az meg, hogy nem reagál privát üzenetre nem igazán számít, bár nem árulkodik közösségi szellemről.
Én támogatom az elképzelést, ahogy a találkozón is támogattam.
Ha leszavazza a katakombába küldését és ugyanúgy szarik mindenre, a kirúgását már nem fogja tudni leszavazni.
Pontszám: 7.31
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
459. hozzászólás - 2011.12.12. 16:17:20 (Válasz Viskos #458 hozzászólására.)
Pont erröl írtam én is,ha valaki egy szövetségbe belép az nem csak a szövetségi bónuszokkal foglalkozzon, hanem azzal is hogy éppen mi történt vagy történik. Térkapuzásnál megtalálja a szövetség gombot,1-2 perc olvasás nem hiszem hogy elveszi az összes játékra fordítható idejét.
Nekünk van olyan szerencsénk hogy minden tag olvassa a fórumot, voltak akik csak magukkal foglalkoztak... már nincsenek közöttünk.
Pontszám: 6.93
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések (2011nov VU taliról)
460. hozzászólás - 2011.12.12. 17:21:11 (Válasz ADZSI76 #457 hozzászólására.)
A háború 12 órával a hadüzenet után kezdődik. A katakombába küldés csak 24 órás nem jelenlét esetén érvényesül (Sőt, szerintem ez eddig 48 óra volt, a szürkeség kezdete, ami 2 nap, de lehet, hogy erre nem jól emlékszem a tapasztalat alapján). Ki lehet számolni, 12 óra marad, ami alatt nem lehet katakombába küldeni, holott egyébként akár napi szinten is aktív az illető és részt vesz a szövetségi életben. A háborúk - amikor vannak - az első pár órában eldőlnek, ezért fontos, hogy ott lehessen a megfelelő lépéseket megtenni.
Este 6-kor portyázik, vadászik, konstizik, majd gép kikapcs. Hadüzenet jön este 7-kor, másnap reggel 7-kor indul a háború. Az illető legközelebb másnap délután 4-kor lép be és meglepve tapasztalja, hogy - bár aktív - olvas üzenőfalat, fórumot, leveleket, ki lett pakolva, mert a szövi bukott rajta 5 csatát rögtön az elején.
Pontszám: 8.75
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője